بهترین خدمات توسعه وردپرس

15 بهترین خدمات توسعه وردپرس

زمان مطالعه 8 دقیقه

شرکت‌هایی که خدمات توسعه وردپرس را ارائه می‌دهند، در یکپارچه‌سازی و سفارشی‌سازی مهارت دارند و می‌توانند وب‌سایتی بسازند که برای کاربران منطقی باشد و اهداف تجاری شما را برآورده کند. بهترین خدمات توسعه وردپرس را در ادامه معرفی کرده ایم.

وقتی صحبت از ساخت سایت‌های مقیاس‌پذیر و ایجاد تبدیل به میان می‌آید، کاربردپذیری مهم است – اگر کاربر نمی‌داند چگونه وب‌سایت شما را هدایت کند، احتمالاً نمی‌توانید آن را تبدیل کنید.

اگر به دنبال بهبود توسعه وردپرس در سایت خود هستید، خدمات زیادی برای استفاده وجود دارد. شما می توانید انتخاب کنید که یک فریلنسر از یک سایت بازار استخدام کنید یا با یک آژانس بروید – این بستگی به مقیاس پروژه، جدول زمانی و بودجه شما دارد.

مزیت استخدام خدمات توسعه وردپرس (برخلاف خدمات توسعه عمومی) تخصص است: یک متخصص وردپرس می تواند سایتی ایجاد کند که یکپارچه جریان داشته باشد و رشد کند.

این خدمات برتر توسعه وردپرس را در نظر بگیرید:

1.بهترین خدمات توسعه وردپرس: Toptal

Toptal یک بازار آزاد است که طراحان و توسعه دهندگان را با شرکت هایی که مایل به استخدام افراد برای ارائه راه حل های توسعه وردپرس هستند، مطابقت می دهد. Toptal به شدت توسعه‌دهندگان خود را بررسی می‌کند، بنابراین تنها بهترین‌ها به پایگاه داده خود وارد می‌شوند. هنگامی که از Toptal برای یافتن کارشناسان برای ساخت سایت خود استفاده می کنید، تنها چیزی که نگران آن هستید پیدا کردن مهارت های مشابه است – و آنها این کار را برای شما انجام می دهند. اگر پروژه ای دارید که نیاز به چرخش سریع دارد یا پروژه خاصی مانند افزودن یک صفحه به سایت فعلی خود، Toptal را در نظر بگیرید.

+ به استعدادها در سراسر جهان دسترسی داشته باشید

+ فقط 3 درصد برتر پذیرفته شدند

2.بهترین خدمات توسعه وردپرس: Freelancer.com

Freelancer.com بازاری است که جستجوی متخصص را کمی متفاوت انجام می دهد. پروژه خود را در سایت ارسال کنید، و متخصصان بازبینی شده بلافاصله برای آن پیشنهاد خواهند داد. اگر می خواهید کنترل بیشتری در فرآیند انتخاب استخدام های خود داشته باشید – نمونه کارها را مشاهده کنید و نظرات پیشنهاد دهندگان خود را بخوانید.

هنگامی که توسعه را شروع کردید، با توسعه دهنده خود برای به روز رسانی چت کنید، پیشرفت را از طریق وب سایت یا برنامه تلفن همراه او پیگیری کنید و پس از اتمام کار پرداخت کنید. همچنین پشتیبانی 24 ساعته را دریافت خواهید کرد و پرداخت‌های شما ایمن تضمین شده است.

+ چت زنده با فریلنسر

+ پیگیری پیشرفت از طریق سایت یا برنامه تلفن همراه

+ پشتیبانی 7/24

3. Hired.com

Hired.com پایگاه داده ای از متخصصان حرفه ای را برای راه حل های توسعه وردپرس شما ارائه می دهد. کاربران آنها به طور متوسط ​​45 ساعت در هر استخدام صرفه جویی می کنند. این شرکت دارای بازارهایی در تورنتو، لندن، پاریس و شهرهای بزرگ ایالات متحده و همچنین موقعیت‌های دوردست است.

پرداخت هزینه ثابت برای استفاده نامحدود از پایگاه داده آنها یا پرداخت به ازای هر استخدام را انتخاب کنید. شغل خود را پست کنید و شرکت به طور خودکار با بهترین نامزدها مطابقت دارد (اگر آنچه را که به دنبال آن هستید نمی بینید، می توانید از جستجوی پیشرفته نیز استفاده کنید). بعد از اینکه مسابقه خود را ملاقات کردید، درخواست مصاحبه ارسال کنید، سپس استخدام کنید!

+ برای استخدام کارمندان تمام وقت عالی است

+ با طراحان و توسعه دهندگان هماهنگ شوید

4.بهترین خدمات توسعه وردپرس: Upwork.com

Upwork.com شما را با خدمات توسعه وردپرس آژانس و مستقل مطابقت می دهد. نحوه کار به این صورت است: شغل خود را با شرح کارهایی که باید انجام دهید اضافه کنید. سپس فریلنسرها و آژانس ها برای پروژه شما پیشنهاد می دهند.

این سایت راه حل های توسعه وردپرس را هم برای مشاغل کوچک و هم برای شرکت های تجاری ارائه می دهد. شما می توانید کارشناسان متخصص را برای پروژه های بلند مدت یا کوتاه مدت استخدام کنید و بین پرداخت ساعتی یا قیمت ثابت یکی را انتخاب کنید. این سایت همچنین دارای یک طرح عضویت است، بنابراین می توانید ارتقا دهید تا مدیر پروژه و ردیابی پروژه را شامل شود. کاربران سطح سازمانی قراردادهای سفارشی، فرآیند نصب سفارشی و مدیر حساب خود را دریافت می کنند.

+ عضویت پایه رایگان است. برای خدمات اضافی ارتقا دهید

+ سابقه کار تایید شده

+ پروژه را ردیابی کنید و از طریق برنامه یا وب سایت با استخدام کننده خود چت کنید

5. Crafton

Crafton برترین شرکت توسعه وردپرس در لهستان است که خدماتی را در سراسر جهان ارائه می دهد. نرخ ها از 10000 دلار برای هر پروژه یا 25 تا 49 دلار در ساعت شروع می شود. آنها عمدتاً به مشتریان سازمانی خدمات ارائه می دهند و بر روی سایت های وردپرس و IT محصولات مصرفی تمرکز می کنند.

این شرکت دارای توسعه “UX-driven” است، به این معنی که آنها وب سایت هایی می سازند که برای کاربران منطقی باشد. شما مستقیماً با تیمی که روی پروژه شما کار می کند، تماس خواهید داشت: این فرآیند شامل تحقیق و تجزیه و تحلیل، قالب بندی سیمی، تست UX، طراحی و پیاده سازی می شود.

+ سئو محور

+ هاستیسنگ در دسترس است

+ می تواند کپی و مطالب دیگر را تحویل دهد

6. WDG

WDG (گروه توسعه وب) در آرلینگتون، ویرجینیا مستقر است و خدمات توسعه وردپرس از جمله استراتژی محتوا، طراحی، به روز رسانی برند، توسعه پلتفرم فنی و ادغام شخص ثالث را ارائه می دهد.

نرخ آنها از 50000 دلار برای هر پروژه یا 150 تا 199 دلار در ساعت شروع می شود. WDG خدمات توسعه وردپرس کامل و طراحی های کاربر محور را برای موبایل، تبلت و دسکتاپ ارائه می دهد.

+ ادغام های شخص ثالث

+ فرآیند شامل QA است

+ هر پروژه در محدوده و جدول زمانی باقی می ماند

7.بهترین خدمات توسعه وردپرس: Noble Studios

استودیو نوبل، شرکت پایه رنو، خدمات توسعه وردپرس را با مجموعه‌ای از جمله Adobe، Wikipedia، Google و Ford ارائه می‌کند. این تیم در تفکر خارج از جعبه (همانطور که توسط وب‌سایت هر چند پرمخاطب آنها نشان داده شده است) و توسعه تمام پشته با تکرارهای متعدد مبتنی بر داده‌ها متخصص هستند. شروع پروژه ها از 10000 دلار یا 150 تا 199 دلار در ساعت است.

+ Wireframing UX

+ ادغام های شخص ثالث

8. Urban Insight

Urban Insight، مستقر در لس آنجلس، در آموزش عالی، برنامه ریزی شهری، هنرهای فرهنگی و صنایع کمک حقوقی تخصص دارد. آنها مدیریت پروژه و توسعه دهندگان باتجربه را به قیمت یک آژانس بوتیک به بازار عرضه می کنند، با نرخ هایی که از 25000 دلار برای راه حل های توسعه وردپرس یا 100 تا 149 دلار در ساعت شروع می شود. Urban Insights استراتژی، طراحی، ساخت، راه اندازی و پشتیبانی پس از راه اندازی سایت شما را ارائه می کند.

+ نمونه کارها شامل Kaiser Permanente، UCLA، و انجمن کتابخانه آمریکا است

+ تمرکز شرکت بر مسئولیت اجتماعی

9. شرکت P2H

P2H Inc یکی از کم‌هزینه‌ترین شرکت‌های توسعه وردپرس در فهرست است (احتمالاً به دلیل فهرست کارمندان بیش از 400). با نرخ شروع 1000 دلار برای هر پروژه و 25 تا 49 دلار در ساعت، این یک گزینه عالی برای استارتاپ ها و کسب و کارهای کوچک است.

با تیمی از توسعه دهندگان (آموزش داده شده در خانه) بر روی نگهدارنده کار کنید، یا بر اساس هر پروژه استخدام کنید. هنگامی که پروژه خود را ارسال کردید، تیم آن را تجزیه و تحلیل می کند، سپس یک مدیر پروژه را تعیین می کند که تیم شما را می سازد، که سپس سایت وردپرس شما را توسعه داده و QA می کند. شما پروژه را قبل از امضا بررسی خواهید کرد.

+ قالب های ایمیل آماده که با اکثر ESP ها کار می کنند

+ توسعه جلویی ASAP را ارائه دهید

10. Saucal

Saucal، واقع در کلگری، آلبرتا، متخصص در Woocommerce برای وردپرس است، و همچنین خدمات توسعه وردپرس کامل و یکپارچه سازی سیستم را ارائه می دهد. ساختار قیمت‌گذاری آن‌ها منحصربه‌فرد است: برای هفته پرداخت کنید، در جلسات هفتگی اسپرینت شرکت کنید، و هر زمان که خواستید لغو کنید.

پس از تکمیل وب سایت شما، می توانید تعمیر و نگهداری مبتنی بر اشتراک را انتخاب کنید که به راحتی می توانید از طریق Slack درخواست کنید. ساعات کاری خود را در هر زمان تکمیل کنید.

+ مشاوره اولیه با بنیانگذار است

+ تمرکز بر تجارت الکترونیک

11.بهترین خدمات توسعه وردپرس: Devrix

Devrix در سایت های بزرگ و مقیاس پذیر SAAS WordPress (صنعت بهداشت و درمان، توجه داشته باشید) متخصص است. خدمات توسعه وردپرس سفارشی از 10000 دلار یا 220 دلار در ساعت شروع می شود، اما نرخ ساعتی برای پروژه های بیش از 25000 دلار تنظیم می شود.

Devrix تمام استراتژی های وب سایت را با در نظر گرفتن رشد ایجاد می کند، و همچنین خدمات مارکتینگ از جمله تولید محتوا، خبرنامه، رسانه های اجتماعی و تجزیه و تحلیل را ارائه می دهد. نگهدارنده‌ها و طرح‌های تعمیر و نگهداری نیز در دسترس هستند، یا اگر مشکل کوچکی برای حل کردن دارید یا به سادگی می‌خواهید یک افزونه ایجاد کنید، به‌صورت ساعتی یا روزانه یک مشاور استخدام کنید.

+ خدمات مارکتینگ اضافی

+ نگهدارنده یا مشاور ساعتی

12. Modern Tribe

Modern Tribe یک تیم از نوابغ برنامه نویسی وردپرس است. اگر می‌خواهید خدمات توسعه وردپرس مانند پخش زنده برای وب‌سایت، گالری‌ها، مدیریت رویداد، SSO (تک ثبت نام)، گروه‌ها/ انجمن‌ها یا تجارت الکترونیکی خود را داشته باشید، به آنها مراجعه کنید. آنها به مشتریان گسترده ای از استارتاپ ها و سازمان های دولتی گرفته تا شرکت های Fortune 500 خدمت می کنند. مجموعه مدرن Tribe شامل Ebay، Harvard Law و MTV است. خدمات شامل استراتژی، UX، طراحی، موبایل و تحقیق و توسعه است.

+ تخصص گسترده

+ قابلیت های پیشرفته مانند SSO و پخش زنده

13. Iron to Iron

Iron to Iron یک عملیات دو نفره است: کوین و جان. آنها بر اساس یک پروژه کار می کنند زیرا می خواهند مستقیماً با خود مشتریان کار کنند (از بین بردن شکاف بین تیم های فروش و توسعه). آنها با استفاده از یک برنامه استراتژیک جامع، سایت شما را استراتژی، طراحی، توسعه و راه اندازی می کنند. مشتریان آنها شامل شرکت‌های PaaS، تجارت الکترونیک، راه‌حل‌های داده و غیره هستند.

+ راه اندازی سایت شامل تکرار است

+ توجه شخصی

14. Whole Grain Digital

Whole Grain Digital، واقع در The Strand، لندن، یک سازمان متمرکز بر پایداری است. آنها با شرکت های ماموریت محور کار می کنند (یونیسف در لیست است) و توسعه، ممیزی و نگهداری وردپرس را ارائه می دهند. Whole Grain Digital می تواند با هر محدوده پروژه ای کار کند: آنها سایت های چند زبانه (و چند سایت) را توسعه می دهند، دارای API و ادغام بازاریابی هستند و بهینه سازی عملکرد و امنیت را ارائه می دهند.

+ عالی برای سازمان های غیرانتفاعی و شرکت هایی با ماموریت

+ API و ادغام مارکتینگ

+ نگهداری و امنیت

15.بهترین خدمات توسعه وردپرس: Human Made

Human Made راه‌حل‌های توسعه وردپرس قابل مقیاس را برای شرکت‌های سازمانی و ناشران بزرگ ارائه می‌دهد. برای قیمت توسعه سفارشی پروژه، از جمله کد امن، تم ها، پلاگین ها، API ها، ادغام ها، و توسعه پلتفرم، استراتژی و مشاوره، و زیرساخت به آنها بروید.

+ می تواند سایت های بزرگ یا سایت های آماده برای مقیاس بسازد

+ توسعه دهنده تم

+ API ها و ادغام ها

نتیجه گیری: چگونه تصمیم می گیرید که کدام شرکت برای شما بهترین است؟

بودجه خود، مقیاس پروژه خود و آنچه می خواهید وب سایت شما انجام دهد را در نظر بگیرید. با بررسی برآوردهای شرکت و خدمات ارائه شده شروع کنید و فهرستی از راه حل های مورد نیاز که در محدوده قیمتی شما هستند را ارائه کنید.

اگر وب سایت شما نیاز به طراحی، توسعه و تضمین کیفیت دارد، به شرکت هایی که خدمات توسعه وردپرس کامل ارائه می دهند نگاه کنید. اگر فقط به یک افزونه برای یک سایت موجود نیاز دارید، سعی کنید توسعه خود را جستجو کنید و آن را به یک متخصص از یک سایت بازار برون سپاری کنید.

اگر پروژه یا شکاف کوچکتری برای پر کردن راه حل های توسعه وردپرس خود دارید، ممکن است بخواهید یک فریلنسر استخدام کنید. به عنوان مثال، اگر در حال حاضر یک تیم توسعه اختصاصی دارید، یک طراح از پایگاه داده Toptal برای طراحی سایت وردپرس خود استخدام کنید و توسعه دهندگان داخلی شما می توانند بقیه کارها را انجام دهند.

هنگام انتخاب بین شرکت ها، به کیفیت مشتریان و پروژه های گذشته خود نگاه کنید. معمولاً می توانید این اطلاعات را در نمونه کارها آنها در وب سایت شرکت پیدا کنید. به عنوان مثال، اگر در حال ساخت یک سایت تجارت الکترونیک در سطح سازمانی هستید که در کانادا، اروپا و ایالات متحده آمریکا موجود است، شرکتی را انتخاب کنید که در زمینه تجارت وو و سایت های مقیاس پذیر تخصص دارد و وب سایت قابل مقایسه ای را که قبلا ساخته اند مشاهده کنید. دوستش داری یا ازش متنفری؟ اگر این شرکت را استخدام می کنید، هنگام توضیح سایتی که می خواهید برای کسب و کار شما بسازند، به پروژه مورد علاقه خود اشاره کنید.

برای محدود کردن بیشتر شرکت ها، در مورد شهرت آنها تحقیق کنید. به طور خلاصه، بررسی ها را بخوانید. واکنش شرکت به نقدهای منفی چگونه است؟ آیا بازبینان شکایات مشابهی را بیان می کنند؟ به این نکته توجه داشته باشید.

در نهایت، سرویس توسعه وردپرس را انتخاب کنید که هزینه، شهرت و تخصص آن با بودجه و اهداف تجاری شما مطابقت دارد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT