سایت برتر درباره کارفرمایان

10 سایت برتر درباره کارفرمایان

زمان مطالعه 6 دقیقه

قبل از درخواست برای شغل جدید، مهمترین قدمی که باید بردارید این است که مطمئن شوید آن شرکت مدنظرتان، مناسب شماست. همچنین، تحقیق در مورد کارفرمای احتمالی باعث می‌شود اعتماد به نفس داشته باشید و دیدگاه روشنی از آنچه به دنبال آن هستید به دست بیاورید.

ما در این مقاله فهرستی از وبسایت ها را به شما معرفی می‌کنیم که به شما کمک می‌کند تا تجربه کاری خود را بهتر کنید.

1.سایت برتر درباره کارفرمایان: Glassdoor

Glassdoor شناخته شده ترین پلتفرم در میان جویندگان کار است که میلیون ها فرصت شغلی و اطلاعات داخلی در مورد شرکت ها دارد. شما به تعدادی از بررسی های شغلی (به صورت ناشناس پست شده اند) دسترسی دارید که در آن کاربران کارفرمایان خود را رتبه بندی می‌کنند و مزایا و معایب آنها را لیست می‌کنند.

علاوه بر این، Glassdoor به شما این امکان را می‌دهد که اطلاعاتی درباره حقوق، مزایای کارکنان، فرهنگ شرکت و حتی مقایسه شرکت ها بر اساس عوامل مختلف داشته باشید تا بهترین را برای خود انتخاب کنید. این سایت همچنین اطلاعاتی در مورد سوالات احتمالی مصاحبه ارائه می‌دهد که می‌تواند به شما کمک کند به خوبی آماده شده و یک قدم جلوتر از بقیه باشید.

2.سایت برتر درباره کارفرمایان: Indeed

مشابه Glassdoor، Indeedپلتفرم دیگری است که در آن می‌توانید نحوه کار در یک شرکت آینده نگر را کشف کنید. این سایت بیشتر به دلیل جمع آوری میلیون ها شغل شناخته شده است. همچنین می‌توانید از اطلاعات مربوط به حقوق و مزایای شرکت، تعادل بین کار و زندگی، پیشرفت شغلی، فرهنگ و موارد دیگر بهره ببرید.

می‌توانید در میان بررسی های کارمندان بر اساس دسته بندی پیمایش کنید و حتی مفیدترین بررسی را که توسط سایت انتخاب شده است را در بالای فهرست پیدا کنید. علاوه بر این، می‌توانید سوالاتی را که کارمندان به آنها پاسخ داده اند مرور کنید و حتی یکی از سوال های خود را بپرسید.

3. LinkedIn

LinkedIn یک ابزار تحقیقاتی قدرتمند است که می‌توانید از آن برای دانستن بیشتر در مورد کارفرمای احتمالی خود استفاده کنید.

می‌توانید از گزینه های جستجوی پیشرفته برای دنبال کردن مشخصات شرکت و داشتن یک دید کلی استفاده کنید. اگر دسترسی پریمیوم دارید، این پلتفرم به شما این مزیت را می‌دهد که نگاهی جامع به استخدام های جدید، توزیع کارکنان بر اساس عملکرد، میانگین مدت استخدام و موارد دیگر داشته باشید.

ممکن است بخواهید برای کسب درک درست، سؤال بپرسید یا با بهترین ها در زمینه خود ارتباط برقرار کنید.

4.سایت برتر درباره کارفرمایان: Comparably

Comparably یکی از بهترین پلتفرم ها برای کسب درکی عمیق از حقوق و شیوه کاری شرکت است. این سایت دارای میلیون ها بررسی است که در هر جنبه از جمله فرهنگ، تنوع، جنسیت، حقوق، توسعه، تیم و تجربه مصاحبه اطلاعات ارائه می‌کند.

همچنین امتیاز خالص پروموتر کارمند (eNPS) را ارائه می‌کند که پاسخ های کارمندان را در مورد اینکه چقدر احتمال دارد محل کار خود را به یک دوست توصیه کنند، ردیابی می‌کند.

علاوه بر این، می‌توانید شرکت ها را بر اساس مدیران اجرایی دارای رتبه برتر، حقوق تیم های اجرایی، جوایز و پرسش و پاسخ های اخیر مرور کنید.

5. Blind

Blind یک انجمن حرفه ای ناشناس است که در آن کارکنان می‌توانند در مورد موضوعات مرتبط با کار بحث کنند.

Blind پلتفرمی برای نظرات صادقانه کارکنان در مورد شرکت ها، تعادل بین کار و زندگی، رشد شغلی، فرهنگ، حقوق و مدیریت در اختیار شما قرار می‌دهد.

علاوه بر این، Blind تضمین می‌کند که اطلاعات کارکنان در مورد وضعیت شرکتی که در آن کار می‌کنند ناشناس باقی خواهد ماند.

6.سایت برتر درباره کارفرمایان: Levels.fyi

اگر در حال مذاکره برای حقوق و دستمزد برای شغلی هستید که برای آن درخواست می‌دهید یا در حال حاضر آن را انجام می‌دهید، level.fyi ممکن است بستر مناسبی برای شما باشد. این سایت با داده ها و نمودارهای دستمزد به شما کمک می‌کند.

Levels.fyi پایگاه داده عظیمی از هزاران شرکت از جمله غول های فناوری مانند اپل و گوگل دارد. این پلتفرم تمام داده ها را با استفاده از حروف تأیید شده، بیانیه های W2 و احراز هویت تأیید می‌کند.

این سایت دارای ویژگی های دیگری است که می‌توانید از آنها بهره مند شوید، مانند ماشین حساب دستمزد، مقایسه مزایا، غرامت، دسترسی به مربی مذاکره و رزومه نویسی.

7.سایت برتر درباره کارفرمایان: First Hand.Co

Firsthand.Co که قبلاً به عنوان Vault شناخته میشد، بررسی و رتبه بندی بیش از 5000 شرکت در بیش از 120 زمینه صنعتی را به شما ارائه می‌دهد.

این وبسایت با برنامه Insider خود اطلاعات عمیقی در مورد عملکرد مالی شرکت، عملکرد کارکنان، ادغام و اکتساب، فرصت های شغلی، حقوق و مزایا و فرآیند مصاحبه به شما ارائه می‌دهد.

شما همچنین می‌توانید با استخدام شدگان و کارمندان شرکت های رتبه بالا تعامل داشته باشید.

8. Careerbliss

اگر به دنبال شادی و رضایت شغلی هستید، CareerBliss ممکن است بهترین گزینه برای شما باشد.

با بیش از 8 میلیون آگهی شغلی و 700000 بررسی شرکت، CareerBliss به شما امکان می‌دهد شرکت هایی را برای شغلی شادتر پیدا کنید. مانند هر پلتفرم دیگری در این لیست، CareerBliss نظرات کارمندان، میانگین حقوق یک شرکت، پیوندهایی به فرصت های شغلی، توزیع حقوق شرکت و موارد دیگر را به شما ارائه می‌دهد.

همچنین، یک ویژگی انحصاری به نام “امتیاز سعادت Bliss Score” ارائه می‌دهد که شامل چندین امتیاز مشخص شده توسط کارکنان فعلی آن شرکت لست، از جمله شیوه پرداخت، رضایت شغلی و شادی کارکنان.

9.سایت برتر درباره کارفرمایان: The Muse

Muse پلتفرم دیگری است که به شما امکان می‌دهد شرکت ها را بر اساس دسته بندی هایی مانند صنعت، اندازه، مزایا و رهبری بررسی کنید.

می‌توانید با مشاهده عکس ها، بیانیه ها، دفتر مرکزی، فیلم های مربوط به فرهنگ شرکت، کارمندان کلیدی و موارد دیگر در نمایه کارفرما بالقوه خود، اطلاعات بیشتری کسب کنید. همچنین می‌توانید پیوندهایی به صفحات اجتماعی سازمان پیدا کنید و محتوای مربوط به کار در شرکت را بررسی کنید.

علاوه بر این، Muse توصیه هایی را برای جویندگان کار و همچنین فرصت هایی برای ارتباط با مربیان و دوره ها ارائه می‌دهد.

10.سایت برتر درباره کارفرمایان: Quora

اگر در حال تحقیق در مورد شرکتی هستید که برای آن درخواست می‌دهید و تنها منابعی که می‌توانید در مورد یک شرکت بیابید مربوط به خود سازمان است، از طریق صحبت با کارمندان گذشته یا فعلی شرکت، ممکن است اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهد.

Quora می‌تواند به شما کمک کند تقریباً در مورد هر یک از نگرانی های خود سؤال بپرسید، و افراد برای به اشتراک گذاشتن تجربیات و نظرات خود تماس خواهند گرفت. حتی می‌توانید پست ها را مرور کنید تا ببینید آیا شخص دیگری قبلاً آن را پرسیده است یا خیر و پاسخ ها را بخوانید. این می‌تواند راهی عالی برای به دست آوردن اطلاعات در مورد یک شرکت یا زمینه کاری خاص باشد.

با این وبسایت های مفید آماده کار شوید

سایت های موجود در این لیست به شما کمک می‌کنند تا درک بهتری از شرکت ها داشته باشید و از تصمیم گیری بد جلوگیری کنید.

اگر تصمیم دارید برای این کار درخواست دهید، تحقیق از قبل شما را از سایر نامزدها متمایز کرده، همچنین شما را برای موفقیت آماده می‌کند.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT