بهترین جایگزین برای Canva

11 بهترین جایگزین برای Canva برای طراحی گرافیکی آسان

زمان مطالعه 8 دقیقه

این روزها، برای خلق هنرهای تجسمی جذاب، لزوماً نیازی به مدرک طراحی گرافیک ندارید. بسیاری به Canva، یک ابزار خلاقیت عالی برای مبتدیان در طراحی گرافیک روی می آورند. بهترین جایگزین برای Canva را در ادامه معرفی کرده ایم.

وب سایت طراحی گرافیک نقطه و کلیک کنید، بکشید و رها کنید همیشه به دلیل منحنی یادگیری کم عمق و موجودی کامل قالب های رایگان و ممتاز خود مورد ستایش قرار می گیرد. با این حال، Canva ممکن است با سلیقه زیبایی شناختی شما مطابقت نداشته باشد، بنابراین بیایید جایگزین های مورد علاقه خود را بررسی کنیم.

1.بهترین جایگزین برای Canvaبا Easil

بهترین جایگزین برای Canva

بهترین جایگزین برای Canva

وقتی صحبت از گزینه های Canva به میان می آید، Easil تقریبا همیشه در صدر لیست قرار دارد. ویرایشگر خلاق کشیدن و رها کردن به گونه ای طراحی شده است که طراحی گرافیکی را برای هر کسی، صرف نظر از سطح مهارت، آسان و قابل دسترس کند.

برای مثال، هر دو Canva و Easil جزو منابع رایگان مورد علاقه ما برای سفارشی کردن رزومه هستند. Easil همچنین دارای بیش از یک میلیون تصویر استوک است که می‌توانید از آن‌ها برای پوسترها، منوها، بنرها، اینفوگرافیک‌ها، موارد قابل چاپ و حتی GIF استفاده کنید.

ایجاد یک اکانت کاربری Easil برای شروع طراحی رایگان است. با این حال، اگر می‌خواهید ویژگی‌های ممتاز بیشتری را ارتقا دهید و قفل کنید، همیشه می‌توانید Easil Pro را با قیمت 7.50 دلار در ماه یا Easil Edge با قیمت 59 دلار در ماه انتخاب کنید.

2. Stencil

اگر تمرکز طراحی گرافیک شما بر روی پلتفرم های رسانه های اجتماعی است، Stencil ابزار مناسبی است. این وب سایت طیف وسیعی از قالب ها و تصاویر را ارائه می دهد که به طور خاص برای استفاده در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی محبوب مانند فیس بوک، اینستاگرام، لینکدین و پینترست تنظیم شده اند. حتی می توانید کتابخانه هشتگ خود را ایجاد کنید تا تمام هشتگ هایی که در Stencil استفاده می کنید به طور خودکار هنگام ایجاد طرح های جدید اضافه شوند.

یکی از ویژگی های برجسته وب سایت، کتابخانه نقل قول (quotes) آن است. برای مثال، اگر یک پوستر انگیزشی طراحی می‌کنید، نقل قولی (quotes) از مجموعه بیش از 100000 پیام الهام‌بخش Stencil بکشید. حتی می توانید فونت های خود را در سایت آپلود کنید و در تمام پروژه های خود از آنها استفاده کنید.

طرح رایگان اولیه Stencil به شما امکان می دهد 10 تصویر در ماه ایجاد کنید، اما می توانید با اشتراک در Stencil Pro با 9 دلار در ماه یا Stencil Unlimited با 12 دلار در ماه، تصاویر بیشتری ایجاد کنید. با انتخاب صورتحساب سالیانه می توانید 40 درصد صرفه جویی کنید.

3.بهترین جایگزین برای Canva با Adobe Express

بهترین جایگزین برای Canva

بهترین جایگزین برای Canva

همانطور که از نامش پیداست، Adobe Express (قبلا Adobe Spark) متعلق به غول طراحی گرافیک Adobe است. Canva در مقابل Adobe Express تطبیق سختی است، اما Adobe Express تجربه خود را به طراحان پیشرفته و سازمان‌های بزرگتر ارائه می‌کند، به ویژه با ارائه‌های برتر.

سازندگان می توانند به صورت رایگان از Adobe Express به طور نامحدود لذت ببرند. به ویرایش اولیه و جلوه های عکس، هزاران الگو و دارایی طراحی، مجموعه ای از عکس های بدون حق امتیاز و بیش از 2000 فونت منحصر به فرد دسترسی داشته باشید. این طرح از 2 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی پشتیبانی می‌کند و می‌توانید هم در وب و هم در دستگاه‌های تلفن همراه آن را ویرایش کنید.

با این حال، اگر شما یا سازمانتان از Adobe Express رایگان پیشی بگیرید، برنامه های ممتاز از 9.99 دلار ماهانه برای افراد شروع می شود. این ارتقا قفل بیش از 20000 فونت مجاز، 160 میلیون عکس استوک بدون حق امتیاز، قابلیت های طراحی ممتاز، و حتی ابزارهای تبلیغاتی برندسازی و رسانه های اجتماعی سفارشی را باز می کند. کسب‌وکارهایی که یک طرح ممتاز را انتخاب می‌کنند می‌توانند با سایر محصولات Adobe از جمله Adobe Photoshop Express و Adobe Premiere Rush ادغام شوند.

4. Visme

Visme برای کسانی است که به دنبال بهبود بصری اسلایدها، نمودارها یا اینفوگرافیک های ارائه خود هستند. علاوه بر هزاران الگو، Visme طیف وسیعی از ویجت‌های داده و محتوای تعاملی را ارائه می‌کند تا هر ارائه‌ای را جذاب‌تر کند.

از دوره های آنلاین و آموزش های ویدئویی موجود در سایت استفاده کنید. Visme همچنین با کارشناسان صنعت برای ارائه وبینارهای زنده همکاری می کند، بنابراین می توانید بینش صنعت را از بهترین های بازی به دست آورید و مهارت های طراحی گرافیک خود را – همه به صورت رایگان – گسترش دهید.

ثبت‌نام برای Visme رایگان است و برنامه‌های پریمیوم از 29 دلار در ماه شروع می‌شوند که صورت‌حساب آن به صورت ماهانه است.

5. VistaCreate

VistaCreate که قبلاً به عنوان Crello شناخته می شد، جایگزینی برتر برای Canva به دلیل رابط کاربر پسند و کتابخانه گسترده ای از قالب های حرفه ای طراحی شده و قابل تنظیم و اشیاء خلاقانه است. کاربران می‌توانند کیت‌های برند متعددی را برای استفاده در پروژه‌های مختلف ایجاد کنند، که این پلتفرم را برای فریلنسرها یا شرکت‌هایی که با مشتریان سروکار دارند بسیار جذاب می‌کند.

پلتفرم VistaCreate اولین پلتفرم در نوع خود بود که طرح های متحرک را معرفی کرد که به وضعیت موجود برای گرافیک های جذاب و بصری تبدیل شده اند. بیش از 10000 قالب متحرک، 40000 دارایی خلاقانه ثابت و متحرک، و 650 فونت علاوه بر تصاویر، ویدیوها و آهنگ‌های صوتی بدون حق امتیاز خواهید یافت.

چه به یک راه حل رایگان طراحی کارت ویزیت آنلاین نیاز داشته باشید یا به یک قالب برای یک پست اینستاگرامی که توجه شما را جلب کند، قیمت VistaCreate دشوار است. برای همیشه از طرح رایگان لذت ببرید یا ماهانه 13 دلار برای یک پیشنهاد برتر بپردازید.

6.بهترین جایگزین برای Canva با PicMonkey

بهترین جایگزین برای Canva

بهترین جایگزین برای Canva

PicMonkey در سال 2012 به عنوان یک ابزار ویرایش عکس تاسیس شد، اما از آن زمان به یک پلتفرم طراحی گرافیک کامل تبدیل شده است که طیف وسیعی از ویژگی های خلاقانه را ارائه می دهد. کاربران می توانند کلاژ بسازند و جلوه ها و فیلترهای مختلفی را روی تصاویر خود اعمال کنند و وب سایت به طور یکپارچه با پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر یکپارچه شده است و به خلاقان اجازه می دهد طرح های خود را فوراً به اشتراک بگذارند.

PicMonkey سه طرح ارائه می دهد: Basic، Pro و Business. در حالی که PicMonkey Basic 7.99 دلار در ماه هزینه دارد و شامل ابزارها و قالب های اصلی ویرایش است، برنامه Pro شامل ابزارهای ویرایش پیشرفته و پشتیبانی اولویت با 12.99 دلار در ماه است. خرید یک طرح تجاری به قیمت 23 دلار در ماه، ابزارهای همکاری، گزینه‌های کیت برند متعدد و پشتیبانی ایمیل ممتاز را باز می‌کند.

7. Piktochart

مشابه Visme، Piktochart در رسانه های حرفه ای مانند اینفوگرافیک ها، نمودارها، گزارش ها و نقشه ها تخصص دارد. با Piktochart به سرعت متن یا مطالب پر داده خود را به تصاویری خیره کننده تبدیل کنید.

وب سایت Piktochart ویژگی های پلتفرم را بر اساس صنعت تجزیه و تحلیل می کند. طراحی برای منابع انسانی، مراقبت های بهداشتی، مارکتینگ یا امور مالی، Piktochart به شما کمک می کند مجتمع را ساده و زیبا کنید.

با Piktochart به صورت رایگان شروع کنید، یا با برنامه Pro ماهانه 29 دلار به همه ویژگی ها دسترسی داشته باشید. مشتریان سازمانی می توانند با Piktochart تماس بگیرند تا قیمت سفارشی خود را برآورده کنند.

8. Fotor

Fotor متخصص در ویرایش عکس و ساخت کلاژ است. مجموعه ویرایش عکس پیشرفته آن به کاربران امکان می دهد رنگ، اندازه و روشنایی تصاویر خود را تنظیم کنند.

برای پرتره، Fotor همچنین دارای ویژگی های مفید روتوش مانند سفید کردن دندان ها و تغییر شکل عکس، و همچنین رفع چین و چروک، لک و قرمزی چشم است. Fotor با فناوری پیشرفته HDR تضمین می‌کند که عکس‌های آپلود شده در سایت با بالاترین کیفیت با رنگ‌ها و جزئیات نمایش داده می‌شوند.

برنامه Fotor Basic رایگان است و برنامه های پریمیوم از 8 دلار در ماه شروع می شود.

9.بهترین جایگزین برای Canva با Placeit

بهترین جایگزین برای Canva

بهترین جایگزین برای Canva

Placeit یک ابزار ایده آل برای کسب و کارهای کوچک و بازرگانان تجارت الکترونیک است، زیرا به کاربران اجازه می دهد لوگو و مدل های محصول ایجاد کنند. با موجودی گسترده الگوهای Placeit به سرعت محصولات خود یا محصولات یک مشتری را روی تی شرت یا سایر کالاها به نمایش بگذارید.

کاربران می‌توانند قالب‌های از پیش طراحی‌شده را سفارشی کنند و از ماکت‌های با وضوح بالا، یک سازنده ویدیو با کشیدن و رها کردن، و حتی دارایی‌های بازی برای ایجاد زیبایی‌شناسی مورد نظر خود استفاده کنند. Placeit همچنین مجوزهای استفاده تجاری را ارائه می دهد که یک ویژگی اولویت دار برای خلاقان است.

طرح رایگان Placeits گزینه های محدودی را پوشش می دهد، در حالی که برنامه های پریمیوم از 7.47 دلار در ماه شروع می شود و امکان دانلود نامحدود را فراهم می کند.

10. Design Wizard

Design Wizard یک ابزار قدرتمند طراحی گرافیک آنلاین است که به افراد مبتدی امکان می دهد طرح هایی با ظاهری حرفه ای ایجاد کنند، بدون اینکه هزینه های خود را خراب کنند یا ساعاتی از وقت خود را صرف کنند. همه کاربران از پالت های رنگی سفارشی، گالری گسترده ای از عکس های استوک، امکان افزودن متن و اشکال به تصاویر و گزینه های آسان برای تغییر اندازه و اشتراک گذاری تصاویر در پلتفرم های رسانه های اجتماعی لذت می برند.

در حالی که Design Wizard یک نسخه آزمایشی رایگان با دسترسی محدود به ویژگی‌های خود ارائه می‌دهد، این پلتفرم عمدتاً مبتنی بر اشتراک است و برنامه‌هایی از 9.99 دلار در ماه برای برنامه Pro خود شروع می‌شود. کاربران همچنین می‌توانند طرح تجاری 49.99 دلاری در ماه را انتخاب کنند که ویژگی‌های پیشرفته‌تری از جمله همکاری تیمی و کیت برند برای حفظ نام تجاری ثابت در همه طرح‌ها ارائه می‌دهد.

11. Pixlr X

بهترین جایگزین برای Canva

بهترین جایگزین برای Canva

Pixlr X یک ویرایشگر عکس آنلاین ساده و مناسب برای مبتدیان است. قابلیت روتوش عکس آن در مقایسه با محصولات Adobe کمرنگ است، اما متوجه خواهید شد که این سایت نیازهای اساسی برای ویرایش عکس ها یا تغییر یک الگوی تصویر از پیش ساخته شده را برای رفع نیازهای خلاقانه شما برآورده می کند.

متأسفانه، نسخه رایگان می تواند تبلیغاتی سنگین باشد، و کتابخانه قالب ها و تصاویر موجود محدود است. تبلیغات را فقط با 0.75 دلار در ماه حذف کنید یا با پرداخت 4.90 دلار در ماه به مجموعه کامل Pixlr دسترسی داشته باشید.

ویژگی‌های برجسته Pixlr Pro شامل پشتیبانی از لایه‌ها، مجموعه‌ای از ابزارهای برش مانند شکل، کمند (lasso)، کشیدن، و انتخاب جادویی (magic)، و لغزنده‌هایی برای اصلاح روشنایی، کنتراست، اشباع، برجسته‌سازی‌ها و سایه‌ها است. تیم ها می توانند فقط با 9.95 دلار در ماه همکاری کنند.

یافتن بهترین جایگزین Canva

دنیای ابزارهای طراحی گرافیک در دهه گذشته به طور قابل توجهی تکامل یافته است و به خلاقان و غیر طراحان گزینه های فراوانی را ارائه می دهد.

خواه به دنبال ایجاد تصاویر رسانه های اجتماعی قابل اشتراک گذاری، ارائه های حرفه ای یا اینفوگرافیک های خیره کننده باشید، یکی از گزینه های Canva فوق الذکر مطمئناً انتظارات شما را برآورده می کند و فراتر می رود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT