سایت مانند Craigslist

6 بهترین سایت مانند Craigslist برای یافتن اقلام استفاده شده برای فروش

زمان مطالعه 6 دقیقه

آیا می خواهید اقلام مورد استفاده خود را به صورت محلی بخرید و بفروشید اما در Craigslist نیست؟ در اینجا بهترین سایت هایی مانند Craigslist هستند که باید در نظر بگیرید.

Craigslist بیش از دو دهه پیش به عنوان یک لیست توزیع ایمیل تاسیس شد. از آن زمان، این پلتفرم به شدت از تغییر طراحی مینیمالیستی و سیستم ارسال آسان برای استفاده خودداری کرده است. برای بسیاری از مردم، Craigslist یک بازار مورد علاقه برای خرید و فروش اقلام محلی است.

اما این تنها گزینه سایت خرید و فروش محلی شما نیست. بسیاری از سایت‌های رایگان دیگر وجود دارند که می‌توانید آگهی‌های طبقه‌بندی شده ارسال کنید، چیزهای دست دوم را بفروشید یا محصولات دومی بخرید. برخی حتی نیازی به اکانت کاربری ندارند.

1. Oodle Marketplace

Oodle تقریباً همان ویژگی های Craigslist را دارد اما به عنوان یک شبکه اجتماعی نیز عمل می کند. مفهوم اصلی ارسال آگهی های آنلاین یکسان است. چیزی که این وب سایت را متمایز می کند، امکان افزودن دوستان به شبکه و دیدن پروفایل های فیس بوک سایر کاربران است.

این پلتفرم از همان فناوری استفاده می کند که بازار فیس بوک را تقویت می کند. برای مرور نیازی به حساب فیسبوک ندارید، اما برای ارسال تبلیغات جدید، یک اکانت فعال ضروری است. همچنین می تواند اعتماد ایجاد کند و مشروعیت را تا حدی تضمین کند.

استفاده از رابط کاربری آسان است، حتی برای کسانی که مهارت های کامپیوتری ندارند. از نوار کناری سمت چپ برای مرور بازارهای مختلف در Oodle استفاده کنید. اما ابتدا مکان خود و محدوده ای را که می خواهید جستجو پوشش دهد، تنظیم کنید. راه‌اندازی اشتراک‌های ایمیل هشداردهنده را در نظر بگیرید تا از قیمت‌های خوبی برخوردار شوید.

شما نه تنها می توانید چیزهای دست دوم را برای فروش پست کنید، بلکه می توانید از این پلت فرم برای یافتن مشاغل در نزدیکی خود نیز استفاده کنید. همچنین می‌توانید از آگهی‌ها برای یافتن افرادی که خدمات ارائه می‌دهند، از معلم‌های خصوصی گرفته تا پرستار خانه و پرستار بچه استفاده کنید. به نظر می رسد این سایت از نظر جغرافیایی نتایج بهتری را نسبت به بسیاری از رقبا ارائه می دهد و علاوه بر ایالات متحده از چندین کشور پشتیبانی نیز وجود دارد. این سایت در استرالیا، کانادا، هند، ایرلند، نیوزیلند و بریتانیا فعالیت می کند.

2. Geebo

سایت مانند Craigslist

سایت مانند Craigslist

در اینجا یکی دیگر از پیشکسوتان صنعت خرید و فروش است. Geebo هرگز وضعیت نام خانوادگی شرکت هایی مانند Craigslist و eBay را به دست نیاورده است، اما برای هر کسی که به دنبال یک سایت طبقه بندی شده جایگزین است، مرتبط باقی مانده است. این سایت دارای بخش های اختصاصی برای یافتن گیگ های پاره وقت، مشاغل دیگر، خدمات، اجاره یا معاملات املاک است.

مانند سایر سایت های خرید و فروش، رابط کاربری آن تمیز و آسان است. این کمی رنگارنگ تر و مدرن تر از Craigslist است اما به اندازه eBay پر سر و صدا نیست. کاربران می توانند آگهی های رایگان را همراه با عکس های مرتبط و اطلاعات اضافی مانند قیمت، مکان و دسته بندی محصول ارسال کنند.

Geebo از شعار “طبقه بندی های جامعه ایمن” استفاده می کند و ادعا می کند که رویکرد شخصی تری نسبت به رقبا دارد. وبلاگ آن زمان زیادی را صرف مقابله با رقبا برای شیوه‌های ناقص می‌کند، اما در غیر این صورت، این سایت از سایر بازارهای آنلاین که در آن کلاهبرداری‌ها فراوان است، ایمن‌تر نیست.

3. Facebook Marketplace

گروه‌های فیس‌بوک برای خرید و فروش چیزها وجود دارد، اما بازار آن را سازماندهی‌تر می‌کند. آن را به عنوان یک گوشه تخصصی تر در نظر بگیرید که در آن می توانید جستجوهای محلی را برای چیزهایی که می خواهید بخرید یا بفروشید انجام دهید. حتی ممکن است افرادی را پیدا کنید که چیزهایی مانند لباس را به صورت رایگان فهرست می کنند.

یک عکس بگیرید و آن را منتشر کنید تا چیزهای خود را بفروشید. برای خرید چیزها، کلمات کلیدی را تایپ کنید و بر اساس مکان، دسته بندی و قیمت یا از طریق نقشه فیلتر کنید. جامعه بازار را قدرتمند می کند، اما باید مزایا و معایب استفاده از Facebook Marketplace را بدانید.

اطمینان حاصل کنید که لیست ها و پروفایل های فیس بوک پشت آنها ایمن هستند. در حالت ایده آل، فقط از کاربرانی با پروفایل های تایید شده خرید کنید. می توانید با استفاده از فیس بوک مسنجر با فروشنده تماس بگیرید تا در مورد قیمت نهایی مذاکره کنید و فروش را ببندید. اگر پرچم قرمزی را مشاهده کردید، مراقب جزئیاتی که می دهید باشید.

Marketplace در برنامه فیس بوک و روی دسکتاپ و تبلت در دسترس است. به دنبال نماد فروشگاه در پایین برنامه در iOS یا در بالای برنامه در اندروید بگردید.

4. ClassifiedAds.com

سایت مانند Craigslist

سایت مانند Craigslist

ClassifiedAds.com، یکی از قدیمی ترین سایت های خرید و فروش، دارای هزاران لیست در هر دسته بندی است. ماشین های دست دوم، لوازم خانگی، اسباب بازی ها، دستگاه های بدنسازی خانگی، تلفن های همراه، تشک های دست دوم و سایر کالاها وجود دارد. سایت طبقه بندی شده رایگان در بسیاری از شهرهای ایالات متحده مستقر است و مکان هایی در کانادا، هند، مکزیک و استرالیا دارد.

همچنین گزینه ای برای فیلتر کردن نتایج بر اساس مکان وجود دارد. بیشتر فهرست‌ها اولیه هستند و شبیه آگهی‌های طبقه‌بندی شده‌ای هستند که در روزنامه می‌بینید. بسته به ترجیحات خود، می توانید بر اساس دسته بندی مرور کنید یا از نوار جستجو برای یافتن موارد استفاده شده، خدمات محلی یا املاک اجاره ای استفاده کنید. به گفته این سایت، می توانید آگهی ها را به صورت رایگان پست، مرور و پاسخ دهید. هیچ کارمزد یا کمیسیون پنهانی وجود ندارد.

5. Locanto

Locanto یک نسخه ساده تر از Craigslist است. کاربران می توانند آگهی های طبقه بندی شده رایگان را در نزدیک به 60 کشور در سراسر جهان از جمله ایالات متحده، چین، کانادا، ویتنام، ایرلند و غیره ارسال کنند.

این پلتفرم را به عنوان یک فروشگاه یک‌جا برای چیزهای مستعمل، رویدادهای محلی، مشاغل، ماشین‌ها و املاک و مستغلات در نظر بگیرید. همچنین یک بخش انجمن وجود دارد که در آن می توانید پرستاران کودک، نوازندگان، مربیان و سایر ارائه دهندگان خدمات را بیابید. این وب‌سایت آگهی‌های پولی را از خرده‌فروشان محلی و ملی می‌پذیرد و پیدا کردن آنچه را که نیاز دارید آسان‌تر می‌کند. مثلاً اگر می‌خواهید تجهیزات بدنسازی خانگی بخرید، می‌توانید آن را از یک فروشنده خصوصی تهیه کنید یا به دنبال فروشگاه‌هایی در منطقه خود بگردید.

Locanto همچنین به شما این امکان را می دهد که کاربران را دنبال کنید یا نادیده بگیرید، با تبلیغ کنندگان تماس بگیرید یا پیشنهادی ارائه دهید. همچنین می توانید برای یک اکانت Premium با مزایای اضافی مانند گشت و گذار بدون آگهی، تماس با کاربران آنلاین، پاسخ فوری به هشدارهای شما و غیره ثبت نام کنید.

6. eBay Classifieds

سایت مانند Craigslist

سایت مانند Craigslist

eBay یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین مکان ها برای خرید وسایل دست دوم است. می توانید مستقیماً از فروشندگان خرید کنید و هوشمندانه در مزایده ها پیشنهاد دهید. از فیلتر جستجوی پیشرفته استفاده کنید و گزینه Used را انتخاب کنید تا موارد استفاده شده برای فروش را محدود کنید. همچنین، از فیلترهای مکان برای یافتن معاملات عالی در نزدیکی خانه خود استفاده کنید.

eBay دارای یک قالب تبلیغات طبقه بندی شده است که به شما امکان می دهد از آن به عنوان یک وب سایت خرید و فروش محلی استفاده کنید. مقاله پشتیبانی در eBay فرآیند لیست تبلیغات را شرح می دهد. توجه داشته باشید که این ویژگی فقط برای دسته‌های انتخابی در دسترس است و یافتن آن در دسته‌ای که می‌خواهید دشوار است.

بیشتر بازارهای آنلاین برای خرید و فروش کالا

چندین گزینه جایگزین Craigslist در برنامه های تلفن همراه جای خود را پیدا کرده اند زیرا کلیک کردن، آپلود و فهرست کردن مواردی که می خواهید به صورت آنلاین بفروشید آسان تر است. بنابراین، یکی را انتخاب کنید که بیشترین مخاطب را داشته باشد یا جامعه پر رونقی داشته باشد. حتی فروش در سطح بین المللی دیگر دشوار نیست.

  • طبقه بندی های شما
  • والاپاپ
  • گامتری (بریتانیا)
  • AdlandPro
  • مرکاری
  • کتابو
  • طبقه بندی امروز ایالات متحده آمریکا
  • زمان تبلیغات رایگان

راه های بیشتر برای استفاده از Craigslist

سایت‌های زیادی مانند Craigslist وجود دارد، اما این سایت‌ها به دلیل جوامع کاربری قوی‌شان انتخاب شده‌اند. یک سایت طبقه بندی شده اگر هیچ کس از آن بازدید نکند بی فایده است.

در این دوره اول موبایل، می‌توانید از میان برنامه‌های خرید اجتماعی و بسیاری از برنامه‌های تخصصی که فقط چند دسته را فهرست می‌کنند، انتخاب کنید، مانند ماشین‌های دست دوم یا وسایل الکترونیکی. چه بخواهید چیزهای مستعمل بخرید، ابزارهای قدیمی خود را بفروشید یا پیمانکاران محلی پیدا کنید، هر چیزی که نیاز دارید با یک کلیک فاصله دارد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT