بهترین اپلیکیشن برای تولیدکنندگان محتوای اینستاگرام

5 بهترین اپلیکیشن برای تولیدکنندگان محتوای اینستاگرام

زمان مطالعه 6 دقیقه

تولید کننده محتوا در اینستاگرام کار سختی است. خوشبختانه، چندین برنامه وجود دارد که می توانید از آنها برای آسان کردن کار استفاده کنید. اپلیکیشن برای تولیدکنندگان محتوای اینستاگرام را در ادامه بشناسید.

اقلام کلیدی

. با ارسال محتوای با کیفیت بالا با استفاده از نسخه رایگان VSCO، که از پیش تنظیمات و ابزارهای ویرایش ضروری را ارائه می دهد، به عنوان یک تولید کننده محتوای اینستاگرام متمایز شوید.

. با استفاده از قالب های آماده Canva که به صورت رایگان یا با اشتراک مقرون به صرفه در دسترس هستند، به طور مرتب استوری های جذاب خود را در اینستاگرام پست کنید.

. یک فید زیبایی شناسی داشته باشید و محتوای خود را از قبل با استفاده از UNUM برنامه ریزی کنید، که به شما امکان می دهد پست های اینستاگرام خود را زمان بندی و به صورت خودکار پست کنید، تجزیه و تحلیل دقیق و ویژگی های ویرایش اضافی را ارائه می دهد.

از ایجاد محتوای جذاب گرفته تا حفظ یک فید زیبایی شناختی، سازندگان محتوای اینستاگرام باید نگران آن باشند. چه یک تأثیرگذار مد باشید یا یک تولید کننده محتوای سبک زندگی، حفظ موقعیت خود به عنوان یک تولید کننده محتوا در اینستاگرام در میان رقابت شدید می تواند چالش برانگیز باشد.

سوال نهایی این است که چگونه خود را از هزاران سازنده در اینستاگرام متمایز می کنید؟ شما می توانید این کار را با ارسال منظم، بهینه سازی پست های خود، بررسی منظم تجزیه و تحلیل پست خود و موارد دیگر انجام دهید!

1.اپلیکیشن برای تولیدکنندگان محتوای اینستاگرام VSCO

یکی از بهترین راه ها برای برجسته شدن به عنوان یک تولید کننده محتوا و جلب توجه در اینستاگرام، ارسال محتوای با کیفیت است. در حالی که اینستاگرام طیف وسیعی از فیلترهای درون برنامه ای و ابزارهای ویرایشی دارد که می توانید از آنها استفاده کنید، VSCO یک برنامه ویرایش عکس همه در یک است. این برنامه دارای اشتراک پولی نیز می باشد. با این حال، حتی با نسخه رایگان، ابزارهای متعددی برای شروع سفر تولید محتوا خواهید داشت.

نسخه رایگان VSCO به شما امکان می دهد از 17 ایستگاه از پیش تنظیم رایگان استفاده کنید. شما می توانید شدت این تنظیمات از پیش تعیین شده را با کلیک بر روی پیش تنظیم مورد نظر خود و استفاده از نوار لغزنده تنظیم کنید. علاوه بر تنظیمات از پیش تعیین شده، برنامه ویرایش شامل تمام ابزارهای ویرایش اولیه است که شما به عنوان یک تأثیرگذار نیاز دارید. می توانید نوردهی، کنتراست، وضوح، اشباع و موارد دیگر تصویر خود را تغییر دهید.

با ارتقاء به نسخه پولی VSCO، می توانید از بیش از 200 پیش تنظیم و ابزار ویرایش پیشرفته استفاده کنید. اگر ترکیبی از تصاویر و حلقه‌های اینستاگرام را پست می‌کنید، ویرایش عکس‌ها و ویدیوهای خود در یک برنامه ممکن است گزینه خوبی باشد. خوشبختانه نسخه پولی VSCO همچنین دارای ویرایشگر ویدیوی درون برنامه ای است.

دانلود: VSCO برای iOS | Android (رایگان، اشتراک در دسترس است)

2. Canva

اگر می خواهید مخاطبان خود را در اینستاگرام گسترش دهید، ارتباط و تعامل با فالوورهای خود بسیار مهم است. پست کردن منظم در استوری اینستاگرام بهترین راه برای تعامل با مخاطبان است. در حالی که الگوریتم اینستاگرام برای دریافت بازدید بیشتر از استوری‌های شما به طور مکرر تغییر می‌کند، ارسال پست بیشتر کلید دستیابی به حداکثر دسترسی به استوری‌های شما است.

خوشبختانه Canva یکی از محبوب ترین برنامه های طراحی گرافیکی است و هزاران قالب آماده دارد که می توانید از آنها برای ایجاد داستان های جذاب استفاده کنید. برنامه Canva را باز کنید و به پیمایش ادامه دهید تا زمانی که برگه ای با عنوان Instagram Stories پیدا کنید و روی See All کلیک کنید.

می‌توانید جستجوی خود را با استفاده از فیلترهایی مانند سبک، تم، موضوع، رنگ و موارد دیگر محدود کنید. اگر طرح خاصی در ذهن دارید، می توانید کلمات کلیدی را در نوار جستجو تایپ کنید.

در حالی که این برنامه دارای اشتراک ممتاز است، اکثر ویژگی ها و قالب ها با نسخه رایگان در دسترس هستند. با این حال، اگر تصمیم به ارتقاء به طرح پولی دارید، خوشحال خواهید شد که بدانید کاملا مقرون به صرفه است. رابط Canva کاربر پسند است. علاوه بر این، اگر ترجیح می دهید از یک موضوع منسجم پیروی کنید، می توانید از Canva برای ارسال مجموعه ای هماهنگ از داستان ها استفاده کنید.

دانلود: Canva برای iOS | Android (رایگان، اشتراک در دسترس است)

3.اپلیکیشن برای تولیدکنندگان محتوای اینستاگرام UNUM

ممکن است کلیشه ای به نظر برسد، اما اولین برداشت، آخرین برداشت است. حفظ یک فید زیبای اینستاگرام، کلید متقاعد کردن کاربران اینستاگرام به دنبال کردن اکانت شما است. با این حال، اینستاگرام به شما این امکان را نمی دهد که پس از پست کردن، پیش نمایشی از نحوه نمایش تصاویرتان در فید خود داشته باشید. خوشبختانه، UNUM به شما این امکان را می دهد که این کار و موارد دیگر را انجام دهید!

به غیر از اینکه به شما اجازه می دهد محتوای خود را برنامه ریزی کنید، می توانید پست ها یا استوری های خود را برنامه ریزی کنید تا به صورت خودکار در اینستاگرام خود پست شوند. بهترین بخش در مورد ویژگی ارسال خودکار این است که می توانید پست ها را ماه ها قبل برنامه ریزی کنید! اگر متوجه شدید که یک پست با زیبایی فید شما مطابقت ندارد، برنامه دارای چند ابزار ویرایش و فیلتر است.

همچنین می توانید تجزیه و تحلیل دقیق پست های اینستاگرام خود را مشاهده کنید. این به شما درک بهتری از استراتژی هایی می دهد که نتیجه می دهند. در حالی که بیشتر ویژگی‌های UNUM رایگان هستند، می‌توانید برای ویرایش ویدیوها، یافتن هشتگ‌ها و باز کردن قفل ویژگی‌های پیشرفته ویرایش عکس، به طرح برتر ارتقا دهید.

دانلود: UNUM برای iOS | Android (رایگان، اشتراک در دسترس است)

4. CapCut

اگر حلقه‌های اینستاگرام شما هیچ بازدیدی دریافت نمی‌کنند، ممکن است زمان آن رسیده که به یک ویرایشگر ویدیوی جدید بروید. CapCut یکی از محبوب ترین ویرایشگرهای ویدیویی موبایل است و به هر ابزاری که برای ایجاد یک حلقه با کیفیت بالا نیاز دارید مجهز است. چه بخواهید یک ویدیوی تبلیغاتی برای استوری اینستاگرام خود بسازید یا یک حلقه جمع بندی ماهانه، CapCut برنامه مناسب شماست!

برنامه ویرایش همه کاره دارای هزاران الگوی آماده برای استفاده است. اگر به دنبال یک الگوی خاص هستید، می‌توانید گزینه‌ها را به دسته‌هایی مانند بازاریابی، بازی سرگرم کننده، وبلاگ و موارد دیگر یا با وارد کردن چند کلمه کلیدی در نوار جستجو فیلتر کنید. هنگامی که یک الگو برای ویدیوی خود پیدا کردید، روی آن کلیک کنید و Use Template را فشار دهید.

چیزی که بیشتر سازندگان محتوا را به سمت ویرایشگر ویدیو سوق می دهد، رابط کاربری آسان و مجموعه وسیعی از موسیقی های بدون حق چاپ است. با این حال، ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی این برنامه دلیل متمایز شدن CapCut از سایر برنامه‌های ویرایش است. هوش مصنوعی تبدیل متن به گفتار برنامه می تواند در عرض چند ثانیه برای محتوای اینستاگرام شما زیرنویس ایجاد کند. از دیگر ویژگی های هوش مصنوعی می توان به حذف پس زمینه، تقسیم خودکار، تغییر صدا و غیره اشاره کرد.

دانلود: CapCut برای iOS | Android (رایگان، اشتراک در دسترس است)

5.اپلیکیشن برای تولیدکنندگان محتوای اینستاگرام Later

به عنوان یک سازنده محتوا، ارسال محتوا به صورت دستی ایده آل نیست. در حالی که UNUM دارای یک زمانبندی پست است، فاقد چند ویژگی است. بعداً برنامه‌ریزی پس از آن بسیار قدرتمندتر است. این برنامه به شما امکان می دهد محتوا را در دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی پست کنید. استفاده از برنامه Later به دلیل رابط کاربر پسند آن بسیار ساده است.

هنگامی که تصویر یا ویدیویی را که می‌خواهید در اینستاگرام پست کنید پیدا کردید، با کلیک کردن روی زبانه رسانه در پایین صفحه، آن را در گالری رسانه برنامه آپلود کنید. سپس، روی تب Schedule کلیک کنید و Go to Media Gallery را فشار دهید. در مرحله بعد، تصاویر یا ویدیوهایی را که به تازگی آپلود کرده اید انتخاب کنید و تاریخ و زمان را انتخاب کنید.

زمانی که پست‌های خود را برنامه‌ریزی کردید، هنگامی که در اینستاگرام خود منتشر شد، یک نوتیفیکیشن دریافت خواهید کرد. متأسفانه استوری های اینستاگرام نمی توانند به صورت خودکار منتشر شوند. در عوض، هنگامی که آن را برنامه ریزی کردید، پس از آماده شدن برای پخش زنده، یک نوتیفیکیشن فشار دریافت خواهید کرد. برای استفاده از Later، باید یک اکانت کاربری تجاری یا سازنده در اینستاگرام داشته باشید.

با طرح رایگان Later’s، سازندگان محتوا می توانند برای هر پلتفرم رسانه اجتماعی پنج پست را برنامه ریزی کنند. بعداً سه اشتراک ممتاز ارائه می دهد. برنامه‌های پولی، زمانی را که فالوورهای شما فعال‌تر هستند، تحلیل می‌کنند و بر این اساس به شما پیشنهادات زمان‌بندی می‌دهند. همچنین می توانید یک عنوان تنظیم کنید، یک مکان اضافه کنید، افراد را برچسب گذاری کنید، و پس از ارتقا، اولین نظر را برنامه ریزی کنید.

دانلود: بعدا برای iOS | Android (رایگان، اشتراک در دسترس است)

امروز یک تولید کننده محتوای اینستاگرام شوید

همه برنامه های ذکر شده در بالا اهداف منحصر به فردی دارند و برای یک تولید کننده محتوای اینستاگرام ضروری است.

با دانلود این اپلیکیشن ها، می توانید نمایه جذابی ایجاد کنید و مخاطبان خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید.

در نهایت، شما باید تلاش خود را به سمت ارسال پست با کیفیت بالا به طور مداوم و منظم با مخاطبان خود هدایت کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT