نرم افزار مدیریت پروپوزال آنلاین

5 نرم افزار مدیریت پروپوزال آنلاین

زمان مطالعه 8 دقیقه

“The Proposal” معمولاً اولین محصولی است که مشتری شما از شما خواهد دید. اولین برداشت ها بر تصمیمات خرید تاثیر می‌گذارد. نرم افزار مدیریت پروپوزال آنلاین را در ادامه بررسی کرده ایم.

من و همکارانم روی هم رفته بیش از 50 سال است که در حال تهیه پیشنهادات هستیم. در طول مسیر، یاد گرفته‌ایم که کدام ویژگی، معاملات بیشتری را بسته و زندگی ما را آسان‌تر می‌کند.

ده ها شرکت نرم افزاری برای نوشتن پروپوزال وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند. به نظر می‌رسد همه آنها خدمات مشابهی ارائه می‌دهند. آنها از چه نظر با یکدیگر متفاوت هستند؟ آیا برای صنایع خاصی یکی بهتر از دیگری است؟

برای ساده کردن فرآیند انتخاب شما، ما بهترین نرم افزار پیشنهادی موجود را آزمایش و بررسی کرده ایم.

نرم افزار پروپوزال چیست؟

نرم افزار مدیریت پروپوزال در ساده ترین شکل خود به کسب‌وکار ها کمک می‌کند تا پیشنهادات را بنویسند، ارسال کنند، تجزیه و تحلیل کنند و خودکار کنند. به طور معمول، این ابزارها مبتنی بر ابر هستند و می‌توانند توسط تیم های بازاریابی و فروش با هزینه ماهانه یا سالانه مورد استفاده قرار گیرند.

مزایای استفاده از نرم افزار پروپوزال چیست؟

استفاده از نرم افزار پروپوزال آنلاین مزایای زیادی دارد. برای اولین بار، طراحی یک پروپوزال در Microsoft Word، ذخیره آن در دسکتاپ شما به عنوان PDF، و سپس به اشتراک گذاری آن با مشتری یا مشتری خود، شکست را می‌دهد.

به طور کلی، استفاده از نرم افزار مدیریت پروپوزال دو مزیت اصلی دارد:

  • صرفه جویی در هزینه ناشی از کاهش توسعه و کار اداری.
  • نسبت بسته شدن بهبود یافته از برندسازی بهتر، ابزارهای همکاری، و تجزیه و تحلیل.

ویژگی های مشترک نرم افزار پروپوزال چیست؟

برخی از رایج ترین ویژگی های نرم افزار پروپوزال عبارتند از:

الگوها – شرکت های نرم افزار پیشنهادی صدها الگوی حرفه ای طراحی شده را در اختیار کاربران پولی قرار می‌دهند. این باعث صرفه جویی در زمان با نوشتن و طراحی می‌شود. همچنین به برندسازی کمک می‌کند.

همکاری – ارتباط ویژه پیشنهاد با اعضای تیم، مشتریان بالقوه و مشتریان در یک مکان متمرکز است و تکرار شرایط و پیشبرد معاملات را آسان‌تر می‌کند.

یکپارچه سازی ها و API ها – می‌توانید نرم افزار پیشنهادی را با برنامه های دیگر مانند CRM، نرم افزار حسابداری، ابزارهای مدیریت پروژه و تقریباً هر چیزی که دارای یک API است یکپارچه کنید. این امر زمان اداری را کاهش می‌دهد و می‌تواند به ارائه یک تجربه ورود یکپارچه کمک کند. هنگام ارزیابی راه حل بالقوه، به ادغام های از پیش ساخته شده نگاه کنید. همه ارائه دهندگان برتر دارای API های باز هستند، بنابراین می‌توانید تقریباً به هر برنامه ای متصل شوید، اما در حالت ایده آل می‌خواهید راه حلی را انتخاب کنید که از قبل با ابزارهای دیگرتان خوب بازی کند.

تجزیه و تحلیل – قادر به دیدن اینکه آیا یک مشتری پیشنهادی را باز کرده است یا خیر و چقدر زمان صرف خواندن یک بخش خاص کرده است بسیار ارزشمند است. این داده ها می‌توانند به شما در تنظیم دقیق فرآیند توسعه پیشنهاد، رفع نگرانی های احتمالی و ساده سازی فرآیند فروش کمک کنند. من یک بار حدود 8-10 ساعت را صرف توسعه یک پیشنهاد سفارشی برای مشتری کردم. سپس، نرم افزار پروپوزال را پیاده سازی کردم و متوجه شدم مشتریان احتمالی من واقعاً چقدر زمان کمی را صرف خواندن توصیه های من می‌کنند. گاهی حتی کمتر از 5 دقیقه بود!

امضاها و پرداخت های الکترونیکی – نرم افزار پیشنهاد آنلاین ویژگی های یکپارچه امضا و پرداخت را فراهم می‌کند، بنابراین مشتری احتمالی شما می‌تواند صفحه شرایط و ضوابط الزام آور قانونی شما را امضا کند و در عرض چند دقیقه مبلغی را پرداخت کند.

بهترین نرم افزار پروپوزال

5 راه حل برتر مدیریت پروپوزال آنلاین بر اساس تجربه حرفه ای و آزمایش کامل ما عبارتند از:

1.نرم افزار مدیریت پروپوزال آنلاین Better Proposals

بهترین نرم افزار مدیریت پروپوزال کلی

Better Proposals یک سازنده پروپوزال آنلاین است که به کاربران امکان می‌دهد پیشنهادهای حرفه ای را سریع و مؤثر ایجاد کنند. برنامه آن با خدمات کاربر پسند ساخته شده است تا پیشنهادات با کیفیت بالا و موثر را برای مشتریان ارائه دهد.

آنها یک کتابخانه کامل از الگوهای آماده و ابزارهای کشیدن و رها کردن را ارائه می‌دهند که به شما امکان می‌دهد در کسری از زمانی که معمولاً برای انجام این کار نیاز است، پیشنهادهایی با ظاهر حرفه ای ایجاد کنید.

آنها زمان لازم برای انجام یک معامله تجاری را با ارسال مستقیم پیشنهادات ایمیلی و در عین حال تجزیه و تحلیل دقیق پیشرفت شما را بهینه می‌کنند.

2.نرم افزار مدیریت پروپوزال آنلاین Pandadoc

بهترین برای اتوماسیون اسناد [انواع اسناد، نه فقط پیشنهادات]

Pandadoc نرم افزار مدیریت اسناد مبتنی بر ابر است که به کاربران در ایجاد پیشنهادها، نقل قول ها، اسناد منابع انسانی، قراردادها و موارد دیگر کمک می‌کند. این راه حل بیشتر توسط تیم های فروش و بازاریابی و رهبری شرکت استفاده می‌شود.

چه بخواهید پروپوزال های سفارشی ایجاد کنید یا یکی از قالب های آماده آن ها را ویرایش کنید، Pandadoc ابزارهایی را برای انجام این کار در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید پیشنهادات را بنویسید، آنها را در یک کتابخانه مبتنی بر ابر ذخیره کنید، آنها را برای مشتریان ارسال کنید، و پیشرفت کلی را در یک مکان پیگیری کنید.

Pandadoc که برای بسیاری از انواع مشاغل مختلف مناسب است، هدف آن ساده سازی فرآیند پیشنهاد و در عین حال بهینه سازی وظایف فروش و بازاریابی است.

3.نرم افزار مدیریت پروپوزال آنلاین Proposify

بهترین برای شرکت ها و تیم های فروش 10 نفره یا بیشتر

Proposify یک نرم افزار پیشنهاد مبتنی بر ابر است که برای ایجاد پیشنهادهای تجاری برای مشاغل از طریق ابزارها و الگوهای مختلف طراحی شده است.

آنها یک کتابخانه محتوا و یک ویژگی کشیدن و رها کردن دارند که به شما امکان می دهد بین مطالعات موردی، بخش ها و هزینه ها انتخاب کنید. کاربران همچنین می‌توانند پیشرفت پیشنهادات خود را ردیابی کنند و بینش هایی را در مورد افرادی که اسناد آنها را مشاهده می کنند دریافت کنند.

Proposify که برای شرکت های طراحی وب و استارت آپ ها مناسب است، با هدف ساده سازی فرآیند پیشنهاد و خودکارسازی وظایف برای تیم های فروش و بازاریابی است.

4.نرم افزار مدیریت پروپوزال آنلاین Prospero

بهترین عملکرد برای کارآفرینان انفرادی و فریلنسرها

Prospero یک نرم افزار ایجاد پروپوزال مبتنی بر ابر است که به کاربران کمک می‌کند در چند دقیقه پیشنهادهای تجاری ساده و در عین حال حرفه ای ایجاد کنند. آنها الگوهای زیادی را ارائه می‌دهند که کاربرانشان می‌توانند آنها را ویرایش کرده و با مواد برند خود پر کنند.

Prospero به شما امکان می‌دهد پیشنهادات خود را مستقیماً برای مشتریان ارسال کنید. همچنین دارای قابلیت های eSignature و ادغام های مختلف برای ساده سازی فرآیند فروش است.

5.نرم افزار مدیریت پروپوزال آنلاین Bidsketch

بهترین برای سازمان های غیر انتفاعی

Bidsketch یک نرم افزار حرفه ای ایجاد پیشنهاد است که به شما امکان می‌دهد پیشنهادهای تجاری مؤثر ایجاد کنید و در عین حال ابزاری برای ارسال آنها به مشتریان در اختیارتان قرار دهد. با ده ها قالب آماده، می‌توانید مشتریان بالقوه را از طریق پیشنهادات الکترونیکی و صفحات فرود جذب کنید.

انتخاب بهترین نرم افزار پروپوزال آنلاین مهم است زیرا باعث صرفه جویی در زمان و هزینه های غیر ضروری انتقال می‌شود. برای اینکه تصمیم شما کمی آسان‌تر شود، ما چهار عامل مهم را که باید در هنگام انتخاب ارائه دهنده در نظر بگیرید، محدود کردیم.

راحتی در استفاده

در نهایت، شما باید با رابط کاربری و نرم افزار راحت باشید. خوشبختانه، رسیدن به آن کار چندان دشواری نیست. همه ارائه دهندگان برتر نوعی آزمایش رایگان ارائه می‌دهند. ما معمولاً توصیه می‌کنیم یک حساب کاربری با حداقل 2 یا 3 راه حلی که در نظر دارید راه اندازی کنید. این به شما دسترسی Backend را می‌دهد که در آن می‌توانید شروع به آزمایش ویژگی های مختلف کنید.

آیا استفاده از ویرایشگر پیشنهاد آسان است؟ آیا می‌توانید به راحتی مخاطبین و قالب ها را وارد کنید؟ سفارشی کردن یک قالب با نام تجاری و محتوای خود چقدر دشوار است؟ اینها چیزهایی هستند که می‌توانید به راحتی در چند دقیقه قبل از تعهد به اشتراک ماهانه یا سالانه پولی آزمایش کنید.

ادغام با سایر برنامه ها

به احتمال زیاد، کسب و کار شما از تعداد بی شماری از برنامه ها و برنامه های شخص ثالث دیگر برای رسیدگی به نیازهای تجاری شما استفاده می‌کند. گردش کار پروپوزال شما نباید در تعارض با آن ابزارها باشد. آنها باید برای خودکارسازی فرآیندهای اضافی و افزایش کارایی کلی یکپارچه شوند.

تعیین کنید که آیا نیاز دارید نرم افزار پیشنهادی خود را با Salesforce، Slack، MailChimp یا برنامه دیگری متصل کنید. سپس، صفحات برنامه ها و ادغام ها را مرور کنید. همه راه حل های نرم افزار پیشنهادی معمولاً با یک API قوی ارائه می‌شوند، می‌توانید با استفاده از ادغام های از پیش ساخته شده، مقداری ساعت توسعه و هزینه های خود را ذخیره کنید. ادغام بیشتر معمولاً نشانه خوبی است و نشان می‌دهد که شرکت نرم افزاری متعهد به توسعه و پشتیبانی مداوم است.

قالب ها

بسیاری از راه حل های پیشنهادی آنلاین به صنایع و جایگاه های خاص ارائه می‌شوند. بسیاری از آنها برای حمایت از تقاضا برای خدمات دیجیتال مانند توسعه وب و بازاریابی توسعه یافته اند. با این حال، دیگران دارای پایگاه های مشتری و تخصص در صنایعی مانند ساخت و ساز، آموزش، خدمات مالی و مراقبت های بهداشتی هستند. این هنگام ایجاد بخش های قانونی مانند محدوده کار و توافق بسیار مفید است.

برای یافتن ارائه دهنده ای که دارای طیف گسترده ای از دارایی های مختلف است، گالری های الگو را مرور کنید. حتی اگر آنها «ویژه صنعت» نباشند، می‌توانید در طراحی، ساختارهای قیمت گذاری، قانونی و سایر اجزاء را در نظر بگیرید. هرچه کمتر دوباره کاری کنید بهتر است. بهترین ارائه دهندگان به شما این امکان را می‌دهند که یک قالب را به سرعت بوت استرپ و تکه تکه کنید تا مجبور نباشید درگیر طراحی و توسعه سفارشی شوید.

قیمت گذاری و مقیاس پذیری

یافتن نرم افزار پیشنهادی که طرح های مقیاس پذیر را ارائه می‌دهد، به ویژه برای تیم های فروش بزرگ تر و کسب‌وکارهایی که به سرعت در حال رشد هستند، مهم است. اکثر راه حل های نرم افزار پروپوزال دارای محدودیت تعداد کاربر و البته پیشنهاداتی برای رفع محدودیت وجود دارد. این می‌تواند برای مشاغلی که تعداد زیادی پیشنهاد ارسال می‌کنند، مقرون به صرفه باشد. اگرچه می‌توانید با راه اندازی فرآیندی برای بایگانی کردن پیشنهادات باز پس از یک دوره زمانی معین، این موضوع را حل کنید. همچنین بهانه خوبی برای بازگشت به مشتری یا مشتری و ترغیب آنها به حرکت رو به جلو است.

مقیاس پذیری همچنین به انواع اسنادی که می‌خواهید ارسال کنید مربوط می‌شود. اگر به یک راه حل مدیریت اسناد همه کاره فکر می‌کنید، به جداول قیمت گذاری طبقه بندی شده دقت کنید. چه چیزی در برنامه های خاص گنجانده شده است و شامل چه مواردی نمی‌شود؟ شما نمی‌خواهید با سناریویی مواجه شوید که در آن شروع به ارسال پروپوزال می‌کنید، بلکه می‌خواهید قراردادها را نیز ارسال کنید و باید ابزار شخص ثالث دیگری (پول بیشتر) اضافه کنید.

بهترین نرم افزار مدیریت پروپوزال چیست؟

نرم افزار پروپوزال آنلاین ابزاری فوق العاده ارزشمند برای انواع مشاغل است. نرم افزارهایی که در این مقاله به آنها اشاره کردیم همگی نسبتاً قوی هستند و قیمت رقابتی ارائه می دهند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT