بهترین شرکت توسعه اپلیکیشن موبایل

41 بهترین شرکت توسعه اپلیکیشن موبایل در سال 2023

زمان مطالعه 23 دقیقه

از بین بهترین شرکت های توسعه برنامه برای پروژه بعدی خود انتخاب کنید. شرکت های توسعه برنامه را بر اساس نیازهای بودجه مقایسه کنید و شرکت توسعه دهنده مناسب را برای کسب و کار خود انتخاب کنید. بهترین شرکت توسعه اپلیکیشن موبایل را در ادامه معرفی کرده ایم.

هنگامی که به دنبال بهترین شرکت توسعه برنامه هستید، واقعاً به دنبال خدمات توسعه مناسب برای خود، تجارت خود و برنامه هایی هستید که می خواهید ایجاد کنید.

به عنوان مثال، یک شرکت برنامه بازی توسعه موبایل لزوما برای یک شرکت بزرگ حسابداری با طراحی نرم افزار جدید بهترین گزینه نیست.

یا یک برنامه تلفن هوشمند که باید با برنامه نرم افزاری اصلی شما کار کند و در تعامل باشد، نیازها، مشخصات و راه حل های توسعه متفاوتی نسبت به یک برنامه وب مستقل دارد.

توسعه موبایل یک فرآیند پیچیده طولانی است که می‌خواهید در اولین بار آن را درست انجام دهید. هر مرحله، از جمع‌آوری نیازمندی‌ها، تعریف، تحقیق، و قالب‌بندی سیمی گرفته تا آخرین لمس‌های UI/UX، تست پرسش و پاسخ، راه‌اندازی و رسیدگی به هر گونه مشکلی. هر مرحله در توسعه محصول و فرآیند توسعه اهمیت دارد.

به این ترتیب، شما بهترین شرکت توسعه برنامه را می خواهید که بودجه شما می تواند از عهده آن برآید. یک برنامه موبایل یک راه حل دیجیتالی ضروری است که مصرف کننده مدرن انتظار دارد.

بهترین شرکت توسعه اپلیکیشن موبایل برای شما کدام است؟

یافتن بهترین توسعه دهندگان اپلیکیشن موبایل iOS و Android به نیازهای کسب و کار شما، پیچیدگی برنامه و نحوه اتصال آن به محصول نرم افزاری اصلی شما بستگی دارد.

شما بهترین فناوری را می خواهید که با چشم انداز و طراحی شرکت شما متحد شود. راه حل های دیجیتال کلیدی هستند، اما همیشه آماده نیستند. توسعه سفارشی، انتقال رابط وب شما به طرح‌های جدید موبایل و سپس ایجاد نسخه‌های iOS، Android و کراس پلتفرم متناسب با محصول شما نیاز دارد.

تیم ما لیستی از برترین شرکت های توسعه اپلیکیشن در جهان را بر اساس نیازهای بودجه ایجاد کرده است. برای تعیین قیمت و زمان‌بندی باید خودتان با شرکت‌ها تماس بگیرید، اما با وجود صدها شرکت توسعه‌دهنده اپلیکیشن موبایل آنلاین، می‌خواهیم مکان‌هایی را برای شروع جستجو در اختیار شما قرار دهیم.

برترین شرکت های توسعه اپلیکیشن موبایل

بهترین شرکت‌های توسعه‌دهنده اپلیکیشن موبایل در کلاس کلمه، قیمت بالایی دارند، اما دلایل خوبی دارند. اینها توسعه دهندگان برنامه های تلفن همراه هستند که موفق ترین شرکت های جهان برای نیازهای طراحی و توسعه نرم افزار دیجیتال خود به آنها اعتماد دارند. در این فهرست شرکت‌های توسعه‌دهنده اپلیکیشن موبایل، شرکت‌هایی را خواهید دید که بهترین برنامه‌نویسی اندروید و iOS را دارند. این سطح برای شرکت هایی است که خواهان راه حل های نرم افزاری برتر با ماهرترین کارشناسان با سال ها تجربه هستند که در سطح بالایی کار می کنند.

1.بهترین شرکت توسعه اپلیکیشن موبایل: Toptal

بهترین خدمات

Toptal به عنوان یک شرکت توسعه اپلیکیشن موبایل تا حدودی منحصر به فرد است. Toptal به جای یک شرکت توسعه وب واحد، بهترین توسعه دهندگان اپلیکیشن موبایل و طراحان اپلیکیشن موبایل را از سراسر جهان به دقت ارزیابی و انتخاب می کند. آنها شما را با بهترین نامزدها برای کسب و کار خاص و برنامه تلفن همراه شما مطابقت می دهند. این شرکت شما را از طریق بهترین تناسب راهنمایی می کند.

می‌توانید با توسعه‌دهندگان اپلیکیشن موبایل مصاحبه کنید و آن‌هایی را که کار می‌کنند در تیم توسعه‌تان بیاورید یا اگر تیم توسعه‌دهنده داخلی ندارید، می‌توانید با مدیر پروژه Toptal کار کنید که به شما در پروژه موبایل کمک می‌کند. مدیر پروژه مهارت دارد که شما را در مراحل طراحی فرآیند توسعه راهنمایی کند و شما را در هر مرحله از راه در جریان نگه دارد. با فرآیند استخدام منحصر به فرد و کامل Toptal، می دانید که با برخی از بهترین استعدادهای نرم افزاری در جهان کار خواهید کرد.

Toptal تجربه ای دارد که شما را در هر مرحله از توسعه وب هدایت می کند تا روند توسعه برنامه شما از ابتدا یکپارچه باشد. همچنین منحصر به فرد Toptal است، شما دو هفته فرصت دارید تا تصمیم بگیرید که آیا می خواهید پروژه را ادامه دهید یا خیر. اگر به هر دلیلی متوجه شدید که چیزها کار نمی کنند، می توانید بدون پرداخت هزینه، توسعه دهندگان را ترک کنید یا تغییر دهید.

هنگامی که از Toptal برای طراحی و توسعه برنامه خود استفاده می کنید، بهترین ها را دنبال می کنید. تنها 3 درصد از متقاضیان واجد شرایط عضویت در Toptal هستند و مشتریان آنها شامل شرکت های Fortune 500 هستند. موارد قابل توجه J.P. Morgan، Artsy، Pfizer، IDEO و Zendesk در میان دیگران هستند. شصت درصد از خدمات توسعه آن بر توسعه موبایل و توسعه نرم افزار سفارشی متمرکز شده است.

. در سال 2010 تاسیس شد

. اولین شرکت از راه دور با حضور جهانی

. هزاران توسعه دهنده اپلیکیشن موبایل

. توسعه دهندگان نرم افزار Front-end و Back-end

2.بهترین شرکت توسعه اپلیکیشن موبایل: Qburst

QBurst خود را به عنوان یک شرکت توسعه نرم افزار سفارشی و مشاوره معرفی می کند. آنها دفاتری در سرتاسر جهان دارند و به مشتریان از همه نوع، از جمله تجارت الکترونیک و یادگیری ماشینی خدمات ارائه می دهند. بیش از یک سوم کاری که آنها بر عهده می گیرند در زمینه توسعه اپلیکیشن موبایل است. بخش های صنعتی آنها شامل مراقبت های بهداشتی، تولید، آموزش، خرده فروشی و مهندسی است. با سالها تجربه، آنها همچنین می توانند در مورد استراتژی تلفن همراه شما برای توسعه و راه اندازی برنامه تلفن همراه خود برای اندروید یا iOS مشاوره دهند. پس از تحویل، QBurst نظارت 7/24 و همچنین به روز رسانی های منظم را ارائه می دهد.

QBurst از طیف وسیعی از فناوری های مختلف برای طراحی وب و توسعه اپلیکیشن موبایل استفاده کرده است. آنها برای چابکی، شفافیت و مشارکت در تجربه کاربر کار می کنند. آنها با برخی از شرکت های بزرگ – از جمله سازمان ملل متحد، نیویورک، روزتا استون و نشنال جئوگرافیک – برای ساخت برنامه های کاربردی حیاتی برای کسب و کار کار کرده اند.

. سال 2004 تاسیس شد

. مستقر در هند

. شرکت توسعه نرم افزار سفارشی

. 1300 کارمند

3. Gigster

Gigster خود را به‌عنوان یک راه‌حل فناوری مستقل معرفی می‌کند، اما تا آنجا که تعاملات با مشتری، Gigster مانند یک شرکت توسعه نرم‌افزار یا آژانس توسعه اپلیکیشن موبایل عمل می‌کند. جایی که Gigster متمایز است، مدل آنها برای استخدام توسعه دهندگان برتر برنامه های تلفن همراه و استعدادهای فناوری، از جمله خدمات فناوری اطلاعات، طراحی ظاهری یا UI است.

آنها بر استخدام فریلنسرهایی تمرکز می کنند که در شرکت های برتر مانند گوگل کار کرده اند یا در مدارس عالی مانند MIT شرکت کرده اند. حدود نیمی از نیروی کار آنها هنوز به طور تمام وقت در سایر مشاغل و مهتابی با Gigster کار می کنند. فرآیند توسعه Gigster بسیار مستقل تر از اکثر شرکت هایی است که در اینجا ارزیابی می شوند. آنها به خود می بالند که ایده طراحی شما را با کار بسیار کمی به نتیجه می رساند. مدیر پروژه به‌روزرسانی‌های منظم را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد، اما مشتری فقط با مدیر پروژه تعامل دارد.

Gigster با برخی از شرکت های بزرگ از جمله IBM، Wyndham Hotel Group، USBank و Square همکاری کرده است. Gigster که در تمام سایت‌های فناوری بزرگ نوشته شده است، هم برای فهرست فریلنسرهای خود و هم در مورد بودجه اولیه خود، بررسی‌های زیادی دریافت کرده است. این پلتفرم با برخی از ساختارهای جدید برای تأمین مالی کسب و کار آزمایش کرده است.

. در سال 2015 تاسیس شد

. مستقر در کالیفرنیا، اما حضور جهانی

. 800 فریلنسر

4. Intellectsoft

Intellectsoft یک «مشاوره تحول دیجیتال بوتیک» است که طیف وسیعی از قابلیت‌ها از جمله خدمات توسعه اپلیکیشن موبایل را ارائه می‌دهد. با شش دفتر در سراسر جهان، آنها تیمی از مهندسان نرم افزار را برای مطابقت با نیازهای شما گرد هم می آورند. آنها بر پنج حوزه اصلی تمرکز دارند: محاسبات شناختی، برنامه های غیرمتمرکز (به عنوان مثال، بلاک چین)، اینترنت اشیاء (IOT)، تجربه مشتری برتر (CX)، واقعیت افزوده و واقعیت ترکیبی (AR/VR)، با حدود 40 درصد از کسب و کار رفتن به برنامه ها

با سرمایه گذاری مورد نیاز، Intellectsoft خدمات توسعه ممتاز را با آخرین فناوری ها ارائه می دهد. Intellectsoft با تجزیه و تحلیل کارگاهی برای درک نیازهای مشتری شروع می کند و سپس به تحقیق می پردازد. آنها می توانند راه حل ها را یکپارچه کنند یا اطمینان حاصل کنند که سیستم های داخلی شما به خوبی به هر پیشرفت جدید پاسخ می دهند.

مشتریان قبلی شامل کسب و کارهای Fortune 500 از سراسر ایالات متحده و جهان مانند Ernst and Young، Jaguar، Giant Bicycles، Harley-Davidson، Nestle و Clinique هستند. آنها توسط Clutch، Bestfirms و Inc. 5000 شناسایی و بررسی شده اند. Intellectsoft به مشتریان طراحی استارتاپ و سازمانی خدمات ارائه می دهد.

. در سال 2007 تاسیس شد

. مستقر در کالیفرنیا

. 300-500 کارمند

. توسعه اینترنت اشیا و اپلیکیشن های موبایل AR/VR

5.بهترین شرکت توسعه اپلیکیشن موبایل: Speak Creative

Speak Creative که از ممفیس و نشویل مستقر است، یک آژانس دیجیتال برنده جایزه است. آنها بیش از 20 سال است که در تجارت هستند و تجربه کار با بیش از 500 مشتری را دارند. این آژانس در سال 2009 جایزه Clutch Top Creative and Design Agencies Tennessee را دریافت کرد. تیم کارشناسان آنها و پلتفرم ساخت برنامه ساخت برنامه های تلفن همراه با کیفیت بالا را برای آنها آسان می کند که شامل مدیریت برای به روز رسانی آسان محتوا است. آنها همچنین خدمات دیگری مانند دیجیتال مارکتینگ، تولید ویدیو، طراحی وب سایت و توسعه برنامه وب را ارائه می دهند.

. در سال 2010 تاسیس شد

. مقر آن در تنسی است

. تیمی متشکل از 42 کارمند

6. Hedgehog Lab

Hedgehog Lab یک آژانس مستقر در لندن است که توسعه اپلیکیشن موبایل را به سازمان هایی مانند تویوتا، مایکروسافت، میتسوبیشی، بانک لویدز و غیره ارائه می دهد. این شرکت با دفاتری در نیوکاسل آپون تاین، بوستون (ایالات متحده آمریکا) و هند، حضور خود را در سراسر قاره‌ها گسترش می‌دهد تا با کسب‌وکارهای فرامرزی ارتباط برقرار کند. هدف اصلی Hedgehog Lab کمک به شرکت‌ها (کوچک و بزرگ) برای آماده شدن برای آینده‌ای است که تحت سلطه فناوری‌های پس از رایانه شخصی است. آنها به طور فعال با مشتریان خود در زمینه نوآوری و تحقیق و توسعه در تلفن همراه و سیستم عامل های نوظهور کار می کنند.

. در سال 2007 تاسیس شد

. دفتر مرکزی آن در نیوکاسل آپون تاین، تاین اند ویر واقع شده است

. تیمی متشکل از 200 کارمند

7. WillowTree

WillowTree در سال 2007 با سه نفر شروع به ساخت برنامه های تلفن همراه کرد. امروزه آنها تیمی متشکل از 500+ عضو تمام وقت هستند که صدها برنامه، وب سایت و ربات را راه اندازی کرده اند. آن‌ها عنوان بهترین مکان‌های کاری برای مبتکران شرکت Fast را در سال 2020 و عنوان ClubCorp: Winner – Features-Best Visual Design – Function for Mobile Apps / Sites را از جمله جوایز دیگر دریافت کرده‌اند. آنها دارای امتیاز خالص تبلیغ کننده 77٪ و دفاتر در نیویورک، اوهایو، ویرجینیا و کارولینای شمالی هستند. WillowTree به مشتریان Fortune 500 مانند 21st Century Fox، Synchrony Financial، PepsiCo، Wyndham Hotels & Resorts، Regal Cinemas و National Geographic خدمات ارائه کرده است.

. در سال 2007 تاسیس شد

. دفتر مرکزی در شارلوتزویل، ویرجینیا

. تیمی متشکل از 500 کارمند

8.بهترین شرکت توسعه اپلیکیشن موبایل: Rightpoint

مستقر در شیکاگو، Rightpoint یک آژانس مشاوره دیجیتال است که تجربه کار با مشتریانی مانند Macy’s، Walgreens، Aon، 3M، Grant Thornton LLP، و بسیاری از برندهای مهم دیگر در صنایع مختلف را دارد. چیزی که Rightpoint را متمایز می کند، توانایی آن در طراحی و مهندسی تجربیات دیجیتالی سرتاسری است که به کسب و کارها کمک می کند تا از آخرین روندها به روز بمانند. Rightpoint با بیش از 450 کارمند در سراسر دفاتر در 13 شهر، تخصص خود را به بیش از 250 شرکت Fortune 1000 ارائه می دهد. این شرکت همچنین به مدت چهار سال متوالی به عنوان یکی از 50 شرکت سریع‌الرشد کرین در شیکاگو انتخاب شده است.

. در سال 2007 تاسیس شد

. مقر آن در شیکاگو است

. تیمی متشکل از تقریبا 500 کارمند

9. Small Planet

Small Planet از زمان آغاز به کار خود در سال 2009، در حال طراحی، توسعه و مدیریت تجربیات دیجیتال موبایل برای برخی از بزرگترین برندهای جهان مانند Disney، NPD، Warner Brothers، Meredith Corporation و غیره بوده است. تیم آنها بیش از صد برنامه تلفن همراه در 25 دسته فروشگاه برنامه ساخته است. این شرکت تجربه کار در چندین صنعت عمودی مانند تجارت الکترونیک، سازمانی، رسانه، فناوری، سلامت و تندرستی و موارد دیگر را دارد. آنها همچنین جوایز متعددی از جمله جایزه برتری مجله هنرهای ارتباطی در رده موبایل تعاملی، جوایز نوآوری سریع شرکت با طراحی – برنده، دسته برنامه‌ها، جایزه فرهنگ شرکتی هوشمند نیویورک و غیره را دریافت کرده‌اند.

. در سال 2009 تاسیس شد

. دفتر مرکزی آن در بروکلین، نیویورک است

. تیم تقریباً 40-50 کارمند

10.بهترین شرکت توسعه اپلیکیشن موبایل: MobiDev

MobiDev با دفاتری در ایالات متحده و بریتانیا، برخی از بهترین برنامه‌های کاربردی تلفن همراه را ارائه می‌کند که به مشتریان خود کمک می‌کنند ارزش بیشتری را به مشتریان خود ارائه دهند. آنها بیش از 300 محصول نرم افزاری را برای مشاغل مختلف از شرکت های بزرگ گرفته تا استارتاپ ها از جمله Growth Hackers، Verizon Media، Secure Group و غیره ساخته اند. آنها عناوین و گواهینامه های متعددی از جمله شرکت توسعه یادگیری ماشین شماره 1 را در گزارش 2019 دریافت کرده اند. آنها همچنین در پلتفرم TopDeveloper فهرست شده اند و به عنوان یک شرکت پیشرو در ایجاد محصولات بین پلتفرمی با چارچوب React Native نامگذاری شده اند.

. دفاتر در ایالات متحده و انگلستان

. تجربه کار با برندهای برتر

. تیم توسعه نرم افزار مستقر در اوکراین

11.بهترین شرکت توسعه اپلیکیشن موبایل: HubSpire

HubSpire یک تیم مستقر در نیویورک متشکل از مشاوران مدیریت، توسعه دهندگان اپلیکیشن، طراحان و کارشناسان تحول دیجیتال است. این شرکت در توسعه برنامه های کاربردی موبایل و وب، توسعه اینترنت اشیا (IoT) و استراتژی انتها به پایان IT و مشاوره برای پروژه های توسعه تخصص دارد. نمونه کارها آنها در درجه اول شامل مشاغل کوچک و استارت آپ ها، سازمان های دولتی و شرکت های بزرگ با برندهایی مانند Care Connect، Veterans History Project و Hamptons Rental است.

. در سال 2008 تاسیس شد

. دفتر مرکزی آن در نیویورک است

. تیمی متشکل از تقریبا 40 کارمند

12. Metova

از زمان آغاز به کار خود در سال 2006، متوا به استارت آپ ها و سازمان های بزرگ در همه چیز از برنامه های تلفن همراه و وب سایت ها گرفته تا شبکه های حسگر و اینترنت اشیا کمک کرده است. آنها تجربه ساختن بر روی سخت افزار و نرم افزار را دارند. متوا یک شریک مشاوره پیشرفته خدمات وب آمازون و شریک طلایی مایکروسافت است که به شرکت امکان دسترسی به منابع و خدماتی را می دهد که آنها را قادر می سازد تا سریعتر، کارآمدتر و با هزینه کمتر نوآوری کنند. در میان مجموعه کاری آنها برخی از برندهای برتر مانند Yelp، Neptune، WebMD، Dropbox، Netflix، Walmart و غیره وجود دارد.

. در سال 2006 تاسیس شد

. مقر آن در فرانکلین، تنسی است

. تیمی متشکل از تقریبا 500 کارمند

13. Slingshot

Slingshot یک نرم‌افزار و یک آژانس توسعه اپلیکیشن موبایل است که دفتر مرکزی آن در لوئیزویل، کیو قرار دارد. این شرکت در سال 2005 تاسیس شد و امروزه آنها تیمی متشکل از 25 متخصص دارند. برخی از تخصص اصلی Slingshot توسعه برنامه های موبایل سفارشی، توسعه نرم افزار و خدمات طراحی UX/UI است. این تیم تجربه کار با صنایع مختلفی مانند مراقبت های بهداشتی، سازمان های غیردولتی، غذا و نوشیدنی، آموزش و غیره را دارد. برخی از مشتریان آنها عبارتند از: موسسه مطبوعات آمریکا، دانشگاه لوئیزویل، عینک کنمارک و غیره.

. در سال 2005 تاسیس شد

. دفتر مرکزی در لوئیزویل، KY

. تیمی متشکل از تقریبا 25 کارمند

14.بهترین شرکت توسعه اپلیکیشن موبایل: PointClear Solutions

PointClear Solutions یک شرکت مشاوره فناوری است که خدمات استراتژی دیجیتال، طراحی، توسعه و مدیریت را برای مشتریان در سراسر جهان ارائه می دهد. این شرکت دارای تخصص ویژه در بخش مراقبت های بهداشتی است و تجربه کار در نیروگاه هایی مانند McKesson / Change Healthcare، Walgreens، Philips، Nuance و CDC را دارد. این تیم با بیش از 12 سال تجربه، روی انواع مختلف پروژه ها از جمله نرم افزار سازمانی، توسعه اپلیکیشن موبایل، توسعه وب و غیره کار کرده است.

. در سال 2006 تاسیس شد

. مقر آن در تنسی است

. تیمی متشکل از تقریبا 50 کارمند

شرکت های توسعه دهنده اپلیکیشن موبایل میان رده

این گزینه‌ها در زمان تلاش برای دستیابی به بالای فروشگاه برنامه، از نظر بودجه فناوری کمی آسان‌تر هستند. احتمالاً هزینه‌های بلندمدت کمتری در بر خواهد داشت، و می‌توانید اپلیکیشن خود را مطابق با مشخصات خود توسط یک شرکت توسعه نرم‌افزار با قیمت مناسب ایجاد کنید. تعیین اینکه کدام شرکت‌ها پروژه‌های دیجیتالی کم‌هزینه‌تری را انجام می‌دهند، در مقابل شرکت‌هایی که هزینه کمتری دریافت می‌کنند، دشوار است، اما در اینجا بهترین شرط ما در مورد شرکت‌های برتر توسعه اپلیکیشن موبایل برای یک پروژه توسعه اپلیکیشن میان‌رده برای برنامه‌های اندروید و iOS است.

15. Nine Hertz

Nine Hertz یک شرکت فناوری جهانی است که طیف وسیعی از راه حل ها را ارائه می دهد. در فضای برنامه های تلفن همراه، آنها به مقرون به صرفه نگه داشتن خدمات خود اختصاص داده شده اند. Nine Hertz تلاش می کند تا فرآیند توسعه را بسیار متمرکز بر مشتری نگه دارد و مشتری را در هر مرحله ترکیب کند. آنها با حضور در 15 کشور مختلف، تجربه کار بر روی پروژه های وب دیجیتال در کشورها و فرهنگ ها را دارند. آنها همچنین در Upwork حضور دارند، جایی که می توانید نظرات مشتریان را بخوانید.

مشتریان نه هرتز که در TechCrunch و Lifehacker بررسی شده اند عبارتند از: سامسونگ، پپسی، ایر آسیا، شرکت مترو ریل جیپور. برخی از برنامه های تجاری که آنها توسعه داده اند عبارتند از Mystorky، Munchright و Zearch. آن‌ها می‌توانند به سرعت یک پیشنهاد برای اجرای برنامه شما ارائه دهند. این یک شرکت برتر توسعه برنامه اندروید و آیفون است که می توانید آن را با قیمت مناسب استخدام کنید.

. سال 2008 تاسیس شد

. مستقر در سینسیناتی، OH و هند.

. 200-250 کارمند

. خدمات توسعه اپلیکیشن موبایل؛ خدمات front-end و back-end

16.بهترین شرکت توسعه اپلیکیشن موبایل: Algoworks

Algoworks هم در زمینه توسعه برنامه های موبایل و هم در زمینه توسعه نرم افزار بازی تجربه دارد، بنابراین اگر می خواهید یک بازی توسعه دهید، یک شرکت برنامه موبایل عالی است. با تاکید بر مشاوره، Algoworks می تواند به شما در توسعه طراحی و جریان برنامه کمک کند. بخش های کلیدی صنعت آنها شامل مراقبت های بهداشتی، ارتباطات، خدمات مالی، بازی و حمل و نقل و تدارکات است. این شرکت تاکید می کند که تمام کارهای نرم افزاری آنها با استفاده از روش جامع مدیریت پروژه در داخل انجام می شود. آنها مشتریان خود را در طول کل فرآیند به روز نگه می دارند و در عین حال راه حل خود را ایجاد می کنند.

Algoworks در Fast 50 توسط Deloitte India نمایش داده شد. مشتریان گذشته شرکت عبارتند از Northstar، Symphony، Coca-Cola و eBay. در حالی که آنها به شرکت های Fortune 500 خدمات ارائه کرده اند، اکثر مشتریان آنها مشاغل کوچک هستند. با این حال، با یک رویکرد چابک به توسعه فناوری، آنها می توانند انواع مختلف پروژه ها را انجام دهند، چه به یک شرکت توسعه برنامه اندروید یا iOS نیاز داشته باشید.

. در سال 2006 تاسیس شد

. مستقر در کالیفرنیا و هند

. 250 کارمند

17. Mindsea

MindSea یک شرکت توسعه برنامه بوتیک است که به دلیل کار طراحی خود در وب مورد توجه قرار گرفته است. این تیم با افتخار دمدمی است، که ممکن است به خلاقیت و راه حل های منحصر به فرد آنها کمک کند. پس از تحقیقات اولیه، MindSea فریم‌های طراحی دقیق را تولید می‌کند و به تحقیق و آزمایش فناوری آن‌ها ادامه می‌دهد. برای مثال، پس از تکمیل مصاحبه‌های کاربر، ممکن است به عقب برگردند و برنامه‌های iOS و Android خود را دوباره طراحی کنند. مشتریان از صداقت و صداقت آنها در این فرآیند قدردانی کرده اند.

مشتریان شامل پست ملی (کانادا)، Tinrocket، Clothed، Pocketbook، Prosposify و Trans Canada Trail هستند. مشتریان توسعه برنامه آنها معمولاً مشاغل کوچک و متوسط ​​هستند. به دلیل اندازه کوچک، MindSea ممکن است در مقیاس‌بندی برای پروژه‌های بزرگ‌تر اپلیکیشن موبایل و توسعه وب مشکل داشته باشد.

. در سال 2007 تاسیس شد

. مستقر در کانادا

. 50 کارمند

. طراحی اپلیکیشن و طراحی UX

18. Twin Sun

Twin Sun یک آژانس دیجیتالی است که در سال 2017 تاسیس شد و در نشویل، تن واقع شده است. آنها تیمی متشکل از 9 متخصص هستند که در توسعه وب، توسعه نرم افزار سفارشی و توسعه اپلیکیشن موبایل تخصص دارند. نام خورشید دوقلو از اشاره به سیاره جنگ ستارگان تاتوئین گرفته شده است. آنها تجربه کار با شرکت های کوچک و متوسط ​​را دارند.

. مقر آن در تنسی است

. تیمی متشکل از تقریباً نه کارمند

. گزینه خوبی برای مشاغل SMB

19.بهترین شرکت توسعه اپلیکیشن موبایل: Netsells

نتسلز یک آژانس دیجیتال مستقر در شمال انگلستان است. در دهه گذشته، آنها اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌های تلفن همراه را برای بیش از 300 کسب‌وکار از سراسر جهان توسعه داده‌اند. برخی از مشتریان آنها عبارتند از Jaguar Landrover، NHS، Leeds University، Capita، Stihl، Your Parking Space و بسیاری دیگر. همچنین عنوان برترین شرکت‌های B2B UK 2020 و Top Developers UK 2019 توسط کلاچ به آنها اعطا شد. این تیم با فناوری هایی مانند Swift، Flutter و Kotlin در زمینه توسعه اپلیکیشن موبایل آشنا هستند.

. در سال 2010 تاسیس شد

. مقر آن در انگلستان است

. تیمی متشکل از تقریبا 50 کارمند

20.بهترین شرکت توسعه اپلیکیشن موبایل: STRV

STRV یک شرکت طراحی و مهندسی نرم افزار است. آنها بیش از 25 برنامه در فروشگاه های اپلیکیشن داشته اند و برنده بیش از 20 جایزه طراحی شده اند. این شرکت از زمان تأسیس در سال 2004، با برخی از برندهای معروف مانند Boosted Boards، The Athletic و ClassDojo همکاری کرده است. STRV همچنین دو بار در لیست دیلویت و فایننشال تایمز به عنوان سریع ترین شرکت های در حال رشد معرفی شده است. آنها دفاتری در لس آنجلس، سانفرانسیسکو، لندن، برنو و پراگ دارند – یک تیم بین المللی متشکل از 200 متخصص را به مشتریان خود ارائه می دهند.

. در سال 2004 تاسیس شد

. دفتر مرکزی در لس آنجلس، کالیفرنیا

. تیمی متشکل از 200 کارمند

21. Droids On Roids

Droids On Roids یک شرکت توسعه موبایل و وب است که دفتر مرکزی آن در لهستان است. این شرکت که در سال 2011 تأسیس شد، خدمات تلفن همراه، وب و خدمات پشتیبان را ارائه می دهد. این شرکت با تیمی متشکل از بیش از 50 متخصص با استعداد، به مشتریان در سراسر جهان خدمات می دهد و تمرکز اصلی آن در بازارهای ایالات متحده و بریتانیا است. آنها جایزه بهترین استراتژی FDI سال را در شهر در سال 2018 دریافت کردند. تیم Droids On Roids قول داده است که اولین نسخه نمایشی کاربردی برنامه تلفن همراه شما را ظرف مدت هفت روز پس از شروع پروژه ارائه دهد.

. در سال 2011 تاسیس شد

. دفتر مرکزی آن در لهستان است

. تیمی متشکل از 59 کارمند

22. TechAhead

TechAhead یک شرکت توسعه اپلیکیشن موبایل است که با همه از 500 شرکت فورچون گرفته تا استارت آپ ها کار کرده است. آنها که در سال 2009 تأسیس شدند، تیمی متشکل از 150 متخصص هستند که برنامه های نوآورانه، قوی و مقیاس پذیر را با سرعت مهندسی می کنند. در سال 2020، آنها به عنوان 10 شرکت برتر توسعه اپلیکیشن موبایل توسط کلاچ شناخته شدند. GoodFirms آنها را به عنوان یک شرکت برتر توسعه اپلیکیشن موبایل در هند معرفی کرد. این شرکت همچنین با Google Developers، IBM، Microsoft و غیره همکاری کرده است. مجموعه آنها شامل مشتریانی از صنایع مختلف مانند ساخت و ساز، مراقبت های بهداشتی، مالی، غذا و نوشیدنی و غیره است.

. در سال 2009 تاسیس شد

. دفاتر در هند و ایالات متحده

. تیمی متشکل از تقریبا 150 کارمند

23. Y Media Labs

Y Media Labs یک آژانس طراحی و محصولات دیجیتال است. در سال 2009، Y Media Labs به عنوان یک تیم دو نفره شروع به کار کرد و امروز آنها تیمی متشکل از 250 متخصص هستند. مجموعه آنها شامل برخی از برندهای برتر مانند The Home Depot، Credit Karma، PayPal، Mercari و غیره است. کار آنها توسط استیو جابز به رسمیت شناخته شده و توسط TED Talks در وال استریت ژورنال، فوربس، Ad Age، ABC و CNBC معرفی شده است. آنها دفاتری در ایالات متحده، هند و برزیل دارند.

. در سال 2009 تاسیس شد

. دفتر مرکزی در شهر ردوود، کالیفرنیا

. تیمی متشکل از 300 کارمند

24. Ramotion

Ramotion یک آژانس طراحی محصول دیجیتال است که تمرکز اصلی آن بر برندسازی، طراحی UI/UX، موبایل و توسعه وب است. با بیش از یک دهه تجربه در صنعت و تیمی متشکل از بیش از 30 توسعه‌دهنده، Ramotion با مشتریانی از استارت‌آپ‌ها گرفته تا Fortune 500 کار کرده است. مجموعه آنها دارای مارک‌هایی مانند Netflix، Oppo، Salesforce، Truebill، Justalk، FLYR، 10% شادتر است. ، و بیشتر.

. در سال 2010 تاسیس شد

. دفتر مرکزی آن در سانفرانسیسکو قرار دارد

. تیمی متشکل از 30 کارمند

25.بهترین شرکت توسعه اپلیکیشن موبایل: Robosoft Technologies

Robosoft Technologies به عنوان یک آژانس توسعه نرم افزار در سال 1996 شروع به کار کرد و تا سال 2008 به یک آژانس توسعه دیجیتال تمام پشته متخصص در توسعه برنامه های تلفن همراه تبدیل شد. آنها با برندهایی در سراسر جهان کار کرده اند که در صنایع مختلف مانند بانکداری و خدمات مالی، اخبار، تجارت الکترونیک، بازی و سرگرمی و مراقبت های بهداشتی کار کرده اند. مجموعه کاری آنها دارای مارک هایی مانند مک دونالد هند، دیزنی، ویاکوم 18، ESPN، HP و غیره است. دفتر مرکزی آن در هند است و دفاتری در نیویورک، شیکاگو و بوستون دارد. Robosoft Technologies در سال 2009 در آمازون Mobility Awards به عنوان “شرکت توسعه اپلیکیشن موبایل سال” انتخاب شد.

. در سال 1996 تاسیس شد

. مقر آن در هند است

. تیمی متشکل از 500 کارمند

26. ITRex

ITRex یک شرکت مشاوره فناوری اطلاعات و توسعه نرم افزار مستقر در سانتا مونیکا، کالیفرنیا است. آن‌ها بیش از یک دهه تجربه کار با Fortune 500، شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های فعال در حوزه‌های مختلف صنعت مانند فین‌تک، خرده‌فروشی، مراقبت‌های بهداشتی و بیوتکنولوژی، حمل‌ونقل و تدارکات، سرگرمی و رسانه دارند. برخی از مشتریان برتر آنها عبارتند از P&G، Universal Electronics، Walmart، Warner Brothers، 21st Century Fox، Dollar Shave Club و غیره. آنها همچنین دفاتری در نیویورک، شیکاگو، مینسک، بلاروس، کیف، اوکراین و سن پترزبورگ، روسیه دارند.

. در سال 2009 تاسیس شد

. دفتر مرکزی در سانتا مونیکا، کالیفرنیا

. تیمی متشکل از 200 کارمند

27. Fuzz

Fuzz یک شرکت مشاوره فناوری و طراحی است که دفتر مرکزی آن در ویلیامزبورگ، بروکلین قرار دارد. این شرکت بر روی توسعه اپلیکیشن موبایل اندروید و iOS تمرکز دارد و راه حل های موبایل اول را هم به استارت آپ ها و هم به مشتریان Fortune 100 ارائه می دهد. Fuzz که در سال 2001 تأسیس شد، بخشی از یک شبکه جهانی با بیش از 1100 نفر است که در 26 دفتر در سراسر آمریکای شمالی، EMEA و APAC کار می کنند. آنها با مشتریانی مانند Survey Monkey، Shake Shack، Otis، The Huffington Post، Disney، New York Post و غیره کار کرده اند.

. در سال 2001 تاسیس شد

. دفتر مرکزی آن در بروکلین، نیویورک است

. تیمی با بیش از 1000 کارمند

گزینه های بودجه برای توسعه اپلیکیشن موبایل

حتی اگر بودجه کمی برای برنامه جدید خود دارید، گزینه هایی برای شما وجود دارد. در اینجا بهترین شرکت های توسعه برنامه تلفن همراه در محدوده قیمت پایین آورده شده است.

28.بهترین شرکت توسعه اپلیکیشن موبایل: Upwork

بزرگترین در بازار

Upwork یک بازار آزاد است که در آن می توانید هر نوع فریلنسر، از جمله توسعه دهندگان اپلیکیشن موبایل و توسعه دهندگان نرم افزار را استخدام کنید. توسعه‌دهندگان فناوری در سرتاسر جهان هستند و ممکن است به‌جای فریلنسرها، کل شرکت‌های توسعه‌دهنده اپلیکیشن موبایل اپل، اندروید و چند پلتفرمی را پیدا کنید. حتی پیمانکاران پوشیدنی هم دارند! شما می توانید نیازها و بودجه پروژه خود را ارسال کنید، و فریلنسرهایی که نزدیک به بودجه شما هستند، در فرصتی برای تکمیل نیازهای پروژه پیشنهاد می دهند. تعیین نقاط عطف و روش ارزیابی برای پرداخت، مسئولیت شما خواهد بود. به دلیل هزینه های زندگی و تفاوت مهارت ها، فریلنسرهایی وجود دارند که می توانند تقریباً هر بودجه ای را تامین کنند. برای یافتن بهترین راه حل های دیجیتال برای پروژه های خود، بررسی ها را بخوانید.

هزاران شرکت بزرگ در سرتاسر جهان از Upwork استفاده کرده‌اند، البته نه لزوماً برای ساخت راه‌حل‌های اپلیکیشن موبایل. هنگامی که نوبت به استخدام در سطح بین المللی می رسد، Upwork سطحی از اطمینان را ارائه می دهد. آنها یک پلتفرم پرداخت مستقر دارند که پرداخت ها را در امان نگه می دارد. نگه داشتن سپرده در امان به این معنی است که توسعه دهندگان تلفن همراه نگران دریافت پول خود نباشند، و شما لازم نیست نگران این باشید که توسعه دهندگان نرم افزار با سپرده اولیه کار خود را انجام دهند. علاوه بر این، تمام کارمزدها و مسائل تبدیل بانک و ارز برای شما انجام می شود. نقطه ضعف این است که آنها بخش قابل توجهی از پرداخت را دریافت می کنند، اما ممکن است ارزش تضمینی را داشته باشد که دریافت می کنید.

. در سال 2015 تأسیس شد، اما سلف آن در سال 1999 تأسیس شد

. از راه دور، در سراسر جهان

. هزاران فریلنسر در دسترس

29.بهترین شرکت توسعه اپلیکیشن موبایل: Appy Pie

کمبود پول؟ Appy Pie یک گزینه DIY برای ساخت یک برنامه iOS یا Android است. برنامه خود را با استفاده از ویژگی‌های کشیدن و رها کردن آن‌ها بسازید، یا پیشنهادی برای ساختن آن برای شما دریافت کنید. برای اینکه خودتان این کار را انجام دهید، این پلتفرم ده ها دسته بندی و ویژگی برنامه دارد که به شما امکان می دهد فناوری خود را بدون خط کد بسازید. آنها دوست دارند فکر کنند که این کار به همین راحتی است … Appy Pie. هزینه اشتراک از رایگان تا 40 دلار در ماه است. سطح اشتراک تعیین می کند که برنامه چقدر برای کسب و کار شما سفارشی شده است و برنامه در چه بازارهایی می تواند راه اندازی شود.

Appy یک شرکت سازنده اپلیکیشن محبوب است. Appy توسط مشتریانی مانند Nike، Home Depot، Accenture و Southwest استفاده شده است. کسب و کار آنها راهی عالی برای نمایش ارزان یک برنامه در حین تکمیل تحقیقات کاربر است. این پلتفرم نقدهای مطبوعاتی زیادی از فوربس گرفته تا شرکت و Mashable دریافت کرده است. Trustpilot به سایت پنج ستاره می‌دهد و Capterra نشان‌های بهترین سهولت استفاده و بهترین ارزش را به پلتفرم اعطا کرد. این سایت برای ساخت بیش از پنج میلیون اپلیکیشن موبایل استفاده شده است.

. 2014 تاسیس شد

. از راه دور، با دفاتر در سراسر جهان

. تیم جهانی بزرگ

30. AppMachine

AppMachine یکی دیگر از شرکت‌های DIY اپلیکیشن موبایل است که به شما امکان می‌دهد در عرض چند ساعت یک اپلیکیشن بسازید. با AppMachine، می‌توانید محتوای وب‌سایت خود را مستقیماً به برنامه خود برای انسجام برند و صرفه جویی در زمان تبدیل کنید. پلتفرم نرم افزار از بلوک های سازنده کشیدن و رها کردن برای طراحی شما استفاده می کند، اما همچنین به شما امکان می دهد طراحی خود را تا پیکسل تغییر دهید، بنابراین می توانید برنامه را همانطور که می خواهید بسازید. شروع به پرداخت تنها زمانی که منتشر می کنید. این مدل به شما امکان می دهد وقت خود را برای طراحی، آزمایش و به طور کلی بازی صرف کنید.

AppMachine نسبت به بسیاری از شرکت های برنامه DIY رابط کاربر پسندتری دارد، شاید به دلیل سابقه طولانی تر آن در تجارت. در سال 2013، TheNextWeb AppMachine را بررسی کرد و آن را “قوی ترین محصول “ایجاد برنامه تلفن همراه خود” که دیده ایم نامید. با این حال، گزینه‌ای وجود ندارد که شخصی از AppMachine این برنامه را برای شما بسازد، اما AppMachine ممکن است توسط شرکت‌های برتر اپلیکیشن موبایل استفاده شود. به نظر می‌رسد این پلتفرم به گونه‌ای طراحی شده است که به توسعه‌دهندگان تلفن همراه اجازه می‌دهد تا برنامه‌هایی را برای مشتریان طراحی کنند و سپس فناوری را به مشتریان منتقل کنند، بنابراین ممکن است بتوانید شخصی را استخدام کنید تا برنامه را در AppMachine برای شما بسازد.

. 2011 تاسیس شد

. جهانی

. هیچ کارمندی برای ساخت برنامه وجود ندارد

31. OpenXcell

OpenXcell یک راه مقرون به صرفه برای توسعه سفارشی برنامه تلفن همراه شما است. آنها آشکارا به اشتراک می گذارند که بسیاری از کار توسعه نرم افزار را برون سپاری می کنند تا بتوان آن را مقرون به صرفه تر انجام داد. آنها می توانند با بودجه شما کار کنند تا اطمینان حاصل کنند که همچنان می توانید برنامه iOS یا Android خود را اجرا کنید، اگرچه بودجه فناوری کمتر ممکن است به زمان بیشتری نیاز داشته باشد. گفته می شود، آنها هنوز هم موفق به ارائه محصولات با کیفیت می شوند. در حالی که OpenXcell چند امتیاز برای کیفیت دریافت کرده است، آنها با زمان پاسخگویی سریع و خدمات عالی به مشتریان جبران می کنند. کار با OpenXcell احتمالا مقرون به صرفه ترین راه برای تکمیل مطمئن یک برنامه سفارشی است.

OpenXcell با برخی از شرکت های برتر از جمله Orderhive، Pedigree، University of Florida و Driscoll’s (شرکت توت ها) کار کرده است. بسیاری از مشتریان آنها به دلیل ساختار هزینه، استارت آپ هستند. می توانید به مجموعه راه حل های برنامه آنها در وب سایت آنها نگاهی بیندازید.

. در سال 2008 تاسیس شد

. مستقر در هند

. بیش از 200 کارمند

32. Levogy

ماموریت Levogy استفاده از فناوری و توانمندسازی مشاغل در دنیای دیجیتال اول است. این شرکت که در سال 2019 در نشویل تأسیس شد، تقریباً دو دهه تجربه در صنعت دارد. آنها در صنایع مختلفی مانند آموزش، مراقبت های بهداشتی، تدارکات، زنجیره تامین و تولید مشتریان دارند. Levogy در توسعه نرم افزار سفارشی، توسعه اپلیکیشن موبایل و خدمات مشاوره ابری برای مشتریان از استارتاپ های کوچک تا شرکت های بزرگ تخصص دارد.

. در سال 2009 تاسیس شد

. مقر آن در تنسی است

. تیمی متشکل از تقریبا 10 کارمند

33. Nimble AppGenie

با داشتن دفاتر در لندن و هیوستون، شایستگی اصلی Nimble AppGenie در توسعه برنامه های تلفن همراه است که شامل برنامه های موبایل بومی، ترکیبی و چند پلتفرمی برای بخش های مختلف صنعت است. مجموعه کاری آنها در زمینه های عمودی مانند تجارت الکترونیک، زیبایی، رسانه و سرگرمی، مراقبت های بهداشتی، بانکداری و موارد دیگر گسترش می یابد. این شرکت بیش از یک دهه تجربه صنعتی در کار با بیش از 300 مشتری در تقریبا 800 پروژه دارد. آنها دارای نرخ حفظ مشتری 97٪ هستند.

. متخصص در توسعه اپلیکیشن موبایل

. 10 سال سابقه صنعت

. مستقر در ایالات متحده و بریتانیا

34.بهترین شرکت توسعه اپلیکیشن موبایل: Apptitude

Apptitude یک شرکت توسعه دهنده اپلیکیشن موبایل و وب است که در ساخت پلتفرم های فروش موبایلی تخصص دارد. آنها مستقر در هیوستون و آستین، ارزش افزوده ای را به خدمات توسعه خود با طراحی وب و لوگو ارائه می دهند. آنها در سال 2012 تاسیس شدند و یک تیم کوچک با کمتر از 20 کارمند هستند. آنها توسط Expertise جایزه بهترین توسعه دهندگان برنامه موبایل در هیوستون 2020 را دریافت کردند.

. در سال 2012 تاسیس شد

. مقر آن در تگزاس است

. تیم 20 کارمند

35. Fortunesoft IT Innovations

Fortunesoft IT Innovations یک شرکت مشاوره و مهندسی محصولات نرم افزاری است که در سال 2009 تاسیس شد. آنها یک تیم 56 نفره هستند که دفتر مرکزی آن در نشویل، تن، با دفاتری در بنگلور، هند، سنگاپور، سیدنی و سانفرانسیسکو قرار دارد. تخصص آنها در توسعه نرم افزارهای سفارشی، راه حل های تجارت الکترونیک و برنامه های تلفن همراه برای شرکت های بازار متوسط ​​و مشاغل کوچک نهفته است. با بیش از یک دهه فعالیت در صنعت، آنها بیش از 115 مشتری دارند و روی بیش از 483 پروژه کار کرده اند.

. در سال 2009 تاسیس شد

. مقر آن در هند است

. تیمی متشکل از 50 کارمند

36. ArcTouch

ArcTouch یک شرکت توسعه اپلیکیشن است که در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا واقع شده است. از زمان آغاز به کار آن در سال 2008، آنها با مشتریانی از کسب‌وکارهای Fortune 500 گرفته تا برندهای معروف و استارت‌آپ‌های تاثیرگذار، از جمله NBC، Honeywell، 3M، CBS، Guess، Salesforce، Skyjet، Audi و بسیاری دیگر کار کرده‌اند. در سال 2016، ArcTouch توسط WPP، بزرگترین شبکه مارکتینگ، طراحی و خدمات فناوری خلاقانه در جهان خریداری شد. از آن زمان، ArcTouch به یک تیم بزرگ متشکل از 200 متخصص تبدیل شده است و در سال 2020 توسط کلاچ به عنوان برترین شرکت توسعه اپلیکیشن موبایل شناخته شده است.

. در سال 2008 تاسیس شد

. دفتر مرکزی در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا

. تیمی متشکل از 200 کارمند

37.بهترین شرکت توسعه اپلیکیشن موبایل: Hyperlink Infosystem

Hyperlink Infosystem که در سال 2011 تأسیس شد، یک شرکت توسعه برنامه تلفن همراه مستقر در هند است. این شرکت با داشتن دفاتر در ایالات متحده، تجربه کار با برخی از مارک های محبوب مانند پیتزا پاپا جان، برنامه مدیتیشن Art Of Living، Xzone و غیره را دارد. آنها از سال 2014 توسط کلاچ به عنوان برترین شرکت های توسعه برنامه رتبه بندی شده اند. این شرکت با بیش از 200 کارمند، بیش از 3000 اپلیکیشن توسعه داده است.

. در سال 2011 تاسیس شد

. مقر آن در هند است

. تیمی متشکل از 200 کارمند

38.بهترین شرکت توسعه اپلیکیشن موبایل: Apadmi

آپادمی یک آژانس دیجیتالی مبتنی بر موبایل اول در منچستر است. از زمان آغاز به کار آن در سال 2009، آنها برنامه های تلفن همراه و راه حل هایی را برای برخی از بزرگترین برندهای بریتانیا، از جمله Co-op، BBC، NHS، Land Rover Jaguar، Lexus، The Guardian و Argos ساخته اند. این شرکت دارای یک بازوی سرمایه‌گذاری به نام Apadmi Ventures است که به دنبال استارت‌آپ‌های جدید و هیجان‌انگیز فناوری است و سرمایه‌گذاری مالی و تخصص فنی را به آنها ارائه می‌دهد تا به آن‌ها کمک کند تا از میدان خارج شوند. آنها تیمی متشکل از 100 متخصص دارند و جوایز متعددی از جمله جوایز مارکتینگ موبایلی موثر در سال 2019 و آژانس برنامه بزرگ بریتانیا در سال 2019 را به دست آورده اند.

. در سال 2009 تاسیس شد

. دفتر مرکزی آن در سالفورد کویز، منچستر قرار دارد

. تیمی متشکل از 100 کارمند

39. Indus Net Technologies

Indus Net Technologies یک آژانس دیجیتال با خدمات کامل است. این شرکت در سال 1997 تأسیس شد و بیش از دو دهه تجربه کار با برخی از مشتریان برتر هند مانند Ageas، SBI General، Indusind Bank، Dr. Reddy’s، Cipla، دولت هند و غیره دارد. آنها با تیمی متشکل از 750 متخصص، تخصص خود را در صنایع مختلف مانند مالی، بیمه، املاک، رسانه و سرگرمی، خرده فروشی و تجارت الکترونیک، دولت و غیره ارائه کرده اند. Indus Net Technologies همچنین در Deloitte Technology Fast 500 Asia Pacific در سال های 2010، 2011، 2017 مورد تایید قرار گرفت.

. در سال 1997 تاسیس شد

. مقر آن در هند است

. تیمی متشکل از 750 کارمند

40. Red Foundry

Red Foundry مستقر در شیکاگو یک آژانس توسعه اپلیکیشن موبایل است. آنها برای برندهایی مانند Pearl Jam، Groupon و Kodak اپلیکیشن موبایل ساخته اند. آنها با همکاری با شرکت ها در هر اندازه و در هر صنعتی، نرم افزار سفارشی را برای دستگاه های iOS و Android می سازند. آنها تاکنون در صنایعی کار کرده اند که شامل سفر، انتشارات، ورزش، مراقبت های بهداشتی، آموزش، خرده فروشی، تجارت و امور مالی و تولید می شود. آنها یک سرویس AppCare Maintenance را ارائه می دهند که به شما کمک می کند برنامه را پس از توسعه نگهداری کنید. این تیم به طور فعال سلامت برنامه شما را نظارت می کند تا اطمینان حاصل کند که مشتریان شما راضی می مانند.

. در سال 2009 تاسیس شد

. مقر آن در شیکاگو است

. در توسعه اپلیکیشن موبایل تخصص داشته باشید

41.بهترین شرکت توسعه اپلیکیشن موبایل: Chop Dawg

Chop Dawg که در سال 2009 شروع به کار کرد، با استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای در حال رشد برای راه‌اندازی بیش از 350 اپلیکیشن موبایل همکاری کرده است. آنها بیش از یک دهه تجربه کار بر روی انواع برنامه های تلفن همراه برای استارتاپ ها از جمله Village Pledge – یک سازمان غیردولتی، Slay – یک برنامه تناسب اندام، PetKey – ردیابی مکان، MedSplain – مراقبت های بهداشتی و غیره دارند. Chop Dawg چندین مورد به رسمیت شناخته شده است، از جمله برنامه‌نویسان برتر برنامه توسط The Manifest در سال 2009، شرکت توسعه برتر اپلیکیشن موبایل توسط GoodFirms، Clutch 1000 شرکت برتر جهانی 2019 و موارد دیگر.

. در سال 2009 تاسیس شد

. دفتر مرکزی آن در فیلادلفیا، پنسیلوانیا قرار دارد

. تیمی متشکل از 25 کارمند

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT