بهترین پلتفرم های استریمینگ

6 بهترین پلتفرم های استریمینگ زنده برای تماشا

زمان مطالعه 6 دقیقه

برای پیدا کردن سازنده محتوای مورد علاقه بعدی خود آماده هستید؟ در اینجا بهترین پلتفرم های استریمینگ زنده برای کمک به شما برای شروع وجود دارد.

به لطف نیاز به محتوای جدید، استریمینگ زنده به صنعت بزرگی تبدیل شده است که با هزاران پخش کننده و میلیون ها بیننده پر شده است. به همین دلیل، اکنون پلتفرم های پخش زنده بسیار بیشتری وجود دارد که می توانید در یک لحظه آن را تماشا کنید.

اما با وجود گزینه های بسیار زیاد، کدام یک را باید امتحان کنید؟

1.بهترین پلتفرم های استریمینگ Twitch

Twitch پدیده استریمینگ زنده مگا با پشتیبانی آمازون است. میلیون ها نفر روزانه برای تماشای سازندگان مورد علاقه خود که لحظات به یاد ماندنی را زنده می کنند، هماهنگ می شوند. این به عنوان پلتفرمی برای گیمرهای پرشور شروع شد تا تجربیات خود را با مخاطبان به اشتراک بگذارند و به موارد بسیار بیشتری تبدیل شده است.

اما چه چیزی Twitch را تا این حد دوست‌داشتنی می‌کند و از یک تجربه تماشای متوسط ​​چه انتظاری می‌توان داشت؟ خب، توییچ یک پلتفرم بسیار جامعه محور است. سازندگان فالوور جمع می کنند و از طریق چت توییچ با کسانی که آنها را تماشا می کنند ارتباط برقرار می کنند.

زمانی Twitch به‌عنوان غرب وحشی استریمینگ زنده توصیف می‌شد، جایی که هر چیزی در آن پیش می‌رود. در حالی که کاهش یافته است، همچنان می توانید انتظار نمایش های عجیب و غریب روی صفحه و در چت را داشته باشید.

یک نکته برای تجربه بهتر مشاهده در Twitch این است که سازندگان مورد علاقه خود را دنبال کنید. می توانید با ارسال پیام، گذاشتن نکته یا استفاده از شکلک با سازندگان تعامل داشته باشید.

Twitch با زبان، قوانین و سنت هایش به یک پدیده فرهنگی تبدیل شده است. در نتیجه، فهمیدن اینکه چگونه خود را روی پلتفرم نگه دارید، در عین حال هیجان انگیز و در عین حال مشکل است.

2.بهترین پلتفرم های استریمینگ YouTube

یوتیوب در سال 2005 شروع به کار کرد و یکی از بهترین وب سایت های اشتراک گذاری ویدیو برای راهنماهای بصری است. با این حال، یوتیوب تلاش قابل توجهی برای بهبود تجربه تریمینگ زندگی خود انجام داده است. یوتیوب پتانسیل موجود در بازار را تشخیص داد و مصمم است که این پلتفرم را به یک گزینه تبدیل کند.

در مقایسه با Twitch، چت یوتیوب به میزان قابل توجهی تاخیر کمتری دارد. این بدان معناست که سازندگان محتوای محبوب می توانند به محض ارسال پیام های شما را ببینند. همچنین یک ویژگی عضو وجود دارد که به بینندگان اجازه می‌دهد تا از تولیدکنندگان محتوای مورد علاقه‌شان بهتر حمایت کنند.

پخش‌های یوتیوب همچنین دارای قابلیت پخش زنده هستند که به شما امکان می‌دهد چند لحظه قبل مانند یک ویدیوی معمولی تماشا کنید. همیشه می‌توانید پس از اطلاع از آنچه از دست داده‌اید، به استریمینگ زنده بازگردید. علاوه بر این، می‌توانید خود را در چت با برچسب‌های فوق‌العاده بیان کنید و پیام‌های خود را با متن‌های فوق‌العاده قابل توجه‌تر کنید.

3.بهترین پلتفرم های استریمینگ Kick

توییچ مدت‌هاست که در بازار استریمینگ زنده یک شبه انحصار دارد. آمازون مدیریت این پلتفرم را بر عهده گرفت و ویژگی های بسیار خوبی را به آن اضافه کرد. با این حال، بسیاری استدلال می کنند که سانسور توییچ بیش از حد پیش رفته است. سازندگان تقریباً هر روز ممنوع می شوند، گاهی اوقات به دلیل سوء تفاهم های ساده.

Kick پلتفرمی است که برای رقابت مستقیم با Twitch ایجاد شده است. هر دو پلتفرم دارای چیدمان مشابه و دسته بندی های مشترک هستند. در حالی که Kick هنوز نمی تواند با Twitch از نظر بیننده رقابت کند، برخی از سازندگان به دلایل زیادی این پلتفرم را ترجیح می دهند.

اصولاً، شرایط خدمات Kick تهاجمی نیست و آزادی سازنده بهتری وجود دارد. این به این معنی است که می توانید تماشا کنید که سازندگان مورد علاقه تان خودشان هستند. تقسیم درآمد تبلیغات نیز بسیار بهتر است. تقسیم Kick به جای 50 درصد در توییچ، 95 درصد برای سازنده است. بنابراین می توانید مطمئن باشید که سازنده مورد علاقه شما از حمایت کامل شما برخوردار است.

با این حال، یکی از نکات منفی تماشای Kick، ارتباط آن با یک مسابقه آنلاین است. به این ترتیب، بیشتر بینندگان این پلتفرم معمولاً به جریان های مسابقه گره خورده است.

دیدن تبلیغات برای Stake.com و سایر سایت‌های مسابقه آنلاین هنگام مطالعه Kick معمول است. به این ترتیب، ممکن است بهترین پلتفرم برای کودکان زیر سن قانونی نباشد.

4. TikTok Live

TikTok به خاطر ویدیوهای کوتاه خنده دار، آموزنده و جذاب خود شناخته شده است. با این حال، این پلتفرم یک ویژگی استریمینگ زنده مشابه آنچه در اینستاگرام موجود است نیز دارد. سازندگان می‌توانند از طریق تلفن‌های خود به صورت زنده پخش شوند و حتی تجربه مشابهی را از کامپیوتر‌های خود مهندسی کنند.

متأسفانه، استریم‌های زنده دسته‌بندی نشده‌اند، بنابراین تا زمانی که به استریم نپیوندید، نمی‌دانید در حال ورود به چه چیزی هستید. در هر صورت، یک صفحه کاوش وجود دارد که به فیدهای زنده اختصاص داده شده است.

می‌توانید هر چیزی را پیدا کنید، از گیمرهای فعال گرفته تا جو معمولی‌تان که با بینندگان تعامل دارد. علاوه بر این، می توانید با هدیه دادن استیکر با سکه های TikTok از سازندگان مورد علاقه خود حمایت کنید. توجه داشته باشید که خرید سکه های TikTok در کامپیوتر شخصی شما ارزان تر است.

قابلیت تعامل محدود به چت و ایموجی است. همچنین شایان ذکر است که تجربه تماشای پرتره می‌تواند برای مشاهده در صفحه‌ای وسیع‌تر باعث سردرگمی شود.

در نهایت، TikTok Live می تواند لذت بخش باشد، اما بخش استریمینگ زنده فضای زیادی برای رشد دارد.

5.بهترین پلتفرم های استریمینگ Facebook Gaming

فیس بوک گیمینگ از نظر تجربه کلی بیننده یک جایگزین قوی است. این به عنوان یک توسعه از پلتفرم رسانه های اجتماعی محبوب شروع شد اما به خود تبدیل شده است.

Facebook Gaming روش‌های محبوبی برای تعامل با سازندگان محتوای مورد علاقه شما ارائه می‌کند. می‌توانید در چت پیام‌هایی ارسال کنید که از دستورالعمل‌های انجمن فیسبوک پیروی می‌کنند. علاوه بر این، این پلتفرم به شما امکان می‌دهد با عضویت در صفحات آن‌ها، از شخصیت‌های استریمینگ زنده مورد علاقه خود حمایت بیشتری کنید.

این پلتفرم همچنین دارای یک سیستم نقطه ای است که به عنوان ستاره ها شناخته می شود. می‌توانید ستاره‌هایی را برای سازندگانی که با پول واقعی پرداخت می‌کنید بفرستید تا حمایت خود را نشان دهند. Facebook Gaming یک تجربه بیننده عالی دارد. این برنامه در همان برنامه فیس بوک کار می کند و استریم زنده با کیفیت متفاوت را ارائه می دهد. به‌علاوه، تماشای بازی‌های فیس‌بوک دلگرم‌کننده است و به شما کمک می‌کند تا ببینید که در بخش چت سازنده مورد علاقه‌تان تنها نیستید.

6. Instagram Live

اینستاگرام محبوب‌ترین شکل تعامل اجتماعی زنده در رسانه‌های اصلی است. سلبریتی ها هر از گاهی در صفحه اینستاگرام خود لایو می گذارند تا با طرفداران خود نگاهی گذرا به زندگی روزمره خود داشته باشند.

Instagram Live یک تجربه بیننده منحصر به فرد را ارائه می دهد. این با در نظر گرفتن تلفن ها طراحی شده است و رابط کاربری آن گاهی اوقات ممکن است آشفته به نظر برسد. با این حال، این پلتفرم به سازندگان اجازه می دهد تا بینندگان خود را به جلسات زنده دعوت کنند. این سبک از استریمینگ زنده برای برنامه های گفتگو و محتوای تعاملی عالی است.

افراد مشهور تنها سازندگان فعال در این پلتفرم نیستند. کاربرانی که صدها تا هزاران فالوور دارند می‌توانند تصمیم بگیرند که به‌چه شکلی به زندگی خود ادامه دهند. اینستاگرام لایو یک راه عالی برای به اشتراک گذاشتن لحظات با دیگران است. بنابراین، محتوا ممکن است از آماده شدن با سازندگان گرفته تا جلسات پرسش و پاسخ و مناظر پشت صحنه در رویدادها متفاوت باشد.

در مجموع، بدون توجه به اینکه در اینستاگرام لایو در کجا قرار می گیرید، مطمئناً یک تجربه منحصر به فرد خواهید داشت.

بهترین پلتفرم را برای خود پیدا کنید

امروزه یافتن محتوا و استریمرهای جدید برای تماشا بسیار آسان است. چه بخواهید محبوب ترین استریمرها را در Twitch تماشا کنید و چه بخواهید سازنده محتوای مورد علاقه بعدی خود را در Kick کشف کنید، می توانید از همه این پلتفرم ها برای یافتن بهترین محتوا برای تماشا استفاده کنید.

در نهایت، پلتفرمی که انتخاب می‌کنید به محتوایی که می‌خواهید استفاده کنید و دستگاهی که برای تماشای آن استفاده می‌کنید بستگی دارد. با این حال، لازم نیست به یک پلتفرم بچسبید. از آنجایی که استفاده از همه این وب سایت ها رایگان است، می توانید از همه آنها هر طور که می خواهید استفاده کنید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT