برنامه اس ام اس برای اندروید

6 بهترین برنامه اس ام اس برای اندروید

زمان مطالعه 5 دقیقه

آیا به دنبال جایگزینی برنامه پیش‌فرض SMS در گوشی اندرویدی خود هستید؟ این برنامه‌های پیام‌رسان متنی جایگزین چیزی برای همه سطوح کاربر ارائه می‌دهند. بهترین برنامه اس ام اس برای اندروید را بشناسید.

اگر برنامه پیش‌فرض پیام‌رسانی متنی را در دستگاه اندرویدی خود دوست ندارید، تغییر آن بسیار آسان است. بسیاری از جایگزین های عالی وجود دارد، و به لطف ماهیت قابل تنظیم اندروید، تعویض آن آسان است.

1.برنامه اس ام اس برای اندروید: Messages

اکنون، این یکی ممکن است یک برنامه جایگزین برای شما باشد یا نباشد. دلیل آن این است که برخی از دستگاه‌های اندرویدی، مانند دستگاه‌های موتورولا یا پیکسل‌های گوگل، با Messages به عنوان برنامه پیام‌رسان متنی پیش‌فرض عرضه می‌شوند.

با این حال، برخی از تولیدکنندگان دیگر مانند سامسونگ دستگاه های خود را با یک برنامه پیام متنی اختصاصی که در پوسته اندرویدی سفارشی آنها از قبل نصب شده است، ارسال می کنند. اگر شما در این قایق هستید، ممکن است بخواهید برنامه Google’s Messages را امتحان کنید.

این قابل تنظیم ترین برنامه پیامک موجود نیست، اما به همان اندازه ساده و پایدار است. این به طور تصادفی رنگ جدیدی را به هر مکالمه متنی اختصاص می دهد و از استیکرها پشتیبانی می کند، به علاوه از پیام رسانی RCS پشتیبانی می کند و هرزنامه شما را فیلتر می کند. البته، هیچ تبلیغات یا خرید درون برنامه ای وجود ندارد. این برنامه بیشتر برای افرادی است که چیزی را می خواهند که فقط کار کند.

2. Pulse SMS

Pulse SMS ترکیبی شگفت انگیز از قابلیت شخصی سازی و سادگی است. شما در اینجا بهترین ویژگی ها را در کنار ظاهری زیبا از طراحی متریال دریافت می کنید.

می‌توانید ظاهر حباب‌های پیام را تغییر دهید، رنگ‌های سفارشی را برای کل برنامه یا مکالمات فردی تنظیم کنید، پیام‌های متنی را برنامه‌ریزی کنید، شماره‌های لیست سیاه، مکالمات را بایگانی کنید و اگر می‌خواهید بتوانید چند ثانیه پس از ارسال لغو کنید، ارسال را به تأخیر بیندازید.

و این فقط نسخه رایگان است (که حتی تبلیغات ندارد). با خرید درون‌برنامه‌ای، می‌توانید از پلتفرم‌های مختلف دیگر پیام ارسال و دریافت کنید. Pulse دارای یک برنامه کروم، برنامه افزودنی کروم، پیام رسان وب، افزونه فایرفاکس، برنامه Android TV، برنامه تبلت اندروید و برنامه Android Wear است. اگر دوستان عاشق آیفون شما تا به حال به این موضوع که iMessage به آنها اجازه می دهد در مک خود پیام ارسال کنند، لاف بزنند، فقط در مورد Pulse به آنها بگویید.

این سرویس برای یک پاس مادام العمر 59.99 دلار هزینه دارد، یا می توانید برای یک ماه یا سال مشترک شوید. اما حتی بدون قابلیت پیام رسانی از هر جایی، همچنان یک برنامه پیام رسانی قوی و با امکانات کامل است.

3.برنامه اس ام اس برای اندروید: Textra SMS

Textra مدتی است که وجود داشته است، اما به طرز زیبایی تکامل یافته است. اگر می‌خواهید در مورد برنامه سؤالاتی از آن بپرسید، شامل ربات Textra نیز می‌شود، اما جدای از آن، تعداد زیادی ویژگی سفارشی‌سازی را در یک بسته سریع ارائه می‌دهد. حتی می توانید استایل ایموجی را در برنامه ویرایش کنید تا بتوانید ایموجی هایی به سبک iOS داشته باشید.

می توانید مکالمات را به صورت جداگانه سفارشی کنید یا چند چت را به صورت دسته ای ویرایش کنید. اگر بخواهید، می‌توانید مستقیماً از صفحه پیامک با افراد تماس بگیرید یا تمام عکس‌ها و ویدیوهایی را که برای یکدیگر ارسال کرده‌اید مرور کنید. کار زیادی نمی توانید با Textra انجام دهید.

علیرغم اینکه Textra یک برنامه کاملا رایگان به نظر می رسد، در واقع شما را با یک آزمایش آزمایشی 14 روزه بدون آگهی شروع می کند. پس از آن، می توانید تبلیغات را ادامه دهید یا با پرداخت یکباره به Pro ارتقا دهید. با ارتقا به نسخه Pro، می توانید پیام های متنی پریمیوم را به هر یک از مخاطبین خود ارسال کنید.

4.بهترین برنامه اس ام اس برای اندروید: Chomp SMS

Chomp SMS توسط همان افرادی که Textra را ساخته اند برای شما آورده شده است. اینکه چرا آنها دو برنامه پیام کوتاه بسیار مشابه ساخته اند، حدس می زنند، اما Chomp نیز یک انتخاب عالی است. هیچ ربات Textra وجود ندارد، اما تقریباً تمام ویژگی های دیگر وجود دارد: تم ها، سبک های ایموجی، ویرایش مکالمه فردی، پیام های برنامه ریزی شده، لیست سیاه و موارد دیگر.

خوبی استفاده از Chomp SMS این است که محدودیتی برای پیام های برنامه ریزی شده ندارید. با این حال، استفاده از Chomp را برای ارسال پیام های انبوه توصیه نمی کنیم، زیرا پیام ها گهگاه با تأخیر مواجه می شوند. در عوض، از یکی از برنامه های اندرویدی توصیه شده برای ارسال پیامک به صورت انبوه استفاده کنید.

در کل، این یک گزینه نسبتا قابل اعتماد برای افرادی است که فقط می خواهند شخصی سازی کنند. درست مانند Textra، در برخی مواقع، Chomp SMS شروع به نمایش تبلیغات می‌کند یا از شما می‌خواهد که یک خرید درون برنامه‌ای کوچک بپردازید تا بدون آنها ادامه دهید.

5. Mood SMS

Mood SMS مطمئناً منحصر به فرد ترین آنها هستند. تم ها در حالت وحشی می شوند، منوی تنظیمات رنگارنگ و حبابی است، و صفحه کلید دارای ایموجی های متحرک به سبک iOS است. این یک تجربه التقاطی و منحصر به فرد است که برای همه مناسب نیست، اما برای برخی مناسب خواهد بود.

تم‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد، می‌توانید برخی از پیام‌ها را در یک جعبه خصوصی پنهان کنید، اعلان‌های کوچک Chat Head وجود دارد، از GIF‌های درون خطی و ویدیوهای YouTube پشتیبانی می‌کند، و به اندازه همه برنامه‌های دیگر قابل تنظیم است. فهرست

همچنین دارای یک فروشگاه ایموجی اختصاصی است که در آن می توانید شکلک های رایگان را دانلود کنید یا برای باز کردن قفل ایموجی های ممتاز، یک خرید درون برنامه ای انجام دهید. علاوه بر این، برای اشتراک ماهانه یا پرداخت یک‌باره، می‌توانید قفل ویژگی‌های بیشتری مانند تم‌های ممتاز، رمزگذاری پیام، پشتیبان‌گیری و بازیابی، و امکان خلاص شدن از شر همه تبلیغات را به‌طور هم‌زمان باز کنید.

برای یک برنامه پیام‌رسان عجیب و غریب و فوق‌العاده قابل تنظیم، باید Mood SMS را انتخاب کنید.

6.برنامه اس ام اس برای اندروید: Handcent Next SMS Messenger

پیام رسان پیامک بعدی Handcent هر کاری را که از یک برنامه پیام رسانی مدرن انتظار دارید انجام می دهد. می‌توانید مکالمات را به‌عنوان موارد دلخواه علامت‌گذاری کنید، آن‌ها را بایگانی کنید و در لیست سیاه قرار دهید، موضوع برنامه را تغییر دهید، از چت‌ها نسخه پشتیبان تهیه کنید، پیام‌ها را برنامه‌ریزی کنید، مکالمات را به بالا پین کنید و میان‌برهایی برای آن‌ها در صفحه اصلی خود ایجاد کنید، و موارد دیگر.

رابط کاربری این برنامه مسلماً بهترین نیست، اما Next SMS Messenger بیش از آن از طریق مجموعه ویژگی های گسترده خود آن را جبران می کند. و به لطف Handcent Anywhere، می‌توانید چت‌های خود را همگام‌سازی کنید و در تلفن، رایانه و ساعت هوشمند خود به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

ما همچنین ویژگی Driving Mode را دوست داشتیم که به شما امکان می‌دهد به پیام‌های متنی پاسخ خودکار بدهید تا هنگام رانندگی حواستان پرت نشود. منوی Security Center راه هایی را به شما نشان می دهد که می توانید امنیت برنامه را بهبود بخشید و از چت های خود محافظت کنید.

توجه داشته باشید که بسیاری از ویژگی‌های این برنامه تنها در صورتی قابل استفاده هستند که وارد یک اکانت Handcent شده باشید، بنابراین ممکن است مجبور شوید یکی را ایجاد کنید. شما همچنین می توانید برای یک عضویت سالانه 5.99 دلار ثبت نام کنید تا از شر تبلیغات خلاص شوید و سایر مزایای ممتاز را باز کنید.

بهترین اپلیکیشن اس ام اس اندروید کدام است؟

برنامه پیام‌رسانی SMS که برای شما بهتر کار می‌کند، ممکن است برای شخص دیگری بهترین کار را نداشته باشد، و به هر حال اکثر آنها توانایی‌های سفارشی‌سازی مشابهی را ارائه می‌دهند.

اگر به هیچ ویژگی جذابی نیاز ندارید، برنامه پیام‌های Google، اگر می‌خواهید شخصی‌سازی‌ها را دارید، پیامک Mood، و پیامک‌های Pulse و Handcent Next را برای دیگران به شما پیشنهاد می‌کنیم. اما اگر می‌خواهید حتی ویژگی‌های بیشتری داشته باشید، ممکن است بخواهید از برنامه‌های پیام‌رسانی مانند WhatsApp یا Telegram استفاده کنید که پیام‌ها را از طریق اینترنت ارسال می‌کنند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT