سایت فونت رایگان

11 بهترین وب سایت فونت رایگان برای فونت های آنلاین رایگان

زمان مطالعه 6 دقیقه

آیا نمی توانید مجوز فونت ها را بپردازید؟ این وب سایت ها به شما کمک می کنند فونت رایگان کاملی را برای پروژه خلاقانه بعدی خود پیدا کنید. سایت فونت رایگان را در ادامه معرفی کرده ایم.

همه نمی توانند مجوز یک فونت پولی محبوب را بپردازند. اگر به دنبال فونتی برای استفاده در یک پروژه برندسازی جدید، یک پوستر یا وب سایت هستید، ممکن است به دنبال فونتی باشید که بتوانید به صورت تجاری و ترجیحاً رایگان از آن استفاده کنید.

خوشبختانه، اینترنت پر از وب سایت های فونت رایگان است.

1.سایت فونت رایگان Google Fonts

فونت های گوگل یکی از بزرگترین مجموعه فونت های آماده وب را دارد. بیش از 1500 خانواده فونت مختلف را ارائه می دهد. می توانید جستجوهای خود را بر اساس دسته بندی، زبان، محبوبیت و حتی ویژگی هایی مانند ضخامت یا عرض محدود کنید.

یکی از بهترین چیزها در مورد فونت گوگل، ابزار پیش نمایش فونت همه کاره آن است. می‌توانید پیش ‌نمایش یک پاراگراف یا جمله را با هر فونت مشخصی انتخاب کنید. همچنین می توانید اندازه فونت را افزایش دهید یا به نسخه دیگری از فونت تغییر دهید.

این سایت همچنین دارای بخشی به نام Fonts Knowledge است که راهنماهای اصلی در مورد دنیای تایپوگرافی ارائه می دهد. به عنوان مثال، می توانید یاد بگیرید که چگونه به ترکیب فونت عالی برسید.

هنگامی که فونت مورد نیاز خود را پیدا کردید، می توانید آن را در رایانه خود بارگیری کنید یا کد را بگیرید تا آن را در وب سایت خود جاسازی کنید.

2. Fonts.com

Fonts.com طیف گسترده ای از فونت ها را می فروشد، اما بیش از 1300 خانواده فونت رایگان را نیز ارائه می دهد. می توانید این موارد را بر اساس طبقه بندی، وزن، عرض، زبان و موارد دیگر فیلتر کنید. همچنین در یک نگاه به شما نشان می دهد که فونت در چه رسانه هایی قابل استفاده است.

به طور ساده، همانطور که صفحه هر فونت را بررسی می کنید، Fonts.com نمونه هایی از نحوه ظاهر آن در پروژه شما با بروشورها، بنرها، لوگوها و سایر ماکت ها ارائه می دهد.

3. Font Bundles

Font Bundles به طراحان کمک می کند تا با تنظیم بسته های فونت، چند دلار صرفه جویی کنند. این وب سایت همچنین دارای یک بخش فونت رایگان است که صدها فونت رایگان را لیست می کند که می توانید پس از ثبت نام برای یک اکانت کاربری دانلود و استفاده کنید.

در کنار فونت‌های رایگان استاندارد دائمی، یک فونت ممتاز در صفحه فونت رایگان هفته نمایش داده می‌شود. اینها همچنین دارای مجوزی هستند که به شما امکان می دهد بدون هزینه از آنها به صورت تجاری استفاده کنید. اگر یک تایپوگراف نوپا هستید، باید این صفحه را نشانه گذاری کنید و هر هفته به آن بازگردید.

4.سایت فونت رایگان Behance

Behance مکانی است که برخی از بهترین طراحان جهان کارهای خلاقانه خود را در آن به نمایش می گذارند. برخی از طراحان حتی از آن به عنوان یک وب سایت نمونه کارها استفاده می کنند، در حالی که برخی دیگر از آن برای نمایش و به اشتراک گذاری آثار خود، خواه دارایی های طراحی یا فونت ها استفاده می کنند.

اگر دوست دارید فونت‌ها را آزمایش کنید، فقط «فونت‌های رایگان» را در Behance جستجو کنید. شما همیشه یک مجموعه فونت کامل با چندین نسخه پیدا نخواهید کرد، اما قطعا چیزی را پیدا خواهید کرد که علاقه شما را برانگیزد.

اگر به دنبال فونت هایی برای استفاده در یک پروژه طراحی گرافیکی هستید، Behance مکان خوبی برای کاوش است. هر کاری که با لوگوها، بنرهای رسانه های اجتماعی و پوسترها انجام شود نتایج خوبی برای شما به همراه خواهد داشت. اما اگر به دنبال یک تایپ فیس جدید برای یک وب سایت یا یک وبلاگ هستید، احتمالاً این مکان مناسبی نیست.

5. Dribbble

Dribbble یک پلتفرم مشابه به Behance است، اگرچه به همان اندازه محبوب نیست، و عمدتا توسط طراحان UI ترجیح داده می شود. شما مجموعه قابل توجهی از فونت‌ها را در Dribbble خواهید یافت، با فونت‌های مدرن، اسکریپت و سریف فراوانی که می‌توانید آن‌ها را بگیرید. برای شروع، فقط “فونت های رایگان” را جستجو کنید.

6.سایت فونت رایگان DaFont

DaFont یکی از قدیمی ترین و بهترین منابع برای دانلود فونت است. دافونت دارای بیش از 77000 فونت در وب سایت خود است.

فیلتر کردن از طریق چنین مجموعه عظیمی می تواند چالش برانگیز باشد. بنابراین، دافونت دارای یک سیستم دسته بندی در بالا است. این بهترین مکان برای شروع است. زیر مجموعه ای مانند کارتون یا دست نوشته را کاوش کنید. همچنین می‌توانید فهرست را با استفاده از تم‌هایی مانند هالووین، روستایی، شگفت‌انگیز (Fantastic) و غیره مرتب کنید.

وقتی فونتی را که دوست دارید پیدا کردید، می توانید آن را بدون ایجاد اکانت کاربری در سیستم خود دانلود کنید.

7. UrbanFonts

UrbanFonts یکی از بهترین سایت های فونت رایگان است. استفاده از وب سایت آسان و چشم نواز است. ساختاری مشابه با DaFont دارد که باعث می شود ناوبری آسان شود. می توانید بر اساس دسته بندی، تاریخ انتشار یا محبوبیت مرتب سازی کنید.

UrbanFont یک ویژگی پیش ‌نمایش عالی دارد—شما می‌توانید از پیش ‌تنظیمات انتخاب کنید یا متن سفارشی را وارد کنید، و رنگ پس‌زمینه را تغییر دهید، که سپس به‌صورت پویا پیش‌ نمایش همه فونت‌ها را به‌روزرسانی می‌کند.

8. FontSpace

FontSpace یک فهرست فونت با بیش از 100000 فونت در دسترس است. این یک رویکرد بصری برای نمایش فونت ها دارد. همراه با پیش ‌نمایش فونت قابل ویرایش معمول، تصویری از طراح نیز خواهید دید که فونت را به نمایش می‌گذارد. اگر به دنبال فونت هایی برای یک پروژه طراحی گرافیکی هستید، مشاهده استفاده از آنها در یک تصویر مطمئنا مفید است.

به طور پیش فرض، FontSpace همه فونت ها را نشان می دهد. اگر می‌خواهید فقط فونت‌هایی را ببینید که برای استفاده تجاری رایگان در دسترس هستند، فیلتر مناسب را در صفحه جستجو بررسی کنید.

9.سایت فونت رایگان Font Squirrel

Font Squirrel کمی با سایر وب سایت های این لیست متفاوت است زیرا نه تنها فونت های خاص خود را دارد، بلکه فونت هایی را از وب سایت های دیگر جمع آوری کرده و به آنها پیوند می دهد. تمام فونت ها برای استفاده تجاری رایگان هستند و در فرمت OTF یا TTF هستند.

می توانید فونت ها را بر اساس نوع، دسته بندی، برچسب ها و موارد دیگر فیلتر کنید. عملکرد Test Drive به شما امکان می دهد پیش نمایش فونت را با متن های مختلف مشاهده کنید، حتی زمانی که دانلود خارجی است.

10. Fontesk

Fontesk یک کتابخانه مدیریت شده از فونت های با کیفیت بالا، در انواع تم ها و سبک ها ارائه می دهد. همه فونت‌ها برای استفاده شخصی در دسترس هستند، و بیش از نیمی از آنها برای استفاده تجاری رایگان هستند – بسته به نیاز خود می‌توانید به راحتی فیلتر کنید.

البته، Fontesk برای دانلود فونت ها نیازی به ثبت نام ندارد، و همچنین محدودیتی در مورد تعداد دانلود فونت ها وجود ندارد.

11.سایت فونت رایگان 1001 Free Fonts

1001 Free Fonts فونت های بیشتری نسبت به نامش ارائه می دهد – و خوشبختانه بخش “رایگان” درست باقی می ماند. اینها به‌طور مفید در دسته‌هایی مانند قلم مو، گرافیتی، سرفصل، و ماشین تحریر سازمان‌دهی می‌شوند، یا فقط می‌توانید در آخرین موارد اضافه شده به کاتالوگ پیمایش کنید.

توجه داشته باشید که اینها فقط برای استفاده شخصی رایگان هستند. اگر نیازهای تجاری دارید، باید مجوز خریداری کنید.

فونت های جدید را به برنامه های خود اضافه کنید

وب‌سایت‌های فونت رایگان بالا انتخاب یک فونت زیبا را آسان می‌کنند. شما می توانید هزاران فونت عالی را دانلود کنید تا هر پروژه ای را جذاب کنید. سپس، اگر شما یک طراح هستید، احتمالاً می خواهید فونت ها را به فتوشاپ اضافه کنید تا تنوع بیشتری فراتر از انتخاب های پیش فرض داشته باشید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT