هوش مصنوعی برای ارتقای کسب و کار

6 ابزار برتر هوش مصنوعی برای ارتقای کسب و کار شما

زمان مطالعه 7 دقیقه

در دنیای رقابتی امروزی، پیشرو ماندن برای موفقیت بسیار مهم است. یکی از ابزارهای قدرتمندی که برای متحول کردن صنایع مختلف پدید آمده است، هوش مصنوعی است. هوش مصنوعی برای ارتقای کسب و کار را در ادامه معرفی کرده ایم.

فناوری هوش مصنوعی این پتانسیل را دارد که نحوه عملکرد کسب و کارها را تغییر دهد و آنها را کارآمدتر، مولدتر و مشتری محورتر کند.

مزایای هوش مصنوعی برای کسب و کار، از ارائه بینش های ارزشمند در مورد رفتار مشتری گرفته تا خودکارسازی کارهای روزمره است.

در این مقاله مزایای هوش مصنوعی برای مشاغل را بررسی می کنیم و شش ابزار برتر هوش مصنوعی را که می توانند به رونق کسب و کار شما کمک کنند را معرفی می کنیم.

وظایف و فرآیندهای تکراری را خودکار کنید

هوش مصنوعی مزایای زیادی برای کسب و کارها دارد. یکی از مزیت های کلیدی، توانایی آن در خودکارسازی وظایف و فرآیندهای تکراری است که زمان و منابع ارزشمندی را برای کارمندان آزاد می کند تا بر فعالیت های استراتژیک و خلاقانه تر تمرکز کنند. با خودکارسازی کارهای روزمره کسب و کارها می توانند کارایی را افزایش دهند، خطاها را کاهش دهند و بهره وری کلی را بهبود بخشند.

جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها

علاوه بر این هوش مصنوعی به کسب‌وکارها امکان می‌دهد تا حجم وسیعی از داده‌ها را به سرعت و با دقت جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل کنند. این رویکرد مبتنی بر داده، بینش های ارزشمندی را ارائه می دهد و به تصمیم گیری آگاهانه، شناسایی روندها، پیش بینی رفتار مشتری و بهینه سازی عملیات کمک می کند. ابزارهای تحلیلی مبتنی بر هوش مصنوعی می توانند اطلاعات ارزشمندی را از مجموعه داده ها استخراج کنند که پردازش آن ها برای انسان غیرممکن یا زمان بر است.

افزایش تجربه مشتری

هوش مصنوعی همچنین می‌تواند تجربه مشتری را با شخصی‌سازی تعاملات و ارائه توصیه‌های مناسب افزایش دهد. از طریق پردازش زبان طبیعی و الگوریتم‌های یادگیری ماشین، چت ربات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی و دستیاران مجازی می‌توانند با مشتریان درگیر شوند، به سؤالات آن‌ها پاسخ دهند و در زمان واقعی کمک ارائه دهند.

این نه تنها رضایت مشتری را بهبود می بخشد، بلکه کسب و کارها را قادر می سازد تا عملیات پشتیبانی مشتری خود را به طور موثر مقیاس کنند. امروزه استفاده از هوش مصنوعی در زمینه کسب و کار به یک روند اجتناب ناپذیر تبدیل شده است. داده‌های زیر نشان می‌دهد که برای بسیاری از شرکت‌ها در سراسر جهان، هوش مصنوعی به بخش اصلی عملیات آن ها تبدیل شده است.

بر اساس تحقیقات گراند ویو، اندازه بازار جهانی هوش مصنوعی در سال 2020 به ارزش 62 میلیارد دلار بود و انتظار می رود از سال 2021 تا 2028 نرخ رشد سالانه 40.2 درصدی داشته باشد.

56 درصد از پاسخ دهندگان در نظرسنجی «وضعیت هوش مصنوعی در سال 2021» مک کینزی گزارش دادند که هوش مصنوعی را پذیرفته اند.

گزارش Accenture در مورد هوش مصنوعی نشان داد که 84٪ از مدیران C-suite فکر می کنند استفاده از هوش مصنوعی به آنها کمک می کند تا به اهداف رشد خود دست یابند.

6 ابزار هوش مصنوعی برای کسب و کارها

Fotor | بهترین ویرایشگر عکس هوش مصنوعی آنلاین

هوش مصنوعی برای ارتقای کسب و کار

هوش مصنوعی برای ارتقای کسب و کار

Fotor یکی از بهترین ویرایشگرهای عکس آنلاین است. با استفاده از فناوری هوش مصنوعی Fotor می‌تواند پس‌زمینه تصاویر را حذف کند و عکس‌ها را با یک کلیک بهبود بخشد، جلوه‌های هوش مصنوعی را به عکس‌ها و موارد دیگر اضافه کند. علاوه بر ویرایش عکس، Fotor همچنین طیف وسیعی از ابزارها را برای طراحی گرافیک ارائه می دهد، مانند سازنده لوگو، سازنده آگهی، سازنده ارائه و استوری ساز اینستاگرام. استفاده خوب از این ابزارهای هوش مصنوعی می تواند به خوبی کسب و کار شما را ارتقا دهد.

علاوه بر این Fotor به کاربران اجازه می دهد تا با ابزارهای هوش مصنوعی خود، مانند AI Image Generator، AI Face Generator و AI Art Generator، تصاویر تولید کنند. AI Image Generator به گونه ای طراحی شده است که راه حلی سریع و آسان برای تولید تصاویر از متن یا عکس، بدون نیاز به هیچ گونه مهارت طراحی ارائه دهد.

قیمت

رایگان برای استفاده

Fotor Pro 8.99 دلار در ماه

Fotor Pro 19.99 دلار در ماه

ویژگی های کلیدی:

پردازش تصویر بدون افت کیفیت، پشتیبانی از تبدیل فرمت های تصویر.

صفحات ساده و ابزارهای آسان برای استفاده برای کاربران تازه کار.

چندین فرمت فایل برای انتخاب

طیف گسترده ای از قالب های طراحی و ویژگی های غنی می تواند اکثر نیازهای کاری را برآورده کند.

دانلود رایگان برای دستگاه های چند پلتفرمی.

Jasper.AI بهترین ابزار نویسندگی هوش مصنوعی

جاسپر به طور گسترده ای به عنوان برترین دستیار نوشتن هوش مصنوعی شناخته می شود و به دلیل ویژگی های استثنایی و استانداردهای بالا، بر بازار تسلط دارد. برای شروع کاربران کلمات seed را در Jasper وارد می‌کنند، که سپس آنها را بررسی می‌کند تا عبارات، پاراگراف‌ها یا کل اسناد را مطابق با موضوع و لحن دلخواه تولید کند. این ابزار به طور شگفت انگیزی، می تواند یک مقاله 1500 کلمه ای را در کمتر از 15 دقیقه تولید کند.

این پلتفرم انتخاب گسترده ای از بیش از 50 قالب تولید محتوای هوش مصنوعی را ارائه می دهد که شامل انواع مختلفی مانند پست های وبلاگ، ایمیل ها، کپی بازاریابی، تولیدکننده تبلیغات فیس بوک، تولیدکننده تبلیغات گوگل، عنوان و توضیحات متا، بیانیه های مطبوعاتی و بسیاری دیگر می شود.

قیمت

Creator: 49 دلار در ماه

تیم ها: 125 دلار در ماه

بیزنس: قیمت گذاری سفارشی

ویژگی های کلیدی:

بیش از 11000 فونت رایگان و 2500 دسته سبک نوشتاری

از 25+ زبان پشتیبانی می کند

رابط بصری

دستیار نوشتن طولانی (1000 کلمه)

عناصر کلیدی متن (ضمایر، افعال، نام ها و غیره) را شناسایی کنید.

Murf بهترین تولید کننده صدای هوش مصنوعی

هوش مصنوعی برای ارتقای کسب و کار

هوش مصنوعی برای ارتقای کسب و کار

محتوای صوتی به ویژه با افزایش پادکست ها و دستگاه های فعال با صدا در حال محبوبیت است. Murf یک تولید کننده صدای هوش مصنوعی است که می تواند متن را به صدای ضبط شده واقعی تبدیل کند. کسب‌وکارها می‌توانند از Murf برای ایجاد صدا برای ویدیوها، پادکست‌ها یا حتی خطوط خدمات مشتری استفاده کنند. این ابزار احساسی شبیه انسان به محتوای صوتی اضافه می کند و تجربه کلی شنیداری را برای مشتریان بهبود می بخشد.

قیمت

رایگان

پایه: 29 دلار در ماه

حرفه ای: 39 دلار در ماه

شرکتی: 99 دلار در ماه

ویژگی های کلیدی:

کتابخانه بزرگ با ارائه بیش از 100 صدای هوش مصنوعی در سراسر زبان ها

سبک های گفتاری عاطفی بیانی

پشتیبانی از ورودی صدا و متن

استودیوی صوتی AI

از طریق لحن، لهجه‌ها و موارد دیگر قابل تنظیم است

Fireflies.AI بهترین دستیار جلسه هوش مصنوعی

جلسات بخشی جدایی ناپذیر از عملیات تجاری هستند، اما اگر به طور کارآمد مدیریت نشوند، می توانند زمان بر و غیرمولد باشند. Fireflies.AI یک دستیار جلسه هوش مصنوعی است که از تشخیص گفتار و پردازش زبان طبیعی برای تولید رونوشت‌های جلسه دقیق و گرفتن موارد اقدام استفاده می‌کند. همچنین می‌تواند زمان‌بندی وظایف بعدی را خودکار کند، در زمان صرفه‌جویی کند و اطمینان حاصل کند که جزئیات مهم نادیده گرفته نمی‌شوند.

قیمت

رایگان

حرفه ای: 18 دلار در ماه

کسب و کار: 29 دلار در ماه

سازمانی: فقط سفارشی/سالانه

ویژگی های کلیدی:

یک جلسه 1 ساعته را در 5 دقیقه یا کمتر مرور کنید

می تواند از تمام مکالمات صوتی شما یک پایگاه دانش خود به روز ایجاد کند.

از ضبط یادداشت های تماس، فعالیت ها و ضبط های صوتی تحت مخاطب مناسب در CRM شما پشتیبانی می کند.

فوراً خلاصه‌های جلسات را با Slack، Notion، Google Docs و سایر برنامه‌های همکاری به اشتراک بگذارید.

Pictory | بهترین تولید کننده ویدئو هوش مصنوعی

هوش مصنوعی برای ارتقای کسب و کار

هوش مصنوعی برای ارتقای کسب و کار

ویدئوها یک رسانه قدرتمند برای داستان سرایی و تعامل با مشتریان هستند. Pictory یک تولید کننده ویدیو با هوش مصنوعی است که می تواند محتوای متنی را به ویدیوهای جذاب تبدیل کند. از الگوریتم های هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل متن استفاده می کند و به طور خودکار عناصر بصری، انیمیشن ها و انتقال ها را ایجاد می کند تا محتوا را زنده کند. کسب‌وکارها می‌توانند از Pictory برای ایجاد محتوای ویدیویی جذاب برای بازاریابی، آموزش یا نمایش محصول استفاده کنند.

قیمت

استاندارد: 23 دلار در ماه

پریمیوم: 47 دلار در ماه

شرکتی: سفارشی

ویژگی های کلیدی:

در زمان صرفه جویی کنید، فقط در چند دقیقه فیلم بسازید

استفاده آسان

کیفیت حرفه ای، بیش از 3 میلیون کلیپ ویدیویی

روایت شفاف، صدای خود یا A.I

با هر کامپیوتری کار می کند، در فضای ابری اجرا می شود

Tidio بهترین ابزار چت AI و LiveChat

هوش مصنوعی برای ارتقای کسب و کار

هوش مصنوعی برای ارتقای کسب و کار

پشتیبانی از مشتری یک جنبه حیاتی در هر کسب و کاری است و چت ربات های مجهز به هوش مصنوعی می توانند تجربه پشتیبانی را افزایش دهند. Tidio یک ربات چت هوش مصنوعی و ابزار چت زنده است که به کسب و کارها این امکان را می دهد تا در وب سایت ها یا پلتفرم های پیام رسانی خود به مشتریان کمک کنند. این ابزار می تواند به سوالات متداول پاسخ دهد، مشتریان را در فرآیند فروش راهنمایی کند و حتی بازخورد جمع آوری کند. قابلیت‌های هوش مصنوعی Tidio تضمین می‌کند که مشتریان پاسخ‌های سریع و دقیق دریافت می‌کنند و رضایت کلی را بهبود می‌بخشند.

قیمت

رایگان

Starter: 29 دلار در ماه

Communicator: 19 دلار در ماه

Chatbots: 19 دلار در ماه

ویژگی های کلیدی:

به طور خودکار پاسخ های تکراری را مدیریت کنید تا نمایندگان شما بتوانند در مورد موضوعات پیچیده مشاوره دهند.

برنامه های فروش خود را بدون نوشتن یک خط کد ایجاد کنید

تجزیه و تحلیل هوشمند برای نظارت بر عملکرد تیم شما و اختصاص حجم کاری معقول برای کنترل

هوش مصنوعی برای ارتقای کسب و کار: نتیجه

در این پست در مورد هوش مصنوعی برای کسب و کار صحبت کردیم و 6 تا از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای کسب و کارها را معرفی کردیم. ابزارهایی مانند Fotor، Jasper.AI، Murf، Fireflies.AI، Pictory و Tidio می توانند باعث بهبود کارایی و پیشرفت کسب و کار شما شوند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT