بهترین افزونه سئو وردپرس

6 بهترین افزونه سئو وردپرس در سال 2023 (همه رایگان هستند)

زمان مطالعه 6 دقیقه

هدف بهینه سازی موتور جستجو (SEO) افزایش ترافیک وب سایت شما از طریق نتایج موتورهای جستجوی ارگانیک است. بنابراین، وظایف و استراتژی‌های زیادی را در بر می‌گیرد که ممکن است بدون کمک افزونه‌های سئو وردپرس، پیاده‌سازی آن‌ها دشوار باشد. بهترین افزونه سئو وردپرس را در ادامه معرفی کرده ایم.

یک افزونه سئو مناسب باید به شما کمک کند تا متا تگ ها و توضیحات را بر اساس کلمات کلیدی انتخابی خود ایجاد کنید. برخی از نامزدهای این لیست نیز تحلیل محتوا را با نکات قابل اجرا برای بهبود ارائه می دهند. علاوه بر این، ایجاد نقشه های سایت XML(XML sitemaps) بسیار مهم است تا خزنده های (crawlers) موتورهای جستجو بتوانند سایت شما را ایندکس کنند.

شش بهترین افزونه سئو وردپرس در سال 2023

اکنون که چرا باید از یک افزونه SEO استفاده کنید، بحث کردیم، بیایید به شش جایگزین عالی نگاه کنیم. بهترین گزینه برای شما به عمق ویژگی های مورد نیاز شما بستگی دارد، اما همه آنها روشی مقرون به صرفه برای اجرای استراتژی سئوی شما ارائه می دهند.

  1. Yoast
  2. All In One SEO Pack
  3. Google XML Sitemaps
  4. Squirrly SEO
  5. SEOPress
  6. Rank Math

1.بهترین افزونه سئو وردپرس Yoast SEO

Yoast SEO یکی از محبوب ترین افزونه های سئو وردپرس است و به راحتی می توان دلیل آن را فهمید. این محصول دارای ویژگی‌های عالی است که به شما کمک می‌کند محتوای مناسب موتور جستجو تولید کنید که خواندن آن آسان باشد.

به عنوان مثال، Yoast SEO یک جعبه متا را به تمام صفحات و پست‌های شما اضافه می‌کند، که به شما امکان می‌دهد به راحتی کلمه کلیدی تمرکز (عبارات کلیدی)، توضیحات متا، URLهای متعارف و موارد دیگر را تنظیم کنید. همچنین، تجزیه و تحلیل خوانایی آن به شما کمک می کند تا پست های خود را با پیشنهادات عملی برای بهبود کپی بهینه کنید.

ویژگی های دیگر عبارتند از:

. نقشه های سایت XML پیشرفته

. نشانه گذاری طرحواره (Schema)

. کنترل Breadcrumbs

. پشتیبانی از محتوای ‘noindex’

. قالب های عنوان و توضیحات متا

. پشتیبانی از زبان

. دسترسی به دوره های رایگان Yoast

قیمت: رایگان.

نسخه پریمیوم همچنین دارای عملکردهای پیشرفته ای مانند پیشنهادات لینک داخلی، بینش محتوا و مدیر تغییر مسیر است. قیمت از 99 دلار در سال برای یک وب سایت شروع می شود.

2.بهترین افزونه سئو وردپرس  All In One SEO Pack

افزونه All in One SEO Pack یک جایگزین عالی برای Yoast است. با آن، مبتدیان نگران تنظیمات پیچیده نخواهند بود زیرا بلافاصله پس از فعال سازی به خوبی کار می کند. به عنوان مثال، به طور خودکار متا تگ ها را تولید می کند و عناوین شما را برای گوگل و سایر موتورهای جستجو بهینه می کند.

گفته می شود، کاربران پیشرفته می توانند تجربه خود را سفارشی کنند و ویژگی های خودکار را نادیده بگیرند. علاوه بر این، می توانید از ویرایشگر Robots.txt برای آموزش crawlers وب در مورد محتوای سایت خود استفاده کنید. All In One SEO Pack به طور خودکار موتورهای جستجو را در مورد تغییرات سایت شما نیز مطلع می کند.

علاوه بر این، دارای ویژگی هایی مانند:

. پشتیبانی از نقشه سایت XML و RSS

. سئوی تصویر

. نشانه گذاری طرحواره(Schema)

. URL های متعارف پیشرفته

. پشتیبانی از AMP

. تشخیص محتوای تکراری

. پشتیبانی API

. سئوی تجارت الکترونیک

قیمت: رایگان.

نسخه پریمیوم به شما امکان دسترسی به ویژگی های پیشرفته تر و پشتیبانی از کلمات کلیدی نامحدود را می دهد که از 49.60 دلار در سال شروع می شود.

3.بهترین افزونه سئو وردپرس Google XML Sitemaps

اگر ایندکس شدن سایت شما توسط موتورهای جستجو تنها نگرانی شماست، نقشه سایت XML گوگل می تواند یک راه حل عالی باشد. این افزونه شما را قادر می سازد تا به صورت خودکار نقشه سایت برای وردپرس ایجاد کنید تا crawler ها بتوانند به راحتی سایت شما را ارزیابی کنند. همچنین، می‌توانید تنظیمات خود را ذخیره کنید و هر بار که محتوای جدید منتشر می‌کنید، دوباره آن‌ها را اعمال کنید.

همچنین کنترل/انعطاف پذیری بیشتری نسبت به ویژگی نقشه سایت XML داخلی که وردپرس در وردپرس 5.5 به هسته اضافه کرده است، می دهد.

تمرکز این ابزار تنها بر روی ارائه نقشه های کامل XML است، بنابراین شما به اندازه سایر افزونه های SEO ویژگی های زیادی را دریافت نخواهید کرد. با این حال، این یک گزینه عالی بدون حاشیه است که از تمام محتوای تولید شده وردپرس بدون بارگذاری بیش از حد سایت شما پشتیبانی می کند.

قیمت: رایگان.

4. Squirrly SEO

Squirrly SEO یک ابزار SEO مبتدی است که توصیه هایی را در زمان واقعی ایجاد می کند. این به شما امکان می دهد در هنگام نوشتن محتوای خود، محتوا را برای کلمه کلیدی انتخابی خود بهینه کنید. همچنین، تجزیه و تحلیل رقبا را با پیشنهاداتی در مورد آنچه که می‌توانید بهبود بخشید تا از صفحات مشابه پیشی بگیرید، ارائه می‌کند.

علاوه بر این، سئوی Squirrly با ویژگی های نوآورانه ای همراه است که به تلاش های مارکتینگ شما کمک می کند. به عنوان مثال، تعامل مخاطبان شما را اندازه گیری می کند و توصیه های عملی برای بهبود نرخ کلیک (CTR) ارائه می دهد. به علاوه، اگر از افزونه سئو دیگری جابجا شوید، تمام تنظیمات از قبل موجود شما را منتقل می کند.

ویژگی های دیگر عبارتند از:

. نشانه گذاری طرحواره(Schema)

. جلسات آموزشی رایگان

. گزینه های Noindex

. ویژگی های پیشرفته تجارت الکترونیک

. ادغام گوگل آنالیتیکس

. Robot.txt سفارشی برای crawler های سایت

. نقشه سایت XML

. نظارت بر رسانه های اجتماعی

قیمت: رایگان.

اگر می‌خواهید به ویژگی‌های پیشرفته دسترسی داشته باشید، قیمت از 20.99 دلار برای ماه اول شروع می‌شود و پس از آن از 29.99 دلار در ماه شروع می‌شود.

5.بهترین افزونه سئو وردپرس SEOPress

SEOPress یک افزونه قدرتمند است که کاملاً دارای برچسب سفید و بدون تبلیغات است. دارای ویژگی های جامعی است که به شما امکان می دهد سایت خود را به طور کامل بهینه کنید. به این ترتیب، می توانید نقشه سایت XML سفارشی خود را بسازید، تغییر مسیرها را مدیریت کنید، محتوا را بر اساس کلمات کلیدی تجزیه و تحلیل کنید و موارد دیگر.

این افزونه به طور کامل با گوگل آنالیتیکس ادغام شده است و به شما امکان می دهد تلاش های سئوی خود را پیگیری کنید. علاوه بر این، ابزار تجزیه و تحلیل محتوای آن نکات بهینه سازی را برای کمک به شما در نوشتن پست های بهتر ارائه می دهد. توسعه دهندگان می توانند برای سفارشی سازی کامل افزونه، قلاب های اضافی را نیز اعمال کنند.

علاوه بر آن، ویژگی هایی مانند:

. wizard( جادوگر) راه اندازی بصری

. پشتیبانی از کلمات کلیدی نامحدود

. سئوی تصویر

. نظارت بر رسانه های اجتماعی

. عناوین پویا و توضیحات متا

. URL های متعارف سفارشی

. پشتیبانی Noindex

. آموزش رایگان سئو

قیمت: رایگان.

نسخه های پرمیوم از 49 دلار در سال شروع می شوند و برای چندین سایت مناسب هستند. آنها دارای ویژگی های پیشرفته برای WooCommerce، ادغام با کنسول جستجوی گوگل، ادغام با OpenAI برای تولید خودکار توضیحات متا شما و موارد دیگر هستند.

6.بهترین افزونه سئو وردپرس Rank Math

توصیه نهایی ما Rank Math است، یک افزونه سئوی غنی از ویژگی ها که استفاده از آن آسان است. این دارای یک wizard راه اندازی بصری و ویژگی های اتوماسیون هوشمند است که به مبتدیان کمک می کند تا محتوای خود را با چند کلیک بهینه کنند.

Rank Math همچنین با کنسول جستجوی گوگل و ابزارهای رتبه بندی کلمات کلیدی ادغام شده است که اگر می خواهید از رقبای خود جلوتر بمانید مفید است. علاوه بر این، مانیتور داخلی 404 به شما کمک می کند تا خطاها را برای تجربه کاربری بهتر حل کنید. به علاوه، سیستم مبتنی بر ماژول آن شما را قادر می سازد تا ویژگی های مورد نیاز خود را بدون بارگذاری بیش از حد سایت خود با عملکردهای غیر ضروری انتخاب کنید.

برخی دیگر از ویژگی های کلیدی عبارتند از:

. نشانه گذاری طرحواره(Schema)

. پشتیبانی از کلمات کلیدی نامحدود

. ممیزی پیشرفته سئو

. تغییر مسیر مدیر

. سئوی محلی

. بهینه سازی Breadcrumbs

. پیشنهادات لینک داخلی

. نقشه سایت XML

. سئوی تصویر

قیمت: رایگان.

یک نسخه پریمیوم نیز وجود دارد که از 59 دلار در سال شروع می شود. این به شما امکان می دهد تا 1000 کلمه کلیدی را ردیابی کنید و سایر ویژگی های پیشرفته SEO را اضافه کنید.

امروز سئوی خود را با این افزونه ها بهبود بخشید

سئو یک فعالیت ضروری برای هر صاحب سایت است. خوشبختانه، به لطف مجموعه گسترده افزونه های سئو، اکنون این کار برای کاربران وردپرس آسان است. ابزار مناسب می تواند به شما کمک کند تا در بالای توضیحات متا خود بمانید، محتوا را برای رتبه بندی برای کلمه کلیدی انتخابی خود بهینه کنید، نقشه های سایت XML ایجاد کنید و موارد دیگر.

در این مقاله، شش مورد از بهترین افزونه های سئو وردپرس را مورد بحث قرار داده ایم تا به شما در انجام این کارها کمک کنند. Yoast SEO راه حلی برای بسیاری از افراد است، اما All In One SEO و Rank Math شامل مجموعه ویژگی های قابل مقایسه هستند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT