سایت جایگزین Heroku

5 سایت جایگزین Heroku برای هاستینگ Full Stack رایگان

زمان مطالعه 4 دقیقه

پیشنهاد ابری Heroku دیگر رایگان نیست، اما اگر به دنبال مهاجرت هستید، هنوز جایگزین‌های خوبی وجود دارد. سایت جایگزین Heroku را در ادامه معرفی کرده ایم.

Heroku یک پلتفرم به عنوان یک سرویس (PaaS) است که به توسعه دهندگان امکان می دهد برنامه های خود را به طور کامل در فضای ابری بسازند و اجرا کنند. این به دلیل سادگی، قابلیت استفاده و سطح رایگان آن محبوب است. این به شما امکان می دهد با استفاده از طیف کاملی از خدمات ابری رایگان که از طریق اکوسیستم Heroku در دسترس است، برنامه های خود را به صورت رایگان اجرا کنید.

در سال 2022، Heroku اعلام کرد که ارائه برخی از برنامه های رایگان خود را از 28 نوامبر 2022 متوقف می کند.

1. Render

Render یک ابر یکپارچه برای ساخت و اجرای همه برنامه ها و وب سایت های شما است. دارای گواهینامه های رایگان TLS، CDN جهانی، حفاظت DDoS، شبکه های خصوصی و استقرار خودکار از Git است.

مشابه سطح رایگان متوقف شده Heroku، ردیف رایگان Render خدمات زیر را ارائه می دهد:

. سایت های استاتیک: طرح رایگان Render برای سایت های استاتیک دارای CDN سریع و تعداد نامحدودی از همکاران است. سایر ویژگی ها شامل استقرار مداوم از Git، پهنای باند 100 گیگابایتی در ماه و دامین های سفارشی با TLS کاملاً مدیریت شده است.

. خدمات وب: طرح رایگان Render برای خدمات از خدمات وب با HTTP/2 و TLS کامل پشتیبانی می کند. Render از کانتینرهای docker سفارشی و کارگران پس زمینه پشتیبانی می کند. می توانید از آن برای هاست برنامه های وب در Node.js، محیط جاوا اسکریپت سمت سرور استفاده کنید. همچنین از زبان های دیگر از جمله Python، Golang، Rust، Ruby و Elixir پشتیبانی می کند.

. پایگاه‌های داده: طرح رایگان Render دارای پایگاه‌های داده PostgreSQL کاملاً مدیریت شده با دوره انقضای ۹۰ روزه است. علاوه بر این، شامل نمونه های رایگان Redis نیز می شود. با این حال، این نمونه‌ها توسط دیسک پشتیبانی نمی‌شوند و با راه‌اندازی مجدد، تمام داده‌ها را از دست می‌دهند.

با استفاده از طرح‌های رایگان Render، می‌توانید سرویس‌های وب و پایگاه‌های داده را با هزینه‌ی صفر بالا بچرخانید. با این حال، این طرح‌ها محدودیت‌های استفاده خاصی دارند و برای کمک به ساخت پروژه‌های شخصی و کشف فناوری جدید طراحی شده‌اند.

2. Cyclic

Cyclic به دلیل معماری ابری مدرن با هاستینگ بدون سرور، تجربه ورود آسان و سطح رایگان موجود، جایگزین خوبی برای Heroku است.

Cyclic برای هاستینگ برنامه های MERN تمام پشته ایده آل است. سطح رایگان آن دارای حداکثر 100000 درخواست API با ساخت سریع و 1 گیگابایت حافظه زمان اجرا است. این سرویس همچنین شامل 1 گیگابایت فضای ذخیره سازی شی با آمازون S3، سه کار کرون در هر برنامه و حفظ گزارش هفت روزه است.

استفاده از ردیف رایگان Cyclic به شما برتری نسبت به رقبا را در مورد تاخیر عدم فعالیت می دهد. پلتفرم هایی مانند Heroku و Render تقریباً 30 ثانیه طول می کشد تا یک سرویس پس از مدتی عدم فعالیت راه اندازی مجدد شود. در مقابل، این سرویس طبق معیارهای Cyclic تقریباً 200 میلی‌ثانیه طول می‌کشد.

3. Railway

Railway پلتفرمی است که می‌توانید زیرساخت‌ها را فراهم کنید، آن را به صورت محلی توسعه دهید، سپس آن را در فضای ابری مستقر کنید.

Railway امکان استقرار برنامه های کاربردی وب خود را با یک کلیک با استفاده از قالب های آنها فراهم می کند. بیش از 50 قالب Railway برای برنامه های وب وجود دارد که با زبان ها و چارچوب های مختلف ساخته شده اند.

Railway همچنین یک سطح رایگان مانند Heroku ارائه می دهد که دارای 512 مگابایت رم، CPU/کانتینر مشترک و 1 گیگابایت فضای دیسک است. همچنین پهنای باند شبکه ورودی نامحدود، دامین های سفارشی متعدد با SSL و 5 یا 500 دلار ساعت استفاده را ارائه می دهد.

4. Deta Space

Deta Space که قبلاً به عنوان Deta شناخته می شد، یک پلتفرم ابری شخصی برای هاستینگ برنامه های وب است که با زبان های محبوبی مانند Go، Python، Node.js و Rust ساخته شده است. Deta Space سرورها، داده ها و امنیت کاملاً مدیریت شده را برای هر برنامه مستقر در پلتفرم، مشابه سایر ارائه دهندگان خدمات ابری، ارائه می دهد.

برخلاف سایر گزینه‌های Heroku، Deta Space در حال حاضر سطح پولی ندارد. پلتفرم آنها به طور پیش فرض رایگان است و در حال حاضر هیچ محدودیتی برای موارد استفاده گسترده آنها ندارد.

5. Fly.io

سایت جایگزین Heroku

سایت جایگزین Heroku

Fly.io پلتفرمی است که به شما امکان می دهد برنامه های کوچک را به صورت رایگان هاست و اجرا کنید و با افزایش نیازهایتان هزینه ها را مقرون به صرفه کنید. برخلاف سایر جایگزین‌های Heroku، Fly.io یک “سطح رایگان” ندارد. با این حال، آنها کمک هزینه منابع رایگان را ارائه می دهند.

“سطح رایگان” دارای حداکثر سه CPU مشترک، 256 مگابایت VM، 3 گیگابایت فضای ذخیره سازی دائمی و 160 گیگابایت انتقال داده های خروجی است.

برنامه‌هایی که در fly.io هاست می‌شوند و از موارد فوق فراتر می‌روند، با قیمت‌گذاری مبتنی بر استفاده محاسبه می‌شوند.

سایر گزینه های Heroku

پلتفرم های دیگری مانند صفحات Vercel، Netlify و GitHub سطوح رایگان ارائه می دهند. اما این پلتفرم ها برای هاستینگ سایت های ثابت ایده آل هستند. آنها همچنین از هاستینگ برنامه های فول استک پشتیبانی می کنند. با این حال، پلتفرم‌های ذکر شده در اینجا به طور خاص برای هاستینگ برنامه‌های فول استک طراحی شده‌اند و طیف وسیع‌تری از ویژگی‌ها را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT