وبلاگ آموزشی

5 وبلاگ آموزشی که هر نویسنده مستقلی باید بخواند

زمان مطالعه 5 دقیقه

اگر نویسنده ی فریلنسر هستید، یا واقعاً عاشق نوشتن هستید، در اینجا پنج تا از بهترین وبلاگ هایی که باید حتما بخوانید آورده شده است. وبلاگ آموزشی در ادامه بررسی شده است.

چه یک فریلنسر تازه کار، یک نویسنده حرفه ای با چند سال تجربه، یا یک علاقه مند به نوشتن باشید حفظ مهارت های خود ضروری است. و چه راهی بهتر از خواندن!

در اینجا، پنج وبلاگ برتر را مورد بحث قرار می‌دهیم که بهترین توصیه‌های کلاسی را برای بهبود هنر نویسندگی، کسب درآمد با آن، و ارتقاء سطح کسب‌وکار خود تا رسیدن به شش رقم ارائه می‌دهند.

1. وبلاگ آموزشی: Smart Blogger

وبلاگ آموزشی

وبلاگ آموزشی

Smart Blogger با بیش از 300000 مشترک (subscribers) و چهار میلیون خواننده یکی از بهترین وبلاگ ها است. مجموعه ای جامع از مقالات را ارائه می دهد که می توانید یکی پس از دیگری بخوانید. از اصول فریلنسینگ و نوشتن تا آموزش نحوه دریافت حقوق از خدمات خود، این سایت همه چیز را دارد.

علاوه بر فریلنسری، در مورد وبلاگ نویسی نیز آموزش می دهد. اکثر مقالات در این بخش نکات مهم مشکلات بلاگرها را بیان می کنند و در مورد چگونگی رفع آنها بحث می کنند.

این می تواند هر چیزی باشد – به عنوان مثال، پیشنهاد می کند که وبلاگ نویسان باید محتوای قدیمی خود را برای اهداف سئو به روز کنند. همچنین شامل نکات مفیدی است که دانستن آنها مفید است.

علاوه بر این، Smart Blogger همچنین یک دوره گواهینامه بازاریابی محتوا را برای فریلنسرهای تازه کار ارائه می دهد و بیش از 35000 دانشجو دارد. بنابراین، اگر این چیزی است که به آن علاقه دارید، می توانید برای جزئیات بیشتر با سایت تماس بگیرید.

2.وبلاگ آموزشی: The Write Life

وبلاگ آموزشی: The Write Life

وبلاگ آموزشی: The Write Life

این وبلاگ در مورد موضوعات متعددی به شما مشاوره می دهد: نویسندگی، کار آزاد (freelancieng)، انتشار کتاب های خود، بازاریابی و وبلاگ نویسی. همه این موضوعات می تواند برای شما به عنوان یک نویسنده مفید باشد، اما می توانید روی موضوعاتی که در حال حاضر برای شما مهم هستند، مانند فریلنسینگ تمرکز کنید.

این یکی از وبلاگ‌های معتبر است و اکثر مقالات اینجا توسط نویسندگان متخصص، ویراستاران، وبلاگ نویسان، فریلنسرهای شش رقمی، نویسندگان کارکنان شرکت‌های معتبر و نویسندگان کتاب نوشته شده‌اند. اینها افرادی هستند که قبلاً به آنچه در مورد آن صحبت می کنند دست یافته اند.

بنابراین، توصیه های عملی را مستقیماً از متخصصان دریافت می کنید. از این رو، اگر بر اساس آن اقدام کنید، شانس بیشتری برای به ارمغان آوردن نتایج خوب برای شما دارد.

علاوه بر این، این وبلاگ همچنین دارای یک صفحه فیس بوک است که می توانید برای دسترسی به جامعه بزرگی از نویسندگان و ویراستاران آن را دنبال کنید. اگر سوالی در ذهن دارید، یا با مشکلی روبرو هستید که فکر می‌کنید نویسندگان دیگر ممکن است توصیه‌های خوبی برای آن داشته باشند، فقط آن را در گروه ارسال کنید. ممکن است پاسخ های عالی دریافت کنید.

وبلاگ آموزشی: Dream of Travel Writing

وبلاگ آموزشی: Dream of Travel Writing

حتماً ابتدا دستورالعمل‌های گروه را بخوانید و با تبلیغ خدمات یا ارسال لینک ها، گروه را اسپم نکنید (spam) ممکن است مسدود شوید.

3. وبلاگ آموزشی: Dream of Travel Writing

وبلاگ آموزشی: Copyblogger

وبلاگ آموزشی: Copyblogger

اگر به دنبال ورود به سفرنامه نویسی هستید یا می خواهید در این زمینه پیشرفت کنید، Dream of Travel Writing وبلاگی است که باید بخوانید. برخلاف بسیاری از سوله ها (niches)، سفرنامه نویسی کمی چالش برانگیزتر است.

در واقع، این دلیل اصلی است که بنیانگذار این وبلاگ، گابی لوگان، آن را در وهله اول راه اندازی کرد. زمانی که او وارد سفرنامه نویسی شد، مردم به او توصیه کردند که جایگاه خود را تغییر دهد زیرا این کار بسیار دشوار است.

بنابراین، در این وبلاگ، می توانید همه چیز را از تحقیق و ساختار مقالات سفر خود گرفته تا دریافت پول برای آنها یاد بگیرید.

علاوه بر آن، مؤسس وبلاگ کتابی به نام نقشه راه سفرنامه نویسی شش رقمی نیز نوشته است. اگر در خبرنامه او ثبت نام کنید، می توانید سه فصل اول را به صورت رایگان دریافت کنید.

علاوه بر این، این وب سایت تعدادی وبینار را نیز ارائه می دهد تا به شما مهارت هایی را آموزش دهد تا به یک سفرنامه نویس با درآمد بالا تبدیل شوید. اما، این وبینارها به صورت رایگان در دسترس نیستند.

آنها دوره های کوچکی هستند که می توانید با پرداخت هزینه دریافت کنید. اگر چیزی به نظر می رسد که می خواهید نگاهی به آن بیندازید، می توانید این دوره ها را در کتابخانه وبینار بیابید.

4.وبلاگ آموزشی: Copyblogger

وبلاگ آموزشی: Elna Cain 

وبلاگ آموزشی: Elna Cain

وبلاگ بعدی در لیست Copyblogger است. این شرکت وبلاگ خود را صرفاً با بازاریابی محتوا، بدون تبلیغات پولی یا تیم فروش خارجی، فقط بازاریابی محتوا، به یک تجارت هشت رقمی تبدیل کرد. و این چیزی است که همراه با نویسندگی آزاد (freelance writing) و هنر نویسندگی آموزش می دهد.

با این حال، اگر سؤالات فریلنسری مبتدی دارید، این وبلاگی نیست که برای پاسخ به آن بروید. موضوعات را برای نویسندگان آزاد با تجربه قبلی در صنعت پوشش می دهد که اکنون به دنبال ارتقاء سطح کسب و کار خود هستند.

گفته می‌شود، اگر حتی یک سال است که به نویسندگی آزاد مشغول بوده‌اید و اکنون می‌خواهید مجموعه مهارت‌های خود را گسترش دهید، می‌توانید موضوعات دیگری مانند SEO بازاریابی محتوا، کپی‌نویسی و موارد دیگر را از این وبلاگ بیاموزید.

علاوه بر این، یک دوره بازاریابی محتوا برای نویسندگان آزاد ارائه می دهد. اگر می خواهید وارد شوید، باید برای خبرنامه وبلاگ ثبت نام کنید. در نهایت، زمانی که شرکت درخواست‌ها را می‌پذیرد، به شما اطلاع داده می‌شود.

اگر برای ورود به این برنامه انتخاب شدید و معیارهای دریافت گواهینامه را برآورده کنید، این شرکت به شما اجازه می دهد تا نمونه کارهای خود را در دایرکتوری نویسنده Copyblogger به نمایش بگذارید.

5. وبلاگ آموزشی: Elna Cain 

النا کین یک نویسنده و مربی مستقل برتر است که به سایر نویسندگان آزاد آموزش می دهد که چگونه با نوشتن امرار معاش کنند.

وبلاگ او صدها مقاله دارد، بنابراین هر سؤالی که در مورد فریلنسینگ در ذهن دارید، احتمالاً از اینجا پاسخی دریافت خواهید کرد.

او همچنین دوره های متعدد فریلنسری را ارائه می دهد و هر دانش فنی در مورد کسب و کار فریلنسری جدید شما را به شما آموزش می دهد. یکی از دوره ها، WriteTo1K، با دسترسی به انجمن گروه فیس بوک او همراه است.

در اینجا می توانید پاسخ مستقیم به سوالات خود از النا یا اعضای گروه دریافت کنید. علاوه بر این، او به پست هایی درباره فرصت های شغلی جدید در گروه برای کمک به دانش آموزانش ادامه می دهد.

برای کسب تجربه بیشتر وبلاگ ها را بخوانید

اینترنت مملو از مشاوره به صورت رایگان است، شکی در آن نیست. بخش سخت این است که بهترین مکان ها را برای دریافت نوع مشاوره ای که می خواهید پیدا کنید.

بنابراین، هر یک از پنج وبلاگ را برای نویسندگان آزاد که در اینجا ارائه شده است انتخاب کنید که بیشترین طنین را با اهداف شغلی فعلی شما دارد. مقاله آنها را مرور کنید، در صورت نیاز یادداشت برداری کنید، موارد ضروری را اعمال کنید و تجارت آزاد خود را به سطح بعدی ببرید.

امتیاز 4.3/5 - از 6 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT