بازی برتر بلاکچین برای سرمایه گذاری

12 بازی برتر بلاکچین برای سرمایه گذاری در سال 2023

زمان مطالعه 14 دقیقه

بازی بلاکچین: هر بازی NFT است که از فناوری بلاکچین استفاده می‌کند. روند بازی های بلاکچین توسط CryptoKitties در سال 2017 آغاز شد – حیوانات خانگی مجازی که به عنوان توکن های غیرقابل تعویض نشان داده می‌شوند – و توسط نام های بزرگی مانند The Sandbox و Decentraland که پلتفرم های کامل متاورس را ساختند و به ارزش بازار چند میلیارد دلاری دست یافتند، گسترش یافت. بازی برتر بلاکچین برای سرمایه گذاری را در ادامه معرفی کرده ایم.

در این راهنما، نگاهی کوتاه به بهترین بازی های بلاکچین با عملکرد DappRadar، بر اساس تعداد کیف پول های فعال منحصر به فرد (UAW) در ماه گذشته می‌اندازیم – راهی برای ردیابی دقیق تعداد بازیکنان.

برترین بازی های بلاکچین در حال حاضر

Meta Masters Guild – به طور کلی بهترین بازی بلاکچین برای خرید در پیش فروش

Fight Out – کسب درامد از راه بازی بلاکچین

RobotEra – بازی بلاکچین Metaverse برای خرید در پیش فروش

Calvaria – بازی جدید بلاکچین با چندین حالت بازی

Silks – بازی جدید بلاکچین اسب سواری

Tamadoge – بازی آینده NFT

Battle Infinity – بازی فانتزی ورزشی متاورس

Lucky Block – پلتفرم مسابقات NFT شماره ۱

بیشترین حجم 30 روزه بازیکنان در یک بازی بلاکچین در زمان نگارش، Neopets Meta با بیش از 1 میلیون بازیکن فعال در ماه است.

برای کسانی که علاقه بیشتری به سرمایه گذاری در بازی های بلاکچین و سکه های دیجیتال بومی آنها دارند – ابتدا برخی از بازی های جدید و آینده را در بلاکچین های مختلف بررسی می‌کنیم، سپس برخی از عناوین معتبر را در میان بهترین بازی های بلاکچین قرار می‌دهیم.

1. Meta Masters Guild – به طور کلی بهترین بازی بلاکچین برای خرید در پیش فروش

Meta Masters Guild اولین انجمن بازی مبتنی بر موبایل در جهان است. با استفاده از MEMAG، توکن بومی، برای کنترل اقتصاد درون بازی، Meta Masters Guild به کاربران اجازه می‌دهد به مزایای سهام دسترسی داشته باشند و در چندین بازی موبایل مبتنی بر بلاکچین شرکت کنند. از آنجایی که MEMAG در حال حاضر برای خرید در دور دوم پیش فروش خود در دسترس است، سرمایه گذاران می‌توانند این توکن را قبل از افزایش قیمت در دورهای پیش فروش آتی خریداری کنند.

MEMAG که به عنوان یک توکن ERC-20 در بلاکچین اتریوم ساخته شده است، می‌تواند در اکوسیستم Meta Masters Guild مشترک شود تا مزایای مختلفی کسب کند. همراه با MEMAG، Meta Masters Guild GEMS، ارز درون بازی را ارائه می‌دهد. جواهرات را می‌توان با رقابت در بازی های موبایل به دست آورد و همچنین در پلتفرم جمع آوری کرد.

طبق گزارش وایت پیپر Meta Masters Guild، این پلتفرم در حال توسعه سه بازی است. اولین بازی یک بازی مسابقه ای به نام Meta Kart Racers است. Meta Kart Racers که توسط Gamearound، یک توسعه دهنده پیشرو Web3 توسعه یافته است، به بازیکنان اجازه می‌دهد تا برای جوایز درون بازی از طریق نبردهای Player-Player رقابت کنند.

بازی دیگری که در حال توسعه است NFT Raid است که یک پروژه مبارزه فانتزی به سبک NFT است. بازیکنان می‌توانند NFT‌ های درون بازی را از فروشگاه آنلاین خریداری کنند و در مبارزه با جناح های مختلف شانسی برای کسب جواهر داشته باشند. گیمرها همچنین می‌توانند با خرید NFT های Premium ویژگی های درون بازی بالاتری داشته باشند.

پروژه نهایی Meta Masters World، اکوسیستم متاورس پلتفرم است. این پروژه هنوز در مرحله کشف است، اما Meta Masters Guild بیان می‌کند که این یک اکوسیستم جهان باز خواهد بود که در آن کاربران می‌توانند جواهرات جمع آوری کنند، در پلتفرم کاوش کنند و NFT ها را از طریق یک بازار خریداری کنند.

از یک میلیارد عرضه توکن، 350 میلیون توکن MEMAG برای پیش فروش اختصاص داده شده است. از زمانی که پیش فروش آغاز شد، انجمن Meta Masters تاکنون بیش از 500000 دلار جمع آوری کرده است. در حال حاضر، در فاز دو، قیمت MEMAG ۰.۰۱ دلار برای هر توکن است. تا دور نهایی، کاربران می‌توانند MEMAG را با قیمت 0.023 دلار خریداری کنند.

2.بازی برتر بلاکچین برای سرمایه گذاری: Fight Out

بازی بلاکچینی بعدی که باید امتحان کنید Fight Out است، یک پروژه ارز دیجیتال مبتنی بر حرکت برای کسب درآمد و تناسب اندام. Fight Out از فناوری بلاکچین برای پاداش دادن به اعضا برای حفظ سبک زندگی فعال استفاده می‌کند. FGHT، توکن بومی، برای حفظ اقتصاد درون بازی پلتفرم استفاده می‌شود. با توجه به موارد استفاده چندگانه این توکن، پیش فروش Fight Out تاکنون بیش از 3 میلیون دلار جمع آوری کرده است.

وایت پیپر Fight Out بیان می‌کند که این پلتفرم برنامه خود را ارائه می‌کند که از طریق آن کاربران می‌توانند تنظیمات برگزیده تمرین خود را سفارشی کنند.

Fight Out همچنین می‌تواند خواب، تغذیه، استقامت فیزیکی و استقامت ذهنی کاربر را ردیابی کند. هر کاربر می‌تواند پس از ایجاد یک حساب کاربری، آواتار NFT خود را ایجاد کند. این آواتار زمانی که کاربران تمرینات خود را کامل کردند، در چالش ها رقابت کنند و در اکوسیستم جوایزی کسب کنند، آمار را افزایش می‌دهد.

کاربران همچنین می‌توانند چالش ها را تکمیل کنند و REPS، ارز درون بازی، کسب کنند. برای دریافت 25 درصد تخفیف، کاربران می‌توانند مستقیماً REPS را با توکن های FGHT دلار خریداری کنند. میتوان از REPS خود برای خرید اقلام از فروشگاه Fight Out در اکوسیستم بازی استفاده کرد. Fight Out همچنین قصد دارد سالن های بدنسازی را معرفی کند. هدف این پلتفرم افتتاح بیش از 20 سالن ورزشی در آینده نزدیک است.

از زمان راه اندازی پیش فروش Fight Out در دسامبر 2022، بیش از 3 میلیون دلار جمع آوری شده است. نزدیک به 3 میلیارد از مجموع 10 میلیارد عرضه توکن برای پیش فروش اختصاص داده شده است. در حال حاضر، FGHT تنها 0.0166 دلار برای هر توکن قیمت دارد. این پلتفرم تایید کرده است که FGHT را در 5 آوریل 2023 فهرست می‌کند. قیمت فهرست 0.0333 دلار تعیین شده است.

3. RobotEra – بازی بلاکچین متاورس

در سه ماهه چهارم سال 2022، فناوری بلاکچین بازی با نزدیک به 900000 کیف پول فعال روزانه به عنوان یکی از بازی های امیدوارکننده Web3 ظاهر شد. یکی از برترین بازی های جدید مبتنی بر بلاکچین که قرار است راه اندازی شود، RobotEra است – که از توکن TARO برای ایجاد دنیای مجازی استفاده می‌کند که در آن بازیکنان می‌توانند زمین ایجاد کنند، در بازارها تجارت کنند و برای ساخت چارچوب این اکوسیستم مشارکت کنند.

در حال حاضر TARO در حال پیش فروش 270 میلیون توکن از طریق سه مرحله پیش فروش است. با توجه به وایت پیپر RobotEra، انتظار می‌رود این پروژه تا سه ماهه اول سال 2023 فاز آلفای خود را تکمیل کند. RobotEra به بازیکنان اجازه می‌دهد به عنوان روبات ها به اکوسیستم مجازی بپیوندند – که به عنوان NFT از طریق قراردادهای هوشمند ERC 721 ساخته می‌شوند. ربات های NFT به بازیکنان امکان دسترسی به «سیاره تارو» را می‌دهند – جایی که کاربران می‌توانند NFT زمین بخرند و هر چیزی از موزه ها گرفته تا پارک های موضوعی بسازند.

یک توکن ERC-20، TARO می‌تواند به بازیکنان اجازه دهد تا توکن ها را برای به دست آوردن یک APY بالقوه بالا (بازده درصدی سالانه) به اشتراک بگذارند. علاوه بر این، RobotEra از فناوری بلاکچین برای ارائه سطوح بالایی از استقلال به کاربران خود استفاده می‌کند. با DAO (سازمان مستقل غیرمتمرکز) – بازیکنان می‌توانند توکن های TARO خود را برای تصمیم گیری درباره ویژگی های پلتفرم به اشتراک بگذارند.

بسیاری از آلت کوین های برتر در طول سال 2022 دوباره ردیابی شده اند، خرید یک توکن بازی در پیش فروش می‌تواند راهی سودآور برای تنوع بخشیدن به سبد ارزهای دیجیتال باشد. RobotEra توکن TARO را از طریق سه مرحله پیش فروش به فروش می‌رساند. TARO مجموعاً 1.8 میلیارد عرضه دارد که 15 درصد آن برای پیش فروش اختصاص یافته است.

TARO در حال حاضر در اولین مرحله پیش فروش خود با قیمت 0.02 دلار در دسترس است. با این حال، قیمت تا دور نهایی به 0.032 دلار افزایش می‌یابد – افزایش قیمت 60٪ برای سرمایه گذاران اولیه.

خوانندگان علاقمند می‌توانند وایت پیپر RobotEra را بررسی کنند.

4. Calvaria – بلاکچین جدید G

بازیکنانی که از به دست آوردن شخصیت های مختلف با مجموعه ای از توانایی های منحصربه‌فرد لذت می‌برند، از Calvaria لذت خواهند برد – یک بازی تاکتیکی که مالکیت واقعی درون بازی را ارائه می‌کند. Calvaria یک بازی ورق است که بازیکنان را ملزم می‌کند تا با استفاده از تاکتیک هایی برای به دست آوردن کارت های منحصر به فرد در هنگام شرکت در مسابقات فصلی، حریفان را شکست دهند.

این بازی حالت های مختلفی دارد و بازیکنانی با اهداف و اولویت های متفاوت را برای به‌دست آوردن ارتقاهای مختلف یا خرید آنها در فروشگاه فراهم کند. توکن های کلکسیونی NFT برای افزایش استحکام استفاده می‌شوند که می‌توانند در بازارهای ثانویه دوباره بفروش برسند.

این بازی روی رایانه شخصی و اپلیکیشن موبایل برای اطمینان از دسترسی کاربران در دسترس خواهد بود. Calvaria بر اساس جناح های مختلف است که برای انجام ماموریت منحصر به فرد خود تلاش می‌کنند و گزینه حالت داستانی را به بازیکنان ارائه می‌دهد، که امکان شرکت در بازی را بدون مالکیت دارایی فراهم می‌کند.

Calvaria پلتفرم خود را توسعه داده است تا اطمینان حاصل کند که بازیکنان ضمن کسب پاداش برای شرکت در بازی و برنده شدن در مسابقات، خود را سرگرم می‌کنند. بازار NFT بازیکنان را قادر می‌سازد تا کارت ها و سایر دارایی های درون بازی بخرند تا پیشرفت کنند، در حالی که پلتفرم شرط ‌بندی به بازیکنان برای قفل کردن سکه هایشان برای دریافت توکن های $RIA پاداش می‌دهد.

بازیکنان می‌توانند بین کمپین تک نفره یا دو نفره یکی را انتخاب کنند. مدل تک نفره کاوش در جهان بازی را امکان پذیر می‌کند، سپس به مراحل مختلف نبرد ادامه می‌دهد. جوایز ارائه شده کارت ها یا قدرت های منحصربه‌فرد هستند که در حالت بازی به بازیکن استفاده می‌شوند – حالت نبرد اصلی که بازیکنان را ملزم می‌کند از توکن های کلکسیونی NFT، قدرت ها و کارت های منحصربه‌فرد برای شکست دادن بازیکن دیگر به طور استراتژیک استفاده کنند.

بر اساس وایت پیپر Calvaria، توکن های RIA ارائه شده به عنوان پاداش در حال حاضر در پیش فروش هستند. سکه ها با بهترین قیمت ها در طول پیش فروش ارائه می‌شوند – پس از پایان آن، سکه ها در صرافی های اصلی فهرست می‌شوند.

300 میلیون توکن برای پیش فروش در دسترس خواهد بود (30 درصد از عرضه).

5.بازی برتر بلاکچین برای سرمایه گذاری: Silks

Silks به سرعت در حال تبدیل شدن به NFT ورزشی شماره 1 در بلاکچین اتریوم در OpenSea است، رتبه 50 فهرست برتر در سایت پیشرو تجزیه و تحلیل بازار NFT Nansen و با حمایت شرکت های سرمایه گذاری برتر.

یک پیشنهاد منحصربه‌فرد در بازی های بلاکچین، Silks اولین در نوع خود بود – یک پروژه NFT اسب‌دوانی جذاب. بازی برای به دست آوردن مکانیک در این بازی یک متقاطع هیجان‌انگیز در زندگی واقعی دارد – وقتی اسب دیجیتالی بازیکنان در مسابقه‌ای در زندگی واقعی برنده می‌شود، پاداش هایی را در بازی کسب می‌کنند.

سرگرمی و اصالت برای طرفداران اسب سواری به همین جا ختم نمی‌شود – هر چیزی که در DNA شما وجود دارد به نوعی در این بازی بلاکچین نقش دارد. Silks با یک مرکز آموزش اسب اصیل در دنیای واقعی در کنتاکی – Circle 8 Ranch همکاری می‌کند. آنها همچنین از لحاظ استراتژیک با Tropical Racing، یک شرکت مسابقه اسب دوانی که در پرورش اسب اصیل و مسابقه تخصص دارد، شریک هستند. هر دوی این شرکت ها متعلق به تروی لوی، یکی از بنیانگذاران Silks هستند.

از نظر وسیله ای برای سرمایه گذاری، مسابقات اسب‌دوانی در همه شرایط بازار، حتی در طول رکود، خوب عمل می‌کند، و می‌تواند در آن دوران بد، مانند شرایط نامطلوب اقتصادی سال 2022، مانعی ایجاد کند.

در زمان نگارش این مقاله، مسابقات اسب دوانی از نظر قیمت فروش اسب ها و اندازه کیف های جایزه در مسابقات رکورددار است. Silks همچنین سال خوبی را سپری می‌کند – اخیراً در Cointelegraph به نمایش گذاشته شد، زمانی که آنها 2 میلیون دلار سرمایه اولیه را از VC های کریپتو تضمین کردند تا تجربه اسب سواری متاورس را به توده ها ارائه دهند.

این تیم یک فروش در وبسایت خود برای Silks برگزار کرد که در 19 سپتامبر به پایان رسید. علاوه بر این، اولین تاریخ ضرب NFT Silks Horses در 29 سپتامبر است. برای پیوستن به یک آواتار مسابقه ای نیاز دارید و یک سیستم قیمت گذاری ویژه برای همه دارندگان Racing Avatar NFT وجود دارد که می‌توانند یک Silks Horses NFT را با قیمت 500 دلار در چهار روز اول فروش (29 سپتامبر تا 2 اکتبر) ضرب کنند.

6. Tamadoge

بازی برتر بلاکچین برای سرمایه گذاری

بازی برتر بلاکچین برای سرمایه گذاری

Tamadoge قصد دارد Dogecoin بعدی و چیزی بیش از یک میم سکه باشد – بخشی از نقشه راه آن ساخت یک بازی متاورس با واقعیت افزوده (AR) است که در آن بازیکنان حیوانات خانگی خود را پرورش می‌دهند.

قبل از آن مرحله، در یک بازی NFT شکل می‌گیرد که در آن سگ های NFT بازیکنان پس از ضرب، آموزش و تغذیه در قالب توکن های Tamadoge (TAMA) به نبرد می‌پردازند.

این ابزار P2E چیزی است که Dogecoin و Shiba Inu فاقد آن بودند – شعار Tamadog این است که به «بازی برای کسب Dogecoin» تبدیل شود. توکن بومی آنها TAMA نیز در حال حاضر در فروش بتا قرار دارد و تبدیل به یکی از امیدوارکننده ترین پیش فروش های سال 2022 می‌شود.

Tamadoge یک توکن ERC-20 در بلاکچین اتریوم است. این ارز دیجیتال بیش از 15 میلیون دلار از طریق پیش فروش ارز دیجیتال خود به دست آورد. این توکن در OKX، یک صرافی جهانی ارزهای دیجیتال، با قیمت 0.03 دلار برای هر توکن فهرست شده است. در حال حاضر، TAMA ۰.۰۱۴ دلار برای هر توکن قیمت دارد.

7.بازی برتر بلاکچین برای سرمایه گذاری: Battle Infinity

Battle Infinity یک بازی بلاکچین با مضمون ورزشی فانتزی است و توکن اصلی آن IBAT یک توکن BEP-20 در زنجیره هوشمند بایننس است.

Battle Infinity اخیراً پیش فروش خود را به پایان رسانده است و در حال حاضر برای خرید در صرافی های ارز دیجیتال از جمله PancakeSwap در دسترس است. پیش فروش IBAT پس از معرفی در Yahoo Finance، BeinCrypto، CryptoPotato، CryptoNews.com و سایر رسانه های خبری ارز دیجیتال، با تقاضای بالایی مواجه شد.

IBAT این بازی متاورس مبتنی بر NFT برای کسب جوایز است – به عنوان مثال بازیکنان می‌توانند تیم ورزشی خود را بسازند و با تیم های دیگر در مسابقات و لیگ ها رقابت کنند و برای برنده شدن و قرار گرفتن در جدول رده بندی لیگ، IBAT کسب کنند.

8. Lucky Block

Lucky Block یک پلتفرم مسابقات NFT و نام اصلی آن نماد تیک دار LBLOCK است.

بازی برتر بلاکچین برای سرمایه گذاری

بازی برتر بلاکچین برای سرمایه گذاری

در ماه مه 2022، تیم پروژه لاکی بلوک 2 میلیون دلار جایزه اهدا کرد که نیمی از آن به دارنده یکی از مجموعه NFT آنها – Platinum Rollers Club – و نیمی به یک شرکت کننده در قرعه کشی جک پات آنها اهدا شد. این قرعه کشی جایزه یک استخر جوایز غیرمتمرکز است که نسبت به بازی های سنتی با همان قالب، شفاف تر و شانس بیشتری برای برنده شدن برای بازیکنان دارد.

برخی دیگر از مسابقاتی که در حال حاضر در وبسایت Lucky Block اجرا می‌شوند، از جمله شانس برنده شدن یک ماشین اسپرت لامبورگینی و همچنین یک جایزه 1 میلیون دلاری دیگر که به بیتکوین پرداخت می‌شود.

توکن Lucky Blocks V1 روی زنجیره هوشمند Binance اجرا می‌شود و توکن V2 آن یک توکن ERC-20 در بلاکچین اتریوم است که بیشتر برای معاملات در پلتفرم های صرافی متمرکز (CEX) استفاده می‌شود، در حالی که توکن V1 در DEX هایی مانند PancakeSwap فهرست شده است.

9.بازی برتر بلاکچین برای سرمایه گذاری: Neopets Meta

Neopets Meta که بر روی بلاکچین سولانا اجرا می‌شود، یک بازی رایگان Web3 است که توسط جامعه وفادارش و گیم پلی سرگرم کننده حیوانات خانگی مجازی آن، ترکیبی از مراقبت از حیوانات خانگی در Neohome و نبرد در Battledome هدایت می‌شود.

این بازی بلاکچین بر اساس بازی مرورگر کلاسیک Neopets.com است که بیش از 150 میلیون بازیکن یا “Neopians” دارد. زمانی که Neopets Meta و پلتفرم متاورس آن در سال 2021 توسعه یافتند، با بازی های بلاکچین آشنا شدند.

بخشی از محبوبیت آن نیز به فعالیت های Gamifi و گنجاندن سهام آن برمی‌گردد.

10.بازی برتر بلاکچین برای سرمایه گذاری: Axie Infinity

بلومبرگ در اواسط 20 به عنوان “فاجعه” نامگذاری کرد. بازی های بلاکچینی که در این راهنما بررسی کردیم، توسط Solid Proof و CoinSniper مورد تایید هستند. دو سرویس برای ممیزی پروژه های رمزنگاری جدید و Battle Infinity پیش فروش خود را در زمان بیسابقه به فروش رساند – تنها در 24 روز، 16500 BNB جمع آوری کرد.

شرکت های پیشرو Epic Games و Ubisoft برای ترویج پذیرش انبوه بازی های بلاکچین پذیرا بوده‌اند – Ubisoft حتی یکی از اعضای موسس اتحاد بازی های بلاکچین است.

11. Alien Worlds

Alien Worlds که به بلاکچین های WAX و اتریوم متصل است، پروژه‌ای مبتکرانه است که در آن همه چیز از جمله تمام دارایی های درون بازی توکن سازی می‌شود. پایگاه بازیکنان Alien Worlds کمی پایین تر از Axie Infinity است، همچنین بیش از نیم میلیون UAW ماهانه ردیابی می‌شود.

بازی بلاکچینی Alien Worlds دارای پشتوانه چشمگیری از سوی سرمایه گذاران پر دل و جرعت از جمله Animoca Brands (که بازی Otherside متاورس را با Yuga Labs توسعه داد)، Binance و دیگران دارد.

گیم‌پلی Alien World به اشکال مختلفی مانند شرط‌ بندی، شرکت در DAO، مبادله کارت های NFT و استخراج برای کسب درآمد Trilium (TLM) انجام می‌شود.

Alien Worlds یکی از اعضای Blockchain Game Alliance (BGA) است و اکوسیستم آن اغلب در رتبه دوم بهترین بازی های بلاکچین در DappRadar قرار می‌گیرد.

12. Splinterlands

بازی برتر بلاکچین برای سرمایه گذاری

بازی برتر بلاکچین برای سرمایه گذاری

یکی از محبوب ترین بازی های کارتی تجارت NFT، Splinterlands روی بلاکچین Hive اجرا می‌شود که از طیف وسیعی از برنامه های غیرمتمرکز، بازی های بلاکچین و کیف پول ها پشتیبانی می‌کند. این بازی بلاکچین با الهام از تجارت بازی های کارتی قدیمی مانند Magic: The Gathering، به ورود گیمرها از جریان اصلی به بازی های ارزهای دیجیتال کمک کرد.

کارت های تجاری برنده شده را می‌توان به توکن های ERC-721 تبدیل کرد و بسته به نادر بودن آنها، در بازارهای NFT مانند OpenSea به سود آنها برگشت. نبرد پیشرفته است – با هر نبرد ترکیبی متفاوت از قوانین مبارزه، سیستم Mana و سطح عمیق استراتژی به کار برده می‌شود.

کتابخانه کارت های Splinterlands دارای بیش از ۵۰۰ کارت کمیاب است. هر شخصیت مبارزه ای شکل حمله خود را دارد مانند غوغا، سرعت، محدوده و جادو. تا به امروز مسابقات آن بیش از 6.1 میلیون دلار جوایز نقدی اعطا کرده است و بازیکنان همچنین می‌توانند در ماموریت های فردی برای ارتقاء رتبه شرکت کنند.

توکن بومیSplinterlands ، Splintershards (SPS) است که در Crypto.com و LBank فهرست شده است – جایی که Lucky Block نیز فهرست شده است و Tamadoge پس از راه اندازی فهرست می‌شود.

چرا در بازی های بلاکچین سرمایه گذاری کنیم؟

ما در آخرین گزارش صنعت DappRadar گزارش دادیم که پلتفرم های بازی بلاکچین و توکن های کاربردی مرتبط با آنها بهتر از سایر انواع دارایی های رمزنگاری مانند کوین های DeFi، طوفان bear ۲۰۲۲ را پشت سر گذاشته‌اند.

در نتیجه سرمایه گذاری Crypto VC در بازی های بالا، در سال 2022 به میزان 33 درصد از سطوح سال 2021 پیشی گرفته و پیش بینی می‌شود تا پایان سال به 12 میلیارد دلار برسد.

سرمایه گذاری در بازی های بلاکچین 2021 – 2022

بزرگترین تولیدکنندگان بازی های ویدیویی سنتی مانند سونی، خالق PlayStation، نیز توجه کرده‌اند و ۱ میلیارد دلار در Epic Games – توسعه دهنده برجسته بازی های ویدیویی ایالات متحده که Fortnite را ایجاد کرده‌اند – سرمایه‌گذاری کرده‌اند تا یک متاورس بسازند.

Andreessen Horowitz (a16z) به تنهایی سطح سرمایه گذاری خود را در بازی های Web3 به 7.6 میلیارد دلار در سال 2022 افزایش داده است، علیرغم اینکه بیتکوین، اتریوم و اکثر آلت کوین ها در روند نزولی هستند.

مخالفان صنعت بازی های بلاکچین

برخی از شرکت های بازی ویدیویی واکنش های منفی نسبت به بازی های بلاکچین داشته‌اند، مانند ممنوعیت میزبانی NFT‌ ها و بازی های بلاکچین در استیم، پلتفرم و فروشگاه بازی های آن توسط Valve، نمونه هایی از مخالفت آنها است. فیل اسپنسر، مدیر Xbox نیز از برخی محصولات بازی های بلاکچین انتقاد کرد که بیشتر «استثمارکننده» هستند تا سرگرم کننده.

مدیر عامل Valve، Gabe Newell، تصدیق کرد که فناوری بلاکچین مستحق احترام است، اما در اواخر سال 2021 گفت که کلاهبرداری ها و محصولات «طرح دار» بسیار زیادی وجود دارد که گیمرها را در معرض خطر قرار می‌دهد.

با وجود ممنوعیت بازی های بلاکچین Valve، آنها همچنان محبوب هستند.

نتیجه

یکی از برترین بازی های بلاکچینی که در سال 2023 عرضه می‌شود، MEMAG، ارز دیجیتال بومی انجمن متا مستر است. این یک اکوسیستم بازی Web3 است که در آن کاربران می‌توانند به یک بازی مسابقه ای بازیکن v بازیکن، یک بازار NFT و یک محیط متاورس دسترسی داشته باشند.

MEMAG برای خرید 0.010 دلار در طول پیش فروش مداوم در دسترس است.

Meta Masters Guild – Next Big Crypto Game

توسط Leading Game Studios پشتیبانی می‌شود

پیش فروش دور اولیه در حال انجام

NFT های قابل پخش، پاداش ها، شرط بندی

سوالات متداول

بازی بلاکچین دقیقا چیست؟

در حال حاضر بهترین بازی بلاکچین در بازار چیست؟

در 2۰۲۲ و با کاهش بیش از 90 درصدی ارز دیجیتال AXS از زمان اوج خود در نوامبر 2021، پلتفرم بازی Axie Infinity همچنان هر ماه بیش از نیم میلیون بازیکن فعال دارد.

این گواهی بر جذابیت و سودمندی آن است – Axie Infinity شوق بازی های بلاکچین را آغاز نکرد، اما یکی از اولین و بهترین بازی هایی بود که بازی های کریپتو را به دست آورد. بازیکنان در سراسر جهان و به ویژه در کشورهای در حال توسعه آسیا – مانند فیلیپین – برای بازی و کسب AXS به Axie Infinity هجوم آوردند.

Axie Infinity (AXS) یکی از انفجاری ترین روند های Bull در تاریخ را تجربه کرد، از 0.10 دلار در Binance به 166 دلار. امروز زیر 9 دلار معامله می‌شود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT