سایت تعاملی برای یادگیری زبان انگلیسی

21 وب سایت تعاملی برای یادگیری زبان انگلیسی در هر سطح

زمان مطالعه 17 دقیقه

مردم با انجام دادن یاد می گیرند: شما هرگز نواختن ویولن را با تماشا یا خواندن درباره آن یاد نخواهید گرفت! سایت تعاملی برای یادگیری زبان انگلیسی را در ادامه معرفی خواهیم کرد.

به همین دلیل است که بهترین وب سایت های آموزش زبان انگلیسی تعاملی هستند.

برای کشف 21 وب سایت با فعالیت هایی که به شما امکان می دهد مهارت های انگلیسی خود را تمرین کنید و شما را برای استفاده از زبان انگلیسی در زندگی واقعی آماده کنید، به خواندن ادامه دهید.

چگونه از بهترین وب سایت ها برای یادگیری زبان انگلیسی بهره بیشتری ببرید

کدام یک بهترین وب سایت برای یادگیری زبان انگلیسی است؟

سایت تعاملی برای یادگیری زبان انگلیسی Babbel

بهترین وب سایت برای یادگیری زبان انگلیسی نسخه های موبایل: iOS و Android

قیمت: $$

Babbel به شما امکان می دهد واژگان و دستور زبان جدید را از طریق آزمون های سریع و مینی بازی ها تمرین کنید.

Babbel بر روی تکرار تمرکز می کند و به شما کمک می کند تا کلمات و مفاهیم جدید را با یادآوری مکرر آنها با صدا، فیلم، تصاویر و تمرینات به خاطر بسپارید. حتی می توانید مهارت های گفتاری خود را با ابزار تشخیص گفتار بهبود بخشید.

شما می توانید در هر زمانی انتخاب کنید که کدام دوره را یاد می گیرید. درس های کامل را برای باز کردن فرصت های یادگیری بیشتر!

Babbel واقعا یادگیری زبان انگلیسی را به یک بازی تبدیل می کند. شما می توانید دستاوردهایی به دست آورید، با دوستان خود رقابت کنید و هدف هفتگی برای خود تعیین کنید. به علاوه، بازی‌های واقعی وجود دارد که اگر می‌خواهید از درس‌های معمولی استراحت کنید، می‌توانید آن‌ها را بازی کنید.

آیا آموزش رسمی تری می خواهید؟ اکنون می توانید با Babbel Live به کلاس های گروه مجازی بپیوندید. یک مربی و یک موضوع انتخاب کنید و با دانش آموزان دیگری مانند شما شروع به یادگیری کنید!

سایت تعاملی برای یادگیری زبان انگلیسی FluentU

نسخه های موبایل: iOS و اندروید

قیمت: $$ (پس از آزمایش رایگان)

استفاده از محتوای واقعی انگلیسی یک روش یادگیری قدرتمند است، اما یافتن محتوای انگلیسی خوب و سپس درک واقعی آنچه در حال تماشای آن هستید، همیشه آسان نیست. ویدیوهای بی کیفیت زیادی (و حتی زیرنویس های بدتر) زیادی وجود دارد، و یادگیری از ویدیویی که در آن فقط یک کلمه از 10 کلمه را می فهمید، سخت است.

FluentU برای آموزش از طریق محتوای واقعی انگلیسی بدون هیچ یک از مشکلات ناشی از آن طراحی شده است.

این برنامه از محتوای ویدیویی معتبری استفاده می‌کند که بر اساس سطح، قالب و موضوع مرتب شده‌اند تا به طور طبیعی انگلیسی را آموزش دهد و پیدا کردن ویدیوی مناسب شما را آسان‌تر کند. دارای انواع مختلفی از ویدئوهای ساخته شده توسط افراد بومی انگلیسی زبان، از سخنرانی های TED و فیلم های آموزشی، تا تبلیغات خنده دار و کلیپ های فیلم هیجان انگیز است.

FluentU پشتیبانی زیادی برای دسترسی به این ویدیوها در هر سطحی ارائه می دهد. به هر ویدیو زیرنویس انگلیسی دقیقی ضمیمه شده است که می توانید برای دیدن تعریف هر کلمه در یک ویدیو با آنها تعامل داشته باشید.

از اینجا، همچنین می توانید اطلاعات دستور زبان، جملات مثال و سایر ویدیوها را که در آن کلمه ظاهر می شود، مشاهده کنید. مهمتر از همه، همه این اطلاعات متنی هستند، بنابراین معنی هر کلمه را همانطور که در آن جمله استفاده شده است خواهید دید، و نمونه های متنی و ویدیویی همگی کلمه را همانطور که در یک متن استفاده می شود نشان می دهند.

کلمات جدید را در فلش کارت های شخصی سازی شده ذخیره کنید و بعد از هر ویدیو از آزمون ها برای بررسی آنچه یاد گرفته اید استفاده کنید. همچنین می‌توانید فلش کارت‌ها را با تمرین‌هایی مرور کنید که به شما امکان می‌دهد پاسخ‌هایتان را انتخاب، تایپ یا بیان کنید.

BBC Learning English

بهترین وب سایت برای یادگیری زبان انگلیسی نسخه های موبایل: iOS و Android

قیمت: رایگان

بی‌بی‌سی همیشه مطالب باکیفیت دارد، بنابراین جای تعجب نیست که وب‌سایت آموزش انگلیسی بی‌بی‌سی آن‌ها کیفیت بسیار خوبی دارد.

وب سایت برای زبان آموزان متوسط ​​و پیشرفته انگلیسی طراحی شده است. این زبان انگلیسی را با ویدئوهای بی‌بی‌سی و پخش‌های رادیویی آموزش می‌دهد. اینها بر موضوعاتی مانند داستان‌های اخبار، آخرین کلمات و عبارات انگلیسی و حتی برخی ویدیوها تمرکز دارند که تلفظ انگلیسی را با جزئیات باورنکردنی توضیح می‌دهند.

اگرچه هیچ ویژگی گفتاری تعاملی وجود ندارد، هر یک از پادکست‌ها و ویدیوهای آن‌ها شامل فعالیت‌های پس از شنیدن می‌شود تا درک خود را بررسی کنید. به طور کلی، این یک منبع عالی برای تمرین مهارت های شنیداری است.

سایت تعاملی برای یادگیری زبان انگلیسی British Council

بهترین وب سایت برای یادگیری نسخه های EnglishApp: British Council چندین برنامه تلفن همراه را برای موضوعات مختلف آموزشی ارائه می دهد

قیمت: رایگان (برنامه های اضافی هزینه دارند)

وب‌سایت The British Council’s LearnEnglish تعداد زیادی درس، ویدیو، بازی و پادکست تعاملی برای یادگیری تقریباً هر مهارتی دارد. این بدان معناست که مهم نیست در چه سطحی هستید یا به چه موضوعی علاقه دارید، همیشه چیزی در British Council خواهید یافت.

این وب‌سایت به شش بخش اصلی تقسیم می‌شود: مهارت‌ها (برای خواندن، شنیدن، نوشتن و تمرین گفتاری)، گرامر، واژگان، انگلیسی تجاری، انگلیسی عمومی (برای موضوعاتی که در هیچ جای دیگری مناسب نیستند، مانند فرهنگ بریتانیا، داستان‌های کوتاه و حتی شکسپیر) و تمرین آیلتس.

سپس هر یک از این بخش ها به درس ها و فعالیت های زیادی تقسیم می شود که برای سطوح مختلف زبان آموزان طراحی شده است. به عنوان مثال، اگر تصمیم دارید روی نوشتار خود کار کنید، مبتدیان می توانند پر کردن فرم ها و نوشتن متون ساده مانند ایمیل را تمرین کنند، در حالی که زبان آموزان پیشرفته درس هایی در مورد نحوه نوشتن مقاله، گزارش، مقاله و تکالیف دانشگاه خواهند یافت.

بهترین از همه، این منابع کاملا رایگان هستند!

اگر واقعاً از کار با British Council لذت می برید، می توانید برای ابزارهای پولی آنها مانند کلاس های گروهی زنده، تدریس خصوصی، دوره های خودآموز و دوره های آمادگی آیلتس ثبت نام کنید. می توانید همه این برنامه ها را به صورت رایگان یا بسیار ارزان امتحان کنید تا ببینید که آیا برای شما مناسب هستند یا خیر.

سایت تعاملی برای یادگیری زبان انگلیسی Duolingo

بهترین وب سایت برای یادگیری زبان انگلیسی نسخه های موبایل: iOS و Android

قیمت: رایگان

Duolingo به شما کمک می کند واژگان و گرامر جدید را از طریق بازی های پنج دقیقه ای و آزمون ها در برنامه آسان برای استفاده خود یاد بگیرید. هر درس با تصاویر و انیمیشن های بسیار زیبا همراه است تا استفاده از آن را سرگرم کننده تر کند!

Duolingo هر درس را بر اساس دسته بندی (واژگان غذا، واژگان خانواده، فعل “بودن” و غیره) جدا می کند. همچنین شامل نکات و نکات مفیدی است که در صورت نیاز به توضیح بیشتر است.

Duolingo شما را وادار می کند که از همان ابتدا شروع به ایجاد جملات کنید و کلمات را در متن آموزش دهید، نه فقط به تنهایی. هر کلمه با یک ضبط صوتی همراه است، بنابراین شما می توانید نحوه تلفظ هر کلمه جدیدی را که یاد می گیرید بشنوید.

Duolingo همچنین به شما امکان می دهد اهداف تعیین کنید و پیشرفت شما را در هنگام استفاده از برنامه نشان می دهد. شما همچنین باید دروس را کامل کنید یا در آزمون تعیین سطح شرکت کنید تا دروس جدید را “باز کنید”.

و بهترین بخش این است که می توانید همه این کارها را فقط در پنج دقیقه در روز انجام دهید!

سایت تعاملی برای یادگیری زبان انگلیسی English Central

بهترین وب سایت برای یادگیری زبان انگلیسی نسخه های موبایل: iOS و Android

قیمت: $$

English Central بر یادگیری از طریق ویدئو تمرکز می کند. اول، شما فقط ویدیو را تماشا کنید. سپس، کلمات موجود در ویدیو را با رونوشت بررسی می‌کنید، خطوط را انتخاب می‌کنید و کلماتی را که می‌خواهید تمرین کنید ذخیره می‌کنید.

در نهایت، هر خط را یکی یکی می نوازید و صحبت کردن آنها را تمرین می کنید. برنامه تشخیص گفتار به شما اطلاع می‌دهد که ضبط شما چقدر با ویدیو مطابقت دارد. با این حال، لطفاً توجه داشته باشید که در زمان نوشتن این مقاله، ضبط همیشه کار نمی کند.

همچنین می‌توانید مهارت‌های شنیداری و املای خود را با تایپ کردن کلمات از دست رفته در بخش «Learn the Words» هر ویدیو تمرین کنید.

انواع مختلفی از ویدئوها وجود دارد، از گزینه های بسیار آهسته و ساده برای مبتدیان کامل تا کلیپ های پیشرفته تر و معتبرتر.

اگر به کمک بیشتری نیاز دارید، می‌توانید یک درس آنلاین با یک مربی حرفه‌ای رزرو کنید، که مهارت‌های شنیداری، گفتاری و تلفظ شما را آزمایش می‌کند و با ویدیوهای توصیه‌شده‌ای که باید با آن‌ها یاد بگیرید، یک برنامه درسی شخصی برای شما ایجاد می‌کند.

Phrasemix

بهترین وب سایت برای یادگیری زبان انگلیسی نسخه های موبایل: اندروید

قیمت: $$ (برخی درس رایگان ارائه می دهد)

ما Phrasemix را دوست داریم زیرا شبیه سازی می کند که مردم چگونه زبان ها را یاد می گیرند. Phrasemix به جای یادگیری کلمات جدید به تنهایی، عبارات کامل را به شما آموزش می دهد.

نه تنها این، بلکه این سایت بر عباراتی تمرکز دارد که افراد واقعی در مکالمات واقعی استفاده می کنند. بنابراین، دفعه بعد که با دوستان جدید خود به زبان انگلیسی صحبت می کنید، می توانید مانند آنها صحبت کنید، نه مانند کتاب درسی خود!

PhraseMix یک برنامه بسیار صوتی متمرکز است. با پخش کننده صوتی آنها، Phrase Mixer، می توانید هر جمله را یکی یکی گوش دهید، به عقب برگردانید یا به یک جمله جدید پرش کنید یا سرعت آنها را کاهش دهید. شما می توانید به سرعت یا آهسته مطالعه کنید.

جملات در PhraseMix بسیار طبیعی هستند، اما به اندازه کافی واضح گفته می شوند که زبان آموزان آن را درک کنند. به علاوه، هر جمله به قسمت‌های خود تقسیم می‌شود، بنابراین می‌توانید هر عبارت و واژه‌ای را که استفاده می‌شود، درک کنید.

سایت تعاملی برای یادگیری زبان انگلیسی Cambridge English

بهترین وب سایت ها برای یادگیری زبان انگلیسی نسخه های موبایل: Cambridge English چندین برنامه برای موضوعات مختلف آموزشی دارد

قیمت: رایگان

Cambridge English یک منبع محبوب برای دانش آموزانی است که می خواهند برای آزمون مهارت Cambridge English مطالعه کنند یا به طور کلی زبان انگلیسی را یاد بگیرند. این وب سایت دارای بیش از 175 گزینه از فعالیت های آنلاین برای خواندن، نوشتن، گوش دادن، صحبت کردن، گرامر و واژگان است.

این فعالیت ها حدود پنج تا 10 دقیقه طول می کشد. اگرچه توضیح زیادی برای هر فعالیت وجود ندارد، اما تمرین هدفمند به این معنی است که اگر روز شلوغی دارید، می توانید برای مدت کوتاهی روی یک مهارت خاص تمرکز کنید!

تمام فعالیت‌های وب‌سایت Cambridge English دارای یک موضوع و سطح هستند، بنابراین می‌توانید یکی را پیدا کنید که برای اهداف یادگیری شما مناسب است. موضوعات شامل سفر، ورزش، غذا و سرگرمی ها می شود. سطوح به پایه (مبتدی)، مستقل (متوسط) و مسلط (پیشرفته) تقسیم می شوند.

در حالی که فعالیت‌ها بر امتحان زبان انگلیسی متمرکز هستند، اما آموزشی نیز هستند و به شما پایه فوق‌العاده‌ای در زبان انگلیسی، به ویژه به عنوان یک مبتدی، می‌دهند. علاوه بر فعالیت‌ها، Cambridge English دستورات نوشتن، یک فرهنگ لغت انگلیسی آنلاین و یک دوره صوتی به نام Virtually Anywhere را ارائه می‌دهد.

Busuu

بهترین وب سایت ها برای یادگیری زبان انگلیسی نسخه های موبایل: iOS و Android

قیمت: $$ (طرح رایگان موجود)

Busuu یک وب سایت و برنامه آموزشی است که به شما کمک می کند انگلیسی را به روشی منظم یاد بگیرید. به عبارت دیگر، Busuu یک “برنامه مطالعه” را دنبال می کند تا یادگیری زبان انگلیسی شما را راهنمایی کند. بیشتر فعالیت ها از فلش کارت ها و درس های کوچک در مورد عبارات انگلیسی، واژگان و گرامر استفاده می کنند.

قدرت Busuu تکرار است. شما یک کلمه یا عبارت را به زبان انگلیسی می خوانید و می شنوید و سپس فعالیت های عملی مختلفی انجام می دهید تا به شما کمک کند کلمه یا عبارت را به طور کامل یاد بگیرید. همچنین در طول مسیر، درس های مینی گرامر و همچنین آزمونی در پایان هر درس برای سنجش درک شما وجود دارد.

این برنامه همچنین به تلفظ و مکالمه از طریق گزینه چت کمک می کند، که به شما امکان می دهد با انگلیسی زبانان مادری صحبت کنید و تعامل داشته باشید. این سخنرانان همچنین می توانند مطالبی را که در Busuu می نویسید اصلاح کنند تا به شما کمک کنند نویسنده انگلیسی بهتری شوید.

اگر قصد دارید در یک کشور انگلیسی زبان سفر کنید یا در آن زندگی کنید، Busuu یک گزینه آموزشی عالی برای شما است. این وب‌سایت همچنین مملو از اطلاعات فرهنگی و همچنین نکاتی است که به شما کمک می‌کند روش‌های بومی‌تر صحبت کردن و تعامل به زبان انگلیسی را درک کنید.

ویژگی مورد علاقه ما در این برنامه این است که به شما امکان می دهد یک برنامه مطالعه ایجاد کنید و اهداف یادگیری را تعیین کنید. این به شما امکان کنترل کامل بر اهداف یادگیری و زمانی را که در برنامه صرف می‌کنید می‌دهد.

سایت تعاملی برای یادگیری زبان انگلیسی WordReference (فروم)

بهترین وب سایت ها برای یادگیری زبان انگلیسی نسخه های موبایل: اندروید و iOS (فقط فرهنگ لغت)

قیمت: رایگان

وب سایت WordReference یک منبع فوق العاده برای یافتن تعاریف انگلیسی و ترجمه به زبان های دیگر است. با این حال، در این بخش، ما به طور خاص در مورد انجمن وب سایت صحبت می کنیم.

در انجمن WordReference، می توانید با زبان آموزان انگلیسی از سراسر جهان تعامل داشته باشید. شما می توانید در مورد عبارات بومی، اصطلاحات، عبارات، تلفظ یا هر چیز دیگری که در ارتباط با انگلیسی فکر می کنید سؤال کنید.

حتی می توانید برای سوالات قبلی در انجمن جستجو کنید. این یک راه عالی برای یافتن نکاتی برای یادگیری زبان انگلیسی و یادگیری زبان انگلیسی است.

به غیر از بخش “فقط انگلیسی”، بخش هایی برای زبان های دیگر نیز وجود دارد. اگر به عنوان مثال به یک زبان اول مانند اسپانیایی یا فرانسوی صحبت می کنید، عالی است. می توانید در مورد زبان انگلیسی سوالی را به زبان اصلی خود بپرسید و به آن زبان پاسخ مفیدی دریافت کنید. علاوه بر این، زبان آموزان انگلیسی در انجمن بسیار مفید و دوستانه هستند.

همچنین بسیاری از نکات عالی، روال مطالعه و توصیه های زبان آموزان انگلیسی را کشف خواهید کرد.

Lingua

بهترین وب سایت ها برای یادگیری زبان انگلیسی قیمت: رایگان (محتوای برتر با هزینه)

Lingua یک وب سایت با فعالیت های سرگرم کننده زیادی به زبان انگلیسی (و سایر زبان ها) است. فعالیت ها بر اساس خواندن، گوش دادن و دیکته است. اگر می‌خواهید این سبک خاص را تمرین کنید، یک بخش انگلیسی تجاری نیز وجود دارد.

فعالیت‌ها به شما امکان می‌دهند قبل از پاسخ دادن به یک مسابقه یا تکمیل یک تمرین، متن کوتاهی را بخوانید و گوش دهید. آزمون‌ها کوتاه هستند و فقط پنج سؤال دارند، بنابراین راهی عالی برای تمرین خواندن یا گوش دادن سریع است. حتی می توانید صدای ضبط شده یک متن را با بیش از یک لهجه گوش دهید!

فعالیت ها طوری طراحی شده اند که بدون یادگیرنده یا حمایت دیگری انجام شوند. به همین دلیل، Lingua یک منبع عالی برای استفاده در خانه است. همچنین اگر خودتان زبان انگلیسی را یاد بگیرید بسیار مفید است.

حتما سطوح فعالیت ها را بررسی کنید و سطح مناسب خود را انتخاب کنید. این سطوح از A1 (مبتدی) تا C1 (پیشرفته) متغیر است.

همچنین می توانید با پرداخت هزینه برای یک اکانت پریمیوم ثبت نام کنید. این قفل فعالیت های خواندن و درک شنیداری بسیار بیشتری را باز می کند. با این حال، مقدار مطالب رایگان در دسترس زبان آموزان بسیار سخاوتمندانه است.

این یک منبع عالی همه جانبه برای تمرین مهارت های شنیداری و خواندن است.

سایت تعاملی برای یادگیری زبان انگلیسی Daily Grammar

قیمت: رایگان

طراحی وب سایت ممکن است کمی قدیمی به نظر برسد، اما قول می دهیم که این یک منبع عالی برای مطالعه گرامر انگلیسی است.

سایت Daily Grammar تقریباً تمام بخش های دستور زبان انگلیسی را به فعالیت های آسان تقسیم می کند. این شامل فعالیت های دستور زبان در موضوعات مبتدی مانند افعال، اسم ها، صفت ها و قیدها می شود. این وب سایت همچنین دارای موضوعات پیشرفته تری مانند اشیاء غیر مستقیم و عبارات اضافه است. گزینه های زیادی خواهید داشت: 440 فعالیت برای انتخاب و 88 آزمون وجود دارد!

درس ها به صورت منطقی ارائه می شوند. یعنی مباحث مبتدی از درس شماره 1 شروع می شود و سپس سطح آن تا درس 300 که پیشرفته ترین درس است افزایش می یابد. دروس 300 تا 440 بر روی نقطه گذاری تمرکز دارد.

استفاده از وب‌سایت ساده است و این کاملاً به شما بستگی دارد که چقدر سریع یا کند راه خود را در فعالیت‌ها طی می‌کنید. هر درس با توضیح مختصری درباره موضوع شروع می شود و سپس سؤالاتی ارائه می شود.

همچنین یک واژه نامه تعاملی وجود دارد که به فعالیت ها بر اساس موضوع لینک می دهد. این بدان معنی است که می توانید روی یک نکته گرامر خاص تمرکز کنید و آن را به درستی یاد بگیرید.

این وبلاگ همچنین به طور منظم به روز می شود و مکانی عالی برای تمرین کمی دستور زبان روزانه است!

Using English

بهترین وب سایت ها برای یادگیری زبان انگلیسی قیمت: رایگان

Using English یک وب سایت دانش آموز انگلیسی و معلم ESL با مجموعه ای بزرگ (منابع مختلف از طیف وسیعی از موضوعات) از مواد آموزشی انگلیسی است.

این وب‌سایت دارای فهرست‌های کلمات از پیش ساخته شده با تمرکز بر زبان انگلیسی مادری است، مانند فرهنگ لغت‌های اصطلاحی و فهرست‌های افعال عبارتی. این عبارات می توانند تفاوت زیادی در استفاده شما از زبان انگلیسی و تسلط ایجاد کنند.

به علاوه، بسیاری از آزمون‌های رایگان و فعالیت‌های درک مطلب برای کمک به تست سطح و بهبود مهارت‌های انگلیسی شما وجود دارد. در واقع، بیش از 520 آزمون وجود دارد که می توانید به صورت رایگان در آنها شرکت کنید، و این آزمون ها موضوعات دستور زبانی مانند زمان فعل، آوایی و مقالات را پوشش می دهند.

بسیاری از فعالیت‌های خواندن با تست‌هایی دنبال می‌شوند تا مطمئن شوند که تا حد امکان از متن یاد می‌گیرید و به خاطر می‌آورید. این فعالیت های خواندن موضوعاتی مانند سرگرمی، انگلیسی تجاری و سیاست را پوشش می دهد. آنها به سه سطح تقسیم می شوند: مبتدی، متوسط ​​و پیشرفته.

در حالی که این ممکن است یک وب سایت عالی برای چندین مهارت انگلیسی باشد، به ویژه برای توسعه مهارت های خواندن و تقویت واژگان مفید است.

سایت تعاملی برای یادگیری زبان انگلیسی Magoosh

بهترین وب سایت ها برای یادگیری زبان انگلیسی نسخه های موبایل: iOS و Android

قیمت: $$ (آزمایشی رایگان در دسترس است)

Magoosh یک وب سایت آمادگی برای آزمون است که به دانش آموزان کمک می کند تا مهارت های خود را برای موفقیت در امتحانات آینده خود توسعه دهند. این شامل امتحانات رایج در دنیای انگلیسی زبان مانند GRE (آزمون سوابق فارغ التحصیلی)، SAT (آزمون استعداد تحصیلی) و تافل (تست زبان انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی) است.

ما این وب‌سایت را اضافه کرده‌ایم زیرا مکان برتر برای یادگیری و مطالعه زبان انگلیسی است! از آنجایی که سایت بر روی دانشگاهیان متمرکز است، Magoosh یک انتخاب عالی برای یادگیری بیشتر در مورد گرامر زبان انگلیسی و مطالعه به طور خاص برای آزمون های مهارت زبان انگلیسی است.

Magoosh در دوره تافل خود شما را با گرامر زبان انگلیسی آشنا می کند. دارای بیش از 140 درس آنلاین مبتنی بر ویدیو و بیش از 420 توضیح ویدیویی است. دروس شبیه به معلم خصوصی است که مطالب را به شما آموزش می دهد. بنابراین، فیلم ها به خوبی موضوعات را توضیح می دهند و سرعت آهسته خوبی را دنبال می کنند.

برای تمرین آنچه آموخته اید، این دوره دارای بیش از 420 سوال تمرینی است.

شما همچنین می توانید با آموزش یک معلم بسیار ماهر به یک گروه کوچک انگلیسی زبان ملحق شوید. این جلسات به مدت یک ساعت راه بسیار خوبی برای دریافت فیدبک در مورد زبان انگلیسی خود بدون پرداخت دلار بالا (بهای بالا) برای معلم خصوصی است.

Knoword

بهترین وب سایت ها برای یادگیری زبان انگلیسی قیمت: رایگان (محتوای برتر با هزینه)

Knoword یک بازی آنلاین واژگان بسیار اعتیاد آور است. در حالی که این وب سایت به طور خاص برای زبان آموزان ESL نیست، اما هنوز مکانی عالی برای تمرین واژگان و تداعی کلمات شماست.

در ویژگی “Level Up Your Vocabulary”، شما یک تنظیم دشواری (آسان، متوسط ​​یا سخت) را انتخاب می کنید. از آنجایی که بازی برای افراد بومی انگلیسی است، سطح آسان بیشتر شبیه سطح متوسط ​​است.

برای انجام بازی، یک تعریف کلمه و حرف اول کلمه به شما داده می شود. سپس باید کلمه گم شده را تایپ کنید. در پایان بازی می توانید پاسخ های خود را مشاهده کرده و دایره لغات را خلاصه کنید. برای یک چالش اضافی، می توانید یک محدودیت زمانی تعیین کنید.

همچنین “بسته های” یادگیری وجود دارد. اینها مجموعه ای از واژگان هستند که بر اساس یک موضوع خاص است. بیش از 1000 بسته وجود دارد و موضوعاتی مانند علم، تاریخ و هنر را پوشش می‌دهد. برخی از بسته‌ها به شما این امکان را می‌دهند که بین تایپ کلمه یا انتخاب آن از لیستی از گزینه‌های متعدد، انتخاب کنید.

بسته ها توسط کاربران برنامه طراحی شده اند و می توانند به شما در یادگیری عناصر مختلف زبان انگلیسی کمک کنند. به عنوان مثال، یک بسته به شما کمک می کند افعال بی قاعده در انگلیسی را یاد بگیرید.

اگر می‌خواهید واژگان خاصی را یاد بگیرید، می‌توانید در بسته‌ها جستجو کنید و ممکن است یکی را پیدا کنید که در این مورد به شما کمک کند. برای یک جلسه یادگیری سرگرم کننده (و مفید)، این بسته اصطلاحات فوق العاده سرگرم کننده را توصیه می کنیم.

TED

نسخه های موبایل: iOS و اندروید

قیمت: رایگان (عضویت پولی موجود است)

TED یکی از بزرگترین وب سایت های ویدئویی آموزشی آنلاین در جهان است. TED ویدئوهایی را ایجاد می کند که به عنوان “TED Talks” شناخته می شوند، که ارائه شده توسط متخصصان در بسیاری از زمینه ها است. می‌توانید سخنرانی‌های TED درباره علم، فلسفه، خودیاری، آموزش و بسیاری موارد دیگر را بیابید.

سخنرانی‌های TED و ویدیوهای TED روش‌های محبوب و مؤثری برای تمرین مهارت‌های شنیداری انگلیسی شما هستند. آنها اغلب توسط انگلیسی زبانان مادری هدایت می شوند و واژگان زیادی دارند که برای بسیاری از موقعیت ها مفید است. این ویدئوها طیف وسیعی از موضوعات مانند تاریخ، امور مالی، علم و طبیعت (به علاوه بسیاری دیگر) را پوشش می دهد.

برای مطالعه با سخنرانی های TED، بیش از یک بار به ویدیو گوش دهید، یادداشت برداری کنید و در مورد واژگان ناشناخته تحقیق کنید. همچنین تماشای فیلم ها با زیرنویس ابتدا به زبان مادری و سپس به زبان انگلیسی می تواند مفید باشد.

به عنوان یک نکته اضافی، سعی کنید ویدیوهایی را در مورد موضوعاتی که به آنها علاقه دارید پیدا کنید، زیرا این کار باعث می شود که با تماشای بیش از یک بار کلیپ انگیزه و علاقه مندی شما را حفظ کند.

سایت تعاملی برای یادگیری زبان انگلیسی Coursera

بهترین وب سایت ها برای یادگیری زبان انگلیسی نسخه های موبایل: iOS و Android

قیمت: رایگان (امکان پرداخت گواهینامه در پایان دوره)

Coursera فهرستی است که دارای دوره های آنلاین رایگان است که به عنوان دوره های آنلاین باز گسترده یا MOOC شناخته می شوند. قسمت “باز” ​​نام به این معنی است که هر کسی که به اینترنت متصل است می تواند در این دوره شرکت کند.

Coursera تعداد زیادی MOOC از سراسر جهان دارد. می‌توانید دوره‌هایی را در زبان انگلیسی متوسط، کلاس‌های گرامر خاص، انگلیسی تجاری یا علمی و غیره پیدا کنید.

ما Coursera را توصیه می کنیم زیرا همه دوره ها توسط موسسات معتبر مانند دانشگاه ها و شرکت های معتبر ایجاد شده اند. شما می توانید یک دوره را بر اساس سطح، طول یا حتی موسسه ای که منبع را ارائه می دهد جستجو کنید.

اکثر دوره ها به صورت خودگردان هستند. این بدان معناست که شما هر زمان که بخواهید، مطالب درسی را با سرعت خود طی کنید. بسیاری از دوره ها شامل فیلم یا خواندن هستند و برخی حتی تمرینات تمرینی برای تکمیل دارند.

قبل از ثبت نام در دوره، حتما نظرات را بررسی کنید. همچنین به یاد داشته باشید که فعالیت ها و کلاس ها را تا حد امکان از نزدیک دنبال کنید. انجمن های بسیار خوبی در رابطه با دوره وجود دارد که می توانید سوالات خود را ارسال کنید و با سایر فراگیران صحبت کنید.

ABC

بهترین وب سایت ها برای یادگیری زبان انگلیسی قیمت: رایگان

ABC مخفف Australian Broadcasting Corporation است. این سرویس خبری عمومی استرالیا است و دارای صفحات رسانه ای مختلف از جمله وب سایت آموزش انگلیسی است!

در صفحه یادگیری زبان انگلیسی ABC، تعدادی از فعالیت های یادگیری انگلیسی مانند مقالات، دوره های ویدیویی و تمرین های شنیداری را خواهید دید. بسیاری از فعالیت ها بر اساس مسائل جاری در استرالیا و جهان است.

به عنوان مثال، زبان آموزان می توانند مقالاتی را بخوانند که با افراد در مورد زندگی در استرالیا یا آنچه در مورد سال 2020 فکر می کنند مصاحبه می کنند، اما مقالاتی نیز برای یادگیری اصطلاحات انگلیسی، توضیحات نکات گرامری و نکات یادگیری وجود دارد.

در حال حاضر، شش دوره ویدیویی به زبان انگلیسی شامل انگلیسی روزمره، انگلیسی آکادمیک و نحوه صحبت در مورد آب و هوا وجود دارد. ABC همچنین تعدادی پادکست برای زبان آموزان انگلیسی دارد.

یک منبع فوق العاده از وب سایت BTN، پشت اخبار است. در این بخش می توانید کلیپ های خبری کوتاه را تماشا کنید و بر واژگان مرتبط با داستان تمرکز کنید. همچنین سوالات بعدی برای تست درک شما از کلیپ وجود دارد.

اگر می خواهید لهجه استرالیایی ایجاد کنید یا به طور کلی علاقه خاصی به استرالیا داشته باشید، این یک منبع مفید است.

سایت تعاملی برای یادگیری زبان انگلیسی News in Levels

بهترین وب سایت ها برای یادگیری زبان انگلیسی نسخه های موبایل: iOS و Android

قیمت: رایگان

News in Levels یک منبع فوق العاده است که زبان آموزان انگلیسی را با داستان های خبری در سه سطح مختلف دشواری آشنا می کند. به سادگی یک خبر مورد علاقه را انتخاب کنید، و سپس یک سطح را انتخاب کنید: سطح 1 برای آسان، سطح 2 برای متوسط ​​یا سطح 3 برای پیشرفته.

توصیه می‌کنیم اگر نمی‌دانید از کجا شروع کنید، سطح اول را امتحان کنید و سپس از آنجا به بالا بروید.

در این وب سایت می توانید یک خبر اصلی را بخوانید و تماشا کنید. همانطور که می خوانید، برخی از کلمات پررنگ می شوند تا نشان دهند که ممکن است برای متن مشکل یا مهم باشند.

از آنجا، شما تصمیم می گیرید که چقدر بیشتر یاد بگیرید. News in Levels به شما امکان می دهد در یک آزمون سطح شرکت کنید، به سوالات مربوط به متن پاسخ دهید و حتی با شخصی در Skype در مورد محتوای صفحه به صورت زنده صحبت کنید.

بهترین بخش در مورد این منبع این است که با توسعه اخبار به روز می شود. مقالات جدید هر روز اضافه می شوند، بنابراین همیشه محتوای جدیدی برای انتخاب وجود دارد.

Collins Dictionary

بهترین وب سایت ها برای یادگیری زبان انگلیسی نسخه های موبایل: iOS و Android

قیمت: رایگان

هنگام یادگیری آنلاین انگلیسی، داشتن یک فرهنگ لغت زبان انگلیسی قوی و قابل اعتماد بسیار مهم است.

وارد شو، کالینز! یکی از شناخته شده ترین لغت نامه های انگلیسی در جهان است. همراه با فرهنگ لغت آنلاین، اصطلاحنامه و بخش‌های ترجمه، آخرین اخبار کالینز و سایر مقالات عالی درباره زبان انگلیسی را نیز خواهید یافت.

به سادگی روی “تعریف” برای مدخل های فرهنگ لغت برای هر کلمه انگلیسی کلیک کنید. هنگامی که کلمه را جستجو کنید، اطلاعات مهمی در مورد آن مانند معنی، ریشه، تلفظ و اطلاعات دستوری آن را خواهید دید.

اصطلاحنامه برای یافتن مترادف ها (کلماتی که معنی یکسانی دارند) عالی است و بخش ترجمه به شما امکان می دهد معنی کلمه انگلیسی را در زبان دیگری مانند روسی یا ژاپنی بیابید.

کالینز همچنین یک بخش دستور زبان انگلیسی با مقالاتی در مورد موضوعات گرامر مانند اسم، افعال و حروف اضافه دارد. شما همچنین می توانید در مورد “Scrabble”، یک بازی محبوب کلمات انگلیسی، بیاموزید. مقالات زیادی در مورد نحوه انجام بازی و میزان محبوبیت آن در دنیای انگلیسی زبان وجود دارد.

مطمئن شوید که این وب سایت را هنگام مطالعه در دسترس داشته باشید تا به آسانی یادگیری کمک کنید.

چگونه از بهترین وب سایت ها برای یادگیری زبان انگلیسی بهره بیشتری ببرید

. سطح خود را بدانید اگر درس خیلی آسان باشد، خسته خواهید شد. اگر خیلی سخت باشد، یاد نخواهید گرفت. بنابراین قبل از شروع یادگیری آنلاین انگلیسی، سطح خود را بدانید و صادق باشید!

. بدانید که چگونه بهتر یاد می گیرید. وب سایت های یادگیری زبان انگلیسی را پیدا کنید که به شما کمک می کند از طریق سبک یادگیری مورد علاقه خود یاد بگیرید.

. از کامپیوتر یا تلفن همراه با میکروفون استفاده کنید. بسیاری از این وب‌سایت‌ها و برنامه‌ها دارای فعالیت‌هایی هستند که در آن می‌توانید صحبت کردن را تمرین کنید. برای این کار به یک میکروفون نیاز دارید.

. موضوعات مورد علاقه خود را پیدا کنید. وقتی از موضوعاتی استفاده می کنید که دوست دارید، می خواهید یاد بگیرید و گوش کنید یا بخوانید!

. هر روز زمانی را برای مطالعه در نظر بگیرید. برای بهتر شدن باید اغلب و به طور منظم تمرین کنید. هر روز زمان مشخصی را برای مطالعه زبان انگلیسی در نظر بگیرید، مانند زمانی که صبحانه می خورید یا با قطار به سمت محل کار خود می روید.

. آفلاین بودن را نیز فراموش نکنید! حتی اگر از این وب سایت های انگلیسی چیزهای زیادی یاد می گیرید، تمرین با افراد واقعی را نیز فراموش نکنید!

کدام یک بهترین وب سایت برای یادگیری زبان انگلیسی است؟

هر روز، اینترنت منابع بسیار خوبی برای یادگیری زبان دارد.

تمام وب سایت هایی که در این مقاله لیست کردیم گزینه های عالی برای یادگیری زبان انگلیسی هستند! همه چیز بستگی به این دارد که شما از یک منبع یادگیری چه می خواهید. آیا می خواهید دایره لغات خود را بسازید یا گرامر خود را بهبود ببخشید؟ برای تمرین شنیدن یا خواندن خود؟

مطمئناً بهترین وب سایت را برای یادگیری زبان انگلیسی متناسب با اهداف و سبک یادگیری خود پیدا خواهید کرد!

پس همین امروز با این سایت های عالی به یادگیری زبان انگلیسی آنلاین بروید!

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT