مقایسه اکانت رایگان و پرو Canva

مقایسه اکانت رایگان و پرو Canva : آیا ارزش ارتقا به Pro را دارد؟

زمان مطالعه 5 دقیقه

آیا پیشنهاد ممتاز Canva ارزش صرف هزینه دارد؟ چه ویژگی هایی را با Canva Pro باز می کنید؟ مقایسه اکانت رایگان و پرو Canva را در ادامه بخوانید.

Canva در سال‌های اخیر و به دلیلی موجه، دنیای طراحی را تحت تأثیر قرار داده است. این یک پلتفرم بصری است که طراحی را برای همه قابل دسترس می کند، حتی آنهایی از ما که ممکن است خود را آنقدر خلاق ندانیم.

خرید با ویزا کارت

در حالی که کارهای زیادی با یک اکانت رایگان Canva وجود دارد، برای باز کردن پتانسیل کامل Canva، شما تشویق می‌شوید که به Canva Pro ارتقا دهید. اما آیا واقعا ارزشش را دارد؟ بیا یک نگاهی بیندازیم.

با یک اکانت رایگان Canva چه چیزی دریافت می کنید؟

برخلاف سایر پلتفرم‌های طراحی که ادعا می‌کنند گزینه اکانت رایگان دارند اما بسیار محدود هستند، Canva در واقع یک پیشنهاد رایگان مناسب ارائه می‌کند و شما را مجبور به ارتقاء نمی‌کند.

با یک اکانت رایگان Canva، همچنان به بیش از 250000 قالب، 200000 عکس و 57000 عنصر گرافیکی دسترسی خواهید داشت. این برای شروع کار بیش از اندازه کافی است و شما را قادر می سازد تا انواع طرح های مختلف حرفه ای ایجاد کنید.

علاوه بر دسترسی به هزاران عنصر رایگان، شما همچنین 5 گیگابایت فضای ذخیره سازی برای دارایی های خود دریافت خواهید کرد و توانایی ایجاد چند پوشه برای سازماندهی طرح های خود را خواهید داشت.

چه چیزی با Canva Pro همراه است؟

اگر فکر می‌کنید که یک اکانت رایگان Canva خوب به نظر می‌رسد، صبر کنید تا در مورد آنچه در Canva Pro ارائه می‌شود بشنوید. علاوه بر دسترسی به همه موارد فوق، شما همچنین می توانید از عناصر Canva’s Pro استفاده کنید که به شما امکان انتخاب بیش از 450000 قالب، 75 میلیون تصویر، صدا و ویدئو و 3000 فونت مختلف را می دهد.

اگر این کافی نیست، با یک اکانت Canva Pro، می‌توانید از گزینه‌های ویرایش تصویر اضافی از جمله ابزار حذف پس‌زمینه Canva نیز استفاده کنید. بعلاوه، شما می توانید تا 100 کیت برند ایجاد کنید، به این معنی که هر چیزی که طراحی می کنید همیشه در برند خواهد بود.

فضای ذخیره‌سازی شما نیز به 1 ترابایت ارتقا می‌یابد و فضای زیادی برای آپلود رسانه‌های خود در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌توانید هر تعداد پوشه برای سازمان‌دهی طرح‌های جدید خود ایجاد کنید.

مقایسه اکانت رایگان و پرو Canva: کدام طرح Canva را باید انتخاب کنید؟

تصمیم گیری اینکه کدام طرح Canva برای شما مناسب است بستگی به میزان استفاده شما از پلتفرم و استفاده از آن دارد. اگر شرکتی هستید که به دنبال ایجاد اسناد تجاری با Canva هستید یا فردی هستید که به دنبال ایجاد چند پوستر جالب است، Canva Free احتمالاً بیش از آن است که بتواند ایده های شما را زنده کند.

با این حال، اگر در زمینه مارکتینگ کار می کنید یا قصد دارید از Canva به عنوان نرم افزار طراحی اولیه برای کسب و کار خود استفاده کنید، پس مطمئناً ارزش ارتقا برای دسترسی به ویژگی های اضافی را دارد.

آیا هنوز در مورد پرداخت هزینه خدمات مطمئن نیستید؟

نکته جالب در مورد Canva این است که می توانید به استفاده رایگان از آن ادامه دهید و بعداً زمانی که تصمیم گرفتید آن را به Canva Pro ارتقا دهید. و حتی اگر می‌خواهید از یک یا دو عنصر در طرح‌های خود استفاده کنید، می‌توانید به صورت جداگانه عناصر ممتاز را خریداری کنید. فقط با 1 دلار می توانید عناصر Pro را به طرح های خود اضافه کنید.

ویژگی های جدید Canva که ارزش بررسی را دارد

اگر قصد ارتقاء را دارید، شاید جدیدترین ویژگی های Canva بتواند شما را متقاعد کند.

با افزایش اخیر هوش مصنوعی، Canva از همراهی با آخرین روندهای فناوری با حضور در استودیوی جادویی خودداری نکرده است. و استفاده از Canva برای ایجاد تصاویر از متن و تبدیل طرح‌های خود در چند ثانیه می‌تواند به شما کمک کند کارآمدتر کار کنید و ایده‌هایی را ارائه دهید که ممکن است خودتان فکرش را نکرده باشید.

تنها نقطه ضعف این است که چندین ویژگی جدید هوش مصنوعی فقط با Canva Pro در دسترس هستند. با این حال، برای امتحان کردن آنها، همیشه می توانید برای یک دوره آزمایشی رایگان 30 روزه Canva Pro ثبت نام کنید.

یکی دیگر از ویژگی‌های عالی Canva که به شما کمک می‌کند با یک تیم طوفان فکری کنید یا ایده‌های خود را سازماندهی کنید، تخته سفید Canva است که استفاده از آن برای همه سازندگان رایگان است.

برخلاف باز کردن یک بوم خالی با ابعاد خاص، با رشد ایده‌های شما و اضافه شدن یادداشت‌های بیشتر، تخته سفید بزرگ می‌شود. فضای واقعاً نامحدودی در اختیار دارید، در حالی که هنوز می‌توانید از تمام ویژگی‌های ویرایشگر Canva که می‌شناسید و دوست دارید استفاده کنید. می توانید ویژگی Whiteboard را در Canva’s Visual Suites بیابید.

اقلام کلیدی

. اکانت رایگان Canva دسترسی به انواع زیادی از قالب ها، عکس ها و عناصر گرافیکی و همچنین 5 گیگابایت فضای ذخیره سازی و امکان ایجاد پوشه ها را فراهم می کند.

. Canva Pro حتی بیشتر ارائه می دهد، از جمله مجموعه گسترده ای از الگوها، تصاویر، فونت ها و گزینه های ویرایش اضافی. همچنین 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی، کیت‌های برند و ویژگی‌های پیشرفته مانند ابزارهای هوش مصنوعی و ابزار حذف پس‌زمینه را ارائه می‌کند.

.انتخاب بین Canva Free و Canva Pro به استفاده و نیاز شما بستگی دارد. اگر یک کاربر معمولی یا طراح در مقیاس کوچک هستید، حساب رایگان ممکن است کافی باشد، اما اگر طراحی بخش مهمی از کار یا کسب و کار شما است، ارتقا به Canva Pro احتمالاً برای ویژگی‌ها و مزایای افزوده ارزشش را دارد.

آیا Canva Pro ارزشش را دارد؟

با در نظر گرفتن همه موارد، Canva Pro یک گزینه بسیار مقرون به صرفه برای کسانی است که به دنبال ارتقای طرح های خلاقانه خود به سطح بعدی هستند. در حالی که ما عاشق یک رایگان هستیم، نمی‌توانید با تمام ویژگی‌های اضافه‌شده موجود با یک اکانت Canva Pro مخالفت کنید، ناگفته نماند که اگر Canva به نوآوری با سرعتی که در حال حاضر است ادامه دهد، می‌توانید انتظار داشته باشید که ویژگی‌های جالب بیشتری در راه باشد.

در پایان، اینکه Canva Pro ارزش پول را دارد یا نه، به این بستگی دارد که شما برای چه کاری از این پلتفرم استفاده می کنید و چند وقت یکبار قصد استفاده از آن را دارید.

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT