سایت خرید آنلاین برای زنان

40 تا از بهترین سایت خرید آنلاین برای زنان در سال 2023

زمان مطالعه 15 دقیقه

آیا چیزی بهتر از اینکه در یک روز بارانی روی مبل راحتی بنشینید و از طریق جدیدترین سبک های آنلاین خرید کنید وجود دارد؟ این عجله برای خرید یک لباس جدید با یک کلیک ساده تقریباً خیلی خوب است، اینطور نیست؟ سایت خرید آنلاین برای زنان را در ادامه معرفی کرده ایم.

سایت خرید آنلاین برای زنان SENREVE

Senreve یک برند کیف دستی لوکس است که از ابتدا برای پاسخگویی به نیازهای زنان مدرن – کاربردی، سبک و پیچیدگی طراحی شده است. در هسته آنها تطبیق پذیری نهفته است. قطعات مختلف از کیف لپ‌تاپ گرفته تا کلاچ، انتقال بین روز و شب را به راحتی انجام می‌دهند. هر کیف از چرم مرغوب و صد در صد اصل ایتالیایی با تکنیک های نوآورانه ساخت و ساز برای کیفیت برتر ساخته شده است که می توانید در لباس های روزمره خود به آن اعتماد کنید.

Passenger

لباس های مسافربری به ریزترین جزئیات توجه ویژه ای دارند و لباس هایی را طراحی می کنند تا در برابر مشکلات روزمره زندگی مقاومت کنند. در آغاز سال 2022، 80 درصد از این مجموعه با مواد مسئولی مانند پنبه بازیافتی، پلی استر بازیافت شده، کنف و پنبه ارگانیک ساخته شده است. داستان های فرار در پارچه بافته می شود و هر طرحی متفاوت است. بوی آتش کمپ روی یک باقلا یا لکه عرق روی تی شرت مورد علاقه. مسافر بر این باور است که آنچه می پوشید نشان دهنده شخصیت شماست!

AMO Denim

اگر به دنبال لباس های کاربردی و در عین حال شیک هستید، به جز جین AMO نگاه نکنید. این برند که در سال 2014 در لس آنجلس تأسیس شد، تنها با پنج مدل شلوار جین شروع به کار کرد، اما در سال‌های پس از آن به رشد خود ادامه داد و به محبوبیت ثابت بسیاری از مشتریان وفادار تبدیل شد. دلیل آن ساده است؛ کیفیت استثنایی و ساخت عالی محصول AMO برای ماندگاری ساخته شده است، با بهترین پارچه ها ساخته شده و در کالیفرنیا تولید شده است. شما می توانید بر اساس تناسب و استایل خرید کنید و پیدا کردن شلوار جین مناسب را آسان می کند.

سایت خرید آنلاین برای زنان OMNES

لباس OMNES با تعهد خود به پایداری، مد را متحول کرده است. آنها نه تنها مطمئن می شوند که کارشان هیچ تاثیر منفی بر محیط زیست یا افراد درگیر ندارد، بلکه این برند مد روز نیز در اندازه گیری و جبران انتشار کربن سرانه با Earthly همکاری نزدیکی دارد. علاوه بر این، نرخ دستمزد زندگی برای همه کارکنان برای استانداردهای منطقه ای تضمین می شود – OMNES یک نمونه الهام بخش به عنوان رهبران اخلاقی در صنعت است!

Vilebrequin

Vilebrequin، برند پوشاک نمادین که در سال 1971 توسط طراح مد فرانسوی ایوت و عکاس / روزنامه‌نگار خودروی ورزشی فرد پریسکوئل تأسیس شد، به شهرت بین‌المللی دست یافته است. با وجود مکان‌های فروشگاه در سراسر اروپا تا آمریکای شمالی – از جمله شهرهایی مانند پاریس، لندن و شهر نیویورک – لباس‌های ساحلی متمایز Villebrequin قدردانی از لوکس بودن را جشن می‌گیرد که ریشه در همنام آن دارد: «میل لنگ». جزئیات جالبی درباره این دوتایی پویا؟ فرد کوررنگی است و همسرش را تنها به عهده انتخاب همه رنگ ها برای طرح های آنها می گذارد.

Sonia Rykiel

سونیا رایکیل از طریق دیدگاه متمایز و پیشگام خود، از سال 1970 یک چهره انقلابی در صنعت مد بوده است. با تأکید بر فراتر از حد مرزها و ساخت لباس هایی که با نگرش های سبک زندگی واقعی مطابقت دارند، او با ایجاد رویکردهای مترقی برای پوشیدن لباس های آماده، واقعاً مدرنیته را مجسم کرد. تن پوش. در جشن میراث این طراح نمادین، بوتیک لورا مفتخر است که مجموعه‌های انحصاری ژاکت‌های زنانه خود را برای همه جنسیت‌ها در سراسر جهان ارائه می‌کند – به آنها اجازه می‌دهد تا نسل‌های آینده این ارزش‌ها را قبول کنند!

سایت خرید آنلاین برای زنان Scaglione

لباس بافتنی معاصر با کیفیت بالا یک سرمایه گذاری مد است که شما برای سالها خواهید داشت. با تمرکز بر آن، شرکت ایتالیایی Scaglione فروشگاه پوشاک ایده آل برای نوجوانانی است که به دنبال یک کمد لباس کلاسیک و ماندگار هستند. با استفاده از کاردستی متخصص، نخ‌های طبیعی و رنگ‌های زنده، مجموعه‌ای شگفت‌انگیز از ژاکت، شلوار، هودی و ژاکت‌های پشمی برای مردان و زنان وجود دارد.

Brava Fabrics

Brava Fabrics چیزی بیش از لباس های با کیفیت عالی است. این شرکتی است که بر ایجاد مد منصفانه متمرکز شده است. این بدان معنی است که هر قطعه به گونه ای طراحی شده است که به درستی از آن مراقبت شود تا ماندگار شود. Brava Fabrics یک انبار مستقر در بارسلون دارد و شرکتی است که اهمیت زیادی به پایداری پارچه خود می دهد و اطمینان می دهد که آنچه استفاده می کند بدون ظلم است. با توجه به اینکه بدنه ها در هر شکل و فرمی هستند و به دلیل سایز شما نباید استایل شما محدود شود، طیف وسیعی از اندازه ها را دارد.

Boohoo

Boohoo یکی از سریع ترین سایت های تجارت الکترونیک در جهان است که در حال رشد است. این خرده‌فروش پررونق، مد را بدون وقفه ارائه می‌کند، با بیش از 100 قطعه جدید روزانه در سایت قرار می‌گیرد. اکثر سبک‌های پیشنهادی کمتر از 100 دلار استرالیا هستند و برخی از آنها حتی به 2 دلار هم می‌رسند، بنابراین سبد خود را بدون هیچ گونه احساس گناه آزاردهنده پر کنید.

Nasty Gal

ناستی گال که توسط “دختر باس” سوفیا آموروسو خلق شده بود، شروع به فروش لباس های قدیمی به عنوان یک فروشگاه ساده در eBay کرد. از آن زمان، این برند به یک غول تجارت الکترونیکی تبدیل شده است که طیف وسیعی از قطعات اصیل و قدیمی و جدید و الهام گرفته از وینتج را به فروش می رساند. این سایت برای دخترانی با نگرش کمی که دوست دارند خیلی خوش بگذرانند عالی است.

سایت خرید آنلاین برای زنان Amazon Fashion

آمازون طیف وسیعی از محصولات را متناسب با هر بودجه ای ارائه می دهد. این شرکت آنلاین همه چیز را از جوراب گرفته تا مربی کمر را در اختیار شما قرار می دهد و شما می توانید جستجوی خود را بر اساس برند، قیمت و اندازه مرتب کنید. یکی دیگر از نکات برجسته استفاده از این سایت خرید، بخش بررسی مشتریان است که بسیاری از محصولات را دسته بندی می کند. بنابراین، به عنوان مثال، می توانید از بین مواردی که دارای رتبه چهار ستاره و بالاتر هستند، انتخاب کنید. به علاوه، اگر آمازون پرایم دارید، می‌توانید از تحویل رایگان در بسیاری از خریدها لذت ببرید.

Farfetch

فقط یکی از شما وجود دارد، پس چرا چیزی را بپوشید که بقیه دارند؟ به لطف Farfetch، پیدا کردن لباس مناسب شما نباید دردسرساز باشد. با تکه‌های قدیمی از برچسب‌هایی که دوست دارید مانند شانل، ایو سن لوران و ورساچه، می‌توانید در چیزی دیده شوید که هیچ‌کس دیگری آن را نپوشیده است.

SSENSE

برای دوستداران مد لوکس و طراحان مستقل، به دنبال SSense نباشید. با هزاران قطعه انتخاب باورنکردنی موجود، می‌توانید قطعه‌ای بی‌نظیر که دیگران آن را می‌پسندند یا جدیدترین آیتم‌هایی را که تازه از باند فرود هستند، پیدا کنید. فرقی نمی‌کند طرفدار گوچی باشید یا عاشق لاپرلا، این سایت برای شماست.

سایت خرید آنلاین برای زنان The Outnet

The Outnet که توسط افراد Net-A-Porter ایجاد شده است، مقصد نهایی برای تخفیف های انحصاری در بیش از 350 برچسب طراح است. برخی از برندهای برجسته عبارتند از Chloé، Stuart Weitzman و Oscar de la Renta. اگر به دنبال اولین کالای لوکس خود هستید، این مکان عالی برای بازدید است، اما نمی خواهید کل حقوق خود را صرف آن کنید.

Free People

اگر شما یک روح آزاد یا در قلب هیپی هستید، Free People مقصد خرید آنلاین شماست. این خرده‌فروش غیرمتعارف وقتی صحبت از طرح‌های رویایی به میان می‌آید، اجناس را پر می‌کند. سبد خود را با قطعات فوق العاده ای پر کنید که برای برانچ، ساحل یا سفر به دور دنیا مناسب است. همچنین، برای لباس‌های فعال عالی، به برچسب جنبش برند نگاهی بیندازید.

ASOS

اگر از ASOS به صورت آنلاین خرید نکرده باشید، از دست داده اید. این سایت یک مقصد برای تمام نیازهای مد و زیبایی شما با قیمتی مناسب است. هزاران محصول رایج از مارک های مختلف و همچنین برچسب های خانه ASOS را فیلتر کنید.

H&M

آیا اصلا نیازی به معرفی H&M داریم؟ خرده‌فروشی سوئدی اولین انتخاب همه برای لباس‌های مقرون‌به‌صرفه و مد سریع است و فروشگاه آنلاین آن همه آن‌ها را از راحتی خانه شما در دسترس قرار می‌دهد. روی مبل بنشینید و در عین حال وسایل اولیه، لباس زیر زنانه، ترندها، لوازم جانبی، لباس کار، لباس های فعال و حتی لوازم خانگی را تهیه کنید.

سایت خرید آنلاین برای زنان Shopbop

از زمان راه اندازی آن در سال 2000، Shopbop به سایتی تبدیل شده است که شیک پوشان آن را می شناسند و دوست دارند. این مکان عالی برای خرید برچسب‌های امروزی و طراحان است و دارای مجموعه‌ای چشمگیر از پوشاک، کفش، کیف و لوازم جانبی است. یکی دیگر از ویژگی های برجسته این سایت این است که ویژگی های لوک بوک و مشاوره کمد لباس را ارائه می دهد که تجربه آنلاین را لذت بخش تر می کند!

Nordstrom

Nordstrom بیش از 100 سال است که یک خرده فروش مد پیشرو بوده است و همچنان به حفظ عنوان خود ادامه می دهد. اگرچه فروشگاه آنلاین این برند آشکارا بسیار جوان‌تر است، اما از فروشگاه‌های فیزیکی Nordstrom با توجه به خدمات عالی و طیف گسترده محصولات پیروی می‌کند.

Nordstrom Rack

اگر عاشق یک معامله هستید، پس Nordstrom Rack مکانی برای رفتن است! همه ما می‌دانیم که لباس‌های طراحان می‌توانند قیمت بالایی داشته باشند، اما این سایتی است که به شما کمک می‌کند در پول خود صرفه‌جویی کنید و در عین حال برندهای رویایی خود را نیز به دست آورید. در Nordstrom Rack، می‌توانید تا 70 درصد از قیمت‌های اصلی فروشگاه‌های بزرگ و بوتیک‌ها تخفیف بگیرید، و آنها به طور مداوم اقلام جدیدی را به موجودی اضافه می‌کنند. حتماً هر هفته برای تازه واردها چک کنید و سبک های مورد علاقه خود را بخرید، که می تواند از راحتی اتاق نشیمن شما انجام شود. اگر می خواهید در حال حرکت مرور کنید، برنامه تلفن همراه نیز خرید را بسیار آسان می کند!

Saks Fifth Avenue

اکثر مردم نام Saks Fifth Avenue، فروشگاه بزرگ مشهور نیویورک را شنیده‌اند و سایت آنلاین آنها ناامید کننده نیست. ساکس برای اقلام مد روز و منحصر به فرد شناخته شده است. اکنون می توانید آنها را از راحتی خانه خود خریداری کنید. از میان طیف وسیعی از طراحان انتخاب کنید، مد روزترین پوشاک، کیف دستی و کفش را انتخاب کنید و ظاهر خود را با جواهرات جالب و اکسسوری های شیک به پایان برسانید. اگر به الهام نیاز دارید، The Edit برگزیده ها و روندهای فصلی را برجسته می کند و سرمقاله ها همیشه چشمگیر هستند.

Verishop

Verishop همان فروشگاه آنلاین یک مرحله ای است که مشتریان آن را دوست دارند زیرا آپارتمان های بسیار متفاوتی دارند. از پوشاک و پوشاک مردانه و زنانه گرفته تا زیبایی و سلامتی یا قطعات شیک برای خانه شما، این بهترین راه برای یافتن وسایلی است که دوست دارید یا هدیه ای مناسب برای دوستان و عزیزان. از برندهای جهانی و بومی دیجیتالی، از جمله Billie the Label، و برند لوازم تفریحی LETT، خرید کنید. نکته برجسته دیگر ارسال سریع و رایگان و خدمات 24 ساعته مشتری است که کل تجربه را آسان و سرگرم کننده می کند!

سایت خرید آنلاین برای زنان Forever21

Forever 21 لباس‌های غیررسمی بسیار مقرون به صرفه را ارائه می‌کند که هم زیبا و هم شیک هستند. این فروشگاه آنلاین کاربرپسند، مکان مناسبی برای انتخاب تمام گرایش‌هایی است که می‌خواهید بدون سرمایه‌گذاری مالی زیاد امتحان کنید. این برند همچنین عاشق رسانه‌های اجتماعی است و اغلب عکس‌های مشتریان را مجدداً پست می‌کند، بنابراین خرید کنید و سپس عکس بگیرید تا عشق آنلاین را احساس کنید.

MyTheresa

MyTheresa بیش از 30 سال است که ابتدا به عنوان یک کانون مد در مونیخ و بعداً به عنوان یک توسعه آنلاین فروشگاه انحصاری وجود داشته است. از این سایت چه انتظاری می توان داشت؟ برای شروع، تحویل سریع ظرف یک روز کاری، بازگرداندن رایگان ظرف 30 روز، و مجموعه ای چشمگیر از اقلام طراح! این سایت دارای بیش از 250 طراح بین المللی است و به عنوان یکی از بهترین سایت ها برای خرید خریدهای لوکس با نام های بزرگی از جمله Acne Studios، Emilio Pucci و Fendi شناخته می شود.

Marks and Spencer

مارکس اند اسپنسر که امسال فروشگاه اینترنتی استرالیایی خود را راه اندازی کرد، طیف وسیعی از سبک های آرام و شیک را ارائه می دهد که همگی در حد بودجه هستند. طیف گسترده ای از لوازم جانبی این برند را بررسی کنید تا قطعات مقرون به صرفه را برای مطابقت با هر لباس پیدا کنید. همچنین، همکاری M&S و Alexa Chung را برای سبک‌های عالی الهام گرفته از وینتج کاوش کنید.

& Other Stories

اگر در بریتانیا، ایالات متحده، یا یکی از منتخبی از کشورهای اروپایی زندگی می کنید، به اندازه کافی خوش شانس هستید که از &OtherStories به صورت آنلاین خرید کنید. این برند بر روی کل لباس تمرکز می کند و لوازم جانبی را به بخشی ضروری از تجارت خود تبدیل می کند. لباس ها زیبا هستند، اما قطعاتی که باید بخرید کیف، کفش، عینک آفتابی و جواهرات هستند.

Coggles

لباس مورد علاقه بعدی خود را در Coggles کشف کنید. با حضور طراحانی مانند ویکتوریا بکهام، بالمین و کنزو، می‌توانید هزاران لباس و لوازم جانبی زیبا را فیلتر کنید تا چیزی مناسب برای خود پیدا کنید. از کفش‌های کتانی گرفته تا جواهرات زیبا، این سایت خرید مناسبی برای یک دوست یا خودتان است.

سایت خرید آنلاین برای زنان MatchesFashion

همه شایسته این هستند که گهگاه با خود رفتار کنند، پس چرا این کار را در Maches Fashion انجام ندهید؟ از موارد ضروری گرفته تا موارد نفیس، این سایت کمک های بی نظیری را ارائه می دهد. اگر در تصمیم گیری مشکل دارید یا به کمک بیشتری نیاز دارید، به سرویس MyStylist اجازه دهید به شما کمک کند. چه مطمئن نیستید که چگونه یک ظاهر را کنار هم قرار دهید یا نیاز به ایجاد الهام داشته باشید، این تیم اینجاست تا به شما کمک کند.

Urban Outfitters

Urban Outfitters طیف گسترده ای از مارک ها و سبک ها را برای یافتن آنچه که برای قیمت مورد نظر خود نیاز دارید را در اختیار دارد. محصولات را بر اساس دسته‌ها، سبک‌ها، طول‌ها، اندازه‌ها، رنگ‌ها، مارک‌ها و قیمت‌ها فیلتر کنید تا به سرعت موارد کلیدی را پیدا کنید، یا روی صفحات کلیک کنید و همه سبک‌های دوست‌داشتنی را مرور کنید.

Luisa Via Roma

از اسپرت گرفته تا شیک، این سایت همه چیز را دارد. این قطعات تازه از باند فرودگاه، همکاری های انحصاری، و تخفیف در برخی از بزرگترین لیبل های جهان ارائه می دهد. اگر دنبال سبک‌های انتخاب شده‌ای هستید که شما را از بقیه متمایز می‌کنند، نمی‌توانید از Luisviaroma دیدن کنید – این فروشگاه یک‌جا برای همه چیزهای زیبا است.

ModCloth

اگر لباس‌ها و اکسسوری‌های مستقل، قدیمی و قدیمی می‌خواهید، از ModCloth دیدن کنید. رویکرد دموکراتیک این برند به مد به طرز فوق‌العاده‌ای طراوت‌بخش است، مدل‌های مختلفی را در سایت خود نشان می‌دهد و سبک‌هایی را می‌فروشد که مناسب همه باشد. به بخش لباس نگاهی بیندازید تا چند تکه واقعا زیبا را بیابید که برای روزهای تابستان و پیک نیک در پارک مناسب هستند.

Rag and Bone

اینکه بتوانید از راحتی خانه خود خرید کنید بسیار عالی است. Rag and Bone مجموعه ای چشمگیر از پوشاک، کفش، و لوازم جانبی برای همه خانم های شیک پوش دارد. ممکن است اقلام دارای برچسب قیمت بالاتری نسبت به بسیاری از فروشگاه های آنلاین دیگر باشند، اما شما برای کیفیت خوب و نام تجاری امتحان شده و قابل اعتماد هزینه پرداخت می کنید. می‌توانید درباره ویژگی‌ها و جزئیات لباس‌هایی که به آن‌ها علاقه دارید بخوانید و از دسته‌های اندازه و تناسب استفاده کنید.

American Eagle Outfitters

اگر می‌خواهید کمد لباس خود را با لباس‌ها و اکسسوری‌های مد روز که باکیفیت و مقرون به صرفه هستند به روز کنید، American Eagle برندی برای شماست. این برند صدها فروشگاه در سراسر جهان دارد، اما سایت آنلاین آن نیز ناامید کننده نیست. می‌توانید از میان شلوارهای جین منحنی و برش‌دار مختلف انتخاب کنید یا تاپ، کت و کفش فوق‌العاده زیبا تهیه کنید. بیشتر از این چه می خواهید؟!

سایت خرید آنلاین برای زنان Revolve

همیشه می‌توانید روی Revolve حساب کنید تا شیک‌ترین قطعه‌هایی را که برای به‌روزرسانی فصل نیاز دارید به شما ارائه دهد، و این سایت دارای مارک‌های طراح برجسته بسیاری است. آنها حتی ماسک های صورت را به لیست محصولات خود اضافه کرده اند – بنابراین می دانید که آنها روندها و نیازهای فعلی را زیر نظر دارند. برای راحتی، دوستداران مد همچنین می توانند محصولات زیبایی مورد علاقه خود را در سایت دریافت کنند، که بسیار جذاب است زیرا مجبور نیستید از چندین خرده فروش سفارش دهید. بخش Revolve’s Shop This Look نیز راهی فوق‌العاده برای یافتن لباس‌هایی است که می‌خواهید دوباره بسازید، و تیم خدمات مشتری اختصاصی آن‌ها در مورد هر مشکلی کمک خواهد کرد.

THE ICONIC

ICONIC یک بازار مد آنلاین است که تعدادی از بزرگترین طراحان را از استرالیا و سراسر جهان در اختیار دارد. در اینجا می‌توانید لباس‌های ورزشی، لباس کار، لباس رسمی و کفش‌های هر روز هفته را پیدا کنید. تا زمانی که آنجا هستید، می‌توانید مقداری خرید برای خانه انجام دهید. با طیف وسیعی از قیمت ها و قطعات باورنکردنی برای انتخاب، این فروشگاه تکی شما برای همه چیزهای مد است.

BNKR

این خرده‌فروش آنلاین مد، از لوازم ضروری گرفته تا لباس‌های مخصوص رویدادهای خاص، لباس‌های عالی را برای هر مناسبتی ارائه می‌کند. لیست بلندبالایی از برندها مانند Finders Keepers، Keepsake و C/MEO در این پلتفرم قرار دارند. هر لباسی را که می پوشید، از دفتر گرفته تا یک شب و هر چیز دیگری که می پوشید، شیک بپوشانید.

سایت خرید آنلاین برای زنان Uniqlo

یونیکلو یکی از برندهای پیشرو برای زنان و مردان در سراسر جهان است. این خرده فروش که در سال 1974 در ژاپن تأسیس شد، در پوشاک روزمره در انواع دماها تخصص دارد. اگر در سرمای انجماد هستید، این لباس ها شما را برای ساعت ها راحت و گرم نگه می دارند. قطعات شیک بدون زحمت با کیفیت عالی ساخته شده اند و از نظر طراحی بی انتها هستند.

Showpo

اگر می‌خواهید هر بار که از خانه خارج می‌شوید بی‌دردسر ظاهری جذاب داشته باشید، باید نگاهی به Showpo بیندازید. این برند استرالیایی جدیدترین طرح‌ها را از تیم داخلی خود و سایر برچسب‌ها ارائه می‌کند که مطمئناً ظاهر و احساسی باورنکردنی در شما ایجاد می‌کند. این خرده‌فروش که توسط جین لو در سال 2010 تأسیس شد، دارای برندهایی مانند دکتر مارتنز، لیوایز و رولا است. علاوه بر این، کفش‌ها و وسایل زیبایی نیز در آنجا وجود دارد!

Glue Store

اگر به دنبال لباس های شیک و غیر رسمی هستید، فروشگاه چسب مقصد نهایی است. در حالی که این پلتفرم هزاران طرح را برای دوستداران مد ارائه می دهد، اما مد سریع نیست و به پیشنهاد منحصر به فرد خود برای هر پوشنده افتخار می کند. مجموعه عظیمی از برندها مانند Nude Lucy، Clavin Klein و Wrangler وجود دارد که می‌توان از میان آنها انتخاب کرد.

Everlane

موارد ضروری اما بالا، Everlane چیزی بیش از اصول اولیه شماست. این لباس‌های زیبا طبیعتی جاودانه دارند و با استفاده از مواد اخلاقی و شیوه‌های پایدار خلق شده‌اند. با ژاکت، شلوار، لباس و تی شرت، می‌توانید برای هر روز تکه‌هایی را انتخاب کنید که برای سال‌های آینده ماندگار باشند.

سایت خرید آنلاین برای زنان GAP

برای چندین دهه، GAP لباس های باکیفیت با چرخش مد روز ارائه می دهد. چیزی در اینجا مطمئناً با لباس شنا، لباس‌های ورزشی و اصول معمولی همه زیر یک سقف تحت تأثیر قرار می‌گیرد. در میان هزاران گزینه لباس موجود حرکت کنید و سعی کنید از خرید همه چیز جلوگیری کنید. هر لباس یک عنصر اصلی برای کمد لباس است و انتخاب های شیک و تمیزی را برای زنان مدرن فراهم می کند.

River Island

اگر می خواهید وقتی از خانه خارج می شوید سر خود را تغییر دهید، جزیره رودخانه مکانی برای شروع سفر خرید شما است. شما می توانید بازی سبک خود را با هزاران سبک موجود به سطح بالاتری ببرید. از رنگ‌های روشن گرفته تا گزینه‌های خنثی‌تر، این لباس‌ها به دنبال الهام گرفتن از باند فرودگاه و بزرگترین ترندهای فصل هستند. مهم نیست به مناسبت، جزیره رودخانه شما را تحت پوشش قرار داده است.

سایت خرید آنلاین برای زنان Acne Studios

برای یافتن جدیدترین سبک هایی که الهام بخش بزرگ ترین دوستداران مد در سراسر جهان هستند، نمی توانید از استودیو آکنه عبور کنید. این برند که در دهه 90 در سوئد تأسیس شد، برخی از تأثیرگذارترین قطعات الهام گرفته از لباس های خیابانی و قطعات مد روز را در داخل و خارج از باند فرودگاه در خود جای داده است. شما می‌توانید خیاطی بی‌نظیر، الگوهای بد بو، لباس‌های بیرونی ساختاری، و شبح‌های بی‌انتها با عناصر جالب و شیک را بیابید که باعث می‌شود نظر شما جلب شود. اگر می خواهید از دیگران متمایز شوید، این فروشگاه برای شماست.

امتیاز 4/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

2 دیدگاه

  1. مریم نجفی گفت:

    عالیییی بود
    لطفا بیشتر مطالب فشن منتشر کنید

    1. نیما نوبخت گفت:

      درود
      سپاس از انتخاب شما

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT