بهترین برنامه ارز دیجیتال

15 بهترین برنامه ارز دیجیتال در سال 2023

زمان مطالعه 18 دقیقه

اگر به دنبال خرید و فروش ارزهای دیجیتال با موبایل هستید، باید بهترین برنامه های ارز دیجیتال با کمترین هزینه را پیدا کنید. با این حال با وجود تعداد زیاد برنامه ها پیدا کردن یک برنامه عالی ساده نیست. در این مقاله ما برترین برنامه‌های معاملاتی ارز دیجیتال در سال 2023 و تمام معیارهای کلیدی را که باید قبل از دانلود یک برنامه برای آیفون یا اندرویدی خود بدانید، بررسی کردیم.

بهترین اپلیکیشن‌ها برای ارزهای دیجیتال

در این لیست از برنامه های ارزدیجیتال هزینه‌ها، قوانین، خدمات مشتری، کاربرپسند بودم و موارد دیگر را بررسی کردیم.

1. eToro به طور کلی بهترین برنامه ارز دیجیتال در سال 2023

eToro یکی از برنامه‌های برتر ارز دیجیتال در سال 2023 است که باید آن را در نظر گرفت. این ارائه‌دهنده توسط SEC و همچنین با FCA در بریتانیا، ASIC در استرالیا و CySEC در قبرس تنظیم می‌شود. در نتیجه می توانید بدون نگرانی در مورد امنیت ارز دیجیتال را با خیال راحت با استفاده از موبایل معامله کنید. eToro از بیش از 75 ارز دیجیتال پشتیبانی میکند. در نتیجه می‌توانید با کلیک بر یک دکمه و کارمزد کم Sandbox، Ethereum Classic و سایر آلت‌کوین‌های جدید را خریداری کنید. علاوه بر این با چنین طیف گسترده ای از رمزارزهای پشتیبانی شده می توانید کوین های DeFi نیز در نظر بگیرید.

این شامل همه ارزها از بیت کوین، اتریوم و EOS گرفته تا XRP، Cardano و AAVE می شود. همچنین میتوانید Dogecoin را در eToro با کارمزد کم خریداری کنید. شما می توانید هر بازار پشتیبانی شده را در برنامه eToro به صورت اسپرد معامله کنید. میزان کارمزد از 0.75٪ شروع می شود که بسیار رقابتی است. هیچ کارمزدی برای سپرده‌ها به دلار آمریکا دریافت نمی‌شود و روش‌های پرداخت پشتیبانی شده شامل کارت‌های نقدی و اعتباری، ACH، انتقال بانکی، PayPal، Skrill و غیره است.

علاوه بر این حداقل سرمایه برای ترید در برنامه eToro فقط 10 دلار است. eToro برای ابزارهای سرمایه گذاری پسیو است. شما همچنین می توانید در یک سبد متنوع از ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنید که توسط خود تیم eToro مدیریت می شود و از نظر کاربرپسندی برنامه eToro واقعاً عالی است.

استفاده از این برنامه آسان است و نیازی به تجربه سرمایه گذاری قبلی ندارد و از دستگاه های iOS و Android پشتیبانی میکند. نکته دیگری که در مورد برنامه eToro باید به آن توجه کرد این است که از کلاس های دارایی دیگر نیز پشتیبانی می کند. علاوه بر فارکس به کالاها، شاخص‌ها وETF دسترسی خواهید داشت.

مزایای eToro

بیش از 75 ارز دیجیتال برای ترید

حداقل سرمایه برای شروع فقط 10 دلار

توسط FCA، ASIC، CySEC، FinCEN، و FINRA تنظیم می شود

سپرده های پی پال را می پذیرد

برنامه رایگان کیف پول کریپتو

2. Tamadoge بهترین اپلیکیشن جدید Crypto Game که امسال راه اندازی شد

tamadoge logoTamadoge یک پروژه ارز دیجیتال منحصربه‌فرد است که ترکیبی از میم کوین ها و NFT و بازی برای کسب درآمد است. این ارز پس از راه‌اندازی در صرافی‌هایی از جمله OKX، تقریباً 2000 درصد افزایش یافت.

اکوسیستم tamadoge

این توکن بر خلاف دوج کوین (DOGE) و دیگر میم کوین‌ها، دارای حداکثر عرضه 2 میلیارد است – DOGE 130,000,000,000در گردش دارد – TAMA قصد دارد با ارائه حداکثر ۲ میلیارد توکن، مزایای بیشتری را برای کاربران فراهم کند. هر زمان که کاربران اقلامی را در فروشگاه تاما با TAMA خریداری کنند، ۵٪ از کل توکن های خرج شده می سوزند.

ویژگی اصلی P2E حیوانات خانگی Tamadoge است که آواتارهای مجازی هستند. این آواتارها با استفاده از قابلیت قرارداد هوشمند به صورت NFT ساخته می شوند. کاربران به حیوان خانگی خود غذا می دهند و از آنها مراقبت می کنند تا بتواند رشد کند و وقتی حیوان خانگی کاملاً رشد کرد، کاربران می توانند برای شانس بردن جوایز با حیوانات خانگی دیگر مبارزه کنند. پس از راه اندازی در بازار NFT OpenSea، حیوانات خانگی Ultra-Rare پس از جمع آوری بیش از ETH250 در 24 ساعت به برترین مجموعه پرطرفدار تبدیل شدند.

یک بازی کوچک آرکید Enter the Tamaverse قرار است در اوایل سال 2023 و قبل از بازی اصلی عرضه شود. بعداً حیوانات خانگی سه بعدی به واقعیت افزوده تبدیل می شوند و به کاربران این امکان را می دهند تا دنیای واقعی را با حیوانات خانگی خود کشف کنند و توکن های TAMA را شکار کنند. کاربرانی که علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد این پروژه هستند می توانند در کانال تلگرام tamadoge عضو شوند.

3. Coinbase معامله بیش 200 ارز دیجیتال با این برنامه

coinbase logo در سال 2012 ایجاد شد و یکی از بزرگترین صرافی های ارزهای دیجیتال با بیش از 98 میلیون کاربر ثبت نام شده است. از طریق اپلیکیشن کوین‌بیس می‌توان بیش از 200 دارایی دیجیتال را خرید و فروش کرد و به بیش از 500 جفت معاملات ارز دیجیتال دسترسی داشت. این برنامه از طریق iOS و اندروید قابل دانلود است.

اپلیکیشن کوین‌بیس همراه با ارزهای دیجیتال با ارزش بالا مانند بیت‌کوین و اتریوم به کاربران امکان می‌دهد توکن‌های میم، استیبل کوین‌ها و توکن‌های مختلف مبتنی بر متاورس را خریداری کنند. این اپلیکیشن موبایل یک رابط کاربری ساده ارائه می دهد و ارزهای دیجیتال را می توان با کلیک معامله کرد.

کوین‌بیس قرارداد آتی نانو بیت‌کوین را برای سرمایه‌گذاران خرد راه‌اندازی می‌کند

این برنامه همچنین ترید پیشرفته را معرفی کرده است. این ویژگی ترید پیشرفته به کاربران امکان می دهد دارایی های خود را به اشتراک بگذارند و قرض بگیرند. تا 200 دلار معامله صورت میگیرد و کاربران باید در هر تراکنش بین 0.99 تا 2.99 دلار بپردازند. با افزایش مقدار معاملات کوین بیس یک کارمزد بر اساس درصد دریافت می کند.

از طریق Coinbase Earn کاربران می‌توانند ارزهای دیجیتال مختلف را به اشتراک بگذارند تا بازدهی درصدی (سالانه) بالایی کسب کنند. به عنوان مثال می‌توان با سهام Algorand (ALGO) 5.75 درصد بازده به دست آورد. از طریق ویژگی Learn to Earn کاربران می‌توانند با شرکت در کلاس‌ها و آزمون‌های جوایز ارز دیجیتال کسب کنند.

کوین بیس اعلام کرده است که کاربران برای شروع خرید و فروش دارایی های دیجیتال باید حداقل 50 دلار سپرده گذاری کنند. این پلتفرم از روش‌های پرداخت متعدد از جمله کارت‌های اعتباری/دبیت، انتقال بانکی، انتقال ACH پشتیبانی می‌کند. با این حال روش های خاص هزینه های اضافی دارند.

به عنوان مثال کاربران باید 3.99٪ کارمزد اضافی برای تراکنش های کارت بدهی/اعتباری و 1.49٪ کارمزد برای انتقال بانکی بپردازند. اهزینه تبدیل ارز نیز 2٪ است.

شرکت کوین بیس اخیراً در آوریل 2021 پس از فهرست شدن در NASDAQ به صورت عمومی درآمد. در حالی که ارزش بازار این شرکت بیش از 14 میلیارد دلار است، قیمت فعلی 61.80 دلار آن 81 درصد کمتر از بالاترین قیمت تاریخ است.

مزایا کوین بیس

بیش از 200 کریپتو معامله کنید

برنامه موبایل دارای ویژگی های معاملاتی پیشرفته

تجارت بیش از 500 جفت ارز دیجیتال

با دسترسی به ویژگی میتوانیدLearn to Earn ارزهای دیجیتال به دست آورید

APY ها را از طریق توکن های Staking به دست آورید

4. CoinCodex بهترین برنامه ردیابی قیمت ارزهای دیجیتال

برای هر معامله‌گری یک راه مطمئن برای ردیابی قیمت‌های ارز دیجیتال ضروری است، زیرا بازارهای کریپتو به صورت 24/7/365 معامله میشوند. انجام این کار در صرافی ارز دیجیتال امکان پذیر است، اما همه پلتفرم های صرافی تنظیم هشدارها، فهرست های نظارت و قرار دادن آخرین اخبار ارزهای دیجیتال و پیش بینی قیمت ها را در یک جا ارائه نمی دهند. CoinCodex.com که در سال 2017 تأسیس شد یکی از سایت‌های پیشرو برای این منظور است و دارای نسخه موبایلی و دسکتاپ است.

برنامه CoinCodex بیش از 5000 نظر از کاربران راضی دریافت کرده است و دارای امتیاز 4.7 از 5 است. این برنامه برای دستگاه های آیفون و اندروید در دسترس است و از طریق فروشگاه App و Google Play قابل دانلود است.

CoinCodex همچنین آخرین IEO های بایننس، پیش فروش توکن های جدید و پرطرفدارترین دارایی های ارزهای دیجیتال را در هر روز ردیابی می کند. برای هر ارز دیجیتال ردیابی شده این برنامه همچنین چندین پیش‌بینی قیمت آینده را برای هفته، ماه و بازه‌های زمانی طولانی‌تر بر اساس معیارهای الگوریتمی مختلف ارائه می‌کنند.

5. Kraken اولین صرافی ارز دیجیتال که هرگز هک نشده است

Kraken LogoKraken یکی از قدیمی‌ترین و قابل اعتمادترین صرافی‌های ارز دیجیتال در بازار است که به دلیل رویکرد امنیت، مدت‌ها مورد علاقه سرمایه‌گذاران و معامله‌گران بوده است. برخلاف برخی دیگر از صرافی‌های بزرگKraken در بیش از یک دهه فعالیت هرگز هک نشده است.

حتی جسی پاول مدیر عامل این شرکت به کاربران توصیه کرده است که ارزهای دیجیتال خود را در صرافی و در کیف پول‌های غیرقانونی ذخیره نکنند و فقط وجوهی را که برای معامله استفاده می‌شود، در آن ها نگه دارند.

کراکن دارای تراکنش‌های برگشت‌ناپذیر و قراردادهای قابل برنامه‌ریزی و همچنین ذخایر بزرگ فیات و گواهی اثبات ذخایر است. برای کاربران چند مراحل امنیتی بیشتر مانند تأیید دو مرحله‌ای، رمزگذاری ایمیل PGP و قفل اصلی حساب وجود دارد که می‌توان آنها را به یک حساب اضافه کرد. Kraken همچنین کیف پول های ذخیره سازی سرد ارائه می دهد. این صرافی مستقر در آمریکا حداقل سپرده و کارمزد پایینی را برای خرید ارزهای دیجیتال ارائه می دهد.

مزایای Kraken

رویکرد امنیتی

هرگز هک نشده است

گزینه های امنیتی برای کاربران اضافه شده است

با بسیاری از تنظیم کننده های مالی جهانی مطابقت دارد

مبلغ کم سپرده و کارمزد پایین

6. Battle Infinity یک پلتفرم بازی هیجان انگیز با NFT و بازی P2E

Battle Infinity یک پلتفرم جدید غیرمتمرکز بازی های کریپتو است که قصد دارد با استقرار پروتکل های مختلف وب 3.0 از طریق فناوری بلاک چین انقلابی در صنعت بازی Battle Infinity ایجاد کند.

پلتفرم Battle Infinity به بازیکنان این شانس را می دهد که در Battle Arena شرکت کنند. Battle Arena یک پلتفرم مبتنی بر متاورس که به کاربران امکان می دهد در 6 بازی مختلف بازی برای کسب درآمد رقابت کنند.

توکن این بازی IBAT است. بازیکنانی که IBAT دارند می‌توانند این سکه‌ها را برای شرکت در پلتفرم‌های P2E مانند لیگ برتر IBAT به اشتراک بگذارند.

علاوه بر این توکن IBAT در استخر نقدینگی جهانی Battle Infinity سپرده می‌شود و به کاربران امکان می‌دهد IBAT را با سایر دارایی‌های دیجیتال مبادله کنند. همچنین دو سیستم شرط‌بندی وجود دارد که یکی به کاربران این امکان را می‌دهد که در نبرد‌های بازیکن در مقابل بازیکن شرکت کنند و دیگری 50 درصد از وجوه شرط‌بندی شده را در نهایت بین بازیکنان به صورت مشترک توزیع می‌کند.

توکن IBAT Battle Infinity تنها پس از 24 روز به دلیل تقاضای بالا فروخته شد و پس از راه اندازی تا 700 درصد به فروش رسید. این توکن ها حداکثر 10 میلیارد عرضه دارند. طبق نقشه راه پروژه، انتظار می‌رود پلتفرم متاورس در فاز 3 راه‌اندازی شود، با این پلتفرم در حال حاضر در فاز 2 قرار دارد. سرمایه‌گذاران می‌توانند با پیوستن به گروه تلگرامی Battle Infinity از همه به‌روزرسانی‌ها و نسخه‌ها مطلع باشند.

7. Bitstamp یک برنامه ارز دیجیتال کم هزینه

Bitstamp logo انتخاب شماره یک ما در مورد برنامه های ارز دیجیتال Bitstamp است. ممکن است قبلاً نام این ارائه دهنده را شنیده باشید، زیرا Bitstamp در سال 2011 تأسیس شد و یکی از باسابقه ترین صرافی های جهان است. کاربران می توانند بیش از 50 ارز دیجیتال مختلف از جمله کوین های اصلی مانند BTC و ETH همراه با مجموعه ای از آلت کوین ها را معامله کنند.

Bitstamp به دلیل رویکرد کم‌هزینه‌اش معروف است، به طوری که کاربران می‌توانند ارزهای دیجیتال را تنها با 0.5 درصد در هر معامله خریداری کنند. قابل ذکر است، اگر حجم معاملات هر ماه از 10000 دلار فراتر رود، کارمزدها به 0.25٪ کاهش می یابد. از نظر سپرده Bitstamp انتقال ACH بدون هزینه و بدون حداقل سپرده را ارائه می دهد.

اندازه موقعیت معاملاتی یا «پوزیشن سایز» در Bitstamp فقط 10 دلار برای دارایی های USD و 0.0002 BTC برای دارایی های BTC است. از نظر امنیت Bitstamp 98 درصد از دارایی های مشتری را در کیف پول سرد ذخیره می کند و داده های شخصی را رمزگذاری می کند. در نتیجه در امنیت کامل میتوانید معاملات را انجام دهید. Bitstamp واقعاً برای iOS و Android یک گزینه عالی است.

این برنامه دارای مجموعه ای از انواع سفارشات پیشرفته و ابزارهای تحلیلی است که برای معامله گران با تجربه جذاب خواهد بود. برنامه Bitstamp همچنین دارای احراز هویت بیومتریک برای افزایش امنیت همراه با نمودارهای بلادرنگ و اطلاعات کتاب سفارش است. در نهایت برنامه Bitstamp عملکردی مشابه کیف پول کریپتو را ارائه می‌کند.

مزایای Bitstamp

پشتیبانی از بیش از 50 کوین برای معامله

سپرده ACH رایگان

0.5% کارمزد در هر معامله

احراز هویت بیومتریک

هشدار قیمت در زمان واقعی

8. OKX گزینه محبوب با هزینه های کم

OKX LogoOKX یکی دیگر از انتخاب های برتر در سال 2023 برای معامله گران ارزهای دیجیتال است. با اپلیکیشن OKX کاربران می‌توانند بیش از 350 توکن ارز دیجیتال و نزدیک به 700 جفت را معامله کنند و کارمزد معاملات جزو ارزان‌ترین هزینه‌های موجود در بازار است.

کارمزدهای معاملاتی معمولاً بیش از 0.10٪ در هر معامله نیست و همچنین برای معامله گرانی که مقادیر مشخصی از OKB همان کوین بومی صرافی را در کیف پول خود دارند، کاهش می یابد. به ازای هر 500 OKB که معامله گر در کیف پول خود نگهداری می کند، کارمزدها 0.05٪ کاهش می یابد.

OKX طیف گسترده ای از ابزارهای معاملاتی موبایل از جمله ابزار معاملاتی نمایشی برای تمرین معاملات، ربات های معاملاتی و امکان معامله اسپات، مارجین، معاملات آتی، دائمی را ارائه می دهد.

از طرف دیگر معامله‌گران حرفه ای می‌توانند از نرم‌افزار ترسیم نمودار داخلی OKX برای بررسی تغییرات قیمت و فنی استفاده کنند. رابط تلفن همراه همچنین سفارشات اسپات، محدودیت و پیشرفته را همراه با دسترسی به دفترچه سفارش OKX برای هر توکن موجود ارائه می دهد. کاربران می توانند با کارت نقدی، کارت اعتباری یا کیف پول الکترونیکی ارز دیجیتال را فوراً بخرند یا بفروشند. علاوه بر این OKX پروژه های جدید ارز دیجیتال را ارائه می دهد که معامله گران ممکن است بخواهند آنها را زیر نظر داشته باشند.

برخی از بهترین آلتکوین های موجود در OKX عبارتند از:

TAMA

CITY

AZY

Xeta Reality (XETA)

STC

با OKX سرمایه‌گذاران می‌توانند از طریق اشتراک گذاری یا یک حساب پس‌انداز رمزنگاری و همچنین سهام ETH 2.0 تا سود بالایی از ارز دیجیتال خود کسب کنند، در مزایده‌های اسلات پولکادوت شرکت کنند و در جامپ استارت پروژه‌های جدید سرمایه‌گذاری کنند.

OKX همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد تا با استفاده از ارز دیجیتال خود به عنوان وثیقه، پول با نرخ‌های پایین ۱٪ بهره قرض کنند،. علاوه بر این برنامه OKX شامل یک کیف پول ارز دیجیتال داخلی با بازار NFT و مرورگر غیرمتمرکز dApp است. همچنین گزینه های سرمایه گذاری دوگانه و استخر نقدینگی نیز وجود دارد. معامله گران و سرمایه گذاران می توانند برنامه OKX را برای دستگاه های iOS و Android دانلود کنند.

این صرافی بیش از 20 میلیون کاربر در بیش از 200 کشور دارد، و یک نسخه صرافی غیرمتمرکز DEX برای افراد در کشورهایی مانند ایالات متحده وجود دارد.

مزایا OKX

معامله بیش از 340 ارز دیجیتال

کارمزد معاملات اسپات بسیار پایین

از حساب‌های کریپتو و سهام پشتیبانی می‌کند

ارز دیجیتال با نرخ پایین قرض بگیرید

کیف پول ارز دیجیتال یکپارچه

CEX و DEX را ارائه می دهد

9. DeFi Swap بهترین برنامه ارز دیجیتال غیرمتمرکز با رابط تجاری کاربر پسند

اگر به دنبال یکی از بهترین برنامه‌های ارز دیجیتال کاملاً غیرمتمرکز هستید، DeFi Swap را بررسی کنید. همانطور که از نام آن پیداست، DeFi Swap پلتفرمی است که از قدرت اکوسیستم مالی غیرمتمرکز(DeFi) استفاده می‌کند تا راهی را برای کاربران ارائه دهد تا توکن‌ها را بدون نیاز به واسطه مبادله کنند. با DeFi Swap معامله گران می توانند کیف پول خود را مستقیماً به پلتفرم متصل کنند و با استفاده از استخرهای نقدینگی، توکن ها را معامله کنند.

این استخرهای نقدینگی نیاز به دفترچه سفارش یا بازارساز را از بین می‌برد. در ازای سپرده گذاری توکن ها در استخرهای نقدینگی DeFi Swap سرمایه گذاران با بازدهی بالا پاداش خواهند گرفت. بازدهی را نیز می توان از طریق سرویس اشتراک گذاری کاربرپسند DeFi Swap که شامل قفل کردن توکن ها برای یک دوره مشخص است به دست آورد.

DeFi Swap همچنین یکی از بهترین تبادلات DeFi برای مبتدیان است زیرا برنامه مبتنی بر وب فاقد اصطلاحات تخصصی یا ویژگی های پیچیده است. میتوانید به راحتی یک کیف پول ارز دیجیتال را به برنامه آنلاین متصل کرد. DeFi Swap در حال حاضر از MetaMask و WalletConnect پشتیبانی می کند. پس از اتصال DeFi Swap بیش از 50 توکن شناخته شده با گزینه های مختلف را ارائه می دهد.

یکی دیگر از جنبه های مهم DeFi Swap این است که کاربران همچنین می توانند روی توکن بومی صرافی DeFi Coin (DEFC) سرمایه گذاری کنند. این توکن BEP-20 بومی اکوسیستم DeFi Swap است، بنابراین ارزش آن با رشد صرافی افزایش می یابد. با این حال دارندگان DEFC همچنین می‌توانند با نگه داشتن توکن در کیف پول خود با سیستم static rewards درآمد منظمی داشته باشند.

مزایای DeFi Swap

می توانید با نگه داشتن DEFC درآمد پسیو کسب کنید

برنامه مبتنی بر وب فوق العاده کاربر پسند است

نیازی به تأیید یا تکمیل بررسی های KYC نیست

از طریق مرورگر وب قابل دسترسی است

10. Aqru بهترین برنامه ارزهای دیجیتال برای کسب سود

Aqru تا حدودی با سایر برنامه هایی که تاکنون بررسی کرده ایم متفاوت است و در خدمات معاملاتی تخصص ندارد. در عوض Aqru بهترین برنامه ارز دیجیتال در بازار برای کسب سود است. به زبان ساده با واریز استیبل کوین‌های خود به اپلیکیشن امن Aqru یک APY فوق‌العاده جذاب تا ۷ درصد به شما پرداخت می‌شود.

برخلاف سایر حساب‌های پس‌انداز ارز دیجیتال در این بازار Aqru از شما نمی‌خواهد با حداقل دوره پرداخت موافقت کنید. در نتیجه شما می توانید توکن های دیجیتال خود را در هر زمان معین بدون جریمه مالی برداشت کنید. علاوه بر این برای به دست آوردن نرخ 7٪ پیشنهادی، نیازی به استیک کردن نیست. استیک ارز دیجیتال به فرآیندی گفته می‌شود که در آن کاربران میزانی از دارایی مشخص را برای پشتیبانی از بلاک چین و تایید تراکنش‌ها در شبکه قفل می‌کنند.

در انتخاب استیبل کوین ها نسبت به سایر دارایی های دیجیتالی مانند بیت کوین و اتریوم، نیازی نیست نگران تغییر دائمی نرخ ارز باشید. دلیل دیگری که ما برنامه Aqru را دوست داریم این است که از سپرده های فیات به GBP و EUR نیز پشتیبانی می کند. در نتیجه شما همچنان می توانید از حساب های پس انداز ارز دیجیتال آن بهره مند شوید، حتی اگر در حال حاضر هیچ توکن دیجیتالی در اختیار ندارید. آیا می دانستید که AQRU یکی از بهترین پلتفرم های ییلد فارمینگ(Yield Farming) است؟

برنامه موبایل Aqru از نظر کاربرپسندی برای مبتدیان عالی است و برای دانلود رایگان از Google Play یا App Store در دسترس است. با این برنامه هیچ نیازی به داشتن دانش فنی در مورد نحوه عملکرد ارزهای دیجیتال ندارید زیرا برنامه شما را در فرآیند کسب سود گام به گام راهنمایی می کند. و در نهایت به عنوان یکی از شرکت‌های تابعه Accru Finance Ltd این برنامه باید با مقررات KYC مطابقت داشته باشد به این معنی که همه مشتریان باید تأیید می‌شوند.

مزایای Aqru

تا 7 درصد سود کسب کنید

می توانید BTC، ETH، USDC و USDC Maple را از طریق MoonPay خریداری کنید

دوره قفل انعطاف پذیر

سود روزانه محاسبه می شود

دانلود رایگان برای iOS و اندروید

11. Crypto.com یکی از بهترین برنامه‌ها برای خرید کریپتو با دبیت کارت

اگر به دنبال خرید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال با دبیت کارت هستید، Crypto.com یکی از بهترین برنامه های ارز دیجیتال و صرافی های آلت کوین برای این کار است. برنامه Crypto.com برای هر دو دستگاه iOS و Android در دسترس است و شما با آن به بیش از 250 دارایی دیجیتال دسترسی خواهید داشت. همچنین می‌توانید فوراً هر یک از این بازارهای پشتیبانی شده را با ویزا یا مسترکارت با کارمزد 2.99 درصد خریداری کنید.

با این حال ابتدا باید یک حساب باز کنید و یک فرآیند KYC سریع را طی کنید که از شما می‌خواهد از طریق برنامه از کارت شناسایی خود عکس بگیرید. مهم تر از همه Crypto.com با وجود بسیاری از بازارهای پشتیبانی شده یکی از بهترین برنامه های ارز دیجیتال برای ایجاد یک سبد متنوع است. علاوه بر دبیت کارت برنامه Crypto.com از نقل و انتقالات بانکی نیز پشتیبانی می کند و یک کارت اعتباری Crypto.com را ارائه می دهد. از نظر کمیسیون معاملات استاندارد، از سیستم رایجی به نام مدل Maker /Taker Fees (بازارساز و گیرنده بازار ) استفاده میکند.

هنگام ثبت سفارش خرید و هنگام پرداخت نقدی،0.40 درصد از شما دریافت می شود. این مبلغ فقط 4 دلار برای هر 1000 دلار است و اگر به طور منظم در برنامه Crypto.com معامله کنید، کارمزد کمتر میشود. یکی دیگر از ویژگی های اصلی برنامه Crypto.com این است که می توانید دارایی های دیجیتال غیرفعال خود را در یک حساب پس انداز قرار دهید. با انجام این کار نرخ بهره به شما پرداخت می شود.

همچنین باید توجه داشته باشیم که Crypto.com پشت یکی از محبوب ترین ارزهای دیجیتال در بازار یعنی CRO قرار دارد. این توکن را می توان برای کاهش کمیسیون معاملات و افزایش بازده هنگام واریز وجوه در حساب پس انداز Crypto.com استفاده کرد. رابط Crypto.com بسیار کاربر پسند است. و به این ترتیب در استفاده از برنامه Crypto.com برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال نیازی به تجربه قبلی در معاملات ندارید.

مزایای Crypto.com

بیش از 250 رمزارز برای معامله

اپلیکیشن موبایل کاربرپسند

می توانید ارز دیجیتال را فوراً با استفاده از کارت خریداری کنید

می تواند هزینه ها را با پرداخت در CRO کاهش دهد

12. Nebeus بهترین برنامه ارز دیجیتال برای وام با پشتوانه ارز دیجیتال

Nebeus یک اکوسیستم ارز دیجیتال کامل با رابط بصری و مدرن است که ما آن را به همه کسانی که می‌خواهند تمام عملیات ارزهای دیجیتال خود را در یک مکان انجام دهند، توصیه می‌کنیم. این برنامه برای دریافت وام با استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وثیقه است، این برنامه دو گزینه وام دارد:

وام های سریع با 50٪ LTV تا 500 یورو، سود 0٪ در 3 ماه

وام های انعطاف پذیر تا 80٪ LTV تا 36 ماه و تا 250000 یورو در استیبل کوین و ارزهای FIAT

در حال حاضر این سرویس از بیش از 9 کوین برای وثیقه پشتیبانی می کند، اما Nebeus هر ماه کریپتوهای جدیدی را به پلتفرم خود اضافه می کند و آنها را در تمام خدمات خود ادغام می کند.

از آنجایی که بازار کریپتو می‌تواند نوسان داشته باشد، Nebeus از مشتریان خود در برابر کال مارجین محافظت می‌کند و در صورت افت بازار یک بافر 10 روزه ارائه می‌کند و به کاربر این امکان را می‌دهد تا اقدامی مانند بازپرداخت وام یا اضافه کردن وثیقه بیشتر انجام دهد.

این برنامه را می توان با افزودن سرویس مدیریت تماس خودکار Nebeus خودکار کرد، که به شرکت اجازه می دهد تا با تخصیص پول به وام، دارایی های مشتری را به طور خودکار مدیریت کند. به همین ترتیب اگر در آن روزها بازار بالا برود، وام به گونه ای ادامه می یابد که گویی هیچ اتفاقی نیفتاده است. Nebeus ویژگی‌های دیگری مانند مانیتور ردیابی وام، آزادسازی اضافی وثیقه و ۱۰۰ میلیون بیمه رایگان ارائه میدهد که ریسک وام‌های Nebeusکمتر میکند.

جدا از خدمات وام دهی قوی با پشتوانه ارز دیجیتال Nebeus یک اکوسیستم رمزنگاری کامل است که به شما امکان می‌دهد ارزهای دیجیتال خود را بخرید، نگه دارید، کسب درآمد کنید و بیمه کنید. به ویژه برنامه‌های کسب درآمد آن‌ها یکی از رقابتی‌ترین برنامه‌های بازار است که 6.5 درصد APY در کریپتو و 12.85 درصد APY در استیبل کوین ارائه میدهد. همچنین ترتیب مشتریان می توانند از هزینه های تبدیل جلوگیری کنند.

مزایا Nebeus

گرفتن وام با پشتوانه ارز دیجیتال

جوایز با درآمد بالا تا 12.85٪ APY برای استیبل کوین ها

برنامه رایگان کامل اکوسیستم کریپتو

برنامه کاربرپسند و پلتفرم دسکتاپ

برداشت فوری به کارت های بانکی

انتقال رایگان ارز به سایر کاربران Nebeus

13. ECOS Mining بهترین برنامه برای استخراج Crypto

برخلاف سایر برنامه‌ها ECOS یک اکوسیستم کامل است که تمام ابزارهای لازم مانند استخراج ابری، مبدل، کیف پول و ابزاری برای سرمایه گذاری در سبدهای ارز دیجیتال را برای مدیریت دارایی‌ها ارائه میدهد. با این برنامه به راحتی و به سرعت میتوانید تمام سرمایه گذاری های دیجیتال خود را با یک برنامه مدیریت کنید.

تقریباً همه می گویند استخراج با موبایل غیرممکن است. ECOS اینطور فکر نمی کند و به شما امکان می دهد تا بیت کوین را با استفاده از تجهیزات خود استخراج کنید و این فرآیند را از تلفن هوشمند خود مدیریت کنید. بر کسی پوشیده نیست که استخراج یکی از سودآورترین انواع سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال است و با ECOS قابل دسترسی تر شده است. بسته به نرخ بیت کوین، سودآوری می تواند تا 200٪ در سال برسد.

کیف پول ابزاری است که به شما این امکان را می دهد تا تنها با 2 کلیک ارزهای دیجیتال را مستقیماً از کارت خود خریداری کنید و امنیت وجوه شما با اعتبار شرکت و ثبت آن در منطقه آزاد اقتصادی تضمین می شود.

بیش از 200 ارز دیجیتال اصلی در صرافی ECOS بدون کارمزد پنهان موجود است. به هر حال هیچ هزینه خدماتی نیز وجود ندارد. پورتفولیوهای ECOS که توسط تحلیلگران این شرکت گردآوری شده است، فرصت سرمایه گذاری در دارایی های دیجیتال را در اختیار کاربران قرار می دهد. بنابراین هر سرمایه‌گذاری می‌تواند پرتفولیوی ارز دیجیتال خود را مطابق با مشخصات ریسک خود انتخاب کند.

مزایای ECOS

همه ابزارهای سرمایه گذاری کریپتو در یک برنامه

ایمنی تضمین شده

می توانید ارز دیجیتال را با استفاده از کارت با 2 کلیک خریداری کنید

سبدهای ارز دیجیتال آماده برای هر سرمایه گذار

بیش از 200 ارز دیجیتال برای معامله بدون کارمزد

14. Binance اپلیکیشن هشدار ارز دیجیتال عالی

آخرین گزینه ای که امسال باید به عنوان بهترین برنامه ارز دیجیتال در نظر گرفت، بایننس است. این برنامه برای کسانی که به دنبال خرید و فروش دارایی های دیجیتال به طور فعال هستند مناسب است. سه دلیل دارد. اول بایننس بیش از 1000 بازار معاملاتی را در طیف گسترده ای از دارایی های ارز دیجیتال ارائه می دهد.

دوم بایننس کمیسیون معاملاتی فوق العاده پایینی را ارائه می دهد. بیشترین مبلغی که می پردازید 0.10٪ برای هر اسلاید است، بنابراین به ازای هر 1000 دلار معامله 10 دلار است. اما معامله‌گران فعال و کسانی که توکن‌های BNB دارند، واجد شرایط نرخ‌های رقابتی‌تر خواهند بود. سوم بایننس بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال برای حجم و نقدینگی است. به این ترتیب هنگامی که از طریق برنامه بایننس معامله می کنید، هرگز برای ورود و خروج از یک موقعیت با قیمت مطلوب مشکلی ندارید.

بایننس بیشتر برای معامله گران متوسط و پیشرفته مناسب است. اگر در این دسته قرار می گیرید، از ابزارها و ویژگی های معاملاتی این برنامه استفاده خواهید کرد. این شامل ویژگی ها شامل ده ها نمودار و شاخص های تکنیکال است.

یکی از ویژگی هایی که معامله گران باتجربه در برنامه Binance دوست دارند، دسترسی به محصولات اهرمی است. شما می توانید Terra Luna و بسیاری از جایگزین های محبوب بیت کوین را در حال حاضر از طریق صرافی Binance خریداری کنید.

از نظر شروع کار با اپلیکیشن Binance این به موقعیت مکانی شما بستگی دارد. به عنوان مثال آمریکایی ها باید از نسخه اختصاصی ایالات متحده برنامه استفاده کنند.

با این وجود می‌توانید پس از آپلود یک شناسه حساب تازه ایجاد شده بایننس خود را با کارت بدهی یا اعتباری تأمین کنید. مشتریان ایالات متحده هنگام استفاده ویزا یا مسترکارت 4.5 درصد به اضافه 0.5٪ هزینه می پردازند. ACH و حواله های بانکی داخلی بدون کارمزد انجام می شود، اما زمان تراکنش ممکن است 1 تا 3 روز کاری طول بکشد.

مزایای Binance

پشتیبانی از طیف گسترده ای از بازارها برای معامله

کارمزد معاملاتی کم

گزینه های گسترده نمودار

می تواند با پرداخت در BNB کارمزد معاملات را کاهش دهد

15. Blockfolio بهترین برنامه Crypto Portfolio Tracker

Blockfolio LogoBlockfolio که اخیراً توسط صرافی مشتقات ارز دیجیتال FTX خریداری شده است، یک برنامه ردیابی اخبار موبایل و سبد سهام برای ارزهای دیجیتال است.

با Blockfolio می توانید به راحتی داده های مربوط به موقعیت های ارز دیجیتال خود را از صدها صرافی بزرگ وارد کنید. این برنامه دارای ابزارهایی برای تجسم موقعیت های شما، ردیابی سود و زیان در طول زمان و موارد دیگر است. اگر دارای ارزهای دیجیتال در چندین کیف پول و صرافی هستید، Blockfolio یک برنامه ضروری است.

Blockfolio راه اندازی چندین پورتفولیو و جداسازی اهداف سرمایه گذاری شما را آسان می کند. به عنوان مثال می‌توانید یک پورتفولیو در Blockfolio داشته باشید که برای سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت است، دیگری برای میم کوین‌ها برای کوتاه‌مدت و دیگری که فهرستی از ارزهای دیجیتال در حال رشد را نشان می‌دهد. با ضربه زدن بر روی هر ارز دیجیتال نمودارها و اخبار قیمت در زمان واقعی نشان داده میشود، بنابراین می توانید به راحتی ببینید که چه چیزی باعث ارزش سبد سهام شما می شود.

Blockfolio متعلق به FTX است و ابزارهای آن در برنامه رایگان FTX برای iOS و Android یکپارچه شده است. ایجاد حساب کاربری با FTX رایگان است و حتی اگر مشتقات ارز دیجیتال را معامله نکنید، می‌توانید به تمام ابزارهای Blockfolio دسترسی داشته باشید.

مزایای Blockfolio

ارز دیجیتال خود را در صدها صرافی دنبال کنید

چندین پورتفولیو سفارشی را تنظیم کنید

نمودارها و اخبار قیمت را در زمان واقعی مشاهده کنید

رایگان برای iOS و اندروید

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT