بهترین شرکت علم داده

15 بهترین شرکت علم داده برای تجارت شما

زمان مطالعه 8 دقیقه

برای بهبود نتایج کسب‌وکارتان و ساده‌سازی فرآیندها، باید بدانید که چگونه حجم وسیع و تنوع داده‌ها را درک کنید. به همین دلیل است که استخدام خدمات شرکت های علم داده و مشاوران برای رشد کسب و کار شما ضروری است. بهترین شرکت علم داده را در ادامه معرفی کرده ایم.

شرکت‌های علم داده به سازمان‌ها در مورد جنبه‌های مختلف داده‌های مرتبط با کسب‌وکارشان آموزش می‌دهند. آن‌ها بیشتر به شرکت‌ها کمک می‌کنند تا با تقویت شایستگی‌های داده‌ها و ارائه مهارت‌های تحلیلی لازم، عملکرد کسب‌وکار خود را ساختار دهند.

ما فهرستی از 15 شرکت علم داده را گردآوری کرده‌ایم که نه تنها به شما کمک می‌کنند از داده‌های خود بیشترین استفاده را ببرید، بلکه به هوشمندتر کردن کسب‌وکارتان نیز کمک می‌کنند.

در اینجا 15 بهترین شرکت علم داده آورده شده است:

1.بهترین شرکت علم داده: Toptal

Toptal که مورد اعتماد برندهای قدرتمند، کسب‌وکارهای با سابقه و استارت‌آپ‌های سریع برای پروژه‌های حیاتی است، یک پلتفرم آنلاین است که به سازمان‌ها در هر اندازه کمک می‌کند تا مترجمان آزاد و مشاوران مناسب را پیدا کنند. Toptal که در سال 2010 تأسیس شد، خانه برخی از با استعدادترین و ماهرترین طراحان، توسعه دهندگان، معماران، مدیران مالی و کارشناسان علوم داده است.

چیزی که تاپتال را به یک پلتفرم پیشرو تبدیل می‌کند، فرآیند استخدام شدید آن است که تضمین می‌کند تنها 3 درصد از متقاضیان آن را کاهش می‌دهند. این همچنین تضمین می‌کند که مشاوران علوم داده Toptal از بهترین‌ها در صنعت هستند و کاملاً قادر به ارائه نتایج باکیفیت کارآمد هستند.

+ متخصصان داده با کیفیت بالا

+ کارآزمایی بدون خطر

2.Freelancer.com

Freelancer مستقر در استرالیا که توسط میلیون‌ها کسب‌وکار کوچک استفاده می‌شود، یکی از بزرگترین بازارهای جمع‌سپاری آنلاین است که کارفرمایان را قادر می‌سازد مشاغلی را ارسال کنند که فریلنسرها می‌توانند سپس برای رقابت پیشنهاد دهند. Freelancer که در سال 2009 تأسیس شد و دارای دفاتری در سراسر جهان است، مشاغل را با برخی از با استعدادترین فریلنسرها از سراسر جهان مرتبط می کند.

فریلنسر کارفرمایان بالقوه را برای یافتن استعداد مناسب توانمند می کند.

+ دانشمندان داده بسیار ماهر

+ پشتیبانی 7/24

+ فقط در صورت رضایت کامل از کار پرداخت کنید

3.بهترین شرکت علم داده: Upwork

Upwork که قبلاً Elance oDesk نام داشت، یک پلتفرم مستقل جهانی است که متخصصان و متخصصان فردی را با کسب‌وکارهای با سابقه و استارت‌آپ‌های جدید و آینده مرتبط می‌کند. Upwork نماینده برخی از با استعدادترین فریلنسرها در زمینه تجزیه و تحلیل داده ها، توسعه وب و موبایل، فروش و بازاریابی، مهندسی و معماری و غیره است.

فریلنسرهای Upwork که مورد اعتماد میلیون‌ها کسب‌وکار مانند مایکروسافت و Airbnb هستند، به کسب‌وکارها کمک می‌کنند تا کارهای باکیفیت خود را بیشتر انجام دهند.

+ کارشناسان متخصص برای پروژه های پیچیده

+ گزینه های پرداخت انعطاف پذیر و بسته های مبتنی بر نیاز

4.Kolabtree

Kolabtree که در سال 2015 تأسیس شد، یک بازار آنلاین است که کارشناسان و محققان آزاد علم داده را با سازمان های مختلف مرتبط می کند. Kolabtree نماینده بیش از 9000 دانشمند دارای مدرک دکترا و متخصصان جهانی از ناسا، MIT، کمبریج و غیره است.

Kolabtree به عنوان یکی از بزرگترین پلتفرم های جهان برای دانشمندان آزاد در نظر گرفته می شود. مجموعه دانشمندان آنها طیف وسیعی از خدمات مانند مشاوره علمی، تجزیه و تحلیل آماری، علم داده و تجزیه و تحلیل، نوشتن علمی، مشاوره تحقیقاتی و غیره را ارائه می دهد.

+ استخر جهانی متخصصان علم داده با دسترسی آسان

+ پرداخت های انعطاف پذیر و مطمئن

+ تضمین رضایت 100 درصدی

5.بهترین شرکت علم داده: Analytics8

Analytics8 مستقر در شیکاگو دارای مجموعه وسیعی از مشاوران داده بسیار ماهر است که تجربه و دانش زیادی دارند تا شرکت‌ها را با مجموعه‌ای از ابزارها و مهارت‌های مناسب برای متحول کردن کسب‌وکار خود با کمک داده‌ها و تجزیه و تحلیل تجهیز کنند.

Analytics8 که در سال 2003 تأسیس شد و دارای دفاتری در ایالات متحده و بریتانیا است، از یک روش 4 مرحله‌ای ویژه استفاده می‌کند که به مشاوران داده‌های باهوش و کارآمد خود کمک می‌کند تا زمینه ایجاد معماری مبتنی بر داده را برای شرکت‌ها در سراسر جهان فراهم کنند.

+ تیم باتجربه و همه کاره از دانشمندان داده

+ خدمات شخصی سازی شده

6. Itransition

با تکمیل بیش از 1500 پروژه و با بیش از 800 مشتری مانند IBM، Expedia، Toyota، PayPal، Adidas و غیره، Itransition دارای نرخ حفظ مشتری 90 درصدی است. Itransition که در سال 1998 تأسیس شد، در درجه اول یک شرکت توسعه نرم افزار است که مشاوره داده های بزرگ و توسعه پورتال های هوش تجاری (BI) را همراه با فناوری های یادگیری ماشین (ML) ارائه می دهد.

Itransition با ارائه طراحی فروشگاه داده، انتقال داده، بهینه سازی عملکرد و خدمات پشتیبانی، به سازمان های بزرگ، شرکت های متوسط ​​و استارتاپ ها پاسخ می دهد.

+ تیم بسیار با تجربه

+ رویکرد سفارشی

7. SPINS

SPINS مستقر در کالیفرنیا در سال 1997 تأسیس شد و مورد اعتماد هزاران برند است. SPINS با تمرکز واضح بر روی فناوری داده های مرتبط با سلامتی، به برندها و خرده فروشانی که با محصولات طبیعی و ارگانیک کار می کنند کمک می کند تا داده های سازمان نیافته خام را به راه حل های تجاری عملی تبدیل کنند.

SPINS دارای یک گروه حرفه ای مصمم و پرشور است که بیش از حد توانایی غلبه بر همه موانع مربوط به داده ها را دارند.

+ دسترسی انحصاری به بینش عملکرد ارائه دهید

+ دانشمندان داده متعهد و پرشور

8.بهترین شرکت علم داده: Logic 20/20

Logic 20/20 که مقر آن در سیاتل، واشنگتن است، یک شرکت مشاوره کسب و کار و فناوری است که تعداد زیادی از مشتریان از کسب و کارهای کوچک گرفته تا استارت آپ ها تا شرکت های Fortune 500 را نمایندگی می کند. Logic 20/20 که در سال 2005 تأسیس شد، به سازمان ها کمک می کند تا چالش های تجاری را با استفاده از تجزیه و تحلیل داده ها و فناوری حل کنند.

Logic 20/20 از تجزیه و تحلیل داده استفاده می کند تا بینش درستی را ارائه دهد تا به کسب و کارها کمک کند تا تصمیمات پیچیده را به راحتی اتخاذ کنند که به رشد، افزایش فروش، یافتن مشتریان بیشتر و نوآوری سریع کمک می کند.

+ مدل های تجزیه و تحلیل خودکار و پیش بینی

+ شرکت برنده جایزه

9. Caserta

Caserta با تمرکز انحصاری بر داده ها و تجزیه و تحلیل، استراتژی هوشمند را با اجرای کارآمد ترکیب می کند تا به مشتریان خود کمک کند تا به تمام اهداف خود برسند و بر چالش های تجاری غلبه کنند. از پیشکسوتان صنعت مانند Dominos گرفته تا نیویورک تایمز، این معمار انبار و شرکت مدیریت BI به مشاغل مختلف قدرت داده است تا مجموعه داده های خود را ساده کنند.

Caserta که در سال 2001 تأسیس شد، دارای تخصص عمیق در معماری داده، مهندسی داده، و علم داده است و تیم دانشمندان داده و مهندسان داده آنها از بهترین ها در این تجارت هستند.

+ تیم مجرب به رهبری دانشمندان داده واجد شرایط

+ سابقه اثبات شده

10. Appsilon

Appsilon یک شرکت علم داده مستقر در لهستان است که خدمات مشاوره علمی داده‌ای را به پایان می‌رساند که در بسیاری از حوزه‌های تجاری مانند مراقبت‌های بهداشتی، مالی، خرده‌فروشی، تدارکات و موارد دیگر ارائه می‌کند. Appsilon از طریق تجربه چشمگیر خود در یادگیری ماشینی و تجزیه و تحلیل پیشگویانه، به مشاغل در هر مقیاسی کمک می کند تا پتانسیل واقعی داده های خود را کشف کنند.

Appsilon که در سال 2013 تأسیس شد، توسط بنیانگذاران بسیار با تجربه ای هدایت می شود که تجربیات جهانی کار با بازیکنان بزرگی مانند مایکروسافت، گوگل، UBS و بانک آمریکا را دارند.

+ تیم بسیار با تجربه از دانشمندان داده

+ خدمات علم داده سرتاسر

11.بهترین شرکت علم داده: Statworx

Statworx مستقر در آلمان یک شرکت مشاوره پیشرو است که در علم داده، یادگیری ماشین و هوش مصنوعی تخصص دارد. Statworx به شرکت ها راه حلی کامل و جامع برای برنامه ریزی و اجرای پروژه های علم داده ارائه می دهد که آنها را قادر می سازد محصولات و فرآیندهای خود را بهبود بخشند.

Statworx که در بیش از 200 پروژه علم داده کار کرده است، تجربه ستودنی در به کارگیری طیف وسیعی از روش های علم داده و مجموعه وسیعی از دانش فنی دارد.

+ تجربه پروژه علم داده و هوش مصنوعی

+ متدولوژی های خبره و روش چابک کار

12. MuSigma

MuSigma با چشم اندازی روشن برای کمک به کسب و کارها برای تسریع سفر خود از داده ها به تصمیم گیری ها، یک شرکت پیشرو در تجزیه و تحلیل داده های بزرگ و علوم تصمیم گیری است که با بیش از 140 شرکت Fortune 500 کار کرده است. دستور کار اصلی MuSigma این است که افراد، فرآیندها و پلتفرم‌ها را به‌طور یکپارچه ترکیب و گرد هم بیاورد.

MuSigma که دفتر مرکزی آن در هند و با دفاتری در سراسر جهان است، چندین نرم افزار تجزیه و تحلیل داده و راه حل برای شرکت های خرده فروشی، ریسک، زنجیره تامین و بازاریابی ایجاد کرده است.

+ تیم جهانی بزرگ متشکل از 3500 دانشمند داده با تجربه

+ روی تکنیک ها و نرم افزارهای حل مسئله تمرکز کنید

13. Clavax Technologies

به عنوان یک شرکت برجسته مشاوره کلان داده، کلاواکس طیف گسترده ای از راه حل ها، خدمات و منابع تجزیه و تحلیل داده را ارائه می دهد که به کسب و کارها در تصمیم گیری هوشمندانه کمک می کند. مشتریان کلاواکس که در سال 2011 تأسیس شد، شامل بیش از 150 کسب و کار مانند PWC، فوجیتسو، Football.com و Leadgen می‌شود.

کلاواکس که دفتر مرکزی آن در سن خوزه، کالیفرنیا قرار دارد، از روش‌های چابک برای غلبه بر چالش‌های پیچیده داده‌های تجاری استفاده می‌کند.

+ تیم مجرب در زمینه فناوری

+ رویکرد چابک برای تجزیه و تحلیل پیشرفته

+ دسترسی به ابزارهای قوی داده بزرگ را ارائه می دهد

14. ThirdEye Data

ThirdEye Data پس از کار با پیشکسوتان صنعت مانند نوکیا، فورد، GettyImages و دیگران، از هوش مصنوعی، یادگیری عمیق و یادگیری ماشین برای ارائه خدمات مشاوره داده های بزرگ و راه حل های تحلیلی استفاده می کند. ThirdEye Data که مقر آن در کالیفرنیا است بر بخش های مالی، خرده فروشی، تولید و فناوری اطلاعات تمرکز دارد.

این شرکت به عنوان 3 شرکت برتر تجزیه و تحلیل داده های بزرگ توسط کلاچ رتبه بندی شده است و در کنار 10 شرکت برتر داده های بزرگ در کالیفرنیا قرار گرفته است.

+ راه حل های کلان داده سرتاسری ایجاد می کند

+ طیف کاملی از راه حل ها و تجزیه و تحلیل داده ها را با قیمت های رقابتی ارائه می دهد

15.بهترین شرکت علم داده: Data Reply

Data Reply مستقر در لندن یک شرکت مشاوره داده‌های بزرگ و تجزیه و تحلیل است که طیف گسترده‌ای از خدمات علم داده و مهندسی داده را نیز ارائه می‌دهد. Data Reply که در سال 2015 تأسیس شد، شبکه ای متشکل از چندین شرکت بسیار تخصصی است و به صنایع مختلفی مانند خودروسازی، خرده فروشی، مالی، مراقبت های بهداشتی، رسانه، بازرگانی و مخابرات پاسخ می دهد.

Data Reply از داده کاوی، هوش مصنوعی، تکنیک‌های یادگیری عمیق و پردازش زبان طبیعی برای ساخت چارچوب‌ها و محصولات تحلیلی قوی استفاده می‌کند.

+ آموزش های داخلی مرتبط با داده ها را به مشاغل ارائه می دهد

+ راه حل های سفارشی ارائه می دهد

کدام شرکت مشاوره علوم داده برای شما بهترین است؟

چشم انداز وسیع تجزیه و تحلیل داده ها و حجم کیهانی داده ها می تواند شما را غافلگیر کند. در حالی که تمام شرکت‌های مشاوره علم داده که در بالا ذکر شد به تبدیل داده‌های سازمان‌یافته به بینش‌های عملی کمک می‌کنند، انتخاب مناسب برای کسب‌وکارتان مهم است.

در اینجا چند نکته ضروری وجود دارد که قبل از استخدام یک مهندس علوم داده یا شرکت مشاور برای درک اطلاعات خود باید در نظر بگیرید:

1. شهرت شرکت. با بررسی اعتبار شرکت در بازار و پرسیدن سوالات درست شروع کنید. آیا مشتریان قبلی آنها از خدمات ارائه شده راضی هستند؟ آیا این شرکت توانسته است مطابق وعده خود عمل کند؟ آیا تیم دانشمندان داده قادر به مبارزه با چالش های کسب و کار شما هستند؟

2. کیفیت مشتریان. مشتریان قبلی و خدمات ارائه شده به آنها را مطالعه کنید تا متوجه شوید که آیا کیفیت خدمات نیازهای شما را برآورده می کند یا خیر. آیا مشتریان فورچون 500 شرکت بودند یا کسب و کارهای عصر جدید؟ آیا مشتریان از خدمات آنها بهره مند شدند؟ آیا مشتریان چالش های مشابهی مانند شما داشتند؟

3. کیفیت پروژه ها. بررسی عمیق پروژه های انجام شده و موفقیت آمیز توسط شرکت. به دنبال پروژه های گذشته باشید که مانند نیازهای فعلی شما بودند. آیا پروژه ها موفقیت آمیز بودند؟ نسبت موفقیت به شکست برای چنین پروژه هایی چقدر است؟

4. هزینه خدمات. هزینه خدماتی که توسط شرکت برای پروژه شما دریافت می شود را ارزیابی کنید. قبل از اینکه انتخاب خود را به صفر برسانید، این را با تخمین های دیگر شرکت های دیگر مقایسه کنید. آیا هزینه با بودجه برآوردی شما مطابقت دارد؟ آیا بازگشت سرمایه ارزش آن را دارد؟ آیا استخدام یک تیم داخلی از دانشمندان داده مقرون به صرفه است؟

5. توانایی حل مسئله. با بررسی اینکه آیا آنها قادر به شناسایی و درک درست مشکل یا چالش شما هستند، توانایی شرکت را بسنجید. فرمول اشتباه مشکل نشانه واضحی است که شرکت برای شما مناسب نیست.

قبل از تصمیم گیری نهایی، نکات ذکر شده را در نظر بگیرید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT