پاداش کارت اعتباری

6 برنامه برتر برای به حداکثر رساندن پاداش کارت اعتباری

زمان مطالعه 5 دقیقه

فرو رفتن در دنیای پاداش های کارت اعتباری در اولین بار می‌تواند ترسناک باشد، اما برنامه مناسب می‌تواند فرآیند را بسیار قابل کنترل تر کند.

کارت های اعتباری می‌توانند به شما کمک کنند هزاران دلار پول نقد و امتیاز کسب کنید. اما رسیدن به آنجا می‌تواند فرآیند دشواری باشد. به‌روز ماندن در مورد امتیاز اعتباریتان، جستجوی بهترین کارت ها برای نیازهای فعلیتان و به حداکثر رساندن پاداش ها، آسانتر از همیشه است.

آماده‌اید تا کارت اعتباری خود را به سطح بعدی ببرید؟ در این مقاله شش برنامه برتر را معرفی می‌کنیم که می‌توانند به شما در شروع کار کمک کنند.

1. Credit Karma

Credit Karma که به عنوان راهی برای ردیابی امتیاز اعتباری شما شروع شد، به یک فروشگاه تک مرحله ای برای تقریباً هر کاری که با کارت های اعتباری یا به طور کلی پول مربوط می‌شود، تبدیل شده است.

برنامه Credit Karma را راه اندازی کنید و بلافاصله با دو امتیاز اعتباری جداگانه، یکی از TransUnion و دیگری از Equifax استقبال خواهید کرد. هر دو امتیاز روزانه به‌روزرسانی می‌شوند و به شما امکان می‌دهند به راحتی تغییرات اعتبار خود را در صورت وقوع پیگیری کنید.

اما Credit Karma بیشتر از اینکه امتیاز شما را به شما بگوید کارایی دارد. می‌توانید عمیق تر شیرجه بزنید و نحوه محاسبه امتیازتان و کارهایی که می‌توانید برای بهبود آن انجام دهید، را متوجه شوید.

Credit Karma به طور خودکار کارت های اعتباری را بر اساس اعتبار و شانس تأیید شما پیشنهاد می‌کند. برخی از کارت ها حتی با گارانتی Karma همراه هستند. این بدان معناست که Credit Karma آنقدر مطمئن است که شما تایید می‌شوید که اگر درخواست شما رد شود، برنامه 50 دلار برای شما ارسال می‌کند.

مجموعه ویژگی های Credit Karma شامل گزینه هایی برای بیمه خودرو، وام های شخصی، وام خانه و موارد دیگر است.

2.پاداش کارت اعتباری: NerdWallet

NerdWallet یکی از بهترین راه ها برای انتخاب کارت اعتباری بعدی است. به طور خودکار بر اساس اعتبار به شما توصیه های کارت اعتباری می‌دهد، حتی می‌توانید از NerdWallet بخواهید که بر اساس نیازهای فعلی شما توصیه های سفارشی را به شما ارائه دهد.

می‌توانید کارتی را بر اساس دسته های مختلف مانند سفر، بازپرداخت نقدی یا عادت های خرج کردن خود جستجو کنید. سپس NerdWallet تعدادی کارت را انتخاب می‌کند که فکر می‌کند برای شما مناسب است. حتی بهتر از آن، می‌توانید حداکثر سه کارت را برای مقایسه در کنار هم انتخاب کنید. NerdWallet سپس به شما یک تفکیک آسان برای درک کارت ارائه می‌دهد که شامل اطلاعاتی مانند هزینه های سالانه، برنامه های پاداش و غیره است.

3. Experian

اگرچه روش های پرداخت دیجیتالی جایگزین کارت های اعتباری فیزیکی می‌شوند، اما حفظ امتیاز اعتباری شما همچنان بسیار مهم است. Experian یکی از بهترین راه ها برای پیگیری وضعیت امتیاز اعتباری شما است.

اگرچه بسیاری از اپلیکیشن ها می‌توانند امتیاز اعتباری شما را محاسبه کنند، اما یکی از بزرگترین مزیت های انتخاب Experian مدل امتیاز دهی آن است. اکثر کارت های اعتباری، امتیازی را از TransUnion یا Equifax ارائه می‌کنند، که هر دو از VantageScore 3.0 برای ایجاد امتیاز اعتباری شما استفاده می‌کنند.

از سوی دیگر، Experian از FICO Score 8 استفاده می‌کند، همان مدل امتیازدهی که بسیاری از بانک ها و صادرکنندگان کارت اعتباری از آن استفاده می‌کنند. این بدان معناست که امتیاز Experian شما اغلب به چیزی نزدیکتر است که وام دهندگان قبل از تأیید یا رد درخواست شما می بینند.

اما Experian می‌تواند چیزی بیش از اطلاعاتی در مورد امتیاز اعتباری شما به شما بدهد. همچنین نظارت بر اعتبار رایگان را ارائه می‌دهد. همچنین می‌توانید تفکیک دقیق تصویر کلی مالی خود را در برنامه مشاهده کنید، مقالات مفیدی درباره مدیریت اعتبار و پول بخوانید و پیشنهادات کارت اعتباری انتخاب شده برای شما را مرور کنید.

4.پاداش کارت اعتباری: WalletHub

WalletHub مدیریت کارت های اعتباری را آسان تر می‌کند و حتی می‌تواند به شما کمک کند اعتبار خود را به حالت جنگی بازگردانید.

پس از راه اندازی WalletHub، با امتیاز اعتباری و پیشنهادات کارت اعتباری به‌روزرسانی شده از شما استقبال می‌شود. وقتی نوبت به توصیه کارت ها می‌رسد، WalletHub یک تصویر واضح از مزایای هر کارت، پیشنهادات جایزه فعلی و کارمزد سالانه به شما ارائه می‌کند.

WalletHub همچنین ابزاری عالی است که به شما کمک می‌کند امتیاز اعتباری خود را سریعتر افزایش دهید. بسیاری از برنامه ها پرداخت بدهی را برای افزایش اعتبار خود توصیه می‌کنند، اما WalletHub دارای یک ابزار داخلی مدیریت بدهی است که به شما در انجام این کار کمک می‌کند.

می‌توانید از این برنامه برای پیگیری مانده ها، نرخ های بهره و تاریخ های تخمینی پرداخت استفاده کنید. حتی می‌تواند به شما کمک کند یک برنامه پرداخت سفارشی تنظیم کنید که به شما کمک می‌کند اعتبار خود را افزایش دهید و سریعتر از بدهی خارج شوید.

5.پاداش کارت اعتباری: MaxRewards

جوایز کارت اعتباری اشکال مختلفی دارد که برخی از رایج ترین آنها برنامه های امتیاز و پاداش ثبت نام هستند. با این حال، دستکاری برنامه های پاداش متعدد می‌تواند به سرعت به یک فرآیند دشوار تبدیل شود. خوشبختانه، MaxRewards نگه داشتن زبانه ها در همه آن را آسان تر می‌کند.

پس از پیوند دادن کارت های اعتباری به برنامه، MaxRewards به شما اطلاعاتی از موجودی امتیازات فعلی، دسته های پاداش و اهداف خرج می‌دهد. حتی بهتر از آن، MaxRewards می‌تواند پیشرفت شما را زیر نظر داشته باشد و شما را در حین تلاش برای رسیدن به اهداف خود به‌روز نگهدارد.

همچنین MaxRewards ماندن در بالای پیشنهادات جایزه کارت ها را آسان می‌کند. کارت های اعتباری اغلب دارای دسته های جایزه گردانی هستند که ماه به ماه تغییر می‌کنند. استفاده از این پیشنهادها به معنای دریافت وجه نقد اضافی برای استفاده در دسته هایی مانند قبوض، مواد غذایی و موارد دیگر است.

MaxRewards می‌تواند به صورت خودکار این پیشنهادها را به محض در دسترس قرار گرفتن فعال کند و به حداکثر رساندن جوایزی که از کارت های اعتباری خود دریافت می‌کنید آسان تر می‌شود.

6.پاداش کارت اعتباری: AwardWallet

اگر شما فردی هستید که می‌خواهید کنترل کامل جوایز کارت اعتباری خود را داشته باشید، AwardWallet می‌تواند بهترین دوست بعدی شما باشد.

پس از راه اندازی اولیه، AwardWallet یک تفکیک دقیق از تمام تراکنش های اخیر کارت اعتباری شما را ارائه می‌دهد. این بدان معناست که نه تنها به شما خلاصه ای از میزان خرج کرده اید، بلکه محاسبه میزان پاداشی که در هر خرید به دست آورده اید، می‌دهد.

AwardWallet حتی می‌تواند عمیقاً مخارج شما را تجزیه و تحلیل کند و پاداش های بالقوه ای را که ممکن است از دست داده اید برجسته کند. همچنین به شما کمک می‌کند تا پاداش های کارت اعتباری خود را برای حداکثر ارزش ممکن بازخرید کنید. با نگاهی به بخش وبلاگ AwardWallet، می‌توانید از نکات و ترفندها، پیشنهادات جایزه و توصیه های کلی در مورد پاداش های کارت اعتباری به‌روز باشید.

AwardsWallet همچنین برای مدیریت چندین برنامه پاداش عالی است. پیوند دادن حساب ایمیل با AwardsWallet به برنامه امکان می‌دهد به طور خودکار صندوق پستی شما را برای اطلاعات به‌روز در مورد برنامه های جوایز، پیشنهادات و حتی مواردی مانند رزرو پرواز اسکن کند.

اگر نگران لو رفتن شماره کارت اعتباری خود هستید، مطمئن باشید که AwardsWallet از رمزگذاری استاندارد صنعتی برای ایمن نگه داشتن اطلاعات شخصی شما استفاده می‌کند.

بیشترین بهره را از کارت های اعتباری خود ببرید

این روزها راحت تر از همیشه می‌توانید امتیاز اعتباری خود را حفظ کنید و پاداش هایی را که از کارت های اعتباری خود کسب می‌کنید به حداکثر برسانید.

انتخاب برنامه مناسب می‌تواند به افزایش امتیاز اعتباری شما، انتخاب کارت اعتباری بعدی و حتی رهایی سریعتر از بدهی به شما کمک کند. هوشمند بودن با کارت های اعتباری می‌تواند در نتایج زیادی داشته باشد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT