بهترین جایگزین های FIVERR

13 سایت برتر مانند FIVERR: بهترین جایگزین های FIVERR برای فریلنسرها

زمان مطالعه 15 دقیقه

فریلنسینگ یک راه عالی برای کسب درآمد از مهارت های شما و کار در ساعات کاری انعطاف پذیر از خانه است. می توانید فریلنسینگ را به یک حرفه تمام وقت تبدیل کنید یا فقط آن را در کنار هم انجام دهید تا کمی پول اضافی به دست آورید. بهترین جایگزین های FIVERR را در این مطلب پیدا کنید.

اهداف شما هر چه که باشد، اولین قدم ایجاد شبکه ای از مشتریان است که به مجموعه مهارت های خاص شما نیاز دارند. اینجا جایی است که سایت‌هایی مانند Fiverr در شروع کار آزاد شما مؤثر هستند.

نقد کردن درآمد ارزی

با این حال، Fiverr مطمئنا برای همه مناسب نیست.

. فقدان کنترل کیفیت در هر دو طرف وجود دارد، به این معنی که فریلنسرهایی وجود دارند که کارهای زیربنایی تولید می‌کنند و کارفرمایان متخاصم(ستیزه جو) و تمایلی به پرداخت ندارند.

. این پلتفرم نیز کاملاً به نفع خریدار منحرف شده است، به طوری که برخی از فریلنسرها به دلیل بررسی‌های بد از سوی کارفرمایان بد، پروفایل‌های خود را سیاه‌پوش کرده‌اند.

. هرکسی که تازه وارد جامعه فریلنسینگ می شود و به دنبال دستمزد قابل زندگی است، باید با متخصصان صنعت و فریلنسرهای جهانی که به دلیل هزینه های زندگی خود هزینه کمتری دریافت می کنند، رقابت کند.

. Fiverr تا 20٪ کمیسیون از درآمد شما دریافت می کند که می تواند بخش قابل توجهی از سود بالقوه باشد.

به این دلایل و بیشتر، فریلنسرهای جدی به سایت های جایگزین مانند Fiverr روی می آورند. امنیت بیشتر، شرایط پرداخت بهتر و محیط حرفه‌ای‌تر تنها بخشی از مواردی است که این جایگزین‌های Fiverr ارائه می‌دهند.

13 سایت جایگزین مانند FIVERR

در اینجا یک مرور سریع از 3 انتخاب برتر برای بهترین گزینه های Fiverr آورده شده است:

1. به طور کلی بهترین – Upwork: به خوبی تثبیت شده و مورد اعتماد هر دو شرکت بزرگ و کوچک است.

2. نفر دوم – فریلنسر: ثبت نام رایگان و موانع کم ورود.

3. برای فریلنسر با تجربه – PeoplePerHour: منحصراً برای فریلنسرهای حرفه ای.

1. UPWORK

بهترین جایگزین های FIVERR

بهترین جایگزین های FIVERR

Upwork که قبلا با نام Elance-oDesk شناخته می شد، مدت زیادی است که وجود داشته است. در واقع، این یکی از قدیمی ترین پلتفرم های فریلنسینگ موجود است. به همین دلیل، شهرت قابل اعتمادی در بین فریلنسرها و مشاغل ایجاد کرده است.

تفاوت اصلی Fiverr و Upwork در روند کار است. در Upwork شما باید پیشنهاداتی را برای رقابت برای یک شغل ارسال کنید.

برخلاف سیستم Fiverr که فریلنسرها می‌توانند پروفایل خود را تنظیم کنند و منتظر بمانند تا کار به آنها برسد، فریلنسرهای Upwork باید فعالانه به دنبال شغل باشند و برای قرارداد با یکدیگر رقابت کنند.

علاوه بر این، Upwork از یک ارز مجازی به نام “connects” استفاده می کند. برای پیشنهاد یک کار، تعداد مشخصی اتصال برای شما هزینه خواهد داشت (که هر ماه مبلغ مشخصی دارید).

با این حال، تعداد اتصالات هزینه های یک آگهی شغلی بر اساس تقاضای بازار و ارزش قرارداد است. مشاغل با دستمزد بهتر یا مشاغل با تقاضای بالا هزینه بیشتری برای اتصال به مناقصه خواهد داشت.

از برخی جهات، سیستم Upwork آن را برای مبتدیان دوست‌داشتنی‌تر می‌کند، به این معنا که می‌توانید حتی بدون تجربه قبلی برای دیده شدن و پیشرفت در یک صنعت تلاش کنید.

گفته می شود، Upwork به عنوان یک پلتفرم حرفه ای در نظر گرفته می شود که در آن مشاغل انتظار کار با کیفیت بالایی دارند.

شایان ذکر است که Upwork 10٪کارمزد کمیسیون دریافت می کند. با این حال، این کمتر از 20٪ است که Fiverr می گیرد.

این پلتفرم همچنین اجازه می دهد تا روابط طولانی مدت با مشتریان خود داشته باشید. یک سیستم کمیسیون سطحی وجود دارد که در آن اساساً هرچه از یک کارفرمای خاص درآمد بیشتری کسب کنید، Upwork کمتری دریافت خواهید کرد.

2. FREELANCER

بهترین جایگزین های FIVERR

بهترین جایگزین های FIVERR

علاوه بر Upwork، Freelancer یکی از نام‌های بزرگی است که وقتی اکثر مردم سایت‌هایی مانند Fiverr را در نظر می‌گیرند به ذهن خطور می‌کند. این پلتفرم که در سال 2009 تأسیس شد، یکی دیگر از بازارهای تثبیت شده برای فریلنسرها است.

بیش از 50 میلیون حرفه ای در Freelancer و بیش از 1800 دسته کار ثبت نام کرده اند.

برای کسب‌وکارها، استعداد عمیقی برای انتخاب وجود دارد. متأسفانه برای فریلنسرها، تعداد افراد بیشتر به معنای رقابت بیشتر است.

با این حال، فریلنسر از سایت‌های دیگری مانند Fiverr متمایز است زیرا به روابط بلندمدت تشویق می‌کند.

برای این منظور، زمانی که چند مشتری را ایجاد کردید که از چیزی که تولید کرده اید راضی هستند، اغلب شانس بیشتری برای تکرار کار وجود دارد.

علاوه بر این، فریلنسر ساختار پرداخت انعطاف پذیری دارد. می توانید نرخ ساعتی تعیین کنید یا با کارفرما در مورد پرداخت های نقطه عطف توافق کنید. این باعث می شود Freelancer به ویژه برای پروژه های بلند مدت مناسب باشد.

در مقایسه، Fiverr به چرخش سریع شهرت دارد، و آن را به گزینه ای ارجح برای مشاغل و فریلنسرهایی تبدیل می کند که به دنبال مشاغل کوچک یکباره هستند.

نکته قابل توجه در مورد سیستم مناقصه Freelancer این است که موقعیت پیشنهادی شما به تجربه شما در این زمینه بستگی دارد نه ترتیب ارسال پیشنهاد شما.

برای مثال، اگر 10 ساعت قبل از شخصی به نام جان، پیشنهادی برای شغلی در دیجیتال مارکتینگ ارائه دهید، اما جان بازخورد بیشتری نسبت به شما در آن زمینه داشته باشد، پیشنهاد جان بالاتر از پیشنهاد شما خواهد بود. این کار را برای تازه کارها برای برنده شدن قراردادها سخت می کند.

3. PEOPLEPERHOUR

PeoplePerHour، جایگزینی در بریتانیا برای سایت‌هایی مانند Fiverr، یک بازار آزاد فعال در سطح جهانی است که بیش از یک میلیون کسب‌وکار به آن اعتماد دارند.

یکی از مواردی که این پلتفرم را از سایت هایی مانند Fiverr، Upwork و Freelancer متمایز می کند این است که برای ثبت نام باید یک برنامه را پر کنید.

در سایر وب‌سایت‌ها، هر کسی می‌تواند یک پروفایل ایجاد کند و شروع به مناقصه برای کار یا راه‌اندازی گیگ کند، اما PeoplePerHour استاندارد ورودی کمی بالاتر دارد.

برای عضویت، درخواست شما توسط تیمی از مدیران بررسی می شود. آنها مهارت و توانایی شما را ارزیابی خواهند کرد و بررسی خواهند کرد که آیا خود را صادقانه در پروفایل خود معرفی می کنید یا خیر.

این فرآیند یک لایه امنیتی اضافی برای مشتریان بالقوه اضافه می کند. خوشبختانه، این بدان معناست که اکثر فریلنسرها می توانند در سطح پایه هزینه بیشتری دریافت کنند، زیرا آنها حرفه ای تایید شده در صنعت خود هستند.

علاوه بر این، این پلتفرم از یک سیستم رتبه بندی به نام CERT استفاده می کند که مخفف عبارت زیر است:

  • Community
  • Engagement
  • Repeat Usage
  • Trusted

همه فریلنسرها با نام CERT1 شروع به کار می کنند. با تکمیل کارها و دریافت فیدبک از مشتریان، می توانید به CERT2، 3، 4، و به بالاترین سطح، CERT5 پیشرفت کنید.

رتبه‌بندی CERT می‌تواند به شما کمک کند تا شما را در مجموعه‌ای از فریلنسرهای با استعداد متمایز کنید و همچنین به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا مطابقت خوبی برای پروژه‌های خود پیدا کنند.

به عنوان یک فریلنسر، از اقدامات امنیتی اضافی PeoplePerHour نیز بهره مند می شوید. همانطور که هدف آنها محافظت از مشتری است، از فریلنسرها نیز مراقبت می کنند.

PeoplePerHour قبل از شروع یک گیگ جدید از مشتری سپرده می گیرد. این بدان معناست که شما تضمین می‌کنید که برای کار خود دستمزد دریافت می‌کنید – چیزی که همیشه در سایت‌های دیگری مانند Fiverr صادق نیست.

4. TRUELANCE

بهترین جایگزین های FIVERR

بهترین جایگزین های FIVERR

Truelance با ارائه مشاغل در طراحی گرافیک، نویسندگی، حسابداری، کمک مجازی و موارد دیگر، یکی از جدیدترین سایت هایی مانند Fiverr است که ظاهر شده است. از برخی جهات، این نیز شبیه ترین است.

مانند Fiverr، Truelance ارائه گیگ های کم‌هزینه را بر ارائه استانداردهای کاری بالا اولویت می‌دهد.

مزیت این کار این است که هر کسی که به دنبال شروع کار آزاد است می تواند ثبت نام کند حتی اگر هیچ مدرکی در زمینه خود نداشته باشد.

متأسفانه، طرف دیگر این پلتفرم است که بیش از یک میلیون فریلنسر با دستمزد کم کار می کنند (اغلب به این دلیل که آنها از راه دور از مکان هایی با هزینه زندگی پایین کار می کنند).

رقابت در قیمت گذاری به این معنی است که کاهش قیمت پیشنهادی برای فریلنسرهای محلی دشوار است.

در مقایسه با Fiverr، این پلتفرم برای پروژه های سفارشی نیز مساعدتر است. در Fiverr، فریلنسرها گیگ های خود را با گزینه‌های سفارشی‌سازی کم یا بدون هیچ‌گونه تنظیم می‌کنند. Truelance گزینه بسیار بهتری برای ارائه کار بر اساس فیدبک است.

یکی از موارد مهمی که باید در مورد این پلتفرم برای فریلنسرها برجسته شود، سیاست بازپرداخت 30 روزه است. در تلاشی برای خریدار پسند بودن، Truelance برای هر خریداری که از کاری که دریافت کرده راضی نباشد، بازپرداخت 30 روزه ارائه می دهد.

اگر این اتفاق بیفتد، پلتفرم شما را مسئول 5 درصد هزینه پروژه می‌داند.

5. GURU

مانند سایر گزینه های Fiverr، Guru برای پیوستن به آن آزاد است. با این حال، شما می توانید برای عضویت پولی با مزایای اضافی ثبت نام کنید.

یک فریلنسر با استعداد ممکن است خدمات پولی را انتخاب کند زیرا شامل هزینه های شغلی با تخفیف، پیشنهادات بیشتر، افزایش جستجو و امتیازات بیشتر است تا به شما کمک کند سود خود را به حداکثر برسانید.

یک فریلنسر با تجربه که در حال حاضر درآمد دارد، ممکن است فکر کند گورو (Guru) یک بازار آزاد عالی برای دریافت گیگ های بیشتر است. این پلتفرم نزدیک به یک میلیون کارفرما و رقابت کمتری نسبت به سایت های بزرگی مانند Fiverr و Upwork دارد.

هنگامی که با Guru ثبت نام کردید، می توانید پروفایل خود را تنظیم کنید و جستجوی گیگ فریلنسری بعدی خود را آغاز کنید.

یکی از مزایای اصلی Guru عملکرد جستجوی کاربر پسند است که یافتن مشاغل مناسب را آسان می کند. در واقع، کل وب سایت بسیار تمیز و شهودی است، بنابراین پیمایش آن آسان است.

هنگامی که نمایه خود را در Guru ایجاد می کنید، مهم است که از متن غنی از کلمات کلیدی استفاده کنید که خدماتی را که ارائه می دهید برجسته می کند تا شانس بیشتری برای ایمن کردن یک گیگ داشته باشید.

علاوه بر این، پس از استخدام، Guru ابزارهای یکپارچه ای برای کمک به شما در پیگیری زمان مورد نیاز برای صدور صورت حساب کارفرما دارد.

همچنین می توانید با یک تیم یا مشتری خود از وب سایت آنها همکاری کنید زیرا می توانید به راحتی چت کنید و فایل ها را به اشتراک بگذارید.

6. TOPTAL

بهترین جایگزین های FIVERR

بهترین جایگزین های FIVERR

Toptal مخفف “Top Talent” است که با توجه به اینکه وب سایت فقط 3٪ از استعدادهای آزاد در سراسر جهان را تأیید می کند مناسب است.

هر کسب و کاری که به دنبال یک فریلنسر با کیفیت برتر است که مایل به پرداخت دلار بالا باشد، مطمئناً در این وب سایت فریلنسری جستجو می کند.

تا آنجا که بازارهای فریلنسری پیش می روند، Toptal واقعاً فقط برای فریلنسرهای با تجربه است (به Toptal vs Upwork مراجعه کنید). شما باید یک فرآیند غربالگری پنج مرحله ای دقیق را پشت سر بگذارید تا برای وب سایت تأیید شود. این شامل:

  • آزمون مهارت زبان
  • ارزیابی شخصیت
  • بررسی مهارت های حرفه ای
  • اکران زنده
  • پروژه های آزمایشی

علاوه بر این، Toptal به اندازه سایت‌های دیگر مانند Fiverr که پیشنهاد می‌کند، طیف وسیعی از مشاغل برای مجموعه مهارت‌های مختلف ندارد (اما احتمالاً می‌خواهید بررسی کامل Toptal ما را بررسی کنید).

برای مثال، فریلنسرهایی که در زمینه نویسندگی، طراحی گرافیک یا کمپین های رسانه های اجتماعی تخصص دارند، در این پلتفرم کاری پیدا نمی کنند.

از سوی دیگر، اگر استعداد شما در مواردی مانند فناوری یا امور مالی است، این مکان عالی برای بازاریابی خودتان است.

7. OUTSOURCELY

برون سپاری با هدف استارتاپ هایی که به دنبال استخدام کارگران از راه دور هستند، جایگزین عالی Fiverr دیگری برای افرادی است که به دنبال کسب درآمد آنلاین هستند.

با این حال، بر خلاف Fiverr، برون سپاری به سمت پر کردن موقعیت‌های بلندمدت طراحی شده است تا اجرای یکبار. بنابراین، اگر فقط به دنبال شلوغی جانبی هستید، ممکن است بهترین گزینه برای شما نباشد.

گفته شد، Outsourcely با کارگران از راه دور خود بسیار خوب رفتار می کند. شما می توانید 100٪ از درآمد خود را حفظ کنید زیرا وب سایت فریلنسری هیچ کارمزد کمیسیونی را دریافت نمی کند.

با در نظر گرفتن این موضوع، هر کسی که به دنبال استفاده از فریلنسینگ به عنوان راهی برای کار تمام وقت از خانه است، ممکن است برون سپاری را به سایت های دیگری مانند Fiverr ترجیح دهد.

ثبت نام و ایجاد یک پروفایل برای نشان دادن مهارت های خود رایگان و آسان است.

هنگامی که به عنوان یک فریلنسر در آنها ثبت نام کردید، می توانید لیست های شغلی را مرور کنید و برای هر کدام که فکر می کنید مناسب است درخواست دهید.

اگر کارفرمایی ظاهر پروفایل شما را دوست داشته باشد، می‌تواند از طریق سرویس تماس ویدیویی رایگان این پلتفرم مصاحبه‌ای ترتیب دهد و شما می‌توانید درباره شرایط صحبت کنید.

8. FREEUP

بهترین جایگزین های FIVERR

بهترین جایگزین های FIVERR

FreeUp یکی دیگر از بازارهای مستقل انحصاری است که برای متخصصان صنعت مناسب است.

FreeUp علاوه بر ارائه طیف وسیعی از خدمات فریلنسری مانند دیجیتال مارکتینگ، کار طراحی و کپی رایتینگ، در مشاغل دستیار مجازی نیز تخصص دارد.

برای ثبت نام در FreeUp، باید از مراحل غربالگری دقیق آنها عبور کنید. پس از ارسال درخواست، در صورت دعوت به مصاحبه، در عرض 1 یا 2 روز به شما اطلاع داده خواهد شد.

پس از فرآیند مصاحبه، در صورت قبولی، باید آزمون «شرایط استفاده و بهترین روش‌ها» مخصوص پلتفرم FreeUp را بگذرانید.

پس از دسترسی به انجمن FreeUp، می توانید مشاغل باز را مرور کرده و درخواست دهید.

شما می توانید نرخ ساعتی یا ثابت خود را در پروفایل خود تنظیم کنید تا کارفرمایان بالقوه ببینند. هنگامی که چند گیگ را به پایان رساندید، می توانید پرداخت های خودکار را در FreeUp تنظیم کنید تا به صورت هفتگی دستمزد دریافت کنید.

9. 1840 & COMPANY

بهترین جایگزین های FIVERR

بهترین جایگزین های FIVERR

برخلاف سایر وب سایت های فریلنسری، 1840 & Company یک بازار مدیریت شده برای فریلنسرها است. اگر به عنوان یک متخصص 1840 تأیید شوید، با یک مدیر اختصاصی کار خواهید کرد که شما را برای قراردادها بر اساس مهارت ها و نرخ های شما انتخاب می کند.

با این حال، تایید شدن به عنوان یک فریلنسر در پلتفرم 1840 به آسانی سایت‌هایی مانند Fiverr نیست.

پلتفرم آنها به سمت فریلنسرهایی است که قبلاً در جایگاه خود مستقر شده اند و مجموعه ای از کار برای نمایش مهارت های خود دارند.

هنگامی که برای وب سایت آنها درخواست دادید، باید در یک سری آزمایش و مصاحبه شرکت کنید تا مشخص شود که آیا مناسب هستید یا خیر.

در مقایسه، این شرکت همچنین کارفرمایان بالقوه را بررسی می کند تا مطمئن شود که آنها در مورد استخدام و ارائه فرصت های ارزشمند برای فریلنسرها جدی هستند.

10. FLEXJOBS

بهترین جایگزین های FIVERR

بهترین جایگزین های FIVERR

جویندگان کار از هر نوع می توانند از طیف گسترده ای از گیگ های موجود در FlexJobs بهره مند شوند. علاوه بر این، این پلتفرم به جای اینکه صرفاً برای فریلنسرها باشد، فرصت های کار از راه دور دیگری مانند موقعیت های پاره وقت یا تمام وقت را نیز ارائه می دهد.

از آنجایی که FlexJobs همه فهرست‌های شغلی خود را از قبل نمایش می‌دهد، لازم نیست برای یافتن راه‌های عالی برای کسب درآمد آنلاین، تبلیغات یا پست‌های تکراری را مرور کنید.

تیم اختصاصی آنها قبل از تأیید پست، در مورد هر شغل و شرکت تحقیق می کند تا بتوانید آگاهانه انتخاب کنید.

با این حال، بر خلاف سایت های دیگر مانند Fiverr، FlexJobs برای استفاده رایگان نیست.

شما باید یک عضویت پولی داشته باشید تا بتوانید به هیئت شغلی دسترسی کامل داشته باشید که به شما امکان می دهد هر یک از لیست های آنها را مشاهده و درخواست دهید.

می توانید بین ثبت نام به صورت هفتگی، برای 1 ماه، 3 ماه یا یک سال با قیمت های هر هفته به طور قابل توجهی انتخاب کنید.

حداکثر، FlexJobs در برنامه هفتگی خود 9.95 دلار در هفته هزینه دارد، اما اگر عضویت سالانه را انتخاب کنید، تنها 64.95 دلار در سال پرداخت خواهید کرد که تنها 1.25 دلار در هفته است.

همچنین می‌توانید FlexJobs را بدون ریسک امتحان کنید، زیرا آنها سیاست بازپرداخت ظرف 30 روز دارند.

برای هر کسی که به دنبال محیط کاری انعطاف ‌پذیرتر است، FlexJobs یکی از مطمئن ‌ترین مکان‌ها برای جستجوی مشاغل قانونی است.

11. SOLIDGIGS

بهترین جایگزین های FIVERR

بهترین جایگزین های FIVERR

SolidGigs به جای اینکه فقط یک سایت بازار آزاد دیگر باشد، یک وب سایت تولید سرنخ برای فریلنسرها است.

تفاوت در این است که آنها یک تابلوی شغلی ندارند که شما بتوانید آن را غربال کنید و به دنبال گیگ های بالقوه بگردید. در عوض، به SolidGigs می‌گویید که چه نوع کاری انجام می‌دهید و اجازه می‌دهید سرنخ‌های قابل اعتماد برای شما ارسال کنند.

هر زمان که SolidGigs تطابق خوبی برای مجموعه مهارت‌های شما پیدا کند، به شما هشدار می‌دهد که سرنخ دریافت کرده‌اند. سپس می‌توانید سرنخ‌ها را در منبع دنبال کنید و آنها را به مشتری پرداخت‌کننده تبدیل کنید.

علاوه بر این، بر خلاف سایت‌های دیگری مانند Fiverr که کمیسیون زیادی دریافت می‌کنند، شما می‌توانید 100٪ از هر چیزی را که از طریق SolidGigs به دست می‌آورید نگه دارید. با این حال، این تنها به این دلیل است که شما باید برای خدمات آنها حق عضویت بپردازید.

با این حال، 21 دلار در ماه برای اشتراک سالانه، یا 35 دلار در ماه برای اشتراک ماهانه، نرخ بسیار معقولی است.

هزینه عضویت شما بدون توجه به درآمد اضافی که به لطف سرنخ های SolidGigs به ارمغان می آورید ثابت می ماند.

علاوه بر این، می توانید پلتفرم آنها را به مدت 7 روز به صورت رایگان امتحان کنید و اگر فکر نمی کنید برای شما مناسب نیست، آن را لغو کنید.

عضویت در SolidGigs همچنین به شما امکان دسترسی به ویدیوها، درس‌ها، ابزارها و الگوهای طراحی شده برای کمک به توسعه مهارت‌های شما و ارتقای شغل شما را می‌دهد.

12. ENVATO STUDIO

بهترین جایگزین های FIVERR

بهترین جایگزین های FIVERR

اگر استعداد شغلی آزاد شما در حوزه طراحی لوگو یا توسعه وردپرس نهفته است، Envato Studio می تواند انجمن انحصاری شما باشد (و همچنین ممکن است بخواهید از Envato Elements استفاده کنید).

Envato یک نام قابل اعتماد در دنیای دیجیتال، در ابتدا وب سایت مستقل خود را در سال 2013 با نام Microlancer راه اندازی کرد.

امروزه Envato Studio گروهی از فریلنسرهای دستچین و با تجربه است که در انواع کنسرت ها از جمله طراحی گرافیک و خدمات دیجیتال تخصص دارند.

در حالی که نمی توانید به سادگی با Envato Studio برای یک فریلنسر ثبت نام کنید، می توانید از یکی از لینک های موجود در این صفحه برای ثبت علاقه خود برای تبدیل شدن به یک ارائه دهنده خدمات Envato استفاده کنید.

از آنجایی که Envato کاملاً انحصاری است، اگر می‌خواهید امیدی به دعوت شدن به تیم دارید، باید در صنعت خود یک حرفه‌ای با تجربه آزاد کافی باشید.

مزایای عضویت در Envato Studio ارزش آن را دارد. شما می توانید از مارکتینگ و شهرت آنها برای تامین امنیت مشتریان برتر استفاده کنید و زمان کمتری را صرف تلاش برای فروش خود کنید.

شما همچنین کنترل کاملی روی زمان، مکان و میزان کار دارید.

علاوه بر این، اگر از طریق Envato کار می کنید، لازم نیست نگران رسیدگی به مشکلات مدیریت یا خدمات اولیه مشتری باشید. برای رسیدگی به مشکلات مشتریان و تکمیل مدارک می توانید به تیم Envato اعتماد کنید.

شما باید زمان بیشتری را صرف انجام کارهایی کنید که دوست دارید انجام دهید. به علاوه، Envato از طرف شما پرداخت را از خریدار تضمین می کند، بنابراین نیازی به پیگیری هزینه های معوقه ندارید.

13. HUBSTAFF TALENT

بهترین جایگزین های FIVERR

بهترین جایگزین های FIVERR

بسیاری از سایت‌ها مانند Fiverr برای هر کار پولی یا حق عضویت دریافت می‌کنند یا کمیسیون دریافت می‌کنند. قبل از Hubstaff Talent، هیچ بازار کاملاً رایگانی برای مشاغل یا فریلنسرها وجود نداشت.

به همین دلیل، بنیانگذاران این پلتفرم را با هدف ارائه خدمات رایگان برای هر دو طرف ایجاد کردند.

قبل از شروع باید برای یک اکانت کاربری رایگان ثبت نام کنید و پروفایل خود را تکمیل کنید.

هنگامی که پروفایل شما توسط تیم آنها تأیید شد، می توانید درخواست شغل را شروع کنید.

Hubstaff Talent بر ارائه نیروی کار از راه دور برای شرکت های مختلف تمرکز دارد. مزیت این کار این است که گیگ های یکباره، موقعیت های پاره وقت و فرصت های کار از راه دور تمام وقت از طریق این پلتفرم یافت می شود.

علاوه بر این، Hubstaff مانند بسیاری از سایت‌های دیگر مانند Fiverr به سیستم مناقصه مخوف متکی نیست. در عوض، می توانید مهارت های خود را در پروفایل خود به نمایش بگذارید و منتظر بمانید تا شرکت ها به سراغ شما بیایند.

پاداش: وب سایت خود را بسازید

ایجاد یک شبکه مستقل از طریق سایت هایی مانند Fiverr می تواند ساده ترین گزینه به نظر برسد، اما همیشه اینطور نیست. به خصوص اگر قبلاً در صنعت خود مستقر شده اید.

به جای صرف زمان برای نوشتن پیشنهادات برای ارسال به کارفرمایان بالقوه، از آن زمان برای طراحی وب سایت خود استفاده کنید.

شما می توانید در مورد خود و استعدادها یا دستاوردهای خود با جزئیات بیشتری نسبت به یک پروفایل وب سایت ساده صحبت کنید.

علاوه بر این، می توانید سایت خود را به گونه ای سفارشی کنید تا مهارت های خاصی مانند نوشتن، طراحی گرافیک، ساخت وب سایت، عکاسی و غیره را به نمایش بگذارید.

شما می توانید آنچه را که برای ارائه دارید مشخص کنید و سپس وب سایت خود را از طریق کانال های رسانه های اجتماعی بازاریابی کنید و کسب و کار آزاد خود را از این طریق ایجاد کنید.

برای الهام گرفتن برای وب سایت خود، به چند نمونه وب سایت شخصی موفق نگاهی بیندازید و موارد مورد علاقه خود را در مورد آنها ایجاد کنید.

نکته مهم در مورد ساخت وب سایت خود این است که امکانات بی پایان است.

اگر شغل فریلنسینگ خود را به تازگی شروع کرده اید، ممکن است فکر کنید که یک وب سایت یک سرمایه گذاری بزرگ است. برای آن، می‌توان گفت به عنوان سرمایه‌گذاری روی خودتان به آن نگاه کنید. یک وب سایت خوب می تواند به معنای مزایای مالی بلند مدت برای شما باشد.

بهترین جایگزین های FIVERR: نتیجه

اقتصاد گیگ در چند سال اخیر به سرعت رشد کرده است، تا حدی به دلیل همه‌گیری کووید-19، و تا حدی به این دلیل که این راه آینده است.

سایت هایی مانند Fiverr، Upwork و Freelancer به طور پیوسته مشتریان بیشتری را جمع می کنند زیرا مشاغل کوچک به دنبال استخدام کارگران از راه دور برای مشاغل مختلف هستند.

اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه در Fiverr کسب درآمد کنید، همه چیز در مورد ارائه خدمات باکیفیت با چرخش سریع و حفظ پشتکار است.

در بیشتر موارد، نمی توانید یک شبه کار روزانه خود را رها کنید، اما اگر به بازاریابی خود ادامه دهید و خدمات منحصر به فرد یا قیمت رقابتی ارائه دهید، قطعاً می توانید درآمد ثابتی داشته باشید.

هر پلتفرمی که پیدا می کنید برای شما بهترین کار را دارد، مهم ترین چیز برای ایجاد شغل آزاد شما این است که خودتان را بازاریابی کنید. به مهارت های خود افتخار کنید و به طور مداوم کار با کیفیت بالا ارائه دهید.

اگر به تولید پروژه‌های خوب افتخار می‌کنید، می‌توانید مشتریان تکراری را به دست آورید و روابط تکراری با کارفرمایان ایجاد کنید.

اگر به دنبال فرصت های کار از راه دور دیگر هستید، لیست ما را از 20 بهترین سایت شغلی برای کار از راه دور بررسی کنید!

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT