بهترین شرکت توسعه نرم افزار

14 بهترین شرکت توسعه نرم افزار برون سپاری

زمان مطالعه 9 دقیقه

استخدام توسعه‌دهندگان نرم‌افزار شخص ثالث می‌تواند به کارکنان شما دانش فنی لازم برای تکمیل پروژه‌های حیاتی یا ارائه تعمیرات را بدهد. اما استخدام پیمانکاران خارجی با خطراتی همراه است. اینها توصیه های ما برای بهترین شرکت های توسعه نرم افزار برون سپاری است.

برون‌سپاری نرم‌افزار یا استخدام توسعه‌دهندگان نرم‌افزار شخص ثالث می‌تواند به کارکنان شما دانش فنی لازم برای تکمیل پروژه‌های حیاتی یا ارائه تعمیرات را بدهد. اما استخدام پیمانکاران خارجی با خطراتی همراه است. اینها توصیه های ما برای بهترین شرکت های توسعه نرم افزار برون سپاری است.

برون سپاری توسعه نرم افزار یک راه حل عالی برای شرکت هایی است که به دنبال گسترش تجارت خود، بهبود خدمات توسعه خود هستند، یا برای شرکت هایی که به دنبال توسعه تیم های توسعه داخلی موجود هستند.

چه نگرانی هایی در مورد کیفیت توسعه دهندگان، چالش های ارتباطی، یا احتمال سرقت IP وجود داشته باشد، باید با دقت فراوان به برون سپاری توسعه نرم افزار نزدیک شد. اگر می‌خواهید چگونه شرکت‌های توسعه نرم‌افزار مناسب را برای به حداقل رساندن این خطرات پیدا کنید، ایده خوبی است که برای نتایج شخصی‌سازی شده، Developers For Hire را بررسی کنید.

حتی بدون خطرات خاصی که در بالا ذکر شد، یافتن یک تیم توسعه ماهر به دلیل تقاضای شدید برای توسعه دهندگان نرم افزار در سراسر جهان، همیشه یک چالش است.

به همین دلیل است که ما فهرست جامعی از بازارها و آژانس‌ها را نیز در اختیار شما قرار داده‌ایم که به شما در برون‌سپاری نرم‌افزار بر اساس نیازهای پروژه، توسعه محصول، چارچوب زمانی و بودجه شما کمک می‌کنند. شما همچنین می توانید راهنمای ما را در مورد هر آنچه که در مورد برون سپاری توسعه نرم افزار باید بدانید را بخوانید.

در اینجا 15 راه حل برتر برای استخدام توسعه دهندگان نرم افزار برون سپاری و شرکت های توسعه نرم افزار برون سپاری شده آورده شده است:

14 بهترین بازار استعداد برای برون سپاری توسعه نرم افزار

در مقایسه با استخدام یک تیم کامل از طریق یک آژانس، استخدام توسعه دهندگان نرم افزار از یک بازار استعداد بهترین ارزش پیشنهادی را برای اکثر شرکت ها ارائه می دهد. بازارهای استعداد به شما این امکان را می‌دهند که به طور انعطاف‌پذیر خدمات توسعه خود را افزایش دهید، لایه‌ای از مدیریت پروژه را حذف کنید و توسعه‌دهندگان خارجی را بهتر در توسعه برنامه خود ادغام کنید.

در زیر، بازارهای استعداد برتر را برای برون سپاری پروژه های توسعه نرم افزار بررسی می کنیم و سپس شرکت های نرم افزار را بررسی می کنیم.

1.بهترین شرکت توسعه نرم افزار: Toptal

بهترین خدمات

Toptal یکی از قدیمی ترین بازارهای استعدادیابی برای توسعه دهندگان نرم افزار است (از سال 2010 فعالیت می کند) و استاندارد طلایی برای استخدام توسعه دهندگان نرم افزار از راه دور با کیفیت بالا است. Toptal به غربالگری برای 3 درصد استعدادهای توسعه برتر در سراسر جهان، از جمله بسیاری از توسعه دهندگان مستقر در خارج از کشور افتخار می کند. با توجه به اینکه بسیاری از این توسعه‌دهندگان هم در سطح بین‌المللی هستند و هم نرخ‌های خود را تعیین می‌کنند، می‌توانید هنگام استخدام از طریق Toptal بدون افت کیفیت، ارزش بسیار خوبی پیدا کنید.

Toptal دست در دست شما برای یافتن استعداد مناسب برای پروژه شما همکاری خواهد کرد. اگر به دنبال پشتیبانی اضافی پروژه هستید، کارکنان Toptal می توانند شما را با مدیران پروژه، مدیران محصول، طراحان و کارشناسان مالی جفت کنند تا تیم توسعه نرم افزار شما را تکمیل کنند. در حالی که ارزش بهتری نسبت به برخی دیگر از گزینه های ذکر شده ارائه می دهد، پشتیبانی قوی مشتری و کیفیت برتر توسعه دهندگان، استخدام از طریق Toptal را در بالاترین محدوده بودجه قرار می دهد.

+ 3 درصد استعدادهای توسعه

+ همسان استعدادهای پاسخگو

+ پشتیبانی قوی از مشتری

+ شریک توسعه با کیفیت بالا

+ توسعه دهندگان نرم افزار Front-end و Back-end

2.بهترین شرکت توسعه نرم افزار: Gun.io

Gun.io استعدادهای مهندسی را در تیم های فنی در سرتاسر جهان پیدا می کند، دامپزشکی می کند و کارکنان را به کار می گیرد. این سرویس به شما امکان می‌دهد تمام وقت، پاره وقت، برای یک «پروژه سریع» (جایی که تیم یک پروژه را شروع می‌کند و به پایان می‌رساند)، یا «فریلنسر برای استخدام»، جایی که با یک فریلنسر به طور موقت کار می‌کنید، استخدام کنید. با گزینه ای برای استخدام در آینده.

این شرکت قصد دارد بهترین استعدادهای فنی را در ایالات متحده با 90٪ از مهندسان مستقر در ایالات متحده ارائه دهد. در حالی که از دیدگاه ارتباطی مفید است، متأسفانه این بدان معناست که شما از مزایای هزینه برون سپاری به توسعه دهندگان خارج از کشور نیز از دست خواهید داد. همچنین در هنگام استخدام از طریق Gun.io، شکایاتی در مورد لایه‌های اضافه شده مدیریت پروژه وجود دارد که در مقایسه با سایر گزینه‌ها بدون ارزش افزوده زیاد، به هزینه‌های بالاتر کمک می‌کند.

+ استخدام آزاد

+ در درجه اول مهندسان مستقر در ایالات متحده

3. Upwork

Upwork بزرگترین بازار استعدادیابی در وب است که متخصصان ظاهراً بی پایانی از توسعه دهندگان نرم افزار گرفته تا نویسندگان محتوای آزاد تا حسابداران و غیره را ارائه می دهد. این رویکرد تفنگ ساچمه ای برای استخدام به این معنی است که می توانید تقریباً هر کسی را در پلتفرم اغلب با نرخ های بودجه پیدا کنید، اگرچه کنترل کیفیت ممکن است به یک کار خسته کننده تبدیل شود. اگر زمان و تجربه فنی کافی برای بررسی کامل نامزدها را دارید، Upwork می تواند راه حلی عالی برای یافتن استعدادهای باکیفیت ارزان قیمت باشد. اگر در کار با توسعه‌دهندگان محدودیت زمانی دارید یا تجربه کمتری دارید، ممکن است ارزش آن را داشته باشد که برای یک فرآیند استخدام دقیق‌تر هزینه کنید. Upwork به شما امکان می دهد توسعه دهندگان نرم افزار را به صورت کوتاه مدت، مکرر یا تمام وقت استخدام کنید.

+ بزرگترین بازار استعدادیابی

+ طیف وسیعی از استعدادها

4.بهترین شرکت توسعه نرم افزار: Gigster

Gigster یک شبکه فقط دعوت‌نامه از توسعه‌دهندگان، مدیران پروژه و طراحان با اعتبار از برندگان المپیاد گرفته تا دانشمندان موشکی است.

بخش عمده ای از شبکه گیگستر در دره سیلیکون است (70 درصد مستقر در ایالات متحده است)، که در مقایسه با گزینه هایی با مجموعه ای از توسعه دهندگان متنوع تر، هزینه های بیشتری را به همراه خواهد داشت. انتقاد از تیم فروش شرکت نشان می دهد که پایگاه مشتری به اندازه بازارهای دیگر قوی نیست، که ممکن است پلتفرم را به مقصدی کمتر از جذابیت برای توسعه دهندگان واقعاً برتر تبدیل کند.

+ شبکه فقط دعوت

+ اتصالات سیلیکون ولی

5. Hired

Hired یک بازار مستقل متمرکز بر فناوری است که نامزدها را در بیش از 50 نقش از مهندسی نرم افزار گرفته تا DevOps و تجزیه و تحلیل داده در 14 شهر در سراسر جهان نشان می دهد. با بررسی‌های قوی و زمان سریع برای استخدام (Hired قول می‌دهد که توسعه‌دهنده خود را ظرف ۲۵ روز پس از شروع فرآیند خود راه‌اندازی کنید)، Hired یک گزینه قوی برای شرکت‌هایی است که به دنبال استخدام سریع استعدادهای فنی با کیفیت هستند. شایان ذکر است که برخلاف بسیاری از بازارهای دیگر در این لیست، استعداد استخدام از راه دور کار نمی کند. این بدان معناست که این سرویس فقط برای شرکت‌هایی که در شهرهای منتخب واقع شده‌اند در دسترس است و شما از صرفه‌جویی در هزینه‌ها و مزایای کیفی ناشی از استخدام توسعه‌دهندگان از بازارهای شغلی کم‌رقیب‌تر برخوردار خواهید شد.

+ پلتفرم متمرکز بر فناوری

+ انتخاب شهرها

6. Freelancer

فریلنسر به شما امکان می دهد شغلی را که نیاز دارید تکمیل شده ارسال کنید و در عرض چند دقیقه پیشنهادات رقابتی را از فریلنسرها دریافت کنید. پلتفرم باز به شما امکان می دهد نمونه هایی از کارهای متقاضی را مرور کنید و بررسی های پروفایل آنها را بخوانید.

در حالی که این شفافیت ستودنی است، غربالگری استعدادها بسیار کم است، بنابراین در نهایت زمان زیادی را صرف دسته بندی نامزدهایی خواهید کرد که ممکن است مناسب نباشند. گفته می شود، این یک گزینه مناسب برای شرکت هایی است که حداقل بودجه و زمان اضافی در دست دارند.

+ گزینه های زیادی

+ انواع سطوح مهارت

بهترین آژانس های توسعه نرم افزار برون سپاری شده با خدمات کامل

در حالی که بسیاری از بازارهای استعداد مانند Toptal و Gun.io به شما اجازه می دهند تا توسعه دهندگان با کیفیت بالا را برای پروژه های توسعه نرم افزار خود استخدام کنید، شاید شما ترجیح می دهید که فرآیند توسعه به صورت خارجی و با کمترین نظارت داخلی انجام شود. انتخاب یک شرکت برون سپاری نرم افزاری به کارمندان تمام وقت شرکت شما اجازه می دهد تا تمرکز خود را بر اهداف تجاری اصلی تر حفظ کنند. با این حال، این خدمات توسعه نرم‌افزار معمولاً هزینه بیشتری نسبت به استخدام تیم توسعه‌دهنده شما دارد. اگر این برای اهداف شرکت شما منطقی است، برخی از شرکت های توسعه نرم افزار با خدمات کامل را که در زیر فهرست شده اند بررسی کنید.

7.بهترین شرکت توسعه نرم افزار: SimbirSoft

SimbirSoft که در سال 2001 تأسیس شد، یک آژانس توسعه مستقر در روسیه و ایالات متحده است که توسعه کامل محصولات فناوری اطلاعات از جمله توسعه کامل پروژه، تضمین کیفیت، طراحی و امنیت فناوری اطلاعات را ارائه می دهد. این شرکت به دلیل کارهایی که در زمینه کمک به مشتریان برای دستیابی به اهداف تجاری خود با استفاده از فناوری‌هایی از جمله جاوا، سی شارپ، بیتریکس، پی‌اچ‌پی، جاوا اسکریپت، پایتون، روبی، گو، سی پلاس پلاس و سوئیفت انجام می‌دهد، به رسمیت شناخته شده است. این واقعیت که این شرکت دارای دفتری در ایالات متحده است، به کاهش برخی از چالش های همکاری با یک شرکت مستقر در روسیه کمک می کند. برای کار با SimbirSoft، انتظار داشته باشید قیمت هایی از 25000 دلار شروع شود.

+ توسعه انتها به انتها

+ چندین زبان برنامه نویسی

8. Appventurez

اگر به دنبال گزینه ارزان‌تری هستید، Appventurez یک شرکت توسعه مستقر در دهلی است که بر طراحی و توسعه انتها به انتها برای وب و موبایل تمرکز دارد. این شرکت دارای بیش از 139 برنامه کاربردی در چندین دامین به همراه خدمات تکمیلی مانند تجزیه و تحلیل تجاری، طراحی UX و UI، تضمین کیفیت، تست و مدیریت پروژه است. انتظار می رود پروژه ها حدود 5000 دلار شروع شود.

+ گزینه مبتنی بر ارزش

+ بیش از 130 پروژه تکمیل شده است

9. Theodo

تئودو یک شرکت توسعه نرم افزار چابک مستقر در نیویورک، پاریس و لندن است که بر توسعه سریع نرم افزارهای وب و موبایل متمرکز است. بیش از 200 توسعه‌دهنده این شرکت به مشتریانی از مک‌کینزی تا دانشکده پزشکی هاروارد خدمات ارائه کرده‌اند و در زبان‌هایی از جمله React، React native، Node.js، Python Django و D3.js برای تجسم داده‌ها مهارت دارند. در حالی که اعتبار شرکت بی عیب و نقص است، انتظار دارید که برای این خدمات دلار بالایی بپردازید.

+ توسعه سریع

+ مدارک برتر

10. Jelvix

Jelvix یک شرکت توسعه نرم افزار سفارشی مستقر در اوکراین است که در تحول دیجیتال و نوآوری نرم افزار تخصص دارد. Jelvix که در سال 2011 تأسیس شد، با ارائه تجزیه و تحلیل فرآیندهای تجاری همراه با تضمین کیفیت کامل و پشتیبانی فنی، فراتر از محدوده عادی آژانس های توسعه است. از آنجایی که تمرکز آنها بر روی مشتریان سازمانی است، پروژه ها از حدود 50000 دلار شروع می شوند و از آنجا بالاتر می روند.

+ شرکت اوکراینی

+ تمرکز سازمانی

11. Bitbean

Bitbean یک آژانس توسعه نرم افزار سفارشی مستقر در نیوجرسی، ایالات متحده است که مشاوره نرم افزار، استراتژی محصول، طراحی UX، نرم افزار/توسعه وب و راه حل های نرم افزاری سازمانی را ارائه می دهد. Bitbean پروژه هایی را با مشتریان سازمانی مانند Walmart، CVS و United با موفقیت به پایان رسانده است. اگر می خواهید برخی از کارهای آنها را بررسی کنید، آژانس مطالعات موردی را از طریق سایت خود ارائه می دهد.

+ مشتریان سازمانی

+ مشاوره نرم افزاری

12. IndiaNIC

با بیش از 12 سال تجربه در فناوری اطلاعات، IndiaNIC یک شرکت توسعه دهنده مستقر در هند و ایالات متحده است که بر توسعه برنامه های تلفن همراه، توسعه وب، طراحی UX/UI، بازی های موبایل، برنامه های واقعیت مجازی، راه حل های IOT و فناوری پوشیدنی متمرکز است. این شرکت تجربه کار با استارت آپ های کوچکتر تا مشتریان سازمانی را دارد. تعدادی منتخب از مشتریان قبلی را می توان در سایت آنها یافت. با بررسی های قوی، IndiaNIC می تواند گزینه خوبی برای شرکت هایی باشد که به دنبال راه حل توسعه انتها به انتها هستند.

+ ایالات متحده و هند

+ استارت آپ به مشتریان سازمانی

13.بهترین شرکت توسعه نرم افزار: Tkxel

Tkxel یک شرکت مستقر در ایالات متحده است که در سال 2008 تأسیس شد و به شرکت‌ها، شرکت‌های در حال رشد و استارت‌آپ‌ها در تخصص‌های مختلف از جمله (اما نه محدود به) توسعه اپلیکیشن، توسعه‌دهندگان، راه‌حل‌های Salesforce و علم داده خدمات می‌دهد. برای نگاهی اجمالی به نحوه اتصال آنها به ارزش درایو برای مشتریان قبلی، داستان های موفقیت شرکت را بررسی کنید. انتظار می رود پروژه ها با حدود 10000 دلار آغاز شوند.

+ استارت آپ ها

+ مستقر در ایالات متحده

14. Infinite Open Source Solutions

Infinite Open Source Solutions (IOSS) یک شرکت توسعه با دفاتر در هند، ایتالیا و آلمان است که بر روی توسعه اپلیکیشن موبایل، توسعه اپلیکیشن بلاک چین، ارزهای رمزنگاری شده و توسعه CMS تمرکز دارد. تیم توسعه IOSS با بیش از 50 متخصص فناوری اطلاعات بسیار ماهر، بازخورد مثبتی را برای سرعت اجرا و مقرون به صرفه بودن دریافت کرده است.

+ حضور جهانی

+ سریع و کارآمد

هنگام برون سپاری توسعه نرم افزار چه نکاتی را باید به خاطر بسپارید

انتخاب مکان مناسب برای برون سپاری و استخدام به عوامل مختلفی بستگی دارد، به ویژه بودجه استخدام و جدول زمانی اجرا. شما باید مطمئن شوید که توسعه دهندگان یا آژانس توسعه در پروژه خاصی که به دنبال آن هستید، چه یک برنامه موبایل یا یک تحول دیجیتال، تجربه داشته باشد، و باید مطمئن شوید که توسعه دهندگان به خوبی از آن آگاه هستند. به زبانی که هر کد موجود به آن نوشته شده است.

قبل از درگیر شدن در هر سرویسی، ارزش آن را دارد که مرورهای آنلاین منابعی مانند Trustpilot، Glassdoor یا هر نشریه صنعتی مرتبط را بررسی کنید. مواردی که باید به آنها توجه داشت عبارتند از: تعداد سال‌ها تجربه توسعه‌دهندگان و در موردی که یک آژانس را ارزیابی می‌کنید، سال تاسیس (هرچه آژانس طولانی‌تر باشد، قابل اعتمادتر هستند).

اگر نمی دانید از کجا شروع کنید، پرسشنامه سریع ما را بررسی کنید که شما را در فرآیند یافتن توسعه دهندگان نرم افزار برون سپاری راهنمایی می کند.

در نهایت اینکه کدام شرکت را به برون سپاری می‌دهید به عوامل متعددی بستگی دارد، مانند:

  • چقدر سریع باید پروژه توسعه خود را تکمیل کنید
  • چقدر تجربه استخدام و مدیریت توسعه دهندگان دارید
  • چه برای آزمایش مهارت های فنی مجهز باشید یا نه
  • تعداد توسعه دهندگانی که باید وارد کنید
  • این که آیا شما برای کارگران از راه دور باز هستید یا نه
  • محدودیت های بودجه شما چیست؟
  • کیفیت برای پروژه(های) شما چقدر مهم است
امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT