روش سایت Airbnb برای ترغیب دوباره مردم به سفر

3 روش سایت Airbnb برای ترغیب دوباره مردم به سفر کردن

زمان مطالعه 5 دقیقه

قطعا پس از مدت ها جلوگیری از سفر، مردم مشتاق هستند که به گشت و گذار برگردند. و سایت Airbnb قصد دارد در این مسیر به مردم کمک کند. به همین علت سه ویژگی جدید را راه اندازی کرده است. روش سایت Airbnb برای ترغیب دوباره مردم به سفر را مرور می کنیم.

دو سال گذشته ، سال های سختی برای علاقه مندان به سفر بوده است. اما در حال حاضر، بسیاری از کشورها واکسن کووید-19 را به کار گرفته اند و مردم را واکسینه کرده اند. علاوه بر این چندین کشور الزامات جهت ورود و محدودیت های داخلی را به میزان مشخصی کاهش داده اند.

از آنجایی که برخی از افراد ممکن است کماکان احساس راحتی نکنند،سایت Airbnb یک تغییر بزرگ در ویژگی خود ایجاد کرده است تا شما را تشویق کند که دوباره به سفر بروید.

سایت Airbnb چه کرده است؟

همانطور که در یک بیانیه ی مطبوعاتی در وب سایت این شرکت ذکر شد،سایت Airbnb “بزرگترین تغییر… در یک دهه ی گذشته” را ارائه کرده است.

غول رزرو سفر به کاربران گزینه های بیشتری برای تنظیم بهتر و دقیق تر در قسمت جستجوهای خود را داده است که به مردم اجازه می دهد برای یک سفر طولانی مدت در بیش از یک مکان اقامت کنند.

اگرچه در زمینه ی بیماری کووید 19 بسیاری از کشورها به حالت عادی بازگشته اند، اما ما شاهد این بوده ایم که وضعیت می تواند به سرعت تغییر کند.

برای کاهش نگرانی‌هایی که مسافران ممکن است در مورد رها شدن در تاریکی و بی خبری داشته باشند، سایت Airbnb طرح حفاظتی AirCover خود را معرفی کرده است.

در این مقاله، ویژگی‌های جدید سایت Airbnb را با جزئیات بیشتری مورد بحث قرار خواهیم داد.

1.روش سایت Airbnb برای ترغیب دوباره مردم به سفر: انشعاب در اقامت

در سال های اخیر نگرش نسبت به سفر تغییر کرده است. افراد بیشتری مفهوم “سفر آهسته” را بررسی کرده اند، جایی که شما قبل از پرواز به سمت خانه یا حرکت برای مدت طولانی در یک مکان خاص می مانید.

در همین حال، افزایش امکان کار از راه دور و کار به صورت ترکیبی باعث می شود که کارمندان و فریلنسرها با سهولت بیشتری به مناطق، شهر یا کشور جدید نقل مکان کنند.

سایت Airbnb در بیانیه ی مطبوعاتی خود اشاره کرد که “نزدیک به نیمی از شب های رزرو شده توسط کاربران در سایت Airbnb برای سفرهای یک هفته ای یا طولانی تر بوده است”. برای پاسخ به این تقاضای رو به رشد، این شرکت ویژگی Split Stays را راه‌اندازی کرده است ، که به شمااین امکان را می‌دهد که برای یک سفر طولانی مدت در بیش از یک مکان اجاره ای بمانید.

انشعاب در اقامت

انشعاب در اقامت

برای دسترسی به بخش Split Stays، باید یک سفر طولانی مدت را در صفحه اصلی سایت Airbnb جستجو کنید. زمانی که روی نقشه بزرگ‌نمایی می‌کنید، متوجه می‌شوید که برخی از محل ها برای بخش Split Stays شرایط لازم را دارند.

شما می توانید یک خط سیاه بین این دو ببینید، و زمانی که روی محل اقامت مد نظر کلیک می کنید ، تاریخ هایی را که می توانید در هر واحد اجاره ای اقامت کنید، خواهید دید.

اگر به نظر شما اجاره ها جالب هستند، می توانید روی آن ها کلیک کرده و رزرو خود را نهایی کنید.

انشعاب در اقامت

انشعاب در اقامت

2.روش سایت Airbnb برای ترغیب دوباره مردم به سفر: دسته بندی ها

اگر تا به حال سعی کرده باشید بدون کمک شخص دیگری یک برنامه ی سفر برای خود ترتیب دهید، قطعا متوجه شده اید که پیدا کردن مکان مناسب گاهی اوقات کمی سخت خواهد بود.

دسته بندی های ایر بی ان بی

دسته بندی های ایر بی ان بی

مردم در سراسر دنیا دوست دارند به روش های مختلف سفر کنند و سایت Airbnb با تقسیم انواع سفرها به دسته های مختلف به دنبال حل این مشکل بوده است.

دسته بندی های ایر بی ان بی

دسته بندی های ایر بی ان بی

ویژگی جدید دسته‌بندی‌ها بر روی قوانین جستجوی انعطاف‌ پذیر تاثیر می گذارد. با نحوه ی عملکرد بخش دسته‌بندی‌های جدید، می‌توانید نوع محل اقامتی را که به دنبال آن هستید، مشخص کنید.

به طور مثال، در صورتی که احساس ماجراجویی می کنید اما نمی دانید به کجا می خواهید سفر کنید، می توانید تب Iconic Cities را انتخاب کنید. در این سایت شما چندین دسته بندی دیگر را نیز خواهید یافت، از جمله:

  • بخش کلبه ها
  • بخش مناظر شگفت انگیز
  • بخش پارک های ملی
  • بخش قطب شمال
  • بخش موج سواری

زمانی که دسته‌ای را انتخاب می‌کنید، می‌توانید با انتخاب دکمه ی فیلتر، نتایج جستجوی خود را بر اساس محدوده بودجه خود تغییر دهید. در این بخش می توانید بودجه ی خود را کم یا زیاد کنید.

اگر از قبل می‌دانید که می‌خواهید از کجا دیدن کنید، می‌توانید پس از جستجو برای آن شهر یا منظقه، دسته‌بندی خاصی را انتخاب کنید.

علاوه بر امکان دسته بندی سبک های اجاره، سایت Airbnb همچنین به شما این امکان را می دهد که بر اساس یک منطقه خاص جستجو کنید. اگر بخش Where را گسترش دهید، گزینه ی جستجو بر اساس منطقه را در سمت راست خواهید دید.

دسته بندی های ایر بی ان بی

دسته بندی های ایر بی ان بی

3.روش سایت Airbnb برای ترغیب دوباره مردم به سفر: پوشش هوایی

سایت Airbnb به عنوان بخشی از به‌روزرسانی‌های تابستانی خود، بخش AirCover را معرفی کرده است تا از مهمانان هنگام اقامت در محل های اجاره‌ای فهرست‌شده در این وب‌سایت محافظت بیشتری کند.

بخش AirCover شامل یک ضمانت نامه برای محافظت از رزرو شما می شود، که در آن اگر میزبان 30 روز قبل از سفر شما یا زودتر محل رزرو را لغو کند، شرکت مکان جایگزینی رابرای اقامت شما پیدا می کند یا مبلغ را به شما عودت می دهد.

این شرکت همچنین یک ضمانت نامه تحت عنوان «دریافت چیزی که رزرو کردید» را معرفی کرده است که در صورتی که لیست آگهی دقیق نبوده باشد یا مشکلاتی برای شما ایجاد شده باشد برای رفع مشکل پیش آمده، به شما این حق را می دهد که مکان دیگری برای اقامت دریافت کنید یا مبلغ رزرو به شما عودت شود. البته لازم است ظرف سه روز پس از بروز مشکل به سایت Airbnb اطلاع دهید.

همچنین در بخش AirCover موارد زیر لحاظ شده است:

بخش ضمانت ورود که طبق آن اگر برای ورود به محل اجاره شده مشکل داشته باشید و میزبان نتواند مشکل شما را حل کند، شما مبلغ رزرو را دریافت خواهید کرد یا مسکن جایگزین برای شما در نظر گرفته می شود.

یک خط کمک و پشتیبانی به صورت 24 ساعته برای شما در نظر گرفته شده است تا در صورت احساس ناامنی در محل اقامت خود بتوانید از طریق آن با سایت ارتباط داشته باشید. این پشتیبانی به 16 زبان زنده ی دنیا انجام میشود.

آیا ویژگی‌های جدید سایت Airbnb چیزی است که برای برطرف شدن حالت سرگردانی خود به آن نیاز دارید؟

در حال حاضر جهان دوباره در حال پذیرش سفر است و همچنین افراد بیشتری نسبت به یک سال گذشته احساس راحتی برای رفتن به سفر می‌کنند.

صنعت سفر می‌تواند انتظار تقاضای زیادی رادر ماه های آینده داشته باشد که در چند سال گذشته به صورت متوقف شده ، بوده است و همچنین سایت Airbnb به دنبال جذب اقامت بیشتر در محل های اجاره‌ای خود در باقی‌مانده سال جاری و بعد از آن است.

به‌روزرسانی‌های سایت Airbnb بسیار گسترده هستند. این سایت با ارائه ی ویژگی‌های جدید در رزرو محل اقامت ، می تواند شما را در داشتن تعطیلات عالی یاری رساند.

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT