سایت مثل Swagbucks

5 سایت مثل Swagbucks که ارزش بررسی را دارد

زمان مطالعه 4 دقیقه

اگر از قبل از Swagbucks استفاده می‌کنید، می‌دانید که این می‌تواند راهی عالی برای کسب درآمد بیشتر آنلاین در زمان خرابی شما باشد. شما می توانید برای جستجو در وب، پاسخ به نظرسنجی های آنلاین، انجام بازی ها و انجام سایر کارهای سرگرم کننده و سریع آنلاین پول دریافت کنید. سایت مثل Swagbucks را در ادامه معرفی کرده ایم.

علاوه بر این، Swagbucks به شما امکان دسترسی به تخفیف‌های بی‌نظیر، کوپن‌ها و پیشنهادات بازگشت نقدی را می‌دهد. (اگر ثبت نام نکرده اید، منتظر چه چیزی هستید؟)

اما اگر به دنبال جریان های درآمد اضافی هستید، خوشحال خواهید شد که بدانید سایت های دیگری مانند Swagbucks وجود دارد که می توانید به آنها مراجعه کنید.

1. InboxDollars

InboxDollars احتمالاً نزدیکترین سایت پاداش به Swagbucks است. همچنین این فرصت را به شما می دهد که با تلاش اندک به صورت آنلاین پول نقد کسب کنید.

برای انجام وظایف مختلف پاداش دریافت می کنید. برای شروع، می توانید بازی هایی انجام دهید (آنها معمولاً سریع و سرگرم کننده هستند) و جوایزی کسب کنید. همچنین می‌توانید به نظرسنجی‌های مارک‌دار پاسخ دهید و دستمزد دریافت کنید – هر نظرسنجی تکمیل‌شده بسته به مدت زمان آنها و متناسب بودن با جمعیت‌شناسی، از 0.50 تا 5 دلار یا حتی بیشتر پرداخت می‌کند. برخی از نظرسنجی های پردرآمد می توانند تا 20 دلار برای شما درآمد داشته باشند.

علاوه بر این، InboxDollars به ​​شما این فرصت را می دهد که محصولات جدید و هیجان انگیز را به صورت رایگان امتحان کنید. بسته به در دسترس بودن، ممکن است کوپن های رایگان برای بازخرید غذا و سایر موارد دریافت کنید. سپس، هنگامی که نظر خود را در مورد محصول اعلام کردید، به صورت آنلاین درآمد کسب می کنید. شما آن را به صورت پول نقد PayPal دریافت می کنید (و سپس آن را به حساب بانکی خود ارسال می کنید) یا به عنوان امتیاز، که می توانید آن را برای کارت های هدیه بازخرید کنید.

InboxDollars همچنین به شما امکان می دهد پول خود را به صورت آنلاین ذخیره کنید. کوپن ها را برای بیش از چند سایت موجود در برنامه و وب سایت مرور کنید. علاوه بر این، می‌توانید بابت خریدهای آنلاین پول نقد دریافت کنید، چیزی که اکثر سایت‌های نظرسنجی ارائه نمی‌دهند.

2. Survey Junkie

Survey Junkie یکی از بسیاری از سایت های نظرسنجی موجود است و در واقع هزینه ورودی شما را پرداخت می کند. نظرسنجی آنلاین به آسانی پاسخ دادن به چند سوال در یک زمان است. بسته به فرصت های نظرسنجی موجود، می توانید هر روز از چند سنت تا چند دلار درآمد کسب کنید.

حتی یک برنامه وابسته وجود دارد که می توانید به آن بپیوندید. به این ترتیب، برای معرفی دوستانی که در این نظرسنجی های تحقیقاتی بازار نیز شرکت خواهند کرد، پول دریافت می کنید. اگر زمان بیشتری در اختیار دارید، این نظرسنجی های پولی ارزش بررسی را دارند.

3. Tada

تادا در کلاس متفاوتی از سایت‌های پاداش قرار دارد. اگر کسب درآمد از اینترنت هدف شما نیست، اما همچنان می خواهید در خریدهای روزمره در پول خود صرفه جویی کنید، این وب سایتی است که باید به آن بپیوندید. استفاده از آن ساده است و شروع آن آسان است.

ابتدا به وب سایت پاداش نقدی ملحق می شوید. در مرحله بعد، خرید مواد غذایی خود را به صورت حضوری انجام دهید. سپس رسید خود را اسکن کرده و آن را در تادا آپلود کنید. اگر برای یکی از اقلامی که خریداری کرده اید پیشنهادی وجود داشته باشد، در کمترین زمان پاداش نقدی خود را دریافت خواهید کرد. خوشبختانه، می توانید به صورت آنلاین خرید کنید و مقداری پول نقد اضافی را نیز به کیف پول خود بازگردانید.

پس انداز خود را یا به عنوان امتیاز (که می توانید به کارت هدیه تبدیل کنید) یا به عنوان پول PayPal دریافت خواهید کرد. اگر دومی را انتخاب کنید، می توانید یک واریز مستقیم به حساب بانکی خود تنظیم کنید یا آن را به صورت آنلاین خرج کنید.

4. Pinecone Research

Pinecone Research یکی دیگر از سایت های نظرسنجی پولی است، اما با پیچ و تاب. برخلاف وب‌سایت‌های دیگر که توسط شرکت‌های تحقیقات بازار اداره می‌شوند، عضویت در این وب‌سایت کمی سخت‌تر است. برای ثبت نام و تکمیل نظرسنجی های آنلاین، باید توسط یکی از اعضای Pinecone دعوت شوید.

نکته مثبت این است که نظرسنجی های مربوطه پول بیشتری نسبت به آنچه سایت های نظرسنجی دیگر ارائه می دهند پرداخت می کنند. اگر واجد شرایط یک نظرسنجی هستید، می توانید بیش از 3 دلار برای 25 دقیقه از وقت خود کسب کنید. گاهی اوقات بیشتر.

هنگامی که آماده دریافت درآمد خود شدید، دو گزینه دارید: دریافت پول نقد از طریق PayPal یا بازخرید کارت های هدیه به خرده فروشان مورد علاقه خود.

5. MyPoints

آخرین سایت پاداش در لیست ما MyPoints است. این یکی از بهترین گزینه های Swagbucks است اگر می خواهید در خرید آنلاین پول پس انداز کنید و برای کارهای سریع در همان پلتفرم پول دریافت کنید.

برای هر کاری که در برنامه انجام می دهید امتیاز کسب خواهید کرد. سپس، می توانید آنها را با پول نقد PayPal یا کارت های هدیه جالب به فروشگاه های مورد علاقه خود مبادله کنید.

از آنچه سایت ها و برنامه هایی مانند Swagbucks ارائه می دهند بهره ببرید

بهترین سایت‌هایی مانند Swagbucks به شما امکان می‌دهند امتیاز (و پول) به دست آورید و در حین خرید، پول نقد ذخیره کنید. خواه به تکمیل نظرسنجی های آنلاین، بازی کردن، یا جمع آوری کوپن ها و معاملات نقدی علاقه مند باشید، چیزهای زیادی وجود دارد که باید از آنها استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT