سایت الگوهای طراحی UI

10 سایت الگوهای طراحی UI

زمان مطالعه 3 دقیقه

مطمئنا شما نمی‌خواهید تمام زندگی خود را صرف طراحی مجدد چرخ کنید، درست است؟ نه، هیچ کدام از ما این را نمی‌خواهیم. اگر به دنبال طرحی هستید که مشکل حل شده ای را راحت تر کند، احتمالاً الگوی چرخ شما هم اکنون موجود است. این طرح ها به شما امکان می‌دهد در زمان خود صرفه جویی کنید و رابطی ایجاد کنید که برای کاربران خود تا حدودی آشنا باشد.

ما فهرستی از بهترین اماکن یافتن الگوهای طراحی UI در وب گردآوری کرده‌ایم. برخی از آنها رایگان هستند. برخی از شما می‌خواهند که برای منابع برتر و مانند آن هزینه کنید. می‌خواهیم بدانید که ما وابسته به هیچ سایت دیگری نیستیم و معرفی کردن این سایت ها در حکم تبلیغ آنها نیست.

UI–الگوها

ما الگوهای UI را دوست داریم. پیدا کردن الگوهایی که دوست دارید و گروه بندی آنها کار را آسان می‌کند. آنها همچنین مجموعه ای از مقالات جالب در مورد الگوهای طراحی UI دارند که می‌تواند به گسترش روش استفاده از الگوها در طرح های شما کمک کند.

Behance

Behance مخزن ارزشمندی از نمونه کارهای بی‌شمار طراحی UX و مکانی عالی برای دیدن الگوهای طراحی رابط کاربری خوب در عمل است.

Dribbble

Dribbble یکی دیگر از وبسایت های نمونه کاری UX خارق العاده با الهامات و مطالعات بی‌پایان برای یادگیری است.

Mobbin

Mobbin مجموعه ای از جدیدترین الگوهای طراحی تلفن همراه دستچین شده است که بهترین ها را در طراحی منعکس می‌کنند. آنها دارای بیش از 170 برنامه و 10000 الگو از فروشگاه های برنامه از کشورهای مختلف از جمله ایالات متحده هستند.

NPM

مجموعه خوبی از مواد مورد نیاز ساخت وبسایت است. NPM منبع عالی الهام است و بسیاری از الگوهای آن واقعاً بسیار خوب هستند.

Elements of Design

تعداد زیادی از گروه بندی های مفید طراحی در Elements of Design موجود هستند. این سایت کمی فراتر از UI است، اما اشکالی ندارد. در اینجا هم موارد زیادی برای استفاده از UI pro وجود دارد.

Good UI

Good UI به طور فعال نتایج شرکت های بزرگ را منتشر می‌کند. صفحات فرود، قیف ها، سایت های تجارت الکترونیک، برنامه ها – همه با تغییرات رابط کاربری بهبود می‌یابند که آزمایش های طراحی مثبت پشتیبان گیری می‌کنند.

SaasFrame

SassFrame یک منبع نوآورانه است. آنها جدولی از الهام ساختند که به وبسایتی غنی از صفحات بازاریابی SaaS، جریان های ایمیل و همچنین طرح ها و الگوهای محصول تبدیل شد.

Pttrns.com

Pttrns.com هزاران الگوی طراحی موبایل، مشاوره آنلاین و امکان ارتباط با طراحان دیگر از سرتاسر زمین را ارائه می‌کند.

UI Recipes

UI Recipes هر هفته برترین الگوهای UI و آخرین روند طراحی را از بهترین برنامه های موبایل و وب تجزیه و تحلیل می‌کند. سپس آنها را به دستورالعمل های UI قابل اجرا برای طراحی وظایف کاربر تبدیل می‌کنند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT