سایت های فریلنسری برای گرافیست ها

بهترین سایت های فریلنسری برای گرافیست ها

زمان مطالعه 4 دقیقه

طراحی گرافیک به یک حرفه بسیار محبوب در بین متخصصان فناوری اطلاعات و فریلنسرها تبدیل شده است. ایجاد یک حرفه طراحی گرافیک آسان است اگر تمرکز کامل خود را به آن بدهید. ثبات کلید است. بهتر است قبل از شروع به جستجوی فرصت های کاری برای یک دوره یا مدرک گرافیک ثبت نام کنید. سایت های فریلنسری برای گرافیست ها را در ادامه معرفی کرده ایم.

افراد بیشتری به این حوزه می پیوندند زیرا پتانسیل را در آن می بینند. این حرفه ای است که اگر استعداد آن را داشته باشید، برای فریلنسینگ مناسب است. شرکت ها و وب سایت های زیادی وجود دارند که طراحان گرافیک را برای کار برای آنها استخدام می کنند. و واقعاً حقوق خوبی می گیرند. ما لیستی از 5 بهترین وب سایت را برای طراحان گرافیک برای کسب درآمد آنلاین تهیه کرده ایم.

لیست سایت های طراحی گرافیک

1.سایت های فریلنسری برای گرافیست ها Creative Market

Creative Market یکی از بهترین بسترها برای طراحان گرافیک برای ایجاد و فروش طرح های وب از جمله لوگو، قالب و غیره است. کاربر می تواند فروشگاه های خود را ایجاد کند و با فروش طرح های خود کسب درآمد کند. با تبدیل شدن به یک فروشگاه، می توانید محصولات خود را ایجاد کنید و هر زمان که بخواهید آنها را به روز کنید و پس از بارگذاری محصولات، فوراً فعال می شوند. نکته جالب در مورد این پلتفرم این است که هیچ جریمه ای برای فروش طرح های شما در وب سایت های دیگر وجود ندارد.

جزئیات پرداخت

مارکتینگ خلاق (Creative) به طراحان این امکان را می دهد که قیمت های خود را تعیین کنند و در صورت نیاز آنها را به روز کنند. طراحان برای هر فروش 70% دریافت خواهند کرد. Creative Market از طریق سپرده بانکی و PayPal به طراحان خود پرداخت می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی، صفحه سوالات متداول آنها را بررسی کنید.

2. 48hourslogo

48hourslogo یک بازار بزرگ برای خرید و فروش لوگو است. این شرکت که در سال 2010 راه اندازی شد، به سرعت رشد کرد و اکنون بیش از 3 میلیون لوگو و 40000 مشتری دارد. این وب سایت خاص برای طراحان گرافیک مناسب است و نه تازه کارها. برای رشد حرفه ای در طراحی گرافیک خود باید یک نمونه کار خوب داشته باشید. روش کار به این صورت است که اگر مشتری یک لوگو بخواهد، یک مسابقه طراحی لوگو برای آن راه اندازی می کند. پس از اجرای مسابقه، طراحان می توانند در مسابقه شرکت کنند و باید ظرف 48 ساعت یک لوگو طراحی کنند. در این مدت مشتری طرح های متنوعی برای انتخاب خواهد داشت.

جزئیات پرداخت

هزینه لوگو توسط مشتری مشخص می شود و معمولاً بین 99 تا 300 دلار است. اگر طرح شما توسط مشتری انتخاب شود، مبلغ جایزه به شما پرداخت می شود. این شرکت از طریق PayPal و Stripe به طراحان خود پول پرداخت می کند. برای اطلاعات بیشتر به صفحه سوالات متداول آنها مراجعه کنید.

3.سایت های فریلنسری برای گرافیست ها Inkd

Inkd یک بازار آنلاین برای طرح های چاپی است که شامل جزوه ها، آرم ها، کارت ها، منوها و غیره است. این شرکت که در سال 2009 راه اندازی شد، اکنون حدود 2000 قالب طرح اصلی دارد. این بازار آنلاین چگونه کار می کند؛ طراحان پس از ثبت نام، جلوی فروشگاه ها را می سازند تا طرح ها و قالب های خود را برای فروش به نمایش بگذارند. چند مرحله ساده که طراحان باید دنبال کنند این است که ابتدا نوع محصولی را که می‌خواهید بسازید انتخاب کنید، به عنوان مثال بروشور. برای اطمینان از استانداردهای مناسب، قالب را از وب سایت دانلود کرده و پس از طراحی، فایل را آپلود کنید. پس از بارگذاری طرح؛ بازبینان آن را برای بررسی کیفیت بررسی می کنند و کار را تایید می کنند و سپس برای فروش در وب سایت بارگذاری می شود.

جزئیات پرداخت

طراحان از طریق کمیسیون کار خود درآمد کسب می کنند. هر بار که مشتری طرح یا قالب شما را می‌خرد، برای هر فروش 20% کمیسیون دریافت می‌کنید. قیمت فروش هر طرح از 39 تا 99 دلار متغیر است. این شرکت به طراحان خود از طریق پی پال و چک بانکی پرداخت می کند. آستانه پرداخت 25 دلار است. برای اطلاعات بیشتر به صفحه سوالات متداول آنها مراجعه کنید.

4. 99designs

99designs یکی دیگر از بازارهای عالی طراحی گرافیک برای طراحان آزاد است. این وب سایت در سال 2008 راه اندازی شد و به سرعت به یکی از بزرگترین پلتفرم های فروش طراحی تبدیل شد، با بیش از 200 میلیون دلار طرح های به روز فروخته شده. برای شروع به کار به عنوان یک طراح آزاد، باید پروفایل خود را ایجاد کنید تا عموم آن را ببینند. سپس می توانید مسابقات مورد علاقه خود را پیدا کنید و طرح های خود را در آنجا ارسال کنید. اینگونه است که با ارسال طرح‌ها به مسابقات و تعامل با مشتریان، پایگاه مشتری و نمونه کار خود را ایجاد می‌کنید. به یاد داشته باشید، طراحان سطح ورودی فقط می توانند 10 مسابقه در ماه شرکت کنند. در اینجا راهنمایی است که گام به گام نحوه شروع کار با 99Designs را توضیح می دهد.

جزئیات پرداخت

99designs از طریق Payoneer و PayPal به طراحان خود پرداخت می کنند. هر بار که یک طراح در مسابقه ای برنده می شود، درآمد جایزه به اکانت او منتقل می شود. حداقل پرداختی که می توانید درخواست کنید 25 دلار است. برای دانستن بیشتر در مورد 99designs و عملکرد آن، صفحه سوالات متداول آنها را بررسی کنید.

5. AwesomeWeb

Awesomeweb یک وب سایت مستقل است که بیشتر به طراحان گرافیک و طراحان وب سایت پاسخ می دهد. این شرکت که در سال 2014 راه اندازی شد، به طراحان سطح ابتدایی اجازه می دهد تا رشد کنند و نمونه کارهای خود را نیز بسازند. این به شما فرصت خوبی برای ایجاد حرفه طراحی گرافیکی خود می دهد. اولین چیزی که باید با آن شروع کنید ثبت نام است. سپس مهارت های خود را انتخاب کرده و پروژه های گرافیکی خود را آپلود کنید. هنگامی که نمایه شما عمومی شد، مشتریان مستقیماً برای استخدام شما پیام ارسال می کنند. نکته مهمی که باید به خاطر داشته باشید این است که هر اکانت برای کنترل کیفیت قبل از عمومی شدن برای استخدام مشتریان بررسی می شود.

جزئیات پرداخت

AwesomeWeb هیچ هزینه ای از فریلنسرها دریافت نمی کند یا درصدی از سهم شما را در پرداخت پروژه نمی گیرد. با این حال، این شرکت 27 دلار در ماه برای حفظ اکانت شما هزینه می کند. اما بهترین قسمت این است که اگر برای آن ماه هیچ مشتری نداشته باشید، شرکت پول شما را پس می دهد. فریلنسرها نرخ های خود را تنظیم می کنند و مستقیماً توسط مشتریان پرداخت می شوند. هر دو طرف با یک درگاه پرداخت به انتخاب خود موافقت می کنند. برای اطلاعات بیشتر به وب سایت آنها مراجعه کنید.

با استفاده از این پلتفرم ها، باید بتوانید سبد خود را بسازید و درآمد ثابتی ایجاد کنید. در همین حال، در اینجا چند وب سایت وجود دارد که می توانید با فروش نقاشی های مینیاتوری و پرتره درآمد کسب کنید.

امتیاز 5/5 - از 6 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT