یادگیری سئو آنلاین

43 وب سایت شگفت انگیز برای یادگیری سئو آنلاین

زمان مطالعه 41 دقیقه

سئو یا (بهینه سازی موتور جستجو) روشی است که برای افزایش نتایج جستجوی یک وبسایت استفاده می‌شود و اگر به درستی اعمال شود، می‌تواند منجر به افزایش عمده در ترافیک وبسایت شود. یادگیری سئو آنلاین را در ادامه در این سایت ها دنبال کنید.

کاری که بهینه سازی موتور جستجو اساسا انجام می‌دهد این است که از الگوریتم یک موتور جستجو مانند گوگل یا بینگ برای آوردن ترافیک “با کیفیت بالا” به وبسایت شما استفاده می‌کند.

موتور جستجو وبسایتی با الگوریتمی است که از کلمات کلیدی و عباراتی استفاده می‌کند که ما تایپ می‌کنیم تا وبسایت هایی را شناسایی کند که بیشتر با آنچه ما به دنبال آن هستیم مطابقت دارند. در یادگیری نحوه بهینه سازی این موتورها، باید چندین جنبه مختلف را در نظر بگیرید. اجزای اصلی عبارتند از: کلمات، عنوان صفحات، لینک های وبسایت و شهرت وبسایت.

با صرف زمان برای تحقیق و پیاده سازی این عناصر در وبسایت خود، زودتر از آنچه انتظار می‌رود، ترافیکی با کیفیت بالا داشته باشید. آیا می‌دانستید که بیش از 90 درصد مردم از موتورهای جستجو برای یافتن آنچه در اینترنت به دنبال آن هستند استفاده می‌کنند؟ یا در مورد اینکه بیش از 80 درصد از کسانی که از موتورهای جستجو استفاده می‌کنند، برای یافتن آنچه به دنبال آن هستند، فراتر از صفحه اول نمی‌روند چطور؟ هدف نهایی این است که به شما کمک کند تا نه تنها به صفحه اول گوگل راه پیدا کنید، بلکه لیستی از وبسایت ها و ابزارهای معتبر را نیز به شما ارائه دهد که می‌توانید از آنها برای یادگیری SEO به روش صحیح استفاده کنید.

وبسایت هایی برای یادگیری سئو آنلاین

1.یادگیری سئو آنلاین WEB-SAVVY-MARKETING

WEB-SAVVY-MARKETING پلتفرمی است که در رشد حضور شما در وب تخصص دارد. فلسفه این شرکت این است که ابزارهای بازاریابی قدرتمند می‌توانند نام تجاری ایجاد کنند، ترافیک را هدایت کنند و جریان ملموسی از درآمد و بازگشت سرمایه ایجاد کنند، آنها از این شعار برای ارائه بینشی با کیفیت در مورد نحوه استفاده صحیح از الگوریتم های موتورهای جستجو استفاده می‌کنند. خدمات مشاوره SEO در اینجا دامنه یادگیری نحوه بهینه سازی نتایج جستجو را پوشش می‌دهد. این شامل چندین روش مختلف است – کشف، تحقیق کلمات کلیدی، نقشه برداری سایت، بهینه سازی صفحه و توسعه لینک. آنها همچنین در صورت لزوم آموزش و مربیگری بیشتری ارائه می‌دهند.

WEB-SAVVY-MARKETING برای یادگیری مفاهیم اساسی سئو و نحوه پیاده سازی آنها ایده آل است. این سایت یادگیری آنلاین را با توانایی دسترسی به افراد حرفه ای که می‌توانند شما را در یک محیط یک به یک آموزش دهند ترکیب می‌کند.

2. SEO 101

مبانی مطلق که توسط جیل کوچر نوشته شده است. این قطعه بر جنبه حیاتی تحقیق کلمات کلیدی تمرکز دارد. این جنبه کم ارزش سئو می‌تواند هر پروژه جدیدی را غرق کند. مقاله او راه حل های عملی را برای مشکلات اساسی ارائه می‌دهد که هر شخص غیرمستقیم SEO می‌تواند ایجاد کند. قبل از شروع اولین پروژه سئوی خود، مطمئن شوید که توصیه عقل سلیم جیل را جدی گرفته و آن را عملی کرده اید. بعد از اینکه راحت شدید، از 201 دوره پیشرفته او لذت ببرید. در اینجا او بیشتر روی نکات فنی به جای فلسفه تمرکز می‌کند. خواندن هر دو قطعه به شما یک پایه قوی در تئوری، عمل و مهارت می‌دهد. تکنیک عالی بدون پایه قوی در استدلال اساسی سئو چیزی نیست. به همین ترتیب، تحقیق کلمات کلیدی خوب بدون صلاحیت مناسب به جایی نمی‌رسد. هر دو مهارت نقش دارند و برای بازگشت به اصول هرگز دیر نیست. SEO 101 شما را راه اندازی می‌کند و خواه یک دوره تازه سازی یا خرابی باشد، و 201 شما را زودتر به بالاترین سطح می‌رساند.

3.یادگیری سئو آنلاین  GOOGLE

اگر هدف شما بهینه سازی جستجوهای گوگل است، چرا اطلاعات را مستقیماً از آن دریافت نمی‌کنید؟ به منبع مراجعه کنید و دوره بازاریابی دیجیتال خود گوگل را بگذرانید. آنها در مورد جنبه های فنی و اختصاصی موتور جستجوی همنام خود سکوت می‌کنند، اما برخی از مفیدترین محتوا ها را برای بازاریابان ارائه می‌دهند.

راهنمای کنسول جستجوی عمومی: این صفحه مملو از دستورالعمل های مدیر وبسایت است که باید بخوانید تا مطمئن شوید که سایت شما با دستورالعمل هایی که گوگل توصیه می‌کند مطابقت دارد. چندین اصل اساسی وجود دارد که گوگل به طور مداوم برای حفظ یکپارچگی سایت اعمال می‌کند. برخی از اصول اساسی عبارتند از: ساختن صفحات در درجه اول برای کاربران، نه برای موتورهای جستجو. کاربران خود را فریب ندهید، از ترفندهایی که برای بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو در نظر گرفته شده است اجتناب کنید و به این فکر کنید که چه چیزی وبسایت شما را منحصر به فرد، ارزشمند یا جذاب می‌کند. مواردی که باعث می‌شود شما از گوگل اخراج شوید عبارتند از: محتوای تولید شده به طور خودکار، طرح های پیوند، محتوای اصلی کم، پنهان سازی، متن پنهان و محتوای خراشیده شده.

راهنمای شروع SEO گوگل: این راهنما به عنوان تلاشی برای کمک به تیم هایی که قبلاً در گوگل بودند، شروع به تسلط بر هنر SEO کرد. بعداً به روی همه باز شد و به همه ناشران و مدیران وبسایت ها کمک کرد، به ویژه آنهایی که تازه وارد این موضوع شده‌اند. این راهنما تقریباً یک سند 30 صفحه ای است که تمام زمینه هایی را که یک وب مستر مبتدی باید درک کند را پوشش می‌دهد. برای یادگیری آسان به شش دسته مختلف قابل هضم تقسیم می‌شود که زیربخش هایی در آن دسته ها وجود دارد. موضوعات تحت پوشش عبارتند از: اصول بهینه سازی موتورهای جستجو، نحوه بهبود ساختار سایت، بهینه سازی محتوا، برخورد با خزنده ها، تبلیغات و تجزیه تحلیل. هر یک از این موضوعات برای شما تفکیک شده است تا بفهمید چگونه از هر کدام استفاده کنید و چرا استفاده از آنها مهم است. اگرچه این به عنوان راهنمای شروع برای بهینه سازی موتور جستجو است، اما هنوز چندین تکنیک مفید وجود دارد که حتی وب مسترهای باتجربه نیز می‌توانند از آنها بهره ببرند.

دوره بازاریابی دیجیتال Google نکاتی را برای متخصصان سئو، توسعه دهندگان و مدیران وبسایت ارائه می‌کند. این اطلاعات به شما این امکان را می‌دهد که از پلتفرم آنها بهترین استفاده را ببرید، همانطور که آنها در نظر داشتند. شما با هیچ اطلاعات الگوریتمی انقلابی روبرو نخواهید شد، اما آنها به شما دانش دنیای واقعی (یا در این مورد، آنلاین) می‌دهند تا به شما در پیشرفت در سیستم کمک کنند. گوگل بهترین متخصصان اینترنت را در کارکنان خود دارد. به ندرت پیش می‌آید که یک شرکت سمیناری در مورد نحوه استفاده از نرم افزار خود ارائه دهد. تقریباً مضحک است که رایگان است، اما گوگل از شما می خواهد که در بهینه سازی محتوا با استانداردهای بالای خود موفق شوید.

آیا به سئو نیاز دارید؟ راهنمای کنسول جستجو. این راهنما نه تنها به شما در درک بهینه سازی موتورهای جستجو کمک می‌کند، بلکه نکاتی را در مورد نحوه جلوگیری از کلاهبرداری توسط شرکت ها، مانند تاکتیک های کلاه سیاه که در نهایت بازدید صفحه شما را کاهش می‌دهد، ارائه می‌دهد. گوگل یک راهنمای مبتدی برای بهینه سازی موتور جستجو (static.googleusercontent.com) دارد که به هر وبسایت (جدید یا قدیمی) کمک می‌کند تا در نتایج جستجوی خود مورد توجه قرار گیرد.

جستجوی Google چگونه کار می‌کند؟ – راهنمای کنسول جستجو. این پیوند دیگری است که به شما کمک می‌کند تا روندی را که نشان می‌دهد چگونه صفحات جدید و به‌روز شده به فهرست آنها اضافه می‌شود را کشف کنید. چند روش مختلف در ارائه نتایج جستجو را توضیح می‌دهد: خزیدن، نمایه سازی و ارائه. این سه بخش شما را از طریق تمام موارد مورد نیاز برای اطمینان از قابل مشاهده بودن سایت برای الگوریتم ها و همچنین کمک به شما در دستیابی به دید مناسب راهنمایی می‌کنند – مطمئن شوید که وقتی سایت شما دیده شد، محتوا به اندازه کافی مرتبط است تا آن را بالا ببرد. آگاهی در رتبه بندی جستجو. گوگل تصریح می‌کند که اگر یک سایت برای یک کلمه کلیدی رتبه خوبی داشته باشد، به این دلیل است که آنها به طور الگوریتمی تعیین کرده اند که محتوای آن کاملاً با درخواست کاربر مرتبط است.

مراحل رسیدن به یک سایت دوستدار گوگل: این مقاله همه چیز در مورد این است که مطمئن شوید می‌توانید مراحل راه اندازی سایتی را که Google Friendly است یاد بگیرید. به شما می‌آموزد که چگونه محتوای با کیفیت بالا در صفحه ارائه دهید که به بازدیدکنندگان سایت شما اطلاعاتی را که به دنبال آن هستند می‌دهد.

بخشی از یک سایت دوستدار گوگل این است که سایت های دیگر را به سایت شما پیوند داده و به راحتی در دسترس قرار دهید. چیزهای خاصی وجود دارد که برای اینکه بتوانید با دستورالعمل های نمایه سازی گوگل در وضعیت خوبی قرار بگیرید، به آنها نیاز دارید. این پیوند تمام جنبه های اطمینان از سئو و مرتبط بودن سایت شما را بررسی می‌کند و فهرستی از مواردی را در اختیار شما قرار می‌دهد که برای جلوگیری از حذف سایت خود باید از آنها اجتناب کنید. همچنین به شما آموزش می‌دهد که چگونه محتوای ارزشمندی ایجاد کنید که سازگار با گوگل باشد – محتوایی که مخاطبان شما بخواهند آن را مرتباً مشاهده کنند و با دیگران به اشتراک بگذارند.

Webmasters: این ابزار مکانی است که در آن می‌توانید کلیک های جستجوهای Google را تجزیه و تحلیل کنید، هشدارهایی را برای خطاهای مهم یا مشکلاتی که سایت شما ممکن است تجربه کند دریافت کنید و آزمایش کنید که آیا Google می‌تواند محتوایی را که ایجاد می‌کنید با موفقیت درک کند یا خیر. گزارش تجزیه و تحلیل جستجو وجود دارد تا به شما نشان دهد سایت شما چند وقت یکبار در نتایج جستجو ظاهر می‌شود – نحوه خواندن گزارش تجزیه و تحلیل، انتخاب معیارهایی که می‌خواهید نمایش داده شوند و نحوه گروه بندی صحیح داده های خود را آموزش می‌دهد. این صفحه به شما در مورد مشکلاتی که ممکن است در سایت خود داشته باشید هشدار می‌دهد و نحوه خواندن گزارش خطاهای خزیدن را راهنمایی می‌کند. همچنین شما را در مورد انواع مختلف خطاهایی که صفحه شما می‌تواند تجربه کند و نحوه رفع آنها را آگاه می‌کند. آخرین مطلبی که از این ابزار به دست می‌آورید این است که چگونه کارآیی را در مورد اینکه آیا گوگل قادر به خزیدن یا رندر URL وبسایت شما است یا خیر، آزمایش کنید.

ایجاد یک استراتژی سئو (با Webmaster Tools). یکی دیگر از وبلاگ های مرکزی وب مستر با هدف آموزش وب مسترهای جدید. این وبلاگ فقط برای مبتدیان نیست، بلکه برای کسانی است که تجربه ای در زمینه سئو دارند، اما هنوز در تلاشند تا درک دقیقی از موضوع داشته باشند. چیزی که در مورد این وبلاگ خوب است این است که یک ویدیوی یوتیوب به آن ضمیمه شده است – به شما روش تعاملی تری برای یادگیری نحوه ایجاد یک استراتژی SEO را می‌دهد. این به چند زیربخش مختلف تقسیم می‌شود که شامل استفاده از وب مستر مرکزی و ایجاد استراتژی برای بازاریابی موتورهای جستجو می‌شود. همچنین، این ویدیو به شما کمک می‌کند تا یاد بگیرید که چگونه سایت های خود را ممیزی کنید، اجرا کنید و بهبود دهید و چگونه بر موانع سئو غلبه کنید. این پست بسیار آموزنده است، اما ویدیو شبیه آنهایی نیست که در رسانه های اجتماعی مشاهده می‌شود – حدود 15 دقیقه است، بنابراین مطمئن شوید که قبل از شروع تماشا، چند دقیقه برای اختصاص دادن وقت دارید.

ابزارهای سئو سایت: این پلتفرم طیف گسترده ای از ابزارهای لازم برای اجرای یک وبسایت موفق را ارائه می‌دهد. می‌توانید برنامه های افزودنی، برنامه ها و حتی تم های مرورگر را برای مرورگر Google Chrome در فروشگاه وب کروم پیدا کنید. این افزودنی ها به شما امکان می‌دهند کارهای بیشتری با Google Chrome انجام دهید. فروشگاه وب کروم به شما امکان می‌دهد بدون توجه به اینکه در کجای جهان هستید، موارد رایگان را از فروشگاه نصب کنید. با استفاده از این فروشگاه، می‌توانید از برنامه ها برای ایجاد اسناد، ویرایش عکس ها، بازی کردن، گوش دادن به موسیقی و موارد دیگر استفاده کنید. می‌توانید از این برنامه برای مفیدتر کردن صفحه وب خود با افزودن برنامه های افزودنی به آن استفاده کنید، که به شما امکان می‌دهد پیوندها و اطلاعات مرتبط را در صفحات مختلف دریافت کنید. همچنین برنامه هایی را ارائه می‌کند که می‌توانید برای آن پول پرداخت کنید که کمی بیشتر از مصرف کننده پشتیبانی می‌کنند. این ابزار گوگل همچنین معیارها را از منابع مختلف، از جمله واکنش های رسانه های اجتماعی، استخراج می‌کند و همچنین ابزارهای رایجی مانند کاوشگر سایت یاهو را با پیوندهایی که متون و رتبه های صفحه را لنگر می‌دهند، تقویت می‌کند.

PageSpeed ​​Insights: سرعت صفحه وب شما بر رتبه بندی صفحات وب شما تأثیر می‌گذارد، این یکی دیگر از راهنمای توسعه دهندگان Google است که برای وب مسترهایی که در مراحل اولیه یادگیری نحوه بهینه سازی سرعت صفحه هستند ساخته شده است. بینش های سرعت صفحه عملکرد یک صفحه وب را برای سایت های موبایل و دسکتاپ اندازه گیری می‌کنند—این امتیازات سرعت می‌توانند از محدوده هایی که از صفر شروع می‌شوند و به ۱۰۰ ختم می‌شوند (۱۰۰ بهترین است) اجرا شوند. هنگامی که عملکرد سرعت صفحه اندازه گیری شد، می‌توانید راه هایی برای بهینه سازی سرعت صفحه وب خود پیدا کنید. هرچه امتیاز بالاتر باشد، صفحه شما سریعتر حرکت می‌کند و هر چیزی که امتیاز بالاتر از 85 باشد نشان می‌دهد که سایت شما با سرعت عادی کار می‌کند. امتیاز کمتر از 85 می‌تواند به این معنی باشد که سایت شما دارای خطا است و در سطوح بهینه کار نمی‌کند.

مهم است به یاد داشته باشید که سرعت سایت شما و عملکرد آن بسیار متفاوت است و تا حد زیادی به قدرت اتصال اینترنتی مورد استفاده بستگی دارد.

Google Trends: یک برنامه عالی دیگر و به شما می‌گوید که سایت شما چقدر خوب کار می‌کند و به شما امکان می‌دهد روندهایی را که گوگل می‌بیند کشف کنید. این حجم جستجو برای وبسایت، کلمات کلیدی یا بک لینک های شما را در یک دوره زمانی نشان می‌دهد. شما می‌توانید دقیقاً در مورد آنچه جستجو شده است به‌روز باشید و این به شما امکان می‌دهد نوع محتوایی را که می‌خواهید ایجاد کنید یا بک لینک ها و کلمات کلیدی خود را به‌روزرسانی کنید، دیکته کنید. این برنامه Google trends ممکن است بهترین برنامه برای وب مستر برای مشاهده محبوبیت کلمات کلیدی باشد. اگر در مورد بهینه سازی محتوای خود برای به دست آوردن بیشترین بازدید از موتورهای جستجوی آنلاین جدی هستید، این برنامه را دریافت کنید.

وبلاگ مرکزی گوگل وبمستر: از آنجایی که گوگل شرکتی است که الگوریتم هایی را می‌سازد که محتوای شما را پیدا می‌کنند، هر پستی که برای مدیران وبسایت می‌گذارند به طور خودکار صدایی است که باید شنیده شود. این وبلاگ مدیر وبسایت نحوه مبارزه آنها با هرزنامه های وب را مورد بحث قرار می‌دهد. آنها الگوریتم های تغییر را با به‌روزرسانی های اخیر پنگوئن برجسته می‌کنند. با اولین خواندن این مطلب، من نتوانستم مفید بودن این مقاله را در کاتالوگ ببینم. هر زمانی که گوگل (یا هر موتور جستجویی) تغییراتی در الگوریتم خود ایجاد کند، عواقب ناخواسته ای در پی خواهد داشت. وبلاگ مرکزی Google Webmaster به برخی از این پیامدها می‌پردازد و راه هایی را برای شما ارائه می‌دهد که آنها را بدون استفاده از روش های سئو “black hat” دور بزنید. اگر پس از به‌روزرسانی پنگوئن دچار افت غیرقابل توضیحی در بازدیدها می‌شوید، قطعاً ارزش دیدن این وبلاگ را دارد.

جستجوی درونی گوگل: برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه عملکرد خزیدن و نمایه سازی، آنچه که سیستم رتبه بندی گوگل انجام می‌دهد، و چگونه گوگل نتایج هرزنامه ها را فیلتر و مبارزه می‌کند تا مرتبط ترین و منحصر به فرد ترین نتایج را نمایش دهد، این یکی از بهترین ابزارهای موجود است. این صفحه همچنین به دستورالعمل های وب مستر گوگل هدایت می‌شود که نحوه ایجاد رابطه دوستانه با الگوریتم های Google را آموزش می‌دهد. علاوه بر این، راهنما نکات و ابزارهایی را برای کمک به صاحبان وبسایت در مدیریت حضور جستجوی خود ارائه می‌دهد. گوگل بر این باور است که جامعه زمانی در بهترین حالت خود عمل می‌کند که فضایی را برای شنیدن همه صداها فراهم کند، بنابراین به کاربران یاد می‌دهد که تعادل مناسبی بین اشتراک گذاری اطلاعات و ایمن و مفید نگه داشتن اینترنت برقرار کنند. ابزار Inside Search دائما در حال کار است تا از افزایش کیفیت نامربوط و ضعیف در نتایج جستجوی شما جلوگیری کند. در برخی موارد، آنها حتی به صورت دستی محتوایی را که فکر می‌کنند قانون را نقض کرده حذف می‌کنند.

4.یادگیری سئو آنلاین MOZ.COM

Moz.com یک شرکت مدیریت سئو است که فعالیت خود را در سال 2004 آغاز کرد و در حال حاضر بیش از 37 هزار مشتری دارد، با نامی جالب به نام T.A.G.F.E.E. (شفاف، معتبر، سخاوتمندانه، سرگرم کننده، همدلانه، و استثنایی Transparent, Authentic, Generous, Fun, Empathetic, and Exceptional). آنها ابزارهای رایگانی را ارائه می‌دهند که می‌توانند برای بهینه سازی موتورهای جستجو استفاده شوند که به شما امکان می‌دهد لیست های کسب و کار را بررسی کنید، مجوزها را مدیریت کنید و با اختصاص دسته بندی های مناسب فهرست کسب و کار را بهینه کنید. آنها همچنین دارای یک اشتراک حرفه ای هستند که به شما امکان می‌دهد محبوب ترین جستجوهای کلیدواژه را ردیابی کنید، فرصت های ایجاد پیوند را پیدا کنید، از Open Site Explorer استفاده کنید و معیارهای درون صفحه وبسایت خود را مدیریت کنید. آنها علاوه بر رسیدگی به تمام نیازهای سئوی شما، به تصحیح خطاهای وبسایت که ممکن است باعث افت رتبه گوگل شود، کمک می‌کنند. بسته به خدمات مورد نیاز، هزینه بسته ها از 79 تا 600 دلار در ماه متغیر است.

Moz Page Authority: این پست در مورد قدرت صفحه مربوط به بهینه سازی موتور جستجو است. اتوریتی صفحه امتیازی است که به شما داده می‌شود و پیش بینی می‌کند که یک صفحه خاص در سایت شما چقدر در موتورهای جستجو رتبه بندی می‌کند. امتیاز از یک به صد می‌رسد (با 100 که بزرگترین است) و بر اساس داده هایی است که از فهرست وب mozscape گرفته شده است. در این وبلاگ، تفاوت بین اقتدار صفحه در مقابل اقتدار دامنه را یاد خواهید گرفت – جایی که می‌توانید اقتدار صفحه خود و راه هایی را برای بهترین تأثیرگذاری بر PA خود بیابید. همچنین می‌توانید بیاموزید که چگونه عوامل درون صفحه بر PA شما تأثیر می‌گذارند و همچنین نقشی که پیوندهای خارجی در تعیین امتیاز شما دارند. این مقاله به جزئیات کامل در مورد همه این جنبه ها می‌پردازد و پیوندهایی به موضوعات بیشتری دارد. بنابراین اگر اقتدار صفحه چیزی است که مانع از دستیابی به پتانسیل کامل شما می‌شود، این راهنما باید مطالعه شود.

تاریخچه تغییرات الگوریتم گوگل: این صفحه وبلاگ به طور دوره ای به روز می‌شود تا تغییرات الگوریتم گوگل را به نمایش بگذارد. هر بار که گوگل تغییراتی را در الگوریتم موتور جستجوی خود اعلام می‌کند، به طور قابل اعتماد به‌روز می‌شود. آنها مقاله ای از یک به‌روزرسانی تایید نشده را در 8 مارس 2017 منتشر کردند که به نظر می‌رسید تأثیرات عمده ای بر بهینه سازی موتورهای جستجو داشته باشد. این مقاله، اگرچه غیررسمی است، اما بسیار مفید است زیرا به کاربران کمک می‌کند تا بفهمند دقیقاً چه اتفاقی می‌افتد و چگونه می‌توانند دوره را تصحیح کنند، بدون اینکه منتظر اعلامیه های رسمی باشند که اغلب برای رفع مشکلات پیش از تلف شدن ظاهر نمی‌شوند. تاریخچه تغییرات الگوریتم Google Moz برای کمک به ناشران ایجاد شد تا از تغییراتی که Google به طور دوره ای ایجاد می‌کند مطلع شوند. گوگل اغلب ارزش سایت هایی را که به جای کاربران بر درآمد تمرکز دارند، کاهش می‌دهد، این چیزی است که همه کسانی که می‌خواهند سهم سودآوری آنلاین داشته باشند، باید به آن توجه کنند.

برگه تقلب الگوریتم گوگل: پاندا، پنگوئن و مرغ مگس خوار. ماری هاینز شما را در پیچیدگی های الگوریتم های متعدد گوگل راهنمایی می‌کند. او هدف هر الگوریتم را توضیح می‌دهد و نشان می‌دهد که چگونه هر به‌روزرسانی بعدی می‌تواند بر نتایج شما تأثیر بگذارد. این بسیار مهم است که بدانید چگونه یک تغییر در فلسفه می‌تواند تجارت شما را به حرکت درآورد. تحقیقی عمیق تری از پاندا، پنگوئن و مرغ مگس خوار پیدا نخواهید کرد. اگر فکر می‌کنید آن ها فقط حیوانات هستند، پس واقعاً باید این مقاله را بخوانید! سئو و گوگل همیشه در تضاد هستند و برنامه نویسی دومی دائماً به دنبال راه های جدیدی برای انتخاب بهترین محتوا است. همقدم حرکت کنید وگرنه عقب خواهید ماند. با این حال، اگر به دلیل به‌روزرسانی دچار تغییر منفی شدید، Marie بخشی در مورد نحوه بازیابی دارد. نیازی به وحشت نیست. فراموش نکنید که در نظرات بررسی کنید، زیرا جامعه سئو رابید همیشه سوالات و نگرانی های معتبری دارد. سئو همیشه در حال پیشرفت است و دانستن نکات الگوریتم های خاص گوگل می‌تواند بهینه سازهای پیشرفته تری را به سطح بعدی برساند.

5. Search Engine Watch

از آنجایی که چشم انداز سئو به سرعت تغییر می‌کند، این پلتفرم ابزار دیگری برای کسب دانش و پیمایش در زمین های غیرقابل پیش بینی است. ساعت موتور جستجو برای کمک به شما در درک نحوه عملکرد الگوریتم های موتورهای جستجو برای سودمندی کسب و کار شما طراحی شده است. با کمک ویدیوها و مقالات وبلاگ، نحوه تحقیق در مورد کلمات کلیدی، بهینه سازی در صفحه، نوشتن برای وب، استراتژی محتوا، ساخت لینک و نحوه استفاده از تجزیه و تحلیل گوگل را یاد خواهید گرفت.

همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه جدیدترین فناوری صفحه تلفن همراه شتاب یافته را پیاده سازی کنید و با جستجوی زبان طبیعی معنایی مقابله کنید تا به قرار دادن صفحه وب خود در مرکز گوگل و سایر موتورهای جستجو کمک کند. یکی دیگر از مزایایی که با این سایت خواهید یافت، چندین پیوند به منابع خارجی برای یادگیری است. بنابراین اگر برای درک مفهوم سئو تلاش می‌کنید، یا فقط نیاز دارید آنچه را که قبلاً می‌دانستید گسترش دهید، اینجا جایی است که باید باشید.

6. Webmaster World

Webmaster World یک رهبر جهانی در تالارهای خبری و گفتگو است، جایی که مدیران وب می‌توانند در مورد هر موضوعی که مربوط به تسلط حرفه ای وب باشد بحث کنند. آنها چندین تالار گفتمان عمومی دارند که هرکسی می‌تواند برای یافتن پاسخ سؤالات در مورد هر چیزی که مربوط به توسعه وب است، در آنها شرکت کند. چیزی که بیشتر در مورد این سایت جذاب است، جنبه حرفه ای آن است. Webmaster World یک نسخه حرفه ای دارد که دارای مقالاتی از کارشناسان صنعت است که به جزئیات در مورد چگونگی تغییر مداوم الگوریتم ها و چگونگی تکامل با آنها می‌پردازند تا اطمینان حاصل شود که سایت شما در بالای صفحات جستجو باقی می‌ماند. نسخه حرفه ای 89 دلار برای یک دوره شش ماهه یا 149 دلار در سال هزینه دارد. با این کار، دسترسی به انجمن های پشتیبانی خصوصی، ضمانت عدم تبلیغات در آینده، دسترسی به مجموعه ابزار جهانی وب مستر و انجمن سئو گوگل حامیان خصوصی را دریافت خواهید کرد. از آنجایی که این سایت جامعه ای از وب مسترها است، به طور مداوم از طریق پست ها، ابزارها و منابع لیست باز آنها به‌روز می‌شود.

7. Search Engine Journal

Search Engine Journal به طور مداوم به‌روزرسانی ها و مقالات «How to» اعضای خود را از معتبرترین متخصصان در بهینه سازی موتورهای جستجو، جستجوی پولی، تجزیه و تحلیل اجتماعی و ابزار ارائه می‌کند. آنها به طور مداوم مقالاتی را اضافه می کنند تا به شما کمک کنند از سایت هایی مانند گوگل، یاهو و بینگ برای کمک به افزایش ترافیک سایت خود استفاده کنید. SEJ همچنین شما را با آخرین اطلاعات در مورد PPC و CPC به‌روز نگه می‌دارد. یکی دیگر از جنبه های این پلتفرم کمک به خوانندگان برای تولید محتوای بهتر و سرگرم کننده تر است. سئو بخش مهمی از داشتن یک پلتفرم آنلاین است، محتوایی که ایجاد می‌کنید همان چیزی است که شما را مرتبط نگه می‌دارد و شما را از بقیه جدا می‌کند. از این پلتفرم دیدن کنید تا نکات جدیدی را در مورد نحوه جذاب نگه داشتن محتوای خود به منظور جذب افراد، نه تنها با کلیک کردن بر روی سایت، بلکه با محتوای شما پیدا کنید. تقریباً تمام مقالات ارائه شده، آموزش ها، انتقادات کمپین، استراتژی های بازاریابی محتوا و بهترین شیوه ها از کارشناسان بازاریابی آنلاین واقعی تهیه شده و تحت پوشش قرار می‌گیرند.

8. Search Engine Land

Search Engine Land چندین مقاله در مورد بهینه سازی موتورهای جستجو را از سراسر وب گردآوری می‌کند. این مقالات از نکاتی برای تعامل اجتماعی بهتر گرفته تا تعیین چگونگی ارزشمندتر کردن پیوندهای خود، در نهایت رتبه بالاتر صفحه شما در الگوریتم های موتورهای جستجو را شامل می‌شود. این سایت تمام جنبه های سئو از جمله روندهای صنعت، رشته های بازاریابی دیجیتال و نکات و استراتژی های عملی برای اجرای برنامه های بازاریابی موفق را پوشش می‌دهد. این پلتفرم همچنین چندین بحث و مقاله در مورد نحوه استفاده از فیلترهای تلفن همراه دارد، مانند نحوه استفاده از داده های تماس و پیامک برای جذب مشتریان جدید، نحوه افزایش تماس ها و مشتریان با تبلیغات نمایشی، نکاتی در مورد نحوه دریافت برنامه رتبه بندی و نصب شده است. این یکی از بهترین مکان هایی است که می‌توانید برای یادگیری مورد بهینه سازی دید وبسایت خود بروید، به شما نکاتی را برای بازاریابی رسانه های اجتماعی، بهینه سازی موبایل و بهینه سازی موتورهای جستجو ارائه می‌دهد.

9. E-COMMERCE SEO: THE DEFINITIVE GUIDE

E-COMMERCE فروشگاه های سنتی را به عنوان نیروی پیشرو اقتصادی در جهان تحت الشعاع قرار داده است. بسته شدن فروشگاه ها و تعدیل نیرو ها نشان می‌دهد که چه تعداد از صنایع به سمت تمرکز بر حضور دیجیتال در مقابل حضور فیزیکی حرکت می‌کنند. با این حال، هدایت تجارت الکترونیک یک بازی متفاوت با توجه به سئو است. سئوی سنتی مشتریان را به سایت شما می‌آورد، اما آیا آنها جدی هستند؟ این راهنما به شما نشان می‌دهد که چگونه افراد علاقمند را با قصد خرید جذب کنید. این تعهد باید در تمام جنبه های بازاریابی آنلاین شما ریشه داشته باشد. این شامل تحقیقات کلمات کلیدی، سئو، کاربردهای فنی و تبلیغات است. هدف هر سایت تجارت الکترونیکی، افزایش درآمد و فروش است. این را می‌توان از طریق رسانه های مختلف انجام داد، اما در نهایت نیاز به یک محصول مطلوب و بازاریابی کاملاً هدفمند دارد. این راهنما به شما یاد می‌دهد که چگونه بازدیدها را به فروش تبدیل کنید. این یک تور کامل در تمام غول های این صنعت است، با تمرکز ویژه بر غول صنعت، آمازون. به طور کلی، اگر هر نوع حضوری در تجارت الکترونیک دارید (و باید) باید این مقاله را به دل بگیرید.

10.یادگیری سئو آنلاین SEO by the Sea

SEO by the Sea یک سایت وبلاگی است که توسط Bill Slawski مستقر در سن دیگو، کالیفرنیا اداره می‌شود. اسلاوسکی در مورد هر چیزی که مربوط به موتورهای جستجو و بازاریابی اینترنتی است به‌روز می‌ماند. بیل اسلاوسکی از سال 1996 در تجارت حرفه ای بهینه سازی موتورهای جستجو و مشاوره بازار اینترنتی بوده است. او از رویکردهای حرفه ای و پیشگیرانه برای کمک به کسب و کارها برای یافتن راه خود در دنیای آنلاین استفاده می‌کند که مطمئناً به او اعتبار بالایی در جامعه آنلاین می‌دهد. برخی از خدمات ارائه شده توسط SEO by the Sea عبارتند از ممیزی عمیق سئو سایت به همراه توصیه نحوه بهبود، تحقیق کلمات کلیدی، استراتژی های لینک سازی، آموزش و مربیگری سئو، سئو جستجوی محلی برای افزایش ترافیک آنلاین و آفلاین، مشاوره وبلاگ نویسی، تجزیه و تحلیل رقبا و راهنمایی سئو در طول توسعه وبسایت شما.

11. Marketing Land

Marketing Land چندین بخش مختلف دارد که شامل Martech، CMO، اجتماعی، SEM، SEO، موبایل، تجزیه و تحلیل، نمایش، ایمیل، خرده فروشی و ویدئو می‌باشد. پوشاندن بسیاری از مناطق مختلف آن را به ابزاری بسیار مفید برای هر کسی که سعی در ایجاد حضور آنلاین خود دارد تبدیل می‌کند. صفحه اصلی جدیدترین مقالاتی را که در پلتفرم های مختلف مرتبط در سراسر وب قرار داده شده اند و در زمان واقعی به‌روز می‌شوند را نمایش می‌دهد. برخی از نکات برجسته این سایت شامل مقالات آنها در مورد نحوه عملکرد هوش مصنوعی و جریمه کردن وبسایت های تبلیغاتی هرزنامه است. این سایت بسیار شبیه به سرزمین موتورهای جستجو است، اما چیزی که آن را متمایز می‌کند، تعداد دسته بندی های مختلفی است که تحت پوشش قرار می‌گیرد. اگر در مورد هر چیزی که مربوط به دید آنلاین است سؤالی دارید، این پلتفرم می‌تواند منبع بسیار مفیدی برای شما باشد تا مخاطبان خود را گسترش دهید و به مشتریان بیشتری دسترسی پیدا کنید.

12. SEM Post

SEM Post مکانی است که در آن کارشناسان صنعت بازاریابی موتورهای جستجو گرد هم می‌آیند تا به شرکت ها کمک کنند تا دید خود را در بازار آنلاین افزایش دهند. SEM Post در سال 2014 راه اندازی شد و نگاهی تازه به صنعت بازاریابی به عنوان یک کل است. آنها اخبار و به‌روزرسانی های مهم را همراه با اظهار نظر در مورد اینکه چرا اعلان ها بسیار مهم هستند و چگونه بر تجارت شما تأثیر می‌گذارد ارائه می‌دهند. نویسندگان پست SEM فقط نویسندگان متوسطی نیستند که پست بنویسند و تا مهلت بعدی ناپدید می‌شوند. مشارکت کنندگان آنها دائماً برای کمک به دیگرانی که به سختی می‌توانند در دنیای آنلاین جذابیت پیدا کنند، مشارکت می‌کنند. SEM Post چندین مشارکت کننده مختلف دارد که هر کدام تخصص خاص خود را دارند که به آنها اجازه می‌دهد در بین پیشروان صنعت در بهینه سازی موتورهای جستجو باشند. این سایت همچنین به شما امکان می‌دهد نکات یا مقالات خود را در مورد بازاریابی موتورهای جستجو ارسال کنید.

13. SEARCH ENGINE ROUNDTABLE

SEARCH ENGINE ROUNDTABLE وبسایتی است که در مورد جالب ترین موضوعاتی که در انجمن های بازاریابی موتورهای جستجو اتفاق می‌افتد گزارش می‌دهد. ماموریت آنها این است که “منبع واحدی را برای خواننده فراهم کنند تا از آن بازدید کند و جالب ترین موضوعات تحت پوشش این انجمن ها را پیدا کند.” این بدون شک به خوانندگان کمک می‌کند تا مقدار قابل توجهی در زمان صرفه جویی کنند. این سایت به جای جستجوی کل وب، مرور انجمن ها و موضوعات بحث، تمام اطلاعات مورد نیاز شما را در یک مکان متمرکز ارائه می‌کند. SEARCH ENGINE ROUNDTABLE به مشتریان اجازه می‌دهد که اخبار و محتوا را ارسال کنند، مشروط بر اینکه ارسال کننده معیارهای ارسال آنها را داشته باشد. این سایت می‌تواند برای کسانی که دوست دارند در جامعه ای قرار بگیرند که بر کمک به کاربران اینترنت در بهینه سازی نتایج جستجوی وبسایت خود متمرکز است بسیار مفید باشد. اگر این انجمنی است که فکر می‌کنید دوست دارید عضوی از آن باشید، به سادگی ثبت نام کنید و برای اعلان های ایمیل یا RSS مشترک شوید.

14.یادگیری سئو آنلاین Advanced Web Ranking

Advanced Web Ranking سایتی است که در سال 2002 آغاز به کار کرد. این سایت توسط دو نفر ایجاد شد که سعی داشتند “بسته هایی را برای توزیع نرم افزار دسکتاپ نصب کنند و از آن زمان با نوآوری های تکنولوژیک در حال تکامل بوده است.” ویژگی های Advanced Web Ranking عبارتند از: یک ردیاب رتبه مبتنی بر وب، یک رابط کاربری آسان و نتایج رتبه بندی دقیق. هر یک از این جنبه ها ترکیبی تضمین می‌کنند که شما نه تنها نتایج خود را بهینه می‌کنید، بلکه می‌توانید اطلاعات دقیقی در مورد موقعیت خود در مقایسه با با این پلتفرم می‌توانید تعداد نامحدودی کمپین ایجاد کنید و به تعداد مورد نیاز وبسایت های رقیب را ردیابی کنید. باز هم این نامحدود است. رتبه بندی وب پیشرفته به طور یکسان بر روی دسکتاپ و دستگاه های تلفن همراه کار می‌کند و به شما امکان می‌دهد دید کاملی از آنچه شرکت شما انجام می‌دهد صرف نظر از اینکه کجا هستید. قیمت از 50 دلار در ماه برای بسته اولیه تا 500 دلار در ماه برای بسته سازمانی متغیر است.

راهنمای سئو موبایل: این سایت که درست قبل از به‌روزرسانی الگوریتم جستجوی موبایل گوگل به‌روز شده است، حاوی جدیدترین اطلاعات در مورد بهینه سازی جستجوهای مبتنی بر موبایل است. از آنجایی که تعداد فزاینده ای از کاربران به موبایل می‌روند، مهمتر از همیشه این است که مطمئن شوید محتوای شما دارای حضور بهینه ای برای موبایل است. این شامل پارامترهای معناداری برای تصمیم گیری در مورد اینکه آیا به یک سایت اختصاصی تلفن همراه یا یک برنامه شخصی نیاز دارید. این تصمیمی است که بسیاری از توسعه دهندگان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. برنامه ها ممکن است گران باشند اما تجربه کاربری منحصر به فرد، راحت و کنترل شده ای را ارائه می‌دهند. در حالی که، سایت های بهینه سازی شده برای موبایل تجربه بهتری نسبت به نسخه های دسکتاپ کامل که در مرورگرهای موبایل مشاهده می‌شوند، ارائه می‌دهند. با این حال، آنها اغلب ممکن است قدیمی به نظر برسند. گزینه های بی نهایتی برای مصرف کنندگان در اینترنت وجود دارد، و از دست دادن موفقیت به دلیل حضور ضعیف تلفن همراه بیش از شرم آور است، کاملاً قابل اجتناب است. آینده تلفن همراه است و اکنون بهتر است خودتان را تثبیت کنید. این راهنما همه چیزهایی را که برای حرکت به دنیای رو به رشد موبایل نیاز دارید، دارد.

15. WIKIPEDIA PAGERANK

این ابزار از طریق الگوریتم PageRank مورد استفاده موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ، یاهو و بسیاری دیگر استفاده می‌کند. بهینه سازی این الگوریتم به این معنی است که وقتی کلمات کلیدی شما در موتورهای جستجو وارد می‌شوند، احتمال بیشتری وجود دارد که یک سایت برتر باشید. به حداکثر رساندن این الگوریتم مستلزم آن است که بدانید دقیقاً چه چیزی باعث می‌شود صفحه شما رتبه بالاتری نسبت به سایرین داشته باشد. این را می‌توان با داشتن وبسایتی به دست آورد که نه تنها از کلمات کلیدی استفاده می‌کند، بلکه به افراد دستور می‌دهد که برای مدت طولانی در صفحه شما حضور داشته باشند و در آن بمانند. همچنین تعداد لینک های باکیفیت به یک صفحه را شمارش می‌کند تا مشخص شود که چقدر به آن وبسایت مرتبط با جستجوی کلمه کلیدی اهمیت داده می‌شود. WIKIPEDIA PAGERANK احتمالاً یکی از مهمترین ابزارهایی است که می‌توانید از آن استفاده کنید، اگر می‌خواهید حضور جستجوی آنلاین خود را به حداکثر برسانید و در صدر رقبای خود قرار بگیرید.

16. QuickSprout

این وبسایت که توسط نیل پاتل اداره می‌شود، یک پلتفرم معتبر است که برای آموزش و اطلاعرسانی به افراد تازه کار در بهینه سازی موتورهای جستجو کار می‌کند‌، رشد یک وبسایت را بسیار ساده می‌کند. آنها خدمات مشاوره، کلاس های دانشگاهی و حتی وبینار دارند. این دوره شامل هفت فصل است که شما را با تمام جنبه های مهم و اساسی بهینه سازی موتور جستجو آشنا می‌کند. این هفت فصل شامل مقدمه ای بر بهینه سازی موتور جستجو، سرعت و عملکرد سایت، جستجوی جدید، تحقیق داده های پیشرفته، تحقیق کلمات کلیدی، ساخت لینک با محتوا، و عمودی‌های جستجو می‌شود. QuickSprout با یک تاکتیک بازاریابی به ثبت رسیده است که تبلیغ می کند پس از اتمام دوره شما می‌توانید در عرض 30 روز ترافیک خود را دو برابر کنید. این یک دوره رایگان با ارزش 300 دلار است. دوره دانشگاه Quick Sprout حوزه هایی مانند نحوه ایجاد ترافیک برای سایت شما، ایجاد یک لیست ایمیل، نحوه یافتن جایگاه مناسب برای بازاریابی وابسته، گرفتن لایک بیشتر با استفاده از تبلیغات فیسبوک و موارد دیگر را پوشش می‌دهد.

17.یادگیری سئو آنلاین PROBLOGGER

بهینه سازی موتورهای جستجو برای وبلاگ ها – سئو. این مقاله PROBLOGGER برای مبتدیانی ساخته شده است که به کمک کمی در مورد موضوع سئو نیاز دارند. در مورد کلمات کلیدی صحبت می‌کند و چگونه می‌توان با ایجاد محتوایی که به طور مداوم در تمام پلتفرم های موتورهای جستجو جستجو می شود، وبسایت خود را به حداکثر رساند. این مقاله همچنین توصیه هایی در مورد نحوه استفاده از تکنیک های بهینه سازی موتورهای جستجوی خارج از سایت، لینک های ورودی و ایجاد لینک های ورودی با کیفیت ارائه می‌دهد. نویسنده خاطرنشان می‌کند که مؤثرترین پیوندهای ورودی از سایت های با رتبه بالاتر، مرتبط با موضوعی است که در مورد آن می‌نویسید، و با استفاده از کلمات کلیدی مرتبط به صفحه شما پیوند داده می‌شوند. این به شما نکاتی را در مورد چگونگی ایجاد لینک های ورودی با کیفیت با تاکتیک هایی مانند داشتن محتوای با کیفیتی که سایر نویسندگان می‌خواهند به اشتراک بگذارند، می‌دهد. به طور کلی، این یک مقاله خوب برای کسانی است که می‌خواهند یاد بگیرند که چگونه بازدیدهای بیشتری در سایت خود داشته باشند.

8 نکته گام اول سئو برای وبلاگ نویسان. PROBLOGGER چندین مقاله در مورد موضوعات مختلف دارد، اما یکی از مواردی که بیشترین سود را برای هدف این لیست دارد این است: 8 نکته گام اول سئو برای وبلاگ نویسان. این پست به طور خاص برای وب مسترهای تازه کار نوشته شده است. مواردی را برجسته می‌کند که فردی که تازه وارد دنیای نشر آنلاین شده است باید به آنها تسلط داشته باشد تا تخصص خود را توسعه دهد و در بهینه سازی موتورهای جستجو ماهر شود. 8 مرحله تحت پوشش به شرح زیر است:

محتوا پادشاه است – شما در مورد ایجاد محتوای مرتبط که مورد تقاضا است یاد خواهید گرفت.

پیش‌بینی کنید که مردم چه چیزی را جستجو می‌کنند – به شما می‌آموزد که چگونه در مورد آنچه بیشتر جستجو می‌شود، نه فقط امروز، بلکه فردا نیز از بازی جلوتر باشید.

عناوین، عناوین، عناوین – داشتن عناوین خوب مهم است.

کلمات کلیدی – نحوه استفاده ارگانیک از کلمات کلیدی در سراسر پست خود.

پیوندهایی به پست خود شما که کار دیگر شما را پیوند می‌دهد، یک راه عالی برای دیده شدن توسط الگوریتم گوگل است

پیوندهایی از خارج از وبلاگ شما – نشان می‌دهد که چگونه دیگران را وادار به پیوند دادن پست های شما کنید.

افزونه ها- نحوه استفاده موثر از پلاگین ها یا همان افزونه ها را نشان می‌دهد.

Readers Begat Readers- چگونه از تبلیغات دهان به دهان یا شبکه های اجتماعی برای رشد صفحه خود استفاده کنید.

این هشت مرحله باید شما را به خوبی در مسیر رشد جستجوی آنلاین عالی قرار دهد.

18. 5 BASIC SEO TIPS FOR THE BEGINNER

این مقاله برای کسانی که به تازگی در حوزه وبلاگ نویسی شروع کرده اند ایجاد شده است. “پنج نکته اساسی SEO برای مبتدیان” دقیقاً همان چیزی است که نامش می‌گوید. در مقاله ای کوتاه و شوخ، نویسنده آنچه را که به عنوان مهم ترین دستورالعمل برای مدیران وبسایت های تازه کار دنبال می‌شود، مرور می‌کند. نویسنده آنچه را که بهینه سازی موتورهای جستجو مستلزم است برجسته می‌کند – مواردی مانند کلمات کلیدی، لینک های بهینه شده، عنوان ها و برچسب ها. هر یک از این پنج ناحیه با عمق بیشتری پوشش داده شده است زیرا نحوه استفاده صحیح از مراحل توضیح داده شده است. اگر به دنبال یافتن راه های جدید یا حتی تازه کردن حافظه خود در سئو هستید، این پست کوتاه Buzzfeed گزینه خوبی است.

19. DISTILLEDU

Distilled یک شرکت بازاریابی مدرن است. در سال 2012 آنها DistilledU، برنامه آموزشی اختصاصی خود را برای بهینه سازی موتور جستجو راه اندازی کردند. در اینجا آنها نکات خود را برای یک کمپین بازاریابی دیجیتال موفق نشان می‌دهند، همانطور که از طریق کار با پروفایل مشتریان متنوع خود پیدا می‌شوند. در اصل، آنها اسرار خود را فاش می‌کنند تا بتوانید واسطه را حذف کنید. اگر وقت دارید، می‌توانید خودتان از اجرای ترفندهای تست شده در بازار Distilled بهره مند شوید. با این حال، آنها هنوز هم باید سود ببرند، به این معنی که خدمات ارزان نیست. پرداخت 40 دلار در ماه، ممکن است برای وبلاگ ها و شرکت های نوپا سخت باشد. DIstilledU چند ماژول را به صورت رایگان ارائه می‌دهد، بنابراین می‌توانید ببینید که آیا ارزش آن را دارد یا خیر. همچنین این مزیت اضافی این است که شما را در بسیاری از جنبه های سئو، از تئوری، عملی و مشخصات فنی راهنمایی می‌کند. به طور کلی، DistilledU یکی از کامل ترین و فعال ترین پلتفرم های آموزش سئو است، اما قیمت بالایی دارد.

20. FREE SEO TOOLKIT

این وبسایت بهینه سازی موتور جستجو که توسط مایکروسافت میزبانی می‌شود، پلتفرمی است که ابزارهای مناسب را برای کار مناسب ارائه می‌دهد. این به شما امکان می‌دهد تا وبسایت هایی را با یک جامعه استودیوی تصویری بسازید، طراحی، اشکال زدایی و راه اندازی کنید. همچنین به شما امکان می‌دهد سایت هایی را که در Microsoft Edge توسعه داده اید با استفاده از ابزارهای توسعه دهنده داخلی آنها آزمایش کنید. آنها یک سرویس پریمیوم به نام Microsoft Azure دارند که برای حداکثر پنج توسعه دهنده میتوان با حداقل 150 دلار در ماه به آن دسترسی داشت. Microsoft Azure آموزش و پشتیبانی رایگان ارائه می‌دهد، به کسب‌وکار ها در زمانی که به دنبال افزایش مقیاس هستند، کمک می‌کند، در کل یک سایت مفید برای شرکت های نوپا است که به دنبال به حداکثر رساندن پتانسیل رشد خود هستند. این پلتفرم همچنین دارای انواع زیادی از برنامه های وب است که برای کمک به شما در هر تعداد از موانعی که در طول مدت اجرای یک وبسایت با آنها مواجه خواهید شد، طراحی شده اند.

21. AHREFS BLOG

Ahrefs یک سایت بازاریابی داده است که بر روی تصویر بزرگتر تمرکز دارد. تخصص آنها در زمینه ابرداده یا قسمت های عظیم داده است که ترافیک را هدایت می‌کند. وبلاگ Ahrefs یک منبع عالی برای کسانی است که کمی عمیق تر به سئو نگاه می‌کنند. آنها بر چگونگی ایجاد یک شبکه پیوند پایدار که می‌تواند محتوای شما را به صفحه نتایج بالا و پایین منتقل کند، تمرکز می‌کنند. آنها می‌توانند بهترین راه را برای پیوست کردن پیوندها به متن مناسب به شما نشان دهند و یک وب عمیق از محتوای ارزشمند ایجاد کنند که گوگل مطمئناً در زمان جستجو به آن احترام می‌گذارد. اگر این کمی بیش از حد فنی به نظر می‌رسد، Ahrefs منابع مبتدی نیز دارد. به طور کلی، وبلاگ Ahrefs یک راه عالی برای به روز ماندن از بادهای در حال تغییر میدان است.

22. HIGH RANKINGS

HIGH RANKING، تمایل اینترنت به جمع سپاری را به حوزه SEO می‌آورد. انجمن اختصاصی آنها از کارشناسان سئو، کمک و مشاوره ارائه می‌دهد. مانند هر تالار گفتگوی باز، برخی از پوسترها جاذبه بیشتری نسبت به بقیه دارند. به طور کلی، پوسترهای مربوط به رتبه های بالا آگاهانه و کامل هستند. هزاران مقاله وجود دارد که می‌تواند به شما در یافتن کلمات کلیدی، انجام تحقیق، شروع کار، و کمی بهتر شدن از نظر فنی کمک کند. می‌توانید از موتور جستجوی آنها برای یافتن مشاوره در مورد هر موضوعی استفاده کنید. نمی‌دانید از کجا شروع کنید؟ یک نقطه شروع خوب، موضوع «SEO-NO-NO» است. گاهی اوقات دانستن اینکه چه کاری را نباید انجام داد به اندازه دانستن اینکه چه کاری انجام دهید مهم است. از آنجا، به مقاله 101 یا “basics” بروید. همه نظرات توصیه های افراد در این زمینه است. گرچه بسیاری از آنها متفاوت خواهند بود، همه آنها مبنایی در عمل در دنیای واقعی دارند.

23. Majestic

هر موتور به شما نشان می‌دهد که چگونه تمام وبسایت های موجود در اینترنت با استفاده از یکی از بزرگترین پایگاه های اطلاعاتی Link Intelligence در این سیاره به یکدیگر پیوند زده می‌شومد. این کاوشگر سایت به شما امکان می‌دهد یک دامنه را از همه جنبه ها کاوش کنید. همه طرح های اشتراک کاربر به طور کامل به این ابزار دسترسی دارند. Majestic همچنین دارای یک ابزار تاریخچه بک لینک است که به SEO اجازه می‌دهد تا تعداد بک لینک های شناسایی شده توسط پایگاه داده خود را تعیین کند. کاربران ثبت شده آنها می‌توانند حداکثر پنج دامنه را به طور همزمان مقایسه کنند و به آنها اجازه می‌دهد نتایج خود را با رقابت خود مقایسه کنند. شما می‌توانید فهرست آنها را برای کلمات کلیدی جستجو کنید و عناوین صفحات و آدرس های اینترنتی را که در آن ظاهر می‌شوند و همچنین امتیاز جستجو برای URL را مشاهده کنید. پایگاه داده اطلاعات پیوند آنها تا حد زیادی جامع ترین پایگاه داده جهان است و اگر می‌خواهید از مزایای کامل یک کاربر ثبت شده برخوردار شوید، هزینه اشتراک از 50 دلار در ماه برای Majestic Lite و 400 دلار در ماه برای مزایای Full API شروع می‌شود.

24. WORDTRACKER ACADEMY

Wordtracker Academy یک ابزار تحقیق SEO برای بازاریاب عصر جدید است. تاکید آنها بر نحوه ادغام تحقیقات پلتفرم رسانه های اجتماعی در استراتژی کلی شما به ویژه برای سایت هایی که به دنبال هزینه های پایین هستند بسیار مهم است. بسیاری از صاحب نظران ممکن است رسانه های اجتماعی را به عنوان توسعه بعدی در برنامه سئوی شما تجویز کنند، مهم است که زودتر دنبال کننده بسازید. شروع به کار در پلتفرم های رسانه های اجتماعی می‌تواند تعداد بی شماری از صفحات وب را به راحتی بک لینک داده و به اشتراک گذاشته شود تا حضور آنلاین شما را ایجاد کند. اگر به دنبال ورود به دنیای تازه و پرسود بازاریابی رسانه های اجتماعی هستید، Wordtracker Academy می تواند به شما کمک کند.

25. SEO AUV (IFTF)

سئو فقط این نیست که چگونه عبارات جستجوی مورد نظر خود را به صورت ارگانیک در محتوای خود جا دهید. تمرکز یکسانی باید روی خود کلمات کلیدی باشد. هدف این است که عبارات واضح و قابل اجرا را پیدا کنید که مردم واقعاً در جایگاه شما به دنبال آن هستند. این خیلی راحت تر از انجام دادن است. خوشبختانه SEO AUV یک مقاله عمیق در مورد این موضوع تهیه کرده است. این شما را از تمام مراحل، از تحقیقات مصرف کننده، تجزیه و تحلیل ترافیک مورد نظرتان، و یافتن ریشه های کلمه کلیدی منطقی عبور می‌دهد. این مقاله قبل از پرداخت یا تبلیغ هر نوع محتوایی ضروری است. مهم نیست که مقاله چقدر خوب نوشته شده است یا کلمات کلیدی به درستی ادغام شده اند اگر مصرف کننده مورد نظر شما به دنبال شرایط نیست. مراحل SEO AUV بسیار دقیق و زمان بر هستند. اگر توصیه های آنها را دنبال کنید، می‌توانید مطمئن باشید که کلمات کلیدی مورد نظر شما افراد مناسب را به لینک شما می‌آورند.

26. CRANBERRY RADIO’S SEO 101

برای آن دسته از ما که یادگیرنده شنیداری هستیم، مجموعه پادکست جامع Cranberry Radio 101 SEO وجود دارد. در اینجا می‌توانید در زمان واقعی با یادگیری اصول اولیه سئو به صورت گام به گام همراه باشید. می‌توانید در حین گوش دادن کار کنید تا نکات در ذهن شما تازه بماند. این مجموعه شما را از تحقیق و برنامه ریزی کلمه کلیدی پایه به جنبه های فنی بسیار خاص هر به‌روزرسانی قبلی الگوریتم گوگل می‌آورد. آنها شما را به گشت و گذار در طبیعت در حال تکامل سئو می‌برند و ابزارهایی برای زنده ماندن در آب و هوای مدرن در اختیار شما قرار می‌دهند و در عین حال تاریخچه مختصری از چگونگی رسیدن ما به اینجا را در اختیار شما قرار می‌دهند. مانند هر چیز دیگری، داشتن یک زمینه کوچک مهم است. در ماشین، محل کار یا در حین کار بر روی پروژه سئوی خود گوش دهید. رادیو کرنبری شما را به حرکت وا می‌دارد و چشمان خسته تان را از روی صفحه دور می‌کند.

27.یادگیری سئو آنلاین YOAST SEO

این یک افزونه بسیار محبوب برای وردپرس است که کیفیت بهینه سازی موتور جستجوی شما را بهبود می‌بخشد. افزونه Yoast SEO با استفاده از پیش نمایش های قطعه ای که نشان می‌دهد پست منتشر شده در نتایج جستجوی شما چگونه به نظر می‌رسد، به ناشران کمک می‌کند تا محتوای بهتری بنویسند. این به شما کمک می‌کند تصمیم بگیرید که آیا عنوان شما طول مناسبی دارد یا اینکه توضیحات متای شما در زمینه نتیجه جستجو منطقی است. همچنین در تجزیه و تحلیل صفحه به شما کمک می‌کند. بررسی های مداوم عملکرد به دنبال تصاویر یا متنی در پست شما می‌گردند که حاوی کلمات کلیدی فوکوس برای آن پست هستند و بررسی می‌کنند تا از طولانی بودن آنها اطمینان حاصل شود. ترکیب این دو افزونه اطمینان حاصل می‌کند که شما از نوع محتوایی برخوردار هستید که موتورهای جستجو پیدا می‌کنند، به خوبی به آن نگاه می‌کنند و در نتیجه به شما رتبه بالاتری می‌دهند. داشتن این افزونه ها برای وبسایت وردپرسی شما به شما کمک می‌کند تا به طور مداوم رتبه بندی کنید و انتظارات کاربران اینترنت را در جایگاه خود برآورده کنید.

28. ANCHORS

گوگل اخیراً شروع به مجازات وبسایت هایی کرده است که بیش از حد بهینه شده اند. این ابزار همه کاره بک لینک و لنگر متن تجزیه و تحلیل، حذف بک لینک و ابزار نظارت به شما کمک می‌کند تا از آنچه گوگل انجام می‌دهد برای دور نگه داشتن تکنیک های black hat استفاده کنید. این سایت به شما در رفع مشکلات بیش از حد بهینه سازی که ممکن است داشته باشید کمک می‌کند. ابزار remove ‘em برای شناسایی تنوع anchor text در سایت شما استفاده می‌شود. اگر در معرض خطر anchor text بیش از بهینه سازی هستید، استفاده از این سایت با حذف بک لینک هایی که از متن های لنگر خاصی استفاده می‌کنند که باعث می‌شود گوگل وبسایت شما را پرچم گذاری کند، کاهش می‌یابد. ابزار حذف بک لینک به شما امکان می‌دهد با تجزیه و تحلیل بک لینک های خود، دسترسی به وب مسترها و صادرات نتایج در فرم CSV، بیشتر حجم کاری را خودتان مدیریت کنید. قیمت این نرم افزار 249 دلار برای یک حساب مادام العمر، 99 دلار در ماه برای یک سایت و 899 دلار در ماه برای اشتراک آژانس با استفاده از بیش از ده وبسایت است.

29. HOW TO SET UP AN SEO FRIENDLY WORDPRESS SITE

این مقاله در copyblogger.com همه چیز در مورد راه اندازی یک سایت وردپرس است که شما را مورد توجه همه موتورهای جستجوی آنلاین قرار می‌دهد. این به جزئیات در مورد نحوه استفاده از کلمات کلیدی توسط گوگل پس از به‌روزرسانی پنگوئن ها و پانداها می‌پردازد. از زمان به‌روزرسانی ها، دیگر هیچ مزیتی برای ریختن کلمات کلیدی در مقالات یا وبلاگ های شما وجود ندارد. در مورد چگونگی ایجاد محتوای مفید برای افراد صحبت می‌کند، برخلاف موتورهای جستجو، که باعث می‌شود آنها بخواهند مدت بیشتری در سایت شما بمانند و حتی بعداً به آن بازگردند. این چیزی است که نه تنها برای کاربران وردپرس، بلکه هر وب مستر می‌تواند از آن بهره مند شود. بهینه سازی موتورهای جستجو علمی است که در صورت استفاده صحیح می‌تواند تاثیرات زیادی بر روی دید وبسایت شما داشته باشد. برای کسانی که علاقمند به یادگیری نحوه راه اندازی یک وردپرس سازگار با سئو بدون استخدام متخصص هستند، این مقاله قطعا ارزش خواندن را دارد.

30.یادگیری سئو آنلاین SEO TRICKS FROM PATIO11

ملمراندا مقاله ای عالی در رابطه با بهینه سازی موتورهای جستجو دارد با عنوان “SEO tricks from patio 11 aka Patrick McKenzie’. این مقاله در مورد نحوه استفاده از ابزار کلمات کلیدی گوگل ادوردز برای تولید کلمات کلیدی جدید و نوشتن پست هایی با محتوایی که بیشترین موضوعات جستجو شده را برجسته کرده صحبت می‌کند. این کار ساده ای به نظر می‌رسد، اما اغلب اتفاقی که در نهایت رخ می‌دهد این است که افراد به جای اینکه وقت بگذارند کلمات کلیدی یا عباراتی را که تضمین شده برای بازدید هستند، کلمات کلیدی خود را خودکار کنند. گفته می‌شود که انجام این کار به صورت دستی می‌تواند بینندگان شما را با حاشیه قابل توجهی افزایش دهد. نویسنده مثالی از یک صاحب کسب‌وکار می‌آورد که عبارت «کارت های بینگوی هالووین» را با قیمتی کمتر از 9 دلار خریداری کرده بود، از نویسنده ای خواسته بود که محتوای آن را با قیمت 100 دلار ارائه کند و در نهایت هزاران دلار از آن محصول فروش داشته باشد. تنها کاری که او باید انجام می‌داد این بود که بفهمد چه کلمات کلیدی بیشترین سود را برای او دارند.

31. TRANSFORM YOUR CONTENT FROM MEH INTO MEMORABLE

این کپی سئو چیزی بیشتر از داشتن کلمات کلیدی و گرفتن لایک یا ریتوییت است. هدف این نویسنده این است که به شما بفهماند که مهمترین بخش از کسب بیننده در یک محیط آنلاین، بیرون آمدن با محتوای خوب است. او بر اهمیت افزودن ارزش به خواننده مقالات شما تأکید می‌کند، که می‌تواند با داشتن دانش دقیق از موضوع شما انجام شود. اگر دانش زیادی در مورد موضوع مورد بحث ندارید، تحقیق ضروری خواهد بود. او همچنین بر داشتن یک دیدگاه یا دیدگاه منحصر به فرد و تازه در مورد چیزها تأکید می‌کند – فقط چیزی را که دیگران قبلاً گفته اند تکرار نکنید. بیشتر این مقاله ارتباط بسیار کمی با بهینه سازی موتورهای جستجو دارد، اما یک بخش از آن وجود دارد که او بر آن تاکید دارد و آن عنوان است. او خاطرنشان می‌کند که 80 درصد از افرادی که به مقاله ای برخورد می‌کنند، حتی از عنوان آن نیز عبور نمی‌کنند و عنوان پست شما را بسیار مهم می کند. مطمئناً، این پست واقعاً در مورد سئو صحبت نمی‌کند، اما گاهی اوقات لازم است موارد ساده ای مانند اینها را یادآور شویم تا بتوانیم در بازی خود باقی بمانیم.

32. THE QUICKEST WINS IN SEO

این مقاله خوبی از segment.com است که نشان می‌دهد چگونه می‌توان به سرعت توسط موتورهای جستجو به رسمیت شناخته شد. موتورهای جستجو توسط الگوریتم ها اداره می‌شوند. این الگوریتم ها عمدتاً بر اساس نحوه تعامل افراد با سایت های روی وب دیکته می‌شوند. اگر کسی چیزی را در آمازون جستجو کند، احتمالاً شروع به دیدن تبلیغات آن محصول در چندین صفحه دیگر خواهد کرد. نویسنده از این واقعیت استفاده می‌کند تا به این نکته اشاره کند که دیده شدن توسط الگوریتم های گوگل نسبتاً آسان است، بنابراین نباید بیش از حد در مورد آنچه که برای ماندن در آینده لازم است تأکید کرد. در عوض، چیزی که باید بیشتر تلاش خود را صرف آن کنید، افرادی هستند که محتوای شما را پیدا خواهند کرد. او می‌گوید که فقط 30 تا 50 درصد از ترافیک سایت شما باید از طریق جستجو باشد، بقیه آن باید از طرف افرادی باشد که به سایت شما مراجعه می‌کنند زیرا به زندگی آنها می‌افزاید.

33.یادگیری سئو آنلاین KALZUMEUS.COM

سئو کاری است که باید منطبق با برنامه ای اجرا شود که از آن پیروی کنید. انجام این کار شما را در مسیر درست نگه می‌دارد و همچنین به شما کمک می‌کند تا ببینید کجا موثر هستید و کجا باید پیشرفت کنید. Kalzumeus فقط یک شرکت نرم افزاری نیست، پاتریک مک کنزی همچنین نکات و ترفندهای SEO را برای استارت آپ ها و شرکت های نرم افزاری برجسته می‌کند.

Strategic SEO for Startups: این مقاله در مورد استراتژی بهینه سازی موتور جستجو در شرکت های نوپا می‌باشد. بیشتر راهنماهای سئو تاکتیک های بهینه سازی را برای موتورهای جستجوی آنلاین ارائه می‌کنند، اما این مقاله تفاوت بین آن و داشتن استراتژی زمان و مکان استفاده از تاکتیک هایی که در بهینه سازی موتورهای جستجو دخیل هستند را توضیح می‌دهد. نویسنده به طور مفصل به جزئیات در مورد چگونگی و چرایی سئو برای استارت آپ ها نسبت به سایت های از قبل تاسیس شده که ترافیک روزانه به آنها وارد می‌شود، می‌پردازد. او همچنین برخی از مزایای سئوی استارتاپ بودن را بیان می‌کند. برداشت تازه او و همچنین دانش گسترده او در مورد این موضوع، این کتاب را برای کسانی که علاقمند به راه اندازی یا تقویت استارتاپ خود هستند، کتابی عالی و آموزنده کرده است.

SEO for Software Companies: این مقاله برای بهینه سازی موتورهای جستجو برای شرکت های نرم افزاری طراحی شده است. پاتریک مک‌کنزی یکی از معتبرترین صداها در زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو است و در این مقاله به شرکت های نرم افزاری در سراسر جهان توصیه های ارزشمندی می‌کند. او تشخیص داده است که یکی از بزرگترین مشکلات این است که شرکت ها به وبسایت خود همان توجهی را که به نرم افزار خود می‌دهند، نمی‌کنند. انجام این کار تمام کارهای بزرگی را که نرم افزار شما می‌تواند برای مردم انجام دهد را منتفی می‌کند، صرفاً به این دلیل که توسط مشتریان احتمالی دیده نمی‌شود. مانند هر مشکل گشای خوب، پس از اینکه مک کنزی مشکل را شناسایی کرد، به چگونگی حل آن می‌پردازد. سئو برای شرکت های نرم‌افزاری برای هر شرکتی ضروری است – نه فقط شرکت های نرم افزاری که در دیده شدن آنلاین با مشکل مواجه هستند.

34. SEARCH ENGINE OPTIMIZATION (SEO) TIPS

گابریل واینبرگ در مورد بهینه سازی برای موتورهای جستجو صحبت می‌کند و چندین نکته در مورد چگونگی موفقیت در آن ارائه می‌دهد. تفاوت عمده بین مقاله او و برخی از مقالات دیگری که قبلاً در مورد آنها صحبت کردیم این است که او فراتر از سئو اولیه است. او دیدگاه عمیقتری ارائه می‌دهد و سعی می‌کند به موضوعات مهم و در عین حال راه حلی برای آن مسائل بپردازد. به نظر او، لینک های خارجی یا (anchor) متن مهم ترین عامل در دیده شدن توسط گوگل است. او اطلاعاتی در مورد چگونگی به دست آوردن متن لنگر با کیفیت بالا ارائه می‌دهد، و همچنین استراتژی مبتکرانه دیگری را پیشنهاد می‌کند. پاراگراف او در مورد نحوه استفاده از ویجت ها یک راه منحصر به فرد برای پیشی گرفتن از رقبا است. Weinberg حدود 15 یا 16 نکته مفید دیگر را در مورد بهینه سازی موتورهای جستجو به مدیران وب ارائه می‌دهد. این یکی دیگر از مقالات توصیه شده برای هر کسی است که می‌خواهد مهارت های سئو خود را تقویت کند.

35. ULTIMATE GUIDE TO SEO FOR ECOMMERCE WEBSITES

این وبلاگ از kissmetrics.com در مورد بهینه سازی موتور جستجوی تجارت الکترونیک صحبت می‌کند. رتبه بندی بالاتر از رقبای شما در موتورهای جستجو همیشه ضروری است، اما ممکن است جایی آنلاین نباشد که اهمیت آن بیشتر از تجارت الکترونیک باشد. در مورد آن فکر کنید، اگر کفش های نایک را در گوگل جستجو می‌کنید، احتمالاً به دنبال اولین لینک هستید، حداکثر شاید لینک دومی را می‌بینید. اگر محصول شما یکی از اولین محصولاتی نیست که هنگام جستجو برای چیزی ظاهر می‌شود، احتمالاً هیچ فروشی نخواهید داشت. این مقاله نکات بهینه سازی موتورهای جستجو را برای وب مسترهای مبتدی، متوسط ​​و حتی متخصص ارائه می دهد. نویسنده بیان می‌کند که کلید اصلی رتبه بندی بالا برای تجارت الکترونیک، تحقیق در مورد مؤثرترین کلمات کلیدی برای محصول شما و تعیین دقیق کلمات کلیدی برای موضوعات وبلاگ است. در این مقاله به جزئیات می‌پردازیم تا نحوه انجام این کار را در مقاله به شما نشان دهیم. از نکات موجود در این راهنما استفاده کنید تا مطمئن شوید که پتانسیل فروشگاه آنلاین خود را به حداکثر می‌رسانید.

36.یادگیری سئو آنلاین HUBSPOT

انجام ممیزی رقابتی بهینه سازی موتورهای جستجو برای وب مستر هر سطحی مفید است. ممیزی منظم سئو به شما کمک می‌کند تا برتری بیشتری نسبت به تمام کسانی در صنعت خود داشته باشید که با بهینه سازی خود و الگوریتم های دائما در حال تغییر مورد نیاز برای سئو به روز نمی‌مانند. نویسنده این مقاله پنج مرحله ساده را که یک وب مستر باید انجام دهد تا تجزیه و تحلیل سئو رقابتی شخصی انجام دهد، ارائه می‌دهد.

شخصیت خریداران را بیان کنید: شناخت شخصیت خریدار قبل از انجام هر کاری به شما این امکان را می‌دهد که آنچه را که باید انجام دهید تا نیازهای خریدارتان را برآورده کنید، یعنی عباراتی را که آنها برای یافتن شما جستجو می‌کنند، تنظیم کنید.

رقبای کلیدی را شناسایی کنید: همیشه می‌خواهید بدانید نزدیکترین رقبای شما چه کسانی هستند، چه می‌کنند و چگونه ترافیک خود را به دست می‌آورند. انجام این کار به شما اجازه می‌دهد تا در سطحی بالاتر از آنها رقابت کنید.

کاوش کنید که مسابقه چگونه است: این شبیه به مراحل بالا است. شما می‌خواهید بدانید که رقبای شما چه می‌کنند تا بتوانید برنامه بازی خود را مطابق با آن تنظیم کنید.

رقابت کنید، کپی نکنید: اگر شما به سادگی همان کاری را انجام دهید که رقبای شما انجام می‌دهند، مصرف کننده دلیلی برای ترک آنها و مراجعه به شما نخواهد داشت.

تعریف کنید که موفقیت پایدار برای شما چگونه است: هرکس نسخه متفاوتی از موفقیت دارد. درگیر این نباشید که موفقیت برای شخص دیگری چگونه به نظر می‌رسد – با دیدگاه خود نسبت به خودتان راحت باشید.

این نکات نه تنها برای به دست آوردن بازدید، بلکه در تمام جنبه های سئو برای مشاغل آنلاین قابل اجرا هستند. این نکات نه تنها برای به دست آوردن دید، بلکه در تمام جنبه های سئو برای مشاغل آنلاین قابل اجرا هستند. Hubspot همچنین ابزار رایگانی را ارائه می‌دهد که تجزیه و تحلیل عمیق تلاش های بازاریابی شما را نشان می‌دهد، از جمله تجزیه و تحلیل برای بهینه سازی موتور جستجو.

Website Grader برای همگام شدن با رقبای شما کاملاً ضروری است، و این وبسایت اطلاعات دقیقی در مورد اینکه سایت شما در چه چیزی برتر است و روی چه چیزی نیاز به کار دارد به شما می‌دهد. هنگامی که به درستی مورد استفاده قرار گیرد، شما را یک قدم جلوتر از رقیب خود نگه می‌دارد. این ابزار همچنین می‌تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید که در آینده به چه سمتی باید وبسایت خود را انتخاب کنید. استفاده از Website Grader آسان است – فقط کافی است روی پیوند بالا کلیک کنید و آدرس وبسایت و ایمیل خود را وارد کنید. پس از انجام آزمایش، نتایج شما به صورت رایگان برای شما ارسال می‌شود.

37. WHAT EVERY PROGRAMMER SHOULD KNOW ABOUT SEO

این پست وبلاگ از katemats.com در مورد چیزهایی صحبت می‌کند که باید توسط هر صاحب وبسایتی که به دنبال زنده ماندن در حوزه رقابتی آنلاین است درک کند. برخی از مفاهیم مورد بحث عبارتند از، نحوه کار موتورهای جستجو، نحوه خزیدن یک وبسایت، استفاده از کلمات کلیدی مناسب در مکان های صحیح، نحوه جلوگیری از محتوای تکراری، اطمینان از استفاده از بهترین توضیحات متا و نحوه به حداکثر رساندن سرعت سایت. نویسنده بیشتر به جزئیات تفاوت بین کدهای خطای 301 در مقابل 302 می‌پردازد. توجه به جزئیاتی که او ارائه می‌کند بسیار مهم است – حتی اگر این چیزهای اساسی است که هر برنامه نویسی باید از قبل بداند، اطلاعات بسیار ارزشمند است. یکی از بزرگترین بخش هایی که این نویسنده درباره آن بحث می‌کند، صبر در توسعه یک پلتفرم است – چیزی که قرار نیست یک شبه اتفاق بیفتد – فرد باید به انجام کار ادامه دهد و اجازه دهد رشد به طور طبیعی اتفاق بیفتد.

38. QUORA BEST PRACTICES FOR SEO

این یک سوال پاسخ داده شده از یک پست Quora.com در مورد نحوه بهترین استفاده از سئو در گوگل پس از آپدیت پاندا/کشاورز است. عموماً مردم تمایل دارند از پست هایی که از منابعی مانند Quora و ویکی‌پدیا می‌آیند دوری کنند، اما گاهی اوقات می‌توانیم برخی از جواهرات پنهان را در این سایت ها پیدا کنیم. این یکی از آن مواقع است. پاسخ این آقا به بهینه سازی موتورهای جستجو پس از این به‌روزرسانی ها به صورت لحظه ای است. او در مورد اینکه چگونه گوگل سایت های خود را برای توقف چرخش مقاله و سایر محتوای بی‌کیفیت هدف قرار داد و سعی کرد تأکید بیشتری بر آنچه که به عنوان بهینه ساز موتورهای جستجو «white hat» شناخته می‌شود، داشته باشد. توصیه او برای باقی ماندن در رتبه بندی پس از به‌روزرسانی الگوریتم گوگل این است که محتوایی با کیفیت عالی ایجاد کنید که در نهایت به صورت ارگانیک به اشتراک گذاشته شود و بدون توجه به تغییراتی که در آینده ایجاد شود، سایت شما پیدا خواهد شد.

39. Search Engine Guide

تا کنون تاکید کرده‌ایم که به عنوان یک Webmaster بسیار مهم است که با تمام به‌روزرسانی های سئو که در حال انجام است، در جریان باشید. این نه تنها برای گوگل، بلکه برای سایر موتورهای جستجوی آنلاین نیز صادق است، اگر می‌خواهید تا حد امکان موفق باشید. وارد serchengineguide.com شوید، این سایت به طور مداوم به‌روز می‌شود تا نشان دهد چه تغییراتی در الگوریتم های هر موتور جستجو ایجاد می‌شود. همچنین وبلاگ ها و مقالاتی برای به اشتراک گذاشتن تاکتیک ها و تکنیک های جدید طراحی شده اند که با خود موتورهای جستجو کار می‌کنند. چیزی که این وبسایت را بسیار مفید می‌کند این است که در کنار ارائه بولتن های خبری در به‌روزرسانی موتورهای جستجو، نویسنده چندین برگه قابل کلیک نیز دارد که شما را به کتابخانه ای از مقالات مرتبط با برگه هایی که کلیک می‌کنید می‌برد. تعداد زیادی از این مقالات، مقالات راهنما هستند که با هدف کمک به افراد در یادگیری اصول عالی بودن در بهینه سازی موتور جستجو طراحی شده‌اند.

40.یادگیری سئو آنلاین SEO Book

انجمن SEO Book مکانی است که مدیران سایت گرد هم می‌آیند تا مشکلات و راه حل های آن مشکلات را با یکدیگر بحث کنند. در داخل برنامه آموزشی آنها هزاران مقاله وجود دارد که به سئو می‌پردازند. آنها همچنین ابزارهای پیشرفته SEO، فیلم های آموزشی، راهنماهای استراتژی و چندین منبع دیگر را ارائه می‌دهند که همگی با به حداکثر رساندن دید در موتورهای جستجو سروکار دارند. آنها خدمات شخصی سازی شده‌ای دارند، بنابراین هر کسی که بخشی از جامعه است، چیزی دارد که برایشان مفید است. مزایایی که از عضویت در انجمن SEO Book به دست می‌آورید، توانایی پرسیدن سوالات حرفه ای 24/7، به روز ماندن از تغییرات بازار با استفاده از ماژول های آموزشی (به‌روزرسانی منظم) و داشتن یک سیستم اثبات شده است که بیشتر بیش از ده هزار نفر در روز استفاده می‌کنند. البته، این تعمیرات اساسی یک سرویس پولی است و برای دسترسی به انجمن هزینه ای در حدود 300 دلار در ماه برای شما هزینه خواهد داشت. این احتمالاً یکی از بهترین معاملاتی است که در مورد ابزارهای بهینه سازی موتورهای جستجو با آن روبرو خواهید شد.

41. SEO TIPS FOR ECOMMERCE SITES

این یکی دیگر از پست های وبلاگی است که به قرار دادن سایت های تجارت الکترونیک روی نقشه در مورد بازدید موتورهای جستجو اختصاص داده شده است. این نویسنده به افرادی که به دنبال ورود به فضای تجارت الکترونیک هستند توصیه های بسیار خوبی می‌دهد. اولین نکته او این است که از مشتری خود بخواهید هیچ کاری به جز خرید محصول انجام ندهند – این بدان معناست که از خریداران بالقوه نخواهید که عضو سایت شما شوند تا چیزی از شما بخرند. بخش عمده بحث او این است که چگونه از کلمات و عبارات کلیدی استفاده کنید تا محصولات شما در نتایج جستجو در بالاترین رتبه ها قرار گیرند. ایندکس کردن محصولات به گونه ای که با بیش از یک کلمه کلیدی یا عبارت ظاهر شوند، راه بسیار مفیدی برای جلب توجه بیش از یک «طیف» خریدار است. نکته دیگری که نویسنده پیشنهاد می کند این است که اطمینان حاصل کنید که بررسی های محصولات شما به راحتی در Google قابل جستجو هستند، بنابراین مشتریان احتمالی در انجام تجارت با شما احساس راحتی بیشتری خواهند کرد.

42. WordPress SEO Tips

یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین پلتفرم های وبلاگ نویسی جهان، توصیه هایی را برای دامنه های نوپا ارائه می‌کند. به شما این فرصت را می‌دهد که تجربه کنید و یک برند منحصر به فرد بدون هزینه های مرتبط ایجاد کنید. همچنین، پایگاه کاربری گسترده آن به شما مخاطبان ریشه ای می‌دهد. Matt Banner این نکات و ترفندها را برای اطمینان از اینکه وردپرس آماده شروع به کار است جمع آوری کرده است. مانند بسیاری از موتورهای جستجوی داخلی، بهینه سازی به طور خاص برای وردپرس اغلب نادیده گرفته می‌شود. مت تضمین می‌کند که اگر کسی به دنبال جایگاه شما باشد، آن را پیدا خواهد کرد. اگر به راه اندازی وبلاگ فکر می‌کنید یا به این فکر می‌کنید که چرا وبلاگ شما ترافیک بیشتری جذب نمی‌کند، این مکان خوبی برای شروع است. او مطمئن شده است که مبتدیان و کهنه کارها به طور یکسان می‌توانند از چند ترفند ساده استفاده کنند تا وبلاگ شما در صفحه نتایج ظاهر شود. وردپرس یک منبع ابتدایی برای هر کسی است که به دنبال ورود به دنیای دیجیتال است. جمع آوری فالوور زمان می‌برد، پس منتظر چه چیزی هستید؟

43.یادگیری سئو آنلاین I Will Teach You SEO

این سایت دقیقا همان کاری را که می‌گوید انجام می‌دهد. I Will Teach You SEO اصول اولیه را برای شما به ارمغان می‌آورد. این منبع با نام دیگر “SEO Like I’m Five” برای مبتدیان واقعی و شاید کسانی است که به طور کلی با فناوری جدید مشکل دارند. این منبع رایگان نیست، اما می‌تواند تنها گزینه برای کسانی باشد که واقعاً با مراحل اولیه SEO دست و پنجه نرم می‌کنند. یک درس ساده می‌تواند همه چیز را برای شما تغییر دهد. هنگامی که به چند اصل فلسفی اصلی تقسیم می‌شود، سئو یک مفهوم ساده است. اگر احساس می‌کنید در صحبت های فنی و اصطلاحات پیچیده غرق شده‌اید، اجازه دهید متیو کاپالا در سطحی بسیار ساده با شما صحبت کند. خیلی زود به تنهایی راه می‌روید و در نهایت می‌دوید.

یادگیری سئو آنلاین: نتیجه

سئو جزء حیاتی هر برنامه بازاریابی قرن 21 است. همه چیز در مورد رساندن محتوای شما به جایی است که به آن تعلق دارد و مصرف کنندگان بالقوه می‌توانند آن را پیدا کنند. مانند بسیاری از جنبه های دنیای آنلاین، دائماً همگام با فناوری در حال تکامل است. این راهنما در مورد راه هایی که می‌توانید با استفاده از ابزارها و راهنماهای ان سئوی خود را بهبود بخشید، بحث می‌کند. ما چندین سایت، راهنما، پست های وبلاگ و انجمن های آنلاین را پوشش دادیم که به طور خاص برای ارائه کمک در دنیای SEO طراحی شده اند. پیوندهای برجسته شده به شما کمک می‌کند تا درک بیشتری در مورد نحوه بهینه سازی بهتر نتایج جستجو به دست آورید. بهینه سازی موتورهای جستجو یکی از بزرگترین موانع موفقیت در بازار آنلاین است، اما زمانی که یاد بگیرید چگونه از اصول سئو در ارتباط با یکدیگر استفاده کنید، از افزایش قابل توجهی در دید وب لذت خواهید برد که در نهایت منجر به افزایش ترافیک وب سایت می شود. و حاشیه سود بالاتر.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT