بهترین جایگزین Hetzner

5 بهترین جایگزین Hetzner (که قابل اعتماد هستند): به روز رسانی 2023

زمان مطالعه 10 دقیقه

عملکرد Hetzner کاملاً مطابق با سایر گزینه های موجود در بازار نیست و کنترل پنل قدیمی آن می تواند کار با آن را خسته کننده کند. اشتباه نکنید – قطعاً این سرویس میزبانی بدی نیست، اما می توانید در جای دیگر ارزش بیشتری نسبت به پول خود داشته باشید. بهترین جایگزین Hetzner را بشناسید.

با این حال، تعویض ارائه دهندگان میزبانی وب یک معامله بزرگ است. شما نمی خواهید وب سایت(های) خود را به یک میزبان جدید منتقل کنید تا فقط مشکلات مشابهی را که با Hetzner داشتید تجربه کنید. اما در دریایی از میزبان‌های وب که همه عملکردها و ویژگی‌های فوق‌العاده امیدوارکننده‌ای با قیمت‌های پایین دارند، چگونه باید خوب را از بد متمایز کنید؟

خرید هاست خارجی

بنابراین، ما همه میزبان های وب برتر را آزمایش کردیم تا ببینیم آیا آنها واقعاً مطابق با بازاریابی خود هستند یا خیر. هشدار اسپویلر: اکثر آنها این کار را نکردند! اما من پنج میزبان پیدا کردم که توانستند از پیشنهاد Hetzner فراتر بروند – معمولاً با قیمت های مشابه.

کوتاه در زمان؟ اینها بهترین جایگزین های هتزنر در سال 2023 هستند

• Kamatera – VPS ابری بسیار قابل تنظیم با عملکرد چشمگیر در سراسر جهان

• وب مایع – VPS مدیریت شده با خدمات پشتیبانی فراتر و فراتر

• Hostinger – قیمت رقابتی، با عملکرد میزبانی مشترک بهتر

آنچه ما در بهترین جایگزین های Hetzner به دنبال آن هستیم

عملکرد سریع و قابل اعتماد. ما سرعت بارگذاری صفحه Hetzner را متوسط ​​یافتیم. من فقط میزبان های وب را انتخاب کردم که در تست های ما بهتر از Hetzner بودند.

مراکز داده اروپایی. اگر از خدمات Hetzner استفاده می‌کنید زیرا شما یا مخاطبانتان در منطقه اتحادیه اروپا مستقر هستند، می‌توانید با هر یک از میزبان‌های زیر به بازدیدکنندگان اروپایی خود (و همچنین بسیاری دیگر) خدمت کنید.

راحتی در استفاده. کنترل پنل konsoleH قدیمی است و به سختی قابل پیمایش است، به خصوص در مقایسه با سی پنل معمولی موجود. و فرآیند نصب هتزنر بسیار کند و زمان بر است. من میزبان هایی را فهرست کرده ام که راه اندازی آسان و داشبورد حساب بصری را ارائه می دهند.

ارزش عالی. قیمت Hetzner در واقع بسیار خوب است – به هر حال در سطح. در حالی که قیمت های پایین تری نسبت به بیشتر دارد، اما فاقد ارزش کلی است. به همین دلیل من میزبان هایی را انتخاب کردم که ویژگی های بیشتر و عملکرد بهتری را در اختیار شما قرار می دهند و در عین حال مقرون به صرفه هستند.

تضمین بازگشت پول. با کمال تعجب، Hetzner ضمانت بازگشت پول ندارد. تنها چیزی که می تواند ارائه دهد بازپرداخت نسبتاً وجهی است که در 14 روز اول لغو کنید. این بدان معناست که هنوز باید برای سرویسی که تا آن زمان استفاده کرده‌اید، هزینه بپردازید. اکثر میزبان‌های موجود در لیست من، در صورت لغو ظرف 30 روز، بازپرداخت کامل را تضمین می‌کنند.

گارانتی آپتایم. Hetzner همچنین ضمانت رسمی آپتایم ارائه نمی دهد، بنابراین اگر سایت شما خراب شد، انتظار نداشته باشید که خسارت دریافت کنید. میزبان‌هایی که در زیر انتخاب کرده‌ام حداقل 99.9 درصد آپ‌تایم را تضمین می‌کنند و در صورت عدم رعایت این آستانه، به شما جبران خسارت می‌کنند.

Kamatera – Cloud VPS مقرون به صرفه با عملکرد و انعطاف پذیری چشمگیر

اگر متوجه شدید که از ارائه‌های ابری و VPS Hetzner غافل هستید، Kamatera را توصیه می‌کنم. Kamatera نه تنها بهترین میزبان در این لیست است، بلکه قابل تنظیم ترین است – می توانید منابع دقیق مورد نیاز خود را تنظیم کنید. مجموع فضای ذخیره سازی vCPU، RAM و SSD شما می تواند در هر زمان به طور مستقل مقیاس شود.

با Hetzner، باید از فهرستی از نمونه های از پیش ساخته شده VPS با مجموعه ای ثابت از منابع انتخاب کنید. این رویکرد معمولاً منجر به این می شود که شما برای منابعی که به آن نیاز ندارید، هزینه بپردازید. به عنوان مثال، ارزان ترین VPS مدیریت شده Hetzner دارای 8 گیگابایت رم است. یک پروژه کوچک یا متوسط ​​ممکن است حتی به نیمی از این نیاز نداشته باشد، با این حال هنوز باید هزینه آن را بپردازید.

در حالی که Hetzner به طور کلی محدودیت‌های منابع کمی بالاتری را ارائه می‌کند، Kamatera به شما امکان می‌دهد فقط برای چیزی که استفاده می‌کنید تا لحظه دوم پرداخت کنید، بنابراین می‌توانید مطمئن شوید که از هر سنت ارزش کامل دریافت خواهید کرد.

امکانات

• 15 مرکز داده در سراسر جهان. Kamatera هر قاره بزرگ را با تعداد قابل توجهی از مراکز داده پوشش می دهد. در حالی که Hetzner فقط می تواند ایالات متحده و اروپا را پوشش دهد، Kamatera می تواند به آسیا و خاورمیانه نیز برسد.

راه اندازی سریع سرور. برخلاف Hetzner، شما می توانید تنها در چند دقیقه با Kamatera آماده باشید. ثبت نام سریع و مستقیم است، و نمونه های سرور جدید را می توان در عرض چند ثانیه باز کرد.

سرورهای Intel Xeon Platinum. در حالی که Hetzner از پردازنده‌های Intel Xeon Gold استفاده می‌کند، Kamatera یک گام فراتر رفته و Intel Xeon Platinum، سری سریع‌تر (و گران‌تر) را ارائه می‌کند.

30 روز آزمایشی رایگان. Kamatera به شما امکان می دهد یک VPS ابری را با اعتبار حداکثر 100 دلار امتحان کنید. شما می توانید به طور کامل سرور را به دلخواه شخصی سازی و پیکربندی کنید. اگر طرفدار نیستید، می‌توانید در هر زمان آزمایشی را بدون پرداخت هزینه لغو کنید.

وب مایع – سرویس های VPS مدیریت شده که پیشرفت بیشتری می کنند

سرویس VPS مدیریت شده Liquid Web یکی از بهترین هاست و جای تعجب نیست که چرا. برخلاف Hetzner، تیم پشتیبانی Liquid Web تیمی است که در صورت بروز مشکلات می‌توانید روی آن حساب کنید.

به عنوان مثال، اگر سرور Hetzner شما با یک خطای بحرانی مواجه شود، اگر مشکل خارج از ساعات کاری رخ داده باشد، مهندسان پشتیبانی آن آن را برطرف نخواهند کرد – مگر اینکه هزینه‌های هنگفتی را علاوه بر پولی که قبلاً برای خدمات مدیریت شده پرداخت کرده‌اید، پرداخت کنید. از سوی دیگر، Liquid Web مشکلات را بدون هزینه اضافی، صرف نظر از زمان یا تاریخ، برطرف می‌کند.

علاوه بر این، Liquid Web پاسخ را در عرض 59 ثانیه در یک استعلام چت زنده یا تماس تلفنی یا در عرض 59 دقیقه در یک بلیط پشتیبانی تضمین می کند. اگر این مورد برآورده نشد، غرامت به شما تعلق خواهد گرفت. این نوع تعهد به نیازهای شما در هتزنر به شدت گم شده است، اما همانطور که گفته شد، Liquid Web قیمت بالاتری دارد.

امکانات

گارانتی 100% آپتایم. Liquid Web سخاوتمندانه شما را بابت هر گونه خرابی، صرف نظر از اندک، جبران می کند. این غرامت شامل اعتبار خدماتی معادل 10 برابر میزان خرابی تجربه شده است. این لیگ بهتر از Hetzner است که به هیچ وجه خرابی شما را جبران نمی کند.

مدیریت پنل کنترل. اگر ماهانه هزینه اضافی کمی پرداخت می کنید، می توانید سرویس مدیریت شده Liquid Web را به پشتیبانی کامل از کنترل پنل گسترش دهید. این حتی یک گزینه با Hetzner نیست. کنترل پنل های پشتیبانی شده عبارتند از cPanel، Plesk و Interworx.

دسترسی روت کامل. علیرغم اینکه یک راه حل مدیریت شده است، شما همچنان دسترسی ریشه کامل به سرور خود خواهید داشت. این به شما اجازه می دهد تا سرور خود را به دلخواه شخصی سازی کنید. برعکس، Hetzner دسترسی کامل به ریشه را در سرورهای مدیریت شده خود ممنوع می کند.

وردپرس مدیریت شده برای مبتدیان. اگر به دنبال راه حل ساده تری هستید، Liquid Web برنامه های مدیریت شده وردپرس پر از ویژگی را نیز ارائه می دهد. این موارد شامل به‌روزرسانی خودکار افزونه‌ها با نظارت هوش مصنوعی، پشتیبان‌گیری روزانه، نظارت بر عملکرد و سایر موارد اضافی خوب است.

Hostinger – عملکرد هاست اشتراکی چشمگیر با قیمت های پایین

بهترین جایگزین Hetzner

بهترین جایگزین Hetzner

در حالی که اگر به دنبال صرفه جویی در هزینه هستید، قیمت های پایین Hetzner برای میزبانی اشتراکی یک جذابیت قدرتمند است، ما متوجه شدیم که عملکرد در برخی مواقع به طرز ناامیدکننده ای کند است. هاستینگر بهترین ارائه دهنده هاست اشتراکی است که ما آزمایش کرده ایم و توانسته با هاست های بسیار گران تر رقابت کند.

با وجود این، یکی از کم هزینه ترین گزینه های شما نیز هست. Hetzner هنوز هم کمی ارزانتر است، اما آیا صرفه جویی در چند سنت واقعا ارزش تحمل عملکرد ضعیف تر را دارد؟

هاستینگر همچنین دارای یک کنترل پنل مدرن و مبتدی است. مانند Hetzner، از یک کنترل پنل اختصاصی استفاده می کند – اما بر خلاف konsoleH Hetzner، رابط تمیز و بصری hPanel Hostinger برای پیمایش آسان است.

امکانات

بدون هزینه راه اندازی. اگر بخواهید به یک برنامه پرداخت سالانه یا بیشتر متعهد شوید، هاستینگر از هزینه راه اندازی خود چشم پوشی می کند. همانطور که می‌دانید اگر قبلا ثبت‌نام کرده‌اید، برنامه‌های میزبانی مشترک Hetzner با هزینه راه‌اندازی قابل‌توجهی همراه است، و اگر برنامه خود را لغو کنید، آن را پس نخواهید گرفت.

فضای ذخیره سازی SSD بیشتر. هاستینگر با طرح اولیه خود در مقایسه با Hetzner، پنج برابر فضای ذخیره سازی SSD بیشتری ارائه می دهد. این به شما فضای بیشتری برای رشد و توسعه سایت خود می دهد.

پشتیبانی از صدها سایت. با Hetzner، با هر طرح میزبانی مشترک به یک دامنه محدود می شوید. از طرف دیگر، هاستینگر به شما امکان می دهد صدها وب سایت جداگانه را در طرح میزبانی اشتراکی پرمیوم خود میزبانی کنید.

سایت های وردپرس آسان. هر طرح میزبانی مشترک هاستینگر شامل دسترسی به یک جادوگر راه اندازی وردپرس است. چند سوال در مورد آنچه می خواهید با سایت وردپرس خود به دست آورید از شما می پرسد، سپس افزونه ها را نصب می کند و بر اساس پاسخ های شما تم های موجود را پیشنهاد می کند.

IONOS 1&1 – VPS مدیریت نشده ارزان با ترافیک نامحدود

بهترین جایگزین Hetzner

بهترین جایگزین Hetzner

1&1 IONOS یکی از معدود میزبان‌هایی است که می‌تواند قیمت‌های Hetzner را با تخفیف‌های بسیار زیاد برای مشتریان جدید شکست دهد. به عنوان مثال، طرح VPS XL 1&1 IONOS 4 vCPU، 8 گیگابایت رم و 160 گیگابایت SSD را تنها با چند دلار در ماه ارائه می دهد.

گرفتن؟ این تخفیف تنها شش ماه طول می‌کشد و سپس با قیمت بسیار بالاتری تمدید می‌شود که بسیار بیشتر از خدماتی است که از این بسته میزبانی دریافت می‌کنید. با این حال، پولی که در ابتدا پس انداز می کنید، امتیاز خوبی است اگر این سطح برنامه ای باشد که دنبال می کنید.

VPS های 1&1 IONOS دارای ترافیک نامحدود هستند. اگر چندین سایت پربازدید دارید، این به شما کمک می کند پول بیشتری نسبت به Hetzner پس انداز کنید، که در صورت تجاوز از محدودیت های ترافیکی هر طرح معین، هزینه های اضافی را دریافت می کند.

امکانات

فایروال قابل تنظیم. هر 1&1 IONOS VPS دارای یک فایروال قابل تنظیم است. در حالی که در حالت کار و ایمن از قبل پیکربندی شده است، می توانید قوانین سفارشی خود را به راحتی در ناحیه مدیریت 1&1 IONOS تنظیم کنید.

مشاور پشتیبانی اختصاصی. 1&1 IONOS یک مشاور پشتیبانی شخصی به هر مشتری اختصاص می دهد – حتی آنهایی که VPS مدیریت نشده دارند. این نماینده پشتیبانی به عنوان نقطه تماس اصلی شما برای هرگونه سؤال عمل می کند و حتی می تواند در مدیریت اولیه سرور کمک کند. این شامل نظارت بر سرور، قوانین فایروال خارجی و موارد دیگر است.

خدمات ایمیل گنجانده شده است. بر خلاف اکثر راه حل های VPS مدیریت نشده، 1&1 IONOS شامل یک سرویس ایمیل بدون هزینه اضافی است. این دارای تعداد نامحدودی صندوق پستی است که هر کدام 2 گیگابایت فضای ذخیره سازی دارند.

عکس های فوری رایگان. 1&1 IONOS شما را قادر می‌سازد تا در هر زمان از سرور خود عکس بگیرید بدون اینکه هزینه اضافی متحمل شوید. با این حال، لطفاً توجه داشته باشید که شما فقط به یک عکس فوری در هر سرور محدود شده‌اید و سیستم پس از سه روز آن را به طور خودکار حذف می‌کند. با این حال، این ویژگی به عنوان یک راه حل پشتیبان عالی یا راهی مناسب برای شبیه سازی سرور شما عمل می کند.

Hostwinds – VPS کم هزینه با مدیریت گسترده سرور

بهترین جایگزین Hetzner

بهترین جایگزین Hetzner

اگر راحتی یک VPS مدیریت شده را می خواهید، اما بودجه کمی دارید، Hostwinds یک گزینه با ارزش است. Hostwinds ارزان ترین گزینه شما برای VPS مدیریت شده است – قیمت ها از کمتر از نصف قیمت Hetzner شروع می شود.

مطمئناً VPSهای مدیریت شده Hostwinds همان سطح منابع را به عنوان پیشنهادات Hetzner ارائه نمی دهند. با این حال، اگر یک وب سایت کوچک یا یک پروژه سبک وزن را اجرا می کنید، احتمالاً یکی از بسته های VPS سطح پایین Hostwinds را بسیار مناسب خواهید یافت.

دامنه خدمات مدیریت شده Hostwinds از سرویس Hetzner بیشتر است. می‌توانید نصب بسته را درخواست کنید و در مورد بهینه‌سازی سرور کمک بگیرید، علاوه بر نظارت 24/7 با پاسخ‌های فعال به هر مشکلی.

امکانات

طرح های میزبانی مشترک با ارزش عالی. اگرچه به اندازه Hetzner ارزان نیست، برنامه های میزبانی مشترک Hostwinds فضای ذخیره سازی نامحدود، پهنای باند و پایگاه داده را با قیمت بسیار مقرون به صرفه ارائه می دهد.

پورتال کنترل ابری کاربر پسند. Hostwinds به شما این امکان را می دهد که VPS مدیریت شده خود را از یک رابط منفرد و به خوبی طراحی شده کنترل کنید. می توانید از آن برای مدیریت DNS، آدرس های IP، قوانین فایروال و موارد دیگر استفاده کنید.

متعادل کننده های حجم و بار. در هر زمان، شما این امکان را دارید که حجم‌های ذخیره‌سازی اضافی خریداری کنید یا بدون زحمت، متعادل کننده‌های بار را بین چندین VPS ترکیب کنید. این خدمات ممتاز شما را قادر می سازد تا داده های لازم را ذخیره کرده و عملکرد سرور را برای بهترین نتایج بهینه کنید.

ضمانت 99.9999% uptime. Hostwinds متعهد به ارائه 99.9999٪ آپتایم است. اگر این وعده برآورده نشد، از طریق اعتبار خدمات به شما غرامت پرداخت خواهد شد.

چگونه بهترین جایگزین Hetzner را برای خود انتخاب کنید

همانطور که می بینید، گزینه های استثنایی زیادی برای Hetzner وجود دارد. اگر متوجه شدید که برای انتخاب بین آنها مشکل دارید، در اینجا توصیه های من وجود دارد.

برای بهترین عملکرد و انعطاف پذیری، من با Kamatera همراه هستم. بر خلاف Hetzner، شما می توانید سرور کامل را از ابتدا سفارشی بسازید. علاوه بر این، به لطف شبکه گسترده مراکز داده، می توانید بازدیدکنندگان خود را بدون توجه به مکانی که در آن قرار دارند، با زمان بارگذاری بسیار سریع تحویل دهید.

اگر یک راه حل مدیریت شده را ترجیح می دهید، Liquid Web بهترین گزینه شما است. Liquid Web با ضمانت 100% آپتایم و ضمانت زمان پاسخگویی پشتیبانی، استانداردهای بالایی را حفظ می کند و به همین دلیل خدمات بهتری را ارائه می دهد.

برای بهترین خدمات میزبانی مشترک، Hostinger را امتحان کنید. به طور مشابه مقرون به صرفه است، اما عملکرد بسیار سریعتر و منابع بیشتری را برای پول شما ارائه می دهد.

هنوز مطمئن نیستید؟ از جدول مقایسه زیر نمای کلی همه ارائه دهندگان این لیست را دریافت کنید

(عکس)

سوالات متداول

آیا سرورهای Hetzner سریع و قابل اعتماد هستند؟

تست‌های عملکرد ما نشان داد که در حالی که آپ‌تایم رضایت‌بخش بود، متوسط ​​سرعت بارگذاری صفحه آن به خوبی کمتر از انتظارات بود. Kamatera سرعت بارگذاری صفحه سریعتر و ثابت تری را ارائه می دهد، و بسیاری از میزبان های دیگر در لیست ما از بهترین خدمات میزبانی وب برای سال 2023 نیز چنین هستند.

آیا هتزنر امن است؟

سرویس میزبانی Hetzner دارای ویژگی های امنیتی خوبی است. با این حال، اگر تصمیم به استفاده از VPS ابری مدیریت نشده دارید، باید مسئولیت کامل امنیت نمونه سرور خود را بپذیرید. اگر مطمئن نیستید که چگونه این کار را انجام دهید، یک VPS مدیریت شده را انتخاب کنید یا به جای آن از هاست اشتراکی استفاده کنید.

اگر در زمینه میزبانی وب کاملاً تازه کار هستید، توصیه می کنم راهنمای کامل ما برای میزبانی وب سایت در سال 2023 را بخوانید.

آیا هتزنر سی پنل دارد؟

cPanel فقط به عنوان یک افزونه اختیاری برای سرورهای VPS و اختصاصی آن در دسترس است. Hetzner به طور پیش فرض از یک کنترل پنل اختصاصی به نام konsoleH استفاده می کند. می تواند کار را انجام دهد، اما طراحی رابط کاربری آن کمی قدیمی است. Hostinger و Hostwinds هر دو کنترل پنل های اختصاصی مدرن و کاربرپسندتری را ارائه می دهند، در حالی که بسیاری از ارائه دهندگان دیگر cPanel را ارائه می دهند.

هاستینگر و هتزنر از نظر عملکرد چگونه با هم مقایسه می شوند؟

ما دریافتیم که Hostinger عملکرد بهتری را در آزمایش‌های میزبانی مشترک ما ارائه می‌کند (از جمله سرعت بارگذاری بسیار سریع)، در حالی که عملکرد Hetzner را کمتر چشمگیر و زمان آپدیت آن کمتر ثابت است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
خرید آنی ووچر پرفکت مانی
اپلیکیشن اول پرداخت