سایت های مجازی همکاری

5 بهترین وب سایت های مجازی همکاری

زمان مطالعه 4 دقیقه

به دنبال فضاهای مجازی کاری هستید؟ بهترین سایت های مجازی همکاری را در ادامه معرفی کرده ایم.

آیا کار از راه دور باعث پایین آمدن شما می شود؟ دلتان برای گذراندن وقت با همکارانتان تنگ شده است؟ فضاهای کاری مجازی مخصوصاً برای کارگران از راه دور طراحی شده است که هوس گذراندن وقت با دیگران را دارند. با فضاهای مجازی مجازی، امکانات بی پایان است!

تصور کنید که بتوانید در یک پروژه در آسایش خانه خود یا حتی در سفر با هم کار کنید. می‌توانید ارتباطات جدید ایجاد کنید، ایده‌هایی را در میان بگذارید و با همکاران در شهرها و کشورهای مختلف همکاری کنید. اگر به دنبال جایگزینی برای دفتر سنتی هستید، فضاهای مجازی کاری می تواند راه حل مناسبی باشد.

1.سایت های مجازی همکاری: Butter

Butter یک پلتفرم همکاری است که به کارگران از راه دور امکان می دهد به جلسات آنلاین بپیوندند، در پروژه ها همکاری کنند و با همکاران خود بدون توجه به جایی که هستند در ارتباط بمانند. برای تیم‌هایی که از راه دور کار می‌کنند بسیار عالی است، زیرا اتاق‌های قابل استفاده مجدد، برنامه‌ریزان جلسه و اتاق‌های شکست را ارائه می‌دهد.

Butter یک گزینه عالی برای برقراری ارتباط با هم تیمی‌هایتان برای جلسات قهوه، شب‌های بازی و دیگر مناسبت‌های معمولی است، زیرا حس آرامش بیشتری نسبت به تماس‌های Zoom/Slack/Teams ارائه می‌دهد. Butter همچنین برای جلسات درگیری فکری و حل مسئله عالی است، زیرا امکان ادغام با برنامه های دیگر مانند Miro و Google Docs را فراهم می کند.

2.سایت های مجازی همکاری: Focusmate

Focusmate یک پلتفرم همکاری دیجیتالی است که به کاربران امکان می دهد دیگران را پیدا کرده و با آنها ارتباط برقرار کنند تا از راه دور با هم کار کنند. این بهترین راه برای یافتن انگیزه و بهره‌وری مورد نیاز هنگام کار از خانه است.

با Focusmate می توانید به جلسات 25، 50 و 75 دقیقه ای بپیوندید و با دیگر متخصصان همکاری کنید. فضاهای کاری مجازی محیطی ایده آل برای کار و برقراری ارتباط ایمن و ایمن فراهم می کند.

می توانید به یکی از جلسات موجود بپیوندید یا جلسه خود را ایجاد کنید. هنگامی که وارد شدید، می‌توانید صفحه و صدای خود را با سایر شرکت‌کنندگان به اشتراک بگذارید، چت کنید و درباره هر پروژه‌ای که روی آن کار می‌کنید فیدبک دریافت کنید.

3.سایت های مجازی همکاری: CoFocus

CoFocus یک فضای مجازی مجازی است که روشی نوآورانه برای کار از راه دور از هر کجا ارائه می دهد. CoFocus به شما این امکان را می دهد که در یک فضای امن و خصوصی برای یک جلسه کاری مشترک با سایر کاربران ارتباط برقرار کنید. این پلتفرم همکاری و مسئولیت پذیری بین شرکت کنندگان را ترویج می کند و کاربران را تشویق می کند تا در کار باقی بمانند و پروژه ها را با هم کامل کنند.

با CoFocus، می توانید به جلسات 50 دقیقه ای 1-1 همکاری از طریق ویدئو بپیوندید. این برنامه همچنین به شما این امکان را می دهد که نوع جلسه خود را بر اساس نوع کار انتخاب کنید و در صورت تمایل صدا و صفحه نمایش خود را به اشتراک بگذارید. این برنامه با رزرو یک جلسه در بازه زمانی مورد نظر شما کار می کند. وقتی زمان جلسه شما فرا رسید، فقط به آن ملحق شوید و با کاربر دیگری که همان زمان را انتخاب کرده است، جفت خواهید شد.

شما می توانید به همکار خود سلام کنید، اهداف خود را برای این جلسه کاری به اشتراک بگذارید و دست به کار شوید. صدای زنگ پایان جلسه 50 دقیقه ای شما را نشان می دهد، زمانی که می توانید دوباره با همکار خود چت کنید، درباره نحوه رسیدن به اهداف خود یا هر چیز دیگری صحبت کنید.

4. LifeAt

اگر به دنبال راه‌حل‌های کارآمد و مؤثر کار از خانه هستید، بدون شک LifeAt ارزش بررسی دارد. با LifeAt، می‌توانید به اتاق‌های کار مشترک/مطالعه موجود بپیوندید یا اتاق خود را ایجاد کنید. اعضای یک اتاق مجازی می‌توانند مکالمه داشته باشند، صفحه‌های نمایش را به اشتراک بگذارند و حتی ایده‌های خود را در زمان واقعی به اشتراک بگذارند.

LifeAt برای هر کاربر کاملاً قابل تنظیم است و به شما این امکان را می دهد که محیط را متناسب با سبک کاری خاص خود تنظیم کنید. این پلتفرم ویژگی‌های متنوعی مانند تایمر Pomodoro، فهرست کارها، ادغام تقویم، کنفرانس ویدیویی، صفحه صدا و موارد دیگر را ارائه می‌دهد. فرقی نمی‌کند در دفتر کار، خانه یا مسافرت باشید، LifeAt بهترین راه برای اطمینان از این است که در انجام وظایف خود سازنده، درگیر و به‌روز می‌مانید.

5.سایت های مجازی همکاری: Flown

Flown یک پلتفرم مجازی است که جلسات متمرکز روزانه را برای انجام کارها فراهم می کند. آنها هر هفته بیش از 80 جلسه برنامه ریزی شده را ارائه می دهند که در آن می توانید شرکای مسئولیت پذیری را پیدا کنید، و همچنین جلسات شبانه روزی را که می توانید در هر زمان بپیوندید و ترک کنید.

جلسات تمرکز فلون همچنین شامل تسهیل‌کننده‌هایی است که می‌توانند به شما در انجام کارهای تنفسی، تمرکز حواس و سایر عواملی که می‌توانند بهره‌وری شما را حتی بیشتر افزایش دهند، کمک کنند. این پلت فرم همکاری مجازی عالی برای کسانی است که می خواهند تجربه کار از راه دور خود را تا حد امکان کارآمد و مؤثر کنند.

دفتر ایده آل خود را در یک فضای کاری مجازی بیابید

فضاهای کار مجازی قطعاً به روش جدید کار در عصر حاضر تبدیل شده اند. پلتفرم های فوق راهی را برای افراد فراهم کرده است تا در یک فضای مجازی در ارتباط باشند، همکاری کنند و سازنده باشند.

از آنجایی که جهان در حال انتقال به یک محیط دیجیتالی تر است، فضاهای همکار مجازی احتمالاً به بخشی اساسی از روش جدید انجام تجارت تبدیل می شوند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT