شرکت برتر توسعه نرم افزار سفارشی

50 شرکت برتر توسعه نرم افزار سفارشی در سال 2023

زمان مطالعه 18 دقیقه

پروژه نرم افزاری خود را امسال با یکی از بهترین شرکت های توسعه نرم افزار سفارشی به پایان برسانید. بهترین تطابق را برای پروژه خود پیدا کنید. شرکت برتر توسعه نرم افزار سفارشی را در ادامه معرفی کرده ایم.

توسعه نرم افزار سفارشی به ایجاد نرم افزار با در نظر گرفتن کاربران یا سازمان های خاص اشاره دارد. نرم افزار سفارشی برای خدمت به یک مشتری به جای بسته بندی مجدد و فروش خارج از قفسه به مشتریان است. برای مواردی که یک نرم‌افزار عمومی کار نمی‌کند، نرم‌افزار سفارشی می‌تواند ارزش زیادی را در طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها و زمینه‌ها از جمله:

. B2B: نرم افزار صدور صورتحساب و صورتحساب، سیستم های مدیریت قرارداد، فروشنده یا تدارکات

. B2C: پورتال های مشتری، سیستم های پرداخت، راه حل های تجارت الکترونیک

. استفاده داخلی: منابع انسانی، تجزیه و تحلیل داده ها و هوش تجاری، سیستم های مدیریت مالی

بسیاری از کسب و کارها هنگام پیگیری پروژه توسعه نرم افزار سفارشی تصمیم می گیرند با پیمانکاران شخص ثالث کار کنند. این می تواند به دلایل مختلفی باشد. شاید کارکنان آن‌ها فاقد دانش فنی داخلی باشند، یا پروژه ظرفیت توسعه داخلی را بیش از حد بارگذاری کند، یا به سادگی می‌توان با توسعه‌دهندگان بسیار بااستعداد برای نرخ‌های مقرون به صرفه قرارداد امضا کرد.

فهرست زیر شما را به بهترین مکان‌ها برای شروع توسعه نرم‌افزارهای سفارشی برای کسب‌وکارتان راهنمایی می‌کند!

50 شرکت برتر توسعه نرم افزار سفارشی در سال 2023

ما مجموعه گسترده ای از بهترین شرکت های توسعه نرم افزار سفارشی را تجزیه و تحلیل کرده ایم تا لیست زیر را در اختیار شما قرار دهیم. شرکت‌هایی را می‌بینید که برای مجموعه‌ای از کسب‌وکارها (استارت‌آپ‌ها، شرکت‌های متوسط، شرکت‌ها)، بودجه‌ها و انواع پروژه‌ها مناسب هستند.

1.شرکت برتر توسعه نرم افزار سفارشی: Toptal

تاسیس: 2010

Toptal یک بازار جهانی استعداد با توسعه دهندگان در سراسر جهان است. Toptal به شما این امکان را می دهد که به طور انعطاف پذیر 3٪ از استعدادهای برتر در سراسر جهان را در پروژه های مختلف از تحول دیجیتال تا ساختن سیستم تجزیه و تحلیل کامل و خودکار به کار بگیرید. با توجه به ماهیت توزیع شده نیروی کار Toptal (یعنی توسعه دهندگان مستقر در سراسر جهان)، شما می توانید مهندسان با بالاترین کیفیت را با بهترین نرخ ها پیدا کنید. Toptal با مهندسان برجسته، زمان شروع سریع پروژه (همیشه در عرض سه هفته، اما اغلب کوتاه تر)، تضمین کیفیت قوی و بدون نرخ پایان کار، به طور گسترده ای به عنوان پیشرو در صنعت در استخدام استعدادهای فنی از راه دور شناخته می شود.

2.Fingent

تاسیس: 2003

Fingent یک آژانس توسعه نرم افزار سفارشی مستقر در ایالات متحده با دفاتر در استرالیا، امارات متحده عربی و هند است. متمایز از برخی از شرکت‌های متمرکز بر استارت‌آپ در این فهرست، Fingent عمدتاً بر توسعه برنامه‌های وب و موبایل برای مشاغل سازمانی و متوسط ​​تمرکز دارد. تیم Fingent متشکل از 230 کارمند تمام وقت با دفاتری در ایالات متحده (بوستون و نیویورک)، هند و امارات متحده عربی، می‌تواند در توسعه برنامه‌های کاربردی موبایل، توسعه محصول (SaaS) و توسعه نرم‌افزار سازمانی پشتیبانی ارائه دهد.

3.Itransition

تاسیس: 1998

Itransition یک آژانس توسعه نرم افزار سفارشی مستقر در ایالات متحده است. این شرکت متشکل از یک تیم جامع از متخصصان فناوری اطلاعات است که به همه از SMB گرفته تا مشتریان سازمانی خدمات ارائه می دهند. Itransition می‌تواند پروژه‌های مختلف از توسعه اپلیکیشن سازمانی گرفته تا توسعه اپلیکیشن موبایل و پروژه‌های امنیتی اپلیکیشن را مدیریت کند.

4. Spire Digital

تاسیس: 1998

Spire Digital یک آژانس توسعه نرم افزار سفارشی مستقر در ایالات متحده است. تمرکز Spire در مشاوره استراتژیک، طراحی تجربه کاربر، توسعه نرم افزار، DevOps و افزایش کارکنان به شرکت های برتر جهان است. Spire از استارت‌آپ‌ها و شرکت‌ها در صنایع مختلف و در مجموعه‌ای از فناوری‌ها مانند وب، موبایل، اینترنت اشیا، ابزارهای پوشیدنی، AR/VR، AI یا بلاک چین پشتیبانی می‌کند. کار این شرکت را در سبد عمومی آنها که می توانید بر اساس صنعت یا خدمات فیلتر کنید، بررسی کنید.

5.شرکت برتر توسعه نرم افزار سفارشی: Eleks

تاسیس: 1991

Eleks یک آژانس توسعه نرم افزار سفارشی مستقر در اوکراین، ایالات متحده و بریتانیا است. با سابقه طولانی در صنعت (28 سال ادامه دارد!)، الکس برای ارائه طیف وسیعی از خدمات از جمله مهندسی نرم افزار، مشاوره فناوری، QA، تحقیق و توسعه و خدمات امنیتی مجهز شده است. تیم شرکت متشکل از 1100+ متخصص و کارمند بین‌المللی به این معنی است که در مقایسه با شرکت‌های کاملاً مستقر در ایالات متحده، می‌توانید مهارت لازم برای تکمیل پروژه خود را با کسری از هزینه پیدا کنید.

6. Intellectsoft

تاسیس: 2007

Intellectsoft یک شرکت توسعه نرم‌افزار سفارشی و نرم‌افزار سفارشی با خدمات کامل مستقر در ایالات متحده است. Intellectsoft بیشتر متمرکز بر سازمان است و فهرست مشتریانی دارد که شامل شرکت هایی مانند Universal Pictures، Harley-Davidson، Jaguar، Audi و Land Rover است. با دفاتر مستقر در سیلیکون ولی، نیویورک، لندن، اسلو و مینسک، آنها قادر خواهند بود یک تجربه توسعه ممتاز را به مشتریان با بودجه بالا ارائه دهند.

7. Konstant Infosolutions

تاسیس: 2003

Konstant Infosolutions یک شرکت توسعه مستقر در ایالات متحده، هند و امارات متحده عربی است. تیم Konstant Infosolutions متشکل از 170+ متخصصان IT بسیار ماهر و با تجربه طیف وسیعی از راه حل های وب و موبایل را ارائه می دهد که شامل: توسعه وب سفارشی، راه حل های طراحی UI/UX، راه حل های تجارت الکترونیک، برنامه نویسی پایگاه داده، توسعه CMS، توسعه برنامه های موبایل بومی، توسعه اپلیکیشن موبایل بین پلتفرمی، راهکارهای تحرک سازمانی و مشاوره فناوری اطلاعات.

8. iTechArt

تاسیس: 2002

iTechArt یک شرکت توسعه نرم افزار سفارشی مستقر در ایالات متحده است. iTechArt با استارت‌آپ‌های تحت حمایت VC و شرکت‌های فناوری با رشد سریع کار می‌کند تا محصولاتی موفق و مقیاس ‌پذیر برای وب، موبایل و ابر بسازد. تیم داخلی آنها متشکل از 1600 مهندس، ذهنیت استارتاپی را برای مقابله با مشکلات چالش برانگیز با جدیدترین فناوری ها به ارمغان می آورد. این شرکت به سرعت افتخار می کند و قول می دهد رزومه مهندسین بالقوه را ظرف 24 ساعت پس از دریافت توضیحات پروژه شما بازگرداند.

9. Codiant Software Technologies

تاسیس: 2010

Codiant Software Technologies یک شرکت توسعه نرم افزار سفارشی است که دفاتری در ایالات متحده، بریتانیا، هند و استرالیا دارد. Codiant Software با فهرست عظیمی از مهندسان مستقر در مراکز توسعه فراساحلی، توسعه اپلیکیشن موبایل، طراحی و توسعه وب، تحرک سازمانی، توسعه تجارت الکترونیک، راه حل های بلاک چین و ابر، و توسعه اپلیکیشن های پوشیدنی را ارائه می دهد.

10.شرکت برتر توسعه نرم افزار سفارشی: Zco

تاسیس: 1989

Zco یک شرکت توسعه دهنده برنامه تمام پشته مستقر در ایالات متحده است. تیم Zco متشکل از 200+ متخصص با دفاتری در نیوهمپشایر و بوستون، خدمات وب، موبایل، و انیمیشن را به طیف وسیعی از انواع مشتریان ارائه می‌کند. در حالی که ریشه‌های این شرکت در نرم‌افزارهای دسک‌تاپ و بک‌اند است، آنها عمدتاً به یک شرکت توسعه‌دهنده اپلیکیشن موبایل تبدیل شده‌اند و به مشتریانی از استارت‌آپ‌ها گرفته تا سازندگان برنامه‌های کارآفرینی تا شرکت‌های Fortune 500 خدمات ارائه می‌دهند.

11. Rademade

تاسیس: 2010

Rademade یک شرکت توسعه نرم افزار سفارشی مستقر در اوکراین و ایالات متحده است. Rademade چرخه کاملی از خدمات دریایی از جمله ایجاد راه حل های نرم افزاری سفارشی، معماری، طراحی UX/UI، QA، تست، مدیریت از راه دور، تعمیر و نگهداری و پشتیبانی مداوم را ارائه می دهد. تیم توسعه آنها از روش اسکرام استفاده می کند تا به سرعت نرم افزار با کیفیت بالا را با قیمتی جذاب به کسب و کار شما عرضه کند. برای مشاهده نمونه کارهای گذشته، صفحه نمونه کارها شرکت را بررسی کنید.

12. VironIT

تاسیس: 2004

VironIT یک شرکت توسعه نرم افزار سفارشی مستقر در بلاروس و ایالات متحده است. VironIT بر برنامه‌های تلفن همراه، راه‌حل‌های مبتنی بر وب و نرم‌افزارهای تجاری تمرکز می‌کند و در انواع فناوری‌ها از جمله Android، iOS، C++، Angular JS، Node.JS، PHP، .NET، Java و Python و غیره عمل می‌کند. وبلاگ این شرکت مطالعات موردی و بحث‌هایی را درباره موضوعات داغ در صنعت ارائه می‌دهد.

13. Atomic Object

تاسیس: 2001

Atomic Object یک شرکت توسعه نرم افزار سفارشی مستقر در ایالات متحده است. Atomic در برنامه‌های وب، موبایل، نرم‌افزار اینترنت اشیا/دستگاه، برنامه‌های دسکتاپ و قابلیت‌های ابری تخصص دارد تا نرم‌افزاری امن، پایدار و مقیاس‌پذیر ارائه دهد. این شرکت بر توسعه Agile و آزمایش مداوم برای به حداقل رساندن کد باگ و اطمینان از رعایت ضرب الاجل ها تاکید می کند. برخی از کارهای گذشته تیم آنها را در بخش نمونه کارها سایت آنها بررسی کنید.

14. 10Pearls

تاسیس: 2004

10Pearls یک شرکت توسعه نرم افزار سفارشی جهانی با دفاتر در سراسر جهان (در شهرهایی از واشنگتن، دی سی و اس اف تا مدلین و دبی) است. 10Pearls در ابتدا به‌عنوان یک فروشگاه توسعه‌دهنده کوچک برای کسب‌وکارهای کوچک شروع به کار کرد، اما به سرعت به شرکتی با بیش از 400 کارمند با فهرستی از مشتریان سازمانی Fortune 500 تبدیل شد. این شرکت طیف گسترده ای از خدمات توسعه از جمله توسعه محصول، امنیت مستمر، افزایش تیم (یا کارکنان) و تضمین کیفیت و غیره را انجام می دهد. 10Pearls با تجربه عمیق در زمینه های مختلف صنعت (از جمله مراقبت های بهداشتی و علوم زندگی، فناوری، ارتباطات و رسانه، حمل و نقل و خدمات مالی)، گزینه عالی دیگری برای مشتریان با بودجه بالا است.

15.شرکت برتر توسعه نرم افزار سفارشی: Praxent

تاسیس: 2000

Praxent یک آژانس نوآوری دیجیتال مستقر در ایالات متحده است. Praxent یک رویکرد مبتنی بر سرعت دویدن را برای توسعه نرم‌افزار ارائه می‌کند که به توسعه‌دهندگان شرکت اجازه می‌دهد تا بر اساس نیازها یا آموخته‌های جدید، دوره را اصلاح کنند. این شرکت به طور انتخابی با مشتریانی با بودجه کلان کار می کند (محدوده 200 هزار دلار تا 1 میلی متر را در نظر بگیرید) و عمدتاً با مشاغل مبتنی بر خدمات کار می کند.

16. MojoTech

تاسیس: 2007

MojoTech یک شرکت توسعه نرم افزار سفارشی مستقر در ایالات متحده است. MojoTech با راه‌حل‌های نرم‌افزاری بومی ابری به تبدیل کسب‌وکارها کمک می‌کند. این شرکت مشاوره ای که در اصل فقط مهندسی بود، از راه اندازی های اولیه تا 100 شرکت فورچون (از جمله شرکت های بزرگ مانند Blue Cross Blue Shield و Aetna) را در بر می گیرد، نوید تبدیل مشکلات پیچیده کسب و کار را به راه حل های زیبا و مقیاس پذیر می دهد.

17. DCSL Software

تاسیس: 1994

DCSL Software یک شرکت توسعه نرم افزار سفارشی مستقر در بریتانیا است. نرم‌افزار DCSL یکی از پیشروترین شرکت‌های توسعه نرم‌افزار سفارشی در بریتانیا است که بر طراحی برنامه‌های کاربردی وب هوشمند، مقرون‌به‌صرفه و بصری، برنامه‌های کاربردی دسکتاپ و برنامه‌های تلفن همراه برای ساده‌سازی فرآیندها برای کسب‌وکارها و ایجاد جریان‌های درآمد جدید برای استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهای مستقر تمرکز دارد. . DCSL هیچ کار توسعه‌ای را برون‌سپاری نمی‌کند، به این معنی که سطح کیفیتی را تضمین می‌کنید که سایر شرکت‌ها نمی‌توانند آن را تضمین کنند (این همچنین به این معنی است که احتمالاً قیمت بالاتری در مقایسه با شرکت‌های دیگر خواهید دید – کیفیت ارزان نیست!) .

18. The Software House

تاسیس: 2013

The Software House یک شرکت توسعه نرم افزار سفارشی مستقر در لهستان است. هدف خانه نرم افزار حمایت از مدیران ارشد فناوری و صاحبان محصولاتی است که به یک شریک توسعه نرم افزار درازمدت نیاز دارند. بخش مطالعات موردی را در وب سایت شرکت بررسی کنید تا بیش از 150 برنامه کاربردی طراحی و توسعه یافته توسط خانه نرم افزار در صنایع مختلف را مشاهده کنید، و یک بخش منابع را ارائه می دهد که در آن می توانید ابزارهای منبع باز، وبینارهای فناوری، راهنماها و کتاب های الکترونیکی را بیابید. . این شرکت از Deloitte و ComputerWorld برای توسعه آنها تقدیر شده است.

19. Merixstudio

تاسیس: 1999

Merixstudio یک شرکت توسعه نرم افزار سفارشی مستقر در لهستان است. Merix یک تیم چابک کامل است که برنامه های کاربردی وب و محصولات دیجیتال را طراحی و توسعه می دهد. این شرکت به مجموعه خوبی از مشتریان سازمانی، متوسط ​​و استارتاپی خدمات ارائه کرده است، با بودجه توسعه معمولی حدود 30 هزار دلار و بودجه طراحی 12 هزار دلار. مریکس علاوه بر خدمات افزایش کارکنان، توسعه محصول مستقل را نیز ارائه می دهد.

20.شرکت برتر توسعه نرم افزار سفارشی: Sidebench

تاسیس: 2012

Sidebench یک آژانس توسعه نرم افزار سفارشی مستقر در ایالات متحده است. Sidebench بر طراحی UX و توسعه محصول تمرکز دارد. این شرکت فهرست قابل توجهی از مشتریان قبلی دارد، از فیس بوک و مایکروسافت گرفته تا اندرسن هوروویتز و NBC. این شرکت در محصولات مطابق با HIPAA، طراحی UI/UX، برنامه های موبایل و وب، تحقیقات کاربر و یکپارچه سازی سیستم ها تخصص دارد. برخی از کارهای گذشته آنها را در بخش مطالعات موردی سایت آنها بررسی کنید.

21. Caxy Interactive

تاسیس: 1999

Caxy Interactive یک شرکت توسعه نرم افزار سفارشی مستقر در ایالات متحده است. Caxy مملو از متخصصان متن باز است که در طراحی کاربر محور، سیستم های مدیریت محتوا، تجارت الکترونیک، توسعه برنامه های کاربردی موبایل، توسعه پایگاه داده و برنامه های کاربردی وب سفارشی تخصص دارند. برای مشاهده کارهای گذشته، بخش مطالعه موردی سایت آنها را بررسی کنید، یا بخش Insights آنها را برای مطالعه در مورد آخرین موضوعات برنامه نویس بررسی کنید.

22. Trigent Software

تاسیس: 1995

Trigent Software یک شرکت توسعه نرم افزار سفارشی مستقر در ایالات متحده با توسعه دهندگان دریایی مستقر در هند است. Trigent سازمان ها را قادر می سازد تا فرآیندهای دیجیتال و مدل های تعامل با مشتری را با تاکید بر نتایج و تجربه کاربر نهایی اتخاذ کنند. این شرکت خدمات مشاوره سرتاسری، طراحی، توسعه و خدمات مدیریت شده را در سراسر ابر، موبایل، هوش تجاری، مهندسی محصول، QA و تست، اینترنت اشیا، داده های بزرگ و هوش مصنوعی ارائه می دهد. دفاتر IT و خدمات حرفه ای این شرکت در هند به این معنی است که شما با کسری از هزینه کار با کیفیت ایالات متحده دریافت خواهید کرد.

23. Spiria

تاسیس: 2003

Spiria یک شرکت توسعه نرم افزار سفارشی مستقر در ایالات متحده و کانادا است. 150 کارشناس Spiria برای طراحی و مهندسی نرم افزارهای چند پلتفرمی، راه حل های وب، موبایل و اینترنت اشیا برای کسب و کارها در طیف گسترده ای از صنایع کار کرده اند. تخصص های این شرکت شامل تحول دیجیتال، طراحی وب، سیستم های تعبیه شده و اینترنت اشیا، طراحی UX/UI و توسعه اپلیکیشن موبایل است. مطالعات موردی Spiria را برای نمونه هایی از کار آنها با مشتریان قبلی از Shutterstock تا Autodesk بررسی کنید.

24. Orases

تاسیس: 2010

Orases، که در سال 2000 تأسیس شد، یک آژانس فناوری دیجیتال با خدمات کامل و مستقر در ایالات متحده است. Orases نرم‌افزار سفارشی، خدمات توسعه وب‌سایت و برنامه‌ها و راه‌حل‌هایی را با هدف افزایش کارایی و ارائه صرفه‌جویی در هزینه و درآمد قابل اندازه‌گیری برای شرکای مشتری خود ارائه می‌دهد. علاوه بر طراحی محصول و خدمات استراتژی، Orases خدمات مدیریت محتوا را ارائه می‌کند، نقطه قوتی که به تمایز آنها از سایر شرکت‌های فهرست‌شده در اینجا کمک می‌کند. نمونه کارهای گذشته آنها را در سایت آنها ببینید.

25.شرکت برتر توسعه نرم افزار سفارشی: Intellias

تاسیس: 2002

Intellias یک شرکت توسعه نرم‌افزار سفارشی مستقر در اوکراین با دفاتر اضافی در برلین و کراکوف است. این شرکت به حفظ ساختاری مسطح، انعطاف‌پذیر و شفاف که آنها را قادر می‌سازد به سرعت بر اساس تقاضای مشتری مقیاس شوند، افتخار می‌کند. Intellias با چهار دفتر و بیش از 1600 مهندس، این وعده شفافیت را با ارائه دو نقطه تماس به مشتریان حفظ می کند: مدیر عامل/هم بنیانگذار آنها برای سوالات استراتژیک و نظارت اجرایی، و مدیر تحویل آنها برای عملیات. شما می توانید از طریق مطالعات موردی کارهای گذشته آنها را بر اساس تخصص، صنعت و فناوری در سایت آنها مرتب کنید.

26. SimbirSoft

تاسیس: 2001

SimbirSoft یک شرکت توسعه نرم افزار سفارشی مستقر در روسیه با دفتر ماهواره ای در برلین است. SimbirSoft توسعه محصول فناوری اطلاعات، خدمات تضمین کیفیت و راه حل های نرم افزاری مبتنی بر داده را ارائه می دهد. کار آنها در زمینه داده به ویژه چشمگیر است، با تجربه ایجاد راه حل های فناوری اطلاعات برای بانک ها، مخابرات، خرده فروشی و شرکت های خدماتی. از سال 2012، شرکت بر روی داده های بزرگ متمرکز شده است: توسعه سیستم های جامع برای تجزیه و تحلیل نیازهای مشتری، اقدامات رقیب و مدیریت ریسک. نمونه کارهای قبلی آنها را به صورت آنلاین بررسی کنید.

27. Table XI

تاسیس: 2003

Table XI یک شرکت توسعه نرم افزار سفارشی مستقر در ایالات متحده است که استراتژی محصول را با طراحی و توسعه ترکیب می کند تا محصولاتی را ایجاد کند که مشاغل را متحول کند. جدول یازدهم شرکتی متشکل از مهندسان و مشاوران نرم افزار است که برای روابط بلندمدت با مشتریان ارزش قائل است (برخی به 15 سال قبل از تاسیس شرکت باز می گردد). خدمات شامل استراتژی دیجیتال و مدیریت پروژه، طراحی محصول و تجربه کاربر، توسعه موبایل و توسعه وب سفارشی است.

28. Spiral Scout

تاسیس: 2010

Spiral Scout یک شرکت توسعه نرم افزار سفارشی مستقر در ایالات متحده است. Spiral Sprout به همان اندازه که آنها تخصص و سرعت دارند، بر ارتباطات و مشارکت قابل اعتماد با مشتریان تأکید می کند. این شرکت خدمات طراحی و توسعه وب ارائه می دهد و سال ها تجربه در توسعه برنامه های کاربردی در PHP، JS/TypeScript، Golang، Java، Python، Node.js و AWS دارد. نوع مشتری ایده آل آنها در محدوده کسب و کارهای کوچک تا متوسط ​​است که بودجه یا بودجه ای برای توسعه نرم افزار یا پروژه های طراحی دارند. بیشتر این مشتریان در تجارت الکترونیک، آموزش الکترونیکی و فضای آموزشی یا شرکت هایی هستند که به دنبال ساخت سیستم های مدیریت دارایی دیجیتال هستند. نمونه کارهای قبلی آنها را به صورت آنلاین مشاهده کنید.

29. STX Next

تاسیس: 2005

STX Next یک شرکت توسعه نرم افزار سفارشی مستقر در لهستان است. STX Next بزرگترین شرکت توسعه پایتون و جاوا اسکریپت اروپا با 14 سال تجربه در این زمینه و کارکنانی متشکل از 170 توسعه دهنده است. این شرکت خدماتی از جمله طراحی محصول، DevOps و موبایل ارائه می دهد.

30.شرکت برتر توسعه نرم افزار سفارشی: Softeq

تاسیس: 1997

Softq یک شرکت توسعه نرم افزار سفارشی مستقر در ایالات متحده، آلمان و بلاروس است. این شرکت توسعه سخت‌افزار، نرم‌افزار و اپلیکیشن را زیر یک سقف ارائه می‌کند و به همه از استارت‌آپ‌ها تا مشتریان سازمانی خدمات ارائه می‌دهد. Softq با بیش از 300 کارمند و تخصص در پوشیدنی ها / اینترنت اشیا، راه حل های تعبیه شده، موبایل، نرم افزار دسکتاپ، سیستم های وب و راه حل های ابری، راه حلی عالی برای شرکت هایی است که به راه حل های سخت افزاری نیاز دارند. نمونه کارها را برای دیدن نمونه هایی از کارهای گذشته بررسی کنید.

31. 10Clouds

تاسیس: 2009

10Clouds یک شرکت توسعه نرم افزار سفارشی مستقر در لهستان است. 10Clouds یک شرکت توسعه نرم افزار با خدمات کامل است که بر برنامه های کاربردی وب، برنامه های تلفن همراه و طراحی محصولات دیجیتال متمرکز است. 10Clouds یک تخمین رایگان برای پروژه شما ارائه می دهد، بنابراین می تواند مکان خوبی برای شروع پروژه شما برای تعیین معیار قبل از بررسی گزینه های دیگر باشد.

32. PSL Corp

تاسیس: 1986

PSL Corp. یک شرکت توسعه نرم افزار سفارشی مستقر در مدلین است. PSL به دنبال ارائه خدمات توسعه چابک با بالاترین کیفیت از مراکز نزدیک در آمریکای لاتین، با خدماتی از توسعه بلاک چین و اینترنت اشیا گرفته تا یادگیری ماشینی و چت ربات است. این شرکت به دنبال ایجاد تعادلی بین CMMi5، چابک و DevOps است و به تیم خود اجازه می‌دهد نظم و انضباط فرآیند را حفظ کند و در عین حال کاملاً چابک باقی بماند. نمونه کارهای قبلی آنها را به صورت آنلاین مشاهده کنید.

33. Highland Solutions

تاسیس: 1999

Highland Solutions یک آژانس تجربه دیجیتال مستقر در ایالات متحده است. Highland Solutions به طور خاص به سازمان‌های ماموریت‌محور و شرکت‌های مشتری‌محور در و اطراف شیکاگو، IL خدمت می‌کند، و آن را در میان شرکت‌های فهرست‌شده در اینجا به دلیل تمرکز جغرافیایی خاص منحصربه‌فرد می‌کند. خدمات آنها شامل استراتژی CX، طراحی محصول، نرم افزار سفارشی و پیاده سازی CRM است.

34. Vincit California

تاسیس: 2007

Vincit California یک شرکت توسعه نرم افزار سفارشی مستقر در ایالات متحده و فنلاند است. خدمات شامل توسعه اپلیکیشن موبایل، توسعه نرم افزار، توسعه وب و UI/UX است. این شرکت برای اطمینان از رضایت مشتری، یک طرز فکر خدمات کامل را برای هر پروژه در نظر می گیرد. آزمایشگاه های گوجی (https://www.gojilabs.com/) آزمایشگاه های گوجی، که در سال 2004 تأسیس شد، یک شرکت مشاوره نرم افزاری مستقر در ایالات متحده است. گوجی به عرضه محصولات به بازار کمک می کند. گوجی خدماتی را در زمینه استراتژی (کارگاه های محصول، سرعت های اکتشاف، برندسازی و داستان سرایی)، طراحی (تحقیق UX، طراحی UX/UI، سرعت های طراحی) و توسعه نرم افزار (Ruby on Rails، Python/Django، Javascript، iOS و غیره ارائه می دهد. ) برای کمک به فهرست چشمگیر مشتریان خود، از جمله WWF و میز آشپزخانه.

35.شرکت برتر توسعه نرم افزار سفارشی: Brainvire Infotech Inc.

تاسیس: 2000

Brainvire Infotech Inc. یک شرکت توسعه نرم افزار سفارشی مستقر در ایالات متحده است که دفاتری در امارات متحده عربی دارد. و هند. Brainvire از بینش‌های کاربردی، قابلیت‌های انتها به انتها و تجزیه و تحلیل مبتنی بر داده برای ارائه توسعه برنامه‌های وب و موبایل، توسعه بازی و یکپارچه‌سازی ERP و CRM بهره می‌برد. Brainvire که در توسعه تجارت الکترونیک تخصص دارد، اما در طیف گسترده ای از صنایع عمودی کار می کند، قول می دهد کار را با نرخ معقولی انجام دهد. کارهای گذشته آنها را به صورت آنلاین بررسی کنید.

36. Lookfar Labs

تاسیس: 2014

Lookfar Labs یک استودیوی نرم افزاری و استارت آپی مستقر در ایالات متحده است. Lookfar خدماتی را در زمینه توسعه نرم افزار، طراحی UX، استراتژی و برنامه ریزی ارائه می دهد تا به تبدیل ایده های نوآورانه به برنامه ها و سایر محصولات فنی کمک کند. این شرکت در نیواورلئان مستقر است و به همکاری نزدیک با بسیاری از استارت آپ های مستقر در جنوب شرقی آمریکا افتخار می کند.

37. DePalma Studios

تاسیس: 2012

DePalma Studios یک شرکت توسعه نرم افزار سفارشی مستقر در ایالات متحده است. استودیو DePalma مستقر در نشویل، متخصص در طراحی UX و فرآیند انسان محور است. DePalma یک تجارت کهنه کار با تجربه در صنایع از جمله مالی، تولید الکترونیک، نفت و گاز، دولت، مراقبت های بهداشتی، بیمه، سرگرمی، آب و برق، مخابرات و حمل و نقل است. نمونه هایی از کارهای گذشته شرکت به صورت آنلاین در دسترس است.

38. Brainhub

تاسیس: 2014

Brainhub یک شرکت توسعه نرم افزار سفارشی مستقر در لهستان است. Brainhub بر ساخت برنامه های وب، موبایل و دسکتاپ بسیار مقیاس پذیر با جاوا اسکریپت (با تخصص بیشتر در React، Node.js، React VR، و Electron) تمرکز دارد. با مشتریان قبلی از جمله National Geographic و PwC، Brainhub ایده‌ها و تجربیات شما را با تیم توسعه‌دهنده راه دور خود به‌طور مؤثری به محصولی دیجیتال تبدیل می‌کند.

39. Diceus

تاسیس: 2011

Diceus یک شرکت توسعه نرم افزار سفارشی مستقر در اوکراین با دفاتر اضافی در دبی، نیویورک و لیتوانی است. 119 کارمند Diceus توسعه وب و نرم افزار سفارشی را برای مشتریانی از مشاغل کوچک و متوسط ​​در بخش های املاک، مراقبت های بهداشتی، خدمات مالی و بازاریابی ارائه می دهند. برای دیدن کارهای گذشته، مطالعات موردی موجود در سایت آنها را بررسی کنید.

40.شرکت برتر توسعه نرم افزار سفارشی: Dockyard

تاسیس: 2010

داکیارد یک آژانس محصولات دیجیتال مستقر در ایالات متحده است. DockYard بر روی نرم‌افزار سفارشی، طراحی و توسعه اپلیکیشن‌های موبایل و وب، ارائه خدمات به مشتریانی از استارت‌آپ‌ها، مشتریان متوسط ​​بازار و سازمانی از طریق ایالات متحده تمرکز دارد. در مورد نحوه اتصال Dockyard برای کمک به مشتریان قبلی در صفحه مطالعات موردی سایت آنها بخوانید.

41. SingleMind

تاسیس: 2005

SingleMind یک آژانس طراحی و توسعه مستقر در ایالات متحده است. تیم 20 نفره SingleMind توسعه اپلیکیشن موبایل و وب، طراحی تجربه کاربری (UX) و مهندسی سیستم ها را در طیف وسیعی از قابلیت های تکنولوژیکی از جمله تجارت الکترونیک و توسعه نرم افزار سفارشی ارائه می دهد. کارهای گذشته آنها را آنلاین ببینید.

42. Curotec

تاسیس: 2010

کوروتک یک شرکت توسعه وب و تجارت الکترونیک مستقر در ایالات متحده است. کوروتک خدمات سئو، مشاوره و مارکتینگ را به مشتریان در صنایع مخابرات، مراقبت های بهداشتی و فین تک ارائه می دهد. این شرکت به دنبال استفاده از دانش تخصصی خود برای تبدیل مشتریان خود به صورت دیجیتالی، ادغام سیستم های پشتیبان، بهبود تجربه مشتری و رشد نتیجه است. نمونه هایی از داستان های موفقیت را در وب سایت آنها مشاهده کنید.

43. Baytech Consulting

تاسیس: 2007

مشاور Baytech یک شرکت توسعه نرم افزار سفارشی مستقر در ایالات متحده است. Baytech خدمات توسعه نرم افزار سفارشی و توسعه وب را ارائه می دهد و دانش عمیقی از برنامه های کاربردی تجاری و نرم افزارهای درجه یک سازمانی برای پشتیبانی از طیف گسترده ای از انواع مشتری به ارمغان می آورد. توصیفات مشتریان قبلی آنها را از مشتریان خوشحال در طیف گسترده ای از صنایع بررسی کنید تا درک بهتری از کار این شرکت داشته باشید.

44. Experion Technologies

تاسیس: 2006

Experion Technologies یک شرکت توسعه نرم افزار سفارشی مستقر در ایالات متحده است. تیم بیش از 350 متخصص Experion راه‌حل‌های نرم‌افزاری، برنامه‌های تلفن همراه، خدمات ابری و پلت‌فرم‌های اینترنت اشیاء را برای مشتریان در صنایع از جمله مالی، خرده‌فروشی، زنجیره تامین و سلامت توسعه می‌دهند. 130 مشتری این شرکت در 26 کشور از برخی از بزرگترین شرکت‌های جهان گرفته تا شرکت‌های با رشد سریع در مراحل اولیه را شامل می‌شود.

45.شرکت برتر توسعه نرم افزار سفارشی: DOOR3

تاسیس: 2002

DOOR3 یک شرکت توسعه نرم افزار سفارشی مستقر در ایالات متحده است. 60 کارمند DOOR3، نرم‌افزار، توسعه برنامه‌های وب و تلفن همراه، طراحی UX/UI، و خدمات نوسازی برنامه‌های سازمانی را به مشتریانی که عمدتاً مشاغل تجاری و متوسط ​​هستند، ارائه می‌کنند. کارهای گذشته آنها را از طریق مطالعات موردی آنها بررسی کنید.

46. ​​Segue Technologies

تاسیس: 1997

Segue Technologies یک آژانس توسعه نرم افزار سفارشی مستقر در ایالات متحده است. Segue Technologies خدماتی از جمله توسعه برنامه‌های کاربردی، تحرک سازمانی و مدیریت داده‌ها را به مشتریان دولتی و تجاری از جمله بنیاد پژوهشگران هزاره گیتس و نیروی هوایی ایالات متحده ارائه می‌کند. این شرکت تاکید زیادی بر کمک به مشتریان در مرحله کشف یک پروژه دارد، جایی که کارشناسان حوزه آنها با کاربران کاربردی و الزامات شما برای درک کامل نیازهای پروژه درگیر خواهند شد.

47. FreshWorks Studio

تاسیس: 2016

FreshWorks Studio یک شرکت توسعه نرم افزار سفارشی مستقر در کانادا با دفتری در سیاتل است. FreshWorks خدمات طراحی و توسعه نزدیک به ساحل (از طریق دفاتر خود در ویکتوریا، ونکوور و سیاتل) ارائه می دهد. تیم بیش از 60 نفر آنها طراحی UX/UI و توسعه نرم افزار سفارشی را برای مشتریانی مانند AIG، Morgan Stanley و HP ارائه می دهد. مطالعات موردی کارهای گذشته به صورت آنلاین در دسترس است.

48. Miquido

تاسیس: 2011

Miquido یک شرکت توسعه نرم افزار سفارشی مستقر در لهستان است. Miquido در ساخت برنامه های مبتنی بر داده و خدمات وب برتری دارد. آنها بیش از 100 محصول دیجیتال را برای پخش موسیقی و ویدئو، تجارت الکترونیکی، فین‌تک و سایر صنایع ارائه کرده‌اند. تیم آنها برای مدیریت وب و توسعه موبایل، طراحی UX/UI، تحقیق و توسعه، هوش مصنوعی، علم داده و تحول دیجیتالی مشاغل مجهز است. مجموعه ای از کارهای گذشته آنها به صورت آنلاین در دسترس است.

49. Net Solutions

تاسیس: 2000

Net Solutions یک آژانس توسعه محصولات دیجیتال مستقر در کانادا و هند است. Net Solutions بر ترکیب تفکر طراحی با مهندسی قدرتمند و علم داده برای ایجاد تجربیات دیجیتال در کانال های وب، تلفن همراه و اجتماعی تمرکز دارد. با مشتریان قبلی از جمله Unilever، Harvard Business Review و IMG، تیم آنها در تجزیه و تحلیل کسب و کار، طراحی، UI، UX، مهندسی و توسعه، QA، تست و علم داده تجربه دارند. کارهای گذشته آنها را به صورت آنلاین بررسی کنید.

50.شرکت برتر توسعه نرم افزار سفارشی: Dotsquares

تاسیس: 2000

Dotsquares یک شرکت توسعه نرم افزار سفارشی مستقر در بریتانیا است که دفاتری در سراسر جهان دارد. تیم Dotsquares متشکل از 650+ متخصص داخلی روی بیش از 10000 پروژه برای Fortune 500 شرکت، SMB و استارت آپ در طیف گسترده ای از صنایع و مدل های تجاری کار کرده است. مشتریان گذشته عبارتند از Kenwood، Bose، NHS (سرویس بهداشت ملی)، Ericsson، Daily-News، و Travelsoon.

انتخاب شرکت توسعه نرم افزار سفارشی مناسب

تنوع بسیار زیادی در انواع شرکت های توسعه نرم افزار سفارشی وجود دارد، بنابراین چگونه بهترین شرکت را برای پروژه خاص خود انتخاب می کنید؟

در زیر، ما یک چک لیست سریع برای کمک به شما برای انتخاب بهترین شرکت توسعه ممکن برای نیازهای کسب و کار خود ارائه کرده ایم.

بودجه و جدول زمانی خود را تعیین کنید

یک راه آسان برای بررسی لیست بزرگی مانند فهرست بالا این است که شرکت ها را بر اساس اینکه آیا مناسب بودجه هستند یا خیر، بررسی کنید.

اگر شما یک استارت آپ بوت استرپ هستید، شاید از شرکت هایی که سابقه همکاری با شرکت های Fortune 100 را تبلیغ می کنند اجتناب کنید. شرکت‌های توسعه اغلب نوع مشتری را که با آن کار می‌کنند تبلیغ می‌کنند، بنابراین ارزش آن را دارد که سایت آنها را بررسی کنید تا ببینید آیا می‌توانید ماهیت پایگاه مشتری آنها را تعیین کنید.

اگر به برنامه ای نیاز دارید که خیلی سریع توسعه یابد، روی آن دسته از فروشگاه های توسعه دهنده تمرکز کنید که از روش Agile برای ایجاد نرم افزار در سرعت های کوتاه استفاده می کنند. اگر شرکت اطلاعات قیمت گذاری را به صورت عمومی فهرست نمی کند، سعی کنید شرح پروژه کوتاهی را برای آنها ایمیل کنید و از آنها قیمت بخواهید.

مطالعات موردی اهرمی

کار و پروژه های گذشته شرکت را با مشاهده اینکه آیا آنها مطالعات موردی به صورت آنلاین در دسترس عموم دارند، مرور کنید. بسیاری از شرکت ها حتی به شما اجازه می دهند مطالعات موردی گذشته را بر اساس نوع مشتری، صنعت یا فناوری مرتب کنید.

آیا نوع کاری که انجام داده اند با آنچه شما در ذهن دارید مطابقت دارد؟ نگاهی دقیق به کارهای گذشته به شما این امکان را می دهد که به جای تکیه بر تضمین های فروشندگان آنها، به سرعت تصمیم بگیرید.

به سال های صنعت نگاه کنید

شرکت توسعه چه مدت در کار بوده است؟ در حالی که اشتباه نیست، نگاه کردن به سال تاسیس یک شرکت، نماینده خوبی برای شهرت و کیفیت است.

به عنوان یک قاعده کلی، فروشگاه‌های توسعه‌دهنده‌ای که بیش از 10 سال وجود دارند، باید دارای سابقه کارمندان راضی و مهندسان با استعداد باشند و احتمالاً نسبت به فروشگاه‌هایی که یک یا دو سال پیش تأسیس شده‌اند، قابل اعتمادتر هستند.

بررسی های آنلاین را بررسی کنید

مشتریان قبلی در مورد شرکت چه می گویند؟ از سایت‌های شخص ثالث مانند Trustpilot و Clutch برای خواندن مروری بر کارهای گذشته یک شرکت استفاده کنید. مشتریان ناراضی عموماً در بیان ناامیدی خود نسبت به یک شغل ناموفق برنامه نویس بسیار خوب هستند!

برای دریافت برآورد از Developers For Hire استفاده کنید

مطمئن نیستید از کجا شروع کنید؟ از پرسشنامه سریع Developers For Hire برای دریافت مجموعه ای از توصیه های شخصی بر اساس نیازهای پروژه خاص خود استفاده کنید. سفر توسعه نرم افزار سفارشی خود را از طریق یک مسابقه کوتاه 10 سوالی که با سال ها بینش صنعت طراحی شده است، آغاز کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT