ابزار ارائه تعاملی رایگان

5 ابزار ارائه تعاملی رایگان که می توانید به صورت آنلاین امتحان کنید

زمان مطالعه 5 دقیقه

به دنبال ابزارهای ارائه جذاب بدون شکستن بانک هستید؟ در اینجا برخی از برترین ابزار ارائه تعاملی رایگان وجود دارد که می توانید امروز به صورت رایگان امتحان کنید.

یک ارائه جذاب می تواند دشوار باشد، به خصوص اگر مواد به طور خاص خشک باشند. یکی از بهترین راه‌ها برای درگیر نگه‌داشتن مخاطبان، تعاملی کردن ارائه‌تان است.

خوشبختانه، ابزارهای آنلاین زیادی وجود دارد که هدف آنها ایجاد ارائه های تعاملی تا حد امکان آسان است.

1.ابزار ارائه تعاملی رایگان Mentimeter

اولین رتبه در این لیست Mentimeter است. Mentimeter یک سرویس ارائه آنلاین است که به هر کسی اجازه می دهد تا به سرعت و به راحتی ارائه های جذابی را برای به اشتراک گذاشتن با دیگران ایجاد کند.

شروع با Mentimeter آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که برای یک اکانت کاربری رایگان ثبت نام کنید، و ادامه دهید. Mentimeter با پرسیدن چند سوال در مورد نحوه استفاده از این سرویس از شما شروع می شود، اما این فقط برای کمک به شما است.

قالب های مختلفی با Mentimeter موجود است و بر اساس نحوه استفاده از آن، این سرویس قالب های مختلفی را به شما پیشنهاد می کند. با این حال، شما آزاد هستید که در هر زمانی کل مجموعه را مرور کنید. اینها برای تنظیم سریع یک ارائه تقریباً برای هر نیازی عالی هستند.

با ارائه Mentimeter شما، یک کد در بالای اسلایدهای خود به شما نمایش داده می شود. با مراجعه به وب‌سایت Mentimeter و وارد کردن کد، می‌توانید با استفاده از هر دستگاه هوشمندی با اسلایدها تعامل داشته باشید.

2.ابزار ارائه تعاملی رایگان Prezi

اگر به دنبال یک سرویس ارائه عالی هستید که دارای برخی عناصر تعاملی سبک نیز باشد، Prezi گزینه متوسط ​​خوبی است. Prezi یک سرویس ایجاد ارائه آنلاین است که ایجاد و تولید ارائه ها و نمایش های اسلاید را آسان تر از همیشه می کند.

برای شروع، طیف گسترده ای از قالب های مختلف وجود دارد که می توانید از بین سبک های مختلف انتخاب کنید. از آنجا، Prezi گزینه‌های زیادی برای ایجاد و تنظیم الگوی شما برای مطابقت با نیازهای ارائه شما دارد. در اینجا گزینه هایی وجود دارد که می توانید به راحتی سبک، متن و تصاویر مورد استفاده را تنها با چند کلیک کوتاه تغییر دهید.

وقتی صحبت از عناصر تعاملی به میان می‌آید، Prezi برخی از گزینه‌های محدودتر را در این فهرست دارد، اگرچه هنوز موارد زیادی برای دوست‌داشتن در اینجا وجود دارد. Prezi دارای یک حالت ارائه مشترک است. این به شما امکان می دهد پیوندی را با دیگران به اشتراک بگذارید تا آنها بتوانند با شما ویرایش یا ارائه کنند.

با این حال، جایی که این می درخشد این است که به شما امکان می دهد افراد را برای نظر دادن در مورد اسلایدهای خود دعوت کنید. این به شما این امکان را می دهد که فیدبک دریافت کنید و به روش هایی ارائه دهید که معمولاً در غیر این صورت قادر به دریافت آن نبودید. ایده آل برای تلاش های تیمی.

3. Google Slides

در مرحله بعد، ما اسلایدهای Google را داریم. Google Slides یک نرم افزار عالی است که استفاده از آن کاملاً رایگان است و کاملاً در مرورگر شما موجود است. این احتمال وجود دارد که قبلاً نام اسلایدهای Google را شنیده باشید یا از آن استفاده کرده باشید، اما اگر شنیده اید، نگران نباشید.

Google Slides یک سرویس ارائه آنلاین است که به طور کامل از فضای ابری کار می کند. این آن را به یکی از بهترین جایگزین های پاورپوینت رایگان در حال حاضر تبدیل می کند. این بدان معناست که شما به راحتی می توانید از اسلایدهای گوگل برای ارائه تقریباً هر چیزی استفاده کنید.

ایجاد اسلایدها آسان و موثر است و راه‌های زیادی برای تقویت اسلایدها با مضامین، قالب‌ها و موارد دیگر وجود دارد. با این حال، فراتر از آن، راه‌های زیادی وجود دارد که چگونه ارائه‌های خود را با اسلایدهای Google تعاملی‌تر کنید. تا حد زیادی، این به دیدگاه ارائه کننده آن می رسد.

این فرآیند می‌تواند کمی پیچیده باشد، اما به طور موثر، Google Slides با مجموعه ابزارهای مخاطبان خود ارائه می‌شود که می‌توانید از آنها برای پرسیدن مستقیم سؤالات از مخاطبان خود استفاده کنید. این یک راه عالی برای تعامل با افرادی است که در حال ارائه به آنها هستید، چه در یک جلسه، یک کلاس درس یا برای یک ارائه در مقیاس بزرگ.

4.ابزار ارائه تعاملی رایگان Visme

وقتی صحبت از ابزارهای ارائه صرفه جویی در زمان می شود و باید در مورد آنها بدانید، Visme یکی از بهترین ها است.

Visme یک ابزار ارائه آنلاین است که هدف آن ایجاد و به اشتراک گذاری ایده ها آسان تر از همیشه است. برای شروع، تنها کاری که باید انجام دهید این است که ثبت نام کنید و یک الگو از گزینه های متعدد Visme انتخاب کنید.

در اینجا می‌توان به تعداد زیادی نگاه کرد، با طیف گسترده‌ای از سبک‌ها و زیبایی‌شناسی مختلف برای مطابقت با محیطی که در آن هستید انتخاب کنید. هنگامی که یک الگو را انتخاب کردید، ویرایشگر ارائه واقعی نیز عالی است.

در اینجا گزینه هایی برای مدیریت آسان گرافیک ها، نمادها، عکس ها، نمودارها و موارد دیگر وجود دارد. با این حال، چیزی که واقعاً عالی است این است که آموزش‌های ویدیویی زیادی در این راه وجود دارد که به شما کمک می‌کند تقریباً هر بخشی از مجموعه ابزار Visme را انتخاب کنید و به راحتی از آن استفاده کنید.

هنگامی که صحبت از تعامل با مخاطبان می شود، Visme نیز در آنجا چیزهای زیادی برای استفاده دارد. گزینه‌هایی برای ادغام فرم و نظرسنجی مستقیماً در اسلایدهای شما وجود دارد، و حتی می‌توانید از ادغام‌های JotForm و Mailchimp برای پیشبرد بیشتر این موضوع استفاده کنید.

5. Genially

در نهایت، Genially را داریم. Genially یکی از جامع ترین خدمات ایجاد ارائه تعاملی است که در حال حاضر موجود است، با مجموعه عظیمی از ویژگی های مختلف برای انتخاب.

هنگامی که برای اولین بار با Genially شروع به کار کردید، می خواهید یکی از الگوهای آن را برای شروع انتخاب کنید. در اینجا بیش از 10000 گزینه برای انتخاب وجود دارد، بنابراین شما باید چیزی را بیابید که با سبک و قالب مورد نظر شما مطابقت داشته باشد.

وقتی صحبت از عناصر تعاملی به میان می‌آید، می‌توانید از میان دکمه‌ها، دکمه‌های متنی، سؤالات تعاملی، نشانگرها و موارد دیگر انتخاب کنید. این عناصر به شما این امکان را می دهند که یک عنصر تعاملی را به ارائه های خود تزریق کنید که به شما کمک می کند تا مخاطبان خود را بدون توجه به محتوای شما درگیر نگه دارید.

از ارائه های خود بیشتر بهره ببرید

همانطور که می بینید، ابزارهای زیادی وجود دارد که ایجاد و اشتراک گذاری ارائه های تعاملی را بدون توجه به مخاطبان شما آسان می کند. چه به دنبال اشتراک‌گذاری یک نمایش اسلاید با دانش‌آموزان خود باشید، چه بخواهید همکاران خود را در جلسه بعدی خود شگفت زده کنید، ابزار آنلاینی وجود دارد که برای شما عالی است.

امتیاز 1/5 - از 4 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت