ابزار آنلاین رایگان برای ایجاد لوگو

5 ابزار آنلاین رایگان برای ایجاد لوگو های جدید یا طراحی مجدد نمادها

زمان مطالعه 6 دقیقه

اگر بودجه لازم برای استخدام یک طراح حرفه ای برای ایجاد یک لوگوی سفارشی برای پروژه یا سرمایه گذاری خود را ندارید، نگران نباشید. ابزار آنلاین رایگان برای ایجاد لوگو را در ادامه بشناسید.

این ابزارهای آنلاین رایگان ساخت لوگو، آنچه شما به دنبال آن هستید را تامین می‌کنند و طیف وسیعی از ایجاد لوگو را در اختیار شما قرار می‌دهند.

اگر از قبل یک لوگو دارید، برنامه های هوش مصنوعی وجود دارند که می‌توانند کیفیت آن را آزمایش کنند یا ظاهر جدیدی به آن ببخشند.

1. NameCheap Logo Maker (وب): لوگوساز ساده بدون محدودیت

ابزار آنلاین رایگان برای ایجاد لوگو

ثبت کننده دامنه NameCheap یک ابزار خارق العاده برای ساخت لوگو دارد که استفاده از آن کاملا رایگان است. هنگامی که می‌خواهید لوگویی را که برنامه ایجاد می کند بارگیری کنید، هیچ هزینه پنهان، محدودیت اندازه، یا واترمارک وجود ندارد. توصیه می‌کنیم قبل از شروع کار روی لوگوی خود برای یک حساب کاربری ثبت نام کنید زیرا این یک مرحله ضروری در پایان است و شما را از گزینه های صفحه لوگوی خود دور می‌کند.

NameCheap Logo Maker نام و شعار شرکت شما را می‌پرسد و سپس سعی می‌کند اولویت های طراحی شما را درک کند. انتخاب های مختلف فونت را در کنار یکدیگر نشان می‌دهد و از شما می‌خواهد آنچه را که دوست دارید انتخاب کنید. سپس پالت های رنگی مختلف را برای انتخاب نمایش می‌دهد و در نهایت از شما می‌خواهد که از مجموعه بزرگ آیکون های خود انتخاب کنید. شما باید حداقل سه نماد را انتخاب کنید، اما می‌توانید تعداد بیشتری را انتخاب کنید.

پس از اینکه تمام تصمیمات شما گرفته شد، NameCheap Logo Maker گزینه های مختلف لوگو را نشان می‌دهد که با انتخاب های شما ترکیب و مطابقت دارد. اگر هر یک از آنها را دوست دارید، آن را در حساب خود ذخیره کنید یا به صورت رایگان دانلود کنید. همچنین می‌توانید تنظیمات جزئی را در هر لوگو، تغییر رنگ، متن، شعار، نماد و چیدمان عناصر انجام دهید. فایل فشرده دانلود شده شامل استایل های مربع و افقی برای لوگو و وکتور می‌باشد.

2. Adobe Express Logo Maker (وب): طراحی های الهام بخش لوگو که به طور تصادفی ایجاد می‌شوند

بسیاری از مردم نمی‌دانند که در میان بسیاری از کارهای شگفت انگیزی که می‌توانید با Adobe Express انجام دهید، مجموعه آنلاین رایگان ابزارهای ویرایش تصویر از سازندگان فتوشاپ یک سازنده لوگو است. مانند NameCheap، کاملا رایگان و قابل تنظیم است، و شما می‌توانید ویرایش آنلاین بسیار بیشتری انجام دهید زیرا می‌توانید آن را با ابزارهای دیگر Adobe ویرایش کنید.

پس از ثبت یک حساب کاربری، برنامه سازنده لوگو نام شرکت شما (یا آنچه می‌خواهید لوگو بیان کند)، نوع تجارت و شعار شما را می‌پرسد. سپس، یک سبک طراحی را از چهار گزینه انتخاب کنید: جسورانه، ظریف، مدرن یا تزئینی. در نهایت یک نماد از کتابخانه اضافه کنید. سپس Adobe Express طیف وسیعی از گزینه های لوگو را برای شما طراحی خواهد کرد.

روی موردی که دوست دارید کلیک کنید و می‌توانید آن را بیشتر سفارشی کنید. شما می‌توانید بین پالت رنگ های مختلف و سبک های فونت با کلیک یک دکمه چرخه کنید. اگر خیلی سریع کلیک کردید، دکمه Undo را بزنید تا به طرح قبلی برگردید. شما آزاد هستید که این لوگوی نهایی را هر زمان که بخواهید دانلود کنید، یا می‌توانید آن را در ویرایشگر آنلاین Adobe Express که چندین ابزار ویرایش تصویر دیگر را در اختیار شما قرار می‌دهد، بیشتر سفارشی کنید.

3. My Free Logo Maker (وب): ایجاد لوگو، ایجاد ایده برای سفارشی کردن بیشتر

ابزار آنلاین رایگان برای ایجاد لوگو

ابزار آنلاین رایگان برای ایجاد لوگو

My Free Logo Maker (MFLM) یک تولید کننده لوگو آنلاین رایگان شبیه به NameCheap و Adobe است، بدون محدودیت و واترمارک در دانلود نهایی. مجدداً با سؤالاتی در مورد نام و شعار شرکت، نوع صنعت، رنگ ها و نوع نمادهایی که به دنبال آن هستید، شروع می‌کنید. این سایت همچنین از شما می‌خواهد مشخص کنید که لوگوی محبوب شما چگونه است و چه مدل هایی را مدنظر دارید.

هنگامی که MFLM انواع لوگوها را تولید کرد، می‌توانید آنها را قبل از سفارشی کردن آنها در حساب خود ذخیره کنید. همچنین می‌توانید تنوع تولید شده را با افزودن رنگ ها یا نمادهای بیشتر به انتخاب های اولیه خود به روز کنید. هنگامی که می‌خواهید لوگو را ویرایش یا دانلود کنید، روی سفارشی کردن کلیک کنید.

هنگامی که در حال ویرایش یک لوگو هستید، MFLM چندین ایده دیگر برای لوگوی انتخاب شده ارائه می‌دهد، مانند جفت فونت، جفت رنگ، یا جایگزینی یکی از حروف با یک نماد. همچنین می‌توانید طرح، پالت، پس زمینه، نام، شعار، نماد یا اشکال را تغییر دهید. MFLM تمام انتخاب های شما را ذخیره می‌کند و می‌توانید آنها را در تاریخچه ویرایش مجدداً مشاهده کنید. دانلود نهایی شامل فایل های SVG، PNG، EPS و PDF برای استفاده آنلاین یا چاپی است.

در یک حرکت جالب دیگر، MFLM همچنین قالب های امضای ایمیل را تولید می‌کند. شما به سادگی می‌توانید این موارد را کپی-پیست کنید تا به عنوان امضای خود استفاده کنید، همراه با لوگو و جزئیات حرفه ای خود. این واقعاً یکی از بهترین سازندگان لوگو آنلاین است.

4. Relogo AI (وب): برداشت های جدید برای لوگوی موجود شما

ابزار آنلاین رایگان برای ایجاد لوگو

اگر از قبل یک لوگوی موجود دارید اما به دنبال برداشتی تازه از آن هستید، هوش مصنوعی Relogo راهی برای رفتن است. از هوش مصنوعی برای برداشتن لوگوی موجود شما و ارائه آن به سبک طراحی جدید استفاده می‌کند، به طوری که شما خیلی از اصل خود دور نشوید، اما همچنان یک نوع جدید دریافت کنید.

لوگوی اصلی خود را آپلود کنید و سپس از بین 17 سبک طراحی مانند چراغ های شهری، سرزمین عجایب برفی، واحه شهری، میراث تاریخی، بهشت ​​جزیره و غیره انتخاب کنید. روی Render کلیک کنید و در عرض چند ثانیه، Relogo AI تصویر لوگوی جدید را در کنار اصلی شما نشان می‌دهد.

وقتی برای Relogo AI ثبت نام می.کنید، هر روز سه اعتبار رایگان دریافت می‌کنید. هر دانلود نیاز به اعتبار دارد. لوگوی دانلود شده دارای واترمارک است، اما می‌توانید با ابزارهای آنلاین برای حذف واترمارک از آن مراقبت کنید. حساب پریمیوم دارای اعتبار نامحدود، بدون واترمارک، گزینه‌های روشنایی بیشتر قبل از رندر و امکان افزودن پیام های چت است.

5.ابزار آنلاین رایگان برای ایجاد لوگو: BrandMark (وب): ابزارهای هوش مصنوعی رایگان برای بررسی و اصلاح لوگوی خود

ابزار آنلاین رایگان برای ایجاد لوگو

برنامه اصلی BrandMark مارک به شما امکان می‌دهد لوگوهای جدید را از ابتدا تولید کنید، اما برای دانلود آن نیاز به پرداخت هزینه دارد. بنابراین می‌گوییم از یکی از ابزارهای دیگر در این مقاله برای آن استفاده کنید، سپس از مجموعه ابزارهای آرم آنلاین رایگان مبتنی بر هوش مصنوعی برندمارک استفاده کنید تا ببینید لوگوی شما چقدر خوب است و آن را برای بهتر کردن آن تغییر دهید. اینها ویژگی هایی هستند شما دریافت خواهید کرد:

1. رتبه لوگو: رتبه لوگو بر اساس تعدادی از معیارهای عینی، مانند منحصر به فرد بودن، خوانایی و تضاد رنگ، به لوگوی شما امتیاز می‌دهد. شما یک رتبه بندی کلی نیز دریافت خواهید کرد، و می‌توانید رتبه بندی هر یک از جنبه ها را مشاهده کنید تا بفهمید که کجا باید پیشرفت کنید.

2. لوگو کرانچ: زمانی که لوگوها در صفحه نمایش گوشی یا فاویکون ها در برگه های مرورگر به اندازه کوچکتری کوچک می‌شوند، گاهی اوقات بد به نظر می‌رسند. Logo Crunch به شما کمک می‌کند با ساختن یک لوگوی چند رزولوشن از آن جلوگیری کنید تا خطوط نازک ناخوانا نشوند.

3. چرخ رنگ هوش مصنوعی: لوگوی خود را آپلود کنید و چرخ رنگ هوش مصنوعی آن را در پالت های رنگی مختلف ارائه می‌کند. می‌توانید رنگ و جنب و جوش را تغییر دهید. روی هر چیزی که دوست دارید کلیک کنید تا کدهای هگز رنگ های استفاده شده را ببینید.

ابزار آنلاین رایگان برای ایجاد لوگو: همیشه نظر دوم را بخواهید

هنگامی که یک لوگوی جدید با یکی از چهار ابزار اول ذکر شده ایجاد کردید، باید آن را در رتبه لوگوی برندمارک اجرا کنید تا به طور عینی آن را بررسی کنید. در صورت نیاز تغییراتی ایجاد کنید و دوباره آن را اجرا کنید. اما حتی بعد از اینکه امتیاز برند مارک خوب را به دست آوردید، به همین جا بسنده نکنید.

نظر دوم را از یک طراح یا شخصی که به حس زیبایی شناسی او اعتماد دارید، بگیرید. از طریق فرآیند ایجاد، شما تعصبات و ترجیحات خود را به لوگو اضافه خواهید کرد. درخواست نظرات بیشتر یکی از اصول ساخت یک لوگوی خوب است، و به یاد داشته باشید که به جای دفاعی، نظر خود را کنار بگذارید تا نظرات دیگران را هم در نظر بگیرید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT