پیدا کردن پروژه طراحی گرافیک

12 وب سایت برتر برای پیدا کردن پروژه طراحی گرافیک

زمان مطالعه 6 دقیقه

به دنبال مکانی برای پیدا کردن شغل های مربوط به طراحی گرافیک هستید؟ لیستی از 12 وب سایت برتر را برای یافتن مشاغل طراحی گرافیکی تمام وقت و فریلنسری چه در سطح جهانی و چه از راه دور دریافت کنید. پیدا کردن پروژه طراحی گرافیک را یاد بگیرید.

در جستجوی شغلی در زمینه طراحی گرافیک جدید هستید؟ ما برای کمک به شما در پیدا کردن شغل های مربوط به طراحی گرافیکی تمام وقت و فریلنسری در سال 2022 لیست کاملی از بهترین وب سایت ها و بردهای شغلی آماده کرده ایم.

نقد کردن درآمد ارزی

ساخت حساب فریلنسری

به خاطر داشته باشید، اگر می خواهید کار را برای خود آسان‌ تر کنید، با Bonsai شروع کنید. این ابزار مدیریت پروژه برای فریلنسرها و طراحان عالی است و به شما کمک می کند تا کارهای روزانه و پروژه های هفتگی خود را سازماندهی کنید. همچنین، به یاد داشته باشید که این منبع را علامت گذاری کنید تا بتوانید فرصت های شغلی جدید هیجان انگیزی در زمینه طراحی را جستجو کنید!

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد منابع استخدام طراحی، راهنمای ما را بررسی کنید.

1. پیدا کردن پروژه طراحی گرافیک: Dribbble’s Freelance Project Board

اگر نگران این هستید که مشتری بعدی شما از کجا می آید یا چگونه می خواهید پروژه بعدی خود را به پایان برسانید، Dribbble’s Freelance Project Board به برطرف کردن یک سری از این اضطراب ها کمک می کند.

برای مشاغل مربوط به طراحی گرافیک فریلنسری با کیفیت بالا که روزانه پست می شوند، این برد پروژه را بررسی کنید. می توانید بر اساس کلمات کلیدی، مجموعه مهارت ‌ها و حتی بودجه پروژه دلخواهتان، پروژه های طراحی مورد نظرتان را فیلتر کنید. نه تنها یک پایگاه مشتری ثابت ایجاد خواهید کرد، بلکه جریانی از پروژه های جدید در دسترس را نیز خواهید داشت که هر زمان که نیاز داشتید، از آنها استفاده کنید.

2. Dribbble’s Job Board

ما می دانیم که کار فریلنسری مطابق میل همه نیست. بنابراین اگر به دنبال یک شغل ثابت در زمینه طراحی گرافیکی تمام وقت هستید، Dribbble’s Job Board بهترین مکان برای جستجو است.

پست های شغلی شرکت های بزرگ، آژانس ها و استارت آپ ها را بررسی کنید تا پست مناسبی برای خود پیدا کنید. چه در جستجوی یک کار در زمینه طراحی گرافیک از راه دور باشید، چه به دنبال یک موقعیت شغلی ساده و چه به دنبال یک پست شغلی ارشد باشید، تقریباً در اینجا هر نوع موقعیتی را که متناسب با مهارت های خاص شما باشد پیدا خواهید کرد.

3. پیدا کردن پروژه طراحی گرافیک: The Design Kids

The Design Kids یک منبع آنلاین برای هزاران دانشجوی طراح گرافیک و فارغ التحصیلان طراحی گرافیک است. آرشیو شغلی آنها مکانی عالی برای طراحان جدید است تا موقعیت های ساده، بورسیه های طراحی و حتی دوره های کارآموزی را برای کمک به ایجاد حرفه خود پیدا کنند.

می ‌توانید فرصت ‌ها را در سرتاسر جهان در مراکز طراحی مانند لس آنجلس، نیویورک، لندن، ملبورن و فراتر از آن نیز جستجو کنید.

4. We Work Remotely

برای داشتن لیستی از مشاغل مربوط به طراحی گرافیکی از راه دور، به برد شغلی در We Work Remotely مراجعه کنید. سایت آنها اغلب با ارائه مشاغل طراحی از راه دور جدید در صنایع مختلف از طراحی UI/UX گرفته، تا طراحی حرکت و بسیاری موارد دیگر به روز می شود.

5. پیدا کردن پروژه طراحی گرافیک: Angel.co

آیا دوست دارید با یک تیم کوچکتر در یک استارت آپ فعال و پر جنب و جوش کار کنید؟ برای یافتن تعداد زیادی از فرصت ‌های شغلی در استارت ‌آپ ‌ها، در سراسر جهان، به برد شغلی در Angel.co مراجعه کنید. شما می توانید بر اساس حقوق دلخواه، سطح مهارت، صنعت مورد نظر و حتی اندازه شرکت خود اطلاعات آن را فیلتر کنید. به علاوه، می توانید پروفایل خود را تنظیم کنید و به شرکت ‌ها اطلاع دهید که در دسترس هستید تا بتوانند با شما تماس بگیرند.

6. AIGA Design Jobs

یکی دیگر از منابع عالی برای یافتن مشاغل مربوط به طراحی از طریق AIGA است. برد AIGA Design Jobs را می توان بر اساس انواع فرصت هایی که به دنبال آن هستید فیلتر کرد – خواه به دنبال کارهای حرفه ای باشید، خواه به دنبال کارهای داوطلبانه و خیرخواهانه باشید، و خواه به دنبال کارآموزی باشد.

به علاوه، می ‌توانید بر اساس سطح طراحی خود شغل پیدا کنید. موقعیت ‌های زیادی وجود دارد که می ‌توان آنها را بررسی کرد، خواه طراح سطح ارشد باشید، خواه در سطح متوسط باشید و خواه تازه کار باشید. یا اگر به سادگی می ‌خواهید چند موقعیت فریلنسری پیدا کنید، فیلتر « freelance » آنها را بزنید.

7. پیدا کردن پروژه طراحی گرافیک: Coroflot

Coroflot یک برد شغلی است که به طور خاص برای کمک به افراد خلاق در یافتن فرصت های کاری جدید ساخته شده است. مشاغل را بر اساس مکان، مجموعه مهارت های طراحی پیدا کنید یا به سادگی فهرستی از شرکت هایی را که در حال حاضر در این ماه استخدام می کنند را بررسی کنید. به علاوه، صفحه حقوق و دستمزد آنها را بررسی کنید تا میانگین حقوق طراحی را بر اساس عنوان شغل و مکان آن شغل بررسی کنید.

8. Design Jobs Board

Design Jobs Board منبع عالی دیگری برای یافتن موقعیت های تمام وقت، فریلنسری، پاره وقت و حتی قراردادی در زمینه طراحی گرافیک است. شما همچنین می توانید بر اساس سطح مهارت خود بر روی اطلاعات آن فیلتر ایجاد کنید، اما توجه داشته باشید که این برد شغلی مختص انگلستان است!

9. پیدا کردن پروژه طراحی گرافیک: If You Could Jobs

If You Could Jobs فهرستی از مشاغل است که برای افراد خلاق ساخته شده است. بیشتر فهرست ‌های شغلی خارج از بریتانیا هستند، اما گاهی اوقات در سایر نقاط جهان نیز فرصت ‌هایی پیدا می ‌کنید. با استفاده از If You Could Jobs، همچنین می توانید برای دریافت هشدارهای مربوط به موقعیت های شغلی شخصی نیز ثبت نام کنید تا گزینه های مناسب را به ایمیل شما ارسال کنند.

10. Google Design Jobs

آیا رویای کار در یکی از سازمان های طراحی بسیار جذاب این روزگار را دارید؟ گوگل همیشه برای موقعیت‌ های خالی در زمینه طراحی استخدام می ‌کند، از طراحی بصری گرفته، تا طراحی تعاملی، UI/UX و هر چیز دیگری که فکرش را بکنید. برای مشاهده آخرین موقعیت های شغلی خالی آنها به صفحه مشاغل آنها مراجعه کنید.

11. Authentic Jobs

Authentic Jobs یک برد شغلی برای طراحان، توسعه دهندگان و متخصصان خلاق در سراسر جهان است. شغل های مربوط به طراحی فریلنسری، طراحی از راه دور، کارآموزی و موقعیت های تمام وقت را بر اساس هر مهارت طراحی می توانید پیدا کنید. این مشاغل اغلب به روز می شوند.

12. پیدا کردن پروژه طراحی گرافیک: Krop

آخرین اما نه کم ‌اهمیت ترین گزینه لیست ما Krop است که یک برد شغلی خلاق در صنعت است که توسط طراحان در تمام سطوح تجربه استفاده می ‌شود. برندهای اطراف از Krop برای استخدام استعدادهای طراحی استفاده می کنند. لیست های موجود آنها را بررسی کنید و جستجوی خود را بر اساس مکان و کلمات کلیدی مورد نظر خود اصلاح کنید.

چگونه شغل رویایی طراحی گرافیک خود را پیدا کنید

اکنون که می ‌دانید شغل بعدی طراحی گرافیک رویایی خود را کجا پیدا کنید، منابع مفیدی را بیابید که واقعاً به استخدام شما کمک می‌ کنند. و فراموش نکنید که در Dribbble Pro Business ثبت نام کنید تا کار فریلنسری را آسان تر کنید و هر روز مشتری های احتمالی طراحی جدید را در صندوق ورودی خود دریافت کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT