بهترین شرکت شغلی فناوری اطلاعات

13 بهترین شرکت شغلی فناوری اطلاعات برای استخدام

زمان مطالعه 8 دقیقه

در جستجوی استعدادهای باکیفیت فناوری اطلاعات هستید؟ باید بدانید کجا را نگاه کنید. از این بردهای شغلی برای ایجاد توسعه دهنده یا استخدام فنی موفق بعدی خود استفاده کنید. بهترین شرکت شغلی فناوری اطلاعات را در ادامه بررسی کرده ایم.

پیدا کردن متخصصان IT با استعداد آنقدرها هم سخت نیست، به خصوص از آنجایی که تعداد زیادی از توسعه دهندگان نرم افزار، برنامه نویسان وب سایت، کارشناسان ساخت اپلیکیشن، تحلیلگران با کیفیت و سایر متخصصان فناوری اطلاعات برای استخدام در دسترس هستند. با این حال، پیدا کردن متخصصان فناوری اطلاعات مناسب که کاملاً با نیازهای شما مطابقت داشته باشند و پروژه شما را برای ارائه نتایج مناسب درک کنند، می تواند بسیار دشوار باشد.

به‌عنوان یک استخدام‌کننده نوپا، عاقلانه است که به هیئت‌های شغلی آنلاین، وب‌سایت‌های استخدام، و پلت‌فرم‌های استخدامی روی بیاورید که نیازهای منحصربه‌فرد شما را درک کنند و کار فیلتر کردن پروفایل‌ها و استخدام را برای شما انجام دهند.

در اینجا فهرستی از 13 هیئت شغلی فناوری اطلاعات وجود دارد که می‌تواند به کسب‌وکارها و استخدام‌کنندگان در یافتن استعدادهای برتر فناوری اطلاعات کمک کند.

1.بهترین شرکت شغلی فناوری اطلاعات: Toptal

Toptal که در سال 2010 تأسیس شد، به طور گسترده ای به عنوان یک سرویس تطبیق استعدادهای پیشرو در نظر گرفته می شود که عمدتاً به دلیل تکنیک های سخت گیری استخدام است. در واقع، این سطح بالایی از بررسی دقیق تضمین می‌کند که تنها 3 درصد از استعدادهای برتر فناوری اطلاعات به موفقیت دست پیدا می‌کنند. از برندهای باتجربه گرفته تا کسب و کارهای قدرتمند گرفته تا استارتاپ های نوپا و آینده، توسعه دهندگان Toptal مورد اعتماد همه آنها هستند.

مجموعه نخبه‌ای از استعدادهای فناوری اطلاعات که توسط استانداردهای استخدامی نسبتاً سخت‌گیرانه پشتیبانی می‌شود، Toptal را به یکی از بهترین هیئت‌های شغلی فناوری اطلاعات تبدیل می‌کند.

. فرآیند غربالگری دقیق، توسعه دهندگان و متخصصان فناوری اطلاعات را با کیفیت بالا تضمین می کند

. آزمایش بدون خطر، فقط در صورت رضایت پرداخت کنید

. مورد اعتماد برندهای پیشرو

2. Gun.io

Gun.io با ماموریت اتصال کسب‌وکارها با متخصصان با استعداد فناوری اطلاعات، یکی از بهترین پلتفرم‌های استخدام فناوری است. Gun.io که در سال 2011 تأسیس شد، به مجموعه وسیعی از متخصصان فناوری اطلاعات بسیار توانا و حرفه ای خود می بالد. برندها، کسب‌وکارها و استارت‌آپ‌های متعددی برای استخدام توسعه‌دهندگان و برنامه‌نویسان برای پروژه‌های حیاتی خود به هیئت شغلی Gun.io متکی هستند.

برای پاسخگویی بهتر به نیازهای خاص و منحصر به فرد نیازهای استعداد یک کسب و کار، Gun.io انواع طرح های استخدام را ارائه می دهد.

. مدل استخدام چابک

. مشتریان شامل برندهای پیشرو هستند

. فرآیند غربالگری برای استخدام استعدادها

3. Dice

دایس یکی از بهترین بردهای شغلی برای کارفرمایانی است که می خواهند با یک مجموعه منحصر به فرد، متنوع و واجد شرایط از استعدادهای فناوری ارتباط برقرار کنند. دایس به کارفرمایان این فرصت را می دهد که نام تجاری خود را با نامزدها به اشتراک بگذارند و در عین حال کمپین های هدفمند را برای جذب نامزدهای مناسب برنامه ریزی کنند.

کارفرمایان همچنین این گزینه را دارند که به دایس اجازه دهند غربالگری و منبع یابی استعدادها را انجام دهد. با میلیون‌ها نمایه فناوری منحصربه‌فرد برای انتخاب، عملکرد TalentSearch دایس به کارفرمایان کمک می‌کند تا نامزدها را سریع‌تر و کارآمدتر جذب کنند.

. امکان اجرای کمپین های هدفمند برای استخدام نامزدهای مناسب

. پایگاه داده اختصاصی متخصصان فناوری

. مورد اعتماد استخدام کنندگان فنی

4.بهترین شرکت شغلی فناوری اطلاعات: LinkedIn

LinkedIn که در سال 2002 تأسیس شد، یکی از بهترین رسانه‌های اجتماعی و پلت‌فرم‌های شبکه‌ای برای استخدام‌کنندگان، برندها، کسب‌وکارها و حرفه‌ای‌ها از هر طبقه‌ای است. لینکدین به ویژه برای پست کردن مشاغل و برای جویندگان کار که رزومه خود را ارسال می کنند مفید است. لینکدین در سال 2016 توسط مایکروسافت خریداری شد و در حال حاضر بیش از 675 میلیون کاربر ماهانه دارد.

محیط پیام‌رسانی قابل اعتماد لینکدین همراه با بسیاری از فیلترهای جستجوی هوشمند و ساده برای استفاده و ویژگی توصیه‌ها، آن را به یک پلتفرم امیدوارکننده برای جستجوی جویندگان کار فناوری تبدیل می‌کند.

. مورد اعتماد برندهای پیشرو مانند آمازون، نستله، یونیلور، دراپ باکس و غیره.

. برد کار اختصاصی

. مجموعه وسیعی از کارشناسان فنی حرفه ای و با استعداد جهانی

5. Indeed

Indeed که در نوامبر 2004 راه اندازی شد، یک موتور جستجوی جامع مرتبط با اشتغال برای لیست های شغلی است. این یکی از شرکت‌های تابعه Recruit Co.

ابزارهای ساده و قدرتمند Indeed کارفرمایان را قادر می‌سازد تا سریع‌تر منبع، نمایش و استخدام کنند. کارفرمایان همچنین این گزینه را دارند که از فرصت شغلی خود حمایت مالی کنند تا مطمئن شوند که توسط افراد مناسب دیده می شود. میلیون ها کسب و کار قابل توجه از Indeed برای برآورده کردن شرایط استخدام خود استفاده می کنند.

. پلتفرم اختصاصی کاریابی

. مورد اعتماد بسیاری از مشاغل پیشرو

. راحتی استخدام از طریق اپلیکیشن موبایل

. در واقع داشبورد کارفرما مدیریت استخدام را آسان می کند

6. Upwork

Upwork که قبلاً Elance-Desk بود، یک پلتفرم آزاد جهانی است که به کسب و کارها برای ارتباط با جویندگان کار با استعداد ارائه می دهد. Upwork که در سال 2015 تأسیس شد، به کارفرمایان کمک می کند تا متخصصان فناوری اطلاعات مانند توسعه دهندگان وب و برنامه، توسعه دهندگان تجارت الکترونیک، متخصصان بازی، طراحان و غیره را پیدا کنند.

Upwork ماموریت دارد تا مشاغل را با متخصصان با استعداد مرتبط کند و این امر توسط فناوری تطبیق پیشرفته آنها بیشتر می شود. این ویژگی به استخدام‌کنندگان امکان می‌دهد تا نیازهای خود را با توسعه‌دهندگان مرتبط و جویندگان کار فناوری مطابقت دهند.

. به راحتی می توان مسابقات با کیفیت را پیدا کرد

. مورد اعتماد بیش از 5 میلیون کسب و کار مانند مایکروسافت، GoDaddy، و Airbnb، به نام چند مورد

. گزینه های پرداخت انعطاف پذیر

7.بهترین شرکت شغلی فناوری اطلاعات: Hired

Hired که در سال 2012 تأسیس شد و دفتر مرکزی آن در سانفرانسیسکو است، به استخدام‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا به طور متوسط ​​45 ساعت از منابع استعدادهای فناوری صرفه‌جویی کنند. کارشناس استعدادیابی و پلتفرم تطبیق هوش مصنوعی Hired بیش از 70000 متقاضی با استعداد را به صورت ماهانه بررسی می کند.

علاوه بر حمایت از ده‌ها نقش فنی و ارائه استعدادهای فنی با کیفیت به کارفرمایان، Hired به طور قابل توجهی فرآیند استخدام را تسهیل می‌کند. Hired به کارفرمایان کمک می کند تا فرآیندهای ارزیابی را استاندارد کنند و سوگیری استخدام را با سوالات مرتبط، ارزشمند و ثابت کاهش دهند.

. توسعه دهندگان با کیفیت بالا

. حضور جهانی قوی

. گزینه های استخدام انعطاف پذیر و شخصی

8. WeWorkRemotely

WeWorkRemotely یکی از بزرگترین انجمن های کار از راه دور در جهان است. WeWorkRemotely که در سال 2011 راه اندازی شد، شاهد میلیون ها بازدید کننده ماهانه است و مورد اعتماد برندهای پیشرو مانند Google، Amazon، Basecamp و غیره است.

در واقع، مشاغل برنامه‌نویسی و مهندسی نرم‌افزار یک دسته شغلی محبوب با WeWorkRemotely هستند. پلت فرم جستجوی کار به کسب و کارها این امکان را می دهد تا متخصصان، توسعه دهندگان، مهندسین و غیره واجد شرایط فناوری اطلاعات از راه دور را با مجموعه ای از مهارت های مناسب برای برآورده کردن نیازهای پروژه به راحتی پیدا کنند.

. برد کار محبوب برای جویندگان کار و کارگران از راه دور

. مورد اعتماد برندهای پیشگام

. مجموعه بزرگی از متخصصان و توسعه دهندگان فناوری ماهر

9.بهترین شرکت شغلی فناوری اطلاعات: Glassdoor

Glassdoor یکی از بزرگترین سایت های کار و استخدام در جهان است. Glassdoor که مقر آن در Mill Valley، کالیفرنیا است و در سال 2007 تأسیس شد، بر افزایش شفافیت در محل کار تمرکز دارد و میلیون‌ها آخرین لیست شغلی را ارائه می‌کند.

با توجه به حضور جهانی قوی Glassdoor، هزاران کارفرما در همه صنایع و اندازه‌ها به آنها مراجعه می‌کنند تا نامزدهای باکیفیت را در مقیاسی که مدت طولانی‌تری می‌مانند، استخدام و استخدام کنند. با نرخ رضایت بیش از 75 درصد، Glassdoor یک پلت فرم مناسب هیئت شغلی فناوری اطلاعات برای استخدام توسعه دهندگان و استعدادهای فناوری ایجاد می کند.

. استخر جهانی بزرگ استعدادهای IT

. دسترسی آسان از طریق برنامه Glassdoor

. مورد اعتماد میلیون ها نامزد و کسب و کار

10. Guru

Guru که به عنوان یکی از بهترین، امن‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین پلتفرم‌های استعدادیابی فریلنسری در جهان معرفی می‌شود، ارتباط و همکاری کارآمد را برای کارفرمایان و فریلنسرها آسان می‌کند. Guru در حال حاضر خانه صدها هزار متخصص برنامه نویسی و توسعه است.

Guru همچنین پشتیبانی 24/7 مشتری را همراه با مجموعه ای از گزینه های استخدام انعطاف پذیر و شرایط پرداخت ارائه می دهد تا نیازها و الزامات منحصر به فرد هر کسب و کار را برآورده کند.

. گزینه های استخدام و پرداخت انعطاف پذیر

. پشتیبانی 7/24 مشتری

. یک مجموعه استعداد ستودنی از برنامه نویسان، توسعه دهندگان، کارشناسان پایگاه داده، متخصصان شبکه و غیره

11.بهترین شرکت شغلی فناوری اطلاعات: People PerHour

PeoplePerHour یک پلتفرم آنلاین استعدادیابی است که کسب و کارها را با جامعه جهانی گسترده ای از مترجمان آزاد مرتبط می کند. PeoplePerHour که مورد اعتماد هزاران کسب و کار از سراسر جهان است، استعدادهای متخصص را برای هر مجموعه مهارتی قابل تصور با هزینه نسبتاً کم ارائه می دهد.

PeoplePerHour همه فریلنسرها را دامپزشکی می‌کند در حالی که سیستم هوش مصنوعی آن‌ها کار سخت تطبیق و قرارداد با استعدادهای فریلنسر درجه یک را انجام می‌دهد. این پلتفرم مهندسان فناوری نویدبخش و استعدادهای فناوری اطلاعات را ارائه می دهد و در عین حال به عنوان یک هیئت شغلی عالی برای مشاغلی که به دنبال استخدام استعدادهای آزاد هستند، خدمت می کند.

. مورد اعتماد بسیاری از مشاغل

. متخصصان و توسعه دهندگان فنی خبره از پیش تأیید شده

. پلتفرم مقرون به صرفه

12. Gigster

Gigster که مقر آن در سانفرانسیسکو است، با ارائه استعدادهای در سطح جهانی همراه با گزینه‌های انعطاف‌پذیر کارکنان، به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا نرم‌افزار تغییر بازی ایجاد کنند. Gigster به استخدام کنندگان امکان دسترسی به تیم نخبه ای از توسعه دهندگان، مدیران پروژه، طراحان و موارد دیگر را می دهد که بارها و بارها نتایج با کیفیت ارائه می دهند.

Gigster که مورد اعتماد شرکت‌های پیشرو در جهان است، به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا کارشناسان یادگیری ماشین، توسعه‌دهندگان اپلیکیشن، مدیران محصول و سایر متخصصان فناوری با استعداد از سراسر جهان را تامین کنند.

. متخصصان فناوری با استعداد

. فرآیندهای داده محور

. راه حل های شخصی سازی شده

13.بهترین شرکت شغلی فناوری اطلاعات: Sunscrapers

Sunscrapers به ​​کسب و کارهای پیشرو کمک می کند تا رشد کسب و کار را هدایت کنند و با فناوری تغییر کنند. Sunscrapers پس از همکاری با برندهای برتر مانند ESPN، Samsung، Spotify، Volvo و Unilever، مورد اعتماد کسب‌وکارها در سراسر عمودی برای ارائه پروژه‌های فنی تخصصی است.

اگرچه Sunscrapers در توسعه Python تخصص دارد، اما یکی از بهترین متخصصان علوم داده و توسعه وب را نیز ارائه می دهد. علاوه بر این، آنها همچنین از جاوا اسکریپت برای کمک به مشاغل در پروژه های خود استفاده می کنند.

. کارشناسان پایتون

. خدمات علم داده و توسعه وب

. مورد اعتماد برندهای پیشرو

نتیجه: کدام هیئت شغلی IT برای شما مناسب است؟

هر هیئت شغلی ذکر شده در بالا دارای متخصصان فناوری اطلاعات، توسعه دهندگان و غیره است. و در حالی که پلتفرم‌هایی مانند Toptal برای استخدام استعدادهای فنی و انجام کلیه مسئولیت‌های استخدام، هیئت‌های شغلی قابل اعتمادی هستند، مهم است که قبل از انتخاب پلت فرم مناسب هیئت شغلی فناوری اطلاعات برای کسب‌وکارتان، بدانید چه پارامترهایی را باید در نظر بگیرید.

در اینجا چند پارامتر متداول وجود دارد که باید قبل از انتخاب پلتفرم هیئت شغلی فناوری اطلاعات برای استخدام بعدی خود به خاطر داشته باشید:

1. شهرت: نظرات را بخوانید تا بررسی کنید که مشتریان قبلی در مورد هیئت شغلی یا توسعه دهندگان آن چه می گویند.

2. تجربه: سابقه و مجموعه مهارت توسعه دهندگان و تجربه هیئت شغلی را به عنوان یک کل بررسی کنید تا پروژه ای مانند پروژه شما را مدیریت کنید.

3. کیفیت مشتریان: بررسی کنید که کدام برندها و مشاغل دیگر با هیئت کار کار کرده اند.

4. کیفیت استعداد: بررسی کنید که آیا کار انجام شده توسط توسعه دهندگان یک هیئت شغلی خاص برنده جوایز یا تمجید شده است یا خیر. همچنین، پروژه های ساخته شده توسط توسعه دهندگان هیئت شغلی را مطالعه کنید.

5. برآوردها: یک مطالعه کامل انجام دهید تا مطمئن شوید که هزینه هیئت شغلی با هزینه های تخمینی شما مطابقت دارد.

بردهای شغلی IT که در بالا ذکر شد همراه با نکات مفید برای انتخاب مورد مناسب مطمئناً به شما کمک می کند تا توسعه دهندگان و متخصصان IT با استعدادی را پیدا کنید تا نیازهای خود را برآورده کنند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT