سایت برتر AI Art

10 سایت برتر AI Art در سال 2023 | پرداخت در سایت های AI Art

زمان مطالعه 20 دقیقه

با جدیدترین پیشرفت ها در نسل هنر هوش مصنوعی، می‌توانید با ورودی نوشتار تصاویر واقعا زیبا خلق کنید. برای انجام این کار به هیچ مهارت هنری یا استعداد فنی نیاز ندارید! در عوض، با دادن ورودی متن به آن از یک مولد هنر آنلاین هوش مصنوعی استفاده کنید و ابزار یک تصویر را به شما ارائه می‌دهد. سایت برتر AI Art را در ادامه بررسی کرده ایم.

خرید با ویزا کارت

این مقاله مروری کامل بر بهترین ابزارهای مولد هنر هوش مصنوعی است.

در این لیست ابزارهای رایگان و پولی وجود دارد. من هر ابزار موجود در این فهرست را امتحان کردم و اطلاعات، تصاویر تولید شده و موارد استفاده ایده آل شما را به اشتراک گذاشتم.

برای کوتاه نگه داشتن آن، بررسی های جداگانه کامل تری برای هر ابزار ایجاد کرده ام. می‌توانید پیوندهایی به آنها را در بررسی های هر ابزار بیابید.

فناوری تولید هنر هوش مصنوعی به سرعت در حال توسعه است! برخی از ابزارها هنوز در حالت بتا یا در لیست انتظار هستند. این مقاله شاخص ترین مولدهای هنر هوش مصنوعی را که می‌توانید به صورت رایگان، با اشتراک یا از طریق فهرست انتظار به آنها دسترسی داشته باشید، معرفی می‌کند.

ما در این راهنما به چه چیزی نگاه می‌کنیم؟

در اینجا مروری سریع از ابزارهایی است که قرار است در این لیست ببینید:

در بالای این فهرست، ابزارها تولیدکنندگان متن به تصویر هوش مصنوعی هستند. اینها نشان دهنده دوران جدید نسل هنر هوش مصنوعی هستند.

همچنین یک برنامه موبایل عالی برای تولید هنر هوش مصنوعی پیدا خواهید کرد. علاوه بر این، چند مولد تصویر به تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی عالی وجود دارد.

سپس برخی از مولدهای قدیمی تر هوش مصنوعی با API وجود دارد که توسعه دهندگان می‌توانند از آن استفاده کنند.

امیدوارم از این بررسی جامع لذت ببرید و بهترین ابزار را برای امتحان پیدا کنید.

بیایید بررسی ها را شروع کنیم!

1. Jasper Art

امتیاز 4.8/5

تجربه کاربری 4.9/5

Jasper Art ورودی متن شما را به تصاویر تبدیل می‌کند. Jasper Art از جدیدترین پیشرفت ها در تولید تصویر با هوش مصنوعی برای تولید هنر دیجیتال منحصر به فرد بر اساس تخیل شما استفاده می‌کند.

Jasper Art به شما این امکان را می‌دهد که چندین سبک هنری را کشف کنید و آنچه را که برای شما بهتر است آزمایش کنید. به یاد داشته باشید، از آنجایی که این یک تولیدکننده تصویر هوش مصنوعی است، نتایج بسیار غیرقابل پیش بینی هستند و باید به روشی هوشمندانه دستورات خود را برای تولید چیزی معقول بسازید.

اما یک چیز برای مطمعن شدن است. Jasper به راحتی قابل استفاده است.

شاید با هوش مصنوعی Jasper به عنوان دستیار نوشتن و نحوه استفاده از آن آشنا باشید. (بله، Jasper همچنین به شما امکان می‌دهد پست های وبلاگ کاملی را با هوش مصنوعی ایجاد کنید). در مورد Jasper Art هم همینطور است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که ثبت نام کنید و شروع به تولید تصاویر کنید. به معنای واقعی کلمه چند ثانیه طول می‌کشد تا شما هنر دیجیتال تولید کنید.

با Jasper Art، می‌توانید تصاویر واقع گرایانه، عکس هایی به سبک کارتونی و سایر انواع هنری را که می‌توانید تصور کنید تولید کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مقداری ورودی متنی در ابزار بنویسید و بقیه کارها را بر عهده خواهد گرفت.

یک مورد ایده آل برای Jasper Art زمانی است که از استفاده از تصاویر استوک در پست های وبلاگ خود خسته شده باشید. البته، Jasper Art با وبلاگ نویسی یا مقاله کاری ندارد. در صورت تمایل می‌توانید از آن برای تولید طرح بعدی برای تیشرت خود استفاده کنید.

تجربه من با Jasper Art

Jasper Art یک ابزار آسان برای استفاده است. پس از ثبت نام، نمای هنری را مشاهده خواهید کرد که از شما توضیحات تصویر را می‌خواهد. علاوه بر این، تنظیمات دیگری مانند Style، Medium و Artist وجود دارد که می‌توانید آن ها را تغییر دهید.

من Jasper Art را با این دستور آزمایش می‌کنم: «مردی که در هنگام طوفان روی ماه راه می‌رود».

در اینجا خروجی است:

من فکر می‌کنم این عالی است! تولید چنین تصاویری به معنای واقعی کلمه 5 ثانیه طول کشید. باید اعتراف کنم که هرگز نمی‌توانستم تصاویر مشابهی را با مهارت های طراحی خود تولید کند.

Jasper Art قطعا ارزش امتحان کردن را دارد! استفاده از ابزار آسان است. علاوه بر این، اگر می‌خواهید سبک، حالت، مدیوم و غیره را تغییر دهید، یک راهنمای عالی برای تولید تصاویر و تنظیمات از پیش تعیین شده مفید دارد.

ببینید، من مدیوم را به «روغن کلاسیک» تغییر دادم تا با همان ورودی نقاشی های رنگ روغن تولید کنم.

وای!

به هر حال، اجازه دهید در ادامه در مورد ویژگی های کلیدی Jasper’s Art صحبت کنیم!

ویژگی های کلیدی

از هوش مصنوعی برای تولید 100٪ تصاویر اصلی بر اساس ورودی های نوشتاری ساده استفاده کنید.

از زبان های متعدد پشتیبانی می‌کند تا بتوانید به زبان های غیرانگلیسی نیز تصاویر بسازید!

در صورت نیاز به کمک در مورد ابزار، یک گپ پشتیبانی در دسترس است.

همچنین الگوهای کپی نویسی وجود دارد که می‌توانید با Jasper برای تولید آثار هنری استفاده کنید.

Jasper همچنین یک دستیار نویسندگی هوش مصنوعی در سطح جهانی ارائه می‌کند که با آن می‌توانید پست های وبلاگ، پست های رسانه های اجتماعی و غیره ایجاد کنید.

قیمت گذاری

می‌توانید با پرداخت 20 دلار در ماه شروع به استفاده از Jasper کنید. تنها چیزی که در مورد آن دوست ندارم این است که در حال حاضر آزمایشی رایگان وجود ندارد. بنابراین قبل از دیدن آن در عمل باید هزینه پرداخت کنید.

2. NightCafe

امتیاز 4.7/5

تجربه کاربری 4.9/5

NightCafe یکی از محبب ‌ترین تولیدکنندگان هنر هوش مصنوعی در بازار است. گفته می‌شود که این ابزار الگوریتم ها و ویژگی های تولید هنر بیشتری نسبت به سایر تولیدکنندگان هنر هوش مصنوعی دارد.

مشابه Jasper Art یا هر مولد هنر هوش مصنوعی دیگری، استفاده از NightCafe بسیار آسان است. نسخه آزمایشی رایگانی وجود دارد که می‌توانید بدون نیاز به ثبت نام یا جزئیات کارت اعتباری به صورت رایگان از آن استفاده کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به وب‌سایت آن‌ها سر بزنید و یک پیام متنی بر اساس تصورات خود وارد کنید. سپس باید حداکثر 30 ثانیه صبر کنید و یک قطعه هنری پیش روی خود دارید.

مانند دیگر تولیدکنندگان هنر هوش مصنوعی در بازار، طرح تولید شده در NightCafe منحصر به فرد و اصلی است.

الگوریتم های پیشرفته هوش مصنوعی می‌توانند این نوع هنر دیجیتال را از ابتدا تولید کنند تا با ورودی متنی که وارد کرده اید مطابقت داشته باشد. بنابراین، اثری که با این ابزار ایجاد می‌کنید چیزی است که هیچکس قبلاً ندیده است.

NightCafe دارای سیستم اعتباری برای ساخت هنر دیجیتال است. هرچه اعتبار بیشتری داشته باشید، می‌توانید تصاویر بیشتری تولید کنید. شما می‌توانید با شرکت در انجمن اعتبار کسب کنید. همچنین امکان خرید اعتباری نیز وجود دارد.

تجربه من با NightCafe

برخلاف Jasper، NightCafe به شما امکان می‌دهد راه حل آنها را به صورت رایگان امتحان کنید. من فکر می‌کنم این عالی است زیرا می‌توانید قبل از سرمایه گذاری در ابزار از کیفیت آن مطمئن شوید.

همانطور که گفته شد، بیایید این ابزار را با همان ورودی امتحان کنیم: «مردی که در هنگام طوفان بر روی ماه راه می‌رود».

اینجا نتیجه این است:

من فکر می‌کنم این نتیجه شگفت انگیز به نظر می‌رسد. یک بار دیگر، این چیزی است که من احتمالاً نمی‌توانستم خودم ایجاد کنم و باید یک هنرمند یا طراح را برای انجام آن استخدام کنم.

برخلاف Jasper، NightCafe تنها یک خروجی تولید می‌کند. در Jasper Art، شما 4 خروجی را در یک حرکت دریافت می‌کنید.

NightCafe همچنین به شما این امکان را می‌دهد که قطعاتی را که با آن تولید می‌کنید، چاپ کنید، به اشتراک بگذارید، تکامل دهید، بهبود دهید یا تکثیر کنید. در اینجا صفحه ای است که ابزار برای شما ایجاد می‌کند:

وقتی صحبت از تکامل خلقت شد، بیایید عکس بالا را یک نسل تغییر دهیم تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. من سبک “فانتزی تاریک” را انتخاب کردم. نتیجه:

خیلی باحاله، اینطور نیست؟ این ابزار به تازگی نسل دوم تصویری را که من قبلاً تولید کرده بودم ایجاد کرد. شما می‌توانید همین کار را به صورت رایگان با ژانرها و تنظیمات مختلف انجام دهید. حتی اگر دوست دارید می‌توانید تنظیمات پیشرفته را تغییر دهید.

ویژگی های کلیدی

برخی از قابل توجه ترین ویژگی های NightCafe عبارتند از:

مالکیت هنری را که ایجاد کرده‌اید به دست آورید.

چندین الگوریتم هوش مصنوعی که هیچ ابزار دیگری ندارد.

برای استفاده پیشرفته کنترل کنید.

سیستم کسب درآمد اعتباری.

ویژگی های اجتماعی و اجتماعی مفید.

ابزارهای تولید ویدیو.

نسخه چاپی اثر هنری خود را خریداری کنید.

قیمت گذاری

می‌توانید NightCafe را به صورت رایگان امتحان کنید!

تولید هنر NightCafe AI با اعتبار اتفاق می‌افتد. می‌توانید اعتبارات را در چهار دسته مختلف خریداری کنید:

AI Hobbyist: ۹.۹۹ دلار در ماه برای 100 اعتبار در ماه

AI Enthusiatist: 19.99 دلار در ماه برای 250 اعتبار در ماه

AI Artist: 49.99 دلار در ماه برای 700 اعتبار در ماه

AI Professional: 79.99 دلار در ماه برای 1500 اعتبار در ماه

3. Stable Diffusion

امتیاز 4.9/5

سایت برتر AI Art

سایت برتر AI Art

تجربه کاربری 4.2/5

Stable Diffusion از آخرین پیشرفت های فناوری هوش مصنوعی برای تبدیل متن به تصویر استفاده می‌کند.

بر خلاف ابزارهایی مانند Jasper Art یا NightCafe، Stable Diffusion یک الگوریتم تصویر هوش مصنوعی است.

استفاده از Stable Diffusion کاملا رایگان است و می‌تواند تصاویری با کیفیت باورنکردنی ایجاد کند. اگرچه از آنجایی که این یک فناوری است نه خود ابزار، باید سایتی را پیدا کنید که SD را به صورت رایگان ارائه می‌دهد یا خودتان آن را به صورت محلی راه اندازی کنید (مهارت های فنی لازم است).

دو نسخه اصلی از Stable Diffusion وجود دارد:

Stable Diffusion متن به تصویر برای تولید تصاویر از متن.

Stable Diffusion تصویر به تصویر برای تبدیل تصاویر به هنر مبتنی بر هوش مصنوعی.

توجه: اگر از نسخه های آزمایشی استفاده می‌کنید، انتظار داشته باشید که تولید تصاویر بین ۱ تا ۱۵ دقیقه طول بکشد. این تعلل به این دلیل است که یک صف و محدودیت در توان محاسباتی برای نسخه های آزمایشی وجود دارد. به عنوان مثال، برای تهیه تصاویر چهار میمون بالا، به دلیل صف، مجبور شدم 2 دقیقه منتظر بمانم.

تجربه من با Stable Diffusion

Stable Diffusion الگوی اساسی هنر هوش مصنوعی برای بسیاری از ابزارهای هنری هوش مصنوعی در بازار است.

تعدادی نسخه های آزمایشی وجود دارد که می‌توانید بدون داشتن دانش فنی این الگوریتم را به صورت رایگان امتحان کنید.

در اینجا یک نسخه نمایشی رایگان Stable Diffusion توسط Huggingface است. من این را رایگان پیدا کردم. می‌توانید برای یافتن نسخه های نمایشی Stable Diffusion رایگان در اینترنت که می‌توانید به صورت رایگان با آنها آزمایش کنید، «Stable Diffusion Demo» یا مانند آن را جستجو کنید.

برای تولید تصاویر با این نسخه ی نمایشی، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک اعلان به ابزار وارد کنید.

یک بار دیگر، از «مردی که در هنگام طوفان بر روی ماه راه می‌رود» استفاده خواهم کرد. بذار ببینیم چه اتفاقی می‌افتد:

من فکر می‌کنم نتایج بسیار عالی به نظر می‌رسند (به جز اولین مورد که نامفهوم است).

به هر حال، یکی از معایب یک نسخه آزمایشی رایگان این است که افراد دیگری به طور همزمان از آن استفاده می‌کنند. این می‌تواند باعث ناامیدی شود. برای مثال، من نسخه نمایشی تولیدکننده تصویر به تصویر Stable Diffusion را امتحان کردم و 30 دقیقه بدون نتیجه منتظر ماندم.

ویژگی های کلیدی

قابلیت تبدیل متن به تصویر

قابلیت های تصویر به تصویر

استفاده آسان

نسخه های آزمایشی زیادی وجود دارد که استفاده از آنها رایگان است.

خروجی های باور نکردنی

توسعه دهنده پسند. شما می‌توانید نسخه ی نمایشی Stable Diffusion خود را با کمترین دردسر راه اندازی کنید.

قیمت گذاری

استفاده از مولد هنر هوش مصنوعی Stable Diffusion رایگان است.

علاوه بر این، اگر پیشینه فنی دارید، می‌توانید به راحتی یک نسخه نمایشی خصوصی Stable Diffusion راه اندازی کنید. Stable Diffusion مدلی است که بسیاری از تولیدکنندگان تصویر هوش مصنوعی مانند Jasper Art یا NightCafe از آن استفاده می‌کنند.

4. DALL-E 2

امتیاز 4.9/5

تجربه کاربری 4.2/5

DALL-E-2 یک تولید کننده تصویر هوش مصنوعی است که با آن می‌توانید تصاویر واقعی و هر نوع هنر دیجیتالی تولید کنید.

DALL-E 2 یک مدل تولید تصویر با هوش مصنوعی است که توسط OpenAI ایجاد شده است که همان شرکتی است که GPT-3 و ChatGPT را ایجاد کرده است – بهترین مدل های پردازش زبان طبیعی.

طبق گفته OpenAI، می‌توانید از DALL-E 2 برای طراحی محصولات، ایجاد تصاویر و حتی ایجاد ایده های تجاری جدید استفاده کنید.

استفاده از این مدل تصویر آسان است. هر کسی می‌تواند با آن طرح ها و تصاویری با ظاهر حرفه ای ایجاد کند. برای استفاده از DALL-E 2 نیازی به داشتن هیچ گونه مهارت فنی یا پیشینه هنری ندارید.

یکی از ویژگی های کلیدی DALL-E 2 قابلیت قلم مو است. با این کار می‌توانید:

بخشی از یک تصویر را برجسته کنید.

به DALL-E 2 یک پیام متنی برای ایجاد تغییر در تصویر بدهید.

منتظر بمانید تا ابزار تغییرات را اعمال کند و از تصویر حاصل لذت ببرید.

مثال

یکی از نمونه های محبوب استفاده از DALL-E 2، مونالیزا با موهاوک است.

در اینجا تصویری است که توسط یکی از سازندگان DALL-E 2 ایجاد شده است:

تجربه من با DALL-E

DALL-E قبلاً پشت لیست انتظار بود، اما این روزها می‌توانید فقط ثبت نام کنید و شروع به استفاده از آن کنید.

مشابه دیگر مولدهای هنر هوش مصنوعی که در مورد آنها نوشته‌ام، DALL-E 2 یک ورودی متن می‌گیرد و یک تصویر را بیرون می‌دهد. توجه داشته باشید که تصاویر اصلی و منحصر به فرد هستند و از جایی کپی نشده اند.

بیایید امتحان کنیم با اعلانی که قبلاً استفاده کردم چه اتفاقی می‌افتد: «مردی که در طول طوفان بر روی ماه راه می‌رود». اینجا نتایج است.

ویژگی های کلیدی

تولید متن به تصویر

قابلیت های تصویر به تصویر عالی

چندین مدل دیگر از تصاویر تولید شده تولید کنید

ویژگی های ویرایش و روتوش

مجانی امتحان کنید

قیمت گذاری

می‌توانید برای DALL-E 2 در وبسایت OpenAI ثبت نام کنید. پس از پذیرش، تعدادی اعتبار رایگان (معمولا 50 اعتبار برای ایجاد 50 تصویر) و گزینه ای برای خرید اعتبار بیشتر به شما داده می‌شود.

5. MidJourney

امتیاز: ۴.۹/۵

تجربه کاربر: ۲/۵

MidJourney یک تولیدکننده هنر هوش مصنوعی محبوب است که عموماً در دسترس نیست.

برای استفاده از ابزار، باید در فهرست انتظار رسمی ابزار درخواست دهید. اگر پذیرفته شوید، دعوتنامه ای به سرور Discord دریافت خواهید کرد که از طریق آن می‌توانید با ابزار تعامل داشته باشید.

اما زمانی که وارد شوید، شگفت زده خواهید شد. قبل از درخواست، می‌توانید نگاهی به آنچه افراد دیگر توانسته اند با آن ایجاد کنند بیاندازید.

MidJourney یک ابزار هنری هوش مصنوعی است که در رقابتی با هنرمندان واقعی پیروز شده است. باور نمی‌کنید؟

جزئیات و کیفیت تصاویر MidJourney چیزی است که شما جای دیگر ندیده اید. این نرم افزار سنتی شما «من می توانم با هوش مصنوعی هنر تولید کنم» نیست. در عوض، می‌تواند تصاویری خلق کند که تشخیص آن از آثار یک هنرمند واقعی غیرممکن است.

تجربه من با MidJourney

برای استفاده از MidJourney، باید به نسخه بتا آن بپیوندید. در حال حاضر، نسخه بتا بر روی سرور Discord میزبانی می‌شود.

برای تولید تصاویر با MidJourney، باید به این سرور discord بپیوندید.

این آسان است، فقط روی “Join Beta” در وبسایت آنها کلیک کنید. اگر حساب Discord ندارید، می‌توانید به راحتی آن را ایجاد کنید.

به هر حال فقط یک دقیقه طول کشید تا وارد سرور دیسکورد شدم.

برای ایجاد یک تصویر با MidJourney، باید به یکی از اتاق هایی بپیوندید که با «Beginners» شروع می‌شود. سپس باید پیامی بفرستید که با  /imagine شروع می‌شود و با ورودی شما دنبال می‌شود.

به عنوان مثال، در اینجا تصاویری است که من با “/ مردی که در طول طوفان بر روی ماه راه می‌رود:

این نتایج عالی به نظر می‌رسند! به خصوص پایین سمت راست به نظر جالب و در عین حال وحشتناک است.

مشابه بسیاری از ابزارهای دیگر که من آزمایش کرده ام، MidJourney چهار تصویر خروجی را به شما ارائه می‌دهد.

و به هر حال، اگر می‌خواهید تصاویر واقعی ایجاد کنید، MidJourney ممکن است بهترین گزینه شما باشد. فقط به تصاویر کانال های Discord نگاه کنید و از کیفیت شگفت زده خواهید شد.

علاوه بر این، نگاه کردن به تصاویر دیگر سازندگان راهی عالی برای الهام گرفتن در مورد اینکه چه نوع پیام هایی باید از ابزار ارسال کنید تا خروجی های عالی ایجاد کنید.

ویژگی های کلیدی

با یک دستور ساده و یک اعلان متنی تصاویر تولید کنید.

ابزار ATM در نسخه بتا است که می‌توانید از طریق ربات های Discord استفاده کنید.

استفاده از نسخه Demo آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک ورودی متنی کوچک بدهید.

نسخه آزمایشی رایگان که می‌توانید از آن برای آزمایش قدرت هنر هوش مصنوعی استفاده کنید.

قیمت گذاری

MidJourney یک آزمایش محدود (25 پرس و جو) و چندین گزینه برای خرید یک عضویت کامل ارائه می‌دهد. قیمت مشخصی اعلام نشده است. با قرار گرفتن در لیست انتظار و پذیرفته شدن به عنوان یک کاربر آزمایشی می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد قیمت دریافت کنید.

6. Fotor GoArt

امتیاز: ۴.۵/۵

تجربه کاربر: ۴.۵/۵

Fotor GoArt یک تولید کننده تصویر هوش مصنوعی است که برای ایجاد هنر NFT عالی است. استفاده از Fotor به هیچ تجربه فنی یا طراحی نیاز ندارد. این باعث می‌شود که شروع کار برای مبتدیان سبک باشد.

مولد هنر Fotor AI تخیل شما را در عرض چند دقیقه به هنر دیجیتال تبدیل می‌کند. شما لازم نیست نگران ویژگی های فنی فرآیند باشید. بیش از 10000 الگو وجود دارد که می‌توانید انتخاب کنید. با این تعداد قالب مطمئنا یک قالب مناسب برای پروژه خود پیدا خواهید کرد.

Fotor بر جنبه NFT هنرهای هوش مصنوعی تمرکز دارد. پس از ایجاد یک شاهکار، می‌توانید NFT را صادر کنید و شروع به فروش آن در بازارهای NFT کنید.

تجربه من با Fotor GoArt

Fotor یک تولیدکننده متن به تصویر نیست، بر خلاف بسیاری دیگر از تولیدکنندگان هنر هوش مصنوعی که من بررسی کرده‌ام.

بنابراین، شما نمی‌توانید آن رندرهای سه بعدی یا نقاشی های رنگ روغن عالی را که ممکن است بتوانید در MidJourney یا Stable Diffusion انجام دهید، ایجاد کنید.

در عوض، Fotor یک تولید کننده تصویر به تصویر عالی است. ایده این است که شما به آن یک تصویر می‌دهید، و Fotor AI آن را به یک تصویر هنری تبدیل می‌کند.

برای مثال، اجازه دهید از تصویر یک سگ به عنوان ورودی Fotor استفاده کنیم:

پس از درج تصویر، Fotor ۱۰ تا ۲۰ ثانیه طول می‌کشد تا یک خروجی تولید کند. مال من به این صورت است:

وای! هوش مصنوعی تصویر سگ من را به یک نقاشی جذاب تبدیل کرد. این چیزی است که می‌توانم روی دیوارم آویزان کنم یا روی تیشرتم چاپ کنم.

توجه داشته باشید که Fotor یک واترمارک به تصاویر تولید شده به صورت رایگان اضافه می‌کند. برای خلاص شدن از شر آن، باید در یک طرح پولی مشترک شوید.

به هر حال، صرف نظر از واترمارک، قبل از سرمایه گذاری روی آن، یک نمای کلی بسیار خوب از نحوه عملکرد رایگان ابزار دریافت می‌کنید.

Fotor GoArt به عنوان یک مولد NFT فروخته می‌شود، اما من مخالفم. این یک تولید کننده هنری عالی است، نه فقط یک تولید کننده تصویر عالی NFT. چیز خاصی در مورد NFT ها وجود ندارد. NFT می‌تواند تصویر، ویدیو، آهنگ یا هر قطعه دیجیتالی باشد. بنابراین اجازه ندهید هنگام بررسی ابزار، این شما را گیج کند.

به هر حال، بیایید نگاهی دقیق تر به ویژگی های کلیدی این ابزار بیندازیم.

ویژگی های کلیدی

از هوش مصنوعی برای بهبود یا تغییر کامل تصاویرتان استفاده کنید.

بهبود با یک کلیک برای ایجاد کیفیت بالای تصاویر خروجی.

قابلیت حذف پس زمینه برای مثال، برای برخی از پروژه های NFT مفید است.

پاشش رنگ برای برجسته کردن رنگ های تصاویرتان.

قیمت گذاری

می‌توانید Fotor GoArt را به صورت رایگان امتحان کنید. این یک راه عالی برای تست ابزار قبل از خرید است.

سه طرح پولی وجود دارد که می‌توانید در آنها مشترک شوید:

Basic: 0 دلار در ماه

Pro: 8.99 دلار در ماه

Pro+: ۱۹.۹۹ دلار در ماه

7. Deep Dream Generator

امتیاز: ۴.۴/۵

سایت برتر AI Art

سایت برتر AI Art

تجربه کاربر: ۴.۳/۵

یکی از جالبترین پروژه های مولد هنر هوش مصنوعی، رویای عمیق توسط الکساندر موردوینتسف، توسعه دهنده Google است. این ابزار به شما اجازه می‌دهد تا در عرض چند ثانیه هنر دیجیتال را با هوش مصنوعی تولید کنید.

Deep Dream از شبکه های عصبی برای تولید تصاویر بر اساس تصاویر موجود استفاده می‌کند. برای اینکه این تکنیک کار کند، این ابزار با استفاده از الگوریتم ها و تکنیک های پیشرفته هوش مصنوعی خود را با میلیون ها و میلیون ها تصویر آموزش داده است.

استفاده از ابزار آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک تصویر را در ابزار آپلود کنید. سپس باید چند ثانیه صبر کنید تا نرم افزار یک تصویر خروجی به شما بدهد.

کاربرد اصلی Deep Dream ایجاد هنر دیجیتال است. زیرا این ابزار توانایی استفاده از هوش مصنوعی را برای ایجاد سبک های مختلف نقاشی از مکان ها و دوره های مختلف دارد.

هنگام استفاده از ابزار، آزادی خلاقانه زیادی دارید. می‌توانید قبل از ایجاد تصویر، دسته ای مانند حیوانات، مناظر یا چیزهای انتزاعی تر را انتخاب کنید. علاوه بر این، شما می‌توانید بین مجموعه ای از سبک ها مانند سبک عمیق، سبک نازک و رویای عمیق یکی را انتخاب کنید.

تجربه من با Deep Dream Generator

Deep Dream Generator تنها یک تولید کننده متن به هنر نیست. همچنین دارای حالت های هنری متعدد و ویژگی های تصویر به تصویر است.

ایده ساده است:

یک تصویر را انتخاب و آپلود کنید.

سبکی از خروجی را انتخاب کنید.

یک یا دو دقیقه صبر کنید تا ابزار خروجی تولید کند.

پیش نمایش را تماشا کنید و لذت ببرید!

بیایید دوباره از تصویر سگ استفاده کنیم. این بار، من قصد دارم تصویر سگ را به یک نقاشی دیواری جالب شهری تبدیل کنم. در اینجا مقایسه قبل و بعد است.

همانطور که می‌توانید بگویید، تصویر تولید شده بسیار جالب به نظر می‌رسد. سبک های زیادی برای انتخاب وجود دارد. من فقط می‌خواستم نقاشی دیواری را امتحان کنم. برای استفاده حداکثری از ابزار، مطمئن شوید که با سبک های هنری مختلف بازی می کنید.

برخلاف بسیاری از ابزارهای دیگری که امتحان کرده‌ام، آزمایش Deep Dream Generator کمی بیشتر طول می‌کشد.

ابتدا باید ثبت نام کنید. سپس باید یک یا دو دقیقه منتظر تولید تصویر باشید. اما من می‌گویم چنین نتایجی بد نیست.

همچنین می‌توانید با Deep Dream Generator تصاویر را از متن تولید کنید. علاوه بر این، می‌توانید یک نمایه Deep Dream Generator راه اندازی کنید که در آن می‌توانید با سایر هنرمندان هوش مصنوعی به اشتراک بگذارید و با آنها تعامل داشته باشید. در اینجا Deep Dream Generator من است که می‌توانید برخی از تصاویری که من ایجاد کرده ام را ببینید:

بیایید به برخی از ویژگی هایی که Deep Dream Generator دارد نگاهی بیندازیم:

ویژگی های کلیدی:

با استفاده از الگوریتم های پیشرفته هوش مصنوعی، تصاویر واقعی را از تصاویر ورودی ایجاد کنید.

به یک ابزار قدرتمند هوش مصنوعی که توسط میلیون ها تصویر آموزش داده شده است، دسترسی پیدا کنید.

بسیاری از سبک های هنری مختلف برای تولید تصاویر.

سه سبک اصلی نقاشی برای انتخاب.

قیمت گذاری

همانطور که ممکن است تصور کنید، تولید یک تصویر با هوش مصنوعی یک کار محاسباتی سنگین است. به همین دلیل است که Deep Dream Generator سه طرح انرژی ارائه کرده است که با آن می‌توانید تصاویر تولید کنید:

Advanced: 19 دلار در ماه

Professional: 39 دلار در ماه

Ultra: 99 دلار در ماه

میزان مصرف انرژی بستگی به این دارد که از کدام مدل هوش مصنوعی استفاده می‌کنید و چه تعداد تصویر می‌خواهید ایجاد کنید. در صفحه طرح های اشتراک می‌توانید شرح مفصلی از مصرف انرژی پیدا کنید.

8. Artbreeder

امتیاز: ۴/۵

سایت برتر AI Art

سایت برتر AI Art

تجربه کاربر: ۴/۵

یکی از بازیگران کلیدی در فضای تولید هنر هوش مصنوعی، Artbreeder است. تمرکز اصلی این ابزار بر افزایش کیفیت تصویر با کمک آخرین پیشرفت های هوش مصنوعی است.

با Artbreeder، می‌توانید چندین نسخه از تصاویر خود را با استفاده از قابلیت های هوش مصنوعی و یادگیری ماشین ایجاد کنید. به عنوان مثال، شما می‌توانید ایجاد کنید:

مناظر طبیعی

پرتره ها

فیگورهای انیمه

و بسیاری از آثار هنری دیگر با استفاده از ابزار.

Artbreeder همچنین این امکان را فراهم می‌کند که تصاویر خود را به فیگورهای متحرک تبدیل کنید.

یکی از ویژگی های مفید Artbreeder هزاران تصویر است. شما می‌توانید این تصاویر را در پوشه های میزبانی شده توسط Artbreeder ذخیره کنید. به عبارت دیگر، این ابزار مدیریت تصویر را آسان می‌کند.

تجربه من با Artbreeder

Artbreeder ترکیبی از متن به هنر و ویرایشگر هنری است. این باعث می‌شود که از بین تمام ابزارهای هوش مصنوعی که من آزمایش کرده‌ام، ابزاری منحصر به فرد باشد.

برای امتحان این ابزار، لازم نیست ثبت نام کنید. در عوض، می‌توانید از همان ابتدا شروع به تولید کنید.

Artbreeder به شما امکان می‌دهد اشکال و تصاویر را ترسیم کنید تا پایه و اساس تصویری را که می‌خواهید ایجاد کنید تشکیل دهید. سپس از شما برای توصیف تصویری که می‌خواهید ایجاد کنید، ورودی می‌خواهد.

در اینجا می‌توانید یک اثر هنری را که من تولید کرده ام ببینید. ابتدا می‌توانید نقاشی رقت انگیز سمت چپ را ببینید. این تصویر ورودی من برای ابزار است. سپس برای ایجاد تصویر، یک ورودی متنی به آن دادم: «مردی که در هنگام طوفان بر روی ماه راه می‌رود».

همانطور که می‌بینید، این ابزار یک تصویر واقعی تولید نمی‌کند. اما هنوز به وضوح قصد من را درک کرد.

تصویری از شخصی که لباس فضایی پوشیده بود ایجاد کرد. از ابر هم خط کشید. من فکر می‌کنم این بخش “طوفان” را در نظر می‌گیرد. به هر حال، گرچه تصویر آنقدرها هم چشمگیر نیست، اما من عاشق این هستم که چقدر منحصر به فرد به نظر می‌رسد. علاوه بر این، من احتمالاً از آن درست استفاده نمی‌کنم.

بیایید ویژگی های اصلی این ابزار را بررسی کنیم.

ویژگی های کلیدی

قابلیت افزایش کیفیت تصویر

دسته ای از تغییرات یک تصویر را ایجاد کنید

مناظر، انیمه و پرتره ایجاد کنید

قابلیت مدیریت عکس برای دسترسی آسان

پشتیبانی از JPG و PNG

قیمت گذاری

Artbreeder یک نرم افزار فریمیوم است. بسیاری از ویژگی های عالی به صورت رایگان وجود دارد. برای دسترسی به مجموعه کامل، باید در یک طرح پولی با هزینه 8.99 دلار در ماه مشترک شوید.

9. StarryAI

امتیاز: ۴.۵/۵

تجربه کاربر: ۴.۲/۵

StarryAI یکی از تنها تولیدکنندگان هنر هوش مصنوعی است که دارای نسخه وب، نسخه iOS و نسخه اندروید است.

اگر کاربر iOS یا مصرف کننده اندروید هستید، ممکن است بخواهید StarryAI را به صورت رایگان با دستگاه تلفن همراه خود آزمایش کنید. این باعث می‌شود هر کجا که می‌روید، هنر تولید کنید.

شما همچنین می‌توانید تنها با توصیف آنچه می‌خواهید ببینید، هنر ایجاد کنید!

مانند بسیاری دیگر از مولدهای هنر هوش مصنوعی، StarryAI همه حقوق تصاویری را که ایجاد کرده‌اید را به شما می‌دهد. این بدان معنی است که شما می‌توانید از تصاویر در هر کجا که می‌خواهید استفاده کنید.

بهترین بخش StarryAI، این است که تست کردن آن کاملا رایگان است. علاوه بر این، قیمت مقرون به صرفه ای دارد.

تجربه من با StarryAI

StarryAI یک اپلیکیشن موبایل برای iOS و اندروید است. (همچنین، یک برنامه وب وجود دارد که می‌توانید از آن نیز استفاده کنید)

پس از دانلود برنامه، 5 اعتبار رایگان برای کار با آن دریافت می‌کنید. لازم نیست ثبت نام کنید، جزئیات کارت را اضافه کنید تا شروع به تولید تصاویر کنید.

در اینجا من از یکی از جمله تکراری خود برای ایجاد همان اثری که قبلاً دیدید استفاده کردم: «مردی که در هنگام طوفان بر روی ماه راه می‌رود».

این نتایج است.

مخصوصاً تصویر دوم و سوم واقعی و عالی به نظر می‌رسند! به نظر من اولی هم عالی است اما آخری کاملا تصادفی است.

به هر حال این ابزار با یک ورودی متن ساده توانست این تصاویر را در عرض چند دقیقه تولید کند. من هرگز نمی‌توانم چنین تصاویری را با این دقت عالی خلق کنم.

یکی از مشکلاتی که ممکن است با آن روبرو شوید این است که کاربران زیادی در این برنامه به طور همزمان وجود دارند. این می‌تواند باعث ایجاد صف های طولانی شود، بنابراین توصیه می‌کنم اعلان هایی را تنظیم کنید تا به شما یادآوری کنند که اثر شما کامل شد. برای من، فقط یک یا دو دقیقه طول کشید، بنابراین اصلاً بد نبود!

ویژگی های کلیدی

تولید خودکار هنر هوش مصنوعی بدون هیچ ورودی کاربر مورد نیاز است.

با استفاده از هوش مصنوعی متن به تصویر، کلمات را به هنر تبدیل کنید.

مولد رایگان NFT برای ایجاد هنر منحصر به فرد NFT که می‌توانید بفروشید.

قیمت گذاری

می‌توانید از StarryAI برای تولید آثار هنری به صورت رایگان استفاده کنید. اگر اعتبارتان تمام شد، می‌توانید بیشتر خرید کنید:

Starry AI 1 Month Pro: ۱۱.۹۹ دلار

بسته 40 اعتباری: 15.99 دلار

بسته ۴۰ اعتباری پریمیوم: 7.99 دلار

10. RunwayML

امتیاز: ۴/۵

سایت برتر AI Art

سایت برتر AI Art

تجربه کاربر: ۴.۱/۵

RunwayML از مدل های یادگیری ماشین برای تولید تصاویر با کیفیت بالا بر اساس ورودی متن استفاده می‌کند. سبک های تصویر زیادی وجود دارد که می‌توانید استفاده کنید.

اما تمرکز اصلی روی استفاده از هوش مصنوعی برای ایجاد انیمیشن و ویرایش ویدیوها است. برای مثال، می‌توانید از این ابزار برای حذف پس زمینه هر کلیپ بدون فناوری صفحه سبز استفاده کنید.

برای ایجاد ویدیو، RunwayML یک ابزار ویرایشگر ویدیو برای جایگزینی پس زمینه تصاویر شما دارد.

نکات برجسته:

تولید کننده تصویر با هوش مصنوعی برای ایجاد تصاویر منحصر به فرد

نسخه آزمایشی رایگان

قابلیت های ویرایش و ایجاد ویدیو (البته نه مولد AI-vide)

قیمت گذاری

Free: 0 دلار در ماه

Starter: 15 دلار در ماه

Creator: 35 دلار در ماه

Pro: 100 دلار در ماه

سوالات متداول

در اینجا چند پرسش و پاسخ جالب وجود دارد که ممکن است در رابطه با نسل هنر هوش مصنوعی داشته باشید. حتماً این موارد را بخوانید تا در مورد هیاهوی نسل هنر هوش مصنوعی و همچنین آینده بالقوه آن توضیح دهید.

مولد هنر هوش مصنوعی چیست؟

مولد هنر هوش مصنوعی نرم افزاری است که از آخرین پیشرفت های هوش مصنوعی برای تولید تصاویر بر اساس پیام های متنی استفاده می‌کند.

مولدهای هنر هوش مصنوعی پیشرفته ممکن است شیوه خلق هنر ما را در آینده تغییر دهند. با نرم افزار تولید هنر هوش مصنوعی، می‌توانید پرتره، منظره و هنر انتزاعی تولید کنید. شما حتی می‌توانید سبک های هنرمندان مشهور را تقلید کنید.

ایده مولد هنر هوش مصنوعی ساده است: یک متن کوتاه را به تصویر تبدیل کنید. به عنوان مثال، در اینجا نمونه ای از یک هنر هوش مصنوعی است که با استفاده از نسخه نمایشی Stable Diffusion ایجاد کردم:

این مجموعه از تصاویر توسط هوش مصنوعی بر اساس ورودی نوشتاری من ایجاد شده است که می‌گوید: «میمونی در قله کوه در طوفان بارانی در آفریقا نشسته است».

مولد های هنر هوش مصنوعی راه خود را به جریان اصلی باز می‌کنند. اگرچه بیشتر ابزارهای چشمگیر محدود به نمایش ها هستند، اما زمان زیادی طول نمی‌کشد تا بهترین تولیدکنندگان هنر هوش مصنوعی بخشی از زندگی روزمره ما در زمینه هنر، طراحی و برندسازی شوند.

مولدهای هنری هوش مصنوعی چگونه کار می‌کنند؟

پشته فناوری ژنراتورهای هوش مصنوعی از ابزاری به ابزار دیگر متفاوت است. الگوریتم هایی که این مولدهای هنری را نیرو می‌دهند، آنقدر عظیم هستند و الگوریتم های هوشمندانه زیادی را در پشت صحنه در بر می‌گیرند که حتی تلاش برای توضیح آن در اینجا منطقی نیست.

بنابراین بیایید بر روشن کردن نحوه عملکرد مولدهای هنر هوش مصنوعی از دیدگاه کاربر تمرکز کنیم.

اصل کار ساده است.

شما یک ورودی متن را در ابزار وارد می‌کنید.

این ابزار تصویری را نشان می‌دهد که تصویری را که در ورودی توضیح داده اید نشان می‌دهد.

تصویر توسط یک الگوریتم هوش مصنوعی تولید می‌شود که تصویری منحصر به فرد ایجاد می‌کند که به بهترین شکل بیانگر درخواست شما است. به همین دلیل، نتایج ممکن است متفاوت باشد و حتی کوچکترین تغییر در اعلان ممکن است منجر به مجموعه ای کاملاً متفاوت از تصاویر تولید شده شود. همچنین، در مورد نوع تصاویری که این ابزار ایجاد می‌کند، ابهامات زیادی وجود دارد، مگر اینکه مهندسی سریع انجام دهید.

نکته ای که فکر می‌کنم فهمیدن و ذکر آن منصفانه است این است که اکثر تولیدکنندگان هنر هوش مصنوعی از فناوری شخص ثالث در پشت صحنه استفاده می‌کنند.

این بدان معناست که ممکن است 20 شرکت هنری مختلف هوش مصنوعی وجود داشته باشد که هر کدام دقیقاً از یک سیستم هوش مصنوعی استفاده می‌کنند. علاوه بر این، پشته فناوری که به نسل هنر هوش مصنوعی قدرت می‌دهد نیز می‌تواند برای عموم مردم قابل دسترسی باشد و بسیار ارزان‌تر از استفاده از ابزار هنری هوش مصنوعی خواهد بود.

امروز با بهترین ابزارهای مولد هنر هوش مصنوعی آشنا شدید. امیدوارم عملکرد برخی از این ابزارها تحت تاثیر قرار گرفته باشید. به یاد داشته باشید، هنر هوش مصنوعی هر روز بهتر می‌شود. اگر در این بازی تازه کار هستید، انتظار داشته باشید که در چند سال یا چند ماه آینده شاهد پیشرفت های زیادی باشید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT