فروشگاه های آنلاین لباس مردانه

50 تا از بهترین فروشگاه های آنلاین لباس مردانه در سال 2023

زمان مطالعه 20 دقیقه

در حالی که زمانی وجود داشت که خرید آنلاین به معنای خریدهای پرخطر و کیفیت ارزان بود، امروز بسیار متفاوت است. فروشگاه های آنلاین لباس مردانه را در ادامه معرفی کرده ایم.

امروزه می‌توانید بزرگترین برندها و بهترین محدوده‌های طراحان را تنها با یک کلیک روی صفحه نمایش خود بیابید. از کت و شلوارهای تیز گرفته تا جدیدترین کفش‌های کتانی، می‌توانید تمام نیازهای مد و فشن خود را درست از خانه خود خریداری کنید.

فروشگاه اینترنتی لباس مردانه

Represent

Represent یک برند مد بریتانیایی لوکس است که در سال 2011 توسط جورج و مایک هیتون تأسیس شد و مجموعه لباس‌های آن به دلیل مهارت‌های ظریف و طراحی دقیق‌شان قابل توجه است. هر قطعه در این مجموعه اصلاحاتی را از فرآیند تولید به دقت در نظر گرفته شده به نمایش می گذارد. با ماموریت فراگیر ایجاد «بهترین برند در جهان»، می‌توانید از پیدا کردن لباس‌های باکیفیت از Represent مطمئن باشید که به لوازم کمد لباس جاودانه و در عین حال مدرن کمک می‌کند. چه به دنبال کت و شلوارهای معاصر باشید و چه به دنبال کت و شلوارهای معمولی باشید، Represent چیزی برای ارائه به هر مردی که به دنبال کیفیت لوکس و سبک نهایی است، دارد.

فروشگاه های آنلاین لباس مردانه Nixon

نیکسون برند لوازم جانبی سبک زندگی برای کسانی است که با افتخار به سمت طبل خود می روند. نیکسون که بیش از یک دهه پیش در Encinitas، کالیفرنیا توسط Chad DiNenna و Andy Laats به عنوان یک خط ساعت بوتیک که منحصراً در خرده‌فروشی‌های ورزشی و مد فروخته می‌شد، تأسیس شد، اکنون به طیف کاملی از ساعت‌ها، کیف‌ها، کالاهای چرمی و لوازم جانبی موجود در 90 کشور جهان گسترش یافته است. در سراسر جهان؛ توسط افرادی که زندگی بدون مرز را در آغوش می گیرند و محصولات ما را در هر سفر همراه خود می برند.

Passenger

لباس های مسافربری به ریزترین جزئیات توجه ویژه ای دارند و لباس هایی را طراحی می کنند تا در برابر مشکلات روزمره زندگی مقاومت کنند. در آغاز سال 2022، 80 درصد از این مجموعه با مواد مسئولی مانند پنبه بازیافتی، پلی استر بازیافت شده، کنف و پنبه ارگانیک ساخته شده است. داستان های فرار در پارچه بافته می شود و هر طرحی متفاوت است. بوی آتش کمپ روی یک باقلا یا لکه عرق روی تی شرت مورد علاقه. مسافر بر این باور است که آنچه می پوشید نشان دهنده شخصیت شماست!

Luca Faloni

آقایان در سراسر جهان می توانند یک قطعه کلاسیک و جاودانه از لوکا فالونی را به کمد لباس خود اضافه کنند. این طراح ایتالیایی در طرح های خود تنها از بهترین پارچه های طبیعی ایتالیایی مانند ترمه ابریشم از Cariaggi و پیک از کارخانه تاریخی Veneto استفاده می کند. در دستان صنعتگران ماهر، این پارچه‌ها به لباس مردانه شیک برای مردانی تبدیل می‌شوند که از مد آهسته‌ای که کیفیت را به خطر نمی‌اندازد، قدردانی می‌کنند. هر ژاکت، تی شرت، شلوار، پیراهن یا ژاکت بادوام، لوکس و برای ماندگاری طراحی شده است.

فروشگاه های آنلاین لباس مردانه Vilebrequin

Vilebrequin، برند پوشاک نمادین که در سال 1971 توسط طراح مد فرانسوی ایوت و عکاس / روزنامه‌نگار خودروی ورزشی فرد پریسکوئل تأسیس شد، به شهرت بین‌المللی دست یافته است. با وجود مکان‌های فروشگاه در سراسر اروپا تا آمریکای شمالی – از جمله شهرهایی مانند پاریس، لندن و شهر نیویورک – لباس‌های ساحلی متمایز Villebrequin قدردانی از لوکس بودن را جشن می‌گیرد که ریشه در همنام آن دارد: «میل لنگ». جزئیات جالبی درباره این دوتایی پویا؟ فرد کور رنگی است و همسرش را تنها مسئول انتخاب همه رنگ‌ها برای طرح‌های آنها می‌داند.

L’Estrange

L’Estrange در تلاش است تا صنعت مد را تغییر دهد که به خاطر اعمال بیهوده و تولید بیش از حد معروف است. آنها “ماموریت ساده کردن کمد لباس مردانه برای کاهش مصرف بیش از حد را دارند.” این بدان معنی است که لباس همه کاره و راحت است و برای دوام بیش از یک فصل ساخته شده است. این لباس ها در لندن طراحی شده و از مواد تجدید پذیر و بازیافتی ساخته شده اند.

فروشگاه های آنلاین لباس مردانه Corridor

بدون شک یکی از جالب ترین برندهایی که می توانید با آن آشنا شوید Corridor است. این شهر الهام‌بخش برند مستقل مستقر در نیویورک است که توسط طراح دن اسنایدر در سال 2013 تأسیس شد. در اینجا مجموعه‌ای چشمگیر و گویا، از پیراهن و لباس بافتنی گرفته تا کت و شلوار، با منسوجات و لباس‌هایی که در داخل طراحی شده‌اند، خواهید دید. کریدور همچنین دارای کارگاه های سازگار با محیط زیست است و بر تولید اقلام با بالاترین کیفیت تمرکز دارد.

Scaglione

لباس بافتنی معاصر با کیفیت بالا یک سرمایه گذاری مد است که شما برای سالها خواهید داشت. با تمرکز بر آن، شرکت ایتالیایی Scaglione فروشگاه پوشاک ایده آل برای نوجوانانی است که به دنبال یک کمد لباس کلاسیک و ماندگار هستند. با استفاده از کاردستی متخصص، نخ‌های طبیعی و رنگ‌های زنده، مجموعه‌ای شگفت‌انگیز از ژاکت، شلوار، هودی و ژاکت‌های پشمی برای مردان و زنان وجود دارد.

پارچه های براوا

Brava Fabrics چیزی بیش از لباس های با کیفیت عالی است. بر ایجاد مد منصفانه تمرکز دارد. این بدان معنی است که هر قطعه به گونه ای طراحی شده است که به درستی از آن مراقبت شود تا ماندگار شود. Brava Fabrics یک انبار مستقر در بارسلون دارد و شرکتی است که اهمیت زیادی به پایداری پارچه خود می دهد و اطمینان می دهد که آنچه استفاده می کند بدون ظلم است. با توجه به اینکه بدنه ها در هر شکل و فرمی هستند و به دلیل سایز شما نباید استایل شما محدود شود، طیف وسیعی از اندازه ها را دارد.

فروشگاه های آنلاین لباس مردانه Clutch Cafe

سبک شما راهی برای بیان خود و نشان دادن فردیت شماست. اگر به دنبال مکانی برای خرید هستید، کافه کلاچ یک گزینه عالی است و طیف گسترده ای از مارک ها، پوشاک و لوازم جانبی را در اختیار شما قرار می دهد. اگر نام آشنا به نظر می رسد، به این دلیل است که تحت هدایت آتسوشی ماتسوشیما، سردبیر مجله Clutch ژاپن شروع شده است. هدف این بود که برندهای ژاپنی و لباس های سبک خیابانی را برای مشتریان بریتانیایی به ارمغان بیاورد. می توانید به صورت آنلاین یا در فروشگاه لندن خرید کنید.

فروشگاه های آنلاین لباس مردانه Wax London

وکس یک برچسب خانوادگی مستقر در لندن است که در سال 2015 تاسیس شد. این لباس با حفظ پایداری در هسته خود، با موادی که به دقت تهیه شده اند، طراحی شده اند تا بارها و بارها بپوشند و بپوشند. یکی از ارزش های اصلی ما وکس لندن، ایده خانواده است. طرح ها از نظر سبک و دوام بی انتها هستند و لباس ها با تاکید بر کیفیت ساخته شده اند.

Nordstrom Rack

اجناس طراح با تخفیف؟ بیشتر از Nordstrom Rack نگاه نکنید. خرده‌فروشی ارزان قیمت در سال 1973 تأسیس شد و بخشی از خرده‌فروشی لوکس Nordstrom است. جذابیت این است که شما اجناس طراح با تخفیف شدید، تا 70 درصد تخفیف دریافت می‌کنید، بنابراین در ازای پول خود بسیار بیشتر دریافت می‌کنید. این می تواند هر چیزی از لباس، کفش و لوازم جانبی باشد. ورودی های هفتگی جدید و اقلام پرطرفدار وجود دارد، بنابراین می توانید آنچه را که پیشنهاد می شود ببینید. از برندهای مختلف طراح، اندازه و تناسب جستجو کنید و چیزی را که دوست دارید بیابید.

Amazon Fashion

آمازون فروشگاهی یک‌جا برای همه نیازهای شماست، چه یک کتاب جدید یا یک جفت کفش جدید. بخش مد آنها خرید لباس را آسان می کند و طیف گسترده ای از محصولات را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین می‌توانید جستجوی خود را بر اساس قیمت و محصول فیلتر کنید و از محبوب‌ترین بخش مشتری برای دیدن موارد داغ و پرطرفدار استفاده کنید.

Farfetch

Farfetch یک مقصد خرید آنلاین برای همه شیک پوشان است. این مجموعه گسترده ای از پوشاک طراحان را در سراسر جهان حمل می کند، که باعث می شود به راحتی از آخرین روندها مطلع شوید. این خرده‌فروش آنلاین با تهیه و تنظیم محصولات از مارک‌ها و بوتیک‌های بین‌المللی در سراسر جهان، به طور مداوم طیف باورنکردنی از پوشاک را با کلیک یک دکمه ارائه می‌دهد.

SSENSE

SSENSE یک خرده‌فروش ممتاز است که بهترین‌ها را در مد، لباس‌های خیابانی و طرح‌های مستقل ارائه می‌کند. فروشگاه آنلاین دارای تنوع باورنکردنی از برچسب ها است و برای یافتن همه مارک های مورد علاقه شما در یک مکان فوق العاده است.

Saks Fifth Avenue

Saks Fifth Avenue با فروشگاه‌هایی در سرتاسر ایالات متحده و چندین مکان بین‌المللی، یک فروشگاه بزرگ مشهور جهانی است که به خاطر لباس‌های طراحان مجلل شناخته شده است. چه یک لباس شب شیک و چه شلوار جین معمولی، ساکس مجموعه‌ای از اجناس مد روز را ارائه می‌کند که مطمئناً هر علاقه‌مندی به سبک را به خود خیره می‌کند.

فروشگاه های آنلاین لباس مردانه Everlane

خرده فروش پوشاک آمریکایی، Everlane، در سال 2010 تاسیس شد و در دهه گذشته، خود را به عنوان یکی از بهترین فروشگاه های آنلاین لباس برای مردان و زنان تثبیت کرده است. می‌توانید بر اساس محصول، محصولات جدید، پرفروش‌ها و موارد دیگر خرید کنید و تجربه را ساده و لذت‌بخش کنید. همچنین طیف گسترده‌ای از محصولات ارائه می‌شود، از اصول اولیه مانند شلوار تا اجناس رسمی‌تر مانند پیراهن‌های آکسفورد و کت‌های کت و شلوار پشمی.

ASOS

ASOS به عنوان یکی از بهترین مقاصد خرید آنلاین برای مردان و زنان همچنان در صدر لیست ها قرار دارد. تنوع باورنکردنی از محصولات روز و قیمت های مقرون به صرفه خرده فروش آن را به گزینه ای برنده برای یافتن مد مورد نظر خود با هزینه کم تبدیل می کند.

Rag & Bone

برچسب نیویورکی Rag & Bone به دلیل طراحی‌های منحصر به فرد خود که خیاطی کلاسیک را با زیبایی‌شناسی هیجان‌انگیز و در عین حال کم‌رنگ ترکیب می‌کند، مشهور است. Rag & Bone که عملاً یک مارک تجاری ضروری برای هر مرد مدرنی است، سبک شهری را با مهارت‌های حرفه‌ای، شبح‌های تمیز، و حساسیت در مرکز شهر بازتعریف می‌کند.

MR PORTER

وقتی نوبت به خرید آنلاین لباس مردانه می رسد، MR PORTER سایتی است که باید از آن بازدید کنید. این خرده فروش جهانی بیش از 300 برند بین المللی پیشرو را به 170 کشور می فروشد. محصولات همچنین سرپرستی و ویرایش می‌شوند، به این معنی که هرگز وقت خود را برای بررسی موارد برای یافتن چیز خوب تلف نمی‌کنید.

Zappos

خرده‌فروش آنلاین آمریکایی، Zappos، فروشگاه شما برای همه چیز است، خواه به لباس، کفش یا لوازم جانبی شیک نیاز داشته باشید. بخش دسته‌بندی همچنین خرید را آسان‌تر می‌کند، که به شما امکان می‌دهد اقلام پایدار، مارک‌های بازپرداخت، بازیافتی، ارگانیک و موارد دیگر را انتخاب کنید.

MatchesFashion

MatchesFashion یک فروشگاه الکترونیکی مد لوکس است که تجربه خرید آنلاین را متحول کرده است. خریداران می توانند بیش از 400 مورد از پرطرفدارترین برچسب های طراح جهان را پیدا کنند که در بخش هایی برای مردان، زنان، کودکان و محصولات زیبایی سازماندهی شده اند. علاوه بر این، اگر به‌دنبال آیتم‌هایی از طراحان یا کمپین‌های خاص هستید، نام آن‌ها را در نوار جستجو تایپ کنید و همه موارد از آن برند برای مشاهده در دسترس خواهند بود. چه برای خودتان خرید کنید و چه در آخرین لحظه خرید هدیه برای یک موقعیت خاص انجام دهید، MatchesFashion خرید آنلاین مدهای لوکس را آسان می کند.

Luisa Via Roma

Luisa Via Roma یک مقصد مد باورنکردنی برای همه دوستداران سبک است. این بوتیک منحصر به فرد ایتالیایی، مستقر در فلورانس، مجموعه هایی از بیش از 200 برچسب مد لوکس را مدیریت می کند و برای هر سلیقه و مناسبتی چیزی ارائه می دهد. این دارای بخش ویژه ای به نام “LVR Loves” است که کاملاً به نمایش محبوب ترین اقلام اختصاص یافته است و خرید برای داغ ترین روندهای فصل را آسان می کند.

فروشگاه های آنلاین لباس مردانه Nordstrom

Nordstrom یک فروشگاه بزرگ بسیار معتبر است که مد و خدمات با کیفیتی را ارائه می دهد. با بیش از 100 سال فعالیت، مشتریان تنها بهترین ها را از Nordstrom انتظار دارند. بازدید از هر یک از نود و دو فروشگاه آنها در سراسر ایالات متحده، کانادا یا آنلاین، سبک های پیچیده را با قیمت های مناسب تضمین می کند. فرقی نمی‌کند برای یک رویداد به لباس رسمی نیاز داشته باشید یا فقط برای فصل آینده خرید کنید، Nordstrom تمام نیازهای مد شما را پوشش می‌دهد.

Reiss

ریس یک برند مد بریتانیایی رده بالا است که در میان افراد مشهور، سلطنتی و افراد مد پیشرو به محبوبیت تبدیل شده است. خیاطی پیچیده و طراحی‌های معاصر آن‌ها که در سال 1971 تأسیس شده‌اند، آزمون زمان را پس داده‌اند و برای بیش از پنج دهه محبوبیت خود را حفظ کرده‌اند. ریس به خاطر پارچه‌های باکیفیت، جزئیات ظریف و سبک‌های مدرن کلاسیک که سلیقه‌های مختلف را جذب می‌کند، شناخته شده است. از تکه‌های روزمره معمولی گرفته تا لباس‌های کار رسمی، ریس برای هر شیک پوشی که از قطعات جاودانه با لبه قدردانی می‌کند، چیزی دارد.

Selfridges

Selfridges یک موسسه خرید نمادین است که به‌خاطر فروشگاه لوکس خود در لندن و منچستر شهرت دارد. برای بیش از 120 سال، این خرده فروش مشهور جهانی فضایی از سبک و ظرافت ایجاد کرده است که برای خریداران در سراسر جهان جذاب است. از مد و جواهرات آماده گرفته تا محصولات زیبایی، موسیقی، غذا و لوازم خانگی، Selfridges چیزی برای هر سلیقه ای دارد.

River Island

خرده فروش بریتانیایی River Island یک فروشگاه فوق العاده برای اجناس شیک و با کیفیت مقرون به صرفه است. طیف گسترده ای از سبک ها به شما امکان می دهد همه چیز را از لباس راحتی تا لباس مناسب پیدا کنید. همچنین لباس های اساسی وجود دارد که برای هر روز یا اضافه کردن به لوازم اصلی شما عالی هستند. طرح ها و طرح های جسورانه، روشن و هیجان انگیز برای کسانی که می خواهند لباس هایشان سرگرم کننده و رسا باشد. همچنین می‌توانید کت و شلوار، مدل‌های هوشمند، و طیف وسیعی از کفش‌ها و لوازم جانبی را پیدا کنید.

Abercrombie and Fitch

Abercrombie and Fitch یکی دیگر از برندهای سبک زندگی آمریکایی است که در آزمون زمان مقاومت کرده است. آنها به طراحی و تولید لباس های تمام آمریکایی با کیفیت بالا افتخار می کنند، بنابراین انتظار لباس های کلاسیک و در عین حال جذاب را داشته باشید. آنها همه چیز مورد نیاز شما را دارند، از بالاتنه های شیک و پایین تا ادکلن و مراقبت از بدن.

Uniqlo

Uniqlo همچنان بر جهان در زمینه مد نوآورانه تسلط دارد. Uniqlo با ارائه پارچه های لوکس و پوشاک با کارکرد بالا با هزینه های فوق العاده کم، سایتی است که می توانید برای تمام نیازهای مد ضروری شما از آن بازدید کنید.

فروشگاه های آنلاین لباس مردانه Coggles

Coggles، خرده‌فروش بین‌المللی مد ممتاز، خانه بیش از 200 مجموعه طراحان مردانه و زنانه است. این خرده‌فروش با خانه‌های مد تاسیس، طراحان نوظهور و برچسب‌های بین‌المللی کمیاب، مقصدی آنلاین است که باید برای خرید از آن بازدید کرد.

Todd Snyder

معقول و شیک، تاد اسنایدر چیزهای زیادی برای دوست داشتن وجود دارد. این برند توسط یک طراح مد آمریکایی به همین نام تأسیس شد. برچسب تاد اسنایدر در سال 2011 به وجود آمد. از آن زمان تا کنون، خود را به عنوان مکانی فوق العاده برای یافتن لباس مردانه معرفی کرده است. اقلامی از پولوهای ژاکت، چکمه های عشایری، کت های اسپرت و غیره را شامل می شود. می‌توانید اقلام کلاسیک را در رنگ‌های خنثی، کم‌رنگ و ایده‌آل برای مناسبت‌های رسمی پیدا کنید، یا با یکی از پیراهن‌های چاپ شده با رنگ‌های روشن خود را ابراز کنید.

Yoox

Yoox یک خرده فروش آنلاین عالی برای کسانی است که عاشق برندهای طراح هستند و می خواهند از خانه خود برای آنها خرید کنند. Yoox که در سال 2015 در میلان ایتالیا تأسیس شد، طیف گسترده ای از محصولات را از بیش از 10000 طراح، از جمله Acne Studios، Burberry، Calvin Klein و Balenciaga ارائه می دهد. همچنین می‌توانید بر اساس نام تجاری، قیمت، بهترین پیشنهادات و محصولات جدید جستجو کنید و روند خرید را ساده‌تر کنید.

THE ICONIC

خرده‌فروشی آنلاین THE ICONIC مستقر در سیدنی در سال 2011 تأسیس شد، اما علیرغم اینکه یکی از پیشنهادات جدیدتر برای خرید آنلاین است، به سرعت طرفدارانی پیدا کرد. این به این دلیل است که اقلام شیک یا کاربردی هستند، از پیراهن و پولو گرفته تا تی شرت. به علاوه، می توانید از صدها برند خرید کنید.

Glue Store

Glue Store خود را به عنوان بزرگترین خانه برندهای استرالیا به بازار عرضه کرده است و در اینجا تعدادی از پرطرفدارترین برچسب ها را خواهید یافت. جذابیت فروشگاه چسب این است که جستجوی برند و کالا را آسان می کند و به شما امکان می دهد تمام قطعات مورد علاقه خود را در یک فروشگاه پیدا کنید. آنها همچنین ارسال رایگان 50 دلاری و چندین روش برای نحوه پرداخت، از جمله AfterPay و PayPal را ارائه می دهند.

End Clothing

End Clothing همه چیز از مد گرفته تا سبک زندگی و هدایا دارد و تجربه خرید شما را ساده و لذت بخش می کند. همچنین می‌توانید از فهرست بلندبالایی از برندها، از جمله برندهای محبوب پوشاک ورزشی مانند آدیداس، تا برچسب‌های مد معتبر مانند Alexander McQueen، Burberry، و Givenchy خرید کنید. چه به دنبال یک جفت کفش ورزشی جدید و عالی باشید و چه بخواهید یک ژاکت شیک به مجموعه خود اضافه کنید، اینجا جایی است که همه آن را پیدا کنید.

فروشگاه های آنلاین لباس مردانه GAP

گپ از سال 1969 وجود داشته است و هنوز هم یکی از گزینه های محبوب لباس برای بسیاری از مردم است. چه برای خرید سبک های اولیه ساده مانند شلوار جین گپ، تی شرت، هودی، و ژاکت یا جست و جوی محصولات جدید برای ترندهای فصلی، گپ گزینه های پوشاک از کلاسیک تا مدرن را ارائه می دهد. جدا از انتخاب سلیقه ای پوشاک، این شرکت مدت هاست که به دلیل استفاده از مواد با منبع پایدار در بسیاری از لباس های خود مورد تحسین قرار گرفته است.

Bloomingdales

Bloomingdales یک بخش زنجیره ای لوکس است و شما می توانید محصولات با کیفیت بالا را انتظار داشته باشید. این یک سایت مقرون به صرفه نیست، اما آنچه را که برای آن پرداخت می کنید، دریافت می کنید. هیچ کمبودی در محصولات فوق تازه وجود ندارد که از آخرین روند پیروی می کنند. Bloomingdales همچنین وب سایتی برای برندهای معروف و معتبر مد است.

Nike

نایک بزرگترین تولید کننده پوشاک ورزشی در جهان است. این شرکت در سرتاسر جهان شناخته شده است و خرید آنلاین باعث می‌شود که خرید جدیدترین وسایل شما لذت‌بخش‌تر شود. می‌توانید با لباس‌هایی از جمله لباس‌های ورزشی، تاپ و تی‌شرت، و شلوار و جوراب شلواری، از میان طیف گسترده‌ای از اندازه‌ها، رنگ‌ها و لباس‌ها مرور کنید. شما همچنین می توانید بسته به فعالیتی که می خواهید وسایل خود را از آن، به عنوان مثال، سبک زندگی یا فوتبال، بر اساس دسته بندی خرید کنید. آیا به دنبال به روز رسانی کمد لباس خود هستید؟ فقط انجامش بده!

Adidas

آدیداس یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پوشاک ورزشی در جهان است. این یک برند مترادف با کاربردی و سبک است و برای ورزش کردن یا کسانی که لباس های ورزشی یا روزمره را ترجیح می دهند عالی است. از جوراب شلواری، هودی، عرق ریز، و کفش کتانی خرید کنید یا چیزی خاص برای ورزش‌هایی مانند کفش فوتبال یا وسایل پیاده‌روی پیدا کنید. طیف گسترده ای از رنگ ها، چاپ ها و سبک ها به شما امکان می دهد چیزی متناسب با ترجیح خود پیدا کنید. آنها همچنین به طور منظم با افراد مشهور بزرگ برای مجموعه های محدود، از جمله فارل ویلیامز، شریک می شوند.

Acne Studios

خانه مد لوکس آکنه استودیو در سال 1996 در استکهلم سوئد تاسیس شد و به یک برند محبوب برای مردانی تبدیل شده است که خواهان چیزی مد روز و جذاب هستند. چیزی برای هر ترجیح و سبکی وجود دارد، از طرح های استیشن و پرینت های جسورانه، مانند چاپ تکه تکه و مار گرفته تا گزینه های ساده و کلاسیک ایده آل برای هر روز. همچنین طیف گسترده ای از اندازه ها و لباس ها وجود دارد، با لباس هایی از جمله کت کت و شلوار، شلوار جین و شورت.

فروشگاه های آنلاین لباس مردانه Stone Island

Stone Island یک برند طراح لوکس است که باید آن را بشناسید. این برند ایتالیایی که در سال 1982 توسط ماسیمو اوستی تأسیس شد، فروشگاه شما برای طراحی هایی خواهد بود که برجسته ساخته شده اند. همه چیز از ژاکت و جلیقه گرفته تا کیف، کفش و خیلی چیزهای دیگر را در اینجا خواهید یافت. جزیره سنگی به دلیل نوآوری و استفاده هوشمندانه از پارچه ها مشهور است. اقلام در طیف وسیعی از اندازه ها و متناسب هستند.

Back Country

خرده فروش تخصصی Back Country همه چیزهایی را که برای ماجراجویی در فضای باز بعدی شما نیاز دارید را دارد. این شرکت در سال 1996 در شهر هبر، یوتا تاسیس شد و طیف گسترده ای از تجهیزات و پوشاک، از جمله وسایل کمپینگ و پیاده روی، وسایل دویدن در مسیر، و دوچرخه سواری جاده و کوهستان را در اختیار دارد. خرید آنلاین به شما امکان می دهد به راحتی چندین مورد را با توجه به قیمت مقایسه کنید.

Boohoo Man

به لطف Boohoo Man لازم نیست برای به روز کردن کمد لباس خود سرمایه کمی خرج کنید. این سایت دارای بسیاری از محصولات ضروری، کفش و لوازم جانبی است. همچنین تنوع قابل توجهی از نظر اندازه وجود دارد و این برند محدوده بزرگ و بلندی را ارائه می دهد. برای مجموعه‌های محدود عالی، مراقب مشارکت‌های جدید مشهور باشید.

Harrods

وقتی صحبت از مد و خرده فروشی به میان می آید، هارودز یکی از معروف ترین نام ها در جهان است. این فروشگاه لوکس به دلیل برندهای پرطرفدار و شخصیت منحصر به فرد خود شناخته شده است. بنابراین، اگر برندهای معروف و طرح‌های جذابی هستند که به دنبال آن هستید، این فروشگاه آنلاینی است که باید از آن بازدید کنید.

فروشگاه های آنلاین لباس مردانه Lane Crawford

لین کرافورد فروشگاه آنلاینی است که اگر می‌خواهید اجناس لوکس توسط افراد علاقه‌مند به مد انتخاب شود، باید درباره آن بدانید. همه طراحان مورد علاقه خود را در اینجا پیدا خواهید کرد، از Acne Studios و Alexander McQueen گرفته تا Valentino. همچنین سایت مناسبی برای لوازم جانبی باکیفیت مانند کیف یا دکمه سرآستین است.

American Eagle Outfitters

American Outfitters دارای لباس‌ها و اکسسوری‌های جوان و مد روز است که برای مردی که خواهان چیزی جذاب و شیک است جذاب خواهد بود. شما انتخاب بزرگی از شلوار جین را در مدل های چشمگیر و همچنین تاپ، ژاکت و اکسسوری و سایر موارد خواهید دید. با پیمایش در بخش های پرفروش یا روند، موارد دلخواه خود را جستجو کنید.

Topman

Topman، برند پوشاک مردانه Topshop و یکی از بزرگترین خرده‌فروشان مد مردانه در بریتانیا، در لباس‌های مقرون‌به‌صرفه و مد روز برتر است. این لیبل شیک، باحال و امروزی، فروشگاهی یک‌جا برای اقلام ضروری و قطعات است.

Gilt

برچسب های طراح با نرخ تخفیف دلیلی هستند که چرا باید از Gilt خرید کنید. سایت خرید آنلاین فقط برای اعضا برندهایی مانند Moncler، Dolce and Gabbana، Mont Blanc، Alexander McQueen و Tommy Hilfiger را تا 70 درصد تخفیف ارائه می‌کند.

فروشگاه های آنلاین لباس مردانه Huckberry

هاکبری در سال 2010 تاسیس شد و برندی است که همه چیز مورد نیاز شما را دارد، چه شرکت در یک کوکتل تابستانی و چه برنامه ریزی برای سفر با پسرها. می‌توانید لباس‌های اکتیو، مایو، لباس‌های راحتی و کلاسیک مانند شلوار جین، شورت و پولو پیدا کنید. همچنین بخش‌های مختلفی برای مرور وجود دارد، از جمله پرفروش‌ها، حمل‌ونقل روزمره و وسایل، که به شما امکان می‌دهد روی فعالیت خاصی که می‌خواهید برای آن خرید کنید تمرکز کنید. شیک و در عین حال ساده، هاکبری مکانی برای خرید است!

نحوه خرید آنلاین لباس

خرید آنلاین یکی از راحت ترین راه ها برای خرید تمام اقلام مورد نظر بدون مراجعه به فروشگاه است. مانند هر چیز دیگری، یافتن محصولات، قیمت ها و تحویل مناسب نیاز به تمرین دارد تا کامل شود. اگر در بازی خرید آنلاین تازه کار هستید و در مورد به حداکثر رساندن توانایی های خود مطمئن نیستید، نترسید. در اینجا یک راهنمای عالی برای کمک به خرید آنلاین ایمن و صرفه جویی در وقت و هزینه وجود دارد.

یک بودجه تنظیم کنید

قبل از شروع ولگردی و خرج کردن، باید مشخص کنید که چقدر می پردازید. زیبایی پشت پیدا کردن خرید بعدی خود به صورت آنلاین، تنوع گسترده قیمت ها و مکان هایی است که باید جستجو کنید. ضروری است اطمینان حاصل کنید که فقط تا جایی که می توانید هزینه می کنید و سعی کنید هنگام جستجو در فروشگاه آنلاین از حواس پرتی جلوگیری کنید تا از خریدهای غیر ضروری جلوگیری کنید. یکی دیگر از جنبه های خرید آنلاین که باید در نظر بگیرید، هزینه های حمل و نقل و سایر هزینه های اضافه شده به قیمت لیست است. اینها بستگی به مکانی دارد که محصولات را از آن خریداری می کنید، اگر آنها تحویل سریع دارند، و اگر نیاز به اضافه کردن بیمه به قیمت نهایی خرید دارید.

فهرستی از آنچه نیاز دارید تهیه کنید

بسته به اقلامی که می‌خرید، همیشه باید اقلامی را که می‌خواهید بخرید فهرست کنید. چه در تلفن شما، چه روی یک تکه کاغذ شل نوشته شده باشد، چه در یک دفترچه، این یک راه عالی برای پیگیری و جلوگیری از هرگونه مزاحمت است. خرید آنلاین گاهی اوقات می تواند طاقت فرسا باشد، بنابراین با داشتن لیستی از محصولات مورد نیاز خود، تمرکز خود را بر روی کار در دست خواهید داشت.

اندازه گیری های خود را انجام دهید

خرید آنلاین یک راه عالی برای یافتن لباسی است که به دنبال آن بوده‌اید، اما اندازه‌گیری درست قبل از اینکه متعهد به خرید شوید، حیاتی است. در حالی که در فروشگاه هستید، می توانید لباس را امتحان کنید تا از تناسب آن اطمینان حاصل کنید، آنلاین این اجازه را به لوکس نمی دهد. بنابراین هنگامی که به دنبال یک لباس برای خرید هستید، ابتدا اندازه‌گیری‌های خود را انجام دهید، آن‌ها را یادداشت کنید و فهرست هر مورد را بررسی کنید. برای اندازه گیری خود، باید یک متر نواری بردارید و اندازه سینه، کمر و باسن خود را یادداشت کنید – این در مورد لباس های بچه نیز صدق می کند. دانستن سایز گردن، سینه، کمر و درز برای مردان ضروری است.

اطلاعات اندازه هر لباس را بررسی کنید

فروشگاه‌های آنلاین معمولاً اندازه‌گیری‌های استانداردی را در وب‌سایت خود دارند، اما بررسی مجدد بسته به فروشگاه بی‌خطر است، بنابراین در اولین بار به تناسب مناسب دست پیدا می‌کنید. توضیحات محصول در هر صفحه باید شامل نمودار یا شرح تناسب باشد، که به شما کمک می کند تصمیم بگیرید کدام انتخاب مناسب شماست. به یاد داشته باشید، وب سایت ها و مارک های مختلف ممکن است استانداردهای متفاوتی را به یکدیگر ارائه دهند، بنابراین قبل از افزودن به سبد خرید باید جزئیات را مطالعه کنید!

جستجوی معاملات آنلاین

مطمئناً در دنیای گسترده خرید آنلاین، معاملات فوق العاده ای خواهید یافت. می توانید انتظار داشته باشید که چند بار در سال تخفیف های زیادی را با برندهای مختلف مشاهده کنید، بنابراین مراقب فصل های فروش مانند اواسط سال، تعطیلات و رویدادهای پایان فصل باشید. چیزی که در مورد خرید آنلاین باورنکردنی است، داشتن طیف گسترده ای از اقلام در یک نقطه است. شما مجبور نیستید به مغازه های مختلف بروید فقط برای اینکه ناامید شوید آنها آنچه شما به دنبال آن هستید را ندارند – می توانید یک کالای خاص را جستجو کنید و مراقب بهترین قیمت ها باشید. برای خبرنامه‌هایی که بهترین تخفیف‌ها را به نمایش می‌گذارند، ثبت‌نام کنید و مراقب هرگونه کاهش قیمت در ویترین فروشگاه آنلاین باشید.

بررسی هزینه های حمل و نقل

در حالی که بررسی قیمت محصول مهم است، باید هزینه های حمل و نقل را نیز قبل از خرید کالا بررسی کنید. اگر قصد خرید چیزی از خارج از کشور را دارید، این امر به ویژه مهم است، زیرا تحویل می تواند به طرز شگفت آوری گران باشد. هنگام مقایسه با فروشگاه‌های دیگر، مطمئن شوید که هزینه‌ها و زمان مورد نیاز برای تحویل، به علاوه هر گونه هزینه اضافی که ممکن است به قیمت نهایی کمک کند را یادداشت کنید.

سیاست بازگشت را بررسی کنید

اکثر فروشگاه های آنلاین یک سیاست بازگشت ارائه می دهند، اما هنوز هم یکی از مهم ترین عواملی است که قبل از خرید باید تأیید شود. اکثر مشاغل قانونی پنجره ای برای بازگرداندن محصول ارائه می دهند. با این حال، مهم است که مطمئن شوید بازه زمانی چقدر است – حتما بررسی کنید که آیا هزینه ای برای بازگرداندن اقلام و سایر شرایط و ضوابط در مورد خود خط مشی وجود دارد یا خیر.

سوالات متداول فروشگاه پوشاک مردانه

بهترین فروشگاه اینترنتی لباس چیست؟

برخی از بهترین فروشگاه های لباس آنلاین عبارتند از SSENSE، Rag & Bone، ASOS، Boohoo Man و Topman.

برندهای خوب لباس مردانه چیست؟

بسیاری از برندهای لباس مردانه شگفت‌انگیز وجود دارد، از برچسب‌های طراح گرفته تا مارک‌های خیابانی. شرکت هایی مانند Rag & Bone، Hugo Boss، Balmain، Nike، Gucci، Adidas، Rick Owens، Stone Island، Moncler، و Off-white را امتحان کنید. البته مارک های کوچکتر مانند اسمبلی لیبل، نیو دنیم، رود و ترس از خدا نیز عالی هستند.

کدام فروشگاه لباس مردانه پرطرفدارتر است؟

از محبوب ترین فروشگاه های پوشاک مردانه می توان به نایک، آدیداس، گپ، ریور آیلند و جک اند جونز اشاره کرد. اگر مردان لباس‌های طراحی‌شده می‌خواهند، خرید از Yoox یا Nordstrom عالی است، و برای تجهیزات تمرینی و فعالیتی، هاکبری و بک کانتری ایده‌آل هستند.

فروشگاه پوشاک مردانه چه نام دارد؟

نام رسمی فروشگاه پوشاک مردانه، مغازه‌فروشی پوشاک و لوازم جانبی مردانه است. این اصطلاح معمولاً به مواردی اطلاق می شود که یک مرد برای ایجاد یک لباس به آنها نیاز دارد، مانند پارچه، دکمه و زیپ.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT