شغل دستیار مجازی

11 تا از بهترین سایت ها برای یافتن شغل دستیار مجازی

زمان مطالعه 6 دقیقه

مشاغل دستیار مجازی (VA) یکی از کارهای جذاب برای فریلنسرها است. این شغل حقوق خوبی دارد و شامل وظایف اداری مختلفی مانند مدیریت شبکه های اجتماعی، اجرای کمپین های تبلیغاتی و پاسخ دادن به ایمیل ها است. تقریباً هر کسب و کاری می تواند یک دستیار مجازی استخدام کند. شغل دستیار مجازی را در این سایت ها پیدا کنید.

فرصت های شغلی زیادی برای دستیاران مجازی وجود دارد و همین باعث سردرگمی افراد تازه کار میشود. برخی افراد حتی نمی دانند از کجا باید جستجو را شروع کنند. ما در این مقاله بهترین سایت ها و پلتفرم های فریلنسری را که فرصت های شغلی قانونی و با حقوق خوب برای دستیاران مجازی ارائه می دهند را معرفی میکنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

1.شغل دستیار مجازی: Upwork

Upwork بدون شک بزرگترین پلتفرم فریلنسری است. این سایت از سال 2013 تاکنون شامل 12 میلیون فریلنسر فعال و 5 میلیون مشتری در سراسر جهان است. این سایت همچنین کاربرانی از 180+ کشور مختلف دارد.

با توجه به اندازه پایگاه داده Upwork فریلنسرها به راحتی میتوانید پروژه کاری مورد نظر خود را پیدا کنند. جستجوی سریع کلمات کلیدی “دستیاران مجازی” در حال حاضر بیش از 9000 نتیجه را نشان می دهد. اگرچه این پلتفرم بیشتر بر فرصت های شغلی پروژه ای تمرکز دارد، اما بسیاری از مشتریان فرصت های شغلی بلندمدت را ارائه می دهند.

2. Fiverr

Fiverr یک بازار شناخته شده و قابل اعتماد برای خدمات فریلنسری است و شامل بیش از 3.42 میلیون مشتری از بیش از 190 کشور جهان است که به طور مرتب دستیاران مجازی را استخدام می کنند. برخلاف Upwork، Fiverr بر نمایش لیست مشاغل تمرکز ندارد. این پلتفرم در درجه اول به عنوان بازاری عمل می کند که در آن فریلنسرها به عنوان فروشنده شناخته می شوند، پروفایل ایجاد میکنند و خدمات خود را به بازار عرضه می کنند. در واقع مشتریان به سمت شما می آیند، نه برعکس.

استفاده از Fiverr به شما کنترل بیشتری بر نرخ‌ها، مشتریان و پروژه‌های آتی می‌دهد، به علاوه دیگر نیازی به ارسال درخواست شغلی ندارید. البته رقابت در این پلتفرم بالاست و شامل بیش از 35000 دستیار مجازی است.

3.شغل دستیار مجازی: LinkedIn

لینکدین به عنوان یک شبکه اجتماعی برای افراد حرفه ای بسیار مناسب است. اگرچه این سایت در ابتدا به افرادی که به دنبال کارمندان با استعداد بودند خدمات می داد، اما اخیراً فریلنسرها نیز از آن استفاده می کنند.

لینکدین در سال 2019 بازار خدمات لینکدین (LinkedIn Service Marketplace) را راه اندازی کرد. در این بازار دستیاران مجازی می توانند مهارت ها و خدمات خود را به مشتریانی که برای انجام پروژه ها به افراد فریلنسر نیاز دارند، نشان دهند.

قطعا میدانید که خدمات اداری مورد تقاضا هستند. با سرچ دستیار مجازی بلافاصله ده‌ها لیست بین‌المللی از پروژه های یک‌باره گرفته تا موقعیت‌های دورکاری تمام وقت دریافت خواهید کرد.

4. 24/7 Virtual Assistant

Virtual Assistant 24/7 در درجه اول برای دستیاران مجازی تازه کار و در سطح متوسط است. این سایت کارهای اداری مانند بایگانی اسناد، حسابداری اولیه، توسعه ساده وب، نگهداری سایت و خدمات مشتری ارائه می دهد. انجام اکثر پروژه ها به 1 تا 6 ساعت کار در هفته نیاز دارند.

اگرچه مبتدیان می توانند در Virtual Assistant 24/7 درخواست کار دهند، اما باید در یک دوره آموزشی شرکت کنند. بررسی ها نشان می دهد که تنها 5 درصد از متقاضیان در این دوره موفق می شوند. اگر بار اول شکست خوردید، سعی کنید حداقل بعد از چند هفته دوباره درخواست کنید.

5.شغل دستیار مجازی: Fancy Hands

Fancy Hands پروژه‌ها را از شرکت‌های کوچک و متوسط می‌گیرد، سپس آنها را بین دستیاران مجازی خود تقسیم می‌کند. بنابراین در این سایت به پروژه های مختلفی دسترسی خواهید داشت. به جز خدمات اداری معمول می‌توانید وظایف خاصی مانند برقراری تماس تلفنی با مشتریان، جستجوی معاملات خوب برای خرید یا جستجوی تخفیف‌های هتل برای مشتریان را نیز انجام دهید.

همچنین در صورت قبول کار به یک هدست صوتی خوب نیاز خواهید داشت. با این حال به ندرت نیاز است که در جلسات گروهی یا تماس‌های تک نفره شرکت کنید.

6. 99 Dollar Social

99 Dollar Social یک آژانس بازاریابی و شبکه اجتماعی است که تولید محتوا را بر اساس هر پروژه به دستیاران مجازی برون سپاری می کند. این سایت در درجه اول به تولید محتوا برای وبلاگ ها و تبلیغات کوتاه نیاز دارد. بنابراین اگر تجربه کپی رایتینگ دارید، شانس خوبی برای واجد شرایط بودن به عنوان VA یا دستیار مجازی خواهید داشت. شرکت به ازای هر سفارش انجام شده نرخ ثابتی را به شما پرداخت می کند. اگرچه می توانید هر تعداد پروژه را که می خواهید انجام دهید، اما توجه داشته باشید که کار محدود است زیرا منابع انسانی فقط هر چند ماه یک بار افراد جدید را استخدام میکند.

7.شغل دستیار مجازی: Belay

دستیاران باتجربه که خواهان کار دائم با نرخ های مناسب هستند می توانند Belay را در نظر بگیرند. البته این پلتفرم فرآیند استخدام سختگیرانه دارد که شامل سه بخش غربالگری اولیه، ارزیابی مهارت ها و مصاحبه نهایی است و فرآیند درخواست مدتی طول می کشد. دستیاران واجد شرایط با مشتریان بلندمدت کار میکنند و درآمد خوبی دریافت میکنند.

برخلاف سایر پلتفرم‌ها Belay فقط به دستیاران مجازی اجازه می‌دهد تا سفارش‌هایی را در حد تخصص خود دریافت کنند. به عنوان مثال اگر در ورود داده ها و حسابداری تخصص دارید، Belay به شما پروژه های حسابداری پیشنهاد میدهد.

دستیاران مجازی معمولا 10 تا 40 ساعت در هفته کار می کنند. با این حال انتظار می رود دستیاران مجازی از 9 صبح تا 5 بعد از ظهر در دسترس باشند.

8. Virtalent

دستیارانی که به دنبال فرصت های کاری بلند مدت هستند باید Virtalent را در نظر بگیرند. این شرکت یک آژانس دورکاری در بریتانیا است که طیف گسترده ای از خدمات اداری از برنامه ریزی قرار ملاقات گرفته تا جستجو و تحقیق را به شرکت های کوچک و متوسط ارائه می دهد.

Virtalent به جای واگذاری وظایف مشتریان را به یک دستیار مجازی مناسب متصل می کند. از آنجایی که پروژه های واگذار شده معمولا چندین ماه طول می کشد، می توانید انتظار وظایف روزانه و دستمزد ثابت را داشته باشید. فقط توجه داشته باشید که این شرکت افراد مبتدیان را رد می کند. برای واجد شرایط بودن به حداقل پنج سال تجربه در خدمات اداری نیاز دارید.

9.شغل دستیار مجازی: Time Etc

یکی دیگر از آژانس های معتبر VA مستقر در بریتانیا Time Etc است. این آژانس به استارت آپ ها و صاحبان مشاغل در ایالات متحده و بریتانیا خدمات اداری را از طریق دستیاران ماهر ارائه می دهد. دستیاران مجازی در این پلتفرم دارای مهارت های مختلفی هستند. شما به تجربه در وظایف اداری مانند حسابداری اولیه، مدیریت حساب های رسانه های اجتماعی، تنظیم قرار ملاقات، مدیریت جلسات و ورود داده ها نیاز دارید. در غیر این صورت ممکن است واجد شرایط نباشید.

اکثر پروژه ها به حداقل سه ساعت کار در هفته نیاز دارند. در صورت انجام کارهای سخت تر Time Etc نرخ دستمزد شما را افزایش میدهد.

10. Vicky Virtual

وظایف روزانه شما در درجه اول در Vicky Virtual حول محور رسیدگی به شکایات، پاسخگویی به سوالات و تماس با شرکای تجاری مشتری خواهد بود. بنابراین برای انجام این وظایف به یک هدست اداری با کیفیت، یک محیط کاری آرام، سرعت تایپ WPM 50 و یک اتصال اینترنتی خوب نیاز دارید.

11.شغل دستیار مجازی: Virtual Gal Friday

Virtual Gal Friday فرصت های شغلی VA را در بخش های تخصصی حقوقی، پزشکی و حسابداری ارائه میدهد. بنابراین در یک زمینه کاری خاص کار خواهید کرد. اکثر مشتریان به دستیارانی نیاز دارند که کارهای حقوقی انجام دهند، به تماس های تلفنی پاسخ دهند، با مشتریان ارتباط برقرار کنند و پیام های داخلی شرکت را در طول روز مدیریت کنند.

برای واجد شرایط بودن به مدرک لیسانس نیاز دارید. دستیاران مجازی در Virtual Gal Friday به عنوان کارمندان بلند مدت کار میکنند و نه کارمندان قراردادی و بر این اساس به آنها حقوق داده میشود.

با سایت های فریلنسری شغل مورد نظر خود را پیدا کنید

با افزایش شدید رقابت در پلتفرم‌های فریلنسینگ VA باید زمان بیشتری را صرف جستجو کنید. امروزه مشتریان گزینه های استخدام بسیار بیشتری دارند. برای پیشی گرفتن از سایر متقاضیان ارزش خود را با حضور آنلاین، نمونه کارهای عالی و آنالیز نتایج مبتنی بر داده ها ثابت کنید.

شما به عنوان یک فریلنسر میتوانید هر پروژه ای را که می خواهید انجام دهید، بنابراین یکی را انتخاب کنید که با مهارت ها، شخصیت و اهداف شغلی شما مطابقت داشته باشد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT