پرداخت در سایت glassnode

پرداخت در سایت glassnode | خرید از glassnode (گلس‌ نود)

زمان مطالعه 3 دقیقه

بسیاری از تحلیل‌های موجود در بستری مجازی و حتی سایت‌های تخصصی ارزهای دیجیتال، بیش از آن ‌که مبتنی بر راهی علمی و مجرب باشند، بر طبق سلیقۀ تحلیلگرند. نوپا بودن ارزهای دیجیتال و ماهیت مختلفی که با دیگر سرمایه های مالی کلاسیک دارند هم بر بی‌اعتباری بسیاری از این تحلیل‌ها دامن زده است. اما در این بین سایت گلس‌ نود (Glassnode) با بهره‌گیری از تحلیل آن چین در عرصۀ تحلیل ارزهای دیجیتال حرفی مهم برای گفتن دارد. در این مقاله به بررسی پرداخت در سایت glassnode می پردازیم.

پرداخت در سایت glassnode

پرداخت در سایت glassnode

گلس‌ نود (Glassnode) پایگاهی است از اطلاعات بلاکچین که پارامترهای درون ‌زنجیره‌ای (آن چین) را به کاربران عرضه می‌دهد تا بتوانند از منظر مختلفی به ارزهای دیجیتال نگاه کنند. این سایت اطلاعاتی به دست کاربران می‌دهد که اصولا نمی‌توان نظیر آن‌ها را از نمودارهای معمولی سایت کوین مارکت کپ (coinmarketcap) و تردینگ‌ ویو (trading view) به دست آورد.

پرداخت در سایت glassnode

پرداخت در سایت glassnode

تحلیل آنچین (on-Chain Analysis) چیست؟

تحلیل آنچین به بررسی جریان دارایی جاری در بلاک چین می‌پردازد و پارامترهای شبکه‌ بلاکچین را می‌سنجد. اصولا در بازارهای مالی سنتی فقط قیمت و حجم معاملات قابل مشاهده است، اما در شبکه بلاکچین همه‌ چیز قابل‌ ردگیری است و از این رو پارامترهای آن چین می‌توانند به ما نشان دهند که وجوه چند بار جابه‌جا شده‌اند و چه مقدار از رمزارزی به یک آدرس ویژه تعلق دارد.

شیوه ثبت نام در سایت Glassnode

اول وارد سایت Glassnode شوید و روی گزینه «Sign Up» واقع در بالا سمت راست صفحه کلیک کنید.

پرداخت در سایت glassnode

پرداخت در سایت glassnode

در صفحه‌ای که می‌آید اول در کادر اول و دوم، نام و نام‌خانوادگی و در کادر سوم آدرس ایمیل خود را بنویسید و بعد از انتخاب پسوردی 8 حرفی، مربع کوچک توافق ‌نامه را تیک بزنید و در نهایت روی گزینۀ «Sign Up» کلیک کنید. ایمیلی به صندوق پستی‌ شما ارسال می‌شود که با تأیید آن می‌توانید از راه گزینه «Log In» و با وارد کردن ایمیل و پسورد انتخابی خود به سایت Glassnode وارد شوید.

بخش‌های مختلف سایت Glassnode

گلس نود آکادمی (Glassnode Academy)

در سایت گلس نود قسمتی با عنوان Glassnode Academy وجود دارد که در آن شیوه ی استفاده از نمودارهای گوناگون موجود در این سایت آموزش داده شده است.

بخش Pricing سایت Glassnode

استفاده از همه ی نمودارها و جزئیات قیمتی موجود در قسمت Pricing سایت Glassnode رایگان نیست، اما آن گروه از نمودارهای رایگان موجود برای سرمایه‌ گذاران معمولی کفایت می‌کند. استفاده از نمودارهایی که با برچسب خاکستری T1 معلوم شده‌اند، رایگانند؛ نمودارهای با برچسب آبی T2 به‌ روزرسانی می‌شوند و تأخیر دارند؛ اما نمودارهای با برچسب قرمز T3 در دسترس کاربران رایگان قرار ندارند.

پرداخت در سایت glassnode

پرداخت در سایت glassnode

در قسمت Charts، گوشه سمت چپ بالای صفحه منویی کشویی قرار دارد که می‌توانید با کلیک روی آن رمزارز مورد نظر خود را انتخاب کنید و بعد از آن پارامترهایی نشان داده می‌شوند: آدرس‌ها ، اندیکاتورها ، صرافی‌ها ، تراکنش‌ها ، بازارها ، نهادها، عرضه ، خروجی خرج ‌نشده تراکنش ، کارمزدها ، استخراج ، بلاک‌ها و توزیع. هر گروه از این پارامترها دارای دسته‌های فرعی است و نمودارهایی دارد که می‌تواند اطلاعات مفیدی عرضه دهد.

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT