دوره Edx برای معماران

6 دوره Edx برای معماران | خرید دوره Edx

زمان مطالعه 4 دقیقه

با یادگیری از بهترین مدرسان از دانشگاه های برتر، مهارت خود را ارتقا دهید. دوره Edx برای معماران را در این مطلب معرفی کرده ایم.

Edx یکی از بزرگترین پلتفرم های MOOC تحت حمایت دانشگاه است که توسط هاروارد و MIT ایجاد شده است. این پلتفرم شامل دوره های مختلف رایگان و MOOC از دانشگاه های برتر در سراسر جهان است.

خرید با ویزا کارت

نقد کردن درآمد ارزی

با این پلتفرم می توانید از بهترین ها دانش و آگاهی به دست خواهید آورد.

6 دوره برتر در Edx

1.دوره Edx برای معماران: تخیل معماری

این دوره درک درستی از اینکه معماری چگونه عمیق ‌ترین ارزش‌ های اجتماعی فرهنگ را درگیر می ‌کند و آنها را به شکل زیبایی ‌شناختی بیان می ‌کند، ارائه می‌ دهد. بیاموزید که چگونه بازنمایی و تجلی های مختلف معماری را بخوانید و تجزیه و تحلیل کنید و با تولید خود، در مورد اصول اولیه طراحی و مدل سازی آگاهی کسب کنید. این دوره توسط Harvardx ارائه می شود.

  • دانش آموزان ثبت نام شده: 408,511
  • مدت زمان : 10 هفته

2. علم داده برای ساخت و ساز، معماری و مهندسی

این دوره بر توسعه مهارت های علم داده که برای متخصصان در بخش محیط زیست ساخته شده، تمرکز دارد. این دوره برنامه های کاربردی در طراحی، ساخت و بهره برداری از ساختمان ها را هدف قرار می دهد. موضوعات فنی اصلی شامل بارگذاری داده ها، پردازش، تجسم و یادگیری ماشین اولیه با استفاده از Python، تجزیه و تحلیل داده Pandas و موارد دیگر است. دانش آموزان یاد خواهند گرفت که از دیتاشیت های بزرگ و در دسترس برای تمرین تکنیک های علم داده استفاده کنند. این دوره توسط دانشگاه ملی علوم سنگاپور ارائه می شود.

  • دانش آموزان ثبت نام شده: 11748
  • مدت زمان : 7 هفته

3. پایداری در معماری: مقدمه ای بین رشته ای

این دوره به معرفی عناصر اساسی می ‌پردازد که ترندهای شیوه‌های پایدار در معماری امروز را تعریف می‌ کنند. این یک رویکرد بین رشته ای است که شامل ارزیابی عملکرد و سیاست های شهری است. توسعه مدل مفهومی از عناصر معماری ساختمان ها و درک عملکرد مصالح را بیاموزید. همچنین تأثیرات احتمالی تغییر آب و هوا را بشناسید. این دوره توسط Universitat Politècnica de Valencia (UPValenciax) ارائه می شود.

  • دانش آموزان ثبت نام شده: 31,981
  • مدت زمان : 4 هفته

4.دوره Edx برای معماران: آزمایشگاه طراحی معماری زمین،بازاندیشی در شهرهای زیرزمینی

این دوره به بررسی معماری زیرزمینی می پردازد که به بررسی جهان احتمالاتی می پردازد که در زیر سطح شهرهای ما قرار دارند. پاسخی انعطاف ‌پذیر، مسئولانه، زیبایی ‌شناختی و بادوام به بسیاری از چالش‌ های شهری امروزی که شهرهای ما با آن روبرو هستند ارائه می ‌دهد. ابزارهای مختلف طراحی برای طراحی زیرزمینی را یاد بگیرید، استراتژی ‌های مختلف شهری را که با طراحی زمین مداخله می‌ کنند را بررسی کنید و با روش ‌های سازنده اولیه برای حفاری آشنا شوید. در نهایت روش های طراحی جدید و خاص را برای پروژه زمینی خود پیاده سازی کنید. این دوره توسط École Polytechnique Fédérale de Lozanne (EPFL) ارائه می شود.

  • دانش آموزان ثبت نام شده: 6563
  • مدت زمان : 11 هفته

5.دوره Edx برای معماران: طراحی خانه جهانی

این دوره نشان می دهد که چگونه عوامل اجتماعی، اقتصادی و محیطی در طراحی سکونتگاه های مسکونی به یکدیگر مرتبط هستند. درک و شناخت در مورد مسائل اصلی و چالش های طراحی مسکن جهانی از مناطق مختلف و تنظیمات فاصله ای و فضایی خانه های خروجی به دست آورید. جنبه ‌های مختلفی را که برای طراحی دسته ‌های مسکن در نظر گرفته می ‌شوند، مانند افزایش، ترکیب گونه‌ شناسی و دسته ‌بندی بیاموزید. این دوره توسط دانشگاه صنعتی دلفت (TU Delft) ارائه می شود.

  • مدت زمان: 6 هفته

6. برنامه ریزی سایت آنلاین

این دوره پایه و اساس آنچه را که برای تهیه یک نقشه سایت مورد نیاز است ارائه می دهد که با محیط طبیعی و ساخته دست انسان سازگار، قابل دوام، قابل به کار گیری و از نظر اقتصادی کارآمد باشد. نحوه آنالیز یک سایت، ایجاد یک برنامه سایت و زیرساخت سایت را بیاموزید. این دوره توسط موسسه فناوری ماساچوست (MITx) ارائه شده است.

  • دانش آموزان ثبت نام شده: 14108
  • مدت زمان : 10 هفته

دوره Edx برای معماران: نتیجه

به edx.org سر بزنید و دوره های مختلف را بدون هزینه بررسی و مشاهده کنید. گواهینامه ها به دانش آموزانی اعطا می شود که برای گواهینامه پولی ثبت نام کرده اند و این گواهینامه ها در سراسر جهان به رسمیت شناخته می شوند. دانش را به راحتی از خانه خود و از بهترین مربیان دانشگاه های برتر دریافت کنید.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT