سایت خرید آنلاین در ترکیه

27 وب سایت خرید آنلاین در ترکیه

زمان مطالعه 7 دقیقه

خرید آنلاین بیش از هر زمان دیگری محبوب شده است. از خواربارفروشی گرفته تا مبلمان را می توان به صورت آنلاین و به راحتی خرید. همچنین با فراگیر شدن و رقابتی شدن خرید آنلاین در ترکیه بسیاری از مردم واقعاً به این روش خرید روی آورده اند. سایت خرید آنلاین در ترکیه را در ادامه معرفی کرده ایم.

Trendyol، Hepsiburada و n11 سه فروشگاه آنلاین برتر در ترکیه هستند و از لباس، لوازم آرایشی گرفته تا وسایل آشپزخانه، مبلمان و لوازم التحریر را می توانید از طریق این سایت ها خریداری کنید. همچنین خدمات نسبتاً خوبی را ارائه میدهند.

Trendyol (Trendyol.com)

Trendyol محبوب ترین و معتبرترین وب سایت خرید آنلاین در ترکیه است. این وب‌سایت آنلاین ترکیه به دلیل فروش هزاران برند از جمله لوازم الکترونیکی، پوشاک، کیف، کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی و حتی خواربارفروشی و تحویل غذاهای آماده معروف است. این سایت همچنین برندهای لباس و شبکه تحویل داخلی خود را دارد.

Trendyol در ترکیه بسیار محبوب است زیرا بهترین تجربه خرید آنلاین را برای مشتریان خود فراهم می کند. محصولات را می توان در عرض 3 تا 1 هفته درب منزل تحویل گرفت. Trendyol یک برنامه موبایل برای هر IOS و Android دارد.

Hepsiburada (hepsiurada.com)

Hepsiburada نیز یکی دیگر از فروشگاه های معتبر خرید آنلاین ترکیه با بیش از 4.5 میلیون نوع محصول است. این سایت یک تجربه خرید آسان و ساده را با قیمت های رقابتی ارائه می دهند. Heprsiburada همچنین خرید مواد غذایی را به پلتفرم خرید آنلاین خود اضافه کرده است.

n11 (n11.com)

وب سایت آنلاین N11 هزاران برند و فروشگاه را برای میلیون ها مشتری ارائه داده است. n11 که در سال 2013 تأسیس شد، به دلیل فروش انواع لوازم الکترونیکی و لوازم خانگی خود به شهرت رسیده است. N11 یک جایگزین عالی برای Trednyol و Hepsiburada است و همچنین تخفیف ها و گزینه های پرداخت خوبی را ارائه می دهد.

Gittigidiyor (gittigidiyor.com)

فروشگاه اینترنتی ترکیه Gittigidiyor توسط eBay خریداری شد. Gittigidiyor طیف گسترده ای از محصولات را ارائه می دهد و با قیمت های بسیار رقابتی در حال فعالیت است. خدمات تحویل و پرداخت آنها قابل اعتماد است.

آمازون (amazon.com.tr)

فروشگاه اینترنتی غول پیکر آمازون خدمات خود را در سال 2018 در ترکیه راه اندازی کرد. اما متأسفانه به اندازه آمازون ایالات متحده آمریکا خدمات ارائه نمی دهد. در واقع در مقایسه با انواع محصولاتی که می توانید از سایر وب سایت های آنلاین ترکیه خریداری کنید، مناسب نیست.

مقایسه قیمت

همه فروشگاه‌های اینترنتی که قبلاً ذکر شد، محصولات مشابهی را ارائه می‌دهند، بنابراین ممکن است در انتخاب هر یک از آن ها گیج شوید. اینجاست که وب سایت های آنلاین Cimri و Akakçe بسیار مفید هستند.

هر دو وب سایت به طور خودکار محصولات مشابه فهرست شده در وب سایت های مختلف را جستجو می کنند و قیمت آنها را با هم مقایسه می کنند تا کمترین قیمت را به شما ارائه دهند.

وب سایت های خرید آنلاین غذا در ترکیه

Yemeksepeti (yemeksepeti.com)

یک سرویس تحویل آنلاین غذا است. در حال حاضر در 69 شهر ترکیه و قبرس فعالیت می کند. شبکه رستوران های آن شامل اکثر برندهای جهانی و داخلی است. می توانید سفارش خود را از طریق آیفون، اندروید، وب موبایل یا آنلاین ثبت کنید. این برنامه به زبان انگلیسی است و در صورت داشتن هر گونه شکایت یا سؤال، سرویس چت نیز دارند. Yemeksepeti از موقعیت مکانی GPS شما برای نمایش نزدیکترین رستوران ها استفاده می کند.

Getir (getir.com)

یک جایگزین عالی دیگر برای تحویل سریع غذا است. این سایت همچنین یک سرویس تحویل برای خرید مواد غذایی ارائه می دهد. خدمات آنلاین Getir تنها در 6 شهر ترکیه ارائه می شود که شامل استانبول، ازمیر، آنکارا، بورسا، کوجالی و بدروم. جهان Getir در ترکی به معنای “دریافت” است. هدف این شرکت این است که همه چیز را با یک کلیک در دسترس مشتریان خود قرار دهد.

سایت خرید آنلاین در ترکیه

سایت خرید آنلاین در ترکیه

 

وب سایت های خرید آنلاین ترکیه برای مواد غذایی

در ترکیه بسیاری از سوپرمارکت ها خدمات تحویل محصول را ارائه می دهند و با برخی از آنها می توانید هزینه را درب منزل پرداخت کنید. Carrefour و Migros چند تا از وب سایت های آنلاین خوب برای خرید مواد غذایی هفتگی هستند و محصولات مختلفی از برندهای داخلی و بین المللی را ارائه می دهند.

Happy center (happycenter.com.tr)

Happy Center جایگزین قابل اعتماد دیگری برای Migros است. حداقل خرید برای تحویل 50 لیر است و برای خرید نیازی به کارت اعتباری نیست و پرداخت درب منزل را ارائه می دهد.

A101(a101.com.tr)

A101 به قیمت ارزان و فروش خوب معروف است. فروشگاه های A101 به طور گسترده در سراسر ترکیه پراکنده هستند و همچنین خدمات خرید و تحویل آنلاین را ارائه می دهند.

Sok (sokmarket.com.tr)

Sok نیز جایگزین عالی دیگری برای A101 است. قیمت های مقرون به صرفه، فروش خوب و تخفیفات زیادی را ارائه می دهد.

Yenir (yenirapp.com)

با اپلیکیشن Yenir می‌توانید محصولات آنلاینی را که تاریخ انقضا محدودی دارند، اما هنوز هم برای استفاده مناسب هستند با قیمت کمتری خریداری کنید. این کار از هدر رفتن محصولات جلوگیری می کند و در عین حال باعث صرفه جویی زیادی در هزینه ها می شود.

وب سایت های خرید آنلاین ترکیه برای کتاب و لباس

بسیاری از برندها در ترکیه به صورت آنلاین خدمات خود را ارائه می دهند و روند خرید را برای مشتریان بسیار آسان تر و سریع تر کرده اند.

Boyner (boyner.com.tr)

یکی از بزرگترین شرکت های خرده فروشی در ترکیه است. این سایت در فروش پوشاک مردانه، زنانه و کودکان فعالیت دارند و در سراسر ترکیه فروشگاه دارند.

Mavi (mavi.com)

یک برند پوشاک ترکیه ای است که در پوشاک جین دارد. این شرکت شلوار جین را هم برای زنان و هم برای مردان تولید می‌کند، همچنین برای گروه سنی جوان‌تر نیز لباس تولید می‌کنند. این برند همچنین دارای شعبه هایی در ایالات متحده آمریکا، کانادا، آلمان، هلند، روسیه و استرالیا است.

Modanisa (modanisa.com)

Modanisa یک برند معروف پوشاک متوسط ترکیه است. مودانیسا که در ترکیه و در سرتاسر جهان محبوب است، به صورت آنلاین و حضور فعالیت دارد. می توانید کفش، کیف و حتی لوازم جانبی حجاب و لباس ورزشی را در این سایت پیدا کنید.

وب سایت های خرید آنلاین ترکیه برای کتاب

D&R (dr.com.tr)

D&R یکی از بزرگترین فروشگاه های فرهنگی و سرگرمی ترکیه است. D&R طیف وسیعی از محصولات از لوازم الکترونیکی گرفته تا هدایا و کتاب را ارائه میدهد. این سایت با داشتن 157 فروشگاه در 30 استان در سراسر ترکیه، تجربه خریدی بی دردسر را نیز برای مشتریان خود در فروشگاه آنلاین خود فراهم می کند. D&R دارای مجموعه کتاب های ترکی و انگلیسی است.

Pandora (pandora.com.tr)

وب سایت پاندورا ترکیه طیف گسترده ای از کتاب های انگلیسی را به صورت آنلاین از کمیک و تاریخ گرفته تا سفر و سیاست با قیمت ها و تخفیف های رقابتی ارائه می دهد. پاندورا همچنین می تواند کتاب های انگلیسی وارداتی را با قیمت جلد اصلی برای شما خریداری کند. اگر کتاب مورد نظر خود را پیدا نکردید، فقط با آنها تماس بگیرید تا آن را برای شما پیدا کند.

وب سایت های خرید آنلاین ترکیه برای لوازم الکترونیکی

Vatan (vatanbilgisayar.com)

Vatan Bilgisayar یکی از بزرگترین فروشگاه های لوازم الکترونیکی در ترکیه است. این سایت هم فروشی حضوری دارد و هم به صورت آنلاین محصولات را ارائه می دهد. Vatan در مقایسه با سایر خرده‌فروش‌ها مانند Hepsiburada یا N11 قیمت های بالاتری دارد.

Media Markt (mediamarkt.com.tr)

Mediamarkt یک فروشگاه زنجیره ای چند ملیتی آلمانی است که لوازم الکترونیکی مصرفی را به فروش می رساند و در مجموع ۶۶ فروشگاه در ترکیه دارد.

Teknosa (teknosa.com)

وب سایت ترکیه Teknosa انواع لوازم الکترونیکی مصرفی مورد نیاز شما را از ماشین لباس شویی، ربات های تمیز کننده گرفته تا تلفن و لپ تاپ را به فروش می رساند.

وب سایت های خرید آنلاین بلیط در ترکیه

اگر به دنبال بلیط رویدادها، فعالیت ها و کنسرت ها در ترکیه هستید، دیگر لازم نیست برای خرید آنها در صف منتظر بمانید. سایت های Biletix، Mobilet و Biletino. به شما در خرید بلیط کمک میکنند.

برای بلیط اتوبوس، کشتی یا هواپیما می توانید به سایت های Bilet و Obilet مراجعه کنید. به راحتی می توانید تمام گزینه های موجود را بررسی کنید و بلیط صندلی خود را با پرداخت های امن و بدون هزینه های اضافی دیگر رزرو کنید.

وب سایت های خرید آنلاین ترکیه برای محصولات دست دوم

Sahibinden (sahibinden.com)

Sahibinden یکی از بزرگترین شرکت های تجارت الکترونیک در ترکیه است. Sahibinden یک پلتفرم طبقه بندی محصولات و خرید آنلاین است که در آن افراد و مشاغل به خرید و فروش املاک، ماشین و طیف گسترده ای از کالاها و خدمات می پردازند. ثبت نام و ارسال محصولات رایگان است

Letgo (letgo.com)

Let Go بیشتر یک بازار خرید و فروش محلی است که می توانید آگهی های محله خود را ببینید، به ملاقات فروشنده بروید، پول را پرداخت کنید و کالای خود را حتی بفروشید. Letgo یک وب سایت و برنامه دارد که به کاربران امکان خرید، فروش و چت با دیگران را می دهد. خدمات قرار دادن محصولات در سایت رایگان است، اما برنامه یک ویژگی پولی اضافه کرده است که به کاربران امکان می داد محصولات خود را در بالای نتایج جستجو قرار دهند.

Dolap (dolap.com)

Dolap یک سایت خرید آنلاین است که افراد می توانند لباس، کفش، کیف، لوازم جانبی و سایر کالاهای دست دوم را خریداری کنند. Dolap هزاران محصول را با تجربه خرید سریع و کاربردی، سیستم های پرداخت آنلاین امن و تسهیلات اقساطی به کاربران خود ارائه می دهد.

مزایا و معایب خرید آنلاین در ترکیه

در ادامه برخی از مزایا و معایب خرید آنلاین در ترکیه را توضیح می دهیم. خبر خوب این است که هزاران فروشگاه آنلاین فعال برای پوشش نیاز 77 میلیون نفر در این کشور وجود دارد.

جدا از در دسترس بودن بسیاری از فروشگاه ها برای انتخاب، اکثر آنها خدمات خوبی ارائه می دهند. بنابراین با چند کلیک به راحتی می توانید خرید کنید. بسیاری از فروشگاه های آنلاین نیز با بانک های محلی همکاری کرده اند تا گزینه های پرداخت مورد اعتماد را ارائه دهند.

اما متأسفانه ممکن است با برخی از فروشگاه های اینترنتی با محصولات و خدمات بد مواجه شوید. علاوه بر این برخی از فروشگاه های آنلاین کلاهبردار هستند. بنابراین هنگام مواجهه با وب سایت های ناشناس مراقب باشید.

نکاتی در مورد نحوه خرید آنلاین در ترکیه

فقط از وب سایت های معتبر و قابل اعتماد ترکیه خرید کنید. تمامی وب سایت های ذکر شده در این پست کاملا شناخته شده و قابل اعتماد هستند. اکثر این وب سایت ها گزینه انگلیسی ندارند. از Google Translate در مرورگر برای ترجمه آسان صفحه استفاده کنید.

قبل از خرید توضیحات محصول شامل گارانتی، شرایط ارسال و بازگشت را با دقت مطالعه کنید. گاهی اوقات کارت های نقدی و اعتباری بین المللی در خرید آنلاین در وب سایت های ترکیه کار نمی کنند. اگر بتوانید از کارت های نقدی یا اعتباری ترکیه استفاده کنید بهتر است.

سایت خرید آنلاین در ترکیه: نتیجه

در یک کلام تجربه خرید آنلاین در ترکیه بسیار خوب و امن است. خدمات ارسال محصول بسیار پیشرفته و کارآمد است. کالاها اکثراً ظرف چند روز در شهرهای بزرگ مانند استانبول تحویل داده می‌شوند.

فروشگاه های آنلاین معتبر، که در بالا ذکر شده اند، خدمات معقولی از جمله گزینه های ردیابی، لغو و بازگشت را ارائه می دهند که قابل اعتماد هستند. با این حال مهم است که هنگام خرید آنلاین مراقب باشید تا از کلاهبرداری جلوگیری کنید.

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT