بهترین شرکت توسعه پایتون

16 بهترین شرکت توسعه پایتون برون سپاری

زمان مطالعه 8 دقیقه

پروژه پایتون خود را با برون سپاری توسعه نرم افزار به یک آژانس موفق متخصص در توسعه وب تسریع کنید. بهترین شرکت توسعه پایتون را در ادامه معرفی کرده ایم.

برنامه پایتون خود را به متخصصان مجرب برون سپاری کنید. به دلیل سبک نوآورانه و انعطاف پذیر آن، بسیاری از شرکت های توسعه نرم افزار پایتون را به عنوان راه حل انتخابی خود انتخاب کرده اند. و بهتر است؟ پروژه های پایتون معمولاً سریع ایجاد می شوند و چرخه توسعه سریعی دارند.

هنگامی که پروژه پایتون خود را برون سپاری می کنید، یک راه حل عالی برای مقیاس بندی محصول فعلی خود یا ایجاد موفقیت آمیز از ابتدا دریافت می کنید.

یافتن یک آژانس با تجربه به شما در انجام این کار کمک می کند.

برون سپاری توسعه نرم افزار برای پایتون یک راه حل عالی برای شرکت هایی است که به دنبال گسترش کسب و کار خود به محصولات و خدمات دیجیتال هستند و برای شرکت هایی که به دنبال توسعه تیم های توسعه داخلی موجود هستند.

در زیر، توصیه‌های ما را برای آژانس‌هایی که روی پروژه توسعه نرم‌افزار پایتون برون‌سپاری شده شما کار کنند، بیابید.

16 بهترین شرکت برون سپاری برای توسعه پایتون

1.بهترین شرکت توسعه پایتون: Toptal

به دنبال نخبگان و بهترین ها برای اجرای پروژه بعدی پایتون خود هستید؟ Toptal با هدف برقراری ارتباط بهترین استعدادها با بهترین شرکت ها تأسیس شد تا به شما امکان دهد پروژه های خود را سریعتر و کارآمدتر انجام دهید. با تاپتال، لازم نیست نگران کیفیت کاندید باشید، زیرا هر پیمانکاری در پلتفرم تاپتال در موضوع خود تسلط نشان داده است. Toptal تنها 3% از همه متقاضیان را می پذیرد.

+ تنها 3 درصد از متقاضیان استعداد را می پذیرد

+ بهترین شبکه در کلاس

+ گزینه های قیمت گذاری انعطاف پذیر

2.بهترین شرکت توسعه پایتون: Sunscrapers

Sunscrapers با برخی از برندهای برتر جهان از جمله ESPN، Samsung، Spotify و Unilever کار کرده است. این فهرستی شگفت انگیز از مشتریانی است که به Sunscrapers برای پروژه های تخصصی پایتون خود اعتماد دارند. آنها بهترین تخصص علم داده و توسعه وب را برای موفقیت پروژه شما ترکیب می کنند. علاوه بر برون سپاری پایتون، آنها همچنین از جاوا اسکریپت به عنوان زبانی برای کمک به پروژه های شما استفاده می کنند.

+ علم داده و توسعه وب

+ 200+ محصول

3.Django Stars

اگر می خواهید برنامه خود را برای توسعه وب پایتون مقیاس بندی کنید، آنچه را که Djano Stars می تواند به شما ارائه دهد را در نظر بگیرید. بله، جنگو به نام آنهاست، اما پایتون نیز بازی آنهاست. برای بیش از یک دهه، جنگو استارز به شرکت‌ها در سراسر جهان خدمات ارائه می‌دهد، زیرا شریک توسعه وب ترجیحی آنها یک شریک فنی برای تحول دیجیتال و توسعه نرم‌افزار بوده است. چه تازه شروع کرده باشید و چه چندین سال است که در این کسب و کار بوده اید و به دنبال گسترش آن هستید، شرکت می تواند خدماتی ارائه دهد که می تواند ایده های شما را به سطح بعدی برساند. آنها در زمینه های مختلف مانند توسعه وب، توسعه اپلیکیشن موبایل، فناوری کریپتو/بلاک چین، علم داده، طراحی UI/UX و غیره دارای تخصص هستند.

+10+ سال تجربه

+ وب، موبایل و حتی رمزارز

4.راه حل های Mindfire

Mindshare درباره کاری که انجام می‌دهند کاملاً واضح است: توسعه نرم‌افزار برون‌سپاری (یا برون‌سپاری). آنها نمی توانند مشاوره اضافی در محل ارائه دهند یا از یک متخصص برای بازدید از تیم شما استفاده کنند. آنها از سال 1999 از این مدل استفاده کرده‌اند و ثابت کرده‌اند که خیلی قبل از بسیاری از شرکت‌های دیگر در توسعه پایتون برون‌سپاری شده‌اند. علاوه بر پایتون، آنها همچنین می توانند به PHP، Ruby on Rails و موارد دیگر کمک کنند. یکی از مزیت های استراتژیک آنها کوچک نگه داشتن تیم های کاری برای تطبیق سرعت ها و تکرارهای سریع تر است.

+ با تجربه

+ بیش از 500 مشتری

+ تیم های کوچک و چابک

5.بهترین شرکت توسعه پایتون: Monterail

آیا می خواهید از پروژه توسعه پایتون برون سپاری شده خود راضی باشید؟ البته چه کسی این کار را نمی کند؟ Monterail با بیش از 200 پروژه تحویل شده، دارای 96٪ رتبه تایید مشتری است. و حتی اگر کار خود را برون سپاری می کنید، Monterail بیش از 100 توسعه دهنده با استعداد در خانه دارد که آماده کار بر روی مشخصات شما هستند. آنها برنامه هایی برای وب و موبایل ساخته اند که اغلب به طور یکپارچه این دو را با هم ترکیب می کنند. و اگر مطمئن نیستید که پایتون دقیقاً انتخاب مناسبی برای پروژه شماست، آنها نیازهای پروژه شما را بررسی کرده و زبان برنامه نویسی دیگری را پیشنهاد می کنند که ممکن است برای شما کار کند.

+ 100+ عضو تیم

+ طراحان و مدیران پروژه با تجربه

6. STX بعدی

STXNext به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های توسعه نرم‌افزار اروپا، یک نیروگاه پایتون است. با در اختیار داشتن بیش از 170 توسعه دهنده و بیش از 14 سال تجربه، می دانید که کار با STX Next تمام خواهد شد. یکی از منتقدین در مورد STX Next گفت: “همکاری و ارتباطات مانند یک جذابیت عمل کرد و اولین تلاش ما را برای استخدام افراد خارجی به موفقیت بزرگی تبدیل کرد.” اگر علاقه مند به برون سپاری توسعه پایتون خود هستید، اما مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید، STX Next اولین تماس تلفنی خوبی خواهد بود.

+

بزرگترین توسعه دهنده پایتون در اروپا

+ مستقر در لهستان با مشتریان جهانی

+ طیف کاملی از خدمات تکمیلی

7. QuintaGroup

QuintaGroup یک خانه توسعه برتر پایتون است، اما با تمرکز تخصصی: فرآیندهای تدارکات، مزایده ها و تجارت الکترونیک. با چنین تمرکز منحصر به فردی، آنها را به یکی از فروشگاه های برتر برای توسعه پایتون تبدیل می کند. علاوه بر پایتون، آنها همچنین در DevOps، خدمات وب آمازون، جاوا اسکریپت و راه حل های CMS تخصص دارند که به شما امکان می دهد یک سایت قوی با خدمات اضافی که برای موفقیت پروژه خود نیاز دارید ایجاد کنید.

+ توسعه کامل نرم افزار

+ پروژه های مختلف حراج

+ حضور جهانی

8.بهترین شرکت توسعه پایتون: Redwerk

Redwerk از پایتون با چارچوب جنگو برای ایجاد پروژه‌های موفق پایتون استفاده می‌کند. یکی از موفق ترین پروژه های آنها YouTown است، برنامه ای برای دولت های محلی و شهروندان برای متمرکز کردن تمام اطلاعات خدمات دولتی خود. برای برون سپاری توسعه Python SaaS، پروژه های اپلیکیشن موبایل، وب سایت ها و توسعه های سمت سرور، به Redwerk مراجعه کنید. علاوه بر جنگو، توسعه دهندگان آنها با Flask، Nagare، Pylons، Tornado و غیره نیز آشنا هستند.

+ تجربه چارچوب گسترده

+ حفاظت قانونی و NDA

+ همپوشانی منطقه زمانی

9. Caktus Group

مشتریان Caktus را به دلیل تیم برنده جایزه خود انتخاب می کنند که به مشتریان خود در طراحی، توسعه و راه اندازی برنامه های کاربردی سفارشی کمک می کند. با بیش از ده سال تجربه، کار آنها توسط شرکت های مطرحی مانند یونیسف و دیسکاوری اجرا شده است. آنها چارچوب های جنگو، پایتون، RapidSMS و RapidPro را برای پروژه پایتون برون سپاری شما ارائه می دهند. تیم آنها بر روی سه چیز تمرکز می کند: مقیاس پذیری، ویژگی های MVP ابتدا و جذب توسعه دهندگان استعداد.

+ تجربه پایتون و جنگو

+ با سازمان های غیر انتفاعی کار می کند

10.بهترین شرکت توسعه پایتون: 10Clouds

آیا به توسعه front-end و back-end نیاز دارید؟ 10Clouds می تواند انتخاب شما باشد. تجربه و کد پاسخگوی آنها مشتریان بزرگی مانند Pinterest را جذب کرده است. آنها راه حل های سفارشی برای پروژه شما ارائه می دهند و تضمین می کنند که نتیجه نهایی منحصر به فرد است و دقیقاً برای شما ساخته شده است. علاوه بر پایتون برون سپاری شده، 10Clouds دارای Vue، React، Node، Angular و غیره است. 10Clouds که در سال 2009 تأسیس شد، برنامه های کاربردی برای بیش از 90 شرکت در سراسر جهان ساخته است و در نشریات بزرگی مانند نیویورک تایمز و وایرد به نمایش درآمده است. آنها استعدادهای توسعه زیادی برای کمک به پروژه شما دارند.

+ تمرکز بر شرکت های در حال رشد

+ راه حل های سفارشی

11. 42 Coffee Cups

تیم 42 Coffee Cups پروژه های پایتون را در صنایع مختلفی از جمله هوش مصنوعی، یادگیری ماشینی، تجارت الکترونیک، املاک و مستغلات، CRM ها و غیره اجرا کرده است. آنها با بیش از 15 سال تجربه، مشتریان خود را در سراسر جهان راضی کرده اند. کلید موفقیت آنها؟ ارتباط و تنظیم مشخصات مناسب. بسیاری از مشتریان می گویند که به ندرت سؤالاتی داشتند که 42 Coffee Cups قبلاً به آنها پاسخ نداده بود.

+ تجربه جهانی

+ بسیاری از صنایع کلیدی

12. Pragmatic Coders

این فقط برای پروژه‌های فین‌تک است: Pragmatic Coders جایگاهی را انتخاب کرده است و به یکی از بهترین گزینه‌های برون‌سپاری پایتون برای آن دسته از استارت‌آپ‌ها و شرکت‌هایی تبدیل می‌شود که به طور منحصربه‌فرد بر امور مالی، بانکداری و موارد دیگر تمرکز دارند. با کدگذارهای عملی، یک تیم توسعه اختصاصی دریافت خواهید کرد که فقط روی پروژه شما کار می کند. خدمات توسعه پایتون خود را با Angular، Dot Net و موارد دیگر همراه کنید تا توسعه برنامه قوی در خدمت شما باشد. اگر پروژه شما به طور خاص برای امور مالی هدف گذاری شده است، ارزش آن را دارد که کار توسعه خود را به برنامه نویسان عملی برون سپاری کنید.

+ برنامه نویسی جفتی

+ توسعه مستمر

+ کانبان و بررسی کد

13.بهترین شرکت توسعه پایتون: Netlandish

Netlandish محصولات نرم افزاری پایتون را هم برای استارتاپ ها و هم برای سازمان های بزرگ از جمله نشنال جئوگرافیک، دانشگاه واشنگتن و غیره ایجاد کرده است. آنها در ایده پردازی و سفارشی سازی با یکدیگر همکاری می کنند، بنابراین پروژه پایتون برون سپاری شده شما بهترین است. با Netlandish، شما همچنین در مورد سیستم های پشتیبان، تعمیر و نگهداری، نظارت و موارد دیگر کمک دریافت می کنید.

+ تجربه سازمانی

+ مستقر در ایالات متحده

14. SoftFormance

Softformance به بیش از 1000 کارآفرین و استارت‌آپ کمک کرده است تا با استفاده از پایتون یک محصول قابل اجرا راه اندازی کنند. کار آنها بر چهار وعده استوار است: فرآیند شفاف، عملکرد بالا، مالکیت کامل پروژه، و این تغییر خوب است – به این معنی که شما می توانید نیازهای خود را با پیشرفت پروژه تغییر دهید. Softformance برای کمک به مشتریان در فرآیند توسعه برون سپاری و داشتن یک تیم بزرگ از توسعه دهندگان برای دیدن پروژه شما شناخته شده است.

+ شرکای اختصاصی

+ توسعه کامل پایتون

15.بهترین شرکت توسعه پایتون: Eldarion

Eldarion خدمات مختلفی از جمله توسعه محصول، اصول ناب و توسعه نرم افزار با استفاده از Python دارد. آنها از صمیم قلب به توسعه منبع باز و مزایایی که می تواند برای جامعه برنامه نویسی به همراه داشته باشد اعتقاد دارند. اعضای تیم آنها متخصصان جنگو هستند و پروژه پایتون برون سپاری شده شما را به نتیجه خواهند رساند. تخصص ها عبارتند از تجارت الکترونیک، وب سایت های اجتماعی، پلتفرم های تجزیه و تحلیل و موارد دیگر.

+ برنامه های کاربردی منبع باز

+ متخصصان جنگو

16. Merixstudio

Merixstudio در سال 1999 شروع به کار کرد و در لهستان مستقر است. به عنوان یک شرکت چابک کامل، آنها در هر مرحله با شما قدم می زنند تا به شما در برنامه ریزی و طراحی اپلیکیشن پایتون مناسب برای شما کمک کنند. مشتریان برتر آنها شامل مدرسه جولیارد، توشیبا، اچ‌اس‌بی‌سی، ویرجین، فولکس واگن هستند و این فهرست همچنان ادامه دارد. تخصص آنها علاوه بر پایتون شامل زبان های دیگری مانند Angular و PHP نیز می شود، بنابراین اگر پایتون برای پروژه برون سپاری شما مناسب نیست، می توانند توصیه هایی را متناسب با نیاز شما ارائه دهند.

+ 20+ سال تجربه

+ برندهای بزرگ

آیا باید پروژه توسعه نرم افزار پایتون خود را برون سپاری کنید؟

قبل از واگذاری پروژه توسعه نرم افزار خود، این سه مورد را در نظر داشته باشید:

1. بودجه

قبل از شروع برآوردها و پیشنهادات آژانس، بودجه خود را بدانید. این به شما کمک می کند قبل از تغییر آن برای بالاترین قیمت پیشنهادی، درک کنید که چه چیزی منطقی است. بودجه تخمینی شما ممکن است خیلی کم (یا خیلی زیاد) باشد، اما مهم است که قبل از بررسی گزینه ها، درک کنید که مایل به سرمایه گذاری هستید. همیشه می توانید قبل از شروع کار آن را تغییر دهید.

2. جدول زمانی پروژه

پروژه توسعه وب پایتون شما چه زمانی باید شروع شود؟ و مهمتر اینکه چه زمانی باید منتشر شود؟ تعیین جدول زمانی پروژه بخش مهمی از پروژه شما است، نه یک فکر بعدی. قبل از تماس با آژانس توسعه نرم افزار، نیازها، الزامات و منابع پشتیبانی داخلی را در نظر بگیرید.

3. نوع آژا نس

آیا می‌خواهید با هزینه‌ای کمتر از یک آژانس بی‌تجربه استفاده کنید یا با مقدار مشخصی بروید، بیشتر بپردازید و یک چرخ دنده کوچک در دستگاه بزرگ آنها باشید؟ این ویژگی‌ها ممکن است دقیقاً درست نباشند، اما همچنان نوع آژانسی را که می‌خواهید با آن کار کنید، در نظر بگیرید. این ممکن است شامل یکی نزدیک باشد یا شاید شما با مجموعه ای از توسعه دهندگان از راه دور راحت باشید. مهم نیست که چه چیزی را انتخاب می کنید، عوامل دیگری مانند مکان، اندازه و تجربه می توانند بر نتیجه پروژه شما تأثیر بگذارند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT