سایت دانلود رایگان موزیک

12 سایت دانلود رایگان موزیک – دانلود قانونی موزیک به صورت رایگان

زمان مطالعه 8 دقیقه

در این مقاله به معرفی چندین وب سایت خواهیم پرداخت که می توانید موزیک های مورد علاقه خود را به صورت رایگان و کاملا قانونی دانلود کنید. سایت دانلود رایگان موزیک را در ادامه معرفی کرده ایم.

امروزه با افزایش دسترسی ها، می توانید به صورت قانونی به موزیک های محبوب خود گوش دهید و از شنیدن آنها لذت ببرید. با این حال، بزرگترین مشکل این است که شما اغلب برای دانلود آهنگ ها نیاز به پرداخت هزینه دارید.

در این مقاله به معرفی بهترین وب سایت های دانلود MP3 خواهیم پرداخت که به طور قانونی به شما امکان دانلود رایگان موزیک را می دهند. برخی از این وب سایت ها همچنین به شما اجازه می دهند بدون ترس از نقض قوانین کپی رایت از موزیک مورد علاقه خود در ویدیوها استفاده کنید.

سایت دانلود رایگان موزیک: YouTube Audio Library

YouTube Audio Library جایی است که بسیاری از موزیک هایی را که بیشتر در وبلاگ ها شنیده اید، می توانید پیدا کنید. کاربران هدف این مجموعه، افرادی است که برای ویدیوهای YouTube خود به موزیک هایی بدون نقض قوانین کپی رایت نیاز دارند. تا زمانی که یک حساب YouTube دارید، می توانید از طریق YouTube Studio به این مجموعه دسترسی داشته باشید و هر تعداد آهنگ را که می خواهید دانلود کنید.

با توجه به شرایط و ضوابط این مجموعه، می توانید از آهنگ ها در هر محتوایی که ایجاد می کنید استفاده کنید. و فقط به ویدیوها محدود نمی شود. همچنین می‌توانید از آهنگ‌ها در ویدیوهای خود برای کسب درآمد در پلتفرم یوتیوب استفاده کنید.

هر آهنگ یک نمونه قابل پخش دارد که می‌توانید با زدن نماد کوچک Play به آن گوش دهید. اگر آنچه را که می شنوید دوست دارید، روی گزینه «Download » کلیک کنید. در هنگام استفاده از موزیک، ذکر منبع الزامی نیست مگر اینکه آهنگ دارای مجوز Creative Commons باشد.

Free Music Archive

Free Music Archive سال‌هاست که وجود دارد و در عین حال بسیار محبوب است. این گزینه یکی از بهترین وب سایت ها برای دانلود رایگان موزیک است.

WFUM – یک ایستگاه رادیویی مستقل در نیوجرسی – بنیانگذار این سایت است. بیشتر نمونه آهنگ های رایگان از هنرمندان کمتر شناخته شده هستند، اما گاهی اوقات نام معروفی را نیز می توانید ببینید. صرف نظر از همه اینها، این مورد یک راه عالی برای کشف موزیک های جدید و ناشناخته است.

شما نیازی به نگرانی در مورد قوانین ندارید، زیرا تمام آهنگ های موجود در سایت برای دانلود و گوش دادن کاملا رایگان هستند. با این حال، اگر قصد دارید آهنگ‌ها را به نحوی تغییر دهید یا از آن‌ها در یک محیط تجاری استفاده کنید، باید مجوز مربوط به هر قطعه ضبط شده را بررسی کنید.

سایت دانلود رایگان موزیک: Jamendo

Jamendo پلتفرمی است که به هنرمندان مستقل اجازه می دهد تا به راحتی موزیک خود را بین طرفداران خود منتشر کنند. این سایت دارای دو بخش است: Jamendo Music و Jamendo Licensing. در Jamendo Music، همه آهنگ ها به صورت رایگان و قانونی برای دانلود و پخش برای استفاده شخصی در دسترس هستند.

پیمایش در یک سربرگ خاص (به عنوان مثال، راک) شما را با آهنگ ها، آلبوم ها و هنرمندان برجسته آن سبک آشنا می کند. می‌توانید موزیک‌ها را بر اساس محبوبیت، موارد پرطرفدار و آخرین نسخه‌های منتشر شده مرتب کنید. اگر بخواهید می توانید قبل از اینکه آهنگی را دانلود کنید، آن را گوش کنید.

توجه داشته باشید که نمی توانید آهنگ های Jamendo Music را در یک مکان عمومی پخش کنید یا از آنها در یک پروژه تجاری استفاده کنید. فقط از موزیک تحت مجوز Jamendo می توان برای این منظور استفاده کنید. شما می توانید نمونه های با کیفیت پایین را به صورت رایگان دانلود کنید و بعداً در صورت نیاز، هزینه اشتراک نیز پرداخت کنید.

NoiseTrade

هنرمندانی که موزیک خود را در این سایت آپلود کرده اند در ازای دانلود رایگان ، یک امتیاز کوچک از شما می خواهند، معمولاً یک کد پستی یا یک آدرس ایمیل. احتمالا دلیلش هم این است که آنها می خواهند به راحتی با افرادی که موزیک آنها را دوست دارند ارتباط برقرار کنند، مثلا برای تبلیغ یک کنسرت در اینده نزدیک یا معرفی یک آلبوم جدید.

در NoiseTrade، احتمال بیشتری وجود دارد که هنرمندان معروفتری، پیدا کنید. اگرچه مشاهده آخرین نسخه The Killers در این سایت دور از ذهن است.

Musopen

چه می شود اگر پاپ، راک و سایر سبک های موسیقی مورد علاقه شما نباشد؟ اگر بیشتر به موزیک کلاسیک علاقه دارید، باید بگویم بسیار خوش شانس هستید.

Musopen یک سایت دانلود رایگان موزیک برای دوستداران موزیک کلاسیک است. موزیک هایی از برخی از مشهورترین نوازندگان تمام دوران در این مجموعه قابل مشاهده است. از باخ و بتهوون گرفته تا چایکوفسکی و هلست. می توانید بر اساس آهنگساز، نوع ساز، هنرمند و… محتوای سایت را فیلتر کنید تا محتوای مورد نظر خود را پیدا کنید.

این سایت فراتر از یک وب سایت دانلود موزیک است. همچنین تعداد زیادی نت موسیقی و منابع آموزشی رایگان نیز در این وب سایت در دسترس می باشد.

Amazon

بسیاری از مردم نمی دانند که آمازون می تواند منبعی برای دانلود رایگان موزیک باشد. در بخش «Music by Price» در فیلتر جستجو،گزینه «free» را انتخاب کنید تا فهرستی از آهنگ‌های قابل دانلود رایگان را دریافت کنید.

متأسفانه آمازون قابلیتی را که به کاربران امکان می داد موزیک های رایگان را بر اساس سبک آنها فیلتر کنید حذف کرده است. به این ترتیب، شما باید هر صفحه از نتایج جستجوی آمازون را یک به یک بررسی کنید و خودتان این کار را انجام دهید.

برای دانلود آهنگ یا آلبوم رایگان، روی آن مورد در میان نتایج جستجو ضربه بزنید. سپس Purchase Options را انتخاب کنید و روی MP3 Music کلیک کنید، در ادامه قیمت 0.00 دلار نشان داده می‌شود. سپس، به سادگی خرید آمازون خود را طبق معمول به پایان برسانید.

سایت دانلود رایگان موزیک: The Internet Archive

آیا می‌دانستید که از The Internet Archive می توانید به صورت رایگان موزیک دانلود کنید؟

این وب سایت با مشارکت etree.org ساخته شده است و نمایش ها و کنسرت هایی از طیف وسیعی از هنرمندان برجسته را در اختیار دارد. همه محتوای این مجموعه « trade-friendly» می باشند، به این معنی که به طرفداران خود این حق را داده‌اند که برخی از موزیک‌ها را به صورت رایگان دانلود کنند.

محتوای این وب سایت فقط محدود به موزیک نمی شود. همچنین یکی از بهترین وب‌سایت‌ها برای دانلود کتاب‌های صوتی نیز می باشد. و همچنین اخبار قدیمی، نمایش های رادیویی و محتوای شعری نیز در اختیار دارد.

ReverbNation

ReverbNation بهترین انتخاب است اگر که شما یک گروه موزیک نوپا هستید و می‌خواهید موزیک آنلاین بفروشید. از آنجایی که هدف اصلی این سایت گروه های جدید است، نمی توانید آهنگ هایی از برترین فعالان این صنعت پیدا کنید. با این حال، ناامید نشوید.

ReverbNation کار بسیاری از گروه های برتر از جمله Alabama Shakes و Imagine Dragons را استارت زده است. این به این معناست که شما می توانید با دانلود موزیک از جدید ترین هنرمندان، قبل از معروف شدن آنها، از دیگر افراد متمایز شوید.

برای دانلود اثر یک هنرمند، ابتدا باید یک حساب کاربری در سایت ایجاد کنید، به پروفایل خواننده مورد نظر خود بروید و روی گزینه «Become A Fan» ضربه بزنید. سپس نماد «Download» در کنار آهنگ‌های انتخابی برای دانلود ظاهر می‌شود.

Last.fm

Last.fm که متعلق به Paramount Global است، یک وب سایت بزرگ است که موزیک مورد علاقه شما را بررسی می کند و آهنگ های جدید را بر اساس آن توصیه می کند. یکی از خوبی هایی که این سایت ارائه می دهد، لیستی از موزیک های رایگان برای دانلود است. کافیست روی نماد دانلود در کنار آهنگ ضربه بزنید، و تمام.

در حالی که می توانید موزیک ها را به صورت رایگان دانلود کنید، بهتر است آنها را فقط برای استفاده شخصی خود پخش کنید زیرا سایت ذکر نکرده است که آهنگ های رایگان را می توان در ویدیو ها استفاده کرد یا خیر.

SoundClick

مانند بسیاری از سایت‌های موجود در این لیست، SoundClick عمدتاً هنرمندان جدیدی را ساپورت می‌کند که به دنبال اشتراک‌گذاری موزیک خود و قدم گذاشتن در صنعت موسیقی هستند. برای دانلود موزیک، کافی است یک حساب کاربری ایجاد کنید، یک کلمه کلیدی را در قسمت جستجو تایپ کنید و از میان نتایج، روی نماد دانلود در کنار آهنگ مورد نظر خود ضربه بزنید.

با این حال، همه آهنگ های موجود در سایت برای دانلود رایگان در دسترس نیستند و برخی از آنها نیاز به پرداخت اندک مبلغی دارند.

بر اساس قوانین و شرایط و ضوابط SoundClick ، در حالی که می‌توانید به‌طور قانونی آهنگ‌ها را برای استفاده شخصی یا آموزشی دانلود کنید، نمی‌توانید آنها را دستکاری کنید یا اینکه در یک مکان عمومی پخش کنید.

CCTrax

CCTrax بر اساس مجوز Creative Commons امکان دانلود رایگان موزیک را برای کاربران خود فراهم می کند. این وب سایت به صورت تخصصی در زمینه ی آهنگ های electronica, dub, techno فعال است.

شما می توانید هر آهنگی را در سایت دانلود کنید و نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای نیست. با این حال، حواستان به مجوز ها باشد. می‌توانید آهنگ ها را بر اساس نوع مجوز در صفحه اصلی فیلتر کنید تا خیالتان راحت شود.

سایت دانلود رایگان موزیک: BeatStars

BeatStars یک وب سایت جهانی برای تولیدکنندگان و هنرمندان است. علیرغم ماهیت تجاری این پلتفرم، همچنان به عنوان یک سایت دانلود رایگان و قانونی موزیک به فعالیت خود ادامه می دهد.

در میان دسته بندی رایگان، می‌توانید آهنگ ها را بر اساس سبک هایی مانند هیپ‌هاپ، trap وsoul فیلتر کنید. هنگامی که آهنگی را که دوست دارید پیدا کردید، فقط روی نماد Free Download ضربه بزنید تا فایل MP3 را در دستگاه خود دانلود کنید.

اگر در کنار گزینه دانلود ، قیمت مشاهده کردید، برای این است که اگر می‌خواهید از موزیک برای ضبط آهنگ، ویدیو، اجرای عمومی یا سایر اهداف مشابه استفاده کنید، باید این مبلغ را پرداخت کنید.

دانلود قانونی موزیک به صورت رایگان

سایت های معرفی شده بیشتر به دنبال کمک به دانلود موزیک از هنرمندان ناشناس و آینده دار به جای ستاره های فعلی هستند. هنرمندان معروف نیازی به انتشار رایگان موزیک خود ندارند. به طور کلی، اگر سایتی دانلود رایگان آخرین آلبوم جاستین بیبر یا تیلور سویفت را تبلیغ کند، احتمالاً غیرقانونی است.

اگر می‌خواهید جدیدترین آهنگ‌های اورجینال را به صورت قانونی دانلود کنید، همچنان باید از ارائه دهندگان پولی مانند Spotify استفاده کنید. اما اگر هدف شما کشف هنرمندان ناشناخته یا دانلود آهنگ های رایگان برای ویدیوهای YouTube است، همه این سایت ها به خوبی نیازهای شما را برطرف می کنند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT