سایت برتر برای ساخت پورتفولیو

10 سایت برتر برای ساخت پورتفولیو و نمونه کار مناسب طراحان و گرافیست ها

زمان مطالعه 6 دقیقه

حضور در یک صنعت خلاق می تواند چالش برانگیز باشد. برای اینکه خود را متمایز کنید، می توانید پورتفولیو یا نمونه کارهای خود را به صورت آنلاین به نمایش بگذارید.

خرید با ویزا کارت

داشتن پورتفولیو به شما کمک کند تا بازخورد سازنده ای از هنرمندان و طراحان در سراسر جهان دریافت کنید و کار خود معرفی و تبلیغ کنید. در این مقاله چند وب سایت پورتفولیو را به شما معرفی میکنیم. با ما همراه باشید.

1-سایت برتر برای ساخت پورتفولیو: Behance

Behance

Behance

Behance با حمایت Adobe مکانی مناسب برای هنرمندان، گرافیست ها، عکاسان و هنرمندان تجسمی است تا نمونه کارهای خود را به نمایش بگذارند و ایده بگیرند.

شما می توانید طرح های خود را با 10 میلیون عضو این وب سایت به اشتراک بگذارید و شبکه ارتباطی خود را تقویت کنید.

فرآیند ثبت نام در این وب سایت بسیار آسان است. پس از ثبت نام می توانید یک پروژه ایجاد کنید، چند صفحه طراحی را به آن اضافه کنید و کار خود را به اشتراک بگذارید.

همچنین می توانید از سایر هنرمندان بازخورد دریافت کنید. Behance یافتن کار تمام وقت و رویدادها را نیز آسان تر کرده است.

2- Dribble

Dribble

Dribble

Dribble پلتفرم دیگری برای طراحان و هنرمندان است تا کار خود را تبلیغ کنند و نمونه کارهای خود را به نمایش بگذارند.

Behance بیشتر به دلیل جامع بودن و اینکه برای مبتدیان مناسب تر است شناخته شده است ولی Dribble به دلیل انحصاری بودنش محبوب است. بنابراین در این وب سایت با کار با کیفیت مواجه خواهید شد.

به راحتی میتوانید در این پلتفرم ثبت‌نام کنید و تصاویر یا “shots”خود را با یک حساب کاربری رایگان آپلود کنید. Dribble از شما می خواهد که پورتفولیو خود را بسازید و برای دسترسی به ویژگی های بیشتر برای یک اکانت دیزاینر درخواست دهید.

در تب Find Work می‌توانید آگهی‌های شغلی پردرآمد از شرکت‌های معتبر را مشاهده کنید. این پلتفرم همچنین امکان جستجوی شغل را بر اساس تخصص و مکان را نیز ارائه داده است.

3-سایت برتر برای ساخت پورتفولیو: Adobe Portfolio

Adobe Portfolio

Adobe Portfolio

اگر میخواهید پروفایل خود را سفارشی کنید، Adobe Portfolio می تواند پلتفرم مناسبی برای شما باشد. با این پلتفرم با دسترسی به تم های مختلف به راحتی میتوانید یک وب سایت تک صفحه ای برای نمایش نمونه کارهای خود ایجاد کنید.

یکی از بهترین قابلیت های Adobe Portfolio این است که می توانید همزمان با سایر برنامه های Adobe از این پلتفرم استفاده کنید، طرح های خود را از Behance، Lightroom منتقل کنید و با Adobe Stock ادغام کنید. علاوه بر این تمام ادیت های Lightroom شما با وب‌سایت Adobe Portfolio شما همگام‌سازی می‌شوند، بنابراین مجبور نیستید دوباره طرح های خود را آپلود کنید.

4- Carbonmade

Carbonmade

Carbonmade

با Carbonmade میتوانید با دسترسی به تم های حرفه ای نمونه کارها خود را در کمترین زمان ممکن به نمایش بگذارید. این پلتفرم با ده‌ها طرح‌بندی قابل تنظیم با قابلیت کشیدن و رها کردن، فرآیند ایجاد یک وب‌سایت پورتفولیو را آسان می‌کند.

برای ارتقا پورتفولیو خود می‌توانید از ویژگی Before/After استفاده کنید تا نسخه خام طرح خود را همراه با نسخه نهایی به شیوه‌ای جذاب به نمایش بگذارید.

Carbonmade تست رایگان با ویژگی های محدود ارائه میدهد. برای دسترسی به ویژگی های بیشتر می‌توانید اشتراک بخرید که هزینه آن از ۹ دلار ماهانه یا ۹۹ دلار در سال، تا ۲۲ دلار ماهانه یا ۱۹۹ دلار در سال شروع می‌شود.

5-سایت برتر برای ساخت پورتفولیو: Squarespace

Squarespace

Squarespace

Squarespace یک انتخاب محبوب در بین عکاسان است که با استفاده از آن میتوانید نمونه کارهای خود را به نمایش بگذارید.

این پلتفرم قالب های حرفه ای زیادی با طرح بندی های قابل تنظیم و صفحات محافظت شده با رمز عبور، ابزار سئو و آنالیز را به شما ارائه می دهد.

اشتراک این وب سایت از 16 دلار ماهانه یا 14 دلار ماهانه برای اشتراک سالانه تا یک اشتراک تجاری پیشرفته که از 65 دلار در ماه شروع می شود یا 49 دلار در ماه برای اشتراک سالانه متغیر است.

6- Coroflot

Coroflot

Coroflot

اگر دلیل اصلی شما برای نشان داده نمونه کارها پیدا کردن کار است Coroflot می تواند مکان مناسبی برای شما باشد.

این سایت به شما یک لیست کار پیشنهاد می دهد که میتوانید بر اساس دسته و مکان آن را محدود کنید. همچنین می‌توانید میزان حقوق و دستمزد را مشاهده کنید.

مشابه Behance و Dribble، در Coroflot میتوانید نمونه کارها را خود ایجاد کرده و به نمایش بگذارید. همچنین می توانید طراحان برتر را در هر دسته بندی پیدا کنید و از کارهای آن ها ایده بگیرید.

7- DeviantArt

DeviantArt

DeviantArt

DeviantArt یک پلتفرم عالی دیگر برای نمایش نمونه کارها، ایده گرفتن، شبکه سازی و کسب درآمد است. این وب‌سایت شامل موضوعات متنوعی از جمله نقاشی‌ و مجسمه‌سازی، هنرهای سه بعدی، هنرهای دیجیتالی، فیلم‌ و انیمیشن‌ است و همه طراحان میتوانند هنر خود را در این پلتفرم آپلود کند.

DeviantArt به شما این امکان را می دهد که نمونه کار خود را ارسال کنید و آمار بازدید پست های خود را مشاهده کنید.

شما می‌توانید با دنبال کردن مخاطبان خود، پیوستن به گروه‌ها، یا مکالمه با آنها از طریق چت، با سایر هنرمندان و طراحان در سایت ارتباط برقرار کنید. این وب سایت همچنین به شما امکان فروش آثار را داده است و از این طریق میتوانید درآمد کسب کنید.

8- Crevado

Crevado

Crevado

با Crevado میتوانید یک پورتفولیو جذاب به صورت آنلاین با استفاده از از تم های مختلف قابل تنظیم و یک رابط رسپانسیو بسازید. به راحتی میتوانید طرح خود را با ویژگی کشیدن و رها کردن آپلود و ویرایش کنید.

شما می توانید توضیحات بیشتری در مورد طرح ها، مشتریانی که برای آنها کار کرده اید و جزئیات پروژه را اضافه کنید. علاوه بر این می‌توانید کنترل‌های حریم خصوصی مانند امکان دانلود تصاویر از وب سایت و حفاظت از وب‌سایت با رمز عبور را بر اساس نیاز خود تغییر دهید.

9-سایت برتر برای ساخت پورتفولیو: Dunked

Dunked

Dunked

Dunked یک وب سایت عالی برای نمایش نمونه کارهای شما است. این وب سایت الگوهای زیادی با طرح های مختلف را ارائه داده است. همچنین میتوانید الگوها را مطابق با سلیقه خود سفارشی سازی کنید.

این وب سایت شامل یک دوره آزمایشی رایگان 10 روزه است. اشتراک های این وب سایت شامل 19 دلار ماهانه برای یک سال یا 29 دلار ماهانه با پروژه های نامحدود، اشتراک حرفه ای از 8 دلار در ماه به صورت سالانه یا 12 دلار ماهانه با پروژه های محدود است.

10-سایت برتر برای ساخت پورتفولیو: Brushd

Brushd

Brushd

Brushd ساخت یک صفحه برای نمونه کارها را آسان کرده است. این پلتفرم ده ها گزینه سفارشی سازی را ارائه می دهد. شما می توانید چند صفحه، تصویر و ویدیو را به پورتفولیو خود اضافه کنید.

Brushd یک طرح رایگان به شما ارائه می دهد که در آن می توانید 20 تصویر یا ویدیو را در سایت خود آپلود کنید، همچنین میتوانید طرح حرفه ای با هزینه 12 دلار در ماه برای دسترسی نامحدود، یک نام دامنه شخصی سازی شده و یک ویژگی برای محافظت از صفحات خود با رمز عبور تهیه کنید.

نمونه کارهای خود را با این وب سایت ها به نمایش بگذارید

وب سایت هایی که در این مقاله معرفی کردیم به شما کمک می کنند تا کارهای خود را به صورت آنلاین به نمایش بگذارید و نظر مشتریان را جلب کنید.

با ویژگی‌ها و فرصت‌هایی که توسط این سایت‌ها ارائه می‌شود، می‌توانید بهترین کارهای خود را نشان دهید و ارتباطات خود را گسترش دهید.

امتیاز 5/5 - از 4 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

2 دیدگاه

  1. Azra گفت:

    سلام
    یک سوالی داشتم ساخت پرتفولیو تو این سایتها پولیه؟یا سایتی است که فقط با ساخت اکانت بشه پرتفولیو ساخت؟

    1. سهیل دهقانی گفت:

      باید چک کنید چون پلن رایگان هم دارن بیشتر سایت ها البته پلن پولی اون رو هم میتونید از اول پرداخت تهیه کنید.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT