سایت برای عکس رایگان

15 بهترین سایت برای عکس رایگان با وضوح بالا

زمان مطالعه 7 دقیقه

به سختی می توان به تصاویر رایگان با وضوح بالا دست یافت. آیا خوب نیست اگر بتوانید تصاویر استوک رایگانی که برای کیفیت و وضوح انتخاب شده اند را دریافت کنید؟ تو می توانی! سایت برای عکس رایگان را در ادامه معرفی کرده ایم.

تصاویر استوک با همه وبلاگ های شخصی و صفحات فرود راه اندازی که بخش بزرگی از وب را تشکیل می دهند، تقاضای زیادی دارند. و در حالی که برخی از سایت های سهام مبتنی بر اشتراک هستند، برخی از آنها وجود دارند که بدون حق امتیاز هستند.

اما سایت های سهام رایگان می توانند نقص های بزرگی داشته باشند. برخی از آنها مجوزهای محدود کننده ای دارند که شما را از ایجاد تغییرات باز می دارد و برخی دیگر کنترل کیفیت خوبی ندارند، بنابراین قبل از اینکه بتوانید تصاویر با کیفیت و وضوح بالا را پیدا کنید، واقعاً باید مدتی حفاری کنید.

آیا خوب نیست اگر بتوانید تصاویر استوک رایگانی که برای کیفیت و وضوح انتخاب شده اند را دریافت کنید؟

1.سایت برای عکس رایگان: MorgueFile

MorgueFile خانه هزاران تصویر مرجع رایگان است. از نظر اندازه کتابخانه، آن را به عنوان یکی از بزرگترین مخازن در وب وجود دارد. موتور جستجو و رابط آن در طول سال ها بهبود یافته است، و به طور کلی، MorgueFile یک منبع عالی برای تصاویر همه منظوره است.

مجوز: سفارشی شما آزاد هستید که آثار را برای اهداف شخصی و تجاری تطبیق دهید. شما نمی توانید تصاویر را همانطور که هست بفروشید یا دوباره توزیع کنید. شما نمی توانید ادعای مالکیت تصاویر را داشته باشید. هیچ انتسابی لازم نیست.

2. Pixabay

عکسPixabay برخی از بهترین تصاویر موجود در بازار را در اختیار دارد، حتی در مقایسه با برخی از سایت‌های تصویری استوک پولی رایج. و علاوه بر عکس‌ها، تصاویر، وکتورها، ویدیوها، موسیقی، جلوه‌های صوتی و GIF را نیز خواهید دید. این یک سایت ضروری است که باید نشانک گذاری کنید زیرا شما یک فروشگاه یکپارچه برای محتوای سهام در آن دریافت می کنید.

مجوز: سفارشی شما در استفاده و تطبیق آثار برای مقاصد شخصی و تجاری آزاد هستید. هیچ انتسابی لازم نیست.

3. StockSnap

StockSnap یک مخزن شگفت انگیز با فیلترهای عالی مرتب سازی تصاویر است. با اضافه شدن صدها عکس جدید هر هفته، StockSnap هرگز کهنه نخواهد شد. و آیا ما اشاره کردیم که عکس ها کاملاً زرق و برق دار هستند؟

مجوز: CC0. شما در استفاده و تطبیق آثار برای مقاصد شخصی و تجاری آزاد هستید. هیچ انتسابی لازم نیست. اگر مطمئن نیستید، مطمئن شوید که با Creative Commons آشنا هستید.

4.سایت برای عکس رایگان: Unsplash

Unsplash مرتباً عکس‌های جدیدی اضافه می‌کند و هر تصویر اضافه شده کاملاً خیره‌کننده است. شما به راحتی تصاویر را از طریق جستجو و دسته بندی پیدا می کنید. و اگر خدمات آن را دوست دارید، می‌توانید برای ویژگی‌های برتر به Unsplash+ ارتقا دهید.

مجوز: CC0. شما در استفاده و تطبیق آثار برای مقاصد شخصی و تجاری آزاد هستید. هیچ انتسابی لازم نیست.

5. Kaboompics

با Kaboompics می‌توانید عکس‌های باکیفیت و زیبا و همچنین عکس‌های عکاسی را دانلود کنید. به نظر می رسد تصاویر تازه از یک مجله هستند. همچنین بر اساس رنگ های موجود در تصویری که انتخاب می کنید، یک الگوی رنگی دریافت می کنید.

مجوز: سفارشی شما در استفاده و تطبیق آثار برای مقاصد شخصی و تجاری آزاد هستید. هیچ انتسابی لازم نیست.

6. Negative Space

اگر می‌خواهید تصاویری شبیه عکس‌های استوک سنتی داشته باشید، اما آنقدرها استریل و بی‌روح نباشند، فضای منفی مکانی عالی برای رفتن است. صدها انتخاب در بین ده ها دسته وجود دارد و تصاویر جدید اغلب اضافه می شوند.

مجوز: CC0. شما در استفاده و تطبیق آثار برای مقاصد شخصی و تجاری آزاد هستید. هیچ انتسابی لازم نیست.

7.سایت برای عکس رایگان: Foodiesfeed

Foodiesfeed بهترین مکان برای عکس‌های ۱۰۰٪ رایگان از غذا است. از صبحانه گرفته تا دسر، از نوشیدنی گرفته تا نوشیدنی الکل دار، از نان گرفته تا ماهی، و حتی عکس‌های داخلی رستوران‌ها و غذاخوری‌ها را خواهید یافت. ایده آل برای وبلاگ های مواد غذایی و مجلات مواد غذایی.

مجوز: CC0. شما در استفاده و تطبیق آثار برای مقاصد شخصی و تجاری آزاد هستید. شما نمی توانید تصاویر را بفروشید یا دوباره توزیع کنید یا آنها را در سایت های سهام دیگر بفروشید. شما نمی توانید ادعای مالکیت تصاویر را داشته باشید. هیچ انتسابی لازم نیست.

8. SplitShire

SplitShire اثر یک عکاس است: Daniel Nanescu. عکس‌های او در ده‌ها دسته‌بندی طبقه‌بندی شده‌اند، اما به ندرت می‌توانید دو مورد مشابه را پیدا کنید. هر تصویر منحصربه‌فرد و مجله‌ای است و به‌روزرسانی‌ها آنچنان مکرر نیستند.

مجوز: سفارشی شما در استفاده و تطبیق آثار برای مقاصد شخصی و تجاری آزاد هستید. هیچ انتسابی لازم نیست.

9. Gratisography

Gratisography اثر یک عکاس است: Ryan McGuire. عکس‌های او کیفیت بسیار منحصربه‌فردی دارند و سبکی قطبی‌کننده دارند، به این معنی که شما یا آن‌ها را دوست خواهید داشت یا از آن‌ها متنفر خواهید شد، بدون حد وسط. در مقایسه با سایت هایی مانند Pixabay، تصاویر جدید کمتر اضافه می شوند.

مجوز: سفارشی شما آزاد هستید که از آثار برای مقاصد شخصی و تجاری استفاده و اقتباس کنید، مگر اینکه این اهداف مستهجن، جنایتکارانه، افتراآمیز یا تحقیرآمیز باشند. شما نمی توانید آنها را به عنوان عکس استوک بفروشید یا دوباره توزیع کنید. هیچ منبعی لازم نیست، اما درخواست شده است.

10.سایت برای عکس رایگان: Life of Pix

Life of Pix مجموعه ای از آثار ارائه شده توسط آژانس تبلیغاتی در شبکه عکاسان مونترال است. در صدها عکس موجود، بیشتر آنها شامل طبیعت و مناظر شهری است – تعدادی از آنها برای زمینه های تجاری مناسب هستند، اما بیشتر آنها مانند مطالب “وبلاگ شخصی” هستند.

مجوز: CC0. شما در استفاده و تطبیق آثار برای مقاصد شخصی و تجاری آزاد هستید. هیچ انتسابی لازم نیست.

11. Pexels

Pexels تعداد زیادی عکس و ویدیوی بدون حق امتیاز برای انتخاب دارد. و بهترین بخش این است که همه آنها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. علاوه بر جستجوی معمولی، می‌توانید جدول امتیازات، چالش‌ها و جستجوهای محبوب آن را نیز بررسی کنید.

مجوز: سفارشی شما در استفاده و تطبیق آثار برای مقاصد شخصی و تجاری آزاد هستید. هیچ انتسابی لازم نیست.

12. ISO Republic

مانند Pexels، ISO Republic نیز دارای هزاران تصویر و ویدیو استوک رایگان است. می‌توانید از موتور جستجوی آن استفاده کنید یا از دسته‌های مختلف برای یافتن تصویر مورد نظر خود استفاده کنید.

مجوز: CC0. شما در استفاده و تطبیق آثار برای مقاصد شخصی و تجاری آزاد هستید. هیچ انتسابی لازم نیست.

13.سایت برای عکس رایگان: FreeStocks

FreeStocks مجموعه کوچکتری از عکس ها دارد، اما برای وبلاگ ها، مجلات و حتی تصاویر پروفایل رسانه های اجتماعی کاملاً عالی هستند. بسیار شیک و دنج.

مجوز: CC0. شما در استفاده و تطبیق آثار برای مقاصد شخصی و تجاری آزاد هستید. هیچ انتسابی لازم نیست.

14. The Noun Project

پروژه اسم ابتکاری برای ایجاد آیکون های جهانی است که می تواند مفهوم اسم ها را بدون هیچ زبانی منتقل کند. وقتی با عکس‌های سایت‌های سهام فوق‌الذکر ترکیب می‌شوند، می‌توانند مفید باشند.

برخی از عکس های معمولی را نیز ارائه می دهد. تصاویر در فرمت های PNG و SVG در دسترس هستند.

مجوز: شما در استفاده و تطبیق آثار برای مقاصد شخصی و تجاری آزاد هستید. هیچ منبعی برای تصاویر CC0 لازم نیست، در حالی که برای تصاویر CC-BY 3.0 لازم است.

15.سایت برای عکس رایگان: Game Icons

مانند The Noun Project، Game Icons مجموعه عظیمی از تصاویر انتزاعی است که به عنوان آیکون ها و آواتارها عمل می کنند – به جز این که کمی گویاتر هستند. باز هم زمانی مفید است که با عکس های سایت های سهام فوق الذکر ترکیب شود.

تصاویر در فرمت های PNG و SVG در دسترس هستند. این سایت همچنین دارای یک ابزار داخلی است که به شما امکان می دهد هر رنگی را برای نمادها در زمان دانلود انتخاب کنید.

مجوز: CC-BY 3.0. شما در استفاده و تطبیق آثار برای مقاصد شخصی و تجاری آزاد هستید. ذکر منبع الزامی است.

از عکس های استوک برای چه چیزی استفاده می کنید؟

تصاویر رایگان با وضوح بالا به سختی به دست می آیند، و هنگامی که آنها را پیدا می کنید، ترکیب بندی ضعیف، کیفیت پایین یا در غیر این صورت خسته کننده هستند. هیچ یک از سایت های بالا در این زمینه ناامید نخواهند شد. دیگر هرگز نیازی به پرداخت هزینه برای تصاویر سهام نخواهید داشت.

فقط برای ایمن بودن، مطمئن شوید که مجوز Creative Commons را که همه این سایت‌ها استفاده می‌کنند، بررسی کنید. همچنین، اگر این موارد کافی نیست و همچنان ناراضی هستید، می‌توانید برخی از سایت‌های تصویری استوک کمتر شناخته شده را بررسی کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT