خرید اکانت Twitch prime

خرید اکانت Twitch prime

زمان مطالعه 3 دقیقه

خرید اکانت Twitch prime برای افرادی که اهل بازی‎های ویدئویی هستند، ضرورت دارد. در واقع توییچ پرایم بخشی از سرویس اشتراکی بزرگ آمازون پرایم است که شامل آیتم‌های داخلی زیادی برای بازی به صورت رایگان می‌شود

خرید اکانت Twitch prime

خرید اکانت Twitch prime

تمام افرادی که به دنیای گیم علاقه مند هستند و از استریم‌ها طرفداری می‌کنند، به دنبال نرم افزارهایی هستند که بتوانند پخش آنلاین بازی‌های گیمرها را از نزدیک مشاهده کنند. یکی از نرم افزارهای پرطرفدار در این زمینه توییچ که سرویس‌های ویژه را ارائه می‌کند و یکی از این سرویس‌های ویژه و خاصTwitch prime می‌باشد. توییچ پرایم با توجه به گیم مورد نظر جوایز گران‌بهایی را در ازای مبلغ کمی برای تهیه اکانت آن به کاربران می‌دهد و می‌توانید از بین انواع اسکین یا اسلحه و سایر موارد دیگر جوایز خود را انتخاب کنید. اکانت توییچ پرایم به همراه یوزر و پسورد است و تمام کاربرانی که قصد دارند بالاتر از سطح عادی باشند، باید اکانت پرایم تهیه نمایند.

مزیت های داشتن اکانت توییچ پرایم

به دلیل همکاری خوبی که میان آمازون پرایم و توییچ وجود دارد، مزیت‌ها و ویژگی‌هایی برای اعضای آمازون و توییچ که حساب کاربری مرتبط داشته باشند. در نظر گرفته‌اند برخی از این مزیت‌ها شامل موارد ذیل است:

  • آوردن شانس دریافت اسکین و جوایز مختلف
  • به دست آوردن فرصت دیدن استریم‌های بدون تبلیغات
  • بهره مند شدن از تخفیفات در نسخه‌های فیزیکی بازی‌ها
  • امکان استفاده از بازی‌هایی با آیتم‌های رایگان
  • بهره مند شدن از استریم نامحدود فیلم و برنامه‌های تلویزیونی و استریم موسیقی بدون تبلیغات

ساخت اکانت Twitch prime

برای افرادی که اهل بازی‌های ویدیویی هستند خرید اکانت توییچ پرایم Twitch prime لازم است. یک پلتفرم استریم محتوای ویدیویی بوده و در زمینه‌های گیمینگ، آشپزی و برخی از موارد دیگر فعالیت دارد. البته عمده فعالیت و شهرت توییچ، گیمینگ است به همین جهت با این نام در بین استریمرها شهرت پیدا کرده است.

توییچ اکانت‌های مختلفی دارد که هر کدام از این اکانت‌ها از ویژگی‌های خاصی برخوردار می‌باشد و قابلیت‌های متفاوتی در دسترس کاربران قرار می‌دهد. نسخه استاندارد اکانت توییچ یک حساب ساده و بدون امکانات خاص است. اما با ساخت اکانت توییچ پرایم امکانات بیشتری در اختیار کاربر قرار می‎‌گیرد که از طریق آن می‌تواند تجربه کاربری بهتری را به دست آورد.

دلایل خرید اکانت توییچ پرایم Twitch prime

اگر از آن دسته گیمرهایی هستید که از تجربه بازی آنلاین لذت می‌برید و به دنبال پیدا کردن راه حل‌های ارزان‌تر برای دریافت لوت داخل بازی هستید، بدون شک توییچ پرایم یکی از بهترین اشتراک‌های گیمینگ به شمار می‌رود که در حال حاضر برای بسیاری از بازی‌های محبوب می‌توانید از آن استفاده کنید.

ویژگی‌های خاص اکانت توییچ پرایم این است که آیتم‌ها و لوت‌های داخل هر بازی مختص یک بازی نبوده و برای چندین بازی مختلف می‌توانید از آنها استفاده کنید و به طور ماهیانه این آیتم‌ها تغییر پیدا می‌کنند که با انتخاب بازی‌های مورد علاقه خود می‌توانید محتویات فرآیند گیمینگ را بررسی کنید.

از دلایل مهم خرید اکانت توییچ پرایم Twitch prime توسط کاربران ایرانی امکان استفاده طولانی مدت از لوت‌ها و آیتم‌های داخل بازی است. چرا که گیمرها به خوبی می‌دانند این سرویس ارزش بالایی داشته و خرید هر کدام از آیتم‌ها به طور مجزا مقدور نیست؛ زیرا هر کدام قیمت بسیار بالایی دارند.

کسب درآمد از سرویس توییچ پرایم

یکی از قابلیت‌های مهم خرید اکانت توییچ پرایم برای کاربران لیست اولویت‌ها قرار می‌گیرد، قابلیت درآمدزایی این سرویس است. سیستم شباهت زیادی به سیستم یوتیوب دارد و کاربران می‌توانند با قرار دادن تبلیغات در ویدئوهای خود به کسب درآمد بپردازند. هر چقدر که بازدید کننده بیشتری داشته باشید، مبلغ بیشتری هم دریافت خواهید کرد.

با تلفن‌های هوشمند می‌توانید اقدام به نصب اپلیکیشن توییچ پرایم از وب سایت و فروشگاه‌های آنلاین نمایید. همچنین این سیستم شرایطی را فراهم کرده که کاربران به برخی از بازی‌ها و آیتم‌های داخل آنها دسترسی داشته باشند که این قابلیت برای اکانت‌های رایگان قابل استفاده نیست.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT