یافتن گروه های مطالعه آنلاین

5 وب سایت برای یافتن گروه های مطالعه آنلاین

زمان مطالعه 4 دقیقه

با افزایش یادگیری از راه دور، گروه های مطالعه آنلاین می توانند بسیار سودمند باشند. در اینجا پنج وب سایت برتر وجود دارد که می توانید از آنها برای پیدا کردن یکی از آنها استفاده کنید. یافتن گروه های مطالعه آنلاین را در ادامه توضیح داده ایم.

مطالعه برای آزمون ها و امتحانات سرگرم کننده ترین کار نیست و گاهی اوقات ممکن است انگیزه شما را از دست بدهد. خوشبختانه، گروه های مطالعه روشی موثر برای اطمینان از اختصاص زمان برای مطالعات خود هستند. نه تنها این، بلکه تجربه عضویت در یک تیم را خواهید داشت که به شما امکان می دهد در مطالعات خود پیشرفت کنید.

اگر فردی هستید که از راه دور درس می‌خوانید، یا پیوستن به گروه‌های مطالعه فیزیکی برایتان سخت است، ممکن است احساس کنید هیچ گزینه‌ای جز تحصیل به تنهایی ندارید. اما، لازم نیست که چنین باشد. بیایید نگاهی به پنج وب سایت بیندازیم تا گروه های مطالعه آنلاین را پیدا کنیم.

یافتن گروه های مطالعه آنلاین: Capegoat

یافتن گروه های مطالعه آنلاین

یافتن گروه های مطالعه آنلاین

Capegoat یک وب سایت است که دارای یک جامعه آنلاین از دانشجویان جهانی است که با هم مطالعه می کنند و از اهداف یکدیگر حمایت می کنند. Capegoat بیش از 5000 دانش آموز دارد که بیش از 100000 ساعت صرف مطالعه می شود.

هنگامی که با Capegoat مطالعه می کنید، می توانید به یک اتاق مطالعه مجازی موجود بپیوندید یا می توانید اتاق خود را ایجاد کنید. Capegoat با اجازه دادن به شما برای پیگیری پیشرفت خود به شما کمک می کند مولد بمانید. می‌توانید به داده‌ها دسترسی داشته باشید تا زمان صرف شده، کارهای تکمیل‌شده و موارد دیگر را ردیابی کنید.

اگر برای بهره‌وری به کمی فشار نیاز دارید، این پلتفرم به شما امکان می‌دهد تایمرها را تنظیم کنید، فهرست‌ها را ایجاد کنید و فرصت‌هایی را برای شما فراهم می‌کند تا دستاوردهای خود را پیگیری کنید.

Study Together

اگر می خواهید با دانش آموزانی از سراسر جهان ملاقات و گپ بزنید، این پلتفرم برای شما مناسب است. Study Together هاست یکی از بزرگترین جوامع دانشجویی جهانی با بیش از یک میلیون عضو و 19 میلیون جلسه مطالعه است.

با ویژگی های متنوعی که می توانید از بین آنها انتخاب کنید، مطمئناً به اهداف تحصیلی خود خواهید رسید. Study Together دارای اتاق های مطالعه زنده است که می توانید در هر زمانی از روز به آنها بپیوندید.

اگر از هیچ یک از اتاق‌های مطالعه موجود الهام نمی‌گیرید، Study Together به شما اجازه می‌دهد تا جهان مطالعه خود را با ویژگی‌های شخصی‌سازی شده ایجاد کنید.

یافتن گروه های مطالعه آنلاین: StudyStream

StudyStream یک پلتفرم است که نه تنها به شما کمک می کند تا به جلسات مطالعه با سایر دانش آموزان آنلاین بپیوندید، بلکه هدف آن کمک به سازماندهی و بهره وری شماست. این به شما کمک می کند جلسات مطالعه موثرتری داشته باشید.

در StudyStream، می‌توانید به اتاق‌های تمرکز بپیوندید که در آنجا می‌توانید به دانش‌آموزان دیگر بپیوندید تا مطالعه کنند، یا می‌توانید به سایر متخصصان بپیوندید تا به شما کمک کنند روی پروژه‌های کاری تمرکز کنید. این پلتفرم فقط در مورد کار و مطالعه نیست، بلکه رویدادهای آنلاین هفتگی مختلفی را ارائه می دهد که شامل، روزنامه نگاری، جلسات سلامتی، رویدادهای بهره وری و اتاق دختران مجازی با چت های طولانی مدت است.

برای دسترسی به تمام اتاق های مجازی در StudyStream، فقط باید ثبت نام کنید.

یافتن گروه های مطالعه آنلاین: Studyverse

یافتن گروه های مطالعه آنلاین

یافتن گروه های مطالعه آنلاین

اگر به دنبال راه هایی برای جلوگیری از حواس پرتی و به تعویق انداختن هستید، این وب سایت عالی برای شماست. هدف Studyverse استفاده از مسئولیت پذیری اجتماعی برای کمک به شما در پیشرفت تحصیلی است.

می توانید دوستان خود را دعوت کنید تا به اتاق مطالعه شما بپیوندند، یا می توانید به اتاق عمومی موجود بپیوندید. هر اتاق مطالعه دارای یک موضوع منحصر به فرد، تایمرهای گروهی و موسیقی برای تنظیم حال و هوا است.

در Studyverse، می‌توانید آمار خود را برای پیگیری زمان مطالعه خود مشاهده کنید، و می‌توانید بررسی کنید که به چند اتاق مطالعه پیوسته‌اید.

Fiveable

Fiveable به عنوان یک کتابخانه مجازی با ابزارهای مطالعه و دوستان برای مطالعه عمل می کند. با بیش از ده میلیون کاربر راهنمای مطالعه و 300000 جلسه مطالعه، شکی نیست که کمک لازم برای مطالعه موفقیت آمیز را دریافت خواهید کرد.

در Fiveable، می‌توانید به اتاق‌های مطالعه با تایمر، تماس‌های ویدیویی، ادغام موسیقی با پلتفرم‌های موسیقی محبوب دسترسی داشته باشید، و می‌توانید بین حالت انفرادی و چند نفره یکی را انتخاب کنید. Fiveable همچنین دارای طیف گسترده ای از راهنمای AP برای هر موضوعی است که به شما کمک می کند برای امتحانات آماده شوید.

مطالعه را به سطح بعدی ببرید

چه بخواهید یاد بگیرید که چگونه در حین مطالعه تمرکز بهتری داشته باشید، یا فقط بخواهید به جمعی از دانشجویان دیگر بپیوندید، این سایت ها می توانند برای شما مفید باشند. و اگر به دنبال راه‌های دیگری برای بهبود روش مطالعه خود هستید، ابزارهای آنلاین زیادی برای تقویت مطالعه و کمک به سازماندهی شما وجود دارد.

امتیاز 5/5 - از 4 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

یک دیدگاه

  1. Z گفت:

    خیلی خوب بود فقط کاش از عکس بی حجاب استفاده نکنید

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT