شرکت برتر توسعه PHP

15 شرکت برتر توسعه PHP

زمان مطالعه 8 دقیقه

تیم تحقیقاتی ما تمام شرکت های برتر توسعه PHP را تجزیه و تحلیل کرده است تا به شما کمک کند بهترین مورد را برای نیازهای خود پیدا کنید. شرکت برتر توسعه PHP را در ادامه بشناسید.

شرکت توسعه PHP کامل خود را کشف کنید

آیا می دانستید PHP بیش از 80 درصد وب را قدرت می دهد؟ مشکل این است که PHP محبوب ترین زبان برنامه نویسی سمت سرور در سراسر جهان است، به این معنی که استخدام تیم مناسب برای تامین بودجه شما می تواند بسیار دشوار باشد.

استخدام توسعه دهندگان با استعداد PHP برای رقابتی واقعی وب سایت ها و برنامه های کاربردی وب شما برای تجارت شما حیاتی است. اگر به یک فریلنسر نیاز دارید و می دانید که چگونه آنها را مدیریت کنید، باید پرسشنامه PHP Developers For Hire را پر کنید.

اگر به دنبال یک راه حل یک مرحله ای هستید که به شما کمک کند پروژه توسعه PHP خود را از ابتدا تا انتها به پایان برسانید، یک شرکت توسعه دهنده PHP انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

اگر ترجیح می دهید فهرستی از توسعه دهندگان پیشرو PHP را مرتب کنید، می توانید خیالتان راحت باشد و بدانید که می توانید به شرکت هایی که در زیر گردآوری شده اند اعتماد کنید. اینها شرکت‌های برتر در وب هستند که فقط به توسعه‌دهندگان باکیفیت دسترسی دارند که می‌توانید انتظار کارآمدی و ثبات را داشته باشید.

15 شرکت برتر توسعه PHP:

1.Toptal

بهترین خدمات

Toptal یک سرویس تطبیق پیشرو است که در ابتدا تنها با در نظر گرفتن استعدادهای فنی ایجاد شد. اگر می‌خواهید مطمئن باشید که یک تیم توسعه‌دهنده PHP آماده کار است، استخدام یک تیم استثنایی از Toptal بهترین گزینه است!

چرا؟ Toptal دارای یک پایگاه توسعه دهندگان نخبه با سیستم علامت تجاری خود برای بررسی استعدادها است که تنها به بهترین ها اجازه می دهد بخشی از جامعه خود شوند. به گفته تاپتال، تنها 3 درصد از داوطلبان با موفقیت تست های فنی و فرآیند بررسی جامع آنها را به پایان رساندند.

+ فقط 3 درصد از توسعه دهندگان برتر

+ گزینه های پرداخت آسان

2. Iflexion

Iflexion از سال 1999 فرآیندهای تجاری را از طریق راه حل های نرم افزاری سفارشی بهینه می کند. موفقیت آنها نتیجه تخصص عمیق در توسعه کامل نرم افزار سفارشی، تعهد تجاری و ارتباط قابل اعتماد با شرکای خود است. تجارت الکترونیک مجنتو، اپلیکیشن‌های موبایل و توسعه سازمانی تعدادی از تخصص‌های آن‌ها هستند.

با تیمی هماهنگ متشکل از 850+ متخصص فناوری اطلاعات، Iflexion به مشتریان خود در سراسر جهان بدون توجه به حوزه عملیاتی، موقعیت جغرافیایی و ویژگی های سازمانی آنها خدمات ارائه می دهد. بهترین قسمت؟ Iflexion به نیازهای فناوری اطلاعات مشاغل در هر اندازه، از استارتاپ ها تا شرکت های بزرگ، پاسخ می دهد.

+ چندین دهه تجربه

+ تیم بیش از 850 نفر

3. Cyber Infrastructure

زیرساخت سایبری (CIS) با بیش از 12 سال تجربه در زمینه IT توانمند شده است. CIS تخصص مناسبی برای کمک به شما در تمامی نیازهای توسعه فناوری یا PHP دارد. آنها به طور مداوم راه حل های بهینه را برای پایگاه مشتریان گسترده جهانی خود ارائه می دهند و هر چند وقت یکبار خود را به عنوان یک نام پیشرو در ارائه راه حل ها و خدمات فناوری استثنایی که همیشه از استانداردهای مورد تایید جهانی پیروی می کنند ثابت کرده اند.

+ تمرکز توسعه PHP

+ پایگاه مشتری جه

4. Hidden Brains

Infotech یک نرم افزار سازمانی برنده جوایز و شرکت مشاوره فناوری اطلاعات است که متعهد به ارائه خدمات فناوری اطلاعات در بسترهای PHP، وب، موبایل و ابر است.

موفقیت Hidden Brains همراه با مهارت آنها برای کمک به کسب و کارها برای تطبیق فناوری های خود برای نشان دادن پتانسیل گسترده برای آینده است. با انجام این کار، تیم آنها موانع تجاری متعارف را می شکند، جنبه های مختلف کسب و کار را بهبود می بخشد، و به سطوح جدیدی از تمایز دست می یابد.

+ از وب تا بلاک چین

+ نمونه کارها گسترده

5. Seasia Infotech

Seasia با تمرکز بر توسعه راه حل های توسعه PHP با کارایی بالا، تجارب و پلتفرم های کاربری بسیار بصری، جذاب و تعاملی را تضمین می کند. تیم متخصص آنها فرآیند توسعه خود را تنها با استفاده از آخرین فناوری برای کمک به کسب و کارها برای دستیابی به مخاطبان هدف خود به حداکثر می رساند.

از ساخت رابط برنامه PHP گرفته تا توسعه وب، Seasia با ارائه خدمات توسعه PHP بسیار دقیق، مشتریان خود را خشنود می کند. با Seasia، می توانید توسعه دهندگان PHP را برون سپاری کنید که می توانند سفارشی سازی ویژه نیازهای شما را ایجاد کنند.

+ رابط های PHP

+ برنامه های کاربردی سفارشی

6. Diceus

Diceus در خط مقدم توسعه فناوری و PHP قرار دارد و به دلیل توسعه راه حل های سازمانی شناخته شده است که به مشتریان کمک می کند تا تمام نیازهای تجاری خود را برآورده کنند و به بلندپروازانه ترین اهداف برسند.

Diceus به طور کامل در تجارت مشتری ادغام می شود تا حداکثر تعامل را به دست آورد و آن را به سطح بعدی برساند. آن‌ها محیطی چالش‌برانگیز و در عین حال راحت ایجاد می‌کنند که در آن هم مشتریان و هم کارمندانشان در کار با هم احساس آرامش می‌کنند.

+ ادغام های کامل

+ راه حل های سطح سازمانی

7. نرم افزار Belatrix

نرم افزار BELATRIX یکی از توسعه دهندگان پیشرو PHP در آمریکای لاتین است. مشتریان Belatrix شامل سطح تثبیت شده Fortune و شرکت های نوظهور تحت حمایت سرمایه گذاری هستند. مخاطبانی که به آنها کمک می‌کنند تا تأثیر کامل قابلیت‌های توسعه PHP خود را در توسعه نرم‌افزارهای باکیفیت و نوآورانه، QA، تست و راه‌حل‌های موبایلی به دست آورند. مشتریان Belatrix هم شامل شرکت‌های در حال ظهور در سطح Fortune 500 هستند.

BELATRIX مستقر در آمریکای جنوبی دارای پنج مرکز تحویل در آمریکای لاتین است: دو مرکز در آرژانتین (بوئنوس آیرس و مندوزا) و دو در پرو (لیما) و یکی در کلمبیا (بوگوتا)، و همچنین دفاتر تجاری در سیلیکون ولی، نیویورک. (ایالات متحده آمریکا) و بارسلونا، اسپانیا).

+ مستقر در آمریکای جنوبی

+ استارتاپ ها به شرکت

8. نرم افزار HQ

HQSoftware توسعه کامل نرم افزار سفارشی را در سراسر صنایع تولید می کند تا به شرکت ها کمک کند مشتریان، کارمندان و شرکای خود را از طریق کانال های متعدد تقویت کنند. هنگامی که درک کسب و کار برای موفقیت یک پروژه حیاتی است، فروشندگان توسعه نرم افزار تیم پرشور HQSoftware را برای پوشش نیازهای فنی خاص انتخاب می کنند.

HQSoftware خدمات دیجیتالی باورنکردنی را در سرتاسر جهان ارائه می‌کند و اکثر مشتریانش، از جمله 10 شرکت برتر در فهرست Fortune 500، از ایالات متحده و اروپا آمده‌اند. تخصص آنها بر PHP، IoT، AR و VR متمرکز است.

+ PHP و اینترنت اشیا

+ تجربه فورچون 500

9. توسعه Baires

BairesDev شماره 1 کسب و کار برون سپاری در آمریکای لاتین در چهار سال گذشته بوده است. BairesDev با بیش از 800 توسعه‌دهنده خبره، در حال گسترش فعالیت‌های خود به سایر نقاط جهان است، بدون اینکه ماموریت خود را زیر پا بگذارد: استفاده از استعدادهای بکر PHP و IT در آمریکای لاتین و تبدیل شدن به بزرگترین شرکت برون‌سپاری منطقه.

با سازماندهی تیم‌هایی از توسعه‌دهندگان دوزبانه واجد شرایط در شهرهای بزرگ منطقه، آن‌ها موانع مناطق زمانی و تفاوت‌های فرهنگی با مشتریان ایالات متحده را شکست دادند و بر ارائه راه‌حل‌های فناوری بی‌نظیر برای هدایت رشد کسب‌وکار تمرکز کردند.

+ قابلیت های دو زبانه

+ بیش از 800 توسعه دهنده خبره

10. Cyber-Duck

Cyber-Duck که در سال 2005 تأسیس شد، یک آژانس تحول دیجیتال برجسته است که با مارک های جهانی مانند بانک انگلستان، میتسوبیشی الکتریک و تحقیقات سرطان کار می کند.

Cyber-Duck به عنوان یک آژانس دیجیتال با خدمات کامل، خدمات خلاقانه، فنی، برندسازی و بازاریابی را زیر یک سقف ارائه می‌دهد. تیم آنها از اصول مدیریت پروژه چابک و قدرتمند شرکت الهام گرفته است، که هر بار برندسازی وب سایت و کمپین های مارکتینگ استثنایی را تضمین می کند.

+ آژانس دیجیتال با خدمات کامل

+ مدیریت پروژه چابک

11. Echidna دیجیتال

Digital Echidna یک شرکت توسعه دهنده دروپال برنده جوایز است که دارای تخصص گسترده ای در ایجاد تعادل بین تخصص فنی با ساخت خلاقانه و طراحی وب سایت ها، برنامه ها و پلت فرم های دیجیتال است که راه حل های واقعی را برای مشتریان ارائه می دهد.

Digital Echidna با بیش از 80 کارمند تمام وقت که در مرکز شهر لندن، کانادا کار می کنند، تجربه و مهارت هایی را برای کسب و کار و فرهنگ دارد که آنها را به یک رهبر واقعی در سراسر جهان در توسعه وب سایت تبدیل می کند.

+ رهبر جهانی

+ متخصص دروپال

12. Crafton

کرافتن ادعا می کند که به تنهایی موفقیت خود را مدیون عزم تیمش است. آنها جرقه ای هستند که نیروی محرکه هر پروژه ای را که ارائه می کنند روشن می کند. هدف آن‌ها ارائه فناوری‌های پیشرفته است و طراحی عالی به مشتریان و اعضای تیم آنها انگیزه می‌دهد تا هر روز که می‌گذرد سخت‌تر کار کنند. مشتریان کرافتن آنها را چیزی فراتر از یک شرکت می دانند. آنها احساس می کنند که خانواده هستند. به همین دلیل است که آنها یکی از بزرگترین شرکت هایی هستند که پروژه های شما را به شما واگذار می کنند.

+ نرم افزار UX

+ توسعه وب در مقیاس بزرگ

13. Urban Insight

Urban Insight که در سال 1997 تاسیس شد، یک آژانس دیجیتال مستقر در لس آنجلس با 20 کارمند حرفه ای و بیش از 500 راه اندازی پروژه موفق است. آنها رهبری پروژه و پشتیبانی استراتژیک مؤثر را بر اساس فرآیندهای ساختاریافته و اثبات شده، ارتباطات مؤثر و فیدبک منظم ارائه می کنند.

Urban Insight پلتفرم‌های PHP نوآورانه را با استفاده از برنامه‌های مدیریت محتوای وب منبع باز طراحی و توسعه می‌دهد. آنها در کل پروژه با شما همکاری می کنند. همه جزئیات را در مورد سازمان خود بیاموزید و راه حل های فناوری طراحی کنید که اهداف استراتژیک شما را برآورده می کند.

+ بیش از دو دهه تجربه

+ بیش از 500 پروژه موفق

14. Fingent

Fingent یک شرکت توسعه نرم افزار سازمانی است که دفتر مرکزی آن در نیویورک است و دفاتری در سراسر جهان دارد. تیم آنها متشکل از 300+ توسعه‌دهنده یک مشاور فناوری قابل اعتماد برای بیش از 150 کسب‌وکار، از جمله شرکت‌های نوپا، SMB و Fortune 500 بوده‌اند.

Fingent راه‌حل‌های فناوری منسجمی را در نسل بعدی پلتفرم‌های وب و موبایل ایجاد می‌کند و درک عمیق آن‌ها از محیط‌های تجاری متنوع به آن‌ها کمک کرده است تا برنامه‌هایی توسعه دهند که ارزش تجاری ملموسی را برای مشتریان خود ارائه دهند.

+ تجربه فورچون 500

+ بیش از 300 توسعه دهنده

15. Syberry Corporation

Syberry Corporation یک شرکت توسعه نرم افزار سفارشی و تضمین کیفیت است که در آستین، تگزاس مستقر است. تیم آنها با تجربه ایجاد راه حل های نرم افزاری برای شرکت های آمریکایی در تقریباً هر صنعتی، تعداد زیادی تخصص فنی و تجاری را ارائه می دهد. آنها راه حل های متنوع و پیچیده PHP، وب و موبایل را برای رفع نیازهای نرم افزاری منحصر به فرد هر مشتری ایجاد می کنند.

مشتریان Syberry می توانند روی قیمت شفاف، ارتباطات برتر و کیفیت بی نظیر شرکت حساب کنند. تمایل آنها برای کمک به مشتریان، کار آنها را هدایت می کند، و آنها در تلاش هستند تا مطمئن ترین نتایج را در هر تلاشی به مشتریان ارائه دهند.

+ توسعه نرم افزار سفارشی

+ شامل تضمین کیفیت و توسعه است

انتخاب شرکت توسعه مناسب

یافتن یک سرویس پیشرو پی اچ پی هرگز کار آسانی نیست، و مگر اینکه یک استخدام کننده باتجربه باشید، احتمالاً نمی دانید کجا را جستجو کنید، که کاملاً اشکالی ندارد! ما اینجا هستیم تا سایت های زیادی را برای کمک به جستجوی شما تا حد امکان ساده پیشنهاد کنیم!

کلمات نمی توانند تأکید کنند که خدمات تطبیق حرفه ای مانند Toptal چقدر کارآمد و راحت هستند برای شرکت هایی که به دنبال توسعه دهندگان PHP با تجربه خاص پروژه منحصر به فرد خود هستند.

ناگفته نماند جایی که می دانید متخصصان فناوری با تجربه از همه نوع را خواهید یافت. اگر زمان کمی دارید یا نمی دانید که در مورد توسعه دهندگان با کیفیت بالا به چه چیزی نیاز دارید، موتورهای جستجو مانند Toptal یک انتخاب ایده آل هستند!

شرکت هایی مانند Fingent، Baires Development و Iflexion به شما این امکان را می دهند که پروژه خود را در شبکه بسیار گسترده تری قرار دهید. ببینید، همه این شرکت‌ها بیش از 300 توسعه‌دهنده کارمند دارند، بنابراین اگر به‌دنبال یک تیم توسعه‌دهنده PHP در مقیاس کوچک‌تر هستید، ممکن است از Urban Insight و Digital Echidna استفاده کنید. این شرکت ها تیم نزدیک تری دارند. هر کدام کمتر از صد توسعه دهنده را استخدام می کند.

در نهایت اینکه کدام توسعه دهندگان PHP را به کار می گیرید به عوامل زیادی بستگی دارد، مانند:

  • چقدر سریع برای استخدام یک تیم توسعه PHP نیاز دارید؟
  • چقدر از استخدام توسعه دهندگان PHP آگاهی دارید؟
  • آیا برای تست مهارت های فنی مجهز هستید یا نیستید؟
  • چند تا توسعه دهنده نیاز دارید؟
  • توسعه دهندگان PHP شما به چه سطحی از تخصص نیاز دارند؟
  • این که آیا شما برای کارگران از راه دور باز هستید یا نه.
  • محدودیت های بودجه شما چیست؟
  • کیفیت چقدر برای پروژه شما مهم است؟
امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT