کانال فروش مهم برای فروش آنلاین

10 کانال فروش مهم برای فروش آنلاین

زمان مطالعه 14 دقیقه

اجرای استراتژی کانال فروش به یک نیاز برای هر کسب و کاری تبدیل شده است. قوی‌ترین برندها از کانال‌های فروش متعدد برای ملاقات با مشتریانی که قبلا وقت خود را سپری می‌کنند، استفاده می‌کنند. کانال فروش مهم برای فروش آنلاین را بشناسید.

نقد درآمد دلاری

با ارائه راه‌های مناسب برای خرید مشتریان، می‌توانید دسترسی کسب‌وکار تجارت الکترونیک و شناخت برند خود را افزایش دهید. گسترش کسب و کار شما در پلتفرم‌ها نیز انعطاف‌پذیری را افزایش می‌دهد، زیرا کمتر به یک کانال یا بازار وابسته می‌شوید.

کانال فروش چیست؟

کانال فروش مسیری است که کسب و کارها برای دستیابی به مشتریان و فروش محصولات خود از آن استفاده می کنند. بازارهای آنلاین، فروشگاه های خرده فروشی و حساب های رسانه های اجتماعی همگی کانال های فروش بالقوه هستند. از کانال های فروش می توان برای یافتن و هدف قرار دادن مخاطبان مختلف مشتری استفاده کرد، بنابراین بیشتر کسب و کارها فروش چند کاناله را ایده خوبی در نظر می گیرند.

10 کانال مهم فروش

  1. Online store (direct to consumer)
  2. Modern marketplaces
  3. Traditional marketplaces
  4. Retail
  5. Wholesale
  6. Resellers
  7. White label
  8. Mobile apps
  9. B2B sales
  10. Partnerships

1.کانال فروش مهم برای فروش آنلاین: فروشگاه اینترنتی (مستقیم به مصرف کننده)

فروشگاه آنلاین اولین کانال فروش است که بسیاری از کارآفرینان جدید ایجاد می کنند – و دلیل خوبی هم دارد.

وقتی فروشگاه خود را طراحی می کنید، باید تصمیم بگیرید که محصولات چگونه نمایش داده شوند. شما همچنین دید کاملی از داده های مشتری دریافت می کنید و مستقیماً به مصرف کنندگان می فروشید (DTC)، به این معنی که تمام سود را حفظ می کنید.

این رابطه مستقیم می تواند برای برند شما مفید باشد. تحقیقات نشان می‌دهد که تجارت الکترونیک DTC در مکان‌ها و صنایع در حال رشد است و بیشتر مشتریان ترجیح می‌دهند از فروشگاه‌های مستقل خرید کنند تا خرده‌فروشان چند برند.

از جنبه منفی، زمانی که فروشگاه شما جدید است و برند شما همچنان در حال رشد است، ایجاد ترافیک می تواند دشوار باشد. در اینجا، بهتر است از فروشگاه آنلاین خود به عنوان مرکزی برای سایر کانال های فروش استفاده کنید. با Shopify، می توانید چندین کانال فروش راه اندازی کنید و آن مشتریان را به فروشگاه خود هدایت کنید.

مزایا:

. هزینه های راه اندازی پایین با استفاده از نسخه آزمایشی رایگان Shopify یک فروشگاه بسازید

. از فروشگاه خود به عنوان مرکز کانال فروش استفاده کنید

. از داده های مشتری برای بهبود تولید سرنخ فروش استفاده کنید

. هیچ قانون نام تجاری یا محصول شخص ثالثی وجود ندارد

. تمام سود حاصل از فروش خود را بگیرید

معایب:

. ایجاد ترافیک بدون بودجه بازاریابی زیاد می تواند دشوار باشد

. مدیریت سفارشات به عهده شماست (Shopify می تواند کمک کند)

2.کانال فروش مهم برای فروش آنلاین: بازارهای مدرن

بازارهای مدرن پلتفرم های محتوا محور هستند که تجارت را امکان پذیر می کنند. این شامل کانال های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام، تیک تاک، فیس بوک و پینترست می شود. به طور فزاینده ای، سایت های استریمینگ مانند Spotify را نیز پوشش می دهد.

یکی از دلایل موفقیت بازارهای مدرن به عنوان کانال های فروش این است که خریداران از قبل در آنجا وقت می گذرانند. مشتریان بلافاصله محصولات را در زمینه ای که با آن آشنا هستند می بینند. افزودن دکمه خرید به یک پست رسانه اجتماعی اغلب یک مرحله طبیعی است.

برای مثال، در اینستاگرام، می‌توانید پست‌ها و استوری‌ها را قابل خرید کنید. اگر مشتری کالایی را که دوست دارد ببیند، تنها کاری که باید انجام دهد این است که روی نماد کیسه خرید ضربه بزند و به صفحه‌ای هدایت می‌شود که می‌تواند جزئیات بیشتری را ببیند، از فروشگاه شما بازدید کند و بررسی کند.

Spotify، سرویس پخش موسیقی، یکی دیگر از بازارهای مدرن است که برای فروش ساخته شده است. شنوندگان می‌توانند برای پیش‌سفارش آلبوم یا خرید صفحات وینیل و کالا، نمایه گروه را پیمایش کنند.

داده های بلک فرایدی 2021 نشان داد که تعداد فروش ایجاد شده توسط ادغام رسانه های اجتماعی در مقایسه با سال قبل تقریباً سه برابر شده است. داده ها نشان می دهد که مشتریان به طور فزاینده ای ترجیح می دهند در پلتفرم های رسانه های اجتماعی خرید کنند.

مزایا:

. برنامه ها می توانند به شما در پیگیری عملکرد و بهینه سازی پست های خود کمک کنند

. شما می توانید با برندها و اینفلوئنسرهای دیگر برای فروش متقابل و تبلیغ متقابل همکاری کنید

. اکثر پلتفرم های رسانه های اجتماعی دارای قالب های مفیدی برای تبلیغات و ایجاد پست هستند

معایب:

. ایجاد محتوای مستمر برای قابل مشاهده بودن مورد نیاز است

. ایجاد محتوایی که الگوریتم های رسانه های اجتماعی را برآورده می کند دشوار است

3. بازارهای سنتی

آمازون، Etsy، eBay و Google Shopping نمونه هایی از بازارهای سنتی هستند. این کانال‌ها طیف گسترده‌ای از محصولات را ارائه می‌کنند و مشتریان عموماً بر اساس محصولی که می‌خواهند بخرند جستجو می‌کنند تا برندی که می‌خواهند آن را خریداری کنند.

در حالی که بازارهای سنتی دارای یک پایگاه مشتری از قبل موجود هستند، این پلتفرم‌ها از شما می‌خواهند که کنترل خدمات مشتری و انجام خدمات را کنار بگذارید و رقابت را به حاشیه برسانید.

مزایا:

. محصولات خود را در مقابل یک پایگاه بزرگ مشتریان موجود قرار دهید

. از توزیع کنندگان و کانال های مارکتینگ مستقر استفاده کنید

معایب:

. بابت فروش انجام شده در بازارهای سنتی کمیسیون پرداخت کنید

. شرایط و ضوابط سختگیرانه برای تبلیغ برند و محصول

. رقابت شدید، از جمله فروشندگان بین المللی با قیمت های پایین تر

4. کانال فروش مهم برای فروش آنلاین: خرده فروشی

کانال خرده‌فروشی شامل فروشگاه‌های دائمی و بازپرداخت می‌شود، مانند اجاره کوتاه‌مدت در یک مرکز خرید، غرفه در نمایشگاه صنایع دستی، یا غرفه در بازار محلی. کانال‌های خرده‌فروشی این فرصت را فراهم می‌کنند که به صورت حضوری با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و بازخورد مستقیم دریافت کنید. خرده فروشی یک قطعه قدرتمند در کتاب بازی تجارت مدرن است.

مزایا:

. ارتباط چهره به چهره با مشتریان

. فروش مستقیم به مشتری

معایب:

. بسیاری از هزینه های اضافی و نیاز بالقوه برای کارکنان

. سربار آجر و ملات گران قیمت

5. عمده فروشی

عمده فروشی شامل فروش محصولات شما به سایر مشاغل است که سپس آنها را خرده فروشی می کنند. برخی از کسب و کارها انتخاب می کنند که عمده فروشی را تنها کانال فروش خود قرار دهند، برخی دیگر از عمده فروشی به عنوان یکی از بازوی استراتژی فروش همه کانالی استفاده می کنند.

مزایا:

. تعداد زیادی موجودی را به یکباره جابجا کنید

. خرده فروشان در مارکتینگ و فروش محصولات شما شرکت می کنند

معایب:

. تامین مالی موجودی سرمایه مورد نیاز است

. انبار کردن موجودی که فروخته نمی شود می تواند گران باشد

. بدون تعامل با مشتریان شما

6. فروشندگان

فروشنده هرکسی است که ارزش یک محصول را افزایش داده و آن را با حاشیه بالاتری به فروش می رساند. افزودن ارزش به یک محصول می تواند به معنای وابستگی به یک خرده فروش مستقر، بسته بندی مجدد آن یا حتی بهبود خود محصول باشد.

مزایا:

. سربار کم

. فرصت های پرفروش

معایب:

. نوسان قیمت و در دسترس بودن بسته به اقلامی که دوباره می فروشید

. حاشیه های متناقض

. انطباق با شرایط فروش مجدد سازنده اصلی الزامی است

7. برچسب سفید

محصولات دارای لیبل سفید، محصولات عمومی هستند که می توانند با لوگو یا نام یک برند سفارشی شوند. نمونه ای از این کیسه های مارک دار قابل استفاده مجدد است که فروشگاه های مواد غذایی در باجه های صندوق می فروشند. تریدر جو کیسه‌هایش را خودش تولید نمی‌کند، فقط کیف‌های عمومی را می‌خرد و نامش را روی آن‌ها چاپ می‌کند.

مزایا:

. کاهش هزینه تولید

. توانایی پرش روی روندها، مانند روند بطری آب فولادی ضد زنگ

. محصولات تست شده در بازار

معایب:

. رقابت زیاد

. قیمت ها به قیمت های تامین کنندگان برای اقلام از پیش چاپ شده بستگی دارد

8.کانال فروش مهم برای فروش آنلاین: برنامه های موبایل

پیش بینی می شود تا سال 2025، فروش تجارت تلفن همراه بیش از 10 درصد از کل فروش خرده فروشی در ایالات متحده را تشکیل دهد.

از آنجایی که مشتریان برای خرید خود به اپلیکیشن ها روی می آورند، برندها با ساخت اپلیکیشن های توانمندتر پاسخ می دهند. برندها کاتالوگ های قابل فیلتر، تجربیات بازی، کوپن ها و معاملات ویژه را به افرادی که از طریق برنامه های خود دانلود و خرید می کنند، ارائه می دهند.

مزایا:

. کاربران زمان بیشتری را در برنامه ها نسبت به وب سایت ها صرف می کنند

. از برنامه خود برای ارائه پیشنهادات ویژه استفاده کنید

معایب:

. ساخت اپلیکیشن ها ممکن است گران باشد

. با پیشرفت تکنولوژی، برنامه ها نیاز به به روز رسانی مداوم دارند

9.کانال فروش مهم برای فروش آنلاین: فروش B2B

فروش تجارت به تجارت زمانی است که یک کسب و کار محصولات یا خدمات را به دیگری می فروشد. در سال 2023، انتظار می رود که 17 درصد از فروش B2B ایالات متحده به صورت دیجیتالی ایجاد شود.

مزایا:

. قدرت مصرف شرکت ها بیشتر از مصرف کنندگان است

. هنگامی که یک رابطه خوب با یک شرکت یا کسب و کار ایجاد کردید، یک مشتری مکرر خواهید داشت

معایب:

. شرکت ها می توانند زمان زیادی را برای خرید بگذرانند

. هزینه های احتمالی بالاتر برای ایجاد محصولات یا خدمات برای مشاغل

10.کانال فروش مهم برای فروش آنلاین: مشارکت

شراکت کانال فروش زمانی است که شما یک شرکت یا فردی را استخدام می کنید تا به عنوان توسعه دهنده تیم فروش شما عمل کند. به عنوان مثال، زمانی که یک شرکت از اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی برای تبلیغ محصولات خود از طریق اینفلوئنسر مارکتینگ استفاده می کند، این یک مشارکت کانال فروش است. اینفلوئنسر بر روی آن محصولات تخفیف می‌گیرد یا از تمام فروش‌هایی که پست‌هایش ایجاد می‌کند، کمیسیون دریافت می‌کند و شرکت از دسترسی اینفلوئنسر و اعتماد مخاطبان بهره می‌برد.

مزایا:

. اعتماد مصرف کننده داخلی

. به مشتریان جدید دست پیدا کنید

. در هزینه های کمپین مارکتینگ صرفه جویی کنید

معایب:

. شرکای شما می توانند شما را نادرست معرفی کنند

. شما به اندازه فروش مستقیم اطلاعات مشتری دریافت نخواهید کرد

. ممکن است مجبور شوید برخی از سودهای خود را قربانی کنید تا رابطه برای شرکایتان سودآور باشد

در اینجا دلیلی است که باید از چندین کانال فروش استفاده کنید

این کانال های فروش هر کدام راه های ارزشمندی برای دسترسی به مشتریان ارائه می دهند. اما اگر فقط از یک کانال استفاده می‌کنید، کسب‌وکار شما با دسترسی و رشد آن کانال محدود می‌شود.

چندین کانال را مهار کنید و می توانید منابع خود را در هر کانالی که بهترین عملکرد را دارد توزیع کنید. در اینجا چند نمونه از نحوه بهره مندی بازرگانان Shopify از فروش چند کانالی آورده شده است.

فهرست پوستر – تجارت الکترونیک، خرده فروشی، عمده فروشی

آدام لودیک، مالک و موسس فروشگاه پوستر لانگ بیچ The Poster List، از عمده فروشی، نمایش های حضوری و فروش آنلاین به عنوان سه کانال اصلی تجارت خود استفاده می کند.

از زمان شروع کسب و کار در سال 2006، آدام متوجه شد که برخی از کانال ها رونق می گیرند در حالی که برخی دیگر کاهش می یابد، اغلب در پاسخ به عوامل خارجی غیرقابل پیش بینی مانند افزایش نرخ بهره و همه گیری COVID-19.

آدام می‌گوید: «با شروع کار، نمایش‌ها قطعاً بخش عمده‌ای از پول‌ها بودند، و سپس، در سال‌های 2010 تا 2015، آن را تغییر داد و عمده‌فروشی‌تر شد. در سال 2017، فضای پوشاک در خرده‌فروشی نرم شد و بنابراین ما دوباره شروع به اجرای نمایش کردیم.

با ایجاد کانال‌های فروش متعدد، The Poster List توانست به سرعت با تغییراتی که در بازار بزرگ‌تر اتفاق می‌افتد سازگار شود. ملاقات با مشتریان خود در کانال های مرتبط با برند شما به شما کمک می کند تا کسب و کار انعطاف پذیرتری بسازید.

آبراکادانا – بازارها، تجارت الکترونیک

مری هلت یکی از بنیانگذاران و مالک Abracadana است، فروشگاهی که پارچه های باندان چاپ شده با صفحه را می فروشد.

او می‌گوید: «داشتن چند مکان برای فروش خوب است. “گاهی اوقات احساس می کنم یکی مرا می کشد – مانند Etsy که مرا از Shopify دور می کند. یا اگر روی به‌روزرسانی Shopify کار می‌کنم، به Etsy توجه نمی‌کنم. و من فکر می کنم که اشکالی ندارد. می توانید آن را دوچرخه سواری کنید. اما چند کانال را امتحان کنید تا ببینید چه کار می کند. شما نمی توانید همه تخم مرغ های خود را در یک سبد داشته باشید، این مطمئن است.

چگونه یک استراتژی فروش چند کاناله بسازیم

کانال های فروش شما باید با هم کار کنند و از خط تولید اصلی شما پشتیبانی کنند.

به عنوان مثال، ممکن است بخش عمده ای از کسب و کار خود را در وب سایت تجارت الکترونیک خود انجام دهید، اما سپس فروش فلش را با موجودی اضافی از طریق استوری اینستاگرام انجام دهید.

زمانی که کسب و کار خود را شروع کردید، احتمالاً یک کانال فروش را در اولویت قرار داده اید. افزایش مقیاس با کاوش در راه های فروش جدید می تواند دلهره آور به نظر برسد – اما به ندرت آنقدر که صاحبان فروشگاه فکر می کنند دشوار است.

در اینجا پنج نکته برای مدیریت فروش چند کانالی وجود دارد:

1. کانال های خود را بر اساس سوددهی اولویت بندی کنید

فروش موثر چند کاناله در مورد مشخص کردن کانال های مناسب برای کسب و کار شما است. برای انجام این کار، به این فکر کنید:

. جایی که مخاطب هدف شما وقت خود را سپری می کند

. کدام کانال ها کمترین هزینه های جاری را خواهند داشت

. جایی که رقبای شما فعال هستند

به عنوان مثال، فروش محصولات خود در یک بازار سنتی مانند آمازون، Etsy یا eBay ممکن است بهترین گام بعدی برای تجارت الکترونیک شما باشد.

هنگامی که سودآوری را از طریق یک کانال فروش مشاهده کردید، سپس می‌توانید کانال‌های دیگر را بر این اساس اولویت‌بندی کنید و با مشاهده موفقیت در کانال قبلی، به هر کانال جدید بروید.

2. برای هر کانال فروش یک استراتژی متفاوت ایجاد کنید

هر کانال فروش که به کسب و کار خود اضافه می کنید به استراتژی متفاوتی برای موفقیت نیاز دارد. به عنوان مثال، شما برای ارسال مشتریان به فروشگاه آنلاین خود رویکرد متفاوتی نسبت به ایجاد ترافیک در یک فروشگاه خرده فروشی آجر و ملات دارید.

علاوه بر این، باید توضیحات محصول و پیام های بازاریابی خود را در سایت های مختلف تغییر دهید. سایت Shopify شما ممکن است سرعت ارسال محصولات را تبلیغ کند، اما خریداران آمازون به این سرعت عادت کرده‌اند، بنابراین شما باید راهی متفاوت برای ترغیب مشتریان برای خرید پیدا کنید.

3. موجودی و تکمیل را مدیریت کنید

همانطور که به کانال‌های فروش مختلف گسترش می‌دهید، باید فرآیندهای مناسبی را برای مدیریت موجودی و انجام سفارش داشته باشید. افزایش تعداد راه‌هایی که می‌توانید فروش داشته باشید-امیدواریم- تعداد کل فروش شما را افزایش می‌دهد. و برای جبران این افزایش باید موجودی داشته باشید.

بیشتر از آن، باید مطمئن شوید که ظرفیت انجام تمام آن سفارشات را دارید. استفاده از شبکه تحقق Shopify می‌تواند یکی از راه‌های برداشتن این مرحله از صفحه شما باشد.

در غیر این صورت، ممکن است به دنبال استخدام یک دستیار باشید تا در انجام سفارشات به شما کمک کند تا با گسترش کسب و کار خود به کانال های فروش بیشتر ادامه دهید.

4. از خدمات با کیفیت به مشتریان در کانال های فروش اطمینان حاصل کنید

رشد کسب و کار شما به این معنی است که ممکن است مشکلات بیشتری برای مشتریان داشته باشید، بنابراین باید کیفیت خدمات مشتری خود را حفظ کنید. استخدام نمایندگان خدمات مشتری یا بررسی برخی از برنامه های خدمات مشتری در فروشگاه برنامه Shopify را در نظر بگیرید.

افزودن چت زنده به وب‌سایت Shopify می‌تواند راهی قابل مدیریت برای رسیدگی به سؤالات و شکایات مربوط به خدمات مشتری باشد، همانطور که شروع به گسترش کسب و کار خود می‌کنید. برنامه را روی تلفن یا رایانه خود نگه دارید تا بتوانید به سرعت به هر چیزی که وارد می شود پاسخ دهید.

5. مراقب فروش و تجزیه و تحلیل خود باشید

کانال فروش مهم برای فروش آنلاین

کانال فروش مهم برای فروش آنلاین

توجه داشته باشید که هر کانال چقدر فروش دارد. ایجاد یک کانال جدید احتمالاً مدتی طول می کشد، اما باید مراقب فروش خود باشید تا مطمئن شوید که کانال در نهایت شروع به پرداخت هزینه های خود کرده و سپس سود اضافی ایجاد می کند.

اگر متوجه شدید که کانال خاصی فروش کافی ندارد، یک کمپین بازاریابی با هدف آن کانال ترتیب دهید تا به تقویت آن کمک کند. شاید تنها چیزی که نیاز دارید آگاهی بیشتر از برند باشد تا مشتریان شما بتوانند کانال های فروش اضافی شما را کشف کنند.

چرا یک فروشگاه آنلاین باید مرکز کانال های فروش شما باشد؟

شما می توانید هر کانال فروش را به عنوان یک پیچ با سر متفاوت در نظر بگیرید. همانطور که کسب و کار خود را ایجاد می کنید، ممکن است وسوسه شوید که یک نوع پیچ گوشتی برای باز کردن یک کانال فروش خاص بسازید. اما این فقط شما را تا این حد می رساند.

آیا می خواهید یک پیچ گوشتی بسازید یا می خواهید یک پیچ گوشتی جهانی بسازید؟ یک سایت تجارت الکترونیک مانند Shopify یک گزینه جهانی است که می توانید هر نوع بیتی را که برای باز کردن قفل هر کانال به صورت جداگانه نیاز دارید حذف و وارد کنید.

شروع کار با یک سایت تجارت الکترونیک ابتدا به شما این امکان را می دهد که برند خود را تثبیت کنید، در حین توسعه محصولات خود جایگاه خود را پیدا کنید و قبل از اینکه موفقیت خود را از طریق کانال های فروش دیگر تسریع کنید، یک مرکز کنترل ماموریت راه اندازی کنید.

اگر در حال حاضر از نوع دیگری از کانال فروش برای فروش استفاده می کنید، مانند یک بازار سنتی یا رسانه های اجتماعی، در اینجا دلیل راه اندازی یک فروشگاه آنلاین نیز برای شما مفید است.

راحتی در استفاده

همانطور که شروع می کنید، به خصوص اگر هنوز در حال توسعه محصول خود هستید، می تواند آسان تر باشد که ابتدا کسب و کار خود را در یک سایت تجارت الکترونیک ایجاد کنید و زمانی که آماده رشد کسب و کار خود شدید به کانال های فروش مختلف متصل شوید.

بزرگترین مانع برای ورود به بازارهای سنتی به ویژه این است که آنها به اطلاعات محصول با کیفیت بالا و دقیق نیاز دارند، حتی اگر هنوز در حال توسعه و تکرار محصول خود هستید. به عنوان مثال، حتی برای تایید فروش در بازار، باید اطلاعات دقیقی در مورد محصولات خود ارائه دهید. این شامل شناسه‌های منحصربه‌فرد محصول مانند شماره‌های SKU یا ISBN می‌شود.

ساختن در یک اکوسیستم سیلد

مشتریان روندها را دنبال می‌کنند، هم در مورد محصولاتی که می‌خرند و هم از پلتفرم‌هایی که می‌خرند. پلتفرم‌های شخص ثالث مستعد این تغییرات هستند: سیاست‌ها تغییر می‌کنند، الگوریتم‌ها تغییر می‌کنند و کاربران ادامه می‌دهند. از آنجایی که نمی‌توانید این تغییرات را کنترل کنید، بهتر است برای فروش بیش از حد به یک پلتفرم تکیه نکنید.

Shopify به شما این امکان را می دهد که از طریق کانال های فروش، نقاط ورودی مختلفی را برای کسب و کار خود راه اندازی کنید، اما همه راه ها به دفتر مرکزی Shopify شما منتهی می شوند. شما دسترسی و مالکیت را حفظ می کنید، به این معنی که می توانید به مخاطبان هدف خود در هر پلتفرم، کانال یا بازاری که در آن هستند بفروشید.

محدودیت های فروشنده

وقتی از طریق بازارهای سنتی فروش می‌کنید، آن کانال‌ها برندسازی و نحوه آپلود محصولات را کنترل می‌کنند و مالک مشتری و تعاملات شما با آنها هستند. مشتریان بیشتر با محصول و بازار ارتباط برقرار می کنند تا با نام تجاری شما، بنابراین متمایز کردن خود از سایر فروشگاه هایی که محصولات مشابه یا مشابه شما را می فروشند دشوار است.

کانال فروش مهم برای فروش آنلاین

کانال فروش مهم برای فروش آنلاین

این بازارها با در نظر گرفتن خریداران و فروشندگان ساخته شده اند. به عنوان فروشنده، مقصدی را دریافت می‌کنید که خریداران طبیعتاً می‌خواهند از آن بازدید کنند، اما مالکیت خود را در مورد بسیاری از تصمیم‌ها رها می‌کنید. یک بازار ممکن است بر اساس میانگین فروشنده خود یا برای بهبود تجربه برای خریداران (به هزینه فروشندگان) تصمیم گیری کند و شما در ازای دسترسی به مخاطبان آن، در آن ثبت نام می کنید.

به طور کلی، رابطه شما با یک بازار سنتی یکی از معاوضه ها است. ممکن است یک پایگاه مشتری داخلی به دست آورید، اما اگر قبل از غواصی حضور آنلاین خود را ایجاد نکنید، در خطر از دست دادن هویت خود به عنوان یک نام تجاری هستید.

ساختن داستان برند

در حالی که می‌توانید یک برند متقاعدکننده در یک پلتفرم رسانه‌های اجتماعی یا در یک مکان خرده‌فروشی بسازید، این چیزی نیست که بتوانید به طور موثر در یک بازار سنتی انجام دهید.

مری یک فروشگاه جداگانه Shopify ساخت تا نام تجاری جدید خود را از تجارت قبلی خود، Maryink متمایز کند. مری می‌گوید: «من می‌خواستم از Maryink خارج شوم و یک نام تجاری جدید ایجاد کنم که هنوز با Maryink مرتبط است، اما این تصویر یک باندانا را ایجاد می‌کند. بنابراین ما به آبراکادانا رسیدیم، زیرا فکر می کنیم بانداناها جادویی هستند. آنها بسیار ساده هستند و می توانید کارهای زیادی با آنها انجام دهید. ما جدا شدیم و سایت Shopify خود را راه اندازی کردیم، زیرا شما می توانید کارهای بیشتری با طراحی انجام دهید و این برای ما مهم بود.

وب سایت متعلق به شما یک بوم خالی برای کمک به درک کامل برند شما است. در یک بازار، برند شما باید مطابق با الزامات ارائه شده باشد. شما در نحوه بیان نام تجاری خود محدود هستید – که باعث می شود تأثیر ماندگاری به جا بگذارید.

ایجاد یک کسب و کار مقاوم

با ایجاد یک دفتر مرکزی برای کسب و کار خود با یک فروشگاه آنلاین، خود را برای موفقیت در چند راه آماده می کنید. شما می توانید یک نام تجاری منحصر به فرد ایجاد کنید و مالکیت مشتریان و داده های خود را حفظ کنید.

کانال‌های فروش شما به برند شما کمک می‌کنند تا مشتریان را در مکان‌هایی که قبلاً وقت خود را در آن سپری می‌کنند دست یابد و توجه خود را متمرکز کند. با Shopify، تجارت در این پلتفرم ها می تواند یکپارچه تر باشد، که برای مشتریان شما خوب است. به علاوه، آنها با فروشگاه آنلاین شما ادغام شده‌اند، بنابراین دسترسی به داده‌های سفارش، روابط مشتری و هویت برند خود را حفظ می‌کنید.

نیازهای مشتری، بازارها، رسانه‌های اجتماعی و بازار تجارت بیشتر دائماً در حال تغییر هستند. ایجاد یک فروشگاه تجارت الکترونیک متمرکز به شما این امکان را می دهد که یک تجارت انعطاف پذیرتر باشید.

سوالات متداول کانال های فروش

نمونه ای از کانال فروش چیست؟

آمازون، اینستاگرام و یک فروشگاه آنلاین تجارت الکترونیک نمونه‌هایی از کانال‌های فروش هستند. آمازون یک بازار سنتی در نظر گرفته می شود، در حالی که اینستاگرام یک بازار مدرن است.

رایج ترین کانال های فروش کدامند؟

رایج ترین کانال های فروش عبارتند از:

. فروشگاه آنلاین

. بازارهای آنلاین سنتی

. رسانه های اجتماعی

. خرده فروشی (موقت و دائم)

. عمده فروشی

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT