برنامه ChatGPT iOS بهتر از وب سایت است

6 دلیلی که برنامه ChatGPT iOS بهتر از وب سایت است

برنامه ChatGPT OpenAI برای آیفون می تواند بیشتر از آنچه وب سایتش می تواند انجام دهد، و در اینجا دلیل نصب آن است. برنامه ChatGPT iOS بهتر از وب سایت است.

در نوامبر 2022، OpenAI ChatGPT را برای عموم منتشر کرد، که یک مسابقه تسلیحاتی سنگین هوش مصنوعی را آغاز کرد که به اندازه کافی برای کتاب های تاریخ محور بود. برای حفظ شتاب، OpenAI برنامه ChatGPT را برای iOS در سال 2023 راه اندازی کرد.

اگر از کاربران آیفون هستید، احتمالاً در مورد ویژگی هایی که OpenAI در برنامه خود قرار داده است، کنجکاو هستید. در زیر، همه چیزهایی را که می توانید در برنامه ChatGPT iOS دریافت کنید.

1. ورودی صوتی

ورودی صوتی احتمالاً مورد انتظارترین ویژگی از زمان راه‌اندازی ChatGPT بوده است و در نهایت در برنامه iOS از طریق سیستم تشخیص گفتار منبع باز OpenAI به نام Whisper در دسترس است. در حالی که می‌توانید از Whisper در ویندوز برای تبدیل صدا به گفتار استفاده کنید، این اولین مورد برای دستگاه‌های iOS است.

مزایای ورودی صوتی بی‌پایان است و زمانی که با مهارت‌های قدرتمند چت ربات مجهز به هوش مصنوعی همراه شود، مزایا حتی بیشتر می‌شود. می‌توانید در حین انجام کارهای دیگر با استفاده از ورودی صوتی، با ChatGPT مکالمه کنید.

نسبت به تایپ متون طولانی بسیار سریعتر و کمتر خسته کننده است، نیاز به علامت گذاری و املا را از بین می برد و بهتر از مکالمه طبیعی انسان تقلید می کند. علاوه بر این، به ویژه برای هر کسی که دارای اختلالات جسمی است مفید است که آنها را از استفاده از دستان خود محدود می کند و باعث فراگیری و دسترسی برابر برای همه می شود.

برای استفاده از ورودی صوتی در برنامه، تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی آیکون میکروفون در نوار پیام کلیک کنید تا ضبط شما شروع شود. برای توقف ضبط، روی هر نقطه از ناحیه آبی کلیک کنید تا برنامه به طور خودکار کلمات شما را به متن تبدیل کند. سپس، برای ارسال پیام خود، روی فلش آبی کلیک کنید.

2. رابط کاربری و دسترسی بهتر

هنگام استفاده از وب سایت ChatGPT، قبل از اینکه واقعاً از آن استفاده کنید، باید بارها و بارها فرآیند دست و پا گیر باز کردن یک مرورگر، راه اندازی یک وب سایت و ورود به سیستم را طی کنید. برنامه ChatGPT iOS نیاز به چنین فرآیند طولانی را از بین می برد زیرا این برنامه برای استفاده با یک لمس در دسترس است و دقیقاً مانند هر برنامه دیگری در دسترس شماست.

به غیر از بهبود بسیار مورد نیاز در دسترسی، این برنامه همچنین یک رابط براق و یک طرح تمیز ارائه می دهد که تجربه شما را فوق العاده راحت می کند. به محض کلیک کردن بر روی آیکون برنامه، اولین صفحه ای که باز می شود خود چت بات است. هیچ تب و صفحه دیگری وجود ندارد که نیاز به مرور داشته باشید، و همه ویژگی ها در معرض دید هستند.

با توجه به طراحی ساده آن، افراد از همه گروه های سنی می توانند به راحتی بدون نیاز به یادگیری و تمرین فشرده، شروع به استفاده از برنامه کنند.

3. زبان مورد نظر خود را برای گفتار تغییر دهید

اگر معرفی ورودی صوتی برای اینکه یک قدم جلوتر از سایرین در مسابقه هوش مصنوعی باشیم کافی نبود، این ویژگی مطمئناً این معامله را مهر و موم می کند. اکنون نه تنها می‌توانید از گفتار برای تعامل با ChatGPT استفاده کنید، بلکه می‌توانید این کار را در بیش از 35 زبان مختلف انجام دهید، که با گذشت زمان بیشتر در راه است.

اگر زبان شما در لیست نیست، ممکن است همچنان از طریق تشخیص خودکار پشتیبانی شود، بنابراین ممکن است بخواهید آن را امتحان کنید. می توانید از ChatGPT به زبان های دیگر در وب سایت نیز استفاده کنید، اما نه به صورت گفتار.

برای تغییر زبان دلخواه خود در برنامه ChatGPT iOS، این مراحل را دنبال کنید:

1.روی سه نقطه افقی در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید و تنظیمات را انتخاب کنید.

2.زبان اصلی را در زیر Speech انتخاب کنید. به طور پیش فرض روی Auto-Detect تنظیم می شود.

3.اکنون زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید.

اکنون می توانید از ChatGPT با زبان مادری خود استفاده کنید یا با این برنامه یک زبان جدید یاد بگیرید. همچنین می‌تواند به شما کمک کند بر موانع زبانی در یک مکان خارجی غلبه کنید، دسترسی کلی و تنوع فرهنگی را ارتقاء می‌دهد و در عین حال به مخاطبان هدف بیشتری می‌رسید. یک برد-برد برای همه، اینطور نیست؟

4. فیدبک لمسی

فیدبک لمسی قابلیتی است که از لمس برای تعامل با کاربران خود استفاده می کند. یک برنامه یا یک دستگاه از الگوهای ارتعاش و پالس های مختلف برای ارائه فیدبک لمسی به کاربر استفاده می کند. این فناوری کاربردهای مختلفی دارد – برای مثال، فیدبک لمسی باعث می‌شود بازی‌ها همه‌جانبه‌تر شوند.

برای کاربران آیفون، بخش لمسی عمدتاً به تعامل بهتر با برنامه و تجربه نوآورانه کمک می کند. نوتیفیکیشن‌ها و هشدارهای مهم نیز می‌توانند از طریق فیدبک لمسی به جای نوتیفیکیشن‌های بصری ساده ارسال شوند. با این حال، اکثر کاربران لرزش های مداوم را کاملا آزاردهنده می دانند و اگر شما یکی از آنها هستید، می توانید آن را از منوی تنظیمات برنامه غیرفعال کنید.

اهمیت واقعی این قابلیت دسترسی برای افراد دارای اختلالات بینایی و شنیداری است که تنها می توانند به ورودی حسی از طریق لمس به عنوان منبع ارتباطی خود تکیه کنند. فیدبک لمسی با دادن نوتیفیکیشن های لمسی به آنها در تعامل با برنامه کمک می کند. این ویژگی ممکن است هنوز خیلی گسترده نباشد، اما این قابلیت را دارد که با گذشت زمان بهبود یابد.

5. دسترسی به تاریخچه چت حتی در حالت آفلاین

در حالی که می توانید به تاریخچه چت در وب سایت و برنامه OpenAI دسترسی داشته باشید، مشاهده آن فقط بدون اتصال Wi-Fi یا تلفن همراه در برنامه امکان پذیر است.

اگر به اینترنت متصل نیستید، بدیهی است که نمی‌توانید وب‌سایت را در مرورگر باز کنید و وارد شوید. حتی اگر پس از ورود به سیستم، اتصال را قطع کنید و ربات چت باز باشد، فقط می‌توانید عناوین مکالمات گذشته را در نوار کناری مشاهده کنید. پس از باز کردن آنها، پیام ها بارگیری نمی شوند.

خوشبختانه، در برنامه ChatGPT، تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی آیکون منو در صفحه اصلی کلیک کنید و History را از منوی زمینه انتخاب کنید. نوار جستجو و عناوین تمام مکالمات قبلی را در صفحه نمایش خود خواهید دید. هر کسی را انتخاب کنید و کل مکالمه را تماشا کنید، چه به اینترنت متصل باشید یا نه.

برنامه ChatGPT همچنین تاریخچه چت شما را در سایر دستگاه های سازگار اپل مانند iPad شما همگام می کند و به شما امکان می دهد از هر کجا به آن دسترسی داشته باشید. حذف سابقه ChatGPT شما هم در وب سایت و هم در برنامه امکان پذیر است.

6. پاسخ سریعتر

این یک واقعیت مشهور است که برنامه ها معمولاً زمان پاسخگویی بهینه را در مقایسه با همتایان وب سایت خود ارائه می دهند، و برنامه iOS ChatGPT نیز از این قاعده مستثنی نیست. با این حال، توجه داشته باشید که سرعت پاسخگویی هم در برنامه و هم در وب سایت کاملاً به دستگاه و اتصال اینترنت شما در یک زمان خاص بستگی دارد.

OpenAI در وب‌سایت خود بیان می‌کند که کاربران دارای اشتراک ChatGPT Plus به زمان‌های پاسخ سریع‌تر در برنامه iOS دسترسی انحصاری دارند، بنابراین اگر چیزی که به دنبال آن هستید، همیشه می‌توانید آن را ارتقا دهید.

برنامه iOS ChatGPT بیانیه می دهد

برنامه ChatGPT OpenAI برای iOS که تنها چند روز پس از راه اندازی در نمودارهای بهره وری اپ استور رتبه اول را دارد، موفقیتی باورنکردنی در میان کاربران اپل داشته است. می توانید برنامه را در iPhone و iPad خود از App Store دانلود کنید و مکالمات خود را در دستگاه های خود همگام سازی کنید.

با این حال، اگر یک برنامه تلفن همراه ChatGPT را قبل از انتشار رسمی دانلود کرده اید، بهتر است آن را حذف نصب کنید، زیرا برنامه های ChatGPT شخص ثالث معمولاً ایمن نیستند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT